Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Kwietnia 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Góra arrow Jest problem z karetkami?

Jest problem z karetkami?

03.01.2012. Radio Elka, Jan Gacek
szpital_gra2.jpgPrezes górowskiego szpitala, Stanisław Hoffmann,  narzeka na pracę ratowników. Zarzuca im m.in. zbyt późne docieranie do pacjentów. Szef wschowskiego szpitala, Tomasz Karmiński odpiera zarzuty. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Ponad pół roku temu kontrakt na usługi z zakresu ratownictwa medycznego w powiecie górowskim wygrał Nowy Szpital ze Wschowy. Oznacza to, że karetki i ratownicy, którzy przywożą do Powiatowego Centrum Opieki Zdrowotnej pacjentów nie są pracownikami lecznicy w Górze. Wydawało się, że mimo początkowych zgrzytów, jakie pojawiały się gdy górowskiemu szpitalowi szefował poprzednik dr Stanisława Hoffmanna, sytuacja już się uspokoiła
i współpraca obu placówek układa się dobrze. Jak się okazało na ostatniej sesji rady powiatu nie jest tak do końca. W swoim sprawozdaniu prezes PCOZ zwrócił uwagę na nieprawidłowości, które pojawiły się w pracy karetek. - Sporo pacjentów skarży się na karetki i sposób postępowania ratowników, a ja moge tylko ich przepraszać, bo na tę firmę nie mam żadnego wpływu - mówił Hoffmann - coś musimy zrobić, by karetki dojeżdzały na czas i by opuszczały teren szpitala dopiero, gdy pacjent jest przyjęty na oddział - dodał prezes, który jak się okazało oficjanie nie złożył jednak żadnej skargi na pracę ratowników. - Nie dotarły do mnie żadne pisma z zarzutami - mówi Tomasz Karmiński, dyrektor szpitala ze Wschowy - ustawa mówi o 20 min na dojazd do pacjenta, ale zdarza się, że dojady do np. Wąsosza trwają dłużej. Wynika to z odległości i ze stanu dróg w powiecie - dodał dyrektor podkreślając, że podobne czasy dojazdu były także, gdy ratownictwem zajmował się szpital w Górze. Rozwiązaniem tego problemu mogłoby być zdaniem Karmińskiego uruchomienie drugiego punktu z karetkami poza Górą, ale nie zależy to jego decyzji. Karmiński nie zgadza się natomiast z zarzutem porzucania pacjentów przed przyjęciam na oddział. - Naszym zadaniem jest dowieść pacjenta do najbliższego szpitala i możliwie najszybciej wrócić na stanowisko, by być w gotowości do kolejnego wyjazdu - tłumaczy dyrektor - nie możemy pozwolić na przetrzymywanie naszej karetki, w czasie gdy lekarz robi badania, zresztą zdarza się tak, ze karetka dojeżdża pod szpital i musi czekać na lekarza. Zdaniem Karmińskiego wszystkie niedociągnięcia można jednak dopracować. - Jestem otwarty na rozmowy i propozycje załagodzenia problemu - kończy dyrektor. (kas)
 
Komentarze (65)
1. Dodane przez Musimy coś z tym zrobić, w dniu - 03-01-2012 12:50
Najlepiej jakby Hoffman zatrudnił lekarzy w szpitalu to wtedy nikt na Izbie by nie czekalł.... Po za tym Pan Doktor już wie, że nie zbilansuje szpitala i jest prywatnie bankrutem bo jako Prezes juz dawno powinien zgłosić wniosekmo upadłość... A tak wyciągnie kase od samorządu no bo przecież most otworzyli to potrzeba pieniedzy na rozwoj szpitala...aż strach pomyśleć co będzie jak władze kładke dla pieszych zbudują to wtedy chyba szpital kliniczny powstanie.....Ludzie ocknijcie się!!!!!!!!!!
2. Dodane przez górowianin, w dniu - 03-01-2012 12:58
, ,,zresztą zdarza się tak, ze karetka dojeżdża pod szpital i musi czekać na lekarza." cała prawda
3. Dodane przez YYY, w dniu - 03-01-2012 13:26
W pogotowiu wschowskim pracują ci sami ludzie co niegdyś w górowskim więc nie ma mowy o nieznajomości powiatu kadra pogotowia działa profesjonalnie i zgodnie z ustawą o ratownictwie A PAN PREZES PCOZ niech się zajmie tonącym szpitalem a nie rzuca kłody pod nogi ludziom którzy często pracują na dwa etaty również dla Niego Trzeba było walczyć o kontrakt jak był na to czas A nie teraz czepiać się pracowników TONĄCY BRZYTWY SIĘ CHWYTA
4. Dodane przez szpital, w dniu - 03-01-2012 13:32
Nie odwracajcie uwagi od problemu. Problemem jest nasz szpital a zwłaszcza izba przyjęć i brak lekarzy zwłaszcza na oddziale wewniętrznym.
5. Dodane przez VVV, w dniu - 03-01-2012 13:45
Jakby nie pogotowie to pacjentów w tym szpitalu by dawno nie było kto ma zdrowe nogi i jest przytomny ucieka jak najdalej
6. Dodane przez x, w dniu - 08-01-2012 15:15
Karetki nie dojeżdżają na czas bo niestety są przestarzałe. Jechałem kiedyś za tą karetką wschowskiego pogotowia - rozwinęła zawrotną prędkość 70 km/h i wyglądała tak jakby miała się rozpaść. Więc co się dziwić że odległość z Góry do Wąsosza czyli niecałe 20 km przejeżdża w ponad 20 minut. Kierowcy samochodów ciężarowych rozwijają większą prędkość - na tych samych, nie innych drogach.
7. Dodane przez z, w dniu - 03-01-2012 13:59
do kom 6 zdjęcie stare z lipca tej karetki już dawno nie ma dużo zdrówka
8. Dodane przez z, w dniu - 03-01-2012 14:13
Niech pan Prezes stanie ze stoperem na izbie i zmierzy czas dotarcia lekarza do pacjenta przywiezionego przez pogotowie i sam sobie odpowie gdzie jest prawdziwy problem
9. Dodane przez Nie dojedzie, w dniu - 03-01-2012 14:16
A może za długo jedzie bo w tym czasie realizuje za szpital przewozy sanitarne, a które to są obowiązkiem szpitala a nie ratownictwa.... bo jakoś dziwnie Prezes nie wspomniał, że takowych nie jest wstanie zapewnić pomimo tego, że zatrudnia ratowników i ma karetki po ratownictwie.....a w sumie po co można przeciez zlecic pogotowiu a jak nie to na zewnątrz i zapłacić...... a co tam podatnicy zapłacą......bańka w tą czy w tamtą nie robi różnicy....:-(
10. Dodane przez Ariel, w dniu - 03-01-2012 15:16
Karetka ze zdjęcia dalej jest, jeżdżą jakieś złomy, a nasze karetki za grubą kasę stoją i się kurzą! PARANOJA!
11. Dodane przez jakiś ktoś, w dniu - 03-01-2012 15:34
Z tym drugim punktem w powiecie np.:w Wąsoszu to jest świetna myśl !!!!! a czas dojazdu był podobny w "starym" Pogotowiua nawet dłuższy!!!!!!!!!!!!
12. Dodane przez jakiś ktoś, w dniu - 03-01-2012 15:42
Pamiętajcie, że Pogotowie ma na celu świadczenie usług ratujących życie nie transport Pacjenta do domu. Czasy wyjazdu "starego" Pogotowia niekiedy były dłuższe od teraźniejszego czasu wyjazdu Karetek. A LEKARZE bawią się w : kto mi odwiezie pacjenta!!!
reklama
13. Dodane przez sad, w dniu - 03-01-2012 15:55
Takie są realia większości stacji pogotowia, czasy dojazdu są pilnowane i to bardzo ale niestety karetki wołają pomstę do nieba, czekać tylko jak jakaś nie wytrzyma presji wyjazdu i się rozpadnie. {Pozdrawiam ratowników nie tylko z góry i współczuję wam }.
14. Dodane przez 123456..., w dniu - 03-01-2012 15:55
Zastanówmy się nad sensem takiego działania tego szpitala
15. Dodane przez dr kilder, w dniu - 03-01-2012 16:53
na oddziale wewnętrznym wg NFZ powinno być zatrudnionych 3 etaty lekarskie w tym 2 specjalistów, a ilu jest ???
16. Dodane przez dar, w dniu - 03-01-2012 17:00
NIE PODOBAJĄ SIĘ KARETKI ZE WSCHOWY,TO PROPONUJE NIEZADOWOLONYM Z GÓRY FIRME PODOBNĄ.ONI MAJĄ W SAMOCHODZIE M-1. KARAWANAMI SIĘ PODZIELIMY JAK MACIE PROBLEM
17. Dodane przez sfasf, w dniu - 03-01-2012 17:17
Niech podziękują również radnym gmin i powiatowym, którzy nie chcą już dawać nawet złotoówki ze swojego budżetu. A ta karetka ze zdjęcia dalej jeździ.
18. Dodane przez karetka, w dniu - 03-01-2012 17:18
ŚWIETNY POMYSŁ Z KARETKĄ W WĄSOSZU. NIECH PAN BURMISTRZ ZE SWOIMI RADNYMI ZAWALCZY O PUNKT WĄSOSZU. W KOŃCU WYKAŹŚCIE SIĘ!!!
19. Dodane przez a świstak siedzi..., w dniu - 03-01-2012 17:34
Prezes już w podeszłym wieku (żeby stary nie napisać) a zachowuje się jak dziecko, któremu zabrano lizaka BO NIE POTRAFIŁO GO ODPOWIEDNIO I MOCNO TRZYMAĆ. 
"Sporo pacjentów skarży się na karetki i sposób postępowania ratowników, a ja mogę tylko ich przepraszać, bo na tę firmę nie mam żadnego wpływu"........ ogarniąć by się wypadało i nie pogrążać się już bardziej niż jest się pogrążonym. Jeżeli pan prezes (celowo z małej litery, bo szacunku w ogóle już nie mam do tej osoby) taki wrażliwy jest na skargi to ciekawe dlaczego nie reaguje gdy są liczne skargi na osoby, na które akurat ma wpływ?! A te skargi akurat FAKTYCZNIE mają miejsce!!!! Wyjątkowo i odziwo nie przedłużył kontraktu ordynatorowi o. wewn. bo tamten to już po całości przeginał pałe i nie mógł pohamować się od swoich słabości. A co z resztą?! Bo śmiało mogę powiedzieć, że połowa lekarzy z górowskiej lecznicy uważa się za nadludzi, jest opryskliwa, wiecznie nafochana, że wogóle musi od czasu do czasu pojawić się na izbie przyjęć i łaskawie "obejrzeć" pacjenta. "Obejrzeć" bo często z sumiennym i godziwym badaniem nie ma to nic wspólnego. To nie komuna do jasnej cholery więc i nie te czasy, że było coś za darmo. A peniądze zarabiają tu takie, co niektórzy faktycznie ciężko pracujący lekarze w większych szpitalach. Wypadałoby trochę chociaż ogłady. Nie proszę o dużo, bo to w ich przypadku awykonalne. Resztę lekarzy, czyli tych normalnych, pozdrawiam:-D 
Coś musimy zrobić, by karetki dojeżdzały na czas i by opuszczały teren szpitala dopiero, gdy pacjent jest przyjęty na oddział" 
Pfffff ha haaaaaaaaaaa. Paść trupem można...takie to zabawne. Nie jest to w ogóle trudne panie p!! Może ja pomogę:-) Jeżeli kiedykolwiek załoga karetki dojechała do pacjenta później niż powinna, to tylko i wyłącznie dlatego, że: 
a)była w trakcie załatwiania zachorowania i wyjechała do oczekującego pacjenta po zakończeniu; 
b) czekała na lekarza na izbie przyjęć aż łaskawie zechce mu się zwlec. Czekała po to, aby zdać pacjenta, którego przywiozła celem badania specjalistyczego oraz podjęcia takiegoż leczenia. Są lekarze, którzy bardzo szybko pojawiają się na izbie i przejmują pacjenta od pogotowia. Są też ci wcześniej wspomniani, którzy schodzą, oglądają pacjenta, zlecą badania krwi, albo RTG ale zespołu PR nie zwalniają pomimo tego, że jest to już pacjent szpitala (bo zostały podjęte czynności diagnostyczne). Po wykonaniu badań itp. Lekarz nagle stwierdza, że pacjent nie nadaje się do leczenia w szpitalu, bądź wymaga leczenia w oddziale, którego PCOZ nie posiada. Wtedy umywa ręce i karze zabierać pacjenta zespołowi pogotowia i przewieźć go do Leszna lub Głogowa. Paranoja. Szpital ma do tego własny transport&.karetkę z poza systemu ratownictwa, która może sobie krążyć i walić kilometry. Pacjentów z ewidentnymi objawami kwalifikującymi pacjenta na oddział specjalistyczny zespoły od razu wiozą do Leszna Lub Głogowa (w myśl ustawy o PRM). Natomiast, gdy objawy nie są jednoznaczne pacjenta wiezie się do PCOZ w celu wykluczenia bądź potwierdzenia podejrzeń. Po przebadaniu pacjenta jeżeli jest taka konieczność przewieźć powinien go transport szpitalny. Karetki systemu są do zachorowań&nie do transportów międzyszpitalnych.  
Należy pamiętać o tym, że na powiat górowski przewidziane są tylko dwie karetki pogotowia ratunkowego. Tak było wcześniej i tak jest teraz. Jak ktoś ma pretensje o to, to do Wojewody kierować. Jeżeli któraś z karetek jedzie sobie w siną dal bo Góra ma pacjenta głęboko w poważaniu to zostaje tylko jedna&..na 36 tysięcy mieszkańców. Extra prawda??!! 
W praktyce powinno wyglądać to tak: 
1) Pogotowie przywozi pacjęta celem patrz wyżej. 
2) Lekarz z najbliższego szpitala, czyli w tym przypadku z PCOZ, przejmuje pacjenta 
3) Zespół opuszcza Izbę Przyjęć i już jest dyspozycyjny do kolejnego wyjazdu. 
Problem polega tu na tym że punkt 2 w PCOZ strasznie nawala, a zespół Ratownictwa Medycznego nie może niestety nigdzie indziej się ruszyć dopóki nie odda pacjenta z pod swojej opieki pod opiekę szpitala bądź innej jednostki w zależności od przypadku. 
Się rozpisałem, a i tak niczego to nie zmieni, więc po krótce dodam, że pogadać sobie każdy może ale bezpodstawne rzucanie kłód pod nogi jest co najmniej niestosowne. Biorąc pod uwagę rozgłos z jakim miało miejsce przejście PR pod Nowy Szpital (bo ZOZ czuł się bardzo pokrzywdzony) nie ma pewnie osoby, która by nie wiedziała, że Pogotowie nie jest już pod władaniem Szpitala w Górze, tylko Szpitala we Wschowie. Tam znajduje się również Dyrekcja. Póki co nie wpłynęła ani jedna skarga na pracę górowskich zespołów. Jakim więc cudem pan prezes słyszy mnóstwo skarg a ani jedna nie trafiła tam gdzie powinna trafić?? Co najmniej żenujące zachowanie. Aż nie przystoi. 
Współpraca PR i PCOZ się nie klei tylko i wyłącznie dlatego, że PCOZ dziecinnie i najzwyczajniej mści się&. Tylko ciężko pojąć za co?....Za przegrany kontrakt z niczyjej winy jak tylko z własnej?? ZEMSTA ZA WŁASNĄ NIEUDOLNOŚĆ!! Wielka szkoda, że najbardziej cierpią na tym pacjenci. 
Pozdrawiam pana prezesa i życzę dalszych sukcesów w tworzeniu i wygłaszaniu&&bajek. 
Do kom.10. Na zdjęciu&BERTA królowa polskich drógJ To Karetka zastępcza i jest w Górze tylko czasami&wtedy,kiedy któraś z karetek idzie na obsługi. Takie jej zadanie, a że do rodziny pędziwiatrów nie należy to już inna bajkaJ
20. Dodane przez Radny, w dniu - 03-01-2012 18:37
potwierdzam,ze nie bylo do tad skarg na dzialanie obecnego Pogotowia,zreszta nie wazne skad byle by dobrze dzialalo.
21. Dodane przez ja, w dniu - 03-01-2012 18:38
A ja się nie dziwię że jest tak a nie inaczej z karetkami,bo skoro radiowóz policyjny wiezie człowieka do szpitala z Wąsosza do Góry -tak jak pisze kom.6 niecałe 20 km-to już nie trzeba żadnego komentarza-oprócz tego że karetka ratuje a niektórzy policjanci z Góry dobijają-przykre ale niestety prawdziwe.
22. Dodane przez p, w dniu - 03-01-2012 18:55
Tej karetki ze zdjęcia nie ma& zdjęcie zrobione zostało już dawno panie x& tak jak już wcześniej było wspominane dojazd do pacjenta czasami wydłuża się bo Pogotowie musi oczekiwać aż lekaż zejdzie i zbada pacjenta a niejednokrotnie zdążało się ze lekarz miał pretensje do pac jęta że jest&& chory& kultura niektórych lekarzy pozostawia dużo do życzenia i może Pan Prezes zajmie się szpitalem bo każdy pacjent jeśli może woli leczyć się w Lesznie, Rawiczu, Głogowie lub w innych szpitalach byle nie w Górze i gdyby nie pogotowie na oddziałach nie było by żadnych pacjentów&
23. Dodane przez klik, w dniu - 03-01-2012 19:01
panie dyrektorze szpitala,karetki maja jezdzic tak aby nie stwarzaly zagrozenia na drodze czyli bezpiecznie.Musza to zapewnic sobie i pacjentowi,bo martwy ratownik lub ranny w wypadku ratownik to zaden ratownik.Zaloga karetki nie moze zbyt dlugo siedziec na izbie przyjec i laskawie czekac czy pacjent zostanie przyjety czy nie.Czy lekarz laskawie zejdzie od razu czy daje sobie czas.Ambulance sa poto aby ratowac zycie ludzkie,a nie aby jego zaloga przesiadywala na izbie przyjec i opozniala przez to wyjazd do kolejnego zachorowania.Zgodnie z ustawa o panstwowym ratownictwie chory ma byc odwieziony do najblizszej jednostki leczniczej,a tutaj jest w tym przypadku szpital w Gorze.I nie ma zadnego problemu.
24. Dodane przez XXX, w dniu - 03-01-2012 19:16
ALE SIĘ KTOŚ ROZPISAŁ TYLKO PO CO? KAŻDY WIE JAK JEST SZCZEGÓLNIE RATOWNICY ALE DZIĘKI ZA DOBRE SŁOWO TO WALKA Z WIATRAKAMI PREZES PCOZ JUŻ RAZ BYŁ DYREKTOREM W NASZYM SZPITALU I JAK TO SIĘ SKOŃCZYŁO ?
25. Dodane przez jan, w dniu - 03-01-2012 19:44
Wcale nie jestem pewien czy te 4 karetki (w tym 1 z kasacji we Wrocławiu) są wciąż technicznie sprawne. Co z tego ze z wyglądu nawet ładne, ale serwisu to one nie pamiętają. No może jedna nadaje się do jazdy bo musi. Bo przecież szpital ma podpisany kontrakt na POZ po godz 18 i wszystkie wyjazdy POZ załatwiane są u pacjenta w domu. Wystarczy tylko wykonać telefon do szpitala a lekarz przyjedzie na wizytę. A co do karetki z OKW, to miałem przyjemność nią też jechać. Z wyglądu może faktycznie nie bardzo ale w środku?? Jaki sprzęt, jakie wyposażenie, normalnie cuda. No i nie trzepie jak w tamtych rzekomo ładnych co stoją (jeszcze) na placu przed szpitalem.
26. Dodane przez hipek, w dniu - 03-01-2012 20:52
co wy tak sie rozpisujecie nad tymi karetkami co wam to da ze szybciej traficie do tej lecznicy jak to nazywacie bo szpitalem tego nazwac raczej sie nie da a wam tam pomorze ???? i wczym ? nie zauwazyliscie ze czasami zakłady pogrzebowe szybciej od karetek podjezdzaja!!!!!
27. Dodane przez Sie wie, w dniu - 03-01-2012 21:22
Szanowny Panie Stanisławie miałem o Panu całkiem dobre zdanie ale cóż musiałem się pomylić.Może lepiej będzie jak uderzy Pan się w swoją pierś i pana koledzy po fachu uczynią to samo bo skargi są raczej na lekarzy a nie na ratowników.Ratowników proszę zostawić w spokoju bo odwalają kawał roboty za marne pieniądze i muszą jeszcze wysłuchiwać takie pierdoły na swój temat.Żal.
28. Dodane przez mm, w dniu - 03-01-2012 21:26
karetka S jadąca na sygnale 60km/h to kpina, nie włączaj sygnałów bo śmiesznie wyglądasz. kto podpisał przegląd techniczny takiego samochodu? sznur samochodów za karetką na sygnale sam tak jechałem do Ślubowa, potem złamałem przepisy ruchu drogowego.
29. Dodane przez Lekarz ...., w dniu - 03-01-2012 21:33
Najwiekszym problemem jest sam Prezes....ale nie musi sie martwic,gdyz Przewodniczacy Rady Powiatu jest po jego stronie a w dodatku szykuje sie do odwolania Starosty i sam chce objac te funkcje.Wtedy gdy bedzie starosta wreszcie: zacznie dobrze dzialac Urzad Powiatowy,Szpital,powstanie z prawdziwego zdarzenia Muzeum.Wedlug mnie do takich wnioskow nasuwa fakt a wlasciwie wymowa artykulu Z.Jozefiaka w ktorym biczuje obecna koalicje i Staroste.Tylko czy Pan Zbyszek znajdzie 9 radnych ktorzy jednego odwolaja a drugiego powolaja? Bedzie trudno!Ciekawe ale Ja uwazam ,ze Pan Zbigniew bedzie zdecydowanie lepszym Starosta niz Pan Piotr...tylko co z Panem Piotrem ktory nie jest radnym?
30. Dodane przez 666, w dniu - 03-01-2012 21:34
popieram kom. 19
31. Dodane przez 666, w dniu - 03-01-2012 21:36
hahahahahahahahahahahaha cuda piszecie sami nie wiecie o czym hahahahahahaha
32. Dodane przez do kom 28, w dniu - 03-01-2012 21:56
Panie "mm" do tych co łamią przepisy drogowe to my Ratownicy jeździmy i zbieramy ich po rowach.Takie bzdety Pan pisze,że zalecałbym konsultację u Pana Henia-Góra ul Piastów.Pozdrawiam.
33. Dodane przez GÓROWIANIN, w dniu - 03-01-2012 22:29
SAMO MIEJSCE STACJONOWANIA POGOTOWIA NA OSIEDLU TO JUŻ JEST CHORE I TYSIĘCY LUDZI SŁUCHAJACYCH SYGNAŁÓW DZWIEKOWYCH TYCH KARETEK TO JEST PARODIA ..!!!!!
34. Dodane przez obserwator, w dniu - 03-01-2012 22:40
Józefiak biczuje?To predzej samokrytyka.Sam o sobie pisze.Byl z nimi,jest i pewnie bedzie.Gośc to lubi,podoba mu sie byc na swieczniku,teraz kiepsko broni wlasnego dupska-to nie ja,to oni!Mazul go kreuje i popiera,moze tez na staroste.
35. Dodane przez PACJENT, w dniu - 03-01-2012 23:06
`Dlaczego nie można doczekać się na wypis ze szpitala?Jak trafiłem drugi raz na oddział,to dopiero dostałem wypis z pierwszego pobytu.Z czym mam iść na kontrol do rodzinnego?Ten górowski szpital to parodia.Szkoda na niego pieniędzy i zdrowia.
36. Dodane przez x, w dniu - 04-01-2012 07:58
do komentarza 28: STARY JESTEŚ HARDKOREM !!!!
37. Dodane przez Fanfaron, w dniu - 04-01-2012 08:08
Ja pierdziu, ale upust złej krwi w kom. 19 i wielu innych, a więc potrzebna jest transfuzja. Po pierwsze, jeżeli karetka stoi pod szpitalem, to jest tak samo w gotowości do następnej akcji, jakby stała pod swoją siedzibą, a nawet w lepszej, bo ekipa ratunkowa jest wybudzona i nie trzeba pokonywać ograniczników prędkości na dojeździe do bazy. Po drugie, jeżeli w ocenie tejże fachowej ekipy za długo trzeba czekać na dojście lekarza do pacjenta, należy takie fakty zgłaszać do dyrekcji, a nie podnosić anonimowo larum. I po trzecie, nie można wymagać od prezesa żeby wytykał publicznie zarządowi przyłożenie ręki do utraty przez górowski szpital kontraktu na pogotowie, co znacznie uszczupla. Lepiej będzie jeżeli panowie wspólnie wyprostują nieporozumienia z pożytkiem dla pacjentów.
38. Dodane przez Mikolaj, w dniu - 04-01-2012 08:42
do 34,obserwatora :slusznie ,masz racje,Pan Przewodniczacy to samo jadro tej egzotycznej koalicji; PO ,PSL,Samoobrona,PIS i Partii Burmistrza Wasosza.Jak sie zabierali za rzadzenie to pod auspicjami Pani Burmistrz koalicje montowali:Biernacki,Jozefiak,Holtra. Ba mimo ,ze teraz ich krytykuje to podniosl reke za tym budzetem na 2012 rok,za powolaniem Hofmanna na Prezesa szpitala,za pracownia historyczna zamiast Muzeum.Obserwator ma racje ,ze chroni siebie i bycia przy WLADZY z IRENA.Najgorsze jest jednak to ,ze montuje front "nowej koalicji" razem z Mazulewiczem i Grochowiakiem i to jest fatalna wiadomosc.
39. Dodane przez ha, w dniu - 04-01-2012 12:26
no nietety odkąd nie ma pogotowia to klekajcie narody po godz.18 czeka się na lekarza o ile przyjdzie do złamanej nogi ginekolog a nie chirurg bo tak jest.ja byłam i weszłam do gabinetu a tam siedzą 2 pielęgniarki jakaś radiolog i gadają sobie o żylakach a ja stoje i nikt na mnie uwagi nie zwraca.Ludzie gdzie tak jest:((
40. Dodane przez Templariusz, w dniu - 04-01-2012 14:42
Panie Hoffmann zaraz do Pana wezwiemy karetkę.Na sygnale.
41. Dodane przez skahdsuogvf, w dniu - 04-01-2012 15:12
Jak źle w szpitalu to wszystko wina Hoffmanna, jak chce coś naprawić, np. zwalniając tych co schodzą do pacjenta pół godziny to też źle robi, albo upominając kogoś za podejście do pracy to źle, w ogóle cokolwiek robi to tez źle robi!!! To nie jego wina ze karetki są, tam gdzie są, a lekarze po jego wyjściu robią co chcą... Może monitoring założyć to ekipa naszego 'wspaniałego" szpitala zacznie się starać i poszanuje swoją prace...
42. Dodane przez ja, w dniu - 04-01-2012 16:30
pielegniarz z 19 bardzo sie rozpisal, chyba sam jest winny skoro tak zasadnie sie tlumaczy, a moze tak na stanowisko dyyrektora zozu jak tat dobrze zna przepisy,najlepiej zlikwidowac pogotowie i szpital w gorze, bo wiecej juz nic nie ma, na co wtedy bedziecie narzekac!!!!!!!!!!! w gorze to normalne!!!!!!!!
43. Dodane przez Kobieta, w dniu - 04-01-2012 16:41
Witam.popieram kom.41.Jest to osoba na odpowiednim stanowisku P.Hoffman o nim mowa.10 lat temu ten człowiek uratował mi ZYCIE.GDYBY NIE JESGO WIEDZA !!ZNAJONOSC FACUHU NIE BYŁO MI DANE PRZYWITAC ROK 2012.NALEZY MU SIE SZACUNEK .UZNANIE ZYCZE WSZYSTKIEGO DOBREGO P.Hoffmanie.
44. Dodane przez Name Gamon, w dniu - 04-01-2012 21:08
Mnie denerwuje najbardziej to ,ze Pan Przewodniczacy biega po Gorze razem z Mazulewiczem i Grochowiakiem i opowiadaja ,ze maja 11 radnych,a w tym i radnych opozycyjnych dzieki czemu obala Piotra i powolaja Zbyszka. Rozmawialem z kazdym z 5-radnych opozocyjnych ktorzy powiedzieli ,ze "nikt nami nie bedzie MANIPULOWAC" jAK BEDZIEMY CHCIELI TO BEDZIEMY GLOSOWAC TAK JAK MY BEDZIEMY CHCIELI A NIE KLIKA M.AZULOWICZO-JOZEFIAKOWEJ.Wiec niech nie opowiadaja bzdur.
45. Dodane przez agatka, w dniu - 05-01-2012 11:30
PAN HOFFMANN SZUKA WINY ZAWSZE POZA SOBĄ. TERAZ PADŁO NA WSCHOWĘ, MOZE NASTEPNYM RAZEM ROSJA? SPISEK NIEMIECKI? 
TEN CZŁOWIEK SMIEJE SIĘ ZA PLECAMI ZE ROBI NAS W KONIA. ARGUMENT Z MOSTEM JEST TAK DURNOWATY, ZE JESLI WEZMA GO POD UWAGĘ RADNI, TO OKAŻĄ SIĘ IDIOTAMI. JEDEN Z RADYCH KIEDYS MI POWIEDZIAŁ, ZE ZDAJE SOBIE SPRAWĘ Z ZAKULISOWYCH INTENCJI NIEKTÓRYCH LUDZI, ALE NIE MA WOLI WIĘKSZOŚCI ABY OPRZEĆ SIĘ PRYWATNYM INTERESOM. PANIE DOKTORZE, PANU JUŻ DZIEKUJEMY JAK PARĘ LAT TEMU, POZDROWIENIA DLA B(...)!
reklama
46. Dodane przez agent, w dniu - 05-01-2012 11:46
w tym wszystkim chodzi nie o pogotowie ale o pieniądze z kontraktu za pogotowie,a personel jak zwykle dostawał i dostaje ochłapy!
47. Dodane przez xyz, w dniu - 05-01-2012 14:36
Mieszkam niedaleko pogotowia. Zgadnijcie co przed chwilą przejechało z zawrotną prędkością światła? Tak to właśnie karetka ze zdjęcia. A za chwilę pracownicy pogotowia ze Wschowy znów będą narzekać że nie zdążyli dojechać bo stan dróg, bo odległość, bo szpital. A może dałoby się tak kupić nowy samochód zamiast jeździć wypożyczonym i rozwijać prędkość trochę wyższą niż 70 km/h?
48. Dodane przez jarek, w dniu - 05-01-2012 15:35
pamiętajcie o tym ,że tylko co czwarty przywożony przez ratowników osobnik tak na prawdę wymaga pomocy ratowników i transportu medycznego. a kiedy np.chirurg jest w czasie operacji to ma zostawić pacjenta zotwartym brzuchem bo p.ratownicy przywieżli pijanego z ulicy
49. Dodane przez ktos, w dniu - 05-01-2012 17:05
A gdzie sie podział Wytrwały?Myślę,że niektóre z komentarzy sa jego autorstwa,ale dlaczego sie nie ujawnia?U siebie też milczy wymownie.Dostal baty za Bysia?Wielkie rozczarowanie,panie P.!
50. Dodane przez aaaasas, w dniu - 05-01-2012 17:15
A mieszkańcy Wąsosza którą karetką woleliby jeździć starą czy nową? I co ma do tego Hoffman?
51. Dodane przez 666, w dniu - 05-01-2012 17:18
Dajcie już spokój z tymi komentarzami to i tak nic nie pomoże ani Ratownikom którzy ciężko pracują , ani nam pacjentom którzy chorują. Wszyscy żyjemy po to żeby ŻYĆ!!!
52. Dodane przez 666, w dniu - 05-01-2012 17:30
Leszno też boryka się z niesprawiedliwością z NFZ, dlaczego, dlaczego tak musi być , "dlaczego ludzie ludziom zgotowali taki los" Z.Nałkowska :[ a ponoć wejdzie ustawa że kobiety nie mogą pracować w Ratownictwie czy to jest normalne w naszych czasach? Mężczyźni noszą ciężary (50kg na głowę) prawo tego zabrania ale oni mogą, a kobiety !!!!!!!!!!!!! dyskryminacja. Po co otworzyliście politycy taką szkołę wiedząc że tak będzie !!!!!!!!!!!! PARANOJA
53. Dodane przez xxxxxxxxxxxx, w dniu - 05-01-2012 17:47
Pan Karmiński był zawsze otwarty na rozmowy ciekawe z kim i gdzie?
54. Dodane przez do kom. 48, w dniu - 05-01-2012 17:55
czy pijany, czy nie, to też człowiek!!!! obojętnie. Dla Ratowników ważne jest aby ratować życie ludzkie i taka jest prawda. Jarku nie chciej być w takiej sytuacji. Pozdrawiam.
55. Dodane przez Name Gamon, w dniu - 06-01-2012 11:08
Uwazam ,ze naigrywanie sie z Wiesia Pluty ,ze milczy jest akcja Roberta i Adriana by sprowokowac Wieslawa do ostrej reakci co pozwoli Przewodniczacemu Rady Powiatu by rekami Starosty rozprawic sie z Dyrektorem Zespolu Szkol....oj Panie Zbyszku tak sie nie godzi chrzescijaninowi.
56. Dodane przez Leń, w dniu - 06-01-2012 16:33
Kamień z serca mi spadł uffff!Myślałem że tylko w Kościanie jest taki zwis lekarzy w stosunku do pacjentów a tu proszę jest to norma lekarze pacjentów mają gdzieś.Pogotowie wszędzie jest w (...) kopane niestety.Pozdrawiam Ratowników.
57. Dodane przez klik, w dniu - 06-01-2012 18:14
straz pozarna policja maja super nowe wozy bojowe i samochody osobowe,a prawie w calej Polsce do ratowania ludzi i przewozenia ich sluza takie karetki ,ktore maja nakulane po 400tys.km.prawie i nikt tym sie nie martwi.Sa jak furmanki,lepszymi furami rolnicy ,przedsiebiorcy woza swoj towar na targ czy do hurtowni.A karetkami wozi sie ludzi,ktos na to na gorze pozwolil.Ta karetka na fottce pochodzi pewnie n niemiec gdzie juz zostala wycofana z obiegu,a u nas w polsce jeszcze pojezdzi kilkanascie tys.km
58. Dodane przez koleś, w dniu - 07-01-2012 12:46
DO WĄSOSZA MOŻNA ZAJECHAC W 15 MIN.
59. Dodane przez dasd, w dniu - 07-01-2012 16:44
Tą karetką byśzajechał w 15 min?
60. Dodane przez poparcie dla kom. 59, w dniu - 07-01-2012 20:31
tą karetka jedziesz 0,5 godz na Wrocławską:} dałem śmiech ale to jest żałosne, upokarzające!!!!!!!!!
61. Dodane przez 666, w dniu - 07-01-2012 20:39
Jan Paweł II: Nie lękajcie się !!!
62. Dodane przez xyz, w dniu - 07-01-2012 20:49
do Lubina pop. dla kom 59 ha haha
63. Dodane przez xyz, w dniu - 07-01-2012 23:17
Karetka jadąca na sygnale nie jest w stanie dojechać do Wąsosza w 20 minut (stwierdzenie dyrektora wschowskiego szpitala). Autobus PKS mający po drodze 8 przystanków jedzie do Wąsosza 31 minut. Po co nam w takim razie takie pogotowie? Autobusem będzie szybciej:)
64. Dodane przez a świstak siedzi..., w dniu - 08-01-2012 23:14
Tak!!! najlepiej zlikwidować pogotowie, na szpitalu zrobić jeden mega ZOL ( Zakład opiekuńczo- leczniczy dla niewtajemniczonych ) i wtedy będzie po problemie. Tylko ciekawe do czego wtedy społeczeństwo powiatu górowskiego się (...)?!! Wypad na podkarpacie!! Tam gdzie niegdzie pogotowie jeszcze NYSĄ jeździ. Wtedy docenicie co macie.
65. Dodane przez g., w dniu - 22-01-2012 22:30
dr,hoffman jest ok,i nikt mu nie dorówna\\a to ze gadacie to puste słowa na wiatr.totalna łazenada;)pozdrawiam
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 2 pokojow... Leszno 1800
Domek na działce ogr... Leszno 89000
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj