Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Wolsztyn arrow W Przemęcie będzie ogólniak

W Przemęcie będzie ogólniak

W Przemęcie będzie ogólniak

15.06.2009. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_gorzelniak67.jpgPrzemęt. Od 1 września w Przemęcie działać będzie liceum ogólnokształcące. Decyzję o utworzeniu szkoły podjęła Rada Gminy. Chcemy dać naszej młodzieży możliwość lepszego dostępu do edukacji – tłumaczy wójt Dorota Gorzelniak.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Młodzież z gminy Przemęt, która chciała uczyć się w liceum, była dotąd skazana na dojazdy.
Uczą się w Wolsztynie, Śmiglu, Kościanie i Lesznie - mówi Dorota Gorzelniak - w wielu przypadkach wiąże się to z wyrzeczeniami finansowymi i czasowymi. Dlatego samorząd postanowił utworzyć szkołę licealną na miejscu. Dysponujemy dobrze wyposażoną bazą - mówi pani wójt - działa już u nas technikum.
Na początek utworzona zostanie jedna klasa - nabór już się rozpoczął, a nowa szkoła zacznie działać 1 września. (jad)
 
Komentarze (35)
1. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 15-06-2009 12:37
już widzę jaki tam poziom będzie :grin
2. Dodane przez staś, w dniu - 15-06-2009 13:08
Powodzenia. 
Aspera res prima est, sed fert industria laudem.
3. Dodane przez Mieszkaniec G.P., w dniu - 15-06-2009 16:54
Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie. . .
4. Dodane przez Jarek, w dniu - 15-06-2009 16:59
A nie lepiej byłoby utworzyć porządne technikum? Kolejne LO na najprawdopodobniej niskim poziomie, którego absolwenci nic nie będą potrafili... A przecież tak u nas brakuje fachowców takich jak chociażby budowlańcy.
5. Dodane przez do kom., w dniu - 15-06-2009 17:34
Przecież nie chodzi o poziom tylko o tytuły ,już obecnie magistrowie pracują przy zbiorze szparagów w Boszkowie i pomidorów w szklarniach w Skarżyniu.Pracują wydajnie i dokładnie ponieważ są świadomi swojej wartości.
reklama
6. Dodane przez halina, w dniu - 15-06-2009 17:35
Kiedyś w Przemecie byla zasadnicza szkoła rolnicza filia Nietażkowa. I dobrze ksztalcila rolników. A dzis na KAżDEJ WSI LO I obowiazkowo UNIWERSYTET z lipnymi kierunkami. A POZIOM GORSZY NIZ KIEDYS W TEJ ZASADNICZEJ ROLBUDZIE. POWINNO SIE KSZTAłCIC POTRZEBNYCH FACHOWCóW A NIE klijentów do leszczynskich "uczelni wyższych", których poziom spadł juz na samo dno. O co w tej edukacji tak naprawde chodzi. O naukę chyba nie, raczej o zamęt i kase.
7. Dodane przez OK chwała radzie, w dniu - 16-06-2009 08:51
Tylko nie wspominajcie o zasługach dla tej gminy przez wójtową BŁAGAM
8. Dodane przez No i dobrze!, w dniu - 16-06-2009 12:31
Faktem jest, że jest dużo młodzieży, która musi dojeżdżać do LO profilowanego w Wolsztynie, które też górnolotne nie jest. Więc dlaczego nie dać im możliwości na miejscu-myślę, że poziomem się zbytnio różnić nie będą.Poza tym matura obowiązuje wszędzie taka sama!!!
9. Dodane przez śmieszek, w dniu - 17-06-2009 21:02
Fakt. Młodzież idzie do szkół w miastach - ok zgadzam sie dojazdy są cieżkie i "zjadaja" czas jaki można poświęcić na nauke - tylko czy w momencie kiedy go będą mieć - będą sie uczyć - osobiście wątpie. Co do miast - otóż właśnie tam dowiadują się jak niski poziom jest nauczania w gminie (czytaj w samym Przmęcie). Zreszta wystarczy to sprawdzić - uczniowie wychodzący ze szkoły przemęckiej mają bardzo słabe wyniki w porównianiu z innymi uczniami z innych szkoł. Bedzie to trawało tak długo jak długo będzie rotacja nauczycieli. Poza tym kto będzie uczył tych licealistów - ci sami nauczyciele??? Fachowcem może być nauczyciel uczący góra 2 przedmiotów - im więcej "naucza" przedmiotów tym mniejszym jest fachowcem = nie sztuka jest dyktować z ksiązki. Co do matury = faktycznie wszędzie jest taka sama - lecz co to zmienia - lepiej dostać "wycisk" w renomowanej szkole i zdać. 
Na koniec uważam że inicjatywa godna polecenia tylko jeżeli jedynym argumentem jest dojazd - to proszę mi wypisać dojazdy z naszej gminy aby owi licealiści mogli dojechac w dogodnej godzinie i wrocić do domu.
10. Dodane przez mieszkaniec Moch, w dniu - 18-06-2009 18:07
Pani wójt w Przemęcie ma być liceum a w Mochach co rok jest zmiana nauczania. Syn ma kupić książki za 450 zł a jego brat jest o rok starszy , ale nie ten program .Oni mają wakacje ,ferie itd. co chwila strajkują a my z czego mamy płacić za książki.Ja nie jestem na pensji państwa żeby roić sobie podwyżki.Pani Wójt każdy wie jak żyje Pani z dyrektorem w Mochach czy nie można na to zaregować kiedyś uczeń miał książki po innym i nie było co roku nowego systemu nauczania.Wstyd panie GALLA ,czy pan za to płaci?Nie to panu narzucają młodzi nauczyciele a pan im jak zagrają tak tańczy.Stołek dyrektora zawsze może się przewalić, kiedyś klika się skończy i nikt do pana ręki nie otworzy,już widać po frekfencji na wieczorkach nikt nie chce z wami iść.Niech pan trzyma tak dalej a przypominają mi się czasy KOMUNY.POMOŻECIE?
11. Dodane przez Papa Smerf, w dniu - 20-06-2009 21:18
no tak nasza sprytna pani wojt i jej sprytne pomysly... cudowny duet z pania Bessmann ktora na maturach potrafi zadawac pytania typu i na ktore sama nie zna odp. zycze powodzenia i kolejnego wyrzucenia gminnych pieniedzy w bloto
12. Dodane przez Ludu Ciemnogrodu, w dniu - 22-06-2009 06:46
Cóż winna jest szkoła lub gmina, przecież reformę zafundowało nam ministerstwo, a więc obowiązuje w całej Polsce. Widocznie piszący poprzedni post o tym nie wie. Podręczniki do 1 klasy gimnazjum muszą kupić uczniowie w całej Polsce. Człowiek się uczy przez całe życie, a nauczyciel jeszczd dłużej.
13. Dodane przez do ludu ciemnogrodu, w dniu - 22-06-2009 11:25
Prawie masz racje ale prawie robi wielka roznice. Otoz jezeli w programie nauczania jest zmiana (o ktorej mowisz ze to reforma) to zmianie najczesciej ulega kilka tematow lub kilkanascie. Tak wiec wystarczy ze "starej" ksiązki korzystac, a tematyów ktorych nie ma - wystarczy że nauczyciel będzie miał tą "nową". 
Prosze nie wprowadzaj w błąd ludzi.
14. Dodane przez bzdury, w dniu - 22-06-2009 13:08
Nauczyciel i uczeń musi korzystać z podręczników, które mają odpowiednie nr atwierdzeń. Nie może być tak, że nauczyiel korzysta ze standardów obowiązującychm a uczeń z czegoś zupełnie innego, gdyż później taka mieszkanka z Moch przyjdzie do nauczyciela z pretensjami, ze na sprawdzianie było coś, czego nie ma w podręczniku. To nie nauczyciele i dyrektorzy takie rzeczy wymyślają. Wystarczy logicznie pomyuśleć. Zgadzam się z faktem, że kwota do zapłacenia jest olbrzymia, ale w prypadku Moch mozna płącić na raty przez całe lato, a w innych szkołach trzeba od razu!!
15. Dodane przez dla mieszkańca Moch, w dniu - 22-06-2009 13:12
www.reformaprogramowa.men.gov.pl
16. Dodane przez hmmm, w dniu - 23-06-2009 09:20
To jest własnie cala polska edukacja. Wazne jest to czy uczen ma dany numer w ksiazce i nauczyciel, a nie to co z tej ksiazki mu w głowie zostanie. W kwestii kwoty też sie zgadzam. Samo jednak zmienianie nie zmieni podejscia do nauki uczniow i tym samym nauczcyieli - tak nawiasem ciekawe ilu z nich sprawdza co w tej ksiazce jest. Nie wszystko co jest w podreczniku też musi byc na sprawdzianie - mozna podac do zeszytow - z ktorych i tak wiekszosc sie uczy a nie z ksiazki. 
A wogole to sa wakacje wiec wypoczywajcie.
17. Dodane przez ktos, w dniu - 03-07-2009 19:15
ze tak powiem ci co tu sie wypowidaja nie maja pojecia jak jest w szkole w Przemęcie. Jest poziom wystarczy wziasc ucznia z Wolsztyna TE a uczna z Przemętu i sprawdzic wiedze z rachunkowosci :D ,,|,,
18. Dodane przez ?, w dniu - 12-07-2009 19:23
Taa jasne uczeń z Przmętu jest lepszy od ucznia z Wolsztyna.. nie rozśmieszaj mnie. Szczególnie z rachunkowości której uczy konował po studiach zaocznych. Moim zdaniem LO w Przemęcie to totalny kretynizm.. szkoła ta będzie kształciła przyszłych bezrobotnych bo co z tego, że ktoś ma papierek skoro umiejętności żadnych.
19. Dodane przez Abi, w dniu - 13-07-2009 22:56
No pewnie, to że kończysz szkołę w Wolsztynie to nie wszystko, i tak zmierzymy się swoimi umiejętnościami.  
Jak jesteś taki poinformowany, to zobacz sobie na stronie szkoły ile mamy osiągnięc!!! 
A to, że ktoś jest po studiach zaocznych to nie znaczy, że jest konowołem!!! Uważaj ze słowami. Takiego zdania są tylko kujony, którzy myślą, że jak skończą studia dzienne to będą orłami!!! Powodzenia życzę z takim myśleniem.
20. Dodane przez Ewa, w dniu - 15-07-2009 18:12
Do "?" nie uczyłeś sie w tej szkole więc co ty możesz wiedzieć a twoja opinia że Wolsztyn jest lepszy od Przemętu jest jednym wielkim oszczerstwem!!Myślisz że pojdziesz do miasta i będziesz mądrzejszy .Żal mi ciebie i innych którzy tak myślą.Matura wszędzie ta sama a jednak w Przemęcie też ją zdają !!!!!
21. Dodane przez absolwentka, w dniu - 18-07-2009 20:33
Szkoła średnia w Przemęcie to szkoła o wysokim poziomie nauczania. Uczą w niej nauczyciele bardzo dobrze wykształceni, a co najważniejsze oddani swojej pracy. Gdy ktoś mówi, że się czepiają, to niech spędzi tydzień w innym liceum i zobaczy różnicę. Uczeń jest traktowany podmiotowo, każdy indywidualnie - mogą tam sobie na to pozwolić, bo jest tam mało uczniów. Gdyby spojrzeć na rankingi zdawalności, to należy zauważyć nie nie odbiegają one od tych rzekomo renomowanych uczelni w miastach, a nawet są wyższe. Uczniowie mają zapewnione więcej środków dydaktycznych niż w innych szkołach średnich, a kadra umie z nich korzystać. Prawdą również jest, że w szkole się ciągle coś dzieje: imprezy, konkursy, przedstawienia itp. Uczniowie mają okazję uczestniczyć w kółkach zainteresowań, które mogą inicjować z własnej inicjatywy, np. kółko wędkarskie, fotograficzne, teatralne i wiele innych. Jedne o powinno się tam zmienić to dyrektor. Pani Bessman nie nadaje się już o prowadzenia szkoły i jeśli władze gminy będą ją jeszcze tam trzymać, to szkole grozi, że niestety spadnie na jakości, a uczniowie nie będą już tam przychodzi (zresztą widać to jak na dłoni, bo coraz mniej ludzi tam idzie, bo znają opinię o dyrektorze). Z pytaniami na maturze, to rzeczywiście tak było, że (...) Uczniowie się jej boją, bo na lekcjach zadaje dziwne pytania i robi z wszystkich małe dzieci. Boją się też nauczyciele, którym krytykuje na przerwach i lekcjach - i to przy uczniach - wiem, że tak nie wolno, bo uczę się o tym na studiach. Myślę, że jak ktoś chciałby coś złego powiedzieć o tej szkole, to niech się porządnie zastanowi, bo trzeba najpierw coś o niej wiedzieć, a nie tylko zajmować się plotkami. A swoją drogą to się dziwię, że pani wójt ponownie wybrała ją dyrektorem, po tym wszystkim, co złego o niej mówi.Miłego dnia.
22. Dodane przez uczennica, w dniu - 04-08-2009 00:11
Co wy chcecie od naszej szkoły? Poziom w naszej szkole jest naprawdę wysoki. Dobrze że otwierają Liceum, przynajmniej osoby, które nie chcą się uczyć zawodu nie muszą się męczyć, tylko po liceum idą na studia. Będą mieli blisko, a to nie jest bez znaczenia. Lekcje są od rana do 15, a potem mamy wolne. W liceum w Wolsztynie albo w Lesznie uczą się do późnego wieczora, a później jest problem z dojazdem. A nauczyciele? Nie widzę różnicy pomiędzy tymi z Wolsztyna, mam porównanie, bo uczyłam się w liceum wolsztyńskim. W Przemęcie nauczyciele się bardziej angażują. A jeśli chodzi o dyrektora, to rzeczywiście pani Z. Bessmann powinna już skończyć swoją dyrektorską działalność, wszyscy by na tym skorzystali. Nie słuchajcie innych, nasza szkoła jest na prawdę dobra.
23. Dodane przez obcy, w dniu - 06-08-2009 23:58
Szkoła w Przemęcie rzeczywiście miała niegdyś renomę słabej, bo przychodzili do niej wszyscy, którzy nie radzili sobie w innych szkołach i ją po prostu kończyli. A maturę zdawali wszyscy, co mnie zawsze męczyło, bo ja zdawałem gdzie indziej i umiejąc więcej musiałem przechodzić przez poprawkę. Teraz szkoła na opinię szkoły z wysokim poziomem i trudno ją skończyć nie robiąc nic. Znam np. taką osobę, która od 4 lat powinna już robić studia, a ciągle jeszcze jest tam uczniem (teraz chyba 3 klasy). Więc szkoła coraz bardziej trzyma fason. A dyrektora mogliby już zmienić, zbyt dużo złego się o tej pani słyszy, przynajmniej tak mówi ci, co tam się uczą, a oni chyba wiedzą co mówią. Ale już gdzieś słyszałem, że kilka osób się już szykuje na to miejsce, więc jest nadzieja na lepsze czasy dla tej szkoły. :grin
24. Dodane przez Filip, w dniu - 12-08-2009 22:21
Wystarczy przeczytać wypowiedzi uczniów tej szkoły i już wszystko wiadomo. A naprawdę pisze się razem nie osobno, oj szkoło, szkoło ....
25. Dodane przez Filip, w dniu - 12-08-2009 22:22
Wystarczy przeczytać wypowiedzi uczniów tej szkoły i już wszystko wiadomo. A naprawdę pisze się razem nie osobno, oj szkoło, szkoło ....
26. Dodane przez do Filipa, w dniu - 12-08-2009 23:49
Te filip, a Ty co skończyłeś że się tak mądrujesz, Oxford? Chyba zsz na Mezig Plac w Lesznie. Jesteś taki bezbłędny, że na podstawie jednej wypowiedzi oceniasz całą szkołę? Nie pozwolimy obrażać naszej szkoły. Jesteśmy lepsi niż niejeden mądrala kończący niby sławne i bardzo prestiżowe liceum wolsztyńskie czy leszczyńskie. Cechuje nasz lepsze działanie praktyczne i radzenie sobie w życiu, przez co nasza przyszłość jest bardziej pewna niż niejednego kujona z tych rzekomo super uczelni. Dlatego też jak nie wiesz o co chodzi, to się nie odzywaj.
27. Dodane przez rodzic, w dniu - 16-08-2009 23:26
Jakiś czas temu napisałam swoją opinię na temat szkoły i ostrzejszą krytykę na temat dyrektora tej szkoły. Szkoda, że redakcja tego nie wyemitowała. Mam wrażenie, że pracują tam ludzie manipulujący informacją. Bardzo nie ładnie, że wybieracie sobie tylko wpisy, które wam pasują. Skandal.
28. Dodane przez rodzic, w dniu - 17-08-2009 07:13
Uważam, że liceum w Przemęcie to świetny pomysł. To mała miejscowość, położona 25 km od najbliższego miasta. Taka szkoła jest tam potrzebna. Mam córkę w tamtejszym technikum ekonomicznym i uważam, tak zresztą jak moja córka, że poziom nauczania jest tam wysoki. Wielu przedmiotów uczą naprawdę dobrzy nauczyciele, zaangażowani, większości praktycy. Szkoda tylko, że ciągle trzymają tam tą panią dyrektor, która już dawno powinna sama zrezygnować, gdyby miała trochę honoru. Pani B(...) powinna się już zająć czymś innym, aniżeli pracą dyrektorską. Powinna ustąpić miejsce innym, młodszym i bardziej sprawnie myślącym. Z tego co córka mówi wiem, że wszyscy wszystko za nią robią, a ona nawet sama na lekcje nie chodzi, bo ciągle gdzieś wyjeżdża. A swoją drogą, to ile może mieć lekcji dyrektor, bo córka ma z nią bardzo dużo przedmiotów, a ich prowadzenie pozostawia wiele do życzenia. Lepiej żeby zajęła się bardziej tym co robi najlepiej czyli pracą w terenie i nie przebywała zbyt dużo, tak jak do tej pory, w szkole.  
Szkoda, że dopiero teraz otworzono to liceum, gdyby to miało miejsce rok wcześniej, to nie musiałabym posyłać syna do liceum w Lesznie - myślę, że to też sprawką tego dyrektora. Współczuję go wszystkim uczniom i nauczycielom. Prawdę mówiąc ta pani uczyła również mnie, więc moja opinia nie jest aż tak odległa od stanu teraźniejszego.
29. Dodane przez xxx, w dniu - 25-08-2009 21:02
poziom jest strasznie wysoki jesli chodzi o technikum
30. Dodane przez yyy, w dniu - 01-09-2009 06:57
To prawda, technikum w Przemęcie jest na bardzo wysokim poziomie, ale to tylko za sprawą dobrej klasy nauczycieli. Dobrze piszą moi przedmówcy o tym, że jedynie dyrektor tej szkoły powinien zostać zdjęty. Ktoś wreszcie powinien pani dyrektor B(...) uświadomić, że się już nie nadaje do prowadzenia szkoły i że powinna już odejść i zostawić prowadzenie szkoły komuś młodszemu, no i lepszemu. Poza tym, jak widać "z daleka" wszystko jest w najlepszym porządku, a pomysł z liceum to strzał w 10. Szkoda tylko, że pani dyrektor zaniedbała to w poprzednich latach, to jest ogromna strata, której już nie pójdzie odrobić. Pani dyr. powinna to uregulować ze swojej zasobnej kieszeni.
31. Dodane przez Absolwent, w dniu - 01-09-2009 20:33
Sama szkola moze nie bylaby az taka zla, gdyby nie jej pani dyrektor. Wspolczuje nauczycielom ktorzy musza tam uczyc. Zamiast zajac sie przekazywaniem wiedzy uczniom, musza ciagle wymyslac jakies przedstawienia i gazetki - doslownie jak w przedszkolu. Dlaczego nie mozna tego oddac w rece uczniow pod okiem jednej osoby?? NIestety tez dzieki pani dyrektor gorzej bylo z dyscyplina w szkole. Znam przypadki, ktore w innych szkolach dawno wylecieliby z wilczym biletem, a tutaj dzieki "naciskom" dyry zostawali i byli nie do ruszenia. POzniej tylko mieli prze... inni uczniowie jak i napewno nauczyciele ktorzy musieli sie z nimi meczyc. Wiec na koniec dziekuje nauczycielom za edukacje. Pani dyrektor juz dziekujemy - czas isc na zasluzony odpoczynek i dac szanse swiezej krwi - wyjdzie to na dobre napewno wszystkim - zarowno uczniom jak i szkole.
32. Dodane przez do komentarza nr 6, w dniu - 20-09-2009 23:05
Konwersacje nie polegają na wywyższaniu się, trzeba jeszcze wiedzieć co się pisze. Dwie leszczyńskie uczelnie są na wysokim poziomie (na każdej uczelni w kraju trzeba zakuwać i czytać rankingi uczelni w gazetach hehe), jedynie WSMiZ odbiega od poziomu. Ktoś tu się widocznie nie zna na edukacji... Poza tym dostrzega się rozwój usług, przemysłu, a dopiero na końcu rolnictwa! To czy uczeń coś potrafi zależy tylko od niego samego, w mniejszym stopniu od nauczyciela. A matura jest wszędzie taka sama.
33. Dodane przez licealistka, w dniu - 25-09-2009 22:43
A ja chodzę do tego właśnie liceum i nie podzielam opinii tych, którzy źle mówią na temat naszej szkoły. W szkole jest super atmosferka. Jest miło i sympatycznie. Mamy uprzejmych nauczycieli i niektórzy są nawet przystojni :grin , uczyć się trzeba tak jak wszędzie i nawet pedagoga mamy świetnego. Jedno co wszyscy mieli rację, to to, że z panią dyrektor będziemy mieć przerąbane. Przydałby się już nowy dyrektor, obecna pani nie wyrabia - wszyscy się jej boją i nie daje się lubić, bo robi z nas wszystkich dzieciaki, nawet z biednych nauczycieli. Pozdrawiam całą wiarę, szczególnie panią dyrektor (pani przemyśli moje słowa i wyciągnie wnioski). :( :(
reklama
34. Dodane przez >>>, w dniu - 01-11-2009 09:25
Jak tam to wszystko czyatm to stwierdzam, ze wypowiadaja dame dzieciaki ktore co dopiero ukonczyly ta szkole i nawet dobrze nie zaczely studiowac. Moim skromnym zdaniem uwazam, iz poniekad takie LICEUM jest bardzo dobrym pomyslem. Czy tylko Wolsztyn, Leszno lub Kościan sie licza??????? Ludzie w kazdej szkole trzeba sie uczyc. Jesli tego nie robisz to sam zanizasz poziom szkoly do ktorej chodzisz. A jesli juz nie masz ochoty sie uczyc to co robisz w liceum?????? Zajmujesz miejsce dla innej osoby ktora chetnie uczylaby sie ale niestety zabraklo jej punktow. Do zawodowki z Toba i tyraj jak inni!!!!! Druga rzecz to to, ze nie nam oceniac ludzi po studiach i nazywac ich konowalami. Jak zaczniesz kolego lub kolezanko studiowac zaocznie pracujeac to poczujesz co to nauka i dopiero wtedy otworza ci sie oczka jak to dobrze bylo w liceum gdzie nauczyciel byl fajny i nie wiele bylo materialu do uczenia. POzdrawiam wszystkich ktorzy choc troche maja oliwy w glowie i sie zastanowia nad sensem swoich wypowiedzi :)
35. Dodane przez nowa, w dniu - 11-12-2009 00:00
Aż się niedobrze robi od niektórych wpisów. najbardziej trafne są o dyrektorce. Pani dyrektor powinna już ustąpić, tego co robi już się nie da znieść. Chciałabym alby dyrektorem w naszej szkole został w końcu jakiś facet, bo nasza dyrektorka już sobie nie radzi. Do widzenia pani dyrektor!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj