Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Wschowa arrow Rondo Geremka we Wschowie?

Rondo Geremka we Wschowie?

Rondo Geremka we Wschowie?

18.07.2008. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_geremek.jpgWschowa. Młode Centrum chce, by budowane we Wschowie rondo nosiło imię Bronisława Geremka. Oficjalnie pismo w tej sprawie trafiło już do Urzędu Miasta i Gminy. Ma zostać skierowane pod obrady Rady Miejskiej, choć zdaniem sekretarza miejskiego na razie to wniosek przedwczesny.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Młode Centrum petycję w sprawie nadania imienia budowanemu dopiero rondu złożyło już oficjalnie. Zamierza też zorganizować akcję zbiórki podpisów pod stosowną petycją. Zbigniew Semeniuk, sekretarz Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie przyznaje, że
decyzja odnośnie nazewnictwa jest kompetencją radnych miejskich.

- Tego typu wniosek trafić musi najpierw pod obrady komisji. Później jeśli ta uzna, że należy skierować go pod obrady to radni zdecydują, czy w ogóle zająć się nim i jaką podjąć decyzję. Na razie wniosek czeka na biurku burmistrza, gdzie został skierowany. Stamtąd zapewne trafi do przewodniczącego rady i to on podejmie decyzje
- mówi Semeniuk.

Wniosek Młodego Centrum to pierwsza propozycja patronacka dla wschowskiego ronda. - Rondo jest dopiero w budowie. Nikt na razie nie sugerował żadnych patronatów. To pierwszy wniosek i w moim osobistym odczuciu nieco przedwczesny. Nie odbył się przecież nawet pogrzeb profesora Geremka - dodaje sekretarz.

Bronisław Geremek był związany ze Wschową między innymi poprzez szkołę. Był jednym z najwybitniejszych absolwentów wschowskiego liceum imienia Tomasza Zana. Zginął kilka dni temu - 13 lipca, w tragicznym wypadku samochodowym pod Nowym Tomyślem. (mich)
 
Komentarze (41)
1. Dodane przez [PSbP]SzaKaL_HG, w dniu - 18-07-2008 11:22
:grin Ciekawe po co imie dawac Rondowi buhaha
2. Dodane przez Polak, w dniu - 18-07-2008 12:10
Gratulacje durnego pomysłu!. Z powodu nieszczęścia nazywać sobie ulice czy ronda. Radni panowie-a może tak minuta ciszy...
3. Dodane przez Vasaa, w dniu - 18-07-2008 12:17
Jestem za. To był wspaniały człowiek.
4. Dodane przez First, w dniu - 18-07-2008 12:43
A cóż on, Pan Geremek, zrobił takiego dla Wschowy. 
Z tego co wiem, to wstydził się tego, że w tym mieście mieszkał. Mieszkał tylko dlatego, że jego przybrany ojciec był tutaj pierwszym starostą po II Wojnie Światowej.  
Kiedy Wschowa walczyła o reaktywację powiatu wschowskiego, odwiedził Wschowę, poparł powstanie powiatu a w zamian dostał, "w prezencie", odrestaurowane biurko, podobno te przy którym miał pracować jego przybrany ojciec - starosta. 
Na przyszłość jeżeli ktoś wnioskuje o nadanie czemuś czyjegoś imienia, niech zastanowi się nad tym i pomyśli o tym, czy ten ktoś odniósł dla miasta zasługi. 
Ponadto mamy wielu innych lokalnych "bohaterów", do nadania nazwy ronda i nie trzeba nam szukać "narodowych".
5. Dodane przez jerry, w dniu - 18-07-2008 12:48
To w takim razie, ja też poprosze nazwać rondo moim imieniem i nazwiskiem, jestem "szarym "człowiekiem-czy mi sie nie należy? 
Uważam, że to kompletny idiotyzm!!!
6. Dodane przez wschowianka, w dniu - 18-07-2008 12:48
Bardzo dobry pomysł . W końcu to we Wschowie Geremek kończyl liceum . A imona miejscom szczególnym nadaje sie nie za zycia dostojnych osób a po ich smierci / to do kom nr. 2/
reklama
7. Dodane przez absolwentka LO, w dniu - 18-07-2008 12:51
Geremek nie byl absolwentem liceum im,. Tomasz Zana panie Semeniuk . W tamtych latach i aż do grudnia 1969 roku to bylo tylko Liceum Ogółnokształcące.
8. Dodane przez aaa, w dniu - 18-07-2008 13:08
Popieram zdanie first ( komentarz 4 ) poczytajcie sobie o Panu profesorze : "Geremek urodził się w Warszawie w 1932 r. w rodzinie o żydowskich korzeniach. Podczas II wojny światowej znalazł schronienie u państwa Geremków we Wschowie. W 1950 r., w okresie największego rozkwitu stalinizmu, wstąpił do PZPR, będąc drugim sekretarzem komórki partyjnej na Uniwersytecie Warszawskim. Tam ukończył studia historyczne, a w 1960 r. obronił doktorat w PAN. Dwa lata później został dyrektorem Ośrodka Kultury Polskiej przy Uniwersytecie Paryskim, co wymagało dużego stopnia zaufania władz komunistycznych. W proteście przeciwko inwazji wojsk Układu Warszawskiego na Czechosłowację złożył legitymację partyjną w 1968 r. i od połowy lat 70. zaangażował się w działania opozycji. W 1980 r. został doradcą Solidarności. Reprezentował jednak defensywną postawę, próbując wraz z Tadeuszem Mazowieckim nakłonić stoczniowców do rezygnacji z postulatu niezależnych związków zawodowych i poprzestania na demokratyzacji Centralnej Rady Związków Zawodowych. Internowany podczas stanu wojennego został po dwóch tygodniach zwolniony. Ponownie aresztowany w maju 1983 r., już w lipcu został jednak zwolniony na mocy amnestii. W 1985 r. zwolniony z pracy w Instytucie Historii PAN. W drugiej połowie lat 80. reprezentował frakcję opozycji opowiadającą się za gotowością do dużych ustępstw wobec władzy komunistycznej. Odegrał istotną rolę w obradach Okrągłego Stołu. W 1989 r. dostał się do Sejmu i został szefem Obywatelskiego Klubu Parlamentarnego. Przeforsował mocno krytykowany plan Balcerowicza. Przyczynił się ponadto do kontynuacji rozpoczętej przez Tadeusza Mazowieckiego polityki grubej kreski, tamując dekomunizację. W listopadzie 1991 r. Lech Wałęsa powierzył mu misję tworzenia rządu, która skończyła się fiaskiem. 
Na początku lat 90. zarzucał Kościołowi katolickiemu triumfalizm i mieszanie się do polityki, stwierdzając, że zawarcie konkordatu może być błędem, chociaż w oficjalnych sejmowych wystąpieniach opowiadał się za jego ratyfikacją. Atakował pomysł dekomunizacji. Niechętny był też lustracji, czemu dał upust chociażby ostatnio, kiedy jako eurodeputowany odmówił złożenia oświadczenia lustracyjnego zgodnie z wymogami nowej ustawy. Opowiadał się za prawem kobiet do aborcji, krytykując przeciwników tego rozwiązania. Był jednym ze współzałożycieli Unii Demokratycznej (przekształconej potem w Unię Wolności, a następnie Partię Demokratyczną). Przewodniczył klubowi parlamentarnemu tej partii w latach 1990-1997. Podczas rządów koalicji AWS - UW w latach 1997-2000 był ministrem spraw zagranicznych. Przez rok kierował pracami OBWE. Był zwolennikiem wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. W latach 2000-2001 kierował Unią Wolności. W 2004 r. został wybrany z ramienia tej partii na posła Parlamentu Europejskiego. 
W PE konsekwentnie głosował za dekryminalizacją aborcji. 
Do języka polityki Geremek wprowadził nowy typ manipulacji, zwany faktem prasowym - mowa o zdarzeniu, które stało się wiarygodne, bo napisały o nim gazety, choć w rzeczywistości nie miało miejsca. 
W swoich zagranicznych wystąpieniach wsławił się formułowaniem opinii de facto szkalujących Polskę, kładąc nacisk na rzekome szerzenie się w naszym kraju antysemityzmu, nacjonalizmu oraz populizmu." A teraz zastanówcie się czy warto nazywać to rondo jego imieniem . Dla zainteresowanych wykorzystałem cytat z jednej ze stron internetowych - chcąc sie dowiedzieć kim był Pan Profesor ? Zdziwiło mnie szczegółnie ostatnie zdanie z cytowanego artykułu ???
9. Dodane przez adaż, w dniu - 18-07-2008 14:00
tak naprawdę nazywał się Lewartow a nie Geremek
10. Dodane przez PB, w dniu - 18-07-2008 14:14
Ale w książkąch i podręcznikach historii uczyc będą się nasze dzieci właśnie o Wałęsie,Geremku i Mazowieckim a nie o Kaczyńskich,Olszewskim,Macierewiczu ,Jurku,Łopuszańskim,Giertychach, Lepperze i iinych świrach i oszołomach. Tylko profesor jeszcze niepochowany... Z takiego Polaka-Żyda możemy byc dumni!
11. Dodane przez kumaty, w dniu - 18-07-2008 14:14
Świetny pomysł, wielii człowiek! Co do komentarzy niektórych sfrystrowanych internautów, można zapytać jakie są ich osiągniecia życiowe, poza łysiną i bólami krzyża... Hi, hi, hi
12. Dodane przez aaa, w dniu - 18-07-2008 14:28
Ja nie neguję zasług Pana profesora bo coś tam w końcu zrobił , ale poczułem się obrażony tym , że szkalował moja ojczyznę i źle wypowiadał się o polakach którzy przeciez nomen omen go uratowali w czasie II wojny światowej . Kto źle mówi o swoim wybawcy nie zasługuje na jakikolwiek szacunek moim zdaniem.
13. Dodane przez Ada, w dniu - 18-07-2008 14:38
Ile cynizmu musicie mieć maltretując człowieka którego nota bene nie zdążono jeszcze nawet pochować. 
A wszystko to za sprawą MC , a raczej tych co za nimi stoją.
14. Dodane przez Gość, w dniu - 18-07-2008 17:54
WY NAJPIERW ZROBIE TE RONDO A POTEM POMYSLCIE NAD NAZWA RONDA
15. Dodane przez Jan niezbędny, w dniu - 18-07-2008 17:57
Geremek ( Berele Lewartow - to jego rodzone imie i nazwisko! ) Nie zasłużył sobie na patronat nad rondem. 
Podobno tak dużo zrobił dla kraju? 
Pewnie też za darmo i ze szczerego serca? 
hmmm... 
tylko dlaczego był polonofobem ?
16. Dodane przez obserwator, w dniu - 18-07-2008 18:18
robicie sobie jaja ten facet nic nie robil za darmo tylko za wielkie pieniadze niech w koncu w tym kraju beda wychwalani ludzie ktorzy cos robia dla idei czyli tak zwani spolecznicy ktorych sie tak tepi
17. Dodane przez jo, w dniu - 18-07-2008 18:50
. zmarłym przez jakiś czas po śmierci mówi się albo dobrze, albo wcale więc tyle mam do powiedzenia o Geremku. Pomysł zły, a na dyskusje za wcześnie
18. Dodane przez on, w dniu - 18-07-2008 19:15
Oczywiście pomysł troche przedwczesny. Z drugiej strony może to skłoni do dyskusji w jaki sposób upamiętnić Profesora, który jest chlubą miasta. Obecnie nie ma żadnej tablicy pamiątkowej świadczącej o związku Geremka z naszym miastem.
19. Dodane przez 1, w dniu - 18-07-2008 19:58
Do komentarza 18 
A jaki to on miał zwiazek z tym miastem? 
Z tego co wiem to wstydził się, że tu mieszkał. 
First w komentarzu 4, i "aaa" w komentarzu 8, mają rację. 
Bez przesady, jest wielu innych ze Wschowy, imieniem których można nazwać te rondo. 
Chciażby "Cybun" przywódca powstania wschowskich kupców, który został za to trafił pod topór katowski i zostałstracony na dziedzińcu zamkowym. 
Piękna postać, związana ze Wschową, i takich jest wielu w naszym regionie a nie jakiś tam Geremek, który się nas wstydził.
20. Dodane przez adaż, w dniu - 18-07-2008 20:50
Gruby ze Wschowy ,był bardziej znany.
21. Dodane przez ..., w dniu - 18-07-2008 21:46
Nie ośmieszajcie się z tą przasadną krytyką. Łatwo siedzieć przed komputerem i pisać, ale wystąpić z własną inicjatywą trudno. Nie przypominam sobie, żeby Geremek wstydził się Wschowy. Prawda jest taka, że żadna osoba wam się nie podoba, nie uznajecie i nie macie żadnych autorytetów. Prof. Geremek był wierny swoim zasadom do końca. Takich mężów stanu polityka polska już nie będzie mieć, dlatego pamięć o nich powinno się zachowywać. Ciekawe jakimi Wy kierujecie się zasadami? Nawet w minimalnym stopniu nie dorównacie nigdy Geremkowi.
22. Dodane przez gandzia, w dniu - 18-07-2008 23:10
a moze nazwać to rondo ,,rondo kaczyńskiego,, :grin
23. Dodane przez tolerancyjny, w dniu - 19-07-2008 18:17
a mowimy ze jestesmy narodem katolicim a opluwamy sie na kazdym kroku
24. Dodane przez abc, w dniu - 19-07-2008 18:44
Kaczą bramę już mamy i to nam wystarczy. Kaczory to niech sobie pływają w stawie Łazienkowskim w Warszawie. 
Kwa, kwa, kwak!!!!
25. Dodane przez igor, w dniu - 20-07-2008 06:34
mysle ze gieremkowi wogle nie zalezalo na polsce to zyd ktory tego nie ukrywal wprowadzil polske do nato uni europejskiej i co z tego mamy my wschowianie wiemy najlepiej bide..zamknieta cukrownia,itp brak miejsc pracy jaki z niecho wschowianin pzr zyd a kogo po wojnie obsadzali na starostow byli to pacholkowie rosji ,,mozemy sie tylko wstydzic za takiego honorowego obywatela 76l ale jeszcze pracowal za grube pieniadze,,a my co tysiac minimum kuroniowka500zl taka POLSKE popieral tow gieremek ,,
26. Dodane przez marcin, w dniu - 20-07-2008 10:20
Jaka cukrownia? To jest najważniejszy problem tego miasta? Kogo to jeszcze obchodzi. Nawet we Wschowie jak ktoś chce znaleźć pracę to znajdzie, bida? Popatrz jakie fury są na FWS. Zamiast cukrowni masz Stene króra nie może znaleźć ludzi do pracy. A co do ronda to czemu nie, podajcie mi drugiego człowieka ze Wschowy który jest tak znany i ceniony nie tylko w kraju, chociaż zawsze jest drugi honorowy obywatel miasta, proboszcz Zając, to dopiero byłyby jaja
27. Dodane przez Wala, w dniu - 20-07-2008 10:35
Obawiam się , że radni wschowscy ulegną pomysłowi tzw.Mlodzieżowego Centrum - przywiezionemu nota bene z Leszna. 
Wszak powszechnie wiadomo ,że myślenie nie jest 
ich najmocniejszą stroną.
28. Dodane przez blaise, w dniu - 20-07-2008 15:29
Nikt pomysłu nie przywoził, nie obrażajcie radnych i Młodego Centrum. Z inicjatywą wystąpiło wschowskie MC.
29. Dodane przez iks, w dniu - 20-07-2008 20:03
najlepiej zrobic wśród ludzi we wschowie ankietę kto co uważa , myślę że byłoby wesoło , pytanie które mnie nurtuje to czy gdyby Pan Geremek żył to też chcielibyśmy jego imieniem nazwac to rondo . moje zdanie jest takie - nie należy mu się , wschowa to nie warszawa ,
30. Dodane przez do 29, w dniu - 20-07-2008 21:30
masz rację kolego my mieskancy Wschowy tej nazwy nie chcemy
31. Dodane przez Zukowskiego, w dniu - 21-07-2008 00:14
Ja proponuje nazwe im Leona Zukowskiego, Najdluzel rządzil Wschową. Prawie 30 lat.
32. Dodane przez 1, w dniu - 21-07-2008 07:39
Do kom. 31 
I najwięcej we Wschowie zrobił.
33. Dodane przez Fikuś, w dniu - 21-07-2008 09:04
Do 32 
I najwięcej we Wschowie wypił.
34. Dodane przez StAnger, w dniu - 21-07-2008 12:15
a może Bismarc, ten to w całym świecie znany
35. Dodane przez gosc, w dniu - 21-07-2008 19:59
Jeśli nie podoba wam się Geremek wolelibyście pewnie Rondo im Gierka?
36. Dodane przez Last, w dniu - 22-07-2008 09:06
Geremek rzeczywiście chyba wstydził się Wschowy i swojego z nią związku. Aż 52 lata czekał, aby pierwszy raz po wyprowadzce ją odwiedzić. Wyobraźcie siebie w takiej roli; są zjazdy absolwentów szkoły, różne wycieczki, nawet polityczne okazje, wspomnienia, sentymenty, a on nic, nie drgnął. Dopiero przymuszony wybrał się do nas, po PIĘĆDZIESIĘCIU DWÓCH latach. Dziwiłbym się gdyby tak unikał Warszawy, gdzie przeżył straszne rzeczy w getcie, ale on nie, w Warszawie mieszkał. Dajmy mu jednak spokój, niech ma swoje rondo w Warszawie. A we Wschowie wystarczy tablica pamiątkowa na gmachu liceum. Swoją drogą, nie ma Wschowa szczęścia do swoich Honorowych Obywateli.
37. Dodane przez Edi, w dniu - 22-07-2008 10:26
Do Lasta; 
Masz rację co do Honorowych Obywateli Wschowy. Władze i społeczność miasta nie dopatrzyły się (poza proboszczem Zającem, co budzi spore kontrowersje do dziś) ani jednego stałego mieszkańca, który byłby godny tego tytułu. Na poparcie tej tezy przypomnę nazwiska Honorowych Obywateli; Chmieluk - dowódca jednostki wojskowej w Lesznie, Majchrowski -chwilowy wojewoda lubuski, Geremek- wiadomo, ks. Zając - aktualny proboszcz parafii św. Stanisława Biskupa. Czy to normalne? Czy tak wygląda prawda o ludziach w tym miasteczku?
38. Dodane przez kom, w dniu - 22-07-2008 10:57
Ale wy macie zły stosunek do Geremka. Co Wam z tą Warszawą? Geremek był obywatelem świata to normalne, że zycie na prowincji było dla niego za ciasne. Jak rozpoczął studia w Warszawie i późniejszą karierę naukową, a potem w "solidarności" nie miał nawet czasu odwiedzać Wschowy. Zastanówcie się lepiej co piszecie i zobaczcie za jakiej władzy mianowany honorowym obywatelem został ksiądz. Więcej szacunku...nie róbcie ze Wschowy pępka świata.
39. Dodane przez KaZ., w dniu - 23-07-2008 09:38
Proponuję nazwać drogę do Starych Drzewiec.
reklama
40. Dodane przez ciekawy, w dniu - 23-07-2008 11:15
A ja sie pytam KTO to jest MŁODE CENTRUM ?
reklama
41. Dodane przez Bismarcka, w dniu - 24-07-2008 11:05
Wswchowa to byłe miasto niemieckie. Więc rondo im Bismarka to dobry pomysl. Dzisiaj już nie jesteśmy polakami ( tylko) ale przede wszystkim europejczykami. A Bismarck azjatą nie był jak mysle.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj