Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Organizatorzy tegorocznego Pikniku Szybowcowego podali oficjalne dane na temat tegorocznej edycji imprezy. -Był on rekordowy pod każdym względem – mówi Mateusz Weber z Informacji Turystycznej Miasta Leszna – zarówno pod względem publiczności, jak i tego, co zaprezentowano.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W przesłanym mediom zestawieniu bardzo szczegółowo podano dane dotyczące tegorocznego Pikniku Szybowcowego, który odbył się 29 i 30 czerwca. Wzięło w nim udział łącznie 80 tysięcy widzów. 11 tysięcy osób uczestniczyło w sobotnim
koncercie zespołu Feel. Na niebie zaprezentowało się aż 68 statków powietrznych oraz 72 pilotów i skoczków spadochronowych. Imponująco wyglądają też ilości zużytych materiałów: ponad 6 tysięcy litrów paliwa lotniczego, 52 litry oleju silnikowego i 640 litrów parafiny używanej do wytwarzania dymu przez samoloty akrobacyjne.
100 hektarów terenu, na którym odbywał się piknik, zabezpieczono ponad kilometrem płotków, a nad całością imprezy czuwało 180 osób. Jedyną liczbą mniejszą od ubiegłorocznej była ilość interwencji medycznych - było ich 30, podczas gdy rok temu około 100. -To z pewnością także zasługa mniej upalnej pogody - wyjaśnia Mateusz Weber - jednak ta liczba akurat nas cieszy.
Jedyną daną, której nie ujęto w zestawieniu jest budżet imprezy, jednak już wcześniej wiceprezydent Grzegorz Rusiecki zdradził, że kosztowała ona około 200 tysięcy złotych. (jad)
1. Dodane przez lll, w dniu - 25-07-2013 14:46 jak 200 tys to i tak bardzo malo
2. Dodane przez BAX, w dniu - 25-07-2013 16:33 spalanie takie sobie, jak sam "ANTEK" pewnie pochłonął ze 2 tys. litrów i większość z tego oleju silnikowego
3. Dodane przez Piotr, w dniu - 25-07-2013 17:18 Jest jeszcze jeden rekord, czas przelotu F16 nad lotniskiem.
4. Dodane przez Państwo uczestnik, w dniu - 25-07-2013 17:41 A ,że skoczek polską flagę upuścił podczas skoków na rozpoczęcie to nikt nie widział? A takie bystrzach! Oby to nie był jakiś masoński podtekst.
5. Dodane przez matematyk, w dniu - 25-07-2013 19:28 fakt faktem Leszczyński piknik jest najlepszy w Polsce tylko trochę słaba reklama i brak patronatu medialnego na skale ogólnokrajową a co dopiero światową wychodzi że te 200tys zł to stanowczo za mało aby ta impreza się rozwijała powinno miasto 3razy tyle zainwestować bo to jest Największa i najtańsza promocja miasta na tak wielką skalę
6. Dodane przez miki, w dniu - 25-07-2013 19:43 przelot F-16 to była kpina, nawet ludzie nie zdążyli uruchomić aparatów foto i już go nie było. Porażka.
7. Dodane przez wzw, w dniu - 25-07-2013 22:14 Etam w Michałkowie było o 100% lepiej
8. Dodane przez F16, w dniu - 25-07-2013 22:30 Na f16 nawet komentator nie zdąrzył
- widzialeś przelot f16 w lesznie - nie zdążyłem się odwrócić
9. Dodane przez Krysia, w dniu - 25-07-2013 22:46 F 16 może wielu nie zauważyło, ale na pewno usłyszało- a to wystarczy by mieć jakiekolwiek wyobrażenie!!
10. Dodane przez Eda, w dniu - 26-07-2013 00:05 W zeszłym roku piknik był lepszy,albo tak trafiłem teraz,przerwy między pokazami długie,dawniej było wystawionych klilknascie marek samochodów,a teraz tylko Toyota,przyjechałem na F 16 a tu raz mignął z hukiem i KONIEC ! idę do samochodu a tu jakiś wieśniak na DGR zastawił mi samochód,na szczęscie przyszedł dosc szybko,bo syn się denerwował a żona czekała z obiadem,w zeszłym roku było znacznie lepiej więć nie podniecajcie się tak !
11. Dodane przez mardo76, w dniu - 26-07-2013 07:42 ciekawe ile litrow piwa wypito hhaahhaha.. pewnie tez padl rekord
12. Dodane przez amos, w dniu - 26-07-2013 11:50 Panie prof. Rusiecki, do ogrodzenia 100 ha terenu potrzeba co najmniej 2 km płotka. Ale tylko wtedy, kiedy jest to koło. W przypadku kwadratu to już są 4 km płotka. Wszystkie inne warianty, to jeszcze gorzej
13. Dodane przez Michał, w dniu - 26-07-2013 18:30 Szkoda, że już nie będzie fajnych atrakcji za rok
reklama
14. Dodane przez Szwed do amosa z 12-ki, w dniu - 26-07-2013 18:45 Podoba mi się takie naukowe podejście do tematu. Szkoda .że brakuje takiego podejścia wśród obywateli/państwa w sprawie Smoleńska.
15. Dodane przez Piotr, w dniu - 26-07-2013 20:21 Piknik Szybowcowy
16. Dodane przez Widz, w dniu - 26-07-2013 22:07 Ciekawe dlaczego nie dostałem paragonu za parking? Może dlatego że był on pod opieką straży pożarnej która nie ma obowiązku prowadzenia kasy fiskalnej. Jaki był podział pomiędzy Panem Głodkiem a strażakami i co na to Urząd Skarbowy?Bardzo sprytnie Panie dyrektorze Głodek. Tylko że takimi sprawami interesuje się CBA. Ciekawe jak z resztą Pana wpływów.
reklama
17. Dodane przez ,,,,,,, w dniu - 27-07-2013 09:25 do kom 14 obywatele juz rzygaja tym smolenskiem ,wiec daj spokoj
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.