Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
7
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Flawia,
Florian, Gizela,
Ludmiła
Do końca roku 238 dni.
Start arrow Leszno arrow Dom się sypie, właściciel nie odpowiada

Dom się sypie, właściciel nie odpowiada

Dom się sypie, właściciel nie odpowiada

09.09.2010. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_dziura3.jpgLeszno. Od 15 września nie mamy gdzie mieszkać – żalą się mieszkańcy domu przy ul. Sienkiewicza w Lesznie. Nadzór budowlany zdecydował o wyłączeniu budynku z użytkowania ze względu na jego zły stan techniczny. Pięć mieszkających w nim rodzin już od tygodnia nie ma wody. Budynek ma właściciela, jednak ten jest nieuchwytny – zarówno dla nadzoru, jak i lokatorów. Nam udało się go znaleźć, jednak nie miał zbyt wiele do powiedzenia.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Budynek przy Sienkiewicza przedstawia opłakany widok. Popękane, powyginane ściany, w jednej z nich dziura na wylot. Tak mieszkamy od lat - mówią lokatorzy. Jeszcze pięć lat temu wykonywano doraźne remonty, jednak, jak zapewniają mieszkańcy, od czterech lat nie zrobiono nic; od czterech, ponieważ cztery lata
temu dom kupił mieszkaniec Waszkowa. W lipcu Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego wydał decyzję o wyłączeniu budynku z użytkowania. W uzasadnieniu decyzji czytamy, że w maju właściciel został zobowiązany do wykonania prac mających uratować dom. Został też wezwany do złożenia wyjaśnień w inspektoracie. Jednak ani się tam nie pojawił, ani nie przedstawił żadnego usprawiedliwienia, o wyjaśnieniach nie mówiąc. Dlatego właśnie zapadła decyzja o zamknięciu budynku.
Na brak kontaktu z właścicielem skarżą się też lokatorzy. Nikt nie może go znaleźć - mówią - nawet administrator. Oni mieli tylko jednostronną łączność, to znaczy płacili czynsz, przelewając go na bankowe konto. Przyznają jednak, że ostatnio płacić przestali. Niepokoi ich, co stanie się po 15 września. Nie wiedzą, dokąd się przeniosą, czy będą mieli jakieś lokale zastępcze czy socjalne. Interweniowali w tej sprawie u radnego Łukasza Borowiaka, który zwrócił się dziś do prezydenta o pomoc.
Nam udało się skontaktować z właścicielem. Nie miał on jednak zbyt wiele do powiedzenia. Nie zgadzam się z decyzją nadzoru budowlanego - powiedział Radiu Elka - napisałem odwołanie od niej. Zapytany o zły stan budynku po prostu odłożył słuchawkę. (jad)

dziura3.jpg

















dziura2.jpg






























dziura.jpg

























 
Komentarze (41)
1. Dodane przez METODA, w dniu - 09-09-2010 12:16
Najlepiej -odebrać budynek i dać go zajmującym lokatorom zrobić tzw reuwłaszczenie . Tak można gdy budynek jest zadłużony (jeśli nie płacił podatków , należności za zużyte media itd). ŁĄCZĘ pozdrowienia J.P ( radca prawny)
2. Dodane przez trh, w dniu - 09-09-2010 12:23
Podobna sytuacja jest na Narutowicza blisko rynku. Tynk prawie spadł mi na głowę. A co jeśli spadnie na wózek z dzieckiem?
3. Dodane przez bob, w dniu - 09-09-2010 13:52
powinni Ci wszyscy teraz taki proces wytoczyc zebys do koncza zycia placil odszkodowania ludziom a sam nie mial nawet czym (...)!!!TAK SIE NIE ROBI!!!
4. Dodane przez ja, w dniu - 09-09-2010 13:42
a ja od zawsze podziwiam ludzi, którzy mieszkają w tego typu kamienicach.
5. Dodane przez bartas, w dniu - 09-09-2010 13:54
Bardo dobrze jak nie płaca lokatorzy to do gronowa do blaszaków naucza sie dbać.Bo jak nie jego to juz nic nie zrobią z własnej incjatywy a za darmo kazdy by chcial mieszkac
6. Dodane przez jaras196543, w dniu - 09-09-2010 13:59
do kom.1Ma pan racje ale nasi WŁODARZE nie kwapią się do takich spraw wolą mieć spokuj i problemów niewidzieć.Eda czymaj się.
7. Dodane przez xxx, w dniu - 09-09-2010 14:14
koszty utrzymania a koszty czynszy maja się nijak do cen rynkowych ! koszt jakiegokolwiek remontu, jest ogromny. A przeciez czynsz ma jak ustawa mowi "dac zarobek wynajmującemu". Od czynszu musicie odjąć podatki do US, od nieruchomości do UMiG, koszty ubezpieczeń, koszty przeglądu, kominiarza itd ! Kazdy kto jest najemnca mysli ze placi a z jego pieniedzy sobie wlasciciel buja sie samochodem itd.. (...) nie zdajecie sobie sprawy jakie sa koszty utrzymania nieruchomosci ! Co innego nowy dom ale te starsze ciagle wymagaja remontow, do tego jeszcze trzeba dodac amortyzacje oczywiscie
8. Dodane przez ... $, w dniu - 09-09-2010 14:23
Ja nie rozumiem problemu - na rynku jest dużo ofert . Mieszkania do wynajęcia od 700zł ... Dlaczego właściciel ma komuś coś zapewnić ? O jakich lokalach socjalnych piszecie i w co pakuje się Pan Borowiak :eek  
Proponuję lokatorom aby na spółkę kupili jakąś kamienicę a jeśli zostanie coś wolnego mogą przecież wynająć i jeszcze zarabiać ;)
9. Dodane przez ... $, w dniu - 09-09-2010 14:33
Do kom nr. 1 - jesteś chyba radcą prawnym w Etiopii. W cywilizowanym kraju nigdy ten kto korzysta z cudzej własności nie ma większych praw niż właściciel ! On może zwyczajnie nie ma pieniędzy na remont bo nie zarabia na tym wynajmie .Tych dziur w ścianie też na pewno nie zrobił ... Może "radca prawny" ma nadwyżkę lokali i użyczy za niewielką odpłatę :p
reklama
10. Dodane przez Ul., w dniu - 09-09-2010 14:33
Co mają "włodarze" do prywatnej własności. Wstydzić się powinni przede wszystkim ci co tam mieszkają bo takiego bałagany to im władze miasta ani właściciel nieruchomości nie zrobił. Płacili marne pieniądze albo wogóle nie płacili a oczekują warunków pałacowych i służby. Cement, cegła i do roboty nie mówiąc o miotle i grabiach.
11. Dodane przez xwx, w dniu - 09-09-2010 14:48
Do 5 i 7 
5 widze calkowicie nie zrozumiala tresci artykulu - bez komentarza 
 
7 To po co ten koles kupowal ta kamienice? Zeby ja zapuscic? Mogl zainwestowac w co innego. Nie wydaje mi sie by bylo to normalne by najemca w nie swojej wlasnosci wymienial okna czy dach i jeszcze czynsz placil. Gdyby wlascicel od poczatku prowadzil budynek jak nalerzy nie doszlo by do tak tragicznego stanu w jakim teraz sie znajduje a koszty kapitalnego remontu napewno wielokrotnie przewyzszaja od regularnych drobnych remontow. Ja sie z Toba zgodze ze prowadzenie takiej kamienicy nie nalezy do latwych spraw ale jak wlasciciel ma poukladane w glowie to jakos sie da a jak nie to widac efekty.
12. Dodane przez bob, w dniu - 09-09-2010 14:50
do komentarza nr 5 JESTES CHORY!!!
13. Dodane przez bob, w dniu - 09-09-2010 14:55
z jakiej racji mieszkancy sami maja remonty przeprowadzac Ludzie!!!Puknijcie sie w glowy!!!Robilibyscie remont gdybyscie nie mielli na to pieniedzy??za remonty odpowiedzialny jest wlasciciel a nie lokatorzy!!!!
14. Dodane przez miki, w dniu - 09-09-2010 15:01
Napiszę tak: 
5 rodzin przestało płącić czynsz, 
Zakłądam, że nie płacą conajmniej 2 miesiące a czynsz nie jest duży np 500zł po 2 miesiącach mamy kwote 10000zł. gdyby mieszkańcy zapytali nadzoru budowlanego co trzeba zrobić za 6 tysiećy kupią trochę materiałów budowlanych takich najpilniejszych a za 4 tysiące murarze cośpopoprawiją, mająć FV w każdym sądzie sie wybronią, że nie płącili czynszu aby zainwestowac w dom w którym mieszkają aby podnieść bezpieczeństwo i mieć gdzie przetrwać zimę. Właściciel też nie bedzie robiłprzeszkód bo sam prawdopodobnie nie ma pieniędzy na remont. tym sposobem i mieszkańcy byliby zadowoleni bo mielbiby gdzie mieszkać, właściciel miałby budynek w lepszym stanie i dzieki fv mieszkańcom nie powinna stać się krzywda że nie opłacili czynszu. jednak to nie w Polsce u nas zawsze coś musi stańąć na przeszkodzie
15. Dodane przez Kamienicznik, w dniu - 09-09-2010 15:06
Tak jest, gdy "NIEWŁAŚCICIEL"  
(państwo)narzuca wysokość czynszu właścicielowi. 
A inna sprawa, dlaczego np. ja musiałem sobie dom wybudować sam, dlaczego inni sami muszą zadbać o swoje lokum, a ci lokatorzy chcą zmusić właściciela , o remont domu. 
Od socjalu jest państwo, gmina itp. 
A ten koleś z 11, całkiem nie rozumie wolnego rynku.
16. Dodane przez ja, w dniu - 09-09-2010 15:07
ale po co siedzą w takiej kamiency w takich warunkach? Ten dom nadaje sie do rozbiórki a nie do remontu.
17. Dodane przez M.M., w dniu - 09-09-2010 15:17
a może chodzi o grunt pod budynkiem? Najpierw kamienicę się zamknie, potem będzie nakaz rozbiórki i mamy czystą sprawę.
18. Dodane przez sik, w dniu - 09-09-2010 16:05
do 13.tak lokatorzy mają tylko płacić grosze albo nic a wszystko inne niszczyc bo nie ich.Każdy tak by chciał.By kamienica istniała trezba w nią wkładać.A kto ma to robić ?Czynsz musi na nią zapracować.jak ktos nie ma na opłatry to do mamusi .
19. Dodane przez ona, w dniu - 09-09-2010 16:06
Ciekawi mnie, w jakiej wysokości lokatorzy płacili czynsz! Często są to małe kwoty. Większość ludzi myśli, że jak parę groszy zapłaci to im się wszystko należy! Po co tyle krzyku? Właściciel nie remontuje, nie podoba się tam mieszkać, to nie muszą. Mieszkań jest sporo, mogą sobie polepszyć standard mieszkania, zobaczą czy za taki czynsz który płacą znajdą mieszkanie! A może sami z siebie coś zrobią?
20. Dodane przez tuk :), w dniu - 09-09-2010 16:49
tej bartas ! ty nie jestes w temacie i sie grubo mylisz ! wiec lepiej sie nie wypowiadaj,bo widze,ze nie jestes duzo lepszy od tego wlasciciela :) zamilcz !
21. Dodane przez xxx, w dniu - 09-09-2010 18:37
o ile dobrze pamietam to art. 6 ustawy o ochronie lokatorow mowi wyraznie o OBOWIAZKU REMONTOWANIA PRZEZ NAJEMCOW !!! macie tam wyraznie napisane. wszystko za darmo by sie chcialo...
22. Dodane przez adam, w dniu - 09-09-2010 18:45
nie chce usprawiedliwiac wlasciciela, ale tez jestem wlascicielem i wynajmuje miszkania. LUDZIE NIE WYOBRAZACIE SOBIE JAKIE TO SA KOSZTY !!!! czasami ciezko wyjsc na ZERO , wyliczylem ze gdyby rownowartosc domu wplacic na lokate byloby tyle samo pieniedzy ale do kieszeni - bez remontow i bez nerwow, nie myslcie sobie ze wynajmowanie mieszkan to zloty interes bo tak nie jest, nie bylbym w stanie utzrymac sie gdybym nie pracowal !  
poniewaz temat ten czyta wielu lokatorow - najemcow do waszej wiadomosci w szczeg. do komentarza nr 13 tutaj masz art 6 ustawy o ochronie lokatorow:
23. Dodane przez adam, w dniu - 09-09-2010 18:46
Najemca jest obowiązany utrzymywać lokal oraz pomieszczenia, do używania których jest uprawniony, we właściwym stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym określonym odrębnymi przepisami oraz przestrzegać porządku domowego. Najemca jest także obowiązany dbać i chronić przed uszkodzeniem lub dewastacją części budynku przeznaczone do wspólnego użytku, jak dźwigi osobowe, klatki schodowe, korytarze, pomieszczenia zsypów, inne pomieszczenia gospodarcze oraz otoczenie budynku.  
2. Najemcę obciąża naprawa i konserwacja:  
1) podłóg, posadzek, wykładzin podłogowych oraz ściennych okładzin ceramicznych, szklanych i innych,  
2) okien i drzwi,  
3) wbudowanych mebli, łącznie z ich wymianą,  
4) trzonów kuchennych, kuchni i grzejników wody przepływowej (gazowych, elektrycznych i węglowych), podgrzewaczy wody, wanien, brodzików, mis klozetowych, zlewozmywaków i umywalek wraz z syfonami, baterii i zaworów czerpalnych oraz innych urządzeń sanitarnych, w które lokal jest wyposażony, łącznie z ich wymianą,  
5) osprzętu i zabezpieczeń instalacji elektrycznej, z wyłączeniem wymiany przewodów oraz osprzętu anteny zbiorczej,  
6) pieców węglowych i akumulacyjnych, łącznie z wymianą zużytych elementów,  
7) etażowego centralnego ogrzewania, a w przypadku gdy nie zostało ono zainstalowane na koszt wynajmującego, także jego wymiana,  
8) przewodów odpływowych urządzeń sanitarnych aż do pionów zbiorczych, w tym niezwłoczne usuwanie ich niedrożności,  
9) innych elementów wyposażenia lokalu i pomieszczeń przynależnych przez:  
a) malowanie lub tapetowanie oraz naprawę uszkodzeń tynków ścian i sufitów,  
b) malowanie drzwi i okien, wbudowanych mebli, urządzeń kuchennych, sanitarnych i grzewczych.  
Art. 6c. (12) 
Przed wydaniem lokalu najemcy strony sporządzają protokół, w którym określają stan techniczny i stopień zużycia znajdujących się w nim instalacji i urządzeń. Protokół stanowi podstawę rozliczeń przy zwrocie lokalu.  
Art. 6d. (13)  
Najemca może wprowadzić w lokalu ulepszenia tylko za zgodą wynajmującego i na podstawie pisemnej umowy określającej sposób rozliczeń z tego tytułu.  
Art. 6e. (14) 
1. Po zakończeniu najmu i opróżnieniu lokalu najemca jest obowiązany odnowić lokal i dokonać w nim obciążających go napraw, a także zwrócić wynajmującemu równowartość zużytych elementów wyposażenia technicznego, wymienionych w art. 6b ust. 2 pkt 4, które znajdowały się w lokalu w chwili wydania go najemcy. Jeżeli najemca w okresie najmu dokonał wymiany niektórych elementów tego wyposażenia, przysługuje mu zwrot kwoty odpowiadającej różnicy ich wartości między stanem istniejącym w dniu objęcia lokalu oraz w dniu jego opróżnienia. Należne kwoty oblicza się według cen obowiązujących w dniu rozliczenia.
24. Dodane przez czytelnik, w dniu - 09-09-2010 19:04
Ludzie o czym wy piszecie?. Mieszkańcy tej kamienicy przez lata nie robili nic a teraz mają pretensje że dom sie wali. Owszem dom jest w opłakanym stanie ale to poprzedni własciciel wpuscił nowego w kanał. Wystarczyło troche własnej inicjatywy i wszystko by było ok. ale po co? lepiej wykłuć dziure i znaleść naiwnego redaktora który napisze że dom sie wali i że już są dziury na wylot.Drodzy lokatorzy zamiast narzekać i dewastować czyjąś własność weżcie się do roboty a czynsz którego nie płacicie przeznaczcie na remont to jeszcze długo tam pomieszkacie.
25. Dodane przez ja, w dniu - 09-09-2010 19:16
jak czynsze będą o 100 % wyższe, to będą remonty! Właściciel to nie sponsor! Miezkańczy tylko pretense mają. Nie podoba się to niech sobie znajdą coś innego . Wolny wybór!. Podwyższyć czynsze a kamienice będą remontowane!
26. Dodane przez qwerty, w dniu - 09-09-2010 20:43
fajny obrazek nad dziurą... mam okazję pierwszy to skomentować :) jak na takiego wacka ta dziura jest za duża.
27. Dodane przez obserwator, w dniu - 09-09-2010 20:59
No coz z tego co wiem (a pewnie wiekszosc z was nie) to tam kilka lokatorow nie mieszka z wlasnej woli tylko miasto wskazalo im te lokale wiec komentarze typu wynajmij sobie cos innego a nie wolaj socjalny barak sa nie na miejscu a miasto teraz powinno wskazac im nowe. Pozostali lokatorzy z wolnego najmu oczywiscie musza znalezc sobie nowe lokum samemu.
28. Dodane przez Bogdan, w dniu - 09-09-2010 22:37
Mam duży budynek, zadbany i w połowie pusty ale nie chcę żadnego lokatora bo do lokatora trzeba dokładać a jeszcze mu się ciągle coś nie podoba. Pozdrawiam właściciela.
29. Dodane przez aga, w dniu - 10-09-2010 07:02
szkoda lopkatorow tyle wam powiem dac im mieszkania a tamtemu wytoczyc proces i zabrac na miasto kamienice tak nie wolno robic ze nie benda miec gdzie mieszkac
30. Dodane przez OBIEKTYWNY, w dniu - 10-09-2010 08:24
Zdania jestem, że każdy ma prawo co chce robić z swym domem, mieszkanie wynająć bądź nie, i to właściciel powinien dyktować ceny za wynajem. I nie właściciel domu powinien mieć obowiązek komuś szukać mieszkania.
31. Dodane przez M..., w dniu - 10-09-2010 11:25
Trzeba było od razu reagować,a nie teraz płakać!!!! 
Skoro od 4 lat nie było żadnego remontu to lokatorzy mogli interweniować w tej sprawie już jakiś czas temu!
reklama
32. Dodane przez xwx, w dniu - 10-09-2010 11:45
Do 28.  
Slyszalem keidys ze mieszkanie dom czy lokum niezamieszkane niszczeje bo np ni ejest ogrzewane itd nie masz z tym problemow? 
 
Do tez uwazam ze wlasciciel powinien samemu ustalac ceny wynajmu ale rowniez czy ktos tam mieszka czy nie powinien prowadzic budynek tak by nikomu nie zagrazal a szczegolnie poza granicami jego wlasnosci (np nie spadl na ulice czy chodnik)
33. Dodane przez znawca, w dniu - 10-09-2010 12:16
powinienem dodać- do negatywnych komentarzy :)
34. Dodane przez Znawca, w dniu - 10-09-2010 13:02
To nie budynek wysiedleńczy tylko kamienica prywatna a mieszkańcy płacą tam ponad 500 zł czynszu i płacą.Przykro że właściciel nie daje rady - dał nogę na wyspy :?
35. Dodane przez aldona, w dniu - 10-09-2010 15:00
500 zł za jaki metraż ?? z rachunkami za wodę , prąd i gaz ??
36. Dodane przez ewa b., w dniu - 10-09-2010 16:34
Mieszkałam w tym domu 3 lata temu i wtedy już nie było robionych żadnych remontów żaden właściciel nie dbał o tą kamienice ja mieszkałam na parterze miałam popsute piece jak mówiłam właścicielowi to mówił że mam naprawić we własnym zakresie a czynszu płaciłam prawie 700 zł.już wtedy ta kamienica była w złym stanie.Moja znajoma mieszka na Tamie kolejowej (...)to u niej nawet sufity w piwnicy są pozarywane i też właściciel nic nie robi (...)
37. Dodane przez xmx, w dniu - 11-09-2010 19:33
nikt się nie może dogadać a szkoda
38. Dodane przez wiwat, w dniu - 11-09-2010 21:34
Pan Borowiak robi sobie kampanie
39. Dodane przez chmurka, w dniu - 12-09-2010 17:06
DO KOMENTARZA 36 JAK MIESZKAŁAS TAM TO CZYNSZU NIE PŁACIŁAŚ.DEWASTOWAĆ TYLKO POTRAFICIE I TYLE.NIE PRZEZ STAN MIESZKANIA SIE WYPROWADZIŁAŚ ALE PRZEZ ZALEGŁOŚCI JAKICH NAROBILIŚCIE RAZEM Z PARTNEREM----
40. Dodane przez ewa b., w dniu - 14-09-2010 07:30
do komentarza 39 ja płaciłam za czynsz a ty nie pisz tak jak nie znasz mnie i nic nie dewastowałam nawet założyłam instalacje elektryczną w jednym pokoju bo nie była tam założona i zrobiłam remont łazienki.pewnie ty dewastujesz wszystko chmurko :( :( :( :( :( :(
reklama
41. Dodane przez kaz, w dniu - 14-09-2010 17:09
Kawałek dalej na Sienkiewicza mieszkają alkoholiczki z dziećmi i dewastują systematycznie i wszystko co popadnie. Smród na klatce okropny .Państwo dało więć po cóż szanować?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj