Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow Leszno arrow Tragiczny wypadek w Świerczynie

Tragiczny wypadek w Świerczynie

Tragiczny wypadek w Świerczynie

26.01.2011. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
62-letnia kobieta zginęła na drodze w Świerczynie. Wczoraj po godz.18.00 kiedy przechodziła przez jezdnię potrącił ja volkswagen golf. Kierował nim 21-letni mieszkaniec gminy Osieczna. Mężczyzna był trzeźwy. Kobieta zginęła na miejscu. Policja wyjaśnia okolicznosci tej tragedii.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
 
Komentarze (64)
1. Dodane przez Inkognito, w dniu - 26-01-2011 10:00
współczuje rodzinie tej kobiety:| 
ale wydaje mi się gdyby jechał przepisowo skończyło by sie to może lepiej .Młodzi kierowcy noga z gazu!!!!
2. Dodane przez monia, w dniu - 26-01-2011 10:13
napewno nie jechał z dozwoloną prędkością tam mlodzi wszyscy jadą powyżej dozwolonej prędkości.A może przez telefon rozmawiał.
3. Dodane przez Kaleta, w dniu - 26-01-2011 10:39
Oczywiście, najprościej oskarżać kierowcę z za ekranu monitora. Nie byłem tam, nie widziałem - nie oceniam !  
 
Prawdą jest, iż przekraczanie prędkości stało się u nas niepisaną normą, a wtargnięcia pieszych pod koła jadących samochodów to smutna rzeczywistość. Samochodu w miejscu nie da się zatrzymać, piesi miejcie to na uwadze ! 
 
Pozdrawiam trzeźwo myślących.
4. Dodane przez nk, w dniu - 26-01-2011 12:37
jakby jechal przepisowo nie doszlo by do tego i zatrzymal by sie blizej miejsca wypadku a nie ze 100m dalej jechalem dzisiaj i probowalem zahamowac zatrzymalem sie duzo blizej a na wsi niema pasow tak ze na calej dlogosci trzeba noge z gazu wspolczuje rodzinie
5. Dodane przez ja, w dniu - 26-01-2011 13:01
nie tylko młodzi jeżdżą szybko od razu na młodych a może należy również zwrócić uwagę na starszych, którzy nie mają już dobre wzroku??
6. Dodane przez urzad miasta i gminy, w dniu - 26-01-2011 13:49
wszystkiemu burmistrz winny
7. Dodane przez kierowca, w dniu - 26-01-2011 13:53
Niestety tak jest jak gówniarze dostają prawo jazdy i myślą,że są rajdowcami.Warunki napewno nie pozwalały na taką jazdę.
8. Dodane przez kierowca, w dniu - 26-01-2011 13:54
Najprosciej oceniać nie znając przyczyny!!!Od razu kierowca winny!Od stwierdzenia przyczyny poza tym sa biegli!!!!Ludzie myslcie trochę mózgiem, po to go macie! Ponad to wtargnięcie na jezdnię przed poruszający się pojazd jest nagminne, dla przykładu ulica Krasickeigo (przejscie przy WBK).
9. Dodane przez l, w dniu - 26-01-2011 14:00
Ja widziałem starych kierowców i też jeżdżą bezmyślnie.
10. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 26-01-2011 14:00
do komentarza nr 5 
Sugerujesz,że całą winę ponosi ofiara, i że to niby ona miała ten słaby wzrok który przyczynił się do tej tragedii? Proponuję troszkę pomyśleć...
11. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 26-01-2011 14:06
Straszna tragedia:(Wspołczuje rodzinie kierowcy.Moze i jechał szybciej ale kto tam jedzie wolniej???????Poza tym ta kobieta co zmarła wychodziła na droge i wogole nie patrzyła na jezdnie to chyba ni idzie tak całkiem oskażac kierowcy:(
12. Dodane przez świerczynianka, w dniu - 26-01-2011 14:32
Nie oceniajcie ludzi jak ich nie znacie, chłopak pochodzi z porządnego domu jest spokojny miły i nie jechał więcej niż 60h ( policja to stwierdziła!!! ) A i kobieta była dobrym i porządnym człowiekiem. To był nieszczęśliwy WYPADEK a wypadki się zdarzają. Jest to przykre ale niestety prawdziwe !! :sigh
13. Dodane przez onnn, w dniu - 26-01-2011 14:38
wspolczuje kierowca byl moj kolega... 
owszem moze i jechal z nadmierna predkascia ale ta kobieta jak swiat swiatem z glowa spuszczona w dol wchodzila na jezdnie nie raz sam musialem gwaltownie hamowac... wyrazy wspolczucia dla rodziny kierowcy jak i zarowno rodziny ofiary jednych i drugich znam
14. Dodane przez www, w dniu - 26-01-2011 14:52
Ludzie pomyślcie co piszecie!!! Czyta to rodzina ofiary i myślicie,że jak oni się czują kiedy Wy obwiniacie tą kobietę. To, że chłopak jest z porządnego domu to nie znaczy że na drodze zachowywał się porządnie!!  
DO KOM. 13 
Gdybyś jezdził ostrożnie nie musiałbyś gwałtownie hamować... :(
reklama
15. Dodane przez amm, w dniu - 26-01-2011 14:57
nie nam oskarzać kto zawinił, gdyby kobieta sie rozejrzala dobrze to by nie było tego wypadku,a wiadomo auto wieksze i bylo zapewne pierwse na drodze, napewno chłopak bedzie czuł sie winny, byle wszystko dobrze sie skonczyło, a ten chlopak tez byl ze Świerczyny> ???
16. Dodane przez ktos, w dniu - 26-01-2011 15:07
byłem tam wczoraj i widziałem ta kobiete i auto i na pewno nie jechał z dzwolana prędkościa jak zawsze zreszta.Kobieta zginęła pod swoim domem :sigh :sigh :sigh :cry  
Wpółczucia i kondolencje dla rodziny:(
17. Dodane przez lo, w dniu - 26-01-2011 15:07
nie bylo by tak tragicznie najwyzej potloczenia gdyby jechal wolniej wspolczuje jemu i rodzinie pokrzywdzonej
18. Dodane przez onn, w dniu - 26-01-2011 15:12
tak chlopak teb jest ze swierczyny;) 
do komentarza 14 nie ja jako jeden tak twierdze z reszta w swierczynie wiekszosc pieszych chodzi jak swiete .... ja znam rodzine ofiary jak i rodzine kierowcy jednym i drugim wspolczuje
19. Dodane przez www, w dniu - 26-01-2011 15:14
A co tu ma się dobrze skończyć? Zginął człowiek!! I ktoś powinien ponieść za to karę!!! Gdyby tak szybko nie jechał wszystko skończyłoby się inaczej...
20. Dodane przez onn, w dniu - 26-01-2011 15:15
do moentarza 14 50km na godzine to nei jest ostroznie?? tylko gdy pieszy wchodzi bez rozgladania sie na jezdnie 10metrow przed jadacym autem musisz gwaltownie hamowac
21. Dodane przez ALF, w dniu - 26-01-2011 15:22
Prawda jest tak, że pieszemu łatwiej zobaczyć nadjeżdżające auto niż na odwrót. Pieszy widzi i słyszy a kierowca często nawet przy legalnej prędkości nie widzi i nie słyszy i czas reakcji też ma ograniczony w stosunku do pieszego. Nikogo winą nie obarczam, pisze tylko, że pieszym dużo łatwiej ustąpić pierwszeństwa!
22. Dodane przez hmmm, w dniu - 26-01-2011 15:29
tak jest z Świerczyny .!  
Szczere kondolencje dla rodziny . 
 
A tak ogolnie jak nie widzieliscie jak to sie stalo to nie piszcie glupot.!!
23. Dodane przez Młody kierowca, w dniu - 26-01-2011 15:42
do kierowca, w dniu - 26-01-2011 14:53 !!! 
ty tez byleś kiedyś młodym kierowca tak jak my a wiec się nie udzielaj ze tak to jest jak gówniarze maja prawko ty zapewne jak odebrałeś prawko to kozak byleś... chyba za zdałeś jak miałeś 30 lat za 20 razem haha ... Ja mam 2 miesiące prawko i jeszcze żadnego wypadku nie spowodowałem
24. Dodane przez Jasio, w dniu - 26-01-2011 15:52
Do kom.5. Młody, od korekty wzroku są okulary, a od korekty ROZUMU nie ma już nic.
25. Dodane przez K84, w dniu - 26-01-2011 16:23
No szczerze jeśli kobieta po 60-ce w miejscu dosc slabo oswietlonym przechodzi przez jezdnie i to jeszcze w "klapkach" i nie patrzy na droge to moim zdaniem jak kierowca mógł ją zauważyć? Niech piesi też uważają a nie pakują się bezmyślnie na drogę! Wspólczucia dla kierowcy!
26. Dodane przez kobieta-Osieczna, w dniu - 26-01-2011 16:30
pOPIERAM KOMENTARZ nr 14. To ze byl z porzadnego domu to nie oznacza ze jest niewinny.a ta ,,swierczynianka,, co napisala ze pochodzil z porzadnego domu niech najpierw zdefiniuje slowo ,,porzadna rodzina" Powinno sie tak jezdzic by zwracac uwage na rozne okoilicznosci na jezdni, a gdyby to trafilo na mlodsza osobe, a nie na starsza kobietę..? trochę się zastanówmy nad tym co piszemy i jak oceniamy, a to jest ogromny nietakt oskarżać osobę którą zginęła w tak strasznych okolicznościach....znam tego chłopaka(sprawce)i przede wszystkim charakteryzuje go brawurowa jazda i przykro mi bardzo ze skończyło się to śmiercią osoby. I Z TEGO CO MI WIADOMO TO ZA KIEROWNICA NIE SIEDZIAŁ PAN BURMISTRZ MIASTA I GMINY OSIECZNA..- DO 6 KOMENTARZA!!!
27. Dodane przez ..., w dniu - 26-01-2011 17:17
Ciekawe ile lat mieli Ci, którzy piszą że gówniarze dostają prawko,jak odebrali swoje. Domyślam się ze nie dużo więcej niż "gówniarze" .  
pzdr
28. Dodane przez gość, w dniu - 26-01-2011 17:21
62lata to nie starsza kobieta. :(
29. Dodane przez R., w dniu - 26-01-2011 17:21
Moim zdaniem tragedii można byłoby uniknąć. Ta kobieta chciała przejść przez jezdnię w miejscu, gdzie prawie w ogóle nie ma oświetlenia! Nie dziwię się, że kierowca jej nie zauważył... Tym bardziej, że wielu ludzi ma tendencję wchodzenia na jezdnię bez rozglądania się. 
Kilka metrów od miejsca wypadku znajduje się już lampa uliczna i widoczność jest o wiele lepsza. 
 
Wielkie współczucie dla kierowcy i rodziny ofiary.
30. Dodane przez Bartek, w dniu - 26-01-2011 17:30
co wy piszecie ze młody to od razu wariat, jeździ dobrze i powoli a ci co go nie znają to niech nie pisze bzdur bo to najlepszemu kierowcy może się zdarzyć
31. Dodane przez Małą, w dniu - 26-01-2011 18:30
w miejscu w którym ta pani przechodziła było jasno i była ubrana na jasno i zawsze jak przechodziła przez droge parzyła czy cos jedzie,ale jak jakis wariat leci przez wieś to kazdy mógł byc na jej miejscu i nie zauwazyc jak auto nadjeżdżaa kazdy kierowca powinien wiedziec ze trzeba uważac za siebie i innych bo nigdy nie wiadomo co moze sie stac 
Kondolencje dla rodziny zmarłej i rodziców chłopaka bo dla nich to tez tragedia
32. Dodane przez Kierowca, w dniu - 26-01-2011 18:34
Do kometarza 23 dodanego przez młody kierowca. 
Tak bylem kiedys młodym kierowcą i równie dobrze mimo przejechanych tys km. jutro moze zdarzyć mi się to samo bo np pieszy wyjdzie mi z za autobusu. Jak również wszystkim piszacym te kometarze. 
Jak wspomnaiłem powyzej od ustalenia okoliczności tego zdarzenia sa biegli. 
Ponad to w dniu i godzinie w któej mialo miejsce zdazrenie była: 
-sliska nawierznia, wydłuza drogę hamowania 
-mokra nawierzchnia pochłania w znaczący sposób swiatło 
-nioswietlony ocinek drogi 
-pieszy który mógł nie spojrzec czy nadjezdza jakis pojazd(tego nie wiemy ale mozemy domniemywać) 
-prędkośc pojazdu (ustalenie przez biegłych) 
Jest wiele czynników które mogły przyczynic sie do zaistniałej sytuacji więc nie osadzajcie pochopnie. 
Prokurator ustali kto zawinił lecz w/w argumenty saznaczące. 
Nadmienic nalezy ze dla obu stron to ogromna tragedia.Niestety zmarłej zycia to nie przywróci ale pomyslcie o tym chlopaku. Przeciez nie zrobił tego specjalnie. 
Jutro Wy możecie znaleśc sie w podobnej sytuacji. 
Myślcie trochę obiektywnie. 
p.s do mlody.zdałem za 1 w wieku 17 lat:)
33. Dodane przez xxxx, w dniu - 26-01-2011 18:47
ta kobieta i jeszcze 2 inne przechodzac przez droge wogle sie nie rozgladały dziwie sie ze i tak długo przechodziła mi zdarzyło sie juz 3 razy ja ominąc bo w chamowaniu nie było by szans
34. Dodane przez zaraz, w dniu - 26-01-2011 19:26
zaraz kierowcy winni :eek
reklama
35. Dodane przez qqqqqqqq, w dniu - 26-01-2011 19:30
do komentarza 31. widocznie nie znałeś tej kobiety co zgineła ponieważ ona NIGDY nie rozglądała sie. w grudniu też by została potrącona przez samochód bo wtargneła na jezdnie i napewno tym razem tez tak był.mając 60 na liczniku to wcale nie jest jakaś duża prędkość.a lampy to powinni tam wymienic bo i tak mało oświetlaja.
36. Dodane przez Piotr, w dniu - 26-01-2011 19:49
Do 33 o takim"chamowaniu" to zapomnij . Do kom. 23"Ja mam 2 miesiące prawko i jeszcze żadnego wypadku nie spowodowałem" Gratuluję heh !Tak naprawdę to trzeba złożyć kondolencje rodzinie zabitej . Kierowcy też szkoda , ale żyje . Młody jest , może wyciągnie wnioski na przyszłość .
37. Dodane przez lp, w dniu - 26-01-2011 20:01
tez go znam ze jezdzi dobrze nie znaczy wolno oczywiscie ze kazdemu moze sie zdazyc do kom 30
38. Dodane przez ed, w dniu - 26-01-2011 20:55
Do Policji.Zwróćcie uwagę na pieszych którzy zamiast chodnikiem idą jezdnią jest to nagminne w Kąkolewie,Grodzisku i w Świerczynie szczególnie po zmroku.
39. Dodane przez Do świerczynianki, w dniu - 26-01-2011 21:39
Policja jeszcze nie ustaliła z jaką prędkością jechał, a skoro ona przechodziła z lewej strony na prawą i uderzył ją prawą stroną samochodu to jest jego wina!!!! A to że pochodzi z dobrej rodziny to nic nie znaczy, a nie powiedziałbym że jest miły, a wszyscy dobrze wiedzą z jaką prędkością lubił jeździć. Nikomu tego nie życzę ale po prostu się doigrał!!!!!!!
40. Dodane przez kuky007, w dniu - 26-01-2011 21:55
DO KOM. 10.  
PROPONUJE TOBIE POMYŚLEĆ.... 
WSZĘDZIE TAM GDZIE SĄ UTWARDZONE CHODNIKI, PIESZYCH OBOWIĄZUJE CHODZENIE PO NICH A NIE PO JEZDNI PRZEZNACZONEJ DO PORUSZANIA SIĘ POJAZDÓW SILNIKOWYCH!!! Z TEGO CO WIEM TO PRZEZ CAŁĄ SWIERCZYNE CHODNIK PRZEBIEGA... PRZYNAJMNIEJ TAM GDZIE SIĘ WYDARZYŁ WYPADEK... JEDNOCZEŚNIE NIE TWIERDZE ŻE WINĘ PONOSI SAM PIESZY!!! NIE WIEM... NIE BYŁEM W TRAKCIE WYPADKU. NIE OSĄDZAM!
41. Dodane przez do kom 35, w dniu - 26-01-2011 22:00
znałam bo mieszkam pare domów od niej!!!
42. Dodane przez Bogdan, w dniu - 26-01-2011 22:28
Drodzy komentujacy ten wypadek zastanawiam się, czy to nienawiść, czy wiedza o sytuacji w jakiej ten wypadek zaistniał przemawia w waszych kom.
43. Dodane przez xxxx, w dniu - 26-01-2011 22:53
znam kierowce owszem zadarzalo mu sie przekraczac predkosc... ale ludzie powiedzcie kto w dzisiejszych czasach przez wioski jedzie 40-50km/h? no dajcie spokoj... teraz kazdy z was uwaza sie za dobrego kierowce bo nie trafilo sie to wam... wspolczuje koledze... sam osobiscie kilkukrotnie musialem odbijac autem bo ta kobieta weszla mi doslownie 5-10metrow przed auto o hamowaniu nie bylo mowy wtedy... a w miejscu gdzie zdarzyl sie wypadek nie ma lamp to info dla BURMISTRZA!!! od lat cala kasa gminna inwestowana jest w osieczne a nie inne wioski tej gminy... do komentarza 41 widac nie widzialas nigdy jak ta kobieta wchodzila na jezdnie nigdy sie nie rozgladala... ale niestety w swierczynie takich ludzi jest wiecej
44. Dodane przez Ela, w dniu - 26-01-2011 23:49
do kom. 11  
Kto jeździ tam wolniej ? ano ja jeżdżę, nigdy nie przekraczam w terenie zabudowanym prędkości ale nawet jak walniesz osobę starszą przy prędkości 45km to nadzieje na przeżycie są marne. A na wioskach typu Świerczyna czy Wojnowice niektórzy ludzie przechodzą po ciemku jakby nie wiedzieli o istnienie samochodów i głupich kierowców przekraczających prędkość.Jakiś miesiąc temu w Wojnowicach przez ulicę przeleciał mi przed maską jakiś dzieciak mało zawału nie dostałam bo wybiegł z za drzewa i wcześniej go nie widziałam. Ludzie nie bawcie się w rosyjską ruletkę, uważajcie tęż na dzieci, a kierowców upraszam o rozwagę bo zmarnujecie sobie i komuś całe życie.
45. Dodane przez do xxxxx, w dniu - 27-01-2011 04:38
Może i wychodziła na droge tylko gdyby M nie leciał jak wariat to dzis by może zyła bo nie wierze że przy jak to mówia 60 były by takie obrazenia :( :( :( A skorozdarzało sie takie cos że wychodziła to ogiczne ze trzeba wolniej jezdzic na tym odcinku!
46. Dodane przez monik, w dniu - 27-01-2011 10:28
Do kom 31 Co pani opowiada za bzdury.Ten wypadek był o godz 18 więc nie mogło by jasno i nie ma tam lampy,także nie może pani wiedziec że zmarła kobieta zawsze sie rozglądała.Współczucia dla rodziny zmarłej i także dla kierowcy.Może będzie to dla niego przezestroga,ponieważ znam go i niejednokrotnie widziałam że naprawdę jezdzi szybko i to w miejscach zabudowanych gdzie biegają dzieci i to z jego osiedla
47. Dodane przez martyna, w dniu - 27-01-2011 11:08
:cry :cry :cry :cry :cry :cry bardzo mi pszykro
48. Dodane przez xxx, w dniu - 27-01-2011 13:44
kazdy taki madry ze przy predkosci 60km/h nie zabil by kobiety tylko skonczylo by sie na potluczeniachskoro tak myslicie to niech ktos z was stanie na drodze znajdzie ochotnika ktory rozpedzi auto do 60km/h i sprawdzcie czy tylko sie poobijacie;) imbecyle
49. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 27-01-2011 16:16
ciekawe bo wtym miejscu gdzie ta kobieta pszechodziła jes własnie lampa a żeby wariat jechał wolniej to by niedoszło do tej tragedi i nie piszcie takich bzdur
50. Dodane przez alaaaaaaa, w dniu - 27-01-2011 17:49
Współczucia dla obu stron a w szczególnosci dla kierowci.Kazdemu to sie mogło stac.Kazdy ma dzieci wnuki nikt nie wie co go czeka .Poprostu nieszczesliwy wypadek.napewno ni było to celowe:(M...trzymaj sie!!!
51. Dodane przez K.84, w dniu - 27-01-2011 18:40
Myślę że jaśli ktoś mówi że kierowca musi zachować ostroznosc na drodze to i tak nie zauważy że ktoś mu wyjdzie zza krzaka ani nie będzie wciąż spogładał za jezdnię bo jakaś busia mu na droge wejdzie no heloł :? Myślę że to ta babka jest sama sobie winna tam jest dośc długa prosta więc nie wierze ze nie zauwazyla swiatel! w skrócie sama sobie winna kobieta jest! Jestem ze Świerczyny i słyszałem co nieco o niej więc myśle że kierowca miał pecha że to akurat on w nią "wjechał"! Takie życie trzeba uważać a nie chodzić z głową w chmurach i to na jezdni!
52. Dodane przez MASA, w dniu - 27-01-2011 19:09
Do 48 ja rozpedze auto lubie doswiadczenia. a reszta ludzi niech się zastanowi co pisze jak macie tak myśleć i pisać takie pierdoły to lepiej idźcie na pogrzeb lub się pomodlcię za ta panią i o tego chłopaka żeby dał rade żyć dalej bo pewnie nikt z was nie chciałby żyć ze świadomością że zabił człowieka. poprostu nie wiem jak by nie jechal jak by nie uwazal poprostu tak miało być i koniec
53. Dodane przez ben, w dniu - 27-01-2011 20:02
Taka moja obserwacja: kilka razy zdarzyło mi się dojeżdżając do przejścia że pieszy wchodzi bez rozglądania się z TELEFONEM PRZY UCHU. Kierowca dostaje mandat rozmawiając przez telefon. Pieszy znajduje sie na tej samej drodze więc może POLICJA zwróci na to uwagę. 
Współczucie dla rodziny
54. Dodane przez aaa, w dniu - 27-01-2011 21:22
zapraszam wszystkich którzy oczerniają kierowce trudno stwierdzić kto jest winien babcia może nie patrzyła jak przechodziła a on mógł jej nie zauważyć nie było nas tam z ciekawości poszukałem ile metrów potrzebuje aby zahamować na mokrej drodze i zobaczycie ile jechał po metrach hamowania na mokrej drodze http://ddsoft.ovh.org/prawojazdy/baza/reakcja(...)_hamowania.html
55. Dodane przez do mieszkańca, w dniu - 27-01-2011 22:41
Do 49! Głupiś, nie siej plotek. To miejsce jest nieoświetlone, nawet polocja w trakcie ogledzin musiała doświetlić miejsce wypadku. A weź jeszcze pod uwagę baranie, że przy sklepie stały samochody, które zasłaniały widoczność...Ludzie okażcie trochę współczucia jedne i drugiej stronie i nie komentujcie...
56. Dodane przez ..., w dniu - 27-01-2011 22:46
do 49 Ty chyba nie wiesz jak Świerczyna wygląda w tym miejscu akurat lampy brak wiec nie pisz bzdur że tam jest lampa ...  
Ludzie pomyślcie zanim coś napiszecie.
57. Dodane przez rodzina, w dniu - 28-01-2011 14:06
no wiec własnie popytajcie ludzi ktuży widzieli to na własne oczy a jes ich paru i nie popuscimy tego tak płazem rodzina zmarłej
58. Dodane przez rodzina, w dniu - 28-01-2011 14:17
do 56 akurat wiem jak wygląda świerczyna bo mieszkam z tą osobą zmarłą i widziałem to na własne oczy to ty własnie spujsz czy tam jes lampa czy jej niema (...)
59. Dodane przez ...., w dniu - 28-01-2011 17:49
Niech ustalą to biegli, to był nieszczęśliwy wypadek i nikt trgo nie zaplanował. Przestancie oceniać i wydawać wyroki, bo nikt z nas nie jest fachowcem.
60. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 28-01-2011 19:09
Najpierw nauczcie sie ortografi.Mam pytanie co taka starsza osoba robiła o tej godzinie na jezdni?Z tego co wiem to nie była całkiem sprawna.Dlaczego nikt młodszy z domownikow nie poszedł do sklepu????Moze rodzina zmarłej spojrzy na to własnie z tego punktu widzenia a nie jeden bez drugiego madrzejszy w tym domu.Jestesci niesprawiedliwi i załosni.Z tego co wiem to tez sa tam młode osoby ktore nigdy nie wiadomo co nabroja.Kazdemu moze sie noga podwinac.
61. Dodane przez ddddddd, w dniu - 28-01-2011 19:52
ogladajac zdjecia stwiewrdzam ze samochod nie jest jakos powaznie uszkodony wiec na pewno nie jechal z jakas ogromna predkoscia... a ze kobieta miala wiele obrazen to moze wynikac z racji wieku (np. osteoporoza) w wielu komentarzach obwiniany jest kierowca, chociaz wcale to nie musiala byc jego wina. jedno jest pewne do konca zycia bedzie mial swiadomosc ze zabil czlowieka :sigh
reklama
62. Dodane przez kobieta, w dniu - 28-01-2011 20:21
Jak łatwo się ocenia ,oskarża innych nie wiedząc kto naprawdę był winny...Każdego to może spotkać i co wtedy,zadajcie sobie to pytanie??? Dla rodzin to smutek,żal a przede wszystkim wściekłość.Ja też jestem kierowcą i jak każdy człowiek popełniamy te same błędy,jadąc uważam ale...no właśnie zawsze jest to ale...nie ważne czy jesteśmy za kierownicą czy idziemy pieszo.
63. Dodane przez kwiatuszek, w dniu - 29-01-2011 09:52
nawiązując do tematu kobiecie i tak życia nikt nie wróci i obojetnie kogo to byla wina czy ona weszla na jezdnie i nie widziala auta, czy on ja potracil bo jej nie widzial roznie w zyciu bywa ale zrozumcie ona juz nie zyje i zaloze sie ze napewno by nie chciala zeby teraz tak kazdy pisal zlosliwie w tych komentarzach. Lepeijsie za nia pomodlic niz obwiniac wszystkich dookola, ludzie troche szacunku do rodziny zmarłej bo nie jest im miło jak piszecie takie bzdury itp. i troche szacunku do kierowcy bo napewno tez nie zrobil tego celowo i tez sie z tym bardzo okropnie czuje.. a wina zawsze lezy gdzies po srodku pamietajcie o tym nigdy sie nie obwinia tylko jednej osoby.
64. Dodane przez znajacy obie strony, w dniu - 30-01-2011 05:38
Zal i smutek pozostaje w sercach zmarlej tragicznie. Ale spojrzmy na rodzine Mateusza-myslicie ze nie ma w ich sercach goryczy? To porzadny facet ktory nie mogl tak do konca przewidziec co moze sie stac,tym bardziej ze ta kobieta notorycznie wchodzila na droge bez uprzedzenia. Nie mozna Go przekreslac i tego nie zrobimy-tylko zrozumienie sie tu liczy i oczywiscie nadzieja ze do takich sytuacji wiecej nie dojdzie.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj