Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
2
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow Leszno arrow Pawlaczyk: wygrał Układ

Pawlaczyk: wygrał Układ

Pawlaczyk: wygrał Układ

22.11.2010. Radio Elka, Jarek Adamek
Leszno. Nie spodziewałem się, że siła PZPR w Lesznie jest jeszcze tak duża – mówił Tadeusz Pawlaczyk, przegrany kandydat PO na prezydenta Leszna. Winą za klęskę z Malepszym obciąża on to, co zwane było leszczyńskim Układem.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pokazywaliśmy, jak Leszno może wyglądać, a mimo to leszczynianie wybrali utrzymanie dotychczasowego status quo - mówi Tadeusz
Pawlaczyk. Wynik nieco przekraczający 20 procent jest dla Platformy faktycznie bardzo gorzką pigułką, zwłaszcza biorąc pod uwagę nakłady poniesione na kampanię. Kandydat nie ma wątpliwości, że znakomity wynik Malepszego jest wynikiem wzajemnych powiązań towarzyskich i biznesowych. To niebywałe, jak daleko to sięga - mówi - nie spodziewałem się, że siła PZPR jest w tym mieście tak duża.
Pawlaczyk, który jest jednym z ośmiu radnych PO zakłada, że jest możliwa koalicja, która da centroprawicy władzę. Nie jestem upoważniony do podawania szczegółów - zastrzega - ale już rozmawiałem ze Sławomirem Szczotem. (jad)
 
Komentarze (108)
1. Dodane przez Krotka pamiec, w dniu - 22-11-2010 12:03
Panie Generale zapomnial pan jak nalezal do PZPR
2. Dodane przez xmd5a, w dniu - 22-11-2010 12:10
Za te plugawe słowa wyborcom prezydenta Malepszego należą się przeprosiny. Dobrze się stało, że policjant dostał od mieszkańców nauczkę.
3. Dodane przez sara, w dniu - 22-11-2010 12:18
sam pan był w PZPR i mieliście kandydatów z PZPR,a nawet pracowników aparatu partyjnego,np.p.M(...),to ,co pan mówi to hipokryzja ,obrzydliwe argumenty
4. Dodane przez Panie Milicjancie, w dniu - 22-11-2010 12:42
Panie milicjancie prosze przestać obrażać Prezydenta nie zaprezentowaliście nic oprócz licznych reklam świetlnych. za co chcesz zrobić pl. Metziga jezioro w Zaborowie skąd pieniądze tego nie powiedziałeś milicjancie (...)wstyd i tak jak twój guru w radzie nie powinno cię być gratuluje p. Borowiakowi będzie posłem i powinien rozgonić to towarzystwo. dobrze że jeden z Talibów E(...) zostanie na słusznej emeryturze. Brak Panu panie milicjancie kultury. dzisiaj trzeba było gratulować a krytykę pozostawić na później. Ja nie jestem z PZPR bo mam za mało lat głosowałem na obecnego Prezydenta i proszę mnie nie obrażać milicjancie z białą pałką. Troche kultury, tego nie uczą w milicji z ty trzeba się urodzić milicjancie (...)
5. Dodane przez Gosia, w dniu - 22-11-2010 12:36
Brzydko widzieć u kogoś drzazgę, a u siebie nie widzieć belki
reklama
6. Dodane przez spoza układu, w dniu - 22-11-2010 12:38
Jaki układ Panie Pawlaczyk? Trzeba umieć przegrywać z honorem a nie wszystkich nazywać ludźmi z "UKŁADU". Ja nie jestem w żadnym układzie i głos oddałem na tego co chciałem - nie był nim Pan i dobrze, bo za taką wypowiedź jak ta Panie Pawlaczyk, to teraz byłoby mi wstyd gdybym na Pana gołosował. Nie szukajcie więc czarownic, bo ich nie ma.Popatrzcie raczej na to jakie macie "czyste ręce" i czy tak naprawdę jesteście do końca wszyscy politycy uczciwi.
7. Dodane przez Maja, w dniu - 22-11-2010 12:39
Tomek w pełni zasłużył na sukces, ciężko pracując dla dobra miasta. Ja na byłych gliniarzy nie stawiam.
8. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 22-11-2010 12:42
Panie Pawlaczyk; PZPR już dawno nie ma.Jest DEMOKRACJA.
9. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 22-11-2010 12:44
Gratulacje dla Pana Malepszego, natomiast zawiodłem sie na słowach Pawlaczyka, widze w słowach dużo żalu ale przegrać z honorem trzeba umieć. Pan niestety tego nie wykazał. Niech Pan odpoczywa na zasłużonej emeryturze i cieszy sie zdrowiem :grin
10. Dodane przez xp, w dniu - 22-11-2010 12:53
Tego,który został wybrany przez mieszkanców,należy szanować i gratulować mu.Tego wymaga dobre wychowanie,które wyniosłam ze swego domu rodzinnego.Trzeba umieć przegrywać.Pan,Panie GENERALE,pewnie jeszcze się tego nie nauczył
11. Dodane przez Henryk, w dniu - 22-11-2010 12:57
popieram PO ale dałem głosy na obecnego prezydenta i na klub jego.Pan były milicjant niech nie obraża nas.
12. Dodane przez krzyś, w dniu - 22-11-2010 12:58
Jako byłemu policjantowi, 
jest mi doprawdy wstyd za Pana, przegrywać też trzeba umieć. 
Oskarżanie zaś wyborców o udział w układzie, PZPR-owską przeszłość, to miałkie i płytkie.
13. Dodane przez pan general jak dziecko rozpla, w dniu - 22-11-2010 12:58
pan General zachowuje sie jak niesforne dziecko w piaskownicy.Nikt nie chce sie z nim bawic wiec to inni sa winni.On jest "w porzo" ..naprawde smieszne.Moze nie glosowanao na niego wlasnie bojac sie tego,ze nauczony by za niego robiono wszystko, a on by zbieral tylko...towarzyskie "uklady". 
Panie generale,pokaz pan w radzie co potrafisz,po tym bedziemy pana oceniac. 
Malepszego oceniono za jego prace,jaka praca taki wynik ! 
Wogole co to za obrazanie ludzi... nie bylem i nie jestem w parti,ale mam oczy i glowe,potrafie myslec,dlaczego wiec pan odbiera mi prawo do samodzielnych wyborow,przeciez demokracja to samodzielne myslenie.Nie takie jak pan pokazuje... no ale do tego trzeba dojrzec !pan widac nie dojrzal!
14. Dodane przez bobo1959, w dniu - 22-11-2010 13:07
Jako mój były szef, byłeś Pan normalnym człowiekiem. Co się teraz stało z Panem? Jako były policjant, tak jak Pan, jest mi wstyd za to co Pan mówisz. Przegrał Pan i to jest oczywiste. Szukanie jakiegoś drugiego dna i usprawiedliwianie swoje porażki jakimiś układami, jest żenujące. Stosujesz Pan taką samą retorykę jak J. Kaczyńki. Wstydź się Pan. Przegrywać trzeba umieć!!!!
15. Dodane przez Gall Anonim, w dniu - 22-11-2010 13:13
Nie chodzi tutaj tak naprawdę o partie polityczne, ale o człowieka. Popieram Pana Malepszego ze względu na to kim jest, a nie jaka partię reprezentuje.
16. Dodane przez niby mieszkaniec, w dniu - 22-11-2010 13:17
Wiadomo było, że Malepszy wygra.Od lat panuje układ między urzędem, straż moiejską i policją.Piszę celowo małymi literami nazwy instytucji, gdyż nie zsługują na szacunek.Starzy znajomi z układu trzymają mocno władzę w swoich rękach.A ponieważ miasto jest małe, każdy( nawet z rodzin) ma w tym własny interes. Jedynie będący w mniejszości PIS nie może razwalić tych powiązań i nie może dotrzeć do świadomości mieszkańców, że działania kontynuowane przez byłych partyjnych z PZPR są dla naszego miasta zgubne. Większość roku spędz am poza Lesznem by nie być świadkiem tego całego zakłamania.Leszno jest czerwonym bastionem mijającej epoki i trzyma się mocni dzięki małej inteligencji mieszkańców i wiary w słówka zakrapiane fałszem. Nas,szeregowych mieszkańców nikt nie słucha,nie obchodzą was nasze problemy. Ważne,że siedzicie na stołkach, gawędzicie sobie, wprowadzacie w życie jakieś chore wizje, pobieracie wynagrodzenie nie pytając o zdanie miaszkańców. Nie mamy po co zwracać się z jakimiś problemami gdyż jesteśmy lekceważeni.Nadal okłamujcie nas, więc życzę dobrego samopoczucia i szyderczego uśmiechu podczas następnych kłamstw.
17. Dodane przez inne spojrzenie tez jest wazne, w dniu - 22-11-2010 13:22
niestety Kochani nie wiecie co się dzieje i na co będziemy narażeni przed dalszą prezydenturę Malepszego... 
nic mu nie ujmuję, bo uważam, że bardzo dobrze sobie radzi z lesznem.. 
jednak .. długi ..
18. Dodane przez TomekStarkowski, w dniu - 22-11-2010 13:28
Ja oczywiście poniosłem sromotną porażkę - i nie mam problemu z tym, żeby się do tego przyznać. 
 
1) Chciałbym jednak zauważyć, że lokalna komisja wyborcza usunęła plakaty znajdujące się w odległości około 30 kroków od wejścia do lokalu wyborczego. 
 
Problem polegał na tym, że to był jedyny mój plakat w okolicy lokali wyborczych, a sporo osób z Gronowa zna mnie z widzenia i z wystąpień - natomiast nie zna mojego nazwiska. 
2) Zgłaszały się też do mnie osoby, które nie mogły mnie odnaleźć na kartach do głosowania. Okazało się, że komisja omyłkowo wydała karty z innego okręgu (z innymi kandydatami). 
 
Pozostaje wierzyć, że to tylko dziwny zbieg okoliczności i nie miał żadnego wpływu na wynik. 
 
I choć mieliśmy nadzieję, na zmianę kursu Leszna (przede wszystkim na rozwój gospodarczy) to 
 
GRATULUJĘ Panu Prezydentowi Malepszemu. 
 
Świetny wynik, świetna praca sztabu wyborczego i w olbrzymiej mierze zasługa jego własnej osoby.
19. Dodane przez Kristo, w dniu - 22-11-2010 13:30
DAJCIE SPOKÓJ - PONIOSŁY GO EMOCJE - TAK JAK I MNIE GDY ZOBACZYŁEM RANO WYNIKI!!!! ZROZUMIAŁBYM JESZCZE, ŻE LUDZIE SĄ ZADOWOLENI Z RZĄDÓW LEWICY W LESZNIE I GŁOSUJĄ NA STARYCH RADNYCH - ALE NIE ROZUMIEM CZYM SIĘ KIERUJĄ WYBIERAJĄC TAKIEGO JAK NP. PAN KURT? WCZEŚNIEJ STARTOWAŁ Z RAMIENIA PO - TERAZ WIELKI LEWICOWIEC - ZRESZTĄ WSZYSCY CHYBA PAMIĘTAJĄ W JAKICH OKOLICZNOŚCIACH STAŁ SIĘ LEWICOWCEM! 
 
Dla mnie wynik jest wyrazem "bezmyślności wyborców" - bo każdy marudzi i narzeka, gdy rządzą np. wszyscy są za GALERIAMI - a teraz głosują na tych co blokują budowę galerii w tym mieście!  
 
Oby WAM się oczka otworzyły - żałuję tylko, że muszę na to wszystko patrzeć przez następne lata.
20. Dodane przez dobrze , że przegrał, w dniu - 22-11-2010 13:32
Widzisz generale jaki z ciebie mały człowiek. Nie potrafisz pogodzić się z porażką. To co powiedziałeś wyraźnie świadczy o twojej wyjątkowej małostkowości i bardzo ubogim intelekcie.
21. Dodane przez made in Leszno, w dniu - 22-11-2010 13:33
Pawlaczyk ma rację !!! ale jeszcze zapomniał dodać że nie tylko UKŁAD jest problemem tego miasta , ale też zwyczajna g...a jego mieszkańców :grin
22. Dodane przez justyna, w dniu - 22-11-2010 13:33
swoją wypowiedzią zawiódł mnie generał. mimo wątpliwości rzy wyborach jestem usatysfakcjonowana, że na niego nie głosowalam . Zawsze jako konformista znajdował się tam, gdzie się awansuje a sam innych braża. Gratulacje dla pana Malepszego. Zatorze oczekuje dalszego marketu, przychodni lekarza rodzinnego i pielęgniarki środowiskowej a także swobodnego wyjazdu na wiadukt. Obwodnica Leszna konieczna a wiadukt to ulica wewnętrzna dla masta a nie dla tirów przelotowych. Zdrowia dla pana Prezydenta
23. Dodane przez hahahahha, w dniu - 22-11-2010 13:36
Wszyscy OBRAŻENI- ciekawe co powiecie za 4 lata jak Leszno będzie jeszcze większym grajdołkiem z długami po Malepszym i jego ekipie... 
Nie będzie już nawet kasy dla Wojtka na odśnieżanie ani dla Jacka na wykopki... 
 
:grin
24. Dodane przez zyyg, w dniu - 22-11-2010 13:37
hau hau i tyle... gdyby startował Pan Borowiak to z pewnością by powalczył z Panem Malepszym! a tak to już na stracie byliście do tyłu może to coś kogos nauczy i nikt wiecej nigdy nie przypomni sobie o Lesznie na wybory! był Pan Tomaczak teraz Pan...dziekuje
25. Dodane przez niewiem, w dniu - 22-11-2010 13:42
niewiem....nie znam sie i nie chodze na wybory...ale te słowa....oj....chyba należy przeprosić wszystkich wyborców...oj nie ładnie....
26. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 22-11-2010 13:44
Brak honoru byłego milicjanta dyskwalifikuje go nie tylko jako kandydata na prezydenta ale też i radnego. Zrezygnuj Waść, wstydu oszczędź!
27. Dodane przez emeryt, w dniu - 22-11-2010 13:45
Sznowny Panie Generale, nie powiódł się Wasz plan, Pan prezydentem a Pan Piwoński przewodnicącym Rady Miasta. Jako generał powinien Pan uszanować wynik wyborów i pogratulować zwycięstwa przeciwnikowi albo zachować się jak przedwojenny oficer kiedy przegrał.
28. Dodane przez elka, w dniu - 22-11-2010 13:46
do kom. 4 chyba nie przeczytałeś tego co napisałeś. To ty powinieneś się wstydzić ,że piszesz takie głupstwa sam nie wiesz o czym. Z takim podejściem powinieneś założyć własną partię i mieć pole do popisu a nie wciąż obrażać innych.Dobrze że wygrał P. Malepszy ale zobaczymy jak będzie za rok, gdy trzeba będzie spłacać długi.A tak na marginesie co wy wciąż z tym generałem czy milicjantem. Czy wy w P.Pawlaczyku nie widzicie nic innego. Przecież każdy z kandydatów ma jakąś przeszłość a wy tylko generał i milicjant. To już staje się nudne.
29. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 22-11-2010 14:02
WSTYD PANIE PAWLACZYK!!!! 
ANI KRZTY HONORU. 
TO GENERAŁ :? :? CZY MOŻE MAJTEK POKŁADOWY :p :p
30. Dodane przez OBIEKTYWNY, w dniu - 22-11-2010 14:03
********** Obiektywnie, wygrał kandydat który chyba na to zasłużył. Trzeba umieć wygrać, przegrać jeszcze bardziej trzeba umieć, po tym poznaje się ponoć między innymi mężczyznę, że nie ważne jak zaczyna, ważne jak kończy. Pan Pawlaczyk za swoje słowa powinien oficjalnie przeprosić wszystkich tych co głosowali nie tylko tak jak on by sobie życzył, ale i tych którym taka wypowiedź jest po prostu "niesmaczną".  
********* Trzymam kciuki za to, by Leszno było jeszcze piękniejsze i zasobne. Pana Prezydenta wypada trzymać za słowo, że tak będzie, i by starczyło mu sił i pomysłów na rozwój miasta.
31. Dodane przez wyborca, w dniu - 22-11-2010 14:04
jestem wyborcą PiS, ale w wyborach na prezydenta zagłosowałem na PO, bo miałem nadzieję, że tylko pan Pawlaczyk może wygrać. Ale leszno jest koloru czerwonego i nic tego nie zmieni.
32. Dodane przez Jasiu, w dniu - 22-11-2010 14:08
(...) 8) Bezczelny typ z tego Pawlaczyka! Obraża wiele tysięcy leszczyniaków jako wyborców T.Malepszego. Cieszę się, że (...) nie został prezydentem Leszna. Panie Pawlaczyk, widać, że nie potrafisz pan przegrać z godnością. Nam w Lesznie pieniaczy nie potrzeba. Wystarczy, że mamy Szczota :eek  
Szkoda jedynie faktu, że będziesz pan w radzie zasiadał. Szkoda. Hańba tym co na pana głosowali. Chyba Leszno-milicyjne im się zamarzyło. To ja już wolę tkwić jak pan to rzekł w układzie PZPR-owskim, który dla Leszna mimo wszystko coś robi, niż puszczanie kiełbasy wyborczej bez pokrycia. A tak swoją drogą to PZPR-u nie ma już od wielu lat, mamy demokrację, ale pan chyba jeszcze tego nie zdążył zauważyć...
33. Dodane przez zolo, w dniu - 22-11-2010 14:08
I POmyslec co by sie stało gdyby taki "dworzanin" pana Z.P. wygrał? A tak nieopatrznie pokazał prawdziwe oblicze.Ciekawe czy kodeks Boziewicza obejmuje tez generałów.? 
Moze sie doczekamy jakiegos godnego gestu.
34. Dodane przez XX, w dniu - 22-11-2010 14:15
Pan generał powiedział głośno to co przejawiało się cały czas w internecie. Nie rozumiem więc tego oburzenia. Tak jak głosowaliście tak będziecie mieli. Czy ktoś jeszcze wierzy, że te przepychanki wyborcze to było dla dobra nas mieszkańców, czy też dla kasy do swojej kieszeni. Jeżeli jestem w w błędzie to niech oddają swoje diety dla zakładów z których są delegowani za czas nieobecności w pracy.
35. Dodane przez scorp, w dniu - 22-11-2010 14:15
A zimą nie narzekajcie,ze drogi takie a takie, skoro odsniezanie dla "ziomali" za grubą kasę.
36. Dodane przez asd, w dniu - 22-11-2010 14:24
15 tys głosów... 
 
wszyscy są w układzie? 
 
Lecz się człowieku...
37. Dodane przez obserwator, w dniu - 22-11-2010 14:30
I tak leszczyńska PO zniżyła się do poziomu PiS. Panie Pawlaczyk Pan też nie będzie mówił prezydent Leszna tylko Pan Malepszy. Jestem człowiekiem który popiera PO ale jest mi wstyd za takie wypowiedzi.
38. Dodane przez ups, w dniu - 22-11-2010 14:42
Kto teraz zapłaci za kolacje z PO prezydentem Leszna Pawlaczykiem? No Kto?
39. Dodane przez Answer, w dniu - 22-11-2010 14:48
kolacji z PISem to dopiero będzie wstyd. ale jak najbardziej przynajmniej ludzie zobaczą kogo tak bardzo ciągnie do koryta by robić wbrew temu co się wcześniej mówiło.
40. Dodane przez tomas, w dniu - 22-11-2010 14:49
brawo Panie Prezydencie . 
ludzie pana lubią za to, że jest pan normalnym ,dobrym człowiekiem. 
cała reszta powinna się tego uczyć.  
jeszcze raz gratulacje! 
jestem dumny,że mamy takiego prezydenta!
reklama
41. Dodane przez Ul, w dniu - 22-11-2010 15:19
Nieco pokory i więcej szacunku dla mieszkańców Leszna. Były policjant powinien bardziej kontrolować swoje emocje. Chociaż osobie przyzwyczajonej do wydawania rozkazów i "ślepego posłuszeństwa" podwładnych ciężko zaakceptować zdanie innych jeżeli jest odmienne.  
A my wyborcy nie jesteśmy podwładnymi. I myślę, że kluczem do sukcesu jest wysoka kultura i szacunek do innych byłego i nowego Pana Prezydenta.
42. Dodane przez Unista, w dniu - 22-11-2010 15:21
Jestem za PO ale Pana wykluczyło to że był pan gliniarzem i tu w młodych ludziach stracił Pan poparcie niestety tak to wygląda.Malepszy jest OK
43. Dodane przez pawel, w dniu - 22-11-2010 15:33
panie PAWLACZYK masz 100& leszno to bastion czerwonej zarazy, mam nadzieje ze bedzie koalicja z PISEM:)
44. Dodane przez xyz, w dniu - 22-11-2010 15:39
tak to narzekacie na to że Leszno jest wioską, że jest zacofane, że na zakupy trzeba jechać do Poznania i co zrobiliście wybraliście ten sam stan rzeczy przez najbliższe 4 lata. katastrofa, trzeba jednak po mału myśleć o wyprowadzce z tego "miasta" bo tu przyszłości nie ma. Układ jest i pewnie jeszcze pozostanie.
45. Dodane przez katroz, w dniu - 22-11-2010 15:52
Pan Pawlaczyk przesadził ze swoim wystąpieniem. Powiązania towarzysko- biznesowe i układ ponad 14 tys. ludzi? Wszyscy w zmowie? ? A może po prostu ludzie tak szybko nie zapominają kto, co i skąd, dlaczego i kiedy ? ( pytania policjanta) I cieszę się, że nie głosowałam na Pana, bo takie wystąpienie w radio świadczy o braku kultury i braku  
umiejętności w przyjmowaniu krytyki.
46. Dodane przez wyborca PO, w dniu - 22-11-2010 15:52
przykro patrzec na brak ogłady i kultury w strukturach PO prezentowanych przez pana Pawlaczyka to nie układ lecz mieszkańcy wybrali prezydenta,to wasza kampania ,a raczej jej naganny styl prowadzony szczególnie przez pana Piwońskiego doprowadził do waszej porażki,a panu pozostaje tylko pogratulowac zwycięscy bo tego wymaga kultura polityczna. 
Panowie wstyd mi za leszczyńską platformę
47. Dodane przez M, w dniu - 22-11-2010 15:53
Nie spodziewałam się takiej małostkowości ze strony Pana Pawlaczyka, a za obrażanie mieszkańców należą się przeprosiny. Jestem za młoda na PZPR, nigdy nie należałam do żadnej partii, a głosowałam na osobę (p.Malepszy), na to co zrobiła i jeszcze może zrobić. Plakaty PO były piękne, ale od plaży na żwirowni ludzie wola chodniki i drogi na swoich osiedlach. A poza tym - Pan Malepszy jest stąd, tu mieszka, pracuje. Nie został, jak Pan Pawlaczyk ( a także kandydat PO sprzed 4 lat) wyznaczony przez kogoś w Poznaniu, kto nie zna specyfiki miasta, wymagań ludzi itd. Prezydenta miasta nie da się "przywieźć w teczce", to praca zbyt blisko ludzi, a związki Pana Pawlaczyka z Lesznem są "luźnawe".Większe szanse miałby Łukasz Borowiak. On przynajmniej jest faktycznie "lokalny" i jak nie tym razem, to za 4 lata mógłby wygrać.Głupie wypowiedzi Pana Pawlaczyka tylko szkodzą Platformie w Lesznie...
48. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 22-11-2010 15:57
Pokazaliście jak ma wyglądać parking przed blokiem policyjnym. To za mało. 
Teraz ma Pan 4 lata w Radzie Miasta na pokazanie co Pan potrafi Jak Będzie pan wielki to może zagłosuję na Pana w następnych wyborach. A teraz do roboty. I nie pluć na tych co wygrywają!!! nieładnie .
49. Dodane przez smaka, w dniu - 22-11-2010 15:59
Generał ma już tylko futerał!!! Nie otrafi przegrać! Wstydziłbym się jakbym oddał na niego głos!
50. Dodane przez ED, w dniu - 22-11-2010 16:11
Panie "Gen" traktowanie wyborców którzy mają inne pogląd niż Pan pzprowskim układem jest chwytem poniżej pasa. Musi Pan wiedzieć ,że w następnych wyborach tego pani " Generale" nie zapomnimy "ZAPAMIĘTAMY".Chce pan zawrzeć układ z Panem Szczuckim i odgraża się Pan ,że dopiero pokaże jak się rządzi. Jeśli chce Pan tyle osiągnąć co pan Szczucki dotychczas to proponuję podać rękę Panu Szczuckiemu i walnąć sobie "BARANKA" na otrzeźwienie.
51. Dodane przez jjj, w dniu - 22-11-2010 16:25
Nie po to głosowałem na PiS żeby teraz Szczot kupczył moim głosem poparcia z PO kandydatem.Jeśli dojdzie do koalicji Pis-u z PO dla stołków to były to moje i mojej rodziny ostatnie wybory.Donald z Brunkiem Grasiem Nowakiem Nitrasem muchołapem Niesiołem plują na Kaczora a Szczot chce im łapę włożyć po łokieć tego mu nie wybaczę.
52. Dodane przez AS, w dniu - 22-11-2010 16:37
Czy ten milicjant ma dobrze w głowie?! dostał porządnego liścia i widać, że jeszcze nie może się podnieść...
53. Dodane przez grześ, w dniu - 22-11-2010 16:42
i tym sposobem przegrał Pan posądzając o układy o PZPR pan pomylił frakcje polityczne ,jest pan chyba z PiS.Mam 45lat i jestem pracownikiem fizycznym nie posiadam i nie jestem uwikłany w układy a też głosowałem na Tomasza Małolepszego,powiem wiecej specjalnie poszedłem na wybory by zakłosowac na prezydenta ponieważ pańskie kłamstwa budzą we mnie obrzydzenie.wogóle popieram PO ale nie Pana
54. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 22-11-2010 16:57
Panie Malepszy,gratuluję.Pan zawsze potrafi się zachować.Zwyciężając okazuje Pan też skromność.Miło,że taki człowiek,leszczynianin z urodzenia,jest naszym prezydentem.Przyjemnie słuchało się Pana dzisiejszej wypowiedzi.Tak mówi dobry człowiek i normalny polityk.Pański główny konkurent.Pawlaczyk nie tylko jest przegranym ale okazał się politycznym zerem.Nie głosowali nawet na niego zwolennicy PO.Jego wynik to kompromitacja dla tych,którzy za nim stali.Radnym został pewnie tylko dlatego,że był na liście numerem jeden.Obrażanie społeczności Leszna,to jego styl.Ta dzisiejsza wypowiedż w elce,była żenująca.14 tys.mieszkańców Leszna,zdaniem Pawlaczyka,tkwi w korupcyjno-komuszym układzie.To Pan p.Pawlaczyk tkwił w układzie milicyjnym w 1990r,a potem w policyjnych układach w Lesznie,a następnie w Poznaniu.A Pańscy naczelnicy wydziałów w układach korupcyjnych./znane społeczności leszczyńskiej sprawy karne/.Dzięki tym układom,a nie osobistym cechom,Pan awansował.Bez układów i wiernych pretorian w zachodniopomorskim,długo Pan nie przetrwał.Mam nadzieję,że PO ma już Pana też dosyć.Popieram głos komentatora ,który nawoływał Pana do zrzeczenia się mandatu radnego.
55. Dodane przez ja jest....., w dniu - 22-11-2010 17:01
Panie policjancie układ: 
Niech pan powie kto z pana rodziny pracuje w policji??Poza żoną wszyscy!!!!!!To nie jest pewnie układ to jest normalnie rzecz biorąc normalna kolej rzeczy w pana odczuciu.
56. Dodane przez płacz dziecka, w dniu - 22-11-2010 17:01
Głosowałem na pana ale to co pan powiedział podczas wywiadu do przeszło wszelkie normy.Żałuje swego wyboru.Zachowałeś się człowieku jak małe dziecko któremu rozlało się mleczko i woła teraz że to wina butelki,że się wylało
57. Dodane przez niepodległości, w dniu - 22-11-2010 17:08
Ciekawe dlaczego pan wielki generał co został odwołany przez ministra MSWiA za brak zaufania robi w swoim domku blisko Leszna skoro jest zameldowany w Lesznie.Pewnie mieszkanie jest służbowe i czeka spokojnie na wykup.Pięknie się pan tłumaczył w radiu że zwolnił się pan sam ze Szczecina,ale jaja.Przegrywać trzeba umieć. Czyżby pagony generalskie troszeczkę przygniotły zdrowy rozsądek.W wypowiedzi w radio po wielkim łomocie pokazał pan swoją prawdziwą twarz która nie pasuje do oficera polskiej Policji.Przegrywac trzeba umieć.Mam nadzieję,że nie będzie pan kandydował za 4 lata.
58. Dodane przez Sonia, w dniu - 22-11-2010 17:16
Braaało się lekcje u Szczuckiego a trzeba było u Tymochowicza! Układem nazwać wyborców Prezydenta Malepszego trąci albo zrąbaną psychiką albo chamstwem! Nazywajcie sobie jak chcecie ale ten niewygodny PO i PiS-om niby układ daje leszczynianom pracę!!! Dlatego będę też wynosić pod niebiosa panów Rajewskiego, Malepszego , Rozwalkę i im podobnych!!! To panu się marzy powrót PZPR abyśmy głosowali tak jak generał chce. Akurat pan o układzie powinien milczeć, bo pański "układ" padł na Stokłosie i to bardzo boleśnie. Za 4 lata oswajaj się człowieku, bo Prezydentem zostanie p.Grzegorz Rusiecki!!!!! Mądrość się liczy a nie przynależność partyjna.
59. Dodane przez xxx, w dniu - 22-11-2010 17:17
Panie Pawlaczyk nie dla psa kiełbasa, a co pan powie o układach przez siebie stworzonych w kierowanych komendach policji?
60. Dodane przez Zenon, w dniu - 22-11-2010 17:23
Dlaczego Pan Pawlaczyk mówi słowami Jarosława Kaczyńskiego? Finiszowanie kampanii tymi słowami to polityczna porażka. Porażka i wstyd. A robiłeś Panie Tadeuszu takie dobre wrażenie.
61. Dodane przez Snickers, w dniu - 22-11-2010 17:25
Niech spieprza z powrotem do Szczecina
62. Dodane przez hańba, w dniu - 22-11-2010 17:26
Szanowałam i głosowałam na Pawlaczyka-do dzisiaj. Facet bez honoru, nie umie przegrać, chory na władzę.Bardzo się zawiodłąm.
63. Dodane przez Małgorzata, w dniu - 22-11-2010 17:29
Głosowałam na Pana Malepszego i nie jestem w żadnym UKŁADZIE 
Był to wybór "mniejszego zła", bo w mojej ocenie należało zapobiec temu by Pan Pawlaczyk został prezydentem Leszna. O Panu Szczocie już nawet nie wspomnę. Czekam, by za cztery lata Grzegorz Rusiecki podjał decyzję o kandydowaniu na prezydenta i wtedy z pełnym przekonaniem zagłosuję na niego.
64. Dodane przez Leszno- tu się chce gnić!, w dniu - 22-11-2010 17:32
ciemnogród mieszka w tym Lesznie i wy się dziwicie, że młodzież stąd ucieka do Wrocławia czy do Poznania. Jednak i tak najlepsze było zagranie pana prezydenta z Rutkowskim. Chyba już nie pamiętał pan jak ludzie z FC Lecha zostali potraktowani rok temu przy akcji znicz dla powstańców wielkopolskich. Po prostu żenada!
65. Dodane przez Mami, w dniu - 22-11-2010 17:34
...Nie spodziewałem się,że siła PZPR w Lesznie jest tak duża".. - !? A co chciałoby się delegalizować i cZłonków SLD i jej sympatyków!? No toś pan kłamca i paskuda!!!! A jakie to czasy na studia wyprowadziły generała jak nie czasy PZPR i świetność PRL-u I Sekretarza Edwarda Gierka!!!!!! Mamy demokrację i każdy może głosować na kogo chce. I tak nam się właśnie chciało , bo to jedyna formacja, która ma więcej sympatyków niż członków . Poza tym wyborów nie kończy bleblaniem bez pokrycia, tylko działaniem. Jako mieszkanka życzę sobie większej czystości w mieście i rond na każdym skrzyżowaniu!
66. Dodane przez Jaro, w dniu - 22-11-2010 17:35
Wstyd, że tak zachował się kandydat PO. Standard zachowania polityka Samoobrony i w tej partii jest jego miejsce.
67. Dodane przez 123, w dniu - 22-11-2010 17:42
W 2006 roku PO w Lesznie wystartowało w wyborach prezydenckich z kandydatem "przywiezionym 
w teczce"aż z Wrocławia i przegrali.Rok 2010 wybory prezydenckie i bardzo podobna historia i znów KLĘSKA! Jak PO chce mieć "swego" Prezydenta,gdy nie potrafi wystawić konkretnego kontr kandydata,który mógłby powalczyć z p.Malepszym.W Lesznie mamy 2 może 3 osoby ze struktur PO które mogły by powalczyć z dobrym wynikiem o najważniejszy "fotel" w Lesznie. Lecz bosowie leszczyńskiego PO myślą inaczej,a po przegranych wyborach wieszają psy na wyborcach! W tej sytuacji nie pozostaje mi nic jak złożyć gratulacje panu Malepszemu.
68. Dodane przez Leszek, w dniu - 22-11-2010 18:01
Sam głosowałem za zmianami w Lesznie, tzn. na ludzi spoza układu. To, że on był wynikało z orzeczenia Sądu. Jednak - niestety - większość opowiedziała się za dotychczasowym Prezydentem i ludźmi lewicy. To oczywiście należy uszanować i z pokorą przyjąć do wiadomości. Myślę, że tak też podchodzi do sprawy Pan Pawlaczyk, którego znałem z tego, że był zawsze powściągliwy w swoich ocenach i emocjach. To co powiedział jest dla mnie zaskoczeniem. Jeżeli już ostre słowa - przynajmniej w odbiorze - padły, to wypadałoby teraz zwykłych wyborców, spoza układu, przeprosić,ze oddali głos z przekonaniem, że czynią dobrze, choć powinni wiedziec, ze przetargi na budowę i remonty dróg i ulic w Lesznie wygrywała firma kierowana przez przewodniczącego lub v-ce przewodniczącego RM. Jakosc prac mozemy ocenic 
jezdzac po dziurach. Brawo wyborco lewicy.
69. Dodane przez Maciej, w dniu - 22-11-2010 18:19
Drodzy Państwo.To co słyszałem z ust Pawlaczyka to kpina!Mało tego że obraził kilka tysięcy ludzi to jeszcze pokazał swoje hamstwo.Panie Pawlaczyk to nie jest komenda i uważaj pan na słowa bo za to można mieć sprawe o zniesławienie.Gadasz o PZPR a kiedy były Twoje początki w policji w którym roku.Bo ja robiłem w pieluchy w tym czasie jak był PZPR i ty mówisz że ja jestem komunistą bo głosowałem na Malepszego?Kariery w polityce to już nie zrobisz.I jak masz honor to PRZEPROŚ w radio elka o ile masz godność!!!!
70. Dodane przez SIWY, w dniu - 22-11-2010 18:25
WYNIKA ŻE 67% JEST W UKŁADZIE , PAWLACZYK WSTYDU OSZCZĘDŻ SOBIE . :cry :cry :cry
71. Dodane przez Mar, w dniu - 22-11-2010 18:44
To tylko w Lesznie możliwe że towarzysz sekretarz Malepszy wygrywa 20 lat po upadku komuny. Czerwone Leszno....
72. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 22-11-2010 19:01
Zgadzam się z 1. Proszę pana , liczy się człowiek, a nie Partia.
73. Dodane przez Obserwator, w dniu - 22-11-2010 19:10
Potrzeba władzy jest tak silna u Pana, że zatracił Pan przyzwoitość. Komentarz nr 55 jest jak najbardziej prawdziwy, a lansowanie za pieniądze podatników intelektualnych miernot z kręgu Pana rodziny było by zapewne kontynuowane pod Pana Prezydenturą, czemu na szczęście zapobiegli zwykli rozsądni ludzie w DEMOKRATYCZNYCH WYBORACH. Oddanie przyszłości tego miasta i jego mieszkańców w Pana ręce było by totalną porażką. Być może w sowim mniemaniu czuje się Pan Wielki, ale zapewniam iż taki stan spowodowany jest dotychczas nieszczerymi głosami pana wazelinujących podwładnych. Życzę więcej skromności, poszanowania zdania innych ludzi i ogłady w swoich wypowiedziach.
74. Dodane przez kolejny kom, w dniu - 22-11-2010 19:24
Pan Generał ma 100 proc.racji.Jeśli ktoś rozsądnie spojrzy na rządy prowadzone przez tzw.lewicę a tak naprawdę przez pzpr to widać wyraźnie zaściankowość tego miasta. Ich polityka to uwstecznianie miasta. Jeśli ma Pan Generale odrobinę troski o dobro naszego miasta to połączycie siły z PiSem i uniemożliwicie katastrofalne rządy od 12 lat temu ugrupowaniu a co najważniejsze porządnie rozliczycie ich rządy za minione lata.Czekamy na to.
75. Dodane przez EDZIO, w dniu - 22-11-2010 19:31
Co za bezczelność ktoś przegrywać nie umie, ale widać że komenda stoi za nim murem :eek
76. Dodane przez Ultras Zatorze, w dniu - 22-11-2010 20:38
Mały człowiek z tego naszego szeryfa....
77. Dodane przez PIT, w dniu - 22-11-2010 20:50
Radio elka nie publikuje moich komentarzy!!!
78. Dodane przez k, w dniu - 22-11-2010 21:59
DOBRZE POWIEDZIAŁ, ŻE JEST UKŁAD - TYLKO NIEFORTUNNIE DODAŁ, ŻE PRZEZ TEN UKŁAD PRZEGRAŁ - BO TO NIE PRAWDA! 
 
GŁOSOWAŁEM NA PAWLACZYKA, ŻAŁUJĘ, ŻE CI SAMI ZNÓW U WŁADZY... NIESTETY! 
 
ale widocznie taka nasza leszczyńska społeczność - marudzi, narzeka na rządzących, że kombinują, blokują inwestycje - a później jak przychodzi co do czego to znów głosują na tych samych. 
 
Myślę, że PO wystawiło dobrego kandydata - niestety mi również nie podobał się "układ" generała z Piwońskim, którego nie darzę zbyt wielką sympatią i szacunkiem. Wszyscy, którzy go dobrze znają wiedzą jaki jest, na pewno nie jest bezinteresowny. I wynik wyborczy wskazał, że leszczynianie też o tym wiedzą.  
 
Panie Pawlaczyk, istnieje możliwość pokazania swojej wartości ciężką i owocną pracą w Radzie Miasta. Jeśli uda się to Panu - być może za 4 lata Malepszy zwolni dla Pana swoje miejsce.
79. Dodane przez ew, w dniu - 22-11-2010 22:00
Jak generał weźmie swoich ludzi z Policji to będzie dużo wakatów.
80. Dodane przez oserwator, w dniu - 22-11-2010 22:00
Układ to pan ma ale w policji i to się nazywa układ rodzinny
81. Dodane przez "układaczka", w dniu - 22-11-2010 22:04
Polityka poznaje się po tym jak przegrywa... Jakaś siła wyższa czuwa nad tym miastem bo gdyby Pan wygrał to następne 4 lata czyściłby Pan miasto z "układu" a dokąd wygnałby Pan te 14tys złych ludzi?  
Do polityków PO: czy Wy nie możecie raz wystawić jakiegoś normalnego leszczyńskiego kandydata a nie jakiś co to o nich nikt nic nie słyszał żeby się dla miasta zasłużyli?
82. Dodane przez DO PANA GENERAŁA, w dniu - 22-11-2010 22:08
I Pan miał zostać naszym prezydentem ??????? Ośmiesza Pan nas leszczyniaków ,obraża....i Pan miałby kierować miastem ? To chyba kpiny PANIE GENERALE. Mimo iż jestem za PO ,to w tym wypadku bardzo się cieszę ,że wygrał dotychczasowy prezydent .Tak szanowny Panie....on przynajmniej zachował szacunek dla wyborców,czego o Panu powiedzieć nie można ....
83. Dodane przez kristo, w dniu - 22-11-2010 22:17
To nie układ sprawił, że Pawlaczyk przegrał - za porażkę są winni ludzie, którzy nie dostrzegają układu... 
 
 
i to jest ta subtelna różnica. 
 
 
p.s. to wszystkich strażników moralnych na tym portalu: 
 
pomyślcie sobie ile razy pod wpływem emocji powiedzieliście coś, czego później żałowaliście. Bądźcie ludźmi...
84. Dodane przez ups, w dniu - 22-11-2010 22:21
Pawlaczyk z Piwońskim czytają te komenty i leja ze śmiechu. Oni i tak się urządzą a wam bidota pot i łzy. Taka prawda.
85. Dodane przez Władek, w dniu - 22-11-2010 22:50
Oczywiście Uklad !!!  
Oczywiście stagnacja !!! 
Skoro miłośnicy Pana Malepszego zarzucają, że Pan Pawlaczyk należał do PZPR, to pomyślcie krytycy - gdzie i w jakim kraju mieszkaliście - to był nasz kraj i takie były uwarunkowania skoro Zachód nas sprzedał Ruskim w Jałcie.
86. Dodane przez Kaktus, w dniu - 22-11-2010 23:05
Panie Pawlaczyk zapomniał pan, że jest pan w tym mieście obcym człowiekiem. Już w poprzednich wyborach przywieziono nam prezydenta w teczce. Pan tego nie może pamiętać bo Pana tu nie była, nie może pan obrażać wyborców bo zagłosowali na Pana Malepszego a nie na Pana. To że ma pan w Lesznie rodzinę nic nie znaczy dla wyborców tu nikt Pana nie znał i nie zna. Jak Pan pomieszka w Lesznie kilka lat to możemy pogadać. Musi Pan jeszcze pamiętać,że część wyborców nie głosowała na Pana dlatego,że na plecach miał pan szefa platformy leszczyńskiej a nie wszyscy chcieliby aby rządzono z drugiego fotela
reklama
87. Dodane przez Policjant, w dniu - 23-11-2010 01:10
Pan Pawlaczyk jak to miał w zwyczaju kwestionował wyroki NSA to jakim to sposobem mialby uszanować wynik wyborów?  
Nie chcieli Pana w Policji, nie chcemy tez takiego prezydenta jakim to Pan miał być. Po pierwsze kandydat powinien posiadać trochę kultury osobistej, któremu Panu zabraklo. Powinien przestrzegac porządku prawnego, prawa a Pan jako prawnik tego nie potrafił. 
Wiec niech Pan się nie dziwi jak pana oceniają leszczyniacy
88. Dodane przez były leszczyniak, w dniu - 23-11-2010 07:05
Panie Pawlaczyk, to już nie komuna, że może wygrać wybory tylko jeden właściwy i słuszny kandydat. To jest demokracja, a Panu to słowo jest najwidoczniej obce.
89. Dodane przez kinga, w dniu - 23-11-2010 10:27
wyszło szydło z worka. ktoś tu nie umie przegrywać :)
90. Dodane przez Prawdę powiedział, w dniu - 23-11-2010 11:23
Moment napewno nie był najszczęśliwszy żeby z tym wyskoczyć ale Drodzy Wyborcy Tomka- przypomnijcie sobie o nim i o jego koledze Wojtku ilekroć uda się wam zaliczyć autem dziurę na naszych leszczyńskich drogach i ulicach (a to wcale nie trudne) lub gdy będziecie płacić kasę za remont zawieszenia w swoim aucie. 
Może wtedy zrozumiecie na czym m.in. polega leszczyński układ. 
:grin
91. Dodane przez Andrzej, w dniu - 23-11-2010 11:48
Panie Pawlaczyk - z naszych podatków pan się wykształcił i jeszce pan śmie ironicznie wspominać PZPR. Wstyd i brak honoru. Społeczeństwo szybko się poznaje na karierowiczach. Trzeba było zostać w Szczytnie i tam bajerować przyszłych policjantów. Tu poprostu Pana nie chcą!!
92. Dodane przez mama, w dniu - 23-11-2010 12:13
Pawlaczyk! -sam jesteś układ! Żałosny. Wyszło szydło z worka.
93. Dodane przez NONO, w dniu - 23-11-2010 12:34
No nie wiem czy taki wynik pana Tomasza to nie chęć pokazania miejsca w szeregu głównemu kontrkandydatowi.Ja wiedziałem że tak będzie ,zawsze mniejsze zło wybiera się na wyborach a DEMOS I KRATOS sami osądzą .Najgorzej jest jak się komuś coś wydaje że mu się niby coś należy.Tak nie jest a prezydentem musi być ktoś ,kto tu jest cały czas a nie wyskakuje ni z gruszki ni z pietruszki.Jest jak jest ,każdy może kandydować  
:eek :eek :eek :eek
94. Dodane przez klara, w dniu - 23-11-2010 17:25
Prezydent Malepszy pokazał "maluczkiemu "Pawlaczykowi,gdzie jego miejsce w szeregu.Brawo.
95. Dodane przez Janusz, w dniu - 23-11-2010 18:13
Panie policjancie, pokory trochę. Policjant nigdy na siebie zarabiać nie musiał, tylko rękę do budżetu wyciągał. Niech rządzi ten, który na tym zna się.
96. Dodane przez Jaś, w dniu - 23-11-2010 18:19
Pawlaczyk nie wyszedł z komuny. Nie pasuje mu 67 % społeczeństwa.
97. Dodane przez xxannxx, w dniu - 23-11-2010 19:18
a ja Panu Pawlaczykowi proponuję wycieczkę i spotkanie z Panem Kaczyńskim. Może z chociaż z Nim się dogada...
98. Dodane przez jola, w dniu - 23-11-2010 21:58
głosowałam na pana bo tylko pan był z po jest mi teraz strasznie wstyd,nie spodziewałam sie takiego prostactwa po panu,dlaczego nie wystawiliście łukasza dlaczego pytam po raz kolejny za chamstwo panu dziekuje gratulacje dla PANA Malepszego JEST PAN MOIM PREZYDENTEM ,jeszcze raz słowa pokory wstydze sie ze głosowałam na pana pawlaczyka nie warto pana nazwiska pisać duza litera
99. Dodane przez adi, w dniu - 23-11-2010 22:25
Nie chcieli Pana w policji , nie chcemy pana w Lesznie.
100. Dodane przez Obserwator, w dniu - 24-11-2010 06:42
Brawo Panie Generale!Dał Pan dowód odwagi powiedzenia ludziom gorzkiej prawdy!Układ partyjno- biznesowo- towarzyski jest przecież faktem udowodnionym wyrokiem Sądu w Lesznie!Na czele tego układu stał prezydent Leszna.Tego wyroku nikt nie wymazał i nie odważył się na możliwość zaprzeczenia temu wyrokowi w apelacji! 
To Ci, panie generale,wylewają na pana wiadra pomyj,których nazwiska można przeczytać w tym wyroku i którzy w większości dostali baty od wyborców w tych wyborach do Rady.Po liczbach głosów ich poznać łatwo i ich wściekłość z jaką Pana atakują .
101. Dodane przez maks, w dniu - 24-11-2010 10:53
Teraz oczywiscie będzie się pchał na Przewodniczącego Rady,bo tylko władza mu w głowie.Drodzy Radni nie dajcie się wmanewrować.
102. Dodane przez oj, w dniu - 24-11-2010 11:27
Te słowa panie Pawlaczyk świadczą o tym, ze dobrze sie stało żeś pan przegrał. Spójrz rozsądnie i trzeźwo na siebie, na to co mówisz, robisz, co sobą reprezentujesz a będziesz wiedział czemu ludzie woleli głosować na p. Malepszego. Trochę samokrytyki a nie dopatrywania się Układu. Prawie 70% Leszczyniaków w Układzie. Oj, przegięcie& A o mało co właśnie głosowałabym na pana. Cieszę się, że tak się nie stało.
103. Dodane przez jan, w dniu - 24-11-2010 19:25
Do 102.Oczywiście ,że w Układzie było i jest nadal niewielu.Konfitur starczyło na kilkudziesięciu!Reszta ma głosować i wierzyć że nie było wyroku sądu o układzie i wielu dowodów o niegospodarności.Błędem PO było niezaprezentowanie mieszkańcom prawdy w czasie kampanii wyborczej.Skąd wyborcy mogli poznać prawdziwe oblicze rządzących majątkiem miasta?
104. Dodane przez BiernieMiernieWiernie, w dniu - 24-11-2010 20:41
Nie rozumiem dlaczego zwolennicy p. Malepszego tak żywiołowo reagują na hasło PZPR? Uważam, że potrzebny jest niezły przeciąg w urzędzie miasta, gdyż stary duch tego budynku jest tam nadal obecny. Wiem, że co najmniej jeden z faktów leszczyńskiej korupcji (patrz komentarz 100) jest sądownie potwierdzony, co nie oznacza, że większość wyborców jest skorumpowanych jak zarzuca komentarz 102. Oznacza to tylko tyle, że w Lysznie niewielu (niestety)wyborcom to przeszkadza. :cry
105. Dodane przez obserwator, w dniu - 25-11-2010 16:26
Dlaczego nie ma mjego komentaża,co w nim było obrażliwego.
106. Dodane przez obserwator, w dniu - 25-11-2010 16:27
Dlaczego nie ma mjego komentarza,co w nim było obrażliwego.
107. Dodane przez Wojtek, w dniu - 25-11-2010 18:11
wojtek Jak pis nabierze rozumu to ulozy sie z lewica.
reklama
108. Dodane przez wybredna, w dniu - 26-11-2010 12:51
Panowie radni nie wybierzcie tylko tego (...)o policjanta na Przewodniczacego.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj