Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
2
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow Leszno arrow Radni o dopalaczach

Radni o dopalaczach

Radni o dopalaczach

01.10.2010. Radio Elka, Jarek Adamek
dbalcerzaq100.jpgLeszno. Zróbmy coś z dopalaczami – apelowali podczas czwartkowej sesji radni Leszna. Temat wywołał dr Ryszard Sudolski. Pomysły były różne – od uchwały zakazującej takich sklepów w mieście aż po ich monitorowanie. Danuta Balcerzak (na zdjęciu) poprosiła prezydenta, żeby ten spotkał się z właścicielami budynków, w których są sprzedawane legalne narkotyki i poprosił ich o wymówienie najmu. Skandalem jej zdaniem jest fakt, że jeden ze sklepów mieści się w budynku komunalnym.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Coraz częstsze przypadki tragedii związanych z zażywaniem dopalaczy, zwłaszcza przez nieletnich spowodowały, że problem dostrzegli radni Leszna. W mieście jest bowiem już siedem sklepów z legalnymi narkotykami, sprzedawanymi jako „produkty kolekcjonerskie”.
Podoba mi się pomysł radnych Bydgoszczy, którzy podjęli uchwałę ograniczającą powstawanie sklepów - powiedział radny Ryszard Sudolski (Gospodarni dla Leszna) - w przyszłej kadencji nasza rada mogłaby sięgnąć po podobne rozwiązanie.

Prezydent Tomasz Malepszy stwierdził jednak, że tego typu uchwała nie jest zgodna z prawem i ta z Bydgoszczy będzie z pewnością uchylona. Jednak, jak zastrzega, problem istnieje. To, że Sejm nie może sobie z nim poradzić jest skandalem większym niż afera hazardowa - mówi Malepszy.
Jednak radni proponują także inne rozwiązania. Danuta Balcerzak (GdL) zasugerowała, żeby prezydent zaprosił na spotkanie właścicieli nieruchomości, którzy wynajmują lokale sprzedawcom dopalaczy. Może dałoby się im wytłumaczyć, że zysk z najmu to nie wszystko - mówi radna. Jeden ze sklepów mieści się w budynku należącym do miasta, co już samo w sobie jest bulwesrujące.

Bardziej radykalne pomysły ma Sławomir Szczot z PiS - zaproponował on, żeby upublicznić nazwiska właścicieli lokali, a same sklepy objąć monitoringiem, choć jak wiadomo sprzedaż „artykułów kolekcjonerskich” nie łamie prawa - nawet jeśli kupują je nieletni. (jad)
 
Komentarze (53)
1. Dodane przez as, w dniu - 01-10-2010 09:25
"może dałoby się im wytłumaczyć że zysk z najmu to nie wszystko".he he...ide dzisiaj do sklepu pani B(...) po darmowe buty i torebkę.Może da się jej wytłumaczyć że pieniądze to nie wszystko
2. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 01-10-2010 10:06
problemem nie są same używki tylko ich bezmyślne stosowanie przez młodzież i to powinno się kontrolować, bo idąc dalej takim tokiem myślenia powinno się wycofać ze sprzedaży kleje-bo można się nimi odurzyć, benzynę, rozpuszczalniki i denaturat-bo to trucizna a niektórzy ją piją, zapalniczki-bo od wdychania gazu z nich umarło już kilkoro małych dzieci i wiele innych "używek". To jest problem o wiele szerszy niż pojawienie się samych dopalaczy i rząd oraz społeczeństwo musi to sobie uświadomić.
3. Dodane przez Ted, w dniu - 01-10-2010 10:18
To jest chore,jeśli to jest zgodne z prawem to o co chodzi.Proponuję wypowiedzieć umowy najmu sklepom monopolowym bo naród pije.
4. Dodane przez DO RADNYCH, w dniu - 01-10-2010 10:34
JEŚLI NIE POTRAFICIE NIC ZROBIĆ Z MORDERCAMI NASZYCH DZIECI ODDAJCIE SWOJE MANDATY.WSZYSCY LUDZIE BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA TYCH KTÓRZY POKAŻĄ ŻE SĄ ODWAŻNI I POTRAFIĄ WALCZYĆ Z MORDERCAMI , TYLKO DUŻO MÓWIĄ I NIC NIE ROBIĄ .USTAWCIE SWOJE KOMITETY WYBORCZE PRZED SKLEPAMI Z NARKOTYKAMI ,FILMUJCIE WSZYSTKICH WCHODZĄCYCH ,I PRZESTAŃCIE NAZYWAĆ NARKOTYKI DOPALACZAMI.TYLKO KTOŚ KOMU ZALEŻY NA MORDOWANIU POLSKIEJ MŁODZIEŻY MOŻE POZWALAĆ NA SPRZEDAŻ NARKOTYKÓW .RATUJCIE NASZE DZIECI A PRZEJDZIECIE DO HISTORII .
5. Dodane przez adaż, w dniu - 01-10-2010 10:43
Ile dzieci jeszcze musi umrzeć ,żeby znalazł się w Lesznie ktoś kto nie pozwoli na zabijanie naszych dzieci?Potraficie tylko dużo mówić ,ale nic nie robicie ,ja i wszyscy moi znajomi zagłosujemy na tego który zlikwiduje handel narkotykami w Lesznie.
reklama
6. Dodane przez janek, w dniu - 01-10-2010 11:18
Trzeba być (...) żeby na narkotyki mówić dopalacze.TO DILERZY NARKOTYKOWI WYMYŚLILI NAZWĘ DOPALACZE I ŚMIEJĄ SIĘ PROSTO W TWARZ RODZICOM ZABIJANYCH DZIECI ,TAK NAPRAWDĘ JEST TO HOLOKAUST 21 WIEKU I NIKT Z DOROSŁYCH NIE POTRAFI ,BĄDŻ NIE CHCE OBRONIĆ NASZYCH DZIECI
7. Dodane przez olo, w dniu - 01-10-2010 10:57
A niby radni mają ratować nasze dzieci. Kpina a gdzie są rodzice. To oni odpowiadają za wychowanie i nuczenie dzieci jak korzystać z tego świata. Też jestem rodzicem i wiem co piszę. Najlepiej aby za nas w kwestii dzieci wszyscy w koło robili tylko nie my / szkoła, kościół a teraz radni/.Jeżeli już to może szczebel wyżej bo radni w tym temacie nie mogą zbyt dużo. A może tak rodzice się ustawią przy sklepie i będą pilnować? Też mają takie prawo!
8. Dodane przez kibic(ka), w dniu - 01-10-2010 10:58
Zgadzam się z radną p. Danutą Balcerzak. To jest skandal aby w budynku komunalnym blisko Rynku mieścił się sklep z dopalaczami ( obok sklep całodobowy z alkoholami).Jak naliczyłam to w tym rejonie sklepów z dopalaczami jest SIEDEM . Mieszkam przy ul. Ofiar Katynia 
i nie wiem za jakie grzechy ktoś zafundował nam tak uciążliwe, hałaśliwe i niebezpieczne sąsiedztwo.
9. Dodane przez do kom.4, w dniu - 01-10-2010 11:06
popieram i dołaczam sie do apelu.....moze wkońcu cos zrobia pozytecznego...a nie tylko gadaja i gadaja i tak całymi dniami za nasze pieniadze niestety....
10. Dodane przez mama, w dniu - 01-10-2010 11:06
pozamykac sklepy i juz,,,ciekawe czy ci co sie tym zajmuja daja dopalacze swoim dzieciom,,,,straszne co sie dzieje ,,,
11. Dodane przez olo, w dniu - 01-10-2010 11:11
jeśli ktoś chce brać to będzie brał czy legalne czy nielegalne narkotyki zawsze były i zawsze będą a zakazany owoc zawsze lepiej smakuje więc im więcej szumu będzie koło tego tym większa reklama a tym samym spożycie
12. Dodane przez JARO, w dniu - 01-10-2010 11:14
Dopalacze to narkotyki Precz z handlarzami sami niech sobie ćpaja gnojki.Brawo kom 4 popieram Cię w 200-tu procetach.Do radnych zróbcie coś
13. Dodane przez SEY, w dniu - 01-10-2010 11:19
Do kom 4 . Głupstwa piszesz i nie czepiaj się naszych radnych w tym temacie. Rzecz polega na tym, żeby nasz rząd potrafił stworzyć odpowiednią ustawę , zabraniającą sprzedaży dopalaczy.Chociaż z drugiej strony na to patrząc, to alkohol też powinien być objęty takim zakazem :-). Wniosek więc nasuwa się sam, że należy uświadamiać lepiej społeczeństwo przed zgubnymi skutkami zażywania tych ,,dopalaczy". Ale jak wszyscy wiemy, w przypadku alkoholu i narkotyków, efekty tych działań są znikome. Ćpunów i nałogowych alkoholików raczej nie ubywa. A więc quo vadis - dokąd zmierzamy ? Do samodestrukcji. To przykre.
14. Dodane przez czytel, w dniu - 01-10-2010 11:21
Nie rozumiem, jak można dziwić się komunalce -czy to atak zazdrości? 
 
Skoro prawnie można prowadzić tego typu działalność, to idiotyzmem jest atakowanie właścicieli wynajmujących lokale - trochę logiki!  
Upubicznić nazwiska? To jest chore! 
 
Prawnie TAK a lokalnie NIE -to nie wchodzi w grę. 
Zacznijcie od prawa -tam walczcie skutecznie o zakaz! Potraficie tylko "przyklaskiwać".
15. Dodane przez Ul, w dniu - 01-10-2010 11:23
Jeden ze sklepów jest naprzeciwko policji.
16. Dodane przez kierowca, w dniu - 01-10-2010 11:30
Do kom.8 - uważasz, że właściwie należy rozmieścić ww. sklepy, np: po jednym na każdym osiedlu i jeden na Rynku - OBY WSZYSZCY MIELI bliziutko!?  
 
Czy o to chodzi, czy dążyć do zmiany dzikiego prawa??? 
A przy okazji - co do np.alkoholu miałbym więcej wątpliwości- wyrządza krzywdę starym, młodym i pośrednio dzieciom.
17. Dodane przez 4 DO 13, w dniu - 01-10-2010 11:32
TO NIE JEST MÓJ RZĄD ,GDYBY TO BYŁ MÓJ RZĄD TO ZA SPRZEDAŻ NARKOTYKÓW NASZYM DZIECIOM GROZIŁA BY KARA ŚMIERCI.
18. Dodane przez Angie, w dniu - 01-10-2010 11:33
przestancie sie podniecac ten ktory bedzie chcial sie zacpac i nie ma rozumu niech to zrobi bedzie mniej idiotow !!!!! KAZDY MA WYBOR !!!! i tak z tym nie wygradzie! Nie korzystam z tego ale nie mam nic przeciwko! I skonczcie ten chory temat po ciagnie sie to tak samo jak ten cholerny krzyz!!!
19. Dodane przez ... $, w dniu - 01-10-2010 11:39
Dlaczego Pani Balcerzak nie walczy z piratami drogowymi przez których ginie więcej ludzi niż przez dopalacze ??
20. Dodane przez Właśnie, właśnie, w dniu - 01-10-2010 12:20
Patrząc na ceny w butiku pani radnej nie powinna się wypowiadać w takim tonie o ludziach wynajmujących lokale pod te sklepy bo może to Rada Miasta powinna ustalać za jaką cenę i jaki asortyment pani radna ma sprzedawać w swoim sklepiku. Proponuję zastanowić się trochę nad tym co się mówi. Mimo tego że Lesznem rządzi taka a nie inna koalicja to czasy "nakazywania" czy "przekonywania" kogokolwiek już zdaje się minęły.
21. Dodane przez SEY, w dniu - 01-10-2010 12:24
Dodam jeszcze, że jak wszyscy wiemy, wprowadzenie prohibicji na alkohol w latach trzydziestych ubiegłego wieku w Stanach Zjednoczonych, nie przyniosła żadnego efektu, a jedynie wzbogaciło nielegalnych (wówczas) dostawców. Wniosek nasuwa się sam.
22. Dodane przez ANKA, w dniu - 01-10-2010 12:27
ALKOHOL ORAZ NARKOTYKI SĄ ZAKAZANE DLA MŁODZIEŻY, WIĘC NIE ROZUMIEM DLACZEGO TO ŚWIŃSTWO NIE MOŻE BYĆ ZAKAZANE? MIMO , ŻE TO JEST WYRÓB KOLEKCJONERSKI SĄ TO JEDNAK "DOPALACZE" CZYLI INACZEJ LEGALNE NARKOTYKI!!! 
JESTEM ZA ZAMKNIĘCIEM TAKICH SKLEPÓW, A JEŚLI JUŻ SIĘ NIE UDA PROPONUJĘ: 
- NAKŁADAĆ BARDZO WYSOKIE KARY SPRZEDAJĄCYM MŁODZIEŻY I DZIECIOM DOPALACZE- NP PO 50TYS. ZA 1 MŁODOCIANEGO 
- NAKŁADAĆ RÓWNIEŻ BARDZO WYSOKIE KARY DLA DOROSŁYCH , KTÓRYM DZIECIAKI DAWAJĄ PIENIĄDZE ABY IM KUPILI TO ŚWIŃSTWO- TEŻ OK 50TYS. ZA 1 MŁODOCIANEGO 
- USTAWIĆ KAMERY PRZED KAŻDYM WEJŚCIEM DO SKLEPU, ORAZ NAKAZAĆ ZAŁOŻYĆ MONITORING WEWNĄTRZ WSZYSTKICH SKLEPÓW Z DOPALACZAMI 
WTEDY MOŻE BY SIĘ LUDZIE OPANOWALI, NIE SPRZEDAWALIBY MŁODYM TEGO ŚWIŃSTWA, MŁODZI MIELIBY GORSZY DOSTĘP DO TEGO, BO KAŻDY BAŁVBY SIĘ KAR FINANSOWYCH. RADNI ZASTANÓWCIE SIĘ. LESZNO JEST WIĘKSZE OD GOSTYNIA W LESZNIE JEST 8 TAKICH SKLEPÓW A W TAK MAŁYM GOSTYNIU JUŻ SĄ 3,. NO LUDZIE DAJCIE SPOKÓJ. PRZY OKAZJI WPAJAJMY SWOIM DZIECIOM CO JEST DOBRE A CO NIE, I ŻE NIE ZAWSZE WARTO ROBIĆ TO, CO KOLEGA, BO OCZY SIĘ OTWIERAJĄ DOPIERO JAK JUŻ JEST ZA PÓŹNO!!! 
ANIA- MAMA 4 LETNIEGO SYNA
23. Dodane przez wlkp, w dniu - 01-10-2010 12:38
popieram kom. 14! każdy ma własną wolę i nikt nikogo do palenia, picia czy ćpania nie zmusza! ale ludzie są głupi i chcą żeby to ktoś inny mówił im jak stadu baranów co mają robić,
24. Dodane przez kkk, w dniu - 01-10-2010 12:41
pomysły Szczota są śmieszne. co do p. Balcerzak, to jak taka rozmowa TM z właścicielem lokalu ma wyglądać?  
- Proszę nie wynajmować lokalu pod Dopalacze i zrezygnować z pieniędzy z najmu :)))) 
Żałosne. Prawo jest do niczego i już. Niech rodzice zajmą się swoimi dziećmi i nie będzie problemu. Rodzice, nikt za was tego nie zrobi, to wy odpowiadacie za wychowanie. Nie miasto!
25. Dodane przez wacek, w dniu - 01-10-2010 12:50
jak widzałem ostatnią rade miasta to miałem wrażenie że nie tylko młodzież pali :grin
26. Dodane przez grazia, w dniu - 01-10-2010 13:20
Ludzie opamiętajcie się! Najpierw walczyliście o demokrację a teraz jak ją macie to domagacie się zakazów? Przede wszystkim weźcie się za wychowanie własnych dzieci. Papierosy, alkohol to też używki nie dla dzieci i młodzieży! To wina rodziców, że ich dzieci ćpają! Zadajcie sobie pytanie, dlaczego to robią jedne dzieci a inne nie? Przecież dostęp do tego ma każde dziecko! Zróbcie najpierw porządki we własnym gnieździe, a później żądania i pretensje do innych!
27. Dodane przez JANEK, w dniu - 01-10-2010 13:23
WSZYSCY TYLKO DUŻO MÓWIĄ ,ALE TAK NAPRAWDĘ NIKT NIC W LESZNIE JESZCZE NIE ZROBIŁ.PANIE PREZYDENCIE PROSIMY ,TYLKO PAN MOŻE ZABRONIĆ SPRZEDAŻY NARKOTYKÓW W LESZNIE .LICZYMY NA PANA.NIECH PAN RATUJE ŻYCIE NASZYCH DZIECI.MA PAN WŁADZE ,KTÓRA MOŻE URATOWAĆ NIE JEDNO ŻYCIE.
28. Dodane przez matka Polka, w dniu - 01-10-2010 13:26
Jeśli są problemy z wprowadzeniem zakazu sprzedaży narkotyków, to proponuję za koszty leczenia obciążać sprzedających owe ,,legalne dopalacze"! Szybko wycofali by się z tego zarobku!
29. Dodane przez Placek, w dniu - 01-10-2010 13:41
WACEK masz 100% racje
30. Dodane przez Maciek, w dniu - 01-10-2010 13:43
Nie zgadzam się z wypowiedziami typu że każdy człowiek decyduje o sobie! Teraz tak piszecie jak chcą to niech biorą ich zdrowie i ich pieniądze. Ale jak wpadną w uzależnienie a nie daj boże zachorują, 'dopalacze' im zaszkodzą i będą potrzebowali pomocy medycznej lub pomocy odwykowej, to kto zapłaci za ich leczenie, pobyt w wymienionych placówkach? No Kto?! My kochani obywatele ze swoich podatków. Dlatego jestem przeciwny 'dopalaczom' bo nie mam zamiaru utrzymywać ćpunów! Nie ma pieniędzy na ratowanie ciężko chorych dzieci które potrzebują kosztownych leków a my mamy pomagać ćpuna. Dziwię się tym młodym ludziom którzy to kupują, i utrzymują właścicieli tego typu sklepów, którzy sami nie zażywają tych substancji bo dobrze wiedzą jakie świństwa są tam dodawane. Ale nasza bezmyślna młodzieży widocznie lubi 'sponsorować' właścicielom dopalaczy luksusowe auta i apartamenty za swoje pieniądze.
31. Dodane przez zolo, w dniu - 01-10-2010 15:08
A moze zakazać jazdy samochodem na terenie Leszna. Dochodzi do skandalicznych przypadków łamiania prawa o ruchu drogowym.Czasami konczy sie to smiercią. Zaapelowac do włascicieli terenu o likwidacje parkingów. Dość zabijania naszych dzieci. -Koniec apelu
32. Dodane przez 4mmc fan, w dniu - 01-10-2010 16:36
Nie wszystkie narkotyki są dobre, niektóre są zajebiste :)
33. Dodane przez rodzic, w dniu - 01-10-2010 16:53
Tak, weźcie się ludzie za wychowanie waszych dzieci! Prawo jest prawem i nie nakazujcie prezydentowi zamykać sklepy. Wstyd! Macie dzieci to je pilnujcie! Jak cudownie jest zrzucać obowiązek na innych. A chamstwa ostatnio coraz wiecej - w szkołach i na ulicy -tak to wasze dzieci!!! 
Panie prezydencie niech Pan nawet nie uczestniczy w takich dyskusjach.
34. Dodane przez do maciek kom 30, w dniu - 01-10-2010 17:03
skoro uwazasz ze nie decydujez o swoim losie i sobie samym to widze jakie masz chore zycie! pewnie wszyscy cie we wszystkim wyreczaja! ksiadz, rodzice, zona, babcia, dziadek... LUDZIE OTWORZCIE OCZY I WEZCIE ZYCIE W SWOJE RECE A NIE TYLKO NARZEKACIE! ZE NARKOTYKI, ZE CHOROBY, ZE STAROSC, ZE LOS OKRUTNY, ZE BOG NIESPRAWIEDLIWY... SAMI TWORZYCIE CHORY SWIAT!
35. Dodane przez ONA, w dniu - 01-10-2010 17:09
Sprawa sklepów z "dopalaczami" które nigdy nie powinny powstać to jedno. A kwestia wychowania dzieci - to drugie. Dziecko którego rodzice poświęcali mu odpowiednią ilość czasu i rozmów nigdy nie sięgnie po narkotyki itp. Sama jestem tego przykładem.Więc rodzice nie zwalajcie odpowiedzialności za wychowanie swoich dzieci na nauczycieli, szkoly, radnych i nie wiadomo kogo jeszcze! Moi rodzice potrafili wychować 3 dzieci na porządnych ludzi którzy nigdy nie sięgnęli m.in. po narkotyki.
36. Dodane przez Ted, w dniu - 01-10-2010 17:16
Do kom28 to za leczenie alkocholika ma płacić sprzedawca? to absurd.
37. Dodane przez solny dziadek, w dniu - 01-10-2010 18:03
Znalezione w Demotywatorach... i wszystko w temacie. http://www.sendspace.com/file/rb5ojg
38. Dodane przez Do kom 34, w dniu - 01-10-2010 18:18
Źle mnie zrozumiałeś, nie wyrywaj słów z kontekstu i czytaj cała wypowiedz ze zrozumieniem.  
Ja sam decyduje o swoim życiu, ale nie ukrywam że wysłuchuję opinii i porad innych. I biorę je bod uwagę, i nikt mnie w niczym nie wyręcza, chore życie to może Ty masz! Po tych dopalaczach. Ja jestem spełniony osobiście i zawodowo i możesz mi tylko pozazdrościć. Tu nikt nie narzeka tylko martwi się o zdrowie swoich najbliższych i znajomych, kruży nieświadomi zagrożenia sięgają po tego typu używki. My chcemy ich tylko ostrzec i uświadomić przed zagrożeniem. Po twoim wpisie widzę że nie masz pojęcia o tych specyfikach. Jeśli chodzi o alkohol to producenci jak i sprzedawcy płaca specjalny podatek na walkę z alkoholizmem. A na walkę z narkomanami płacimy my zwykli obywatele.
reklama
39. Dodane przez wyborca, w dniu - 01-10-2010 19:09
Będziemy głosować na tych ludzi którzy zniszczą narkotyki w Lesznie ,a nie na tych którzy tylko udają że walczą z narkotykami,wszyscy o tym mówią ,ale tak naprawdę nikt z Was, nic nie robi,GRA POZORÓW.Wyborcy otwórzcie oczy oni nas okłamują,pozwalają mordować nasze dzieci ,a my na nich głosujemy.
40. Dodane przez jjjj, w dniu - 01-10-2010 19:10
Potępiam ale czy młodzież zarabia żeby mieć pieniądze na zakup czy dostają ten towar za darmo.Leczenie przeprowadzać na koszt tych co rozprowadzają ten syf.Mamy wolność yes yes yes
41. Dodane przez grazia, w dniu - 01-10-2010 19:34
do kom. 30... Szanowny Maćku, ja również zrozumiałam Twoją wypowiedź w taki sposób, jak osoba z kom. 34. Też uważam, że każdy decyduje sam o swoim postępowaniu. Nikt nikomu do gardła nie wrzuca narkotyków. Do kom. 36..odpowiedź w komentarzu 38!
42. Dodane przez anty- narkoman i dopalacz, w dniu - 01-10-2010 19:39
Zastanawiam się czy problem narkomani się skończył , bo o tym się w ogóle nie pisze? 
Czy dopalacze przeszkadzają przemysłowi narkotykowemu? 
Kto stoi za dopalaczami? 
Jestem absolutnie przeciwnikiem wszelkich używek.
43. Dodane przez Maja, w dniu - 01-10-2010 20:32
I tak nic nie zrobicie.Ludzie sprzedający dopalacze robią to legalnie, ciężko pracują i płacą podatki.
44. Dodane przez max, w dniu - 01-10-2010 20:44
co za idiotyczny artykuł.powinni zalegalizować lekkie narkotyki tak jak jest to w holandi,tam jest najmniej ćpunów,a zresztą jak ktoś nie potrafi przypilnować swojego dziecka to ono i tak będzie ćpało.
45. Dodane przez ALF, w dniu - 02-10-2010 01:17
od alkoholu się na ojomie nie ląduje jeśli ktoś twierdzi, że alkohol to to samo...
46. Dodane przez gosc, w dniu - 02-10-2010 09:21
zgadzam sie z "MAX" bo jesli rodzice nie widza dzwinego zachowania dziecka, to cos chyba z rodzicami jest nie tak?! mieszkają z nimi znają zachowanie dziecka itp a jak przychodzi co do czego "to ja nic nie zauważyłem/am "
47. Dodane przez J M-A, w dniu - 02-10-2010 09:23
Do koment. nr 1 AS: 
Człowieku - odczep się od p.B. Nie znasz Jej i nie masz prawa tak pisać. To bardzo głupie stwierdzenie. Akurat p.B jest pracowitą i odważną kobietą. Znam Jej drogę do pozycji jakiej dopracowała się ciężką i uczciwą pracą i to co piszesz na Jej temat jest głupie i krzywdzące.
48. Dodane przez do maciek 30 i 38, w dniu - 02-10-2010 16:02
sam weź chłopie odstaw dopalacze! akurat w niczym Ci nie zazdroszczę bo każdy ma życie jakie sam świadomie tworzy z pomocą Boga! jak ktoś chce to ćpa, pije, pali a słuchanie opini innych ma się nijak do tego. Trzeba żyć w zgodzie ze sobą samym a skoro piszesz, że jesteś spełniony osobiście i zawodowo w artykule o dopalaczach to znaczy że dobrze nie znasz samego siebie i pewnie tą "karierę" to robisz bo tak Ci inny kazali, skoro bierzesz opinie INNYCH pod uwagę. Jezus mówił "Poznaj prawdę ona cię uwolni" a tą prawdę każdy musi odszukać w sobie SAM bez porad i opini innych. Więc idź rób Maćku kariere dalej i rozprawiaj dalej o dopalaczach widząc tylko wierzchołek góry lodowej tego zjawiska. a co do mojego życia to może kiedyś było chore ale przeżyłem więcej niż niejeden człowiek i patrzę na wszystko z innej perspektywy niż taki słuchający opinii i porad karierowicz jak ty. i niczego ci nie zazdroszczę tylko współczuję! Bez odpowiedzi!
49. Dodane przez ... $, w dniu - 02-10-2010 17:01
No i macie trupa na życzenie . Sanepid w akcji i kontrola sklepów z dopalaczami w całej Polsce.
50. Dodane przez grzegorz, w dniu - 02-10-2010 18:12
ZLIKWIDOWAC SKLEPY ICH INTERES NAWET MAJĄ HURTOWNIĘ NA UL.CHOCISZEWSKIEGO NA TERENIE SKANSKA NAZYWA SIĘ YOGO PLANET MAJĄ NIEZŁY ARSENAŁ FAJEK I PRODUKCJĘ TEGO ŚWIŃSTWA I DOBRZE SIĘ IM POWODZI LEPSZE FURY POSIADAJĄ NAWET KARETKA SWEGO CZASU BYŁA BO DZIEWCZYNA ZATRUDNIONA TAM PRZY PACZKOWANIU ZEMDLAŁA TAM INSTYTUCJE POWINNY DOKONAC WGLĄDU TEJ HURTOWNI I PRODUKCJI POPIERAM ŻEBY TO ZLIKWIDOWAC JAK NAJSZYBCIEJ BO WYTRUJĄ TĄ MŁODZIEŻ A ONI SIĘ BOGACĄ I SIĘ ŚMIEJĄ.
51. Dodane przez obserwatorka, w dniu - 02-10-2010 18:13
do kom 48! Człowieku sam sobie zaprzeczasz, zarzucasz Maćkowi, że bierze opinię innych pod uwagę! A Ty co robisz? Wylatujesz z Jezusem, którego na oczy nie widziałeś i klepiesz coś, czego z jego ust nie słyszałeś! Widzę, że sam nie masz swojego rozumu... Piszesz, że człowiek sam tworzy życie z pomocą Boga... ciekawie z pomocą Boga mamy ćpunów, alkoholików, domy publiczne, morderców i wiele by wymieniać! Idź z Bogiem!
52. Dodane przez Jan, w dniu - 02-10-2010 21:37
zlikwidować wszystkie sklepy w Lesznie z dopalaczami ponieważ nasze miasto jest poważnie zagrażone od plagi ćpunów.
53. Dodane przez Do 30, w dniu - 04-10-2010 07:06
Maciek społeczeństwo nie będzie cię utrzymywać jak będziesz stary i chory, bo to jest zbyt kosztowne dla państwa! Idź do szpitala i zobacz - jeden oddział dziecięcy, w tym młodzież a reszta to od 50-ki w górę.Nie będzie sklepów z wódką, dopalaczami, narkotykami to będzie szara strefa.I w domu , iw szkole powinno być więcej edukacji na te tematy.Jednak jeśli młodzież zaczyna postrzegać dosłownie otaczającą ją rzeczywistość to dziwimy się, że idą w 'ODLOT"? W szkole gnębią, w domu rodzice nie mają czasu na rozmowę z dzieciakami, bo sami są rozżaleni niewolniczą pracą za psie pieniądze. Brak forsy na studia a jeśli się znajdzie, to jeden fakultet w dzisiejszych czasach nic nie znaczy.Jest wywalczona wolność i demokracja oraz 19 tysięcy złoty ch długu na jednego Polaka. Kraj zrujnowany gospodarczo,który z 10 potęgi świata za PRL-u spadł na 89 miejsce - Polska krajem taniej siły roboczej! I jeszcze nakazuje się nam świętować powstanie Solidarności. Chcieliśmy Ameryki to ją mamy - Gratulacje! Nic tylko się zlać albo odpalić - Nie ma nadziei na pracę, mieszkanie i godne życie. Domy jak grzyby po deszczu na kredytach hipotecznych - dla tych jeszcze otwórzcie sklepy z bronią. Idą wybory więc czas na zastanowienie i czas wprowadzić z powrotem sztandary i anulować ustawę o zbrodniczej działalności PZPR, bo zbrodni na narodzie dokonała owa wywalczona w imię Boże, w 1989 roku, wolność. Niech Szczot sam ujawni nazwiska wynajmujących i podnajmujących jeśli ustawy o ochronie danych osobowych nie czytał! Wspomnę tylko, że każdy lek wypisany przez lekarza na recepcie leczy ale też ma skutki uboczne i może zabić. Więc zlikwidujmy wszystkie apteki, bo farmacja to jest najpotężniejszy biznes na świecie żerujący na człowieku, zlikwidujmy samochody bo zatruwają środowisko, telefony komórkowe bo od nich rak mózgu gotowy, wyrzućmy telewizory, komputery bo to wszystko emanuje złą energią,wyburzmy w Boszkowie wszystkie dacze wybudowane nad brzegiem bo ścieki z dziurawych szamb ściekają do jeziora itd., itp.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj