Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Kwietnia 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Góra arrow Kto postrzelił psy?

Kto postrzelił psy?

Kto postrzelił psy?

21.01.2012. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
strzal-archiwum.jpgGórowska policja poszukuje osoby, która kilka dni temu we wsi Czeladź Wielka w gminie Wąsosz, postrzeliła dwa psy. Zwierzęta  trafiono jednym strzałem. Oba psy mają przestrzelone kończyny. Jednemu amputowano łapę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Psy zostały postrzelone w piątek, 13 stycznia między godz. 16.00 a 17.00. Zwierzęta biegały na polu między blokami i lasem. Zwykle psy były wyprowadzane przez jednego z właścicieli. - Czekałam na nie na chodniku przed domem, a gdy zrobiło się szaro nagle usłyszałam strzał i skamlanie zwierząt - opowiada mieszkanka czeladzi - nie mogliśmy ich znaleźć. Dopiero wieczorem okazało się, że nasz pies wrócił sam do budy w okolicach bloku. Zwierze sąsiadki doczołgało się do budynków dopiero
w niedzielę. - To był bliski strzał - zaznacza kobieta - musiał paść na polu, bo słyszeliśmy go bardzo wyraźnie.

Okazało się, że pocisk trafił oba psy w nogi. Jeden z nich ma przestrzelony staw, a drugi łapę, którą weterynarze musieli amputować. Podobny los może spotkać także drugiego czworonoga. Właściciele psów wyliczają, że leczenie pupili kosztowało już każdego z nich ponad tysiąc zł. - Zależy nam na znalezieniu osoby, która wyrządziła taką krzywdę naszym zwierzętom. Chcemy by poniosła ona konsekwencje prawne i finansowe - mówią mieszkańcy Czeladzi Wielkiej.

Rozżaleni właściciele czworonogów zgłosili sprawę policji. Zaznaczyli, że nie chcą, by zajmował się tym policjant, który jednocześnie jest myśliwym. - Obawiamy się, że nie będzie bezstronny - mówią.

Te obawy rozwiewa Komenda Powiatowa Policji w Góre. - Sprawa jest w toku - informuje Janusz Szendryk, naczelnik wydziału prewencji - jest to postępowanie sprawdzające, które ma wyjaśnić wszystkie okoliczności postrzelenia psów, dlatego odpowiedni kierownik rewiru poprosił właścicieli o złożenie zeznań i dostarczenie pełnej dokumentacji, czyli m.in. opisu obrażeń czy świadectw szczepień. Zebrane materiały zostaną przekazane śledczym.

Ustalenie sprawcy może się jednak okazać dość trudne. Choć właściciele czworonogów podejrzewają myśliwych miejscowego koła, nie jest to, zdaniem policji, przesądzone. - W Czeladzi Wielkiej zbiegają się obwody trzech kół łowieckich i Nadleśnictwa z Góry Śląskiej - informuje Szendryk - polują tam myśliwi z Leszna, Wąsosza i Sułowa, ale strzelać mogli tam także kłusownicy czy strażnicy leśni - dodaje naczelnik.

Postrzelenie wzbudza także sporo emocji w kontekście nowych przepisów. Zgodnie z nimi strzelanie do psów, nawet błąkających się i zagrażających otoczeniu jest absolutnie zabronione. Zmiany obowiązują od Nowego Roku.

Sprawą oprócz policji zajmie się zapewne także Okręgowa Rada Łowiecka, którą zawiadomili właściciele. Nie wykluczają oni także zgłoszenia postrzelenia do innych organizacji zajmujących się ochroną zwierząt. (kas)
 
Komentarze (109)
1. Dodane przez Kacper, w dniu - 21-01-2012 09:21
Zabronione jest równierz puszczanie psów luzem do lasu "by się najadły" bez kontroli właściciela. To właściciel psów powinien zostać ukarany za brak kontroli nad pasmi. Brak odpowiedzialności za czworonogi to nie to samo co miłosć do zwierząt.
2. Dodane przez loka, w dniu - 21-01-2012 09:32
Myśliwi,kułsownicy VON !!!!!!!!!,do siebie strzelajcie
3. Dodane przez do kom 1, w dniu - 21-01-2012 10:02
Widocznie nie masz psów ! 
Człowieku wyobraź sobie idziesz z psem na spacer , pies ci ucieka od ciebie (w jakimś tam kierunku) słyszysz strzał no i nie możesz swojego czworonoga znaleźć... 
Rozumując twoje stwierdzenie "by sie najadły" myślisz ze właściciel wypuścił je w tym celu ? Nie bądź śmieszny ! 
 
Złapać tego który postrzelił te psy ! Niech zobaczy jak to zwierze bez łapy sie teraz męczy :/
4. Dodane przez janusz, w dniu - 21-01-2012 10:19
I dobrze zrobił że strzelał, co robi pies puszczony luzem.Jak by pogryzł jakieś dziecko to by było lepiej??Moim zdaniem odrazu powinien palnąć własciciela psów!!
5. Dodane przez k, w dniu - 21-01-2012 10:37
oczywiscie ze wlasciciele powinni byc ukarani surowo za puszczanie psa do lasu bez opieki czlowieka taki pies to gorzej niz klusownik a moze i biegly za jakims zwierzakiem i wtedy padl strzal zeby je odstraszyc a ze mysliwy slabo strzela to je trafil ale lepiej ze psy trafil nizby mial trafic czlowieka jak niedawno w ksiazecym lesie to jest to nowe prawo zeby spuszczac psy z lancucha po 12 godz.uwiazania no i mamy
6. Dodane przez rozumny, w dniu - 21-01-2012 10:42
Głupota właściciela, najpierw wypuści psy na tzw.samopas a potem szuka winnych.Kupiłeś sobie psa to o niego dbaj,pies jak małe dziecko nie rozumie.A jak by samochód potrącił to wina wszystkich kierowców chyba.Po to ktoś wynalazł smycz, żeby właściciel miał więcej pociechy ze swego pupila.Bezprawie jest fakt wypuszczania psów bez nadzoru.MASZ PSA WIĘC MYŚL,JESTEŚ ZA NIEGO ODPOWIEDZIALNY.Teraz sądy będą rozpatrywać kto był mało rozsądny .
7. Dodane przez W, w dniu - 21-01-2012 10:50
wielkie zainteresowanie policji i słusznie,ale czy to zwierzę ,czy człowiek nie wolno żle czynić ,a tutaj bardziej liczy się zwierzę,według mnie policjanci bardziej zaangażowani zwierzętami ,a ludzie dla nich to śmiecie,można bić aż zabić.
8. Dodane przez jjj.ru, w dniu - 21-01-2012 10:51
I ZNOWU POLICJA GÓROWSKA-POSZUKUJE SPRAWCÓW ,KTO POSTRZELIŁ PSY,A KTO POBIŁ CZŁOWIEKA KTÓRY NIE ŻYJE W WĄSOSZU-TU NIE SZUKAJĄ SPRAWCÓW-BO CO SAMI BRALI W TYM UDZIAŁ-ZERO KOMENTARZA Z MOJEJ STRONY.
9. Dodane przez do Kacpra, w dniu - 21-01-2012 10:53
Jak jesteś blondynką to idz na spacer z psem do lasu i spuszczaj go ze smyczy.To nie gra na PS.Gratuluję inteligencji.Pa...nt:)
10. Dodane przez boli, w dniu - 21-01-2012 10:54
Jakie to bolesne że aż tak mocn zaangażowała się policja ,z jednej strony dobrze bo nie należy robić krzywdy nawet dla zwierzęcia,ale czemu nie angażowała się kiedy zabito człowieka na stacji bp w Wąsoszu
11. Dodane przez czytelnik, w dniu - 21-01-2012 11:50
Właściciele psów jak to bywa dopiero po czymś takim dopiero zaczynają lamentować.A tak to ich nie obchodzi los psów,pies ma instynkt drapieżcy więc jak coś wyczuje to samowola.Ludzka bezmyślność,nie wiedzieć gdzie są psy,wyjdzie to sam przyjdzie.Ukarać za to bo to żadna opieka nad zwierzęciem
12. Dodane przez do kom.10, w dniu - 21-01-2012 12:14
to jednak się okazało, że tego Pana na BP ktoś zabił?
13. Dodane przez Jan, w dniu - 21-01-2012 12:24
Nie Róbcie zadymy bo was znam nie zwracaliście uwagi jak pieski same całymi godzinami buszowały po polu i lesie taka ich natura a teraz szukacie głupiego żeby wyciągnoć pieniądze ciężkie czasy
reklama
14. Dodane przez ????, w dniu - 21-01-2012 12:26
KIEDY ZABITO KOGOŚ NA STACJI W WĄSOSZU ??? CICHO JEST O TEJ SPRAWIE...
15. Dodane przez Kojot, w dniu - 21-01-2012 12:57
Tak bywa jak człowiek ingeruje w naturę, pies tylko wraca do swojego naturalnego środowiska a ze przeszkadza człowiekowi w samopasie to trudno, myśliwi lepiej jak zajmniecie się ochroną zwierzyny, a co to za mysliwy który sztrzela do psa
16. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 21-01-2012 14:51
Były wójt (...) przed kilku laty w biały dzień na oczach gromady dzieci i dorosłych na osiedlu z zimną krwią zastrzelił małego pieska. Milicja nawet sprawy nie chciała przyjąć.  
Tą sprawę również wmiotą pod dywan.
17. Dodane przez xyz, w dniu - 21-01-2012 13:14
czy myśiwi także konsumują psy.na zdrowie.
18. Dodane przez do kom.9, w dniu - 21-01-2012 13:31
Na szczęście nie mam psa i nie jestem blondynką,ale gdybym miał psa to z pewnością pilnowałbym go i nie spuszczał z oka i nie pisz głupich komentarzy,jeśli masz psa to radzę pilnuj ,bo inaczej jako policjant będziesz miał zajęcie -którego ci brakuje.
19. Dodane przez do kom.6, w dniu - 21-01-2012 13:37
Rozumny to ty jesteś ale nie tam gdzie trzeba,szukasz winnych ,podpisałeś się rozumny ale dla mnie to mało zrozumiałe.
20. Dodane przez Piotruś Pan, w dniu - 21-01-2012 13:43
Kiedy piszecie głupoty szukając głupich - zajżyjcie do lustra. 
Nie dotyczy 7,8 i 10
21. Dodane przez do KACPRA kom.9, w dniu - 21-01-2012 13:43
Jaja sobie robisz jak będę chciał to kupię sobie psa a że mam tyle miejsca na swojej posesji że nie muszę szukać miejsca w lesie,a co do blondynki czy brunetki to się mylisz bo akurat jestem łysy
22. Dodane przez goldi, w dniu - 21-01-2012 14:15
Ten, kto strzelał to idiota, nie ulega wątpliwości. Ale popieram Kacpra, masz psa to go pilnuj. Sam mam dwa i pilnuję, wiem, że jeden ucieka to cały czas na smyczy chodzi.
23. Dodane przez Magda, w dniu - 21-01-2012 14:17
psy biegal po polu, a nie po lesie a w dodatku kolo bloków. Zostaly one wypuszczone aby sie wybiegaly. Jeżeli ktos uważa ze wolno strzelać do psa to nie ma serca i rozumu. ! To bylo tak blisko bloków... Mysliwi bez serc.!
24. Dodane przez PPPP, w dniu - 21-01-2012 14:27
Czy pan Kacper nie dowidzi czy co ?? !!! Jest napisane ,że psy zostały spuszczone na chwilę na POLE ŻEBY SIĘ WYBIEGAŁY !!!!!! Jeżeli ja pójdę na pole to też postrzelą. ?!
25. Dodane przez ..., w dniu - 21-01-2012 14:29
:\ w łeb niech sobie strzeli a nie do psa :/
26. Dodane przez ddr, w dniu - 21-01-2012 14:41
dziwni ludzie tutaj komentują. wg was lepiej strzelać do psów niż wypuszczać je luzem na jakimś polu? sam wypuszczam mojego bigla na polu i nikogo nie gonił ani nie gryzł. nie wyobrażam sobie też sytuacji iż ktoś do niego strzela. chyba bym takiemu łeb urwał! 
jak lubisz strzelać pajacu to strzel sobie w skroń! 
a tak na koniec...gdyby na tym polu biegały dzieci to też dostałyby kulkę? hm? bo biegały "luzem"?
27. Dodane przez xxxxx, w dniu - 21-01-2012 14:45
zastanawiam się kto pisze tak bezsensowne komentarze,ludzie ogarnijcie sie !zdziczały agresywny pies -owszem może wzbudzic w sobie instynkt łowczy,ale nie pies który jest zadbany,ma pełną miskę i właściciela.A panowie myśliwi powinni zainwestować w okulary,skoro trudno rozróżnić psa mającego właściciela od psa bezpańskiego.Kilkanaście lat temu mi też zastrzelono psa -jak się potem okazało odległość od domu wynosiła 150 m.Pies był zadbany z obrożą i w kagańcu.A propo myśliwych jeszcze -może w czasie mrozow warto by pomyślec też o dokarmianiu leśnej zwierzyny a nie tylko strzelaniu.Bezmyślnośc ludzka nie zna granic,szkoda tylko cierpienia tych zwierzat
28. Dodane przez Magda, w dniu - 21-01-2012 15:01
Chciałam jeszcze dodać, że te psy są młode i nie groźne. ! One na tym polu się tylko bawiły...
29. Dodane przez xxxx, w dniu - 21-01-2012 15:07
Tak to na wsi wygląda, psia samowola.Właściciel w domu a pies się włóczy poza mim,wtedy dopiero widać kto dba o zwierzę.Po czymś takim od razu właściciel sobie przypomina o swoim zwierzątku.Warunki niektórych psów są opłakane poza miastem.Śmieszne żeby ktoś kto się podjął wychowaniem psa nie wie gdzie się błąka.
30. Dodane przez qwq, w dniu - 21-01-2012 15:30
Wow bo psa postrzelili. A przecież zabito pana M. na stacji BP to jakoś cicho? Dlaczego?
31. Dodane przez dajd, w dniu - 21-01-2012 15:32
kiedyś w Braci Łowieckiej ukazał się artykuł, który pokazywał właśnie jak to ludzi postrzegają strzelanie do psów w lesie. W artykule było napisane, że pewien myśliwy na polowaniu zastrzelił psa, który nie posiadał obroży, nie reagował na gwizdy i nie było w pobliżu właściciela. Jak się później okazało pies należał do pana prawnika, który twierdził przed sądem, że pies był ulubieńcem rodziny. Mecenas był tak zły na myśliwego, że chciał go "zgnoić". Sprawa toczyła się przez dwa lata, ale na szczęście myśliwy ją wygrał. Po ponad dwóch latach stresów i wydanych pieniędzy pojechał na polowanie, na którym jak się później okazało usłyszał skomlenie psa. Obraz, który mu się później okazał zapamięta do końca życia! Mały chłopiec z krwawiącą nogą już resztkami sił trzymał się na małej brzozie pod którą trzy psy próbowały go atakować, jednak myśliwy mając przed oczami wydarzenia z przed paru lat najpierw strzelił w powietrze. Niestety psy pobudzone zapachem krwi nadal próbowały dorwać chłopca. Tym razem myśliwy strzelił już do psów. Dwa z nich zostały zastrzelone, a trzeci uciekł. Szybko pogotowie dojście do umówionego miejsca spotkanie się z lekarzami. Następnego dnia myśliwy chciał odwiedzić chłopca, ale ten gdy go zobaczył nie chciał z nim rozmawiać ani na niego patrzeć. Myśliwi stwierdził, że to przez szok. Wychodząc z pokoju gdzie leżał mały chłopiec minął się z dobrze znaną twarzą - prawnikiem, z którym przez dwa lata walczył. Jak się okazało był to ojciec zranionego chłopca. 
A teraz jeśli dotrwaliście do końca tego opowiadania to proszę uwierzcie, że myśliwi to nie szlachta, która strzela do wszystkiego co się rusza tylko to są to ludzie którzy wykonują naprawdę ciężką i nie docenianą pracę!
32. Dodane przez Zdzichu, w dniu - 21-01-2012 15:48
Niestety wśród mysliwych znajdzie się zawsze jakiś idiota.Przez takiego kolesia społeczeństwo patrzy na nas jak na zwyrodnialców... Sam mam psa i wiem , ze trudno go czasami upilnować . PZŁ powinno zrobić porządek z psudomyśliwymi. Strzelać to sobie mogą na strzelnicy.Koleś prawdopodobnie strzelał z dużej odległosci dlatego przysporzył zwierzakom tyle cierpień.
33. Dodane przez eeema, w dniu - 21-01-2012 15:48
Pies powinien być pilnowany to fakt ! ale,żeby od razu strzelać do psa to trzeba mieć niepokoleji !Myśliwi to ludzie bez uczuć,bez serca,którzy w większości skończyli podstawówkę !złapać takiego postrzelić w nogę i niech kuśtyka to może zmądrzeje
34. Dodane przez do kom.14, w dniu - 21-01-2012 16:08
dziwne głosno wszędzie a ty pytsz i piszrsz ze cicho,zabito bo jak inaczej jak go zaraz podłączyli pod respirator ,nie udawaj i nie pisz idioto że jest cicho,bo ja wiem że sprawa się toczy,brali udział policjanci i nie graj wariata-WSĘDZIE GŁOSNO NA TEMAT TEJ SPRAWY W WĄSOSZU NA STACJI BP TO BYŁO I NIE UDAWAJ ŻE NIE WIESZ.
35. Dodane przez do 12, w dniu - 21-01-2012 16:12
pobili -aż zabili na stacji bp i nikt nie udzielił pomocy nie wezwał pogotowia a pracownicy lepiej udawać że nic się nie dzieje,a może lubią patrzeć jak biją ,a policjnci 2 cwaniacy dobijają.
36. Dodane przez DO 14, w dniu - 21-01-2012 16:19
CO TY PISZESZ ? CICHO -TO CHYBA ZATYKASZ USZY ABY NIE SŁYSZEĆ DO TEJ PORY WSZYSCY GŁOŚNO O TYM MÓWIĄ,ŻE OBSŁUGA BP ZNAŁA TEGO PANA A MIMO TO NIC NIE ZROBIŁA ABY POMÓC-ALE POWIEDZĄ -TO BYŁ DOBRY CZŁOWIEK - NAJGŁOŚNIEJSZE JEST ŻE BYLI TAM POLICJANCI IMPREZOWALI ,WĄSOSZ NIE JEST DUŻY I NIE UDAWAJ ŻE CICHO JEST -TU KAŻDY O SOBIE WSZYSTKO WIE I TY YEŻ WIESZ ALE UDAJESZ GŁUPOLA.
37. Dodane przez akita, w dniu - 21-01-2012 16:31
mam psa i myślę za niego, pies jest wypuszczany na pola lasy po to zeby sie wybiegał bo mysle o nim zeby był zdrowy a nie zeby sie najadł(baranie) mój pies lepiej je na pewno od ciebie,do kom.6 a jak ci dziecko wpadnie pod samochód to czyja wina jest kierowy rodzicom trzeba kulkę w łeb od razu na miejscu. Ci co nie maja psa w domu to nie wiedza co to znaczy przyjaźń jaka może dac ci piesek.Dużo ludzi nie może mieć dzieci,a gdzieś swoja miłość musi oddać dlatego kupuje psa lub inne zwierze,pamiętajcie ci co maja dzieci niech któreś przyjdzie dumnie na działkę na cha-berek lub podepta mi trawnik wiatrówka w rękę i po nogach dzieciakom. Tak mam to robić? takie myślenie jest tylko dla zacofanych  
polaków PAMIETAJCIE ZE PIES MUSI SIE WYBIEGAC TAK SAMO JAK DZIECKO A NAWET WIĘCEJ TY TEZ SWOJEGO BACHORKA NIE PROWADZASZ ZA RĄCZKĘ TYLKO GO PUSZCZASZ ŻEBY SIĘ POBAWIŁ A ON W TEDY LEJE INNYCH LUB PSOCI SIĘ STARUSZKOM BO DZIECIAKI TO SA TERAZ GORSZE NIŻ TE ZWIERZĘTA
38. Dodane przez ada, w dniu - 21-01-2012 16:39
ludzie jak już piszecie komentarze piszcie na temat i rozsądnie bo żal czasem czytac wiadomosci takie bzdury piszecie jak masz napisac głupi tekst to wogóle nie komentuj
39. Dodane przez do 29, w dniu - 21-01-2012 16:40
mylisz się -na wsi bardziej dbają o psy ,sam ma 2 psy i mieszkam na wsi ,moje psy są zadbane i wiedzą gdzie mają miejsce na potrzeby fizjologiczne, a zobacz w mieście ,chodnik,ulica ,park-wszędzie psie odchody ,i gdzie według ciebie tumanie samowola -nie obrażaj bo nie ma porównania na wsi kultura a w mieście gwałty.kradzieże i.t.d
40. Dodane przez natalia, w dniu - 21-01-2012 16:41
ciekawe jak by ktoś tak temu co do piesków szczelał życzymy mu tego samego :(
41. Dodane przez ala, w dniu - 21-01-2012 16:43
przebadać wszystkich łysych myśliwych - co mają pod skórą
42. Dodane przez wo, w dniu - 21-01-2012 17:29
ciekawe jak to się stało ze dwa psy jeden strzał... pewnie coś te pieski tam robili... :D
43. Dodane przez do 5, w dniu - 21-01-2012 18:23
byle co jesz i byle co piszesz
44. Dodane przez Majka, w dniu - 21-01-2012 18:27
"Czekałem na chodniku", "Słyszałem strzały" to znaczy, że psy biegały po polu bez opieki i mimo usłyszanych strzałów, gdy psy nie wróciły,pan właściciel poszedł sobie do domu, bo ciemno się zrobiło.Jeden pies przywlókł się sam a drugi dopiero następnego dnia. Człowieku za brak odpowiedzialności powinni ci przyłożyć tak samo jak temu ścierwu ze strzelbą. Myśliwi niby trzymają się kodeksu - kiedyś to była elita towarzyska a dzisiaj żal określić! ale jak nie ma do czego strzelać a tak bardzo się chce, to i pies za sarnę może posłużyć.Flinta musiała być niezłej marki skoro obydwa psy trafiono w łapy. - strzelał nie byle kto. Balistycznie można wszystko sprawdzić ale obawiam się, że właściciele nie postarali się by dotrzeć do miejsca pokotu - śrut czy szlifowana kulka , bo o takich zakazanych praktykach dało się słyszeć jak już"dobrze po bigosie" niestety. Nawet dobra wiatrówka,którą wolno posiadać każdemu może bardzo poranić zwierzaka. Myślę, że psy specjalnie dostały po łapach żeby już nigdy nie mogły same pobiegać - strasznie tym musiały jakiemuś zwyrodnialcowi grać na nerwach! Psy zapłaciły za głupotę właścicieli!Świat jest pełen idiotów i dlatego mój pies luzem biega tylko w naszym ogrodzie.
45. Dodane przez wp, w dniu - 21-01-2012 18:28
W mojej wsi panowal zwyczaj(może jeszcze?)ze calkiem legalnie ludzie zatrudniali mysliwego,aby zastrzelił ich psa.Uśpienie,weterynarz,to za duzo zachodu dla nich.Pieka wiązalo się na łancuchu,a pan mysliwy najpierw mierzył,a potem strzelal.To nie byly strzały z ukrycia,kiedy pies sie tego nie spodziewal.To była ohydna egzekucja.Robili to wszyscy mysliwi miejscowi.Zaznaczam,nie mam pewności czy dzieje się to dzisiaj,ale tak własnie bylo.A w lasach,na polach,to juz mieli prawdziwe uzywanie.Ponieważ walczylem z tym i głośno potępialem,to w nagrodę zastrzelono i mojego psa.Myślę też,że tych glupich,prymitywnych komentarzy,jak np.4,nie powinno sie drukować
46. Dodane przez do 30, w dniu - 21-01-2012 18:29
bo tam brała udział policja i dlatego niektórym gęby zanykają ,a że mają na sumieniu to są jak na razie cichi ale sprawiedliwość musi być muszą być ukarani ajak nie to zabiją następnego bo oni to -to potrafią
47. Dodane przez do 12, w dniu - 21-01-2012 18:35
na bp.zaczęli a w radiowozie dobili i zabili,a nadal cieszą się policjanci że pracują i nikt im nic nie zrobi-SILNI BARDZO SILNI TYLKO NIE W TYM CO TRZEBA c TYCH DWUCH POLICJANTÓW BAWI MORD.
48. Dodane przez HAHA, w dniu - 21-01-2012 18:43
i wierzycie że policja górowska znajdzie,śmiechu warte,chyba że ktoś im powie i pokaże palcem,oni żałują że to nie oni postrzelili bo to im przyjemność,policja górowska nic nie potrafi prócz jednej rzeczy a jakiej to wszyscy wiedzą
reklama
49. Dodane przez ja, w dniu - 21-01-2012 18:48
KACPER TY BARDZO PUSTY ,GUBISZ SIĘ CO PISZESZ I JESZCZE NIE NA TEMAT,
50. Dodane przez olek, w dniu - 21-01-2012 19:03
Każdy bezpański i samopas puszczony pies powinien zostać zabity gdyż stwarza zagrożenie dla innych ludzi i zwierząt. W lasach i na polach pełno dzikich psów, które atakują zwierzynę i ludzi. Chcecie się z takim dzikim "pieskiem" spotkać ? Ja nie mam na to ochoty bo chcę żyć i uważam, że jesli ktoś chce mieć psa to musi go pilnować i nie może puszczać samopas w las lub na pole.
51. Dodane przez marcin cieliczka, w dniu - 21-01-2012 19:05
Jakoś dwa lata temu w Cieszkowicach myśliwi mierzyli do ludzi i co? Nic, wezwana policja przyjechała, ale myśliwych nie mogła znaleźć, chyba poczuli się za mali na nich. A po szło o to, że pewien właściciel nieużytku, nie godził się na naruszenie jego własności, wywiązała się pyskówka, ale szlachetni myśliwi mieli jeszcze jeden argument - broń. Widziałem filmik z tej akcji.
52. Dodane przez kazio, w dniu - 21-01-2012 19:25
DO kom 4 GŁUPIE GADANIE ZARAZ BY DZIECKO POGRYZŁ CO BACHORY MOGĄ BYĆ BEZ OPIEKI DOROSŁYCH??? ZAWSZE KIEDY SŁYSZĘ O TAKICH ZDARZENIACH TO ZAWSZE SĄ DZIECI I DZIECI. TRZYMAJ SWEGO BACH... NA SMYCZY TO ZOBACZYSZ DOPIERO JAK SMAKUJE TAKI SPACEREK!!!!!!A MÓJ PIES MA TYLE ROZUMU ŻE MA GŁĘBOKO W DU... TWOJEGO ROZPUSZCZONEGO BACH...
53. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 21-01-2012 19:32
Do komentującego z nr 31 "dajd" Ty chyba kolego się czegoś nawąchałeś. Dobrze że podałeś tytuł pisma w którym się ten artykuł ukazał " BRAĆ ŁOWIECKA " dlatego można się z tego nieźle uśmiać. Mistrz LEM ze swoją twórczością mógłby pozazdrościć fantazji autorowi tego artykułu. Zejdź chłopie z ambony na ziemię.
54. Dodane przez DO 37, w dniu - 21-01-2012 20:08
CZYTAJĄC TWÓJ KOMENTARZ NALEŻĄ CI SIĘ SŁOWA UZNANIA -JAK MĄDRZE TO UJĘTE,WIDAĆ ŻE NIE WSZYSCY SĄ GŁUPCAMI-TEN KOMENTARZ JEST BARDZO MĄDRY I WZRUSZAJĄCY.
55. Dodane przez Lech, w dniu - 21-01-2012 22:11
POPIERAM KOM 2 !!!!!!!!!!!!!
56. Dodane przez miłośnik przyrody, w dniu - 21-01-2012 23:05
trzeba więc tym pieskom w Czeladzi rozsypać trochę spreparowanej kiełbaski po polach i sprawa się sama rozwiąże
57. Dodane przez piotrek, w dniu - 22-01-2012 08:58
sam jestem myśliwym, w związku z nowelą do ustawy o ochronie zwierząt ze stycznia tego roku kolega myśliwy złamał prawo. jednak właściciele psów też powinni zostać ukarani za puszczanie psów luzem. proponuję mandat po tysiąc na głowę i się oduczą!! 
a osoby które twierdzą, że ich pupile są nieszkodliwe proponuję obejrzeć zdjęcia rozszarpanych saren zajęcy.
58. Dodane przez ertw, w dniu - 22-01-2012 09:14
nie pisz pierduł ze mysliwi to pokąńczyli podstawowke,bo przecież mamy prezydenta myśliwego duzo lekarzy znam co są mys.koledzy rubcie porządek z tymi pieskami.pozdrawiam wszystkich myśliwych.
59. Dodane przez Edi, w dniu - 22-01-2012 10:59
Art. 6. 1. Zabrania się zabijania zwierząt, z wyjątkiem: 
5) usuwania osobników bezpośrednio zagrażających ludziom lub innym zwierzętom, jeżeli nie jest możliwy inny sposób usunięcia zagrożenia, 
prowadzonych zgodnie z art. 33 oraz przepisami odrębnymi. 
 
 
wiec osoba strzelajac amiała takie prawo jeśli psy goniły zwierzęta
60. Dodane przez sowa, w dniu - 22-01-2012 11:13
jak można tak sobie wypuszczać psy pewnie jeszcze bez kagańca dorośli się boją a co dopiero dzieci jeżeli chce sobie wypuścić psy niech to robi na swoim podwórku sami w tej wsi nie mieszkają ukarać właścicieli za bez państwo
61. Dodane przez Lida, w dniu - 22-01-2012 11:42
Do Majki. ! 
Właściciel miał iść na pole, żeby go tez postrzelono. ? Jeżeli myśliwy z łatwością strzelał do psa to i do człowieka mógł strzelić.... 
Drugi pies na drugi dzień rano był poszukiwany, niestety gdzieś w szoku uciekł. 
 
Jeżeli myśliwy strzelił to mógł zabić a nie skaleczyć go na całe życie. !! Zero odpowiedzialności. !! 
Z tego co wiem to myśliwy ma obowiązek dobić zwierzynę a nie puścić ją kaleką na pastwę losu....
62. Dodane przez juliii, w dniu - 22-01-2012 11:24
Dlaczego wszyscy myślą że były one puszczone na samopas. ? może wy tak robicie. ? Psy muszą być puszczane aby nie zdziczały, niebyły agresywne....
63. Dodane przez mysliwy, w dniu - 22-01-2012 12:14
Pies może biegać, ale po ogrodzonej posesji,a nie po lesie!
64. Dodane przez BAKO, w dniu - 22-01-2012 12:20
Popieram tylko mądre komentarze ze pies powinien być przy swoim panie a pan przy swoim psie o tym każdy człowiek wie.
65. Dodane przez wacek, w dniu - 22-01-2012 12:26
A może to nie myśliwy strzelał?
66. Dodane przez muszka0071, w dniu - 22-01-2012 12:26
czytam i czytam te komentarze i nic tylko śmiac mi się chce bo najwięcej mają do powiedzenia ci którzy wogóle nie znają sedna tej sprawy przeczytaliście kilka zdan na ten temat co tam się wydażyło a opisujecie to jak by przynajmiej połowa z was byla tam na miejscu (nie dotyczy tych mądrych komentarzy) prawda jest taka ze nikt nie ma prawa strzelac do psów i nie wazne czy to są bezpańskie psy czy nie jezeli te psy nie powinny się tam znaleź to co od razu do nich strzelac ??? głupota jakas a po za tym skoro juz ten głąb mysli strzelil to nie powinien zostawiac ich tak na pastwę losu a co wlascicielka jak usłyszała te strzały to miala tam leciec żeby ja tez postrzelili??? skąd mogła wiedziec kto to strzela....
67. Dodane przez fm, w dniu - 22-01-2012 12:58
Do piszącego komentarz 58 . 
Człowieku , ty chyba nawet podstawówki nie skończyłeś . 
 
Wracając do artykułu :psy nie mogą biegać po polach i łapać zwierzynę , właściciele tych psów powinni być ukarani . Ten co strzelał to partacz .
68. Dodane przez bezstronny, w dniu - 22-01-2012 13:05
tez mam czworonogi i nalezę do polskiego związku łowieckiego, psa powinno się pilnować to fakt, może uciec do lasu to fakt, ale trzeba go poszukać jak uciekł tak, niewierze ze myśliwy bezpodstawnie tak o sobie strzelił do psa, a już do dwóch jednym strzałem, kpina, gdzie był właściciel jak słyszał strzał i skomlenie, postanowił spuścić głowę i iść do domu? Nieodpowiedzialność właściciela, nic innego doprowadziła do takiego stanu rzeczy, jak by był w pobliżu pewnie nic by się nie wydarzyło,a nawet jeśli to by miał kogos na widelcu, ja swoje czworonogi mam pod okiem, zdarza się ze uciekną, to ich szukam, a jak by jakiś większy pies je rozszarpał to co , rozpętuje batalie, ludzie mamy 21 wiek , zacznijcie myśleć o ważniejszych rzeczach i sprawach, pozdrawiam uczciwych właścicieli czworonogów i mysliwych
69. Dodane przez rt, w dniu - 22-01-2012 13:13
Polska to chory kraj. Obowiązkiem właściciela psa jest zapewnienie mu możliwości m.in wybiegania się. Jeżeli właściciel takiej możliwości nie ma (własna posesja, ogrodzona łąka itd.) to dlaczego na psa się decydował? Kto zwalnia "psiarzy" z przestrzegania prawa (np. Ustawa o Lasach)? Wypuście psa w Niemczech to przekonacie się jak działa prawo . Można przecież hodować rybki w akwarium, nie każdy może mieć co chce. A w Polsce jest jak jest. Cytat z komentarz powyżej "PAMIETAJCIE ZE PIES MUSI SIE WYBIEGAC TAK SAMO JAK DZIECKO A NAWET WIĘCEJ TY TEZ SWOJEGO BACHORKA NIE PROWADZASZ ZA RĄCZKĘ TYLKO GO PUSZCZASZ ŻEBY SIĘ POBAWIŁ A ON W TEDY LEJE INNYCH LUB PSOCI SIĘ STARUSZKOM BO DZIECIAKI TO SA TERAZ GORSZE NIŻ TE ZWIERZĘTA" - mówi wszystko.
70. Dodane przez ali, w dniu - 22-01-2012 13:32
a skad wiesz ze to był mysliwy jak go nie widziałes moze to sasiad walił z kałacha do tych psów
71. Dodane przez hgf, w dniu - 22-01-2012 14:18
jak by psy luzem nie biegały nie było by problemu poza tym w pierwszej kolejności należało by ukarać wlaścicieli psów.
72. Dodane przez bez, w dniu - 22-01-2012 16:21
wszyscy komentujecie że psy biegaja po lasach , bezpańskie staważające zagrożenie dla zwierzyny dzikiej , jeden z komentarzy( 59) nawet posunął sie do cytatu z noweli do ustawy o ochronie zwierzat, że miał prawo zabić psa gdy ten gonił zwierzynę.A ja mam pytanie jak to sie ma do mysliwych polujących z psami które gonią zwierzynę , płosząc ją, do tych psów należałoby równiez strzelać bo to potencjalni zabójcy zwierząt. Po za tym myśliwy nie powinien oddać strzału do celu nierozpoznanego w tym przypadku był to celowe dzialanie mysliwego . Jak wieść gminna niesie to jeden myśliwy z Wąsosza a drugi z Płosek tego feralnego dnia strzelali w okolicy Czeladzi ciekawe co na to łowczy Koła Dzik.
73. Dodane przez lilo, w dniu - 22-01-2012 15:31
Uważam, że jeżeli już to myśliwy powinien upomnieć właścicieli, że psy nie powinny biegać po tym polu, a nie od razu do nich strzelać. !!!
74. Dodane przez lida, w dniu - 22-01-2012 15:34
Do 67.  
gdzie jest napisane, że łapał zwierzynę. ?
75. Dodane przez Lida, w dniu - 22-01-2012 15:38
Zgodnie z nimi strzelanie do psów, nawet błąkających się i zagrażających otoczeniu jest absolutnie zabronione. Zmiany obowiązują od Nowego Roku. !!!!!!!!!! 
 
Zanim strzelą niech poznają nowy kodeks, który ich obowiązuje.
76. Dodane przez do 66, w dniu - 22-01-2012 16:52
Tak, tak- okopujcie się, pogaŚCIE ŚWIATŁA, wróg nadchodzi! Może ze strachu przed wyjściem wieczorem na wabika psy wypuściliście? jAK NIE SŁYCHAĆ STRzAŁÓW TO MOŻECIE IŚĆ NA WIECZORNY SPACER ale Z PSAMI NA DŁUGICH SMYCZACH ! strzelec wyborowy WYCHOWUJE WAS WSZYSTKICH!pO zmroku CAŁA WIEŚ MA SPAĆ i żadnego szlajania się po polach! pOLICJa przez taki terror ma u was wyjątkowo spokojne dyżury -cała wieś skoszarowana w mieszkaniach! Macie kulkę po postrzałach psów, to szukać gnidy.Widział ktoś obcy samochód we wsi tego popołudnia? jak nie, to znaczy, że miejscowe bydle sobie używa. A jeśli strzelał od strony lasu, to na nogach też tam nie przyszedł. Tylko kto będzie chciał w sprawie psów robić konkretne śledztwo.Co do zabijania psów na wsiach przez myśliwych to niestety tak się dzieje. Myśliwi powinni być rozliczani z każdej kulki a amunicję powinny sprzedawać koła łowieckie albo policja!Weterynarz nie ma prawa uśpić zdrowego psa niestety a ludzie ze wsi są wyjątkowo okrutni - po treningach zabijania drobiu albo świń, zabicie psa czy szczeniaków, to dla nich bułka z masłem., zero uczuć! Tragiczne ale prawdziwe!
77. Dodane przez Mariusz, w dniu - 22-01-2012 18:39
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (po ostatniej nowelizacji): 
Art. 6. 1. Zabrania się zabijania zwierząt, z wyjątkiem: 
5) usuwania osobników bezpośrednio zagrażających ludziom lub innym zwierzętom, jeżeli nie jest możliwy inny sposób usunięcia zagrożenia, 
prowadzonych zgodnie z art. 33 oraz przepisami odrębnymi. 
Nie jest więc prawdą, że od 1 stycznia 2012, jak napisał Autor artykułu .
78. Dodane przez ania, w dniu - 22-01-2012 19:27
Ale o co chodzi? Las czy pole nie są miejscami do wypuszczania psów. Jak ktoś chce iść na spacer z psem to niech go trzyma na smyczy, albo założy mu kaganiec. W tym przypadku to właściciele psów powinni dostać mandat.
reklama
79. Dodane przez kazio, w dniu - 22-01-2012 19:40
Do kom 76 nareszcie mądry człowiek w 100% popieram.Święte słowa!!!!!!!!!
80. Dodane przez ccccccccccc, w dniu - 22-01-2012 20:46
właścicielom tych burków powinna policja wlepić mandat co te psy bez otoku robiły pod lasem a ten co strzelał to powinien poćwiczyć na strzelnicy
81. Dodane przez Znajomy 21, w dniu - 22-01-2012 23:07
Lekarz Powiatowy Weter(...). powinien się pofatygować m.in. do tej miejscowości i niech sprawdzi ile psów tam jest nie szczepionych przeciwko wściekliżnie i w jakich warunkach te psy są trzymane. W 90% są nie szczepione i walęsają się po caym terenie - nie tylko po polach i lasach - ZGROZA!.
82. Dodane przez ..........., w dniu - 22-01-2012 21:50
Niech sprawdzą na żwirowni w Kowalewie, przecież te psy wyjadaly tam "kanapki" pracownikom, a zwaszcza ten burek z bialą krawatką i dlatego zostaly odpowiednio "niechcąco" potraktowane przez pracujące tam "maszyny"...!
83. Dodane przez kkkkkk., w dniu - 22-01-2012 22:21
pies ma sie wybiegac a nie trzymac go na smyczy!
84. Dodane przez kmicic, w dniu - 22-01-2012 23:42
Nie rozumiem dlaczego tak w ogóle myśliwi, mają pozwolenie na zabijanie zwierząt? Ile ludzi, bezbronnych zgineło zginelo już?
85. Dodane przez oko, w dniu - 23-01-2012 10:44
Stop psim terorystom!!!. CHROŃMY NASZE DZIECI I ZWIERZĘTA PRZED PSAMI I ICH WŁAŚCICELAMI, gonić te psiska ile wlezie i karać mandatami właścicieli.Surowymi mandatami. Mój pies chodzi na smyczy, jak ktoś tego nie rozumie jakim zagrożeniem jest pies, to nie powinien mieć nawet prawa jazdy bo jest szaleńcem.
86. Dodane przez nieznany, w dniu - 23-01-2012 11:30
do kom 85 
WIELkIE WPÓŁCZUCIA DLA PSA, KTÓRY CALE SWE ŻYCIE SPĘDZIŁ NA SMYCZY nie wierzę że nawet na chwle nie spószcza pan psa aby sie wybiegał
87. Dodane przez oko, w dniu - 23-01-2012 15:45
sp"U"szczam psa ze smyczy na mojej, wielkiej, ogrodzonej posesji bo szanuję innych ludzi i ich bezpieczeństwo. Rozumiem że nie wszyscy muszą kochać moje psy tak jak ja. Pojmujesz dzieciaku o czym piszę. Karać po stokroć ludzi nieodpowiedzialnych którzy teroryzują świat swoimi psami. KARAĆ KARAĆ KARAĆ FINANSOWO DOTKLIWIE właścicieli psów lub eliminować ich psy . Prawo jest do przestrzegania . Koniec.
88. Dodane przez MAX, w dniu - 23-01-2012 18:31
Empatia. Zabijamy co się rusza ? tak myśli większość: najpierw rozgniotę butem żuczka, kupię wiatrówkę zabiję ptaszka, kupię strzelbę zabiję sarenkę, kupię karabin zabiję człowieka, użyje broni masowej zagłady i wszystko zgładzę. Pies na smyczy no super mu się żyje, nie pobiega, nie wylata choćby paru minut taki areszt no ale to człowiek król i władca więc pies tylko smycz i sikanie po kątach. Myśliwi to najlepsi ludzie pomagają nam wybijając zwierzątka, które przychodzą coś nie coś podjeść z naszego pola, przy okazji coś zabić dla poroża, aby znajomi i rodzina podziwiała takiego delikwenta. Podobał mi się tu jeden post gdzie myśliwy napisał,że te psy rozszarpują zwierzęta- a kto pierw do nich strzelał i je zranił, a kto na polowaniu wypuszcza psy luzem aby naganiały kto ? Wy sami, w waszym sercu nie ma odrobiny miłości do zwierząt bo sami siebie oszukujecie, stawiacie paśniki, aby później kula w łeb. Pozdro dal wszystkich WEGE
89. Dodane przez Tomasz, w dniu - 23-01-2012 18:47
Czy ktoś zrobi porządek z właścicielami tych psów. Psy to nie zabawka aby się nią nie zajmować jak się znudzi i puszczać je aby się włóczyły po polach i lasach i zabijały bezbronne zwierzęta dziko żyjące często w okresie wychowywania młodych itp.
90. Dodane przez Znajomy 21, w dniu - 23-01-2012 18:53
Cztam, i rozumiemi, że piszą takie bzdury w stosunku do myśliwych osoby, która nie mają pojęcia o lowiectwie i polowaniu przy użyciu psów. Co do komentarza nr 88, to psy nie rozszarpują zwierzęta postrzelone tylko mlode kożlaczki, zajączki itp. To nie wlaściciele psów placą rolnikom za szkody wyrządzone w uprawach i plodach rolnych!
91. Dodane przez mg, w dniu - 23-01-2012 19:07
Mam psa,idę na spacer jak najdalej od miejsc zamieszkałych,żeby piez mógł trochę pobiegać luzem.To fakt.Nie wiem -dlaczego tak wiele komentarzy jest tutaj o tym,iż psy gryzą dzieci,zagryzają dzikie zwierzęta itd.Nie wszystkie psy to zabójcy,opamiętajcie się,
92. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 23-01-2012 20:19
Temu myśliwemu który strzelał do tych psów życzę takiego zdarzenia na polowaniu !!!!!!!!wpisz w GOOgle " KRÓLIK VS MYŚLIWY "
93. Dodane przez babe, w dniu - 23-01-2012 21:35
hej ja tez mam psa mojago ukochanego i nigdy nie wypuszczam go samego to jes zwykly kundel a zostal juz 3 razy zaatakowany przez grozna rase raz przez ponoc niegroznego labradora ktury szedl bez smyczy i pani powidziala ze piesek jej nie gryzie a zrobil mojemu krzywde drugi raz kolo netto w gorze przez wilczura bez smyczy i kaganca a trzeci raz kolo starego kina przez pitbula tez bez smyczy i kaganca to dobrze ze chlopak do mni krzyknal ze mam psa wziazc na rece a dobre 15kg w ostatniej chwili go wzielam ale i tak go dziabnolw tej chwili boje sie wyjsc z moim psem na spacer bez meza nigdy bym nie zrobila krzywdy dla psa bo mojego mam 7 lat ale nie wiem jak mam sie teraz zachowac podczas ataku jakiego doznalam moze ze saba nosic jakis srodek usypiajacy nie szkodliwy
94. Dodane przez daniel, w dniu - 23-01-2012 22:35
Tutaj całą winę powinni ponieść głupi właściciele psów! Jest przepis nie puszczać psów luzem chyba że na ogrodzonym terenie prywatnym. Moja matka boi się pójść z psem na smyczy na spacer bo zaatakują ją bezpańskie kundle. Nasz kraj spada coraz bardziej na dno czy mi się tylko wydaje. Na zachodzie jakoś problemów z psami nie mają. A u nas jest i wciąż nie można z tym zrobić porządku!
95. Dodane przez daniel, w dniu - 23-01-2012 22:46
Ludzie poczekajcie jeszcze troszkę a będziecie mieli pietra żeby do lasu wyjść bo was psy zaatakują...
96. Dodane przez Maria, w dniu - 24-01-2012 01:58
Jak zawsze,bardzo madrze pisze Max 88.Calkowicie popieram i pozdrawiam serdecznie.
97. Dodane przez porządek, w dniu - 24-01-2012 09:42
czekam aż będzie można spacerowac luzem z lwami i słoniami w tym durnym kraju , wtedy wypuszczę swojego lwa niech sobie pohasa bo kocham lewki. W mądrym kraju Niemców właściciele psów dostali by po kilka tysi "ojro" kary za nieprzestrzeganie prawa i pozamiatane. Tam jest porządek i rozum dlatego oni jeżdża "beemkami" a my sprzątamy ich kible bo jesteśmy ekogłupkami nie pojmującymi zasad jakie rządzą społeczeństwami. Kiedy w Polsce skończy się samowola i zlewanie przepisów prawa - pytam się Was właściciele pieseczków ?
98. Dodane przez bezkom, w dniu - 24-01-2012 19:19
W Niemczech są w stu procentach mądrzejsi i lepiej wyszkoleni myśliwi. ! Za takie strzelanie do psów w Niemczech myśliwy straciłby licencje na broń, a kto wie czy nie trafił do więzienia.  
 
Dziękujemy wszystkim myśliwym za urocze komentarze, które zupełnie nie mają sensu i prawa bytu.
99. Dodane przez prawda, w dniu - 24-01-2012 19:47
do komentarza 97, popieram mądrych ludzi, a głupki niech nie piszą jak nie maja pojęcia co piszą, łowiectwo to bogactwo, z którego Polska jest dumna, niech każdy sobie puszcza swoje czworonogi po polach i lasach , a za szkody jakie wyrządzą ich "pupilki" zwierzynie niech zapłacą właściciele, niech zaczną myśleć co piszą, bo z tego co tu czytam, to piszą pseudowlasciciele , a prawda jest taka ze jak taki piesio poleci się wybiegać i wróci z wścieklizna bo miał kontakt z chorym lisem niech zarazi swojego pana, to zobaczymy co wtedy tu napisze, mamy chorych ustawodawców i dlatego mamy takie chore sytuacje, a pies to odpowiedzialność, na która jak się nie ma warunków to się nie zgadza!!!!!!!!!
100. Dodane przez OBOWIAZEK, w dniu - 25-01-2012 11:13
Najgorsi mysliwi, jak zawsze. Zgadzam sie ze nie kazdy ktory poluje moze to robic ale nie tylko mysliwi sa problemem a wlasciele psow. Odpowiadaja za swoje zwierzeta. Pies w lesie ma byc na smyczy, BEZWZGLEDNIE! i argumentacja że ma się wybiegac jest nie na miejscu.
101. Dodane przez M., w dniu - 25-01-2012 17:36
O mysliwych ani myślę pisać.Nie zaslugują na najmniejsza wzmianke.Smutne jest to,że wiele komentarzy pisza ludzie,ktorzy po prostu nie lubia zwierzat,a zwlaszcza psow.Zapominacie zupelnie o tym,że bardzo czesto,szczególnie te zwylke burki,ratowaly ludziom zycie.W najrozniejszych okolicznościach,nie bacząc na to,że same moga zginać.Nie będę wymieniac wszystkich przykladow-prasa,telewizja trabi o tym za kazdym razem.Często psiak dostaje jakiś medal i..zaraz o tym zapominacie.No,chocby piesek,ktory uratowal cała kamienice ludzi przed śmiercia w płomieniach.Albo ten kudlaty bohater,ktory ogrzewal swoim cialem dziecko w lesie-dzięki niemu przezyło.W tym lesie nalezalo go zastrzelić,bo tam był?..Smutni jesteście i wstyd mi,że należe do tego gatunku co wy.Człowiek to brzmi dumnie?...
102. Dodane przez naga, w dniu - 25-01-2012 20:27
Prawo zabrania wypuszczania kundla luzem bez smyczy i kagańca i koniec filozofi. Jak jakiś smutas tego nie kuma nie powinien mieć psa. Pies to nie zabawka.Zresztą jak ktoś nie ma dużej działki żeby pies się wylatał to powinien mieć zakaz posiadania psa. Po co męczyc psa dla własnej przyjemności ... nie kumam ?
103. Dodane przez xxx, w dniu - 25-01-2012 21:04
psy po Czeladzi nadal szwendają się jak bezpańskie bez kagańca ,bez właścicieli do sklepu strach wejść i pani której pies został poraniony też włóczył się nieraz sam
104. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 25-01-2012 21:06
Tak strzela nasza BRAĆ ŁOWIECKA !!!!!!! to czego się tu dziwić że zranili psa , ba oni strzelają nawet do siebie , patrz zdarzenia (wypadki)z bronią w ostatnich miesiącach. Wpisz w GOOgle " NAJGORSZY MYŚLIWY ŚWIATA "
105. Dodane przez gość, w dniu - 30-01-2012 16:51
To okropne co ci ludzie tu piszą to bezduszność, psy to najwierniejsi przyjaciele człowieka nie zdradzają tak jak człowiek to robi wręcz przeciwnie są z nami do samego końca to człowiek. do komentarza 100 psy na smyczy w lesie? to dlaczego myśliwych psy biegają po lesie bez smyczy? a później się gubią i się wałęsają po wsi to wasze psy są bez pańske jakoś nie martwicie się o wściekliznę jeśli wprowadzacie psy do lasu tyczy się komentarza 99 szok co z wami sie dzieje ludzie!!!
106. Dodane przez współczująca, w dniu - 31-01-2012 14:35
oj strasznie co się dzieje w tej Polsce o mój Boże:(:(!!!takie niewinne zwierzęcia cóż za polityka w tym nieszczęsnym kraju!:OO
107. Dodane przez współczująca, w dniu - 31-01-2012 14:39
oj co się w tej Polsce dzieje:(( o mój Boże jestem wręcz zszokowana co się w tej nieszczęsnej Polsce dzieje:(( jak można traktować tak niewinne zwierzęcia że w ciągu swojego żywota muszą się szwędać bez łap po ulicach i skomleć pod domami obcych:(
108. Dodane przez miłośnik psów, w dniu - 31-03-2012 20:31
i co? pan myśliwy jeżdżący błękitnym pikapem odpowiedział za swój haniebny wyczyn?jakoś nie wydaje mi się,i po co cała ta pisanina skoro i tak winny nie zostanie ukarany,a szkoda bo menda z niego gorsza niż Paździoch...
reklama
109. Dodane przez miłośnik psów, w dniu - 29-04-2012 13:56
I co dalej nie wiecie kto to postrzelił te psy na prośbę mieszkańców Czeladzi Wielkiej? trzeba wam list otwarty napisać szanowni policjańci?czy wielu myśliwych jeździ błękitnym pikapem?zrobicie coś z tym?czy może potrzebujecie jakiegoś bodźca?Szanowni myśliwi,czy w waszym gronie nie powinno być tak że wyrzuca się tych co czynią źle,czy nie powinniście sami oczyszczać swoich szeregów? a fe dzieciaki...fe...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie 2 pokojow... Leszno 1800
Domek na działce ogr... Leszno 89000
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj