Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
4
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Florian, Grzegorz,
Michał, Monika,

DZIEŃ STRAŻAKA,
HUTNIKA I KOMINIARZA
Do końca roku 241 dni.
Start arrow Leszno arrow Hurtownia zamiast samolotów

Hurtownia zamiast samolotów

Hurtownia zamiast samolotów

16.02.2011. Radio Elka, Jarek Adamek
hangar.jpgW jednym z hangarów na leszczyńskim lotnisku powstała hurtownia płyt wiórowych – informują nas szybownicy. Dyrektor Centralnej Szkoły Szybowcowej Ryszard Andryszczak potwierdza, że wynajął część budynku. Musimy szukać źródeł dochodu – mówi – wynajem da nam prawie 10 tysięcy złotych miesięcznie; kilka razy więcej pieniędzy niż opłaty za przechowywanie samolotów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O problemach finansowych Centralnej Szkoły Szybowcowej informowaliśmy już wielokrotnie - placówka przez większą część roku nie generuje żadnych dochodów, nie mogąc z powodu aury służyć sportom lotniczym. Pojawiło się już kilka pomysłów na zalezienie pieniędzy - przy lotnisku powstać ma stacja
benzynowa, schronisko młodzieżowe a nawet giełda rolna. Okazało się, że jest też zupełnie nowy pomysł, już wprowadzony w życie. W hangarze składowane są płyty wiórowe - poinformował nas jeden z leszczyńskich szybowników. W blaszanym budynku powstała bowiem hurtownia tych materiałów budowlanych.

Dyrektor CSS potwierdza, że wynajął ponad połowę hangaru na taką działalność. Pozostała część nadal służy obsłudze ruchu lotniczego - mówi Ryszard Andryszczak - samoloty zostały zaś przeniesione do drugiego hangaru. Pomysł wynajęcia kilkuset metrów kwadratowych to wynik starań o związanie końca z końcem. Opłaty za przechowywanie samolotów dawały nam około 1200 złotych miesięcznie - wylicza dyrektor - właściciel hurtowni płaci prawie 10 tysięcy. Andryszczak dodaje, że szkoła nie otrzymuje żadnego wsparcia finansowego ani od samorządu, ani od Aeroklubu Polskiego, dlatego sama musi znaleźć pieniądze. Zapewnia przy tym, że hurtownia nie zakłóci działalności lotniska - ruch, także ciężkich samochodów, prowadzony jest przez leżącą na zapleczu hangaru bramę.

Umowa z najemcą podpisana została na dwa lata i wygaśnie na początku 2013 roku, żeby był czas na przygotowanie obiektów na Szybowcowe Mistrzostwa Świata Juniorów. (jad)
 
Komentarze (39)
1. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 16-02-2011 14:40
Odlotowy pomysł... Rozwiń skrzydła...
2. Dodane przez wzburzony., w dniu - 16-02-2011 14:44
To już jest granda!Leszno to już wieś;nawet szybownictwo; pada. I żeby hangary na hurtownie?! zgroza;jakby nie było innych. To już koniec leszczyńskiego szybowca.
3. Dodane przez Lotnik, w dniu - 16-02-2011 14:44
I prawidłowo:) 
Brawo dla Pana Andryszczaka za pomysł,a władze samorządowe powinny się wstydzić nie tylko samą Unią Leszno żyje.
4. Dodane przez marek, w dniu - 16-02-2011 15:58
super pomysł :)
5. Dodane przez do kom 3, w dniu - 16-02-2011 16:23
masz św racje tylko ze pan prezydent wiecej głosów zdobędzie wkładając w żużel ze chodzi 20tyś ludzi. boli to ze Lotnisko znane na całym świecie jest mniej cenne niż klub niszowewgo sportu, który na dodatek ma sponsorów
6. Dodane przez m, w dniu - 16-02-2011 16:55
:eek masakra co to sie dzieje:)
7. Dodane przez nieeeee, w dniu - 16-02-2011 16:57
Nie tylko nie to. Ludzie, dzięki szybowcom jesteśmy znani nie tylko w Polsce. Mieliśmy osiągnięcia. Przecież tu się tak wiele działo. Balony, szybowce to jest to! 
 
A drugi hangar na stare ciuchy i juz po nas!?
reklama
8. Dodane przez Alibaba, w dniu - 16-02-2011 17:43
A ja uważam pomysł za bardzo dobry, a to dlatego, że każda taka instytucja powinna się utrzymywać z własnych wypracowanych środków a nie z tego co da samorząd. Bo tak naprawdę urząd da z moich podatków a ja utrzymywać aeroklubu nie chcę. Bo na tej samej zasadzie powinniśmy się składać na utrzymanie każdej innej działalności (np. sklepu), a tak zamiast ciągnąc kasę z publicznych pieniędzy już pojawiły się pomysły na zarobek, stacja benzynowa, schronisko. Niestety w biznesie sentymentów niema.
9. Dodane przez Szybownik, w dniu - 16-02-2011 18:31
Informacja dla wszystkich. Szybownictwo w Lesznie ma się bardzo dobrze. Proszę nie łączyć problemów Centralnej Szkoły Szybowcowej i jej problemów z prężnie działającym Aeroklubem Leszczyńskim.
10. Dodane przez a2222, w dniu - 16-02-2011 18:50
Może od razu zaorać lotnisko zasiać i będzie dochód, jeszcze z Unii dopłaty będą i interes będzie się kręcił . A Lotnisko dla szybowców zrobimy w Poznaniu na Ławicy, tam też jest ładnie i nie trzeba pasa startowego budować. Tylko co zrobi pilot szybowca jak będzie musiał odejść na drugi krąg &. ? A ze stadionu żużlowego zróbmy Jarmark Europa w Warszawie zamknęli to u nas się przyjmie . Zostanie nam jeszcze Hala Trapez i Ćwicznia & może ktoś by wziął na hurtownie ??
11. Dodane przez bbbuuu, w dniu - 16-02-2011 18:57
NO TO JESZCZE NIECH Z DRUGIEGO ZROBIA MEGA LUMPEKS TO JA CHYBA WYSADZE TA WIOCHE W POWIETRZE RAZEM Z WLADZAMI OD 7 BOLESCI...KIEDYS TO SIE COS JESZCZE DZIALO...DNI LESZNA, BALONY, KONCERTY A TERAZ?? JESZCZE NIECH NA RYNKU ZROBIA TARG...A POTEM NIECH SIE NIE DZIWIA ZE LUDZIE OPUSZCZAJA TA DZIURE...
12. Dodane przez HEKTARY, w dniu - 16-02-2011 19:54
Po co hektary lotniska jak hangary zapełnione są deskami Nastepna kolej Pan Dyr pułkownik sprzeda część lotniska Lotnisko bez hangarów jest jak samochód bez kół
13. Dodane przez stolarz, w dniu - 16-02-2011 20:03
Do boju Pani Basiu!!! trzymam kciuki ;)
14. Dodane przez Obserwator, w dniu - 16-02-2011 20:12
A kolego Alibaba nier szkoda Ci ze twoje podatki idą na np.klub Unia Leszno? 
To tak na marginesie. 
A co do pomysłów i działań dyrektora CSS to nie narzekajcie, ten człowiek robi wszystko aby jakos ta szkoła istniala. Równie dobrze mógłby usiąśc i patrzec jak to wszystko idzie w diabły.Oczywiście mozna nie wynając hangaru tylko pod warunkiem że znajdzie sie chetny i utrzyma go. A tak szkoła ma jakąś kasę.Panie Ryszardzie nie poddawaj się:)
15. Dodane przez Wiesław z Krzycka, w dniu - 16-02-2011 20:17
lotnisko jest tam tak potrzebne jak świni siodło-pozamykać a nie utrzymywać niepotrzebne tereny
16. Dodane przez KOREKTA DROBNA, w dniu - 16-02-2011 20:17
Nie 10 tys ..a 6 tys nie 1200 a ok 3000 tak dla jasności W sezonie zdecydowanie wiecej
17. Dodane przez EPLS, w dniu - 16-02-2011 20:26
ja nie jestem zadowolony z tego pomysłu, ponieważ na lotnisko będą wchodzić ludzie którzy nie znają prawidłowych zasad poruszania się na tym obiekcie... :sigh :sigh A potem, że będą wypadki. :?
18. Dodane przez EPLS, w dniu - 16-02-2011 20:35
Szybowniku masz racje. Jestem członkiem Aeroklubu i wiem jaka jest sytuacja. Prezydent powinien więcej inwestować w lotnisko ponieważ, tam przyjeżdżają szybownicy z całego świata. A jeszcze najwięcej w adeptów tego sportu. To oni będą nas reprezentować na Mistrzostwach Świata.
19. Dodane przez Kassim, w dniu - 16-02-2011 20:40
Alibaba chyba coś cię boli. Może szkoda słów, ale spróbuję coś wyjaśnić. Kupując towary w sklepie płacimy duże marże. W tym są podatki z których należy utrzymywać różne nie dochodowe instytucje np drogi, szkoły. Nogę ci powiedzieć, że ja np nie chcę by moje podatki szły na drogilub szkoły. Więc chciałbym aby mi je zwracali. Ty pewnie chcesz podatki mieć na własną wypłatę. Ale, jak widzisz, ja nie mam ochoty na ciebie pracować. Namnożyło się wielu mądrych, których poglądy rozkładają gospodarę.
20. Dodane przez EPLS, w dniu - 16-02-2011 20:46
Panie Wiesiu!!!! że pan się tym nie interesuje to nie znaczy, że trzeba to zamknąć. Jak lotnisko zamknąć to od razu stadion też bo ja się tym nie interesuje!!!!!
21. Dodane przez PiloT, w dniu - 16-02-2011 20:56
Wiesiu. Lesznie stadion jest potrzebny jak rybie ręcznik...
22. Dodane przez Nie stolarz i nie szybownik, w dniu - 16-02-2011 21:36
Pani Basiu,Panie Ryszardzie...niechaj piszą Ci poirytowani i robią Wam darmową reklamę.Wszakże nie od dziś wiadomą rzeczą jest że wrzucanie kamyczków do cudzych ogródków wychodzi nam najlepiej. Oby tylko nie okazało się,że tereny te były kiedyś własnością kościoła,bo wtedy ani lotniska,ani hurtowni,ani dyskusji nie będzie.
23. Dodane przez Pilot z leszna AL, w dniu - 16-02-2011 21:46
Wiesiu z Krzycka, wnioskując z twojej wypowiedzi domyślam się że jesteś zakompleksionym rolnikiem, który najwyraźniej nie ma zielonego pojęcia co tu (na lotnisku) sie przed laty działo. Leszno to szkoła pilotów szybowcowych z tradycjami tutaj szkolili się i doskonalili swoje umiejętności najlepsi polscy i zagraniczni piloci. Więc nie mów że jest nie potrzebne, to doskonały obiekt do promowania miasta...(...)
24. Dodane przez jerzy, w dniu - 16-02-2011 21:51
To jest koniec lotniska i aeroklubu w Lesznie.
25. Dodane przez Saba, w dniu - 17-02-2011 01:11
A kto zabroni szybownikowi mieć sponsora?!Cena hangarowania prywatnego samolotu czy szybowca jest chyba wzięta z sufitu albo jest ceną "dla kumpli"? Za wynajem garażu dla mojego autka płacę miesięcznie 250 zł.Za miejsce w boksie dla konia płacę 800 zł! . Ktoś kto kupił sobie samolot chyba do biednych nie należy więc jeśli chce niech płaci za swoje hobby. Tak samo kotwiczenie samolotu na murawie - stawiam gdzieś namiot też muszę zapłacić za dobę ileś złotych, stanowisko handlowe na targowisku też ma określony czynsz. Przecież ten hangar to obiekt, który trzeba remontować od czasu do czasu i sam w sobie stanowi jakieś koszty, gdzie wynajem powinien już wcześniej dawać pieniądze na jego utrzymanie i obsługę. Nie krytykuję wynajmu hangaru ale stawki są tam śmieszne. To samo z wózkami do szybowców - stoi ich tam kilkanaście - pytam: - .."czy tyż za darmo"? To jakaś ochronka jest czy biznes. Jak za darmo to niech chociaż chwasty wyrywają ich właściciele w ramach czynu wdzięczności za łaskę pana dyrektora. Panie Obserwator parę lat dyrektorowi uciekło ale widać trzeba sięgnąć dna żeby było się od czego odbić i zacząć myśleć ekonomicznie.Dopiero jak zachwiała się własna wypłata to się głowa uruchomiła. EPSL - a to są tam jakieś procedury poruszania się ?!! Tam wchodzi i wychodzi kto chce - lotnisko bez barier! Dyrektor zapomniał, że tą wielką łąkę należy, jak każdy trawnik, utwardzać, kosić, nawozić i to 3 razy w roku Tymczasem od lat wykoszony jest tylko jeden pas a szybowce robią "kangury'! Nie wiem czy to brak umiejętności czy to wpadka w dziury po krecikach i myszkach. Reszta tej wielkiej łąki sprawia wrażenie niczyjej.Za komuny wypasano tam owce z pobliskiego PGRu i one załatwiały wszystko. Może poprosić jakiegoś rolnika to by sobie za robotę chociaż siano wziął, bo to tak nie może być. Należy brać pieniądze nawet za wjazd na obiekt i za parking, i łapać każdą złotówkę. Ziemia niczyja a może ziemia obiecana..., komu i za ile, oto jest pytanie.Kiedyś coś przy budowie "krajówki"będą chcieli odkupić więc już ostrzą pazurki by lotnisko puścić w prywatne ręce.Wszyscy po szkołach ale jakoś nie można wiedzy na praktykę przełożyć. Dajcie ten problem do Szkoły Marketingu - może w ramach konkursu jakiś student znajdzie złoty środek i napisze program naprawczy. :?
26. Dodane przez scorp, w dniu - 17-02-2011 07:17
a niech zamkną całkiem, potem państwo nowobogaccy terkoczą swoimi samolocikami w kółko po 100 okrążeń nad miastem i spokój zakłócają w weekendy
27. Dodane przez Maciek, w dniu - 17-02-2011 09:26
Dobrze! Glosujcie nadal na postkomune SLD, to Leszno zostanie zasciankiem na zawsze.
28. Dodane przez H13, w dniu - 17-02-2011 12:23
Chyba ktoś ma interes żeby to lotnisko zarżnąć.
29. Dodane przez Ludzik, w dniu - 17-02-2011 14:08
OOO!!! gdyby tak było to raczej pozwoliłby,żeby zarosło tymi chwastami do końca,a nie próbował organizować kasę.Ja sądzę,że raczej ktoś ma interes,żeby (...) Pana Dyrektora i to ktoś z jego kręgu,bo jak widać wyżej jest doskonale poinformowany o szczegółach finansowych umowy dzierżawy i innych wpływów.No cóż...w tym kraju "nie dziwi nic"
30. Dodane przez Zuza, w dniu - 17-02-2011 14:34
Nie rozumiem - w kapitaliźmie miało być tak pięknie! Tymczasem co sprywatyzują to upada albo ledwo zipie - od gospodarki, po sport i kulturę. I dalej wołają pieniędzy od Rady Miasta. Z drugiej strony jeśli UM daje pieniądze na wszystkie dziedziny sportu istniejące w Lesznie, to dlaczego ma zabraknąć miejsca dla lotniska w tym podziale, choćby na szkolenie młodzieży. Jesteśmy miastem sportów wszelkich i niedługo pójdziemy z torbami zasilając wszystkich. Z kolei skąd budżet miasta ma tworzyć coraz większą pulę pieniędzy na sport gdy zakłady padają a nowych podatników nie przybywa. Faktem jest, że parę lat stagnacji czy nic nie robienia na lotnisku musiało wreszcie wybuchnąć. Do scorp - uwrażliwianie się na jakiekolwiek odgłosy powoduje stany chorobowe,którym rodzinny nie zaradzi. Cisza panuje tylko na cmentarzu ALE SĄDZĘ, ŻE CI CO ODESZLI CHĘTNIE WRÓCILI BY DO ZGIEŁKU, HAŁASU SAMOLOTÓW, MASZYN, ŻUŻLOWYCH, KARETEK POGOTOWIA I SZCZEKANIA PSA.Kup pan sobie stepery i po bólu.Maćkowi odpowiem, że tak! będę głosować na SLD ,bo za komuny wszelkim sportom dobrze się działo. Tylko po wprowadzeniu wymarzonego kapitalizmu jakoś wszystko zaczęło na pysk lecieć a pożyczki z PRL to pryszcz wobec dzisiejszego zadłużenia kraju. Poza tym ci z SLD mają kulturę osobistą o której PiSowcy czy PO mogą pomarzyć. Rozplenili zatarcie wszelkich wartości.- Za komuny - ksiądz, lekarz, nauczyciel, policjant to były osoby szanowane - dziś wszystko jest ubabrane!!!!!
31. Dodane przez Hangary, w dniu - 17-02-2011 17:14
Hangary to nieodłaczny składnik lotniska. Magazyn desek ok ale nie na lotnisku.Hektary (100 ha)stają sie nieużyteczne bez całości(z hangarami).Pozyskanie w prostacki sposób dodatkowo 4 tys zł TO TRAGEDIA i dla tak małych pieniędzy zniszczyć lotniko TRAGEDIA Stolarnia jak ewentualnie bedzie opuszczac hangary pozostawi je do remontu Wtedy to by odziskać ich wartość użytkową nowy dyrektor dołoży.TRAGEDIA BRAK SŁÓW
32. Dodane przez do kom 24, w dniu - 17-02-2011 19:11
dla czego to ma być koniec aeroklubu skoro radzi sobie bardzo dobrze?? centralna szkoła szybowcowa to nie aeroklub. zauważyłem ze dyrektor css gdy dzieje sie coś dobrego to w prasie pisze css to css tamto. gdy przychodza problemy to nie css tylko lotnisko ma problemy finansowe, po czym wychodzi ze obydwie instytucje sa na skraju bankróctwa.
33. Dodane przez i 456, w dniu - 17-02-2011 22:39
Parę słów do naszego Prezydenta . Niech Pan nie zgadza się na dofinansowanie remontu obiektu na schronisko młodzieżowe z naszych podatków, pożyczka tak, ale dlaczego miasto ma dawać kasę na remont a jak będą zyski to CSS odda dług . Pewnie przeznaczy na premie dla pracowników i Prezesa ? Oddać teren Lotniska Warszawiakom za złotówkę ??? To może oni niech oddadzą za złotówkę swoją część lotniska dla Leszna , a skoro Aeroklub Leszczyński tak dobrze sobie radzi to widocznie ktoś umie zarządzać. Oddać im Lotnisko , niech pokarzą na co ich stać .  
Lotnisko nie wykorzystuje swoich możliwości związanych z lotnictwem , na którym można zarobić. Proponuje aby w końcu ktoś za ten stan rzeczy odpowiedział. Czas na zmiany.
34. Dodane przez Alibaba, w dniu - 18-02-2011 07:53
Do "Obywatel" i "Kassim", tak jest mi źle wiedząc, że dokładamy się do klubu Unia Leszno z podatków, ale artykuł pod którym się wypowiadamy dotyczy lotniska! W sklepach są towary i marże w których jest podatek, ale ten podatek nie jest po to aby utrzymywać nie dochodowe instytucje!! Lotnisko też ma towar który sprzedaje i na który jest nałożony podatek (np. szkolenia samolotowe, szybowcowe, przechowywanie samolotów) i sprzedając je, może też się utrzymywać! Na zachodzie lub i nawet u naszych sąsiadów Czechów, są aerokluby i nie biorą ani grosza z państwowego budżetu. Dzięki temu między innymi mamy konkurencje na rynku! Można też zarobić na lotnisku tak jak to opisał "Saba". Idąc tą myślą abyśmy się dokładali do każdej instytucji to dołóżmy się do istnienia sklepu, czy innego przedsiębiorstwa, dlaczego lotnisko ma być wyjątkiem? Nawiasem mówiąc budowanie drogi jest bardzo dochodowe bo zwiększa się i przyśpiesza wymiana chociażby towarów i mamy wzrost PKB.
35. Dodane przez guess, w dniu - 18-02-2011 09:55
Zmienić dyrektora na inwestora!  
CSS może działać, ale nie z takim przywódcą!  
Chcecie latania? Chcecie pięknego sportu w Lesznie?  
Zmienicie dyrektora na osobę kompetentną. 
P.S. Aeroklub może działać bez CSS, ale gdzie będą manewrować szybowce i samoloty, kiedy po płycie lotniska będą jeździć TIRy z hurtowni???
36. Dodane przez POGROMCA CHOMIKÓW, w dniu - 19-02-2011 18:10
zuza ale za komuny dobrze sie sportom działo bo z panstwa szły pieniadze! twierdzam ze władza w lesznie jest juz za stara i nie nadaża za potrzebami nowoczesnego zycia oraz to ze jest nieobiektywna te czynniki składaja sie na zaniedbania takie jak mamy tu. Przecież na lotnisko przyjezdzaja ludzie z całego swiata oraz fakt zze ten sport jest namacalny i mozna go spróbować a nie tylko wejsc na stadion tepo wydac kase na bilet i kiełbase oraz szalik i program bo nie łyszałem jeszcze zeby mozna soboie było pojezdzic na torze. Za wszystko odpowiedzialna jest władza a taki gosc jak alibaba niech sie schowa pod lodowisko
37. Dodane przez Alibaba, w dniu - 19-02-2011 20:26
Przedstawcie jakiś konkretny kontrargument przeciwko mojemu zdaniu. 
Bo na razie jak tak czytam, tych co mnie krytykują, to ich argumenty są tyle warte co ich ortografia.
reklama
38. Dodane przez KUMPLE, w dniu - 20-02-2011 20:28
EKO-PŁYTA TRZYMA KCIUKI I POZDRAWIA.
39. Dodane przez kolega, w dniu - 04-03-2011 11:41
tak tak trzymamy kciuki za Baske głowa do góry bedzie dobrze...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj