Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow Leszno arrow Leszno przyjmie rannych Ukraińców?

Leszno przyjmie rannych Ukraińców?

25.02.2014. Radio Elka, Jarek Adamek
wszzesp.jpgWojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie jest jedną z czterech placówek w Wielkopolsce, która może przyjąć poszkodowanych w wyniku rewolucji na Ukrainie. Szpital zadeklarował 35 miejsc dla rannych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Z inicjatywą przyjęcia na leczenie do wielkopolskich szpitali wystąpił samorząd województwa na wniosek rządu. -Odpowiedzieliśmy na jego apel - wyjaśnia Tomasz Karmiński, zastępca dyrektora
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie. Leszczyńska placówka zadeklarowała możliwość przyjęcia 35 ukraińskich pacjentów. -Głównie na oddziały zabiegowe, ale jeśli będzie taka potrzeba to także na oddziały zachowawcze - mówi Tomasz Karmiński. Zapewnia on, że Ukraińcy nie „wypchną” nikogo z kolejki do szpitalnych łóżek, ponieważ będą przyjęci poza kontraktem z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Karmiński przyznaje, że jeszcze nie wiadomo jak leczenie ofiar Majdanu zostanie rozliczone. -To zagadka - mówi - podejrzewam że zapłaci za to budżet państwa, podobnie jak w przypadku ofiar klęsk żywiołowych.

Tomasz Karmiński zastrzega też, że jeszcze nie wiadomo, czy zaoferowana pomoc szpitala zostanie wykorzystana - jak na razie nie ma informacji czy jacyś ranni do Leszna trafią. (jad)
 
Komentarze (59)
1. Dodane przez qwerty, w dniu - 25-02-2014 09:11
Przecież to jest chore! Szpital krzyczy ze ma długi i ze nie ma pieniędzy, my Polacy musimy czekać latami na konsultacje z lekarzem albo na zabieg a oni przyjmują Ukraińców!!! I na dodatek Ukrainą będzie rządzić partia która zbytnio nie lubi Polaków i chce przyłączyć do siebie Zamość i okolice!
2. Dodane przez olek, w dniu - 25-02-2014 09:13
super jeszcze kilku z Afganistanu Libanu a ja 2 lata czekam do ortopedy z wizytom to cała Polska chory kraj
3. Dodane przez szlachta z Rydzyny, w dniu - 25-02-2014 09:20
a dla rodzimych mieszkańców miejsc brak.... do popisówek nasz kraj jest pierwszy, a swoich obywateli mamy w 4 literach.
4. Dodane przez :), w dniu - 25-02-2014 09:39
Ludzie gdzie my żyjemy. Szpitale nie potrafią zadbać o polskich pacjentów , a z naszych podatków mamy leczyć BANDEROWCÓW. JEDNYM SŁOWEM SZOK:(
5. Dodane przez Mario, w dniu - 25-02-2014 09:41
Nasz służba zdrowia ma się coraz lepiej i chyba wyszła z długów. Pacjęci czekają w kolejkach miesiącami i nikt o nich się tak nie martwi. Czy Donald płaci ekstra za takie leczenie. Może to już kampania wyborcza na koszt podatnika?
6. Dodane przez ricardo, w dniu - 25-02-2014 09:41
Pewnie płać składki, płać podatki, czekaj w kolejce nawet latami i przyjmij obywatela Ukrainy w pierwszej kolejności. Nie "wypchną" nikogo z kolejki, czyli mamy rozumieć, że normalnie te 35 łóżek stoi pustych? 
Takie rzeczy tylko w Polsce
7. Dodane przez lukasz19770519, w dniu - 25-02-2014 10:01
Tak przyjmijmy wszystkich bez kolejek a my Polacy będziemy czekać po pół roku za wizytą do lekarza specjalisty :(
8. Dodane przez Dobrze, w dniu - 25-02-2014 10:02
Dobrze, że taka pomoc jest okazywana. Byle tylko inni pacjenci nie wyskakiwali z tekstami o czasach opisywanych w trylogii Sienkiewicza, Akcji Wisła oraz UPA. Lepiej niech porozmawiają o tym co łączy czyli Euro2012 oraz pięknej przyrodzie, sztuce i zabytkach. 
Przed Ukrainą jeszcze długa, ciężka droga do normalności; przed tymi ludźmi też więc warto im pokazać pozytywne, łączące ludzi wartości.
9. Dodane przez pan Kracy, w dniu - 25-02-2014 10:31
Panowie,tylko bez przesady!Nie wyobrażam sobie leżeć na jednej sali z banderowcem!Stanowczo protestuję!
reklama
10. Dodane przez tak tylko, w dniu - 25-02-2014 10:32
A ci Ukraińcy ubezpieczeni chociaż, kto za nich zapłaci?
11. Dodane przez on42, w dniu - 25-02-2014 10:42
To my Polacy musimy w kolejkach czekać , płacimy wysokie składki do zus I CO? i do lekarza czy na zabiegi chodzimy prywatnie(jeśli nas na to stać) jak nie to czekamy ,cierpliwie na swoją kolej.....rozumiem pomagać ale wtedy gdy na swoim podwórku jest posprzatane, a u nas totalny bałagan..Polacy mogą czekać , umrzeć ale innym pomagany...gdzie tu logika?
12. Dodane przez XXX, w dniu - 25-02-2014 10:51
NIEŹLE DLA UKRAIŃCÓW ZNAJDZIE SIĘ AŻ TYLE MIEJSC W SZPITALU ALE JAK POLAK POTRZEBUJE POMOCY TO MIEJSC NIE MA I PRZYJMUJĄ TYLKO W NAGŁYCH PRZYPADKACH ZAGROŻENIA ŻYCIA !PRZECIEŻ TO JEST CHORE !
13. Dodane przez pacjent, w dniu - 25-02-2014 10:53
W świetle obecnej kondycji finansowej i POLSKICH pacjentów to jest jakas niewybredna kpina i plucie w twarz pacjentom -to jest hory kraj na czele z decydentami.
14. Dodane przez kiki, w dniu - 25-02-2014 10:54
paranora!!! dla Ukraińców mają miejsce a my z rejonu w razie czego to albo musimy czekac bo nie ma miejsc ..albo funduszy a co najlepsze stwierdza za akurat ten przypadek nie kwalifukje sie do hospitalizacji ... a potem jest za póżno ale dla ukraińców mijsce jest( chore to) po co polska miesza sie w nie swoje sprawy
15. Dodane przez kkk, w dniu - 25-02-2014 11:31
Ja się pytam...kto zapłaci za to!!??? Czyżby nasz NFZ miał jakieś pieniążki na górkę?! Czy może pociągną nas-podatników po kieszeni?!
16. Dodane przez Daras, w dniu - 25-02-2014 11:33
ile dostana za takie udostepnione miejsce dla Ukrainca? 
kto zaplaci rzad Polski, Unia, Ukraina? 
 
Moze caly szpital wynajmimy Ukrainie na pol roku zeby odbic sie od dna? 
 
dodatkowe koszty dla tluaczy pieknie ;)
17. Dodane przez do kom. 9, w dniu - 25-02-2014 11:48
Spokojnie, oni dostaną ,,1" z telewizorem, Ty pójdziesz na salę 10-cio osobową :)
18. Dodane przez Jan, w dniu - 25-02-2014 11:50
Nasz rząd zawsze wsadza nos w nie swoje sprawy,tak jak przebywali w Polsce za czasów Kwasniewskiego jeńcy z Guantanamo.Niech Tusk zapłaci z własnych pieniędzy za leczenie Ukraińców.My czekamy miesiącami na miejsce w szpitalu a tu proszę będziemy mieli gośći,którzy będą leczeni za darmochę My musimy być ubezpieczeni bo inaczej fora ze dwora.
19. Dodane przez Szarik, w dniu - 25-02-2014 11:55
W okresie kampanii wrześniowej rząd Rumunii przyjął wielu uchodźców z Polski, organizując także opiekę medyczną. Jak dobrze, że wtedy nie było internetu...
20. Dodane przez KKK, w dniu - 25-02-2014 12:25
do kom.17nie ma sal 10-cio osobowych,a jeśli już,to jest sala R i na pewno nie ma tam telewizora tylko monitory no chyba że lubisz podziwiać szlaczki na nich
21. Dodane przez sceptyk, w dniu - 25-02-2014 12:40
Ukraina jest prawie dwukrotnie większa od Polski i z taką ilością potłuczonych zwolenników Stepana B.znakomicie dałaby sobie radę.Rzecz w tym że poza Kijowem nikt nie chce mieć z nimi nic do czynienia.Coś w tym musi być. A więc nie śpieszmy się tak z tą pomocą bo w podzięce wsadza nam nóż w plecy jak to już nieraz w historii bywało.
22. Dodane przez Jacek, w dniu - 25-02-2014 12:53
Moja rodzina przeżyła rzeź Wołyńską i nikt mnie nie przekona do miłości Polsko-Ukraińskiej!!! A kto myśli inaczej to niech weźmie samochód, wywiesi na nim Polską flagę i jedzie na Ukrainę to zobaczy jak tam się nas miłuje!!! W pełni zgadzam się z przedmówcami, to skandal żeby Polacy czekali miesiącami a nawet latami na miejsce w szpitalu a bojówkarze z ukraińskiego Prawego Sektora byli przyjmowani poza kolejnością i leczeni na koszt polskiego podatnika!!!
23. Dodane przez jasiu, w dniu - 25-02-2014 12:54
Głupota nie upoważnia do stawiania ocen - najpierw nalezy zapytać a później komentować a nie siać nienawiść. Polecam na otrzeźwienie idiotyzmów w waszych głowach film Pokłosie !!
24. Dodane przez Inaczej, w dniu - 25-02-2014 12:55
Obyście wy wszyscy "miłosierni inaczej" nigdy sami nie musieli z takiej pomocy korzystać.
25. Dodane przez ALA, w dniu - 25-02-2014 13:19
to dlatego nie będzie wypłat za nadwykonania bo dla ukrainy pieniądze.Znów pielęgniarki muszą ponosić konsekwencje1 To znaczy że dyrektor nie może nikogo zwolnić ze względów ekonomicznych skoro stać nas na "prezenty"!
26. Dodane przez Do Szarika, w dniu - 25-02-2014 13:33
Dziękuję Ci chłopie, że napisałeś swój komentarz. Ja podpisuję się pod nim. Nie masz pojęcia jak to mi się spodobało. Są sytuacje, gdy udzielanej pomocy nie przelicza się na zyski i straty. Oj bałbym się podobnej rewolucji u nas... nie dalibyśmy rady się tak jednogłośnie zorganizować jak Ukraińcy. Klęska... jak w niemal kazdym powstaniu polskim... i to własnie z tej jednej jedynej wciaż tej samej przyczyny... skakanie sobie do gardeł i wzajemne animozje i leczenie kto większym patriotą.  
Aczkolwiek, za złe Ukraińcom nie mam, ale można zrozumieć pretensje rodaków. Teksty o banderowcach to już przesada. Nikt Stapana Bandery nie wynosi na piedestał, pamiętamy, co zrobiła jego formacja zbrojna gdy on siedział w Sachsenhausen. Nigdy nie zapomnimy tej rzezi, ale to nie był naród ukraiński, tylko jedna i to niezbyt liczna frakcja. To co nas smuci, to dzisiejsze taktowanie Bandery i to w zachodnich regionach Ukrainy. Nie poradzimy nic na to, jest dla nich patriotą, który siedział pół życia po więzieniach za to że chciał wolnej Ukrainy, ale mordu i faszystowskich zapędów nie zapomina się. Ukraińcy wiedza o tym, i tak pozostał na zawsze nam zgrzyt i powód do nienawiści... dopóki nie uświadomimy sobie, że można sobie wybaczyć i zyć w zgodzie. Bandytów nikt do władzy nie dopuści jak potrzebuje od UE pieniędzy i wszelkiej pomocy! Nikt Ci Przemyśla do Ukrainy nie przyłączy chłopcze! Oni się boją by Krym, Donieck, Charków utrzymać, a nie cokolwiek od Polski brać i dołączać! Nacjonaliści z flagami czarno-czerwonymi znaleźli dla siebie możliwość w rewolucji Majdanowskiej, my tez korzystaliśmy z pomocy różnych takich typów jak było nam trzeba... Nikt do władzy ich nie dopuści, bo wrócą pod skrzydła Putina i będzie jak było. Nie opowiadaj głupot i swoich własnych domysłów i demagogi (jakiś tam chłopaczek aktywny powyżej - pseudo-historyk).
27. Dodane przez Greg, w dniu - 25-02-2014 14:09
ukraiński nacjonalizm w Lesznie...
28. Dodane przez Młoda, w dniu - 25-02-2014 15:08
W Lesznie jakby nie przetrzymywali niepotrzebnie zdrowych pacjentów, którzy czekają tylko na badania to byłoby o wiele więcej miejsc...!!! Zgłosiłam się do szpitala w styczniu lekarz zapisał mnie na 20 lutego na badania, leżąc 5 dni w szpitalu lekarze stwierdzili, że badania nie będzie ponieważ kobietom w ciąży nie robi się takich badań... tylko, że o ciąży wiedzieli już w styczniu więc nie mam pojęcia dlaczego mnie w ogóle przyjmowali na oddział... pewnie żeby kasę zgarnąć za pacjenta...
29. Dodane przez Przeciwnik, w dniu - 25-02-2014 15:10
Stop pomocy dla Ukrainy na koszt naszych obywateli i z naszych pieniedzy!Jak ktoś chce pomagać to niech pomaga za swoje ,prywatne !Najłatwiej rozdaje sie pieniądze z budżetu!!swoje juz gorzej!
30. Dodane przez ala, w dniu - 25-02-2014 15:43
Świeczkę w oknie, owszem. Wstążeczkę w klapie też, ale realnie pomagać???? Z jakiej racji, przecież wszystko należy się nam, to nam trzeba dać, nam trzeba pomagać. Wszystko dla nas!!! 
Oj, żal mi was.
31. Dodane przez goscc89, w dniu - 25-02-2014 15:51
Za chwile u nas bedzie wojnaaa bo jakis delikwent ja rozpenta!! Zal ludzie czekaja w kolejkach na zabiegi po kilka lat a tacy z zukrainy wchodza bez kolejki i jeszzce panstwo zaplaci za nich no skandal!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale to przeciez POLSKA !! Żall
reklama
32. Dodane przez czytelnik, w dniu - 25-02-2014 15:54
Ciekawe dlaczego Donek i Bul nie są tacy miłosierni za własną kasę? A nas Polaków mają w d....e .Sama będę namawiała syna aby po studiach wyjechał z tego chorego kraju. Tu już się żyć nie daje. Oby Donek nie miał Majdanu w Polsce. Gdzie jest granica ludzkiej wytrzymałości? Przez to zaciskanie pasa niedługo się udusimy, a nasi prominenci, od najniższych szczebli począwszy, wraz z rodzinami żyją jak w czasach feudalnych. Pan musi mieć, a niziny społeczne muszą na nich pracować. My się przecież nie liczymy, jesteśmy tylko pionkami, o które nikt nie dba. Jak się przewrócisz to jeszcze wdepczą cię w błoto. O pomocy nie ma mowy. Chory kraj.
33. Dodane przez obserwator, w dniu - 25-02-2014 18:13
Aż ciarki przechodzą jak czyta się te komentarze!  
Przecież to jest sytuacja wyjątkowa! To tak samo jakbyście nie chcieli "wpuścić" przed siebie w kolejce kogoś z wypadku, który potrzebuje natychmiastowej pomocy!  
Przecież Oni są tak samo ludźmi jak i my! I tak samo mają swoje rodziny, są rodzicami, bądź dziećmi, mieli dotąd swoje życie! Są LUDŹMI!  
A obwinianie ludzi, za [postępowania ich przodków jest po prostu głupotą i świadczy o jakże płytkim myśleniu! 
Dziwicie się, że w trudnych czasach Polsce nikt nie chciał pomóc, a czy przypadkiem teraz Wy nie postulujecie o to, aby nie udzielić pomocy im?? 
Ludzka zawiść, brak tolerancji i empatii PRZERAŻA!!!
34. Dodane przez lekarz, w dniu - 25-02-2014 18:38
Muszą pamiętać o skierowaniu od lekarza rodzinnego.  
Nie wie kto i czy zapłaci ale przyjmie a co tam nie jego co się będzie przejmował - podatnicy zapłacą.
35. Dodane przez wstydmizamojkraj, w dniu - 25-02-2014 19:24
Wszyscy deklarują się za wolnością i demokracją, ale jak przychodzi do jakiejś aktywności to każdy pyta o stawkę. Godne pożałowania. Ludzie oburzają się o rzeczy które (w większości) ich nie dotyczą. Wstyd. Polska żółć i zachłanność. Komentarze sugerują, jak gdyby mieli odjąć sobie cokolwiek od ust i oddać pieniądze na rzecz Ukrainy. Niedorzeczność. Wolę, żeby wydano pieniądze z podatków na leczenie ludzi, którzy walczą w słusznym celu, aniżeli na nowy budynek ZUSu.  
 
Nigdy nie byliśmy, i nigdy nie będziemy wysoko cywilizowanym państwem jak Skandynawia czy chociażby Niemcy. Nie przy takim usposobieniu jego "obywateli."
36. Dodane przez Peter, w dniu - 25-02-2014 20:08
Polsce nigdy nikt nie pomógł,żyjemy w nędzy, a nadal chcemy się płaszczyć przed wszystkimi dookoła. To jest dopiero żałosne. Nie mówię, że nie mamy współczuć, ale to kuriozum, że biedny kraj wspiera finansowo inny, gdy dookoła sami bogacze z Niemcami i Rosjanami na czele.
37. Dodane przez ja, w dniu - 25-02-2014 20:12
przeraza to prawda ,ale może szpitale bez długów by się tym zajęły no chyba że fundusz na 100 procent to zapłaci , sytuacja naszego szpitala jest nie ciekawa świadczy o tym fakt pobierani co miesiąc pracownikom symbolicznej kwoty aby istniał ten właśnie szpital to by było na tyle nic dodać znajomy pojawić się musiał na szpitalnej wieczorynce nagły atak Chrobrego tam go wysłało ale powinien tam nie być usłyszał parokrotnie bo nie mieszka w Lesznie powinien pojechać do Ko......no taka to u nas uprzejmość dla pacjentów pielęgniarka ubiorem odbiegająca od medycznego ubioru to trzeba poprawić ,i pomagać Wszystkim
38. Dodane przez dzid, w dniu - 25-02-2014 20:17
a ja nie mogę się dostać do okulisty to jest po prostu chore
39. Dodane przez Jacek, w dniu - 25-02-2014 20:53
To nie chodzi o historię tylko o teraźniejszość. Władzę na Majdanie ma nacjonalistyczny Prawy Sektor który czci Banderę, Kliczko, Tymoszczenko są wygwizdywani. Prawdziwą władze na majdanie ma Dymytro Jarosz przywódca Tryzuba im. Stepana Bandery który razem SNA, Białym Młotem, UNA-UNSO, C14(neonazistowskie skrzydło Swobody której szefem jest słynny Oleg Tiahnybok)oraz piłkarskimi ultrasami tworzą Prawy Sektor. Najgorsze jest to zakłamywanie faktów przez nasze media(głównie TV) Dzisiaj mówimy o ściganiu Janukowicza winnego śmierci "pokojowo" nastawionych demonstrantów. Czemu nikt nie pamięta o tych 20 zabitych milicjantach którzy mieli głównie rany postrzałowe, jakoś przemilczane są słowa Jarosza który nawoływał do mobilizacji wszystkich którzy posiadają broń palną, o tych "pokojowych" koktajlach mołotowa... Prawda jest taka, że u nas piętnujemy coroczny pochód z okazji święta niepodległości, nazywając uczestników nacjonalistami, popieramy rozbijanie go za pomocą gazu łzawiącego i gumowych kul stosowanych przez policyjne oddziały prewencji. Jednocześnie gloryfikujemy "nacjonalistyczną" rewolucję na Ukrainie, której główną siłę stanowią ludzie mówiący o tym, że po dojściu do władzy podejmą działania dyplomatyczne aby Przemyśl i kilkanaście ościennych powiatów przyłączyć do Ukrainy... Ludzie dla których wzorem jest Stepan Bandera który ma na rękach krew ok 100 tys Polaków....  
Czy na Ukrainie nie ma już szpitali?
40. Dodane przez WACEK, w dniu - 25-02-2014 22:03
GADY- OJCA CIĘŻKO CHOREGO NIE PRZYJĘLI NA ODDZIAŁ BO NIE LECZYŁ SIĘ PRYWATNIE U ORDYNATORA
41. Dodane przez o rany!, w dniu - 25-02-2014 22:08
nie mogę uwierzyć w to co czytam! podobno 95% obywateli to u nas katolicy ale chyba właśnie przeszli na ciemną stronę mocy bo z tych wpisów widzę tylko: 
- miejsce w szpitalu jest moje i nie oddam, 
- pieniądze są moje i tak je kocham, że się nie podzielę, 
- jak ktoś kiedyś pomógł moim rodakom to kretyn bo ja nikomu nie pomogę, 
- wszyscy Ukraińcy są winni (nawet jeśli zginęli w wieku 25 lat) tego, że mieli u siebie kiedyś czarne owce... 
 
Mam wrażenie, że gdyby dać wam broń sami byście strzelali na Majdanie...
42. Dodane przez antyglobalista, w dniu - 25-02-2014 22:24
Do35. Nie bądź śmieszny. Tam nie chodzi o wolność i demokrację tylko o pieniądze. Janukowicz był wybrany w demokratycznych wyborach, nikt nie zakwestionował ich ważności. Do puki negocjował z UE wszyscy go chwalili, za EURO 2012, za wiele pozytywnych zmian. Dopiero kiedy nie zgodził się na warunki stawiane przez UE i nie podpisał umowy stowarzyszeniowej z dnia na dzień stał się dyktatorem!!! Którego należało obalić przy pomocy skrajnie prawicowych bojówek. Dzisiaj na Onecie można było przeczytać, że słynny film z majdanu "I am a Ukrainian" był sponsorowany przez USA. 
Proponuję wyleczyć się z kompleksów, nie wyjeżdżać z tekstami o wyższości Niemców czy Skandynawów. Tak naprawdę przeciętnego Niemca, Duńczyka czy Norwega nie obchodzi sytuacja na Ukrainie, tylko w polskich mediach jest to temat no1! Jeszcze jedno, tak się składa, że mam przyjaciela z Łotwy który ma rodzinę na Białorusi, Ukrainie czy Rosji. Wiele godzin spędziliśmy na rozmowach o tym jak się żyje ludziom w tych podobno totalitarnych krajach i wiesz co Ci powiem nie mamy moralnego prawa narzucać im zachodnioeuropejskiej formuły wolności i demokracji... Im jest tam po prostu dobrze!
43. Dodane przez Polak, w dniu - 25-02-2014 22:29
Wy prostaki.Nawet nie umiecie uszanować kogoś w potrzebie.
44. Dodane przez Kasia, w dniu - 25-02-2014 22:36
Ludzie! Mniej zawisci i choć odrobinę więcej wrażliwości i miłości!
45. Dodane przez Wersal nowe rozdanie, w dniu - 25-02-2014 23:22
Nie musimy pomagać za darmo . 
Możemy wziąć w rozliczeniu za pomoc: FSO Warszawa, Hutę i chyba stocznię. 
 
A po za tym to nie rewolucja a powstanie i jeszcze nie wiadomo czy się nie skończy plebiscytem na Krymie. 
 
No i jak to się stało , że polski majątek jest sprzedawany podmiotom nie przewidywalnym . 
Ukraina sobie poradzi. 
Zrezygnowała z Atomu za gwarancje bezpieczeństwa USA. 
Problem mają za oceanem . 
Okaże się czy słowo sojusznika jest więcej warte jak w latach czterdziestych.
46. Dodane przez Szarik, w dniu - 25-02-2014 23:34
Jak widać po lekturze większości komentarzy - Ukraińcy powinni być nam wdzięczni za nasze flagi na zdjęciach profilowych i lajki na Facebooku. Czy oni nie widzą jak my się dla nich poświęcamy??! Jeszcze im się leczenia zachciewa! Było iść na Majdan? Zamiast jak uczciwy obywatel rzucać obelgi na polityków krzepko dzierżąc w dłoni pilota...?
47. Dodane przez Do Polak, w dniu - 26-02-2014 00:04
I nie obrażaj myslących inaczej jak Ty od prostaków!Jak widzisz większosc komentujących jest przeciw!! Wiec w imię demokracji musisz uszanować taki wybór!W końcu na Ukrainie tez walczyli o demokracje - a w niej rządzi "wolny wybór" czyli większość!
48. Dodane przez Do kom.41, w dniu - 26-02-2014 00:07
Podobno 95% Przecież te dane są zakłamane.Policzyli pewnie ochrzczonych!Mnie tez ochrzcili bez mej zgody i co? mam ich teraz w d.... a do procentów mnie licza!
49. Dodane przez aga, w dniu - 26-02-2014 07:01
Skandal,Skandal to nie jest normalne brak slow dla nas nie ma miejsc w szpitalu bo zadluzony wysylaja chorych ludzi do domu a beda przyjmowac INNYCH skandal tylko Media wyslac i piekny reportaz zrobic i do telewizji .....czy Leszno nie ma prezydenta czy moze juz poparl decyzje .
50. Dodane przez ania, w dniu - 26-02-2014 07:02
Ok wszystko rozumiem pomoc i te inne rzeczy ale wutlumaczcie mi sutacje taka przedwczoraj dostalam skierowanie na usg brzuszka mojej 6letniej corki zaznaczam pilne... Termin za tydz dziecko na srodkach przeciwbolowych... Zaplacilam i mialo zrobione tego samego dnia. Wiec szlag mnie trafia jak ja jako obywatel tego kraju zeby dostac sie na badanie musze placic a obcym sie to udostepnia od reki..
51. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 26-02-2014 08:49
Smutne te komentarze.......Polska-Chrystus Narodów !, Przedmurze Chrześcijaństwa!, Wartości Chrześcijańskie!.Ile potrzeba jadu, nienawiści aby być tak dobrym polskim/leszczyńskim/ Katolikiem?
52. Dodane przez ada, w dniu - 26-02-2014 09:08
też jestem przeciwna by ukraińcy leczyli się u nas.Nierozumiem mamy swoje problemy i po co pchamy się z buciorami,długo niebędzimy czekać następne zamieszki będą u nas .do boju polsko
53. Dodane przez hjk, w dniu - 26-02-2014 12:04
Współczuję Ukraińcom, jak ich weźmie w obroty leszczyńska "ortopedia i chirurgia" to będą mięli powszywane szczypczyki na wysokości wątroby i odcinka lędźwiowego
54. Dodane przez Grzesiek, w dniu - 26-02-2014 12:18
sąsiadka z bloku na przeciwko na operację biodra czeka od roku, a termin ma na grudzień 2015, do tego czasu ma unikać przeciążeń, czyli gnić w łóżku lub fotelu domowym, nie stać ją na prywatne leczenie...w jej miejsce obcokrajowcy się wykurują za jubel, który panował w ich kraju i za to, że wycinali Polaków w pień w dziejach historii, a od nas Kozacy dostali praktycznie całą Ukrainę za free wieki temu....Polska i Polacy zawsze byli dy.ani
55. Dodane przez Broń Boże ...!!!!, w dniu - 26-02-2014 16:12
Broń nas Panie Boże przed takimi dalszymi rzadami Platformy Płażyńskiego ( który zapewne przewraca sie w grobie !!!!). Ukraincy w tym Bandy UPA wyrznęły polskie całe wsie i oto mamy reperkusję -pomagamy :szpitalnie , za chwile finansowo ....kosztem nas obywateli Polski .My natomiast pracujemy zaa minimalna pensję oraz czekamy na zabieg operacyjny 2 lata .... a na dodatek płacimy podatki . Jaki stad wniosek ??? Państwo niech wyciagna sami podczas wyborów do Sejmu !!!! Serdecznie pozdrawiam mgr Janusz (bezrobotny )
56. Dodane przez echhh.., w dniu - 26-02-2014 16:24
A jak my będziemy kiedyś w potrzebie?... 
Dzisiaj żałujemy paru głupich złotówek, (które wydajemy na pierdoły) żeby pomóc Ukraińcom - nie rządowi, nie Upowcom - tylko zwykłym ludziom.  
Co zrobimy, gdy u nas się będzie palić a sąsiedzi zamkną granice i szpitale???  
 
Co czujecie myśląc o Ukraińcach? Jeśli czujecie "cywilizacyjną wyższość" to znaczy, że nie ma dla naszego narodu nadziei. Z powodu bezgranicznej głupoty...
57. Dodane przez do 56, w dniu - 26-02-2014 17:37
Byliśmy wielokrotnie w potrzebie i zawsze wypinano się na nas, najbardziej w czasie rozbiorów, a później w 1939 - Francja i Wielka Brytania pokazała co znaczy sojusz z nimi, chwilę później USA i Wielka Brytania przehandlowały nas Rosji, stąd okres komuny - czy ktoś kiedykolwiek nam pomagał? Tak, w XV i XVI wieku, gdy rządziliśmy Europą, wówczas wszyscy pytali nas o to, czy mogą zaatakować swego wroga
58. Dodane przez czytelnik, w dniu - 26-02-2014 19:16
Nie mówię, żeby nie pomóc ludziom w potrzebie, bez względu na to skąd są. Rannemu należy się pomoc, ale całe to nasze śmieszne lecznictwo powinno się zmienić. Niech nasze państwo wreszcie zadba o obywateli i da im możliwość godziwego leczenia. Dzisiaj psy w schroniskach mają niejednokrotnie lepiej niż ludzie. Do tych biednych piesków to chociaż weterynarz zagląda, a nam ludziom zabiera się ogroooomne pieniądze na fundusz i nic z tego nie mamy i tak musimy iść do prywatnych gabinetów, o ile oczywiście mamy na to kasę. Niech pomagają lekarze wszystkim potrzebującym, zarówno Polakom jak i Ukraińcom. Rządzący!!!!! Pozwólcie lekarzom leczyć!!!!!!!
reklama
59. Dodane przez hancock, w dniu - 01-03-2014 09:53
Witam Pana o pseudonimie czytelnik. Dziękuję za głos rozsądku i zgadzam się całkowicie. Chciałbym tylko dodać, że mimo tego gdy rządzący "pozwolą lekarzom leczyć" (co bardzo mi się spodobało) warto dodać, że sami lekarze, nawet cała służba zdrowia powinna zmienić swą mentalność. Począwszy od zmęczonych życiem i pracą Pań za szybą w rejestracji przychodni, która pokazuje jak bardzo ma nas gdzieś, do Pani doktor na nocnym dyżurze w szpitalu, która wydziera się na ludzi z bólem w klatce piersiowej, że co tu robią i trzeba było iść na Chrobrego! Dość tej samowolki! Bogami nie jesteście! Ludzie nie są głupi, wiedzą, że nawet potrojone pensje nie zmienią Waszej mentalności i podejścia do pracy, powołania, służby! Jesteście tylko dludźmi powiecie? ... tak? To zachowujcie się jak ludzie, ale nie prostactwo krótkowzroczne, ale ponoć kwiat Narodu, inteligencja, lekarze, wykształceni specjaliści! Dość tego, bo i my Polacy, nie wytrzymamy i weźmiemy się za Was jak Ukraińcy za swoją władzę.  
Jestem niemal przekonany, że większość pisząca tu o UPA i ONU, faszystach ukraińckich, doskonale zdaje sobie sprawę, że przesadza, nazywając dzisiejsze ofiary Majdanu faszystami i mierzy jedną miarką, czują, że to nie tak, ale złość ich bierze, że w swoim własnym kraju proszą się o szacunek jako ludzie chorzy, i oglądają pełne oddanie obcokrajowcom, którym tak czy inaczej należy pomóc.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj