Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Lipca 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Alfons, Julia,
Laurenty, Marta,
Natalia, Rudolf
Do końca roku 157 dni.
Start arrow Wschowa arrow Rzeźnicka nie dla pań w szpilkach

Rzeźnicka nie dla pań w szpilkach

Rzeźnicka nie dla pań w szpilkach

29.05.2009. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_rzeznicka_wschowa.jpgWschowa. Zmiana organizacji ruchu w centrum Wschowy wywołuje ogromne kontrowersje. Nowe zasady ruchu i ograniczenia postojowe powodują napięcia. Wyznaczone alternatywne parkingi nie są należycie zabezpieczone, a dojście do nich to często droga przez mękę – uważa opozycyjny radny Stanisław Kowalczyk. Przykładem jest ulica Rzeźnicka (na zdjęciu).
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zakaz parkowania na frontowej części Rynku i zmiana organizacji ruchu w ścisłym centrum wciąż znajdują tyle samo zwolenników co wrogów. Samorząd tłumaczy, że w miejsce zamkniętego Rynku uruchomił parkingi w pobliżu. Jednym z nich jest plac obok Fary. Dojechać do niego nie jest specjalnie trudno. Gorzej jednak,
gdy ulicą Rzeźnicką, jedną z odnóg Rynku, chce się dość do miejsca postojowego.

- Przecież tam jest jakiś dramat. Proszę sobie wyobrazić co czuje kobieta, która w szpilkach będzie próbowała dojść do pozostawionego przy Farze auta. Nie uda jej się to teraz, a zimą to dopiero będzie Kanada. Chyba, że będziemy nasze panie nosić tam na rękach - uważa radny Stanisław Kowalczyk.

Drugi problem parkingu przy Farze to bezpieczeństwo aut. - Zostawienie tam samochodu z ładnymi kołpakami to ryzyko. Jest niemal pewne, że po powrocie już ich nie będzie. Druga sprawa to decyzja o zrobieniu z tej jednokierunkowej uliczki drogi o dwóch kierunkach. Przecież przy tej wąskiej drodze są schody prowadzące do domów. Mamy po nich jeździć samochodami? Zmieniono ruch w centrum kompletnie nie myśląc, co się nam proponuje - mówi Kowalczyk.

Burmistrz Wschowy Krzysztof Grabka przyznaje, że też widzi problem. - Sprawa Rzeźnickiej to rzeczywiście problem. Na pewno zostanie on jakoś rozwiązany w najbliższym czasie - deklaruje.

Być może od czerwca lub w lipcu we Wschowie działać będzie strefa płatnego parkowania. Ma ona uporządkować ruch w sercu Wschowy. Na pewno nie rozwiąże sprawy kiepskich dróg dojazdowych.(mich)

 
Komentarze (34)
1. Dodane przez bodzio, w dniu - 29-05-2009 12:42
pewnie pan Kowalczyk martwi sie o szpilki wlasnej zony
2. Dodane przez kk, w dniu - 29-05-2009 13:10
wy jestescie ludzie chorzy
3. Dodane przez awasrewa, w dniu - 29-05-2009 13:32
bedzie kanada? wow 8)
4. Dodane przez antykowalczyk, w dniu - 29-05-2009 13:47
A może pan Kowalczyk sam tam w szpilkach chodził :grin Jeśli chce być dobrym radnym to niech zaproponuje jakieś ciekawe rozwiązanie. Bo narazie jako radny to neguje wszystkie pomysły rządzących, a sam od siebie nic nie daje. Nie po to ludzie go wybrali :upset
5. Dodane przez dziadek, w dniu - 29-05-2009 13:56
Otrzymałem mandat, do odbioru w straży miejskiej na pl.Zamkowym 3. Po włączeniu nawigacji bo jestem z okolic Leszna postanowiłem tam dojechać. Po półgodzinnym krążeniu po jednokierunkowych dróżkach Wschowy, spytaniu paru osób, zrezygnowałem. Zostawiłem auto i poszedłem pieszo. Zaparkować nie ma gdzie, dojechać też nie idzie, w urzędzie miasta nie wiedzą gdzie odbiera się mandaty, na budynku brak numeru.  
Tu trzeba coś z tym zrobić. 
A po za tym piękny rynek i okolice, macie się czym pochwalić. 
Pozdrawiam
6. Dodane przez uri, w dniu - 29-05-2009 14:11
ja wolężeby była Irlandia!!!
7. Dodane przez kitka, w dniu - 29-05-2009 14:27
a ja jestem takiego zdania, że jacy rządzący ,takie miasto (do kitu!!!)
8. Dodane przez xxx, w dniu - 29-05-2009 14:44
Zakaz ruchu i parkowania na rynku jest OK, ale skoro zakaz ruchu nie obowiązuje mieszkańców i klientów hotelu... itd. to dlaczego jest zakaz parkowania na chodnikach (przy chodnikach), przecież nikomu to nie przeszkadzało i było w miarę bezpiecznie a mieszkańcy mieli gdzie stawiać auta. A co teraz... parking koło kościoła, parodia! Co najmniej dziwne...
reklama
9. Dodane przez staś, w dniu - 29-05-2009 18:16
jak zabierali działki gdzie netto mówili że na parking i co sprzedali a kierowców najlepiej karać i jeszcze płatne parkingi zrobić brawo piękne pomysły ma władza brawo a wyborcy was rozliczą
10. Dodane przez staś, w dniu - 29-05-2009 18:32
a w sprawie dróg we wschowie to niech włodarze i radni zajmą się słynnym objazdem gdy rondo budowali tam jest tragedia koło pkp jest jezioro po ostatnich opadach niemówiąc o dziurach wiosną miało być naprawiane i co panie burmistrzu
11. Dodane przez adam, w dniu - 29-05-2009 20:35
Bez sensu jest wyłączenie rynku z ruchu dla wszystkich pojazdów. Mam na myśli rowerzystów. Przecierz to jest bez sensu by nie można było przejechać rowerem przez Ratuszową, Rynek i Kilińskiego. Najlepszy przykład to Leszno. Od wielu lat rynek jest wyłączony z ruchu ale nie dla rowerów. Jeszce trochę i wprowadzą zakaz chodzenia po rynku. I jak tu się dziwić że mieszkańcy Leszna wyśmiewają się z nas. (...)siedzą w Ratuszu i tyle !!!
12. Dodane przez do kom.4, w dniu - 30-05-2009 00:01
i proponuje, ale jest przeciez "zgodna" koalicja wazeliniarzu
13. Dodane przez witaliusz pismienny, w dniu - 30-05-2009 05:29
proponuje radnym by zajeli sie wazniejszymi sprawami. a co do wystapienia pana kowalczyka to wystepujac moglby sie troche wysilic intelektualnie i zaproponowac rozwiazanie tego problemu / a takowe jest/ i czekac co zrobi burmistrz.ZA TO PLACIMY I RADNYM I BURMISTRZIOWI! zakaz ruchu nie powiniem dotyczyc rowerow. moze burmistrz wprowadzi tez zakaz wyjscia na rynek na spacer z pieskiem I DODATKOWO KASOWAC MANDATY? zasililby miejska kase o straty jakie spowodowal poprzez swe de3cyzje o zwolnieniach z podatkow zaprzyjaznione firmy i przedsiebiorcow! a straty sa niemale. RADNI I WLODARZE MIASTA NAUCZCIE SIE MYSLEC A NIE WYSIADYWAC NA SESJACH I PLESC DYRDYMALY NA POKAZ MIESZKANCOM. :grin
14. Dodane przez antykowalczyk do kom. 12, w dniu - 30-05-2009 06:45
Do wazeliniarza mi daleko. No to proszę podaj jakiś ciekawy i SENSOWNY przykład.
15. Dodane przez aaa, w dniu - 30-05-2009 11:17
zmiana organizacji ruchu to dobry pomysł ale trzeba sie odpowiednio do tego przygotowac a nie tylko zanki postawic i mysla ze wszytko pasuje powinny powstawc parkingi i nowe chodzniki bo naparde idzie sobie gdzie niegdzie zlamac noge
16. Dodane przez zagr, w dniu - 30-05-2009 13:35
władze wydaja pieniądze na reklame miasta w chinach czy gdzieś indziej bo fundują sobie wycieczki. to ten pan od promowania miasta. te pieniądze można wydać na drogi, chidniki,parkingi.złodzieje,oszuści.rozgonić towarzystwojak był żukowski to we wschowie było lepiej. były imprezy na rynku i w ogóle zyło się lepiej.odkąd wybraliście grabke wszystko zaczęło sie psuć.najlepiej zróbcie zakaz ruchu pojadów po mieście i bedzie super. ale tak jest jak do polityki mieszaja się nauczyciele
17. Dodane przez nik, w dniu - 30-05-2009 16:12
No ale jest za to ulica Grabarska, tak bynajmniej napisano w art. obok.
18. Dodane przez Jan P., w dniu - 30-05-2009 18:01
Od wielu lat jestem mieszkańcem Wschowy i od kąd w niej mieszkam, ciągle słyszę o zamknięciu Rynku dla normalnego ruchu pojazdów i o zakazie parkowania samochodów w samym Rynku. 
Były to czasy jeszcze za naczelnika Kowalskiego z zastępcą Fabianem Grzybem obecnym przewodniczącym Wschowskiej Rady, potem był burmistrzem Leon Żukowski z zastępcą i radnym Stanisławem Kowalczykiem obecnie pierwszym krzykaczem we Wschowskiej Radzie. Teraz jest Grabka nauczycziel, który jak odszedł ze szkoły na burmistrza to jego uczniowie na mszę dziękczynną dali, że się go pozbyli. 
No i co? 
Dzisiaj pierwszy krzykacz w radzie napiętnuje Grabkę za parkingi i ulice bo mu żona szpilki ((...)) na Wschowskich ulicach łamie. 
A gdzie żeś ty radny Stanisławie Kowalczyku razem z Fabianem Grzybem byli wcześniej i coście ze Wschową zrobili. Dzisiaj to tylko gardłować potraficie a wtedy do roboty nie było komu. 
Oj nieładnie, oj nieładnie.  
Wtrzyj se Stasiu obornik z butów jak do ratusza wchodzisz. A zawsze się dziwiłem, co tak śmierdzi jak do niego sprawę załatwiać przychodziłem. 
Jestemza zamknięciem Rynku i okolicznych uliczek dla ruchu samochodowego i rowerowego za wyjątkiem wjazdu i parkowania przez mieszkańców tego rejonu. 
Zaopatrzenie do sklepówpowinno odbywać się pomiędzy godz. 6.00 a 10.00 rano i po godz. 18.00 do 22.00 wieczorem. Jak to właściciele sklepów zrobią, to ich sprawa, czas skończyć z parkowaniem wielkich samochodów w godzinach szczytu. W innych miastach znaczie większych z tą sprawą poradzono sobie bez problemów. 
Również jestem za tym aby parkingi wokół zamkniętej strefy były płatne. Na tych obecnie wyznaczonych parkują samochody właścicieli sklepów i ich pracowników, klienci praktycznie nie mają już miejsca gdzie zaparkować. 
Należy również pomyśleć o fakcie, aby zablokować wjazdy na podwórka poseji dla tych co tam nie mieszkają a już zaczynają parkować na tych podwókach swoje samochody pozbawiając mieszkańców możliwości zaparkowania swoich samochodów a nawe wjazdu na swoją posesję. 
Na koniec zapytam jeszcze: dlaczego w rejonie rynku nie widać Straży Miejskiej lub policji a jak już się pojawią to nic nie robią - udają, że nic nie widzą. Czyżby nie chciało się im pracować? 
Pozdrawiam wszystkich mieszkańców Rynku i okolicznych ulic i placów. Liczę na wasze poparcie.
19. Dodane przez ccc, w dniu - 30-05-2009 17:24
do kom.14 
za to nasza wspaniała koalicja daje zatrzęsienie różnych propozycji,ha,ha :grin :grin :grin :grin :grin
20. Dodane przez wschowianin, w dniu - 30-05-2009 17:41
Pan radny Kowalczyk w sposób prawidłowy sygnalizuje problem. Oczywiście negatywne opinie pod jego adresem to oczywiście tuba Grabki. Radni opozycji zgłaszają wiele postulatów, w przeciwieństwie do radnych koalicji. Patrząc na radnych koalicji Grabki, to widzę trzy małpki, symbol CIA, nie mówię, nie słyszę i nie widzę. Faktem jest, że ten błyskotliwy projekt, Rynek bez ruchu to wymyślił go pomysłowy Dobromir-Kozaczek. Co w zamian za to, tutaj już brak pomysłu. Plac przy kościele nie został do tego przygotowany. Już na zakończenie to nasi obaj włodarze nie mają żadnego pomysłu na miejsca parkingowe we Wschowie, tak z resztą jak i dotychczasowe "pomysły", można określić jednym określeniem "dno i muszelki".
21. Dodane przez do kom.20, w dniu - 31-05-2009 00:13
100% racji :grin
22. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 31-05-2009 18:09
Śmiechu warte to co się dzieje we Wschowie. A nogi naprawde można sobie polamać i do tego ta zmiana ruchu okropności WŁADZA NIECH POMYŚLI NAJPIERW A NIE ROBI WEDŁUG SWOJEGO WIDZI MISIE CHCE ZROBIC ATRAKCYJNE MIASTO A WYCHODZI Z TEGO DNO TOTALNE!!! :grin :(
23. Dodane przez First, w dniu - 31-05-2009 22:12
Do komentarza nr 18. 
W pełni popieram pana Jana P.  
Wszystko co napisał to prawda. Jestem również za zamknięciem Rynku i okolicznych ulic dla normalnego ruchu drogowego. Czas najwyższy to zrobić. 
Może wtedy będzie można zobaczyć w tym mieście spacerujących i zwiedzających turystów.
24. Dodane przez do kom.18, w dniu - 31-05-2009 23:18
Odkąd pisze się razem.A poza tym nieładnie tak pisać.Pan tez wygląda na bardzo zaniedbanego i odpychającego
25. Dodane przez Halina, w dniu - 01-06-2009 11:39
Dość, że we Wschowie niema gdzie zaparkować to zrobią płatne parkingi- niech dadzą ludziom pracę a potem ściągają pieniądze. Ja za 1000 zł muszę utrzymać 4 osobową rodzinę- a jeszcze opłaty i trzeba z czegoś żyć a ONI chcą na nas zarobić.  
SKANDAL w tej Wschowie !!!!!!!!!!!!!  
:upset :cry :?
26. Dodane przez potw, w dniu - 01-06-2009 13:24
Brawo dot.16,to jest prawda zyło sie lepiej.Pan Żukowski to naprawdę bardzo dobry zarządca naszego miasta.Gdyby był burmistrzem to inne miasta zobaczłyby za nami tylko dymek- a teraz to my jesteśmy w ogonie chociażby Wolsztyna.He,he
27. Dodane przez 13, w dniu - 01-06-2009 19:32
Pomysł z zamknięciem dobry ale wykonanie chaotyczne brak parkingów dojsc totalna klapa Tak jak niedawna sprawa restauracji na rynku efekt opłakany pustostan Szewc sie przenósł ale do innego miasta Niech sie lepiej burmistrz zastanowi jakimi ludzmi sie otacza i jakie decyzje bez przemyślenia podejmuje bo Wschowa ma już dosć chaosu
28. Dodane przez Heniek, w dniu - 02-06-2009 22:35
Całkowicie popieram komentarz 25 wreszcie ktoś napisał prawde, pani Halinko zapraszam na kawke.
29. Dodane przez zniesmaczony Janem P, w dniu - 05-06-2009 00:30
Jan P __ -- znakomicie widac ze jestes dzialaczem anty Pan Kowalczyk , przy tym bardzo smiesznym i żalosnym małym czlowieczkiem , smiac sie potrafisz , ale dlaczego nie powiesz tego co napisales{obelgi na temat p.kowalczyka] o panu K. prosto mu w twarz , chowasz sie za maska internetu, schronieniem, bo tylko pod takim przykryciem , WY najmadrzejsi jestescie madrzy ,schowani we wslasnym domu , bezpieczni bo anonimowi , podpisujacy sie inicjałami majacy z wlasna tozsamoscia mało wspolnego , ale dlaczego ??jak taki stan nazwac?? STRACH szczury bojace sie wlasnego cienia. tyle mam do powiedzenia na Wasz temat . Dziekuje za uwazge tchorze !!!
30. Dodane przez Jan P, w dniu - 06-06-2009 10:19
Do zniesmaczonego! 
Przeczytaj uważnie to co napisałem a potem wypowiadaj się. 
Ale trudno mieć poczucie swojej wartości, jak nie rozumie się innych i wypisuje się głupoty tylko po to aby zaistnieć!
31. Dodane przez :/, w dniu - 07-06-2009 21:45
Jak dla mnie to jest chore. Żeby zamknąc rynek. Teraz rodziny, które mieszkają w pobliżu rynku nie mają gdzie parkować bo podwórka pozastawiane a na ulicy nie wolno..;/ A wam wielce turystów trzeba. Zadbajcie o mieskzańców, którzy muszą 2razy więcej objeżdżać żeby gdziekolwiek dojechać;/ a następnie zajmijcie się turystami. Ze Wschowy chcecie zrobiż miasto turystyczne.. jak tu nawet restauracji porządnej nie ma..;/ a co do zrobienia płatnych parkingów to jeszcze gorsze!! ciekawe co mają zrobić osoby mieszkające w pobliżu rynku.. niby płacić za glupi pomysl naszych władz.. najlepiej niech z powrotem otworzą rynek dla każdego!
32. Dodane przez kanaxdd, w dniu - 07-06-2009 23:44
nie wiem po co ta cała zmiana ruchu ! :? :? zachciało sie komuś 'ogródków' na rynku. ; // 
wszędzie jednokierunkowe. No bez przesady ;// 
powinno być tak jaki kiedyś.. jedyna słuszna zmiana to - rondo.
33. Dodane przez First, w dniu - 08-06-2009 09:04
A mnie się zamknięcie rynku dla ruchu samochodów bardzo podoba. Popieram działanie w tym kierunku. Trzeba wprowadzić jeszcze bardziej rugorystyczne przepisy i poważnie zastanowić się nad wyznaczeniem miejsc do parkowania dla wieszkańców. Należy również zmodernizować istniejący stan i wprowadzić zmiany wprowadzając strefy płatnych parkingów w centrum miasta. W pełni popiram płatne parkowanie.
reklama
34. Dodane przez czarna, w dniu - 08-07-2009 09:02
ja mieszkam na kilnskiego i powiem wam szczeze ze ci kturzy zostawiaja tam auta to bydlo tylu ku*,,,,w ciagu jednego dnia to ja nie słyszalam a co ci ludzie z ratusza wogule wyprawiaja w dupach im sie przewraca to jest nienormalne niech zrobia parking kolo netto a nie stoji miejsce wolne tragedia :( :( :( :(
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Leszno wynajmę kawal... Leszno 1390
Osiedle lniane?rosza... Leszno 478872
Osiedle lniane?rosza... Leszno 691080
Osiedle lniane?rosza... Leszno 483306
Osiedle lniane?rosza... Leszno 478872
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj