Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Ciężkie negocjacje z PKP: kolejny zgrzyt z Dworcową

Ciężkie negocjacje z koleją

Ciężkie negocjacje z PKP: kolejny zgrzyt z Dworcową

23.08.2007. Radio Elka, Michał Wiśniewski
dworcowa.jpgLeszno. Kolejna komplikacja  w rozmowach na linii PKP – miasto. Okazuje się, że kolej chce, by miasto kupiło grunt pod ulicą Dworcową, którą ma przejąć. Samorząd płacić nie zamierza. Potrzebuje jednak od PKP kilku nieruchomości np. na Zatorzu. Tu również rozmowy nie przynoszą rozstrzygnięć.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Sprawa Dworcowej ciągnie się od lat. Zaniedbana ulica z jeszcze bardziej zaniedbanymi chodnikami, po których dziennie poruszają się tysiące osób ciągle nie może doczekać się remonu z powodu komplikacji własnościowych.

Miasto gotowe jest remontować, ale tylko posiadając akt własności.
Doszło już do porozumienia z koleją, która chce zająć się częścią drogi od poczty do budynku dworca. Miasto ma przejąć część do zbiegu ze Święciechowską. Tu jednak pojawiła się kolejna trudność.

- Kolej chce od nas pieniędzy za wykup gruntu pod drogę. Nie wiem dlaczego miasto ma płacić i jednocześnie budować tam drogę, która poza tym, że służy mieszkańcom to jednak ciągle jest drogą zakładową PKP. Mam nadzieję, że przekonamy kolej do rezygnacji z tego pomysłu - mówi Tomasz Malepszy, prezydent Leszna.

Miasto może zapłacić PKP, ale za inne, potrzebne samorządowi tereny i nieruchomości. Jedną z nich jest budynek przy Kilińskiego. Tam samorząd chciałby stworzyć potrzebny na Zatorzu posterunek policji. - Być może byłaby to wagonownia lub inny obiekt przy tej ulicy. Rozmowy z koleją są bardzo trudne. Słyszymy, że nie ma decyzji, bo nie określono rangi węzła kolejowego w Lesznie - dodaje prezydent.

Kłopotem jest też sprawa linii kolejowej Grzybowo - Leszno biegnącej z kierunku Gronowa. - Linia kolejowej jest tam wyłączona. Nie można jej jednak rozebrać. Opuszczony budynek dróżnika też mógłby zostać rozebrany. Zgody kolei jednak nie ma - dodaje prezydent.

(mich)
 
Komentarze (26)
1. Dodane przez Lutek, w dniu - 23-08-2007 12:42
Chcielibyśmy uwierzyć \"teściowi\", że to prawda. Grunty to chce za darmo dla swoich chyba kolesi. Koło Grzybowa to już od dawna wiadomo kto się kreci. Kilińskiego niedlugo to będzie prywatna dzielnica następnego sb-ka...
2. Dodane przez Chcemy nowy chodnik na ul.Lipo, w dniu - 23-08-2007 12:43
Faktycznie stan chodnika i ulicy na Dworcowej nie świeci przykładem. Zaniedbana ulica z jeszcze bardziej zaniedbanymi chodnikami, po których dziennie poruszają się tysiące osób jest złą wizytówka naszego Leszna. Centrum miasta a taki chodnik i to przy PKP...W Lesznie są też inne zaniedbane chodniki..miejsca gdzie można sobie nogę złamać i to parę razy w ciągu jednego spaceru, np ulica Lipowa!!!! 
My mieszkańcy ulicy Lipowej w Lesznie (oczywiście po stronie netto- numery nieparzyste- bo druga strona ulicy ma już od paru lat nowy chodnik....chociaż jest bardzo mało uczęszczana w stosunku do w/w ))!!! : 
 
Chcemy NOWY CHODNIK NA ULICY LIPOWEJ!!!  
 
Chodnik wygląda tragicznie łata na łacie, dziury, wyboje, w czasie deszczu i ulewy wielkie kałuże błota; w czasie zimy powstają na tym odcinku małe lodowiska, które pod śniegiem są niezauważalne!!!! Chodnik pamięta jeszcze lata 70!!!! Został wybudowany w pospiechu na dożynki z gorszego materiału co z reszta teraz widać!Miał być "tymczasowo", a później miały być płytki chodnikowe...miło być a nie jest...a chodnik tym czasem jest już ponad 30 lat!!!!! Jest to piękna ulica ale chodnik odstrasza....A w końcu to jest też droga do szkoły dzieci z "rolnika" kibiców żużlowych itd...Miasto tyle inwestuje w wygląd i estetykę miasta a o tej części miasta zapomina :cry Wszystkie poboczne ulice maja piękne chodniki a Lipowa (po stronie netto- numery nieparzyste) ciągle straszy dożynkowym chodnikiem-to jest przykre :cry  
 
Tak samo jest z przejazdem na tej ulicy: powinny być jakieś ograniczenia; ulica jest jednokierunkowa i nieprzystosowana do ciężkich pojazdów, jednak jeżdżą tędy naładowane pędzące "śmieciary", olbrzymie tiry (które z tej ulicy robią sobie parking), samochody ciężarowe.....a nasze budynki niedługo tergo nie wytrzymają, kiedy wspomniane samochody przejeżdżają obok naszych domów wszystko sie trzęsie i jest straszny hałas, zauważamy nawet pęknięcia na ścianach....to musi się skończyć Ktoś musi zareagować! 
 
Wybieraliśmy w końcu radnych. Zróbcie coś w tej sprawie dla nas i dla Leszna. Zainwestujcie w chodnik i opanujcie" wzmożony ruch na ulicy Lipowej!  
Dziękuje!  
AN- mieszkanka Lipowej
3. Dodane przez WS, w dniu - 23-08-2007 13:18
Popieram panią AN. Jaki sens było układac chodnik wzdłuż plant na Lipowej, a zostawic okropny chodnik po stronie nieparzystej. 90 procent ruchu pieszych odbywa się właśnie po tym chodniku. Po tej stronie mieszka najwięcej ludzi (bloki), po tym chodniku poruszają się kibice żużla, młodzież z dyskoteki Relaks, uczniowie Rolnika. Trzeba osobistej interwencji prezydenta miasta, by naprawiono chodnik po awarii kanalizacji. I tak nie do końca. Właśnie mijają trzy lata, a po krawężnikach naprzeciw przepompowni gazu nie ma już śladu. Wykruszyły się.
4. Dodane przez Kimi, w dniu - 23-08-2007 13:50
A ulica 1-ego Maja.....to jest dopiero skandal :sigh  
Panowie Radni Kurt i Zimniak co Wy na to?????
reklama
5. Dodane przez Piotr, w dniu - 23-08-2007 14:20
Czegos tu nie rozumiem.... Jezeli chodzi o dworzec na Grzybowie to pociagi tam jezdza az milo wiec albo prezydent Leszna bredzi i nawet nie wie ze jest to linia czynna albo sie pomylil, ewentualnie elka walnela kolejnego gniota lub po prostu piszacy to niewiele wie o Lesznie. Poza tym na Grzybowie nie ma zadnego budynku droznika. Jezeli natomiast chodzilo o nieczynna linie ale w GRONOWIE to tam faktycznie jest budka druznika ale w tym wypadku nie wiem o jakiej SCIEZCE ROWEROWEJ jest mowa bo zadnej tam nie bylo a aktualnie jest tam budowa tego ronda. Podsumowujac ktos tu mowi kompletne bzdury (prezydent) albo elka jak zwykle blysnela brakiem podstawowej wiedzy i profesjonalizmu!!!!
6. Dodane przez Kibic żużlowy, w dniu - 23-08-2007 14:26
Chodnik na dworcowej jest fatalny i należy go wyremontować szpeci zamiast zdobić!  
A teraz inny watek.  
W 100% popieram komentarz mieszkanki Lipowej pani AN!. Jestem wieloletnim kibicem żużlowym i samochód zostawiam zawsze w okolicy w/w ulicy i faktycznie stan chodników zarówno na ulicy Lipowej jak i Strzeleckiej (czyli ulice bodajże najczęściej oblegane przez kibiców żużlowych) nie jest zadowalający. Są tragiczne i szpecą! Władze miasta Leszna mogły by pomyśleć nad nową nawierzchnią np "kolorowa kostka" z pewnością lepiej by nam sie szło na żużel a tak myślimy żeby sobie nóg nie połamać na chodniku!!!!  
Zlitujcie się nad mieszkańcami tej ulicy (tych ulic) i nad nami kibicami żużla :grin
7. Dodane przez Chcemy nowy chodnik na Lipowej, w dniu - 23-08-2007 14:46
"Kimi" masz rację, ulica 1-go maja też nie świeci przykładem. Jest w takiej samej sytuacji jak wspomniana Lipowa. A przecież radni i władze miasta mogliby pomyśleć nad estetycznym wyglądem naszego miasta. W Lesznie ludzie nie mieszkają tylko w centrum! Z tego co zauważyłam jak dotąd wszelkie inwestycje remontowe oraz nowe nawierzchnie ulic i chodników wykonywane są jedynie w centrum Leszna zapominając niestety o innych dalszych ulicach- niewątpliwie pięknych. Przeciez ulica Lipowa jest jedną z najstarszych w mieście- jedną z najłładniejszych i chyba najbardziej zazielenionych w mieście. Rozumiem, że jest ona zabytkową ulicą ale chodnika zabytkowego mieć nie chcemy!!!! 
Przepustowność po nieparzystej stronie ulicy jest ogromna zwłaszcza w czasie roku szkolnego i imprez na stadionie...! A strona parzysta jest prawie pusta, bo większość pieszych porusza sie po naszej.....Chodnik szpeci i z roku na rok jest w coraz gorszym stanie. 
Zainwestujcie w chodnik i opanujcie" wzmożony ruch na ulicy Lipowej! Dziękuje!  
AN- mieszkanka Lipowej
8. Dodane przez Lipowiak, w dniu - 23-08-2007 15:10
Zgadzam sie z "Chcemy nowy chodnik..." cieszę się że w końcu ktoś poruszył ten temat bo jakimś trafem wszyscy mieszkańcy Lipowej szumią wokół tego, że chodnik mamy tragiczny, ale nikt głośno tego nie mówi jakby było to jakimś tematem tabu :? Wielkie brawa dla autorki tej wypowiedzi za odwagę poruszenia tematu :grin . I teraz najchętniej wykrzyczałbym głośno "Chcemy nowy chodnik na Lipowej...po stronie netto- numery nieparzyste" !!!!!!!
9. Dodane przez Lipowiak, w dniu - 23-08-2007 15:15
A propos komentarza 2go na wspomniane leszczyńskie dożynki pod koniec lat 70tych o których jest mowa we wcześniejszych komentarzach chodniki (nie jeden ale kilka) zrobiono w ciągu jednej nocy na szybcika- więc nic dziwnego, że są w tak złym stanie (min ul.Lipowa i Strzelecka).. Większość tych "dożynkowych" chodników odremontowano i ich miejsce zajęła piękna kostka chodnikowa jednak pozostały ciągle 2 wspomniane ulice :upset Czyżbyśmy musieli czekać na kolejne leszczyńskie dożynki żeby sobie przypomniano o naszych ulicach :?
10. Dodane przez mistake, w dniu - 23-08-2007 16:19
"Miasto ma przejść część do zbiegu ze Święciechowską" 
 
przejąć chyba...
11. Dodane przez giotto, w dniu - 23-08-2007 17:54
a Strzelecka ?? Łata na łacie.
12. Dodane przez Chcemy nowy chodnik na Lipowej, w dniu - 23-08-2007 20:26
Do "giotto" - Lipowa..Strzelecka i 1-go Maja "krzyżują" sie ze sobą i są do siebie "sąsiadami", niestety szkoda że przypominają się w takiej niezbyt estetycznej sprawie. Jakby władze miasta pomyślały to inwestując w remont nawierzchni zaskarbiliby przychylność ludzi nie tylko miejscowych. Przecież za jednym razem można wyremontować te trzy ulice (czyt. chodniki na tych ulicach) a inwestycja jest na pewno opłacalna.  
 
Komentarz nr 6 mówi sam za siebie....jak widać nie tylko nam mieszkańcom tych ulic (zwłaszcza Lipowej) zależy na nowym chodniku ale też przyjezdnym...  
 
Jednak my mówiąc nowy chodnik nie mamy na myśli kolejnego wylanego asfaltu łatającego dziury na starym połatanym chodniku ale o piękną "kostkę" jaka jest wyłożona na plantach Lipowej i po parzystej stronie naszej ulicy.  
 
Tak jak napisałam we wcześniejszym komentarzu jak dotąd wszelkie inwestycje remontowe oraz nowe nawierzchnie ulic i chodników wykonywane są jedynie w centrum Leszna....Pisząc centrum miałam na myśli ulice położone blisko rynku i urzędu miasta jak też ulice gdzie mieszkają ważne i liczące się osoby....ulica Lipowa nie leży na peryferiach i jakby nie patrzeć należy do śródmieścia i jest jedną z głównych i dłuższych ulic miasta, miasto mogłoby o nią zadbać!!!!  
 
A propos urz.miasta czyżby strona parzysta Lipowej miała lepsze "chody' dlatego, że jest na niej oddział urzędu miasta i wstyd byłoby im przed kontrahentami i klientami? Czy na naszej ulicy tj stronie nieparzystej musi mieszkać jakiś szanowany sie i liczący-" na stołku" mieszkaniec miasta by była zauważona. Czy musi mieszkać prawnik, lekarz, zawodowy żołnierz, radny żeby był w końcu nowy chodnik? 
 
Zainwestujcie w chodnik i opanujcie" wzmożony ruch na ulicy Lipowej! Dziękuje!  
AN- mieszkanka Lipowej
13. Dodane przez kolejarz, w dniu - 23-08-2007 21:12
Zgadzam się w 100% z p. prezydentem Malepszym. Na kolej od kilku lat nie ma z kim rozmawiać.Każdy dyrektor lub naczelnik nie chce podjąć ostatecznej decyzji. Oni wszyscy są na kontraktach i trzymają się stołków że hej. Nawet do WC idą z krzesłami,żeby nikt nie zajął im miejsca. 
Tak samo będzie z przebudową linii kolejowej Poznań-Wrocław, która podobno ma kosztować ok. 560 mln EURO. Założę się że przynajmniej 1/3 z tej sumy pójdzie na łapówy i do kieszeni kolesiów.Panie prezydencie Malepszy trzymam kciuki za nasze miasto,a leszczyńskie PKP do wora i do jezio...
14. Dodane przez LESZCZYNIAK, w dniu - 23-08-2007 21:29
Do PIOTRA!!!!! komentarz nr 5 
Jakbyś uważniej przeczytał to byś wiedział że mowa była o nieczynnej linii kolejowej, która przebiega przed restauracją"Traso....".Dalej nie piszę żeby tacy ludzie jak pan SZCZOT nie posądzili mnie o kryptoreklamę.
15. Dodane przez marek, w dniu - 23-08-2007 21:57
Popieram mieszkańców ul. Lipowej - stona nieparzysta. Jednocześnie proszę o poparcie mieszkańców ul. 17 Stycznia - strona parzysta. Tutaj także chodnik straszy różnymi pułapkami i dziurami. Także tym chodnikiem dużo osób chodzi na stadion. Prezydent Malepszy obiecał, że będzie nowy chodnik jak zakończy się budowa trasy WZ. Jak do tej pory nie widać spełnienia tej obietnicy. I trudno będzie o jej spełnienie, bo na WZ - tce już się robią koleiny, więc pewno będą chcieli ją naprawić a nasze chodniki pozostaną takie jakie są. Osobny problem to ulica Strzelecka. Myślałem, że może DPŚ spowoduje jej gruntowny remont, ale widzę, że nasi włodarze nie są kibicami żużla i nie zależy im na wizerunku miasta. Podobnie jest z ulicą Okrężną, która jak się nie mylę miała być remontowana w tym roku. Wrzesień za pasem a remontu nioe widać. CHCEMY NOWYCH CHODNIKÓW NA LIPOWEJ, STRZELECKIEJ, 1 MAJA, 17 STYCZNIA.
16. Dodane przez Piotr, w dniu - 23-08-2007 22:02
Do LESZCZYNIAKA!!!! komentarz nr 14 
Przeczytalem teraz uwaznie tak jak poprzednio i nie znalazlem wzmianki o nieczynnej lini (tutaj musze Cie poprawic) nie jak napisales przed ale ZA "Tras..." Poprawione jest chociaz to ze chodzi o linie Leszno - Leszno Grzybowo (to jest Leszno a stacja nazywa sie Leszno Grzybowo). Uzyte w tekscie sformulowanie "linii kolejowej Grzybowo - Leszno biegnącej z kierunku Gronowa" jest bardzo kiepskie. Jezeli juz chce sie pisac Grzybowo - Leszno jakby Grzybowo bylo jakas oddzielna miejscowoscia to lepiej by brzmialo zamiast z kierunku Gronowa wyrazenie przez Gronowo lub lepiej np przez leszczynskie Gronowo!!!
17. Dodane przez Chcemy nowy chodnik na Lipowej, w dniu - 23-08-2007 23:40
Popieram wypowiedz z komentarza nr 15! 
Marku (komentarz nr 15) walczcie o waszą ulicę jest w tej samej sytuacji co nasza, też jest jedną z dłuższych i uczęszczanych ulic. Tak samo jak Lipową ulicą 17go Stycznia przepustowość w trakcie imprez na stadionie jest ogromna. A propos ulicy Strzeleckiej i Lipowej to na wspomniany przez ciebie DPS był \"remont\" (chociaż ja tego tak nie nazywam) czyli szybkie zaklejenie i łatanie mniejszych dziur 4 godziny przed imprezą asfaltem, gdzie po 3 dniach nie było śladu po łataniu a asfalt sie dość szybko wykruszył.... 
W niektórych miejscach w Lesznie to nawet ulice są wyłożone biało- różową kostką przykład ulice przylegające do stadionu skryta, artyleryjska, saperska, itd... Ludziom którzy tam mieszkają należała się nowa nawierzchnia chodników i ulic, walczyli o nią od wielu lat, tym bardziej że powierzchnia ulicy nie była utwardzona- bo to był sam piach. Ale- dlaczego w niektórych miejscach ulice wyłożone są kostką a chodniki w innych miejscach Leszna które tego potrzebują nie!!!  
Niedługo będzie jesień i już widzę na Lipowej bajora wody przed domami a zimą naturalne ślizgawki!!!  
I jeszcze temat pędzących samochodów na Lipowej numery nieparzyste (oczywiście) powinno się zakazać jazdy samochodom ciężarowym temat poruszałam już wcześniej!Nasza strona ulicy jest jednokierunkowa i nieprzystosowana do ciężkich pojazdów. Kiedyś był tutaj tylko dojazd do posesji a teraz każdy może sobie jeździć i to z max szybkością zaczynając od osobówek kończąc na ciężarówkach. Powinien być zakaz wjazdu samochodów ciężarowych i ograniczenie szybkości! Na tej ulicy często bawią się dzieci z bloków a ich bezpieczeństwo jest w tym przypadku bardzo zagrożone... Dlatego apeluje też o ZNAK: zakazu wjazdu samochodów ciężarowych po stronie nieparzystej ulicy Lipowej i o ograniczenie szybkości pojazdów. 
Zainwestujcie w chodnik i opanujcie\" wzmożony ruch na ulicy Lipowej! Dziękuje!  
AN- mieszkanka Lipowej
18. Dodane przez ankh, w dniu - 23-08-2007 23:59
Czytając artykuł i wasze komentarze popieram wszystkie wypowiedzi podpisane " Chcemy nowy chodnik na Lipowej" trafne i dobitne spostrzeżenia autorki. Mieszkam przy tej ulicy i popieram inicjatywy w 100% i podpisuje sie pod poszczególnymi wypowiedziami autorki :)  
a w szczególności: 
1. Nowy chodnik na Lipowej (nr.nieparzyste) 
2.Znak zakazujący przejazd ciężarowych sam. 
3.Znak ograniczający szybkość 
4. A najlepiej znak tylko dojazd do posesji.... 
Oczywiście wszystkie powyższe punkty tyczyły się wyłącznie ulicy Lipowej (nr.nieparzyste po str.netto) Strzelecka i 17-go Stycznia też musi być odnowiona!
19. Dodane przez Dajmy sobie spokój z Lipową.., w dniu - 24-08-2007 08:49
Na Lipowej przede wszystkim mają rosnąć lipy -a nie chodniki -zresztą jest zamieszkała nielicznie (domki jednorodzinne).  
W Ratajczak z ul. BemaPozdrowienia
20. Dodane przez Do p.Bukowskiego z UM Leszno, w dniu - 24-08-2007 09:42
Drogi p.Rafale - dla tych tysięcy dojeżdżających z Leszna do pracy w innych miastach czy tez przyjeżdżającej młodzieży do Leszna ( n.miasto jest miastem szkół) -warto położyc nawet nie przejmując gruntu -chodniki w ul. Dworcowej. Pracownicy UP nr 2 -(poczta główna w Lesznie) ul. Dworcowa
21. Dodane przez krystek, w dniu - 24-08-2007 11:12
Dworzec i tereny przylegle powinny byc wizytowka miasta a jak jest kazdy widzi. Co do chodnika to jest naprawde tragiczny. Ja bym chcial aby zrobiono chodnik na 17 stycznia na odcinku od radia ELKA do ulicy ULANSKIEJ bo tylko na tym odcinku chdnik jes w oplakanym stanie panie prezydencie.
22. Dodane przez pracownik z dworcowej, w dniu - 24-08-2007 11:58
Jestem tego samego zdania co 20tka "warto położyć nawet nie przejmując gruntu -chodniki w ul. Dworcowej". A co do poprzednika (komentarz 19) widać solidarność mieszkańców Lipowej czyżby im Pan (lu Pani) tego zazdrościł :? Mieszkańcy chą mieć nowy chodnik i dążą do tego....trzymam za was kciuki- mam nadzieję że wam sie uda (nam też ;) )
23. Dodane przez remont, w dniu - 24-08-2007 12:03
Jak widać więcej chodników jest do remontu Panie Prezydencie!!!! Czy Pan coś z tym zrobi :?  
naturalnie najpierw Dworcowa....a później co? zastój w pracach remontowych bo zabraknie pieniędzy :?
24. Dodane przez Lipowiak, w dniu - 24-08-2007 12:46
p.Ratajczak tyle w tym zdaniu złości i nienawiści. Nam zależy na pięknym chodniku (kostka- nie zaklejony tzw odremontowany) przed domem a panu/pani przed swoim nie? Mieszkaniec ul.Lipowej nr.nieparzyste ;)
25. Dodane przez za, w dniu - 24-08-2007 13:20
...tak dworcowa a potem Lipowa jestem za 8)
26. Dodane przez marcel, w dniu - 25-08-2007 13:02
nie chcemy posterunku na ZATORZU!! zadnej policji u nas bo i tak jest ich tu za dużo!! co weekend jeżza busy i spisuja niczemu nie winnych spacerowiczów :/
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj