Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Dyrektor MZBK ma przygotować koncepcję urządzenia 24 mieszkań socjalnych w miejskich zasobach – powiedział w Radiu Elka wiceprezydent Adam Mytych. Broni on rezygnacji z lokali socjalnych na Grzybowie. -Groziło to zmniejszeniem wartości nieruchomości w tej dzielnicy – mówił.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Już informowaliśmy o tym, że prezydent Łukasz Borowiak zmienił przeznaczenie budowanych na Grzybowie budynków mieszkalnych - zamiast socjalnych powstaną tam lokale komunalne. Adam Mytych, który odpowiada w Urzędzie Miasta za kwestie gospodarki komunalnej uważa, że pomysł lokalizacji w tej dzielnicy mieszkań socjalnych
był bardzo pochopny. -Mieszkańcy zainwestowali w kosztowne działki i budowę domu, a sąsiedztwo lokali socjalnych zmniejszyłoby ich wartość - mówił - z jednej strony w przypadku sprzedaży nie odzyskaliby pieniędzy, z drugiej zaś banki, w których zaciągnęli kredyty mogłyby obniżyć wartość domów jako zabezpieczenia.
Samorząd ma wstępną zgodę na zmianę przeznaczenia budynków od Banku Gospodarstwa Krajowego, który dotuje budowę mieszkań socjalnych, jednak jej warunkiem jest znalezienie 24 innych lokali. -Z samym znalezieniem mieszkań nie będzie problemu - zapewnia Mytych - już zgłaszają się do nas osoby, które deklarują przeniesienie się z mieszkań komunalnych w inne miejsca, głównie do budowanych na Grzybowie budynków. Wiceprezydent zaznacza jednak, że pojawiają się problemy innego rodzaju. Pierwszym jest sfinansowanie inwestycji mieszkaniowych - zarówno tej na Grzybowie, jak i adaptacji lokali socjalnych.
Drugim jest odpowiednia alokacja osób, które trafią do mieszkań socjalnych. -Doświadczenia, jakie mamy z Gronowa pokazują, że jest to nieraz bardzo uciążliwe sąsiedztwo - przyznaje Adam Mytych - kumulacja tego rodzaju rodzin budzi zjawiska patologiczne. Wiceprezydent dodał, że szczegółową koncepcję urządzenia mieszkań socjalnych przygotowuje Jan Szafranek, dyrektor MZBK.
1. Dodane przez Franek, w dniu - 15-01-2015 13:17 00 frank po 4,20 (a był już ponad 5 zł dzisiaj), ludzie sobie żyły będą wypruwać by spłacać kredyty, a socjalne proponuje na wzór amerykański - kontenery i przyczepy pod miastem
2. Dodane przez gerard, w dniu - 15-01-2015 13:53 00 Kurde, głodny jestem a tylko pasztet mam i śledzie.
3. Dodane przez hahaha, w dniu - 15-01-2015 14:00 00 wybudować mieszkania na księżycu chociaż pewnie ludzie którzy kupili tam działki też będą protestować.
4. Dodane przez STARY, w dniu - 15-01-2015 14:07 00 PiS.Granda.
5. Dodane przez IREK, w dniu - 15-01-2015 14:07 00 Działki na Grzybowie nie były wcale takie drogie. Grunty pod te działki miasto dostało za darmo wraz ze szkołą rolniczą z Ministerstwa Rolnictwa i sprzedawało je stosunkowo tanio. Dlaczego tylko tam nie można obniżyć wartości nieruchomości?
6. Dodane przez Anna, w dniu - 15-01-2015 14:09 00 W Gronowie to nie wygląda dobrze ...
7. Dodane przez Podpowiadacz, w dniu - 15-01-2015 14:21 00 Nie wiem czy dawny Tonsil jest zagospodarowany ale w pobliżu torów, przy leszczyńskiej noclegowni, jest dużo pustych pomieszczeń, często należących do PKP. Może miasto by je przejęło, trochę wyremontowało i przynajmniej nie stałyby puste. PKP miałoby z głowy problem z ich utrzymaniem, nie byłoby kłopotliwego sąsiedztwa a mieszkańcy mieliby blisko do centrum, do urzędów, do szkół i na dworce. Myślę, że można by całkiem niedrogo przejąć od Gazowni niektóre pomieszczenia przy ul. Przemysłowej 20, obok Młyna. Wynajmuje te pomieszczenia co prawda kilka firm ale myślę, że nie gorszą i nie droższą lokalizację dałoby się dla nich znaleźć. Idealne miejsce dla Straży Miejskiej - 20 metrów na piechotę. Spore oszczędności na paliwie pewne.
8. Dodane przez lili, w dniu - 15-01-2015 14:28 00 wcale nie jest ładne osiedle ściemniali zeby działki sprzedać znam o wiele ładniejsze osiedla domków jednorodzinnych prezydent powinnien sie przyjrzeć ilu osobom płacił tamten prezydent za eksmisje z lokalu płacił właścicielom ponieważ nie chciało sie remontować takich mieszkań by przesiedlic eksmitowanych wolał płacic z urzedu i udawać ze wszystko jest w porzadku i przygotowywać dla eksmitowanych apartamenty pociągnąc do odpowiedzialnosci bo sa to lata nic nie robienia w tym zakresie
9. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 15-01-2015 14:38 00 Budynek po byłym pogotowiu straszy....... Więc może by go zagospodarować???
10. Dodane przez Zosia, w dniu - 15-01-2015 14:48 00 Do kom. Nr 5 - 200 zł. za metr to nie drogo? A gdzie mozna było kupić drozej w tamtym czasie. Na gronowie były za 50 zł. A to ze teraz jest już drugi przetarg na działki na leszczynowie i Zainteresowanych brak... Mówi samo za siebie. Nie tylko mieszkańcy Grzybowa uważają ze otoczenie nie sprzyja..... Szkoda ze urzędnicy nie przedstawiali kupującym całej wiedzy jaka wówczas posiadali dot. Tych terenów i planowanych tam inwestycji...Analityk giełdowy gdyby wykorzystał taka informacje byłby pociągnięty do odpowiedzialności a u nas społeczne przyzwolenie na tego typu działania! Szkoda ze nikt nie interesuje sie ze mozna budowac takie budynki taniej, ze lepiej jest wybudować komunalne o obecne komunalne sa w opłakanym stanie i przekazać je uczciwym ludziom.... Cieszy fakt, ze Prezydent Borowiak wysłuchał mieszkancow... Rozumie problem mieszkalnictwa w Lesznie i w końcu z miasta popłynie realna pomoc do najbardziej potrzebujących..... I zacznie przybywać mieszkań.... Bo za prezydenta Malepszego ich ubywalo....
11. Dodane przez hha, w dniu - 15-01-2015 15:03 00 Ciekawe co za niegospodarny urzedas wytypował ta lokalizacje na grzybowie ?
12. Dodane przez Wyszło szydło z worka, w dniu - 15-01-2015 15:03 00 Ot, powiedzenie godne "obrońcy wartości, równości wszystkich , żarliwego wyznawcy". Dla niego mieszkania socjalne obniżyły by wartość już tam pobudowanych. A jego myślenie, że biedni i nie mający środków na własne mieszkania to patologia, budzi we mnie obrzydzenie. A przecież jeszcze w niedalekiej przeszłości tak żarliwie "walczył"z systemem zniewalającym społeczeństwo/jego zdaniem/Ale cóż, jak powiadają "punkt widzenia zależy od wysokości siedzenia". A władza, jak władza, bije niektórym do łba.
13. Dodane przez et, w dniu - 15-01-2015 15:08 00 Nie chciałbym mieszkać koło osiedla budynków socjalnych. Nie chodzi o to, że mam coś przeciwko tym ludziom, ale prawda jest taka, że skupisko osób którym się w życiu nie udało rodzi w ich środowisku frustracje i przeświadczenie, że powinno się "zabrać innym i dać nam".
14. Dodane przez Echo, w dniu - 15-01-2015 15:12 00 Przecież ludzie mają mieszkania własnościowe i też przy przeniesieniu "ludzi z socjalu" obniży się ich wartość. Przecież Grzybowo to też takie samo miejsce jak gdzie indziej. Najlepiej do Ratusza ich dać i na Karasia. Brak słów kolesiostwo.
reklama
15. Dodane przez sputnick, w dniu - 15-01-2015 15:16 00 Od kiedy miasto tak bardzo martwi się o wartość działek swoich mieszkańców?
16. Dodane przez Obserwator, w dniu - 15-01-2015 15:16 00 A czy pan prezydent i pan Mytych martwi się obniżką działek i budynków na Gronowie. Tu też ludzie brali kredyty na budowę domów i tu bank nie obniży ich wartości jako zabezpieczenie ich spłaty.
17. Dodane przez ben, w dniu - 15-01-2015 15:37 00 Teraz już wiecie jak to będzie w najbliższym czasie wyglądać, Dzielenie ludzi na kategorie. "Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.): Art. 256. § 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. § 2. Tej samej karze podlega, kto w celu rozpowszechniania produkuje, utrwala lub sprowadza, nabywa, przechowuje, posiada, prezentuje, przewozi lub przesyła druk, nagranie lub inny przedmiot, zawierające treść określoną w § 1. Art. 257. Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowościowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."
18. Dodane przez PL, w dniu - 15-01-2015 16:02 00 Nie mam interesu aby bronić ludzi mających domy na Grzybowie ale rozumiem ich i ich obawy. Wystarczy.że w takim bloku socjalnym jedna rodzina będzie całe noce urządzała libacje całe otoczenie w lecie i na wiosnę a nawet w zimie spać nie może. Nie macie pojęcia jak w ciszy roznoszą się hałasy. Mieliśmy tego doświadczenie w innym mieście i dlatego popieram decyzję nowego prezydenta. Nie ma to nic wspólnego z dzieleniem na biednych i bogatych! Ludzie, którzy z róznych względów nie mieli ochoty zadbać o swoje życie nie muszą dostawać nowych lokali. Nam też nikt nie daje nic za darmo!
19. Dodane przez do 18, w dniu - 15-01-2015 16:18 00 Niestety, mieszkam niedaleko osiedla grzybowo i niejednokrotnie miałem "przyjemność" słuchać latem nocnego wycia pochlanych biesiadników, o słownictwie juz nie wspomnę, ale tak widocznie bawią się leszczyńskie elity domkowe.
20. Dodane przez ZENEK, w dniu - 15-01-2015 16:23 00 A co mają powiedzieć mieszkańcy ulic Jasna, Wierzbowa tam tez są socjalne !!!
21. Dodane przez do 19, w dniu - 15-01-2015 17:13 00 Trzeba było tyle nie pić ....to głosów byś nie słyszał a i białych myszek/......
22. Dodane przez pisani z małej litery, w dniu - 15-01-2015 17:15 00 jeżeli mytych z borowiakiem założyli, że mieszkania socjalne obniżają wartość nieruchomości to wszyscy, którym miasto zafunduje sąsiedztwo mieszkania socjalnego powinni pójść po odszkodowanie do sądu. Odszkodowanie od sądu, choć lepiej od borowiaka, mytycha i szafranka.
23. Dodane przez PL., w dniu - 15-01-2015 17:47 00 Wszędzie się wam nie podoba bo obniżą wartość działek itd.Proponuję w Zaborowie koło (żwirowni),tam nie będą chyba nikomu przeszkadzać.Zachowujecie się wszyscy jakby to byli ludzie TRĘDOWACI.Może spotkać taki los i was.
24. Dodane przez beatles, w dniu - 15-01-2015 17:53 00 Jak to było: Prezydent wszystkich...Leszczynian,ale tylko tych bogatszych...oj chłopie kręcisz lody na dzień dobry...
25. Dodane przez jorka, w dniu - 15-01-2015 18:00 00 Nigdy nie wiadomo na jakiego sąsiada trafisz, ja mam domek w ustronnym miejscu wręcz sielanka, na ale obok mam prawdziwego kargula...i czar pryska nawet nie odpowie na dzień dobry
26. Dodane przez gutek, w dniu - 15-01-2015 18:07 00 frank za chwilę 5 zeta albo i lepiej więc sporo nowych socjalnych trzeba będzie wybudować może więc jednak na grzybowie bo wielu zaoszczędziłoby np. na kosztach przeprowadzki ulicę lub kilka dalej, widziałem dzisiaj twarz i reakcję znajomego kredytobiorcy frankowca: jakby kostuchę zobaczył załamka
27. Dodane przez berg28, w dniu - 15-01-2015 18:19 00 Czy na Grzybowie są fajne dziewoje do wyrwania czy frankensztajny tylko ?
28. Dodane przez lol, w dniu - 15-01-2015 18:21 00 Czy zachowanie prezydenta i jego zastępców nie jest dyskryminacją i szerzeniem nienawiści?
29. Dodane przez do 19, w dniu - 15-01-2015 18:22 00 O, zabolało trochę, poczekaj zaboli jeszcze bardziej
30. Dodane przez Argument, w dniu - 15-01-2015 18:46 00 Argumentacja z obniżką wartości działek nie wydaje się być idealnie trafiona (nawet jeśli jest szczera) ale jak dla mnie inna argumentacja dla takich biednych ludzi byłaby ważna - odległość do szkół dla dzieci lub do miejsca pracy (o ile ktoś ma pracę), do urzędów (chociażby MOPS, PUP czy ZUS). Mieszkanie bliżej centrum, bliżej szkoły i miejsca pracy, rozwiązuje przynajmniej problem komunikacji. Także gdyby ktoś miał dojeżdżać do pracy poza Leszno, np. PKSem, to mieszkanie bliżej dworców, byłoby lepsze.
31. Dodane przez do 27, w dniu - 15-01-2015 18:51 00 Jedna jest zacna, mieszka na Grzybowej a reszta to przeciętnie a co uderzasz ? hehe
32. Dodane przez wandzia, w dniu - 15-01-2015 18:59 00 ta najważniejsze bedą mieć blisko wode tak koło żwirowni wybudować albo postawić kontenery sielanka las woda ludzie to jest dopiero atrakcja
33. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 15-01-2015 19:43 00 To ja rozumiem Panie Adamie ze mieszkańców Gronowa zwolni pan z podatku (ewentualnie obniży ) bo nasza wartość działek spadła ze względu na social jaki się tu znajduje. Czy tak to mam rozumieć????
34. Dodane przez do kom. 27, w dniu - 15-01-2015 20:12 00 A jakiż to rycerz o dziewoje pyta ? Czy z pierwszą gwiazdką na niebie, zaśpiewa romantyczną serenadę i trzos pełen talarów u stóp swej wybranki położyć jest gotów?
35. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 15-01-2015 20:15 00 Taniej byłoby dostarczyć betoniarkę. Słońce, woda, piasek, to ponoć wymarzone wakacje
36. Dodane przez daro, w dniu - 15-01-2015 20:32 00 A czy MIASTO ma jeszcze działki na sprzedaż na Grzybowie??? :-)
37. Dodane przez Echo, w dniu - 15-01-2015 20:54 00 Tam gdzie bedą mieszkania socjalne maiato powinno płacić odszkodowanie właścicielom np. zmniejsz. podatku, czynszu itp.
38. Dodane przez D, w dniu - 15-01-2015 20:57 00 AWANTURA ZE HAŁAS BO PATOLOGIA HM HEVEN NA LIPOWEJ DWA BARY TO HAŁAS CODZIENNIE I TU ŻYJEMY LATEM OKNA ZAMYKAMY O 19 BO DZIECI NIEMOGA SPAC RANO NA ULICY PO DYSKOTECE ŚMIECI RÓŻNISTE I KOGO TO OBCHODZI?
39. Dodane przez NAUCZCIE SIE CZYTAC.,.,, w dniu - 15-01-2015 21:00 00 ookej no nie wierze ludzie przeczytajcie uwaznie z pozniej kometujcie .,.,z komentzra wynika ze sasiedztwo no czasammi bywa trudne i taka jest niestety prawda.,.,w gronowie bloki postawiono no i trosze sie pozmienialo.,.,wszyscy krytykuja ,.,ale czy ktos sie zglosi do bycia sasiadem ??? wiec koniec belkotu .,.,dajcie decydowac a jak sie nie podoba to sami w wyborach startujcie.,.,
40. Dodane przez sąsiad socjalnych w G, w dniu - 15-01-2015 21:32 00 CZY W GRONOWIE KTOŚ SIĘ PYTAŁ LUDZI O ZDANIE NA TEMAT BUDOWY TYLU BLOKÓW??? TO JEST SKANDAL ŻEBY TYLE LUDZI MIESZKAŁO RAZEM I ŁADNY PRZYKŁAD SOBIE DAWAĆ NA WZAJEM!!!1 MOŻE 10% TYCH LUDZI TO BIEDNE RODZINY ALE RESZTA PATOLOGIA!!!! PROSIMY O DOZÓR POLICYJNY 24 GODZ!!! TU ALBO DZIEWCZYNY SIĘ BIJĄ ŻE OBYDWIE LEŻĄ Z POWAŻNYMI OBRAŻENIAMI W SZPITALU,SIEKIERĄ SIĘ GONIĄ ABO Z NOŻEM !!! I CO JAK MAMY WYJŚĆ WIECZOREM NA ULICĘ??TAKICH PRZYKŁADÓW MOGĘ PISAĆ DUŻO TO SĄ BIEDNE RODZINY?????
41. Dodane przez POPIERAM, w dniu - 15-01-2015 21:43 00 Czy ktoś się przejmuje ludźmi na Gronowie ?? tylko my wiemy jacy to "sąsiedzi" tu strach wyjść na ulice GRATULACJE DLA TYCH LUDZI KTÓRZY SĄ ZA TO ODPOWIEDZIALNI
42. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 15-01-2015 21:48 00 Prezydent wszystkich z Grzybowa, część lokali socjalnych chce umiescić przy ul. Dąbrowskiego. Mam tam własnościowe mieszkanie, którego wartość ( według logiki (...) z Grzybowa)spadnie. Mam udać się do Borowiaka po wyrównanie straty? Ps. Jeszcze trochę i pogonimy faceta z Karasia.... jeszcze trochę.
43. Dodane przez haha, w dniu - 15-01-2015 22:01 00 no i jak tam bogacze z Grzybowa na kredytach SZWAJCARSKICH? Może już niedługo sami będziecie pisać wnioski o przydział socjalnego?
44. Dodane przez roman, w dniu - 15-01-2015 22:02 00 Tym się powinni zająć CBA. Dlaczego prezydentom Borowiakowi i Mytychowi tak bardzo zależy na tym żeby działki na Grzybowie nie traciły na wartości ? Rozumiem, że w każdej innej dzielnicy mogą tracić tylko nie na Grzybowie. Ciekawe kto taki ma tam działki, że takie ciśnienie.
45. Dodane przez J., w dniu - 15-01-2015 22:39 00 Proszę aby obecna ekipa rządząca, przygotowała plan zagospodarowania wszystkich obszarów w mieście na przynajmniej 20-30 lat do przodu. Chociażby po to aby ludzie, którzy chcą kupić dom czy mieszkanie mogli sobie zaplanować sąsiedztwo swego miejsca zamieszkania. Zarówno jeśli chodzi o mieszkania socjalne, komunalne jak i drogi, przemysł, obiekty sportowe, etc. etc. Nie stawiajmy mieszkańców Leszna w kłopotliwej, niespodziewanej sytuacji i nie doprowadzajmy do ich skłócenia. Zwłaszcza, że każdy ma swoje prywatne troski a i tych zewnętrznych nikomu z nas nie brakuje.
46. Dodane przez wesołek, w dniu - 15-01-2015 22:45 00 Cóz powiedzieć Na "Borowiakowie" żyje sie lepiej!
47. Dodane przez do 45. Dodane przez J, w dniu - 15-01-2015 23:11 00 a właśnie, a co z tym obiecanym architektem miejskim? już mu podpowiem by socjalne planował najbliżej z 5 km od siedzib ludzkich
48. Dodane przez Jon., w dniu - 15-01-2015 23:16 00 Tam gdzie Mytych się wtraca jeszcze nigdy nic dobrego nie zrobiono.
49. Dodane przez awas, w dniu - 16-01-2015 00:15 00 Zosiu trzeba bylo kupic taniej a nie teraz ujadac i kombinowac a te domki juz po malu sie rozpadaja ot taka deweloperka
reklama
50. Dodane przez mama, w dniu - 16-01-2015 04:49 00 mamy prezydenta tylko broniącego nowobogackich żenada
51. Dodane przez a, w dniu - 16-01-2015 07:31 00 wstyd, normalnie wstyd..
52. Dodane przez jana, w dniu - 16-01-2015 08:09 00 mam pomysł.... kiedy pracownicy MOPR-U będa kontrolować co podopieczni robia z pieniedzmy przyznanymi przez MOPR lub beądą wstrzymywac zasiłki jeśli sie dowiedzą że regularnie wydają na nałogi to bedzie o wiele mniej takich zachowań przez srodowisko patologiczne wstrzymywać zasiłki to prośba do MOPRU
53. Dodane przez no, w dniu - 16-01-2015 08:38 00 Panie prezydencie Mytych, Pan już czy za jakiś czas przeprowadzi się z Gronowa do Grzybowa?
54. Dodane przez kredyt, w dniu - 16-01-2015 08:40 00 Bogacze z Grzybowa na kredycie? Czy po wzroście franka już myślicie by zamieszkać w socjalnych?
55. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-01-2015 08:44 00 ,,Borowiakowo" fajnie brzmi,jak już nie bedzie prezydentem,ślad po nim zostanie, bedzie miał swoją dzielnicę
56. Dodane przez do komentujacych, w dniu - 16-01-2015 08:50 00 teraz boicie sie ze socjale beda kolo Was... hahaha... no bo skoro nie na Grzybowie (za miastem) to gdzie??
57. Dodane przez Inka, w dniu - 16-01-2015 09:39 00 do 54)Nie każdy ma dom na kredyt i nie każdy kredyt jest we frankach. Mamy z mężem dom na Grzybowie - bez kredytu, porządnie zbudowany a nie developerski i takich ludzi jest więcej, więc możesz mnie cmoknąć z tym swoim frankiem! A mieszkaniem w tych domach komunalnych budowanych właśnie na Grzybowie bym nie pogardziła,nowe, piękne i w pełni wyposażone, dodatkowo za prawie darmo...
58. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-01-2015 09:59 00 powinniście sie cieszyc ze wam wybudują bloki bo lubicie podrzucac śmieci do pojemników blokersów i zajmować ich miejsca parkingowe, dla was "domkowiczów" to normalka, takie koczowanie was nie zawstydza???? .... w Gronowie to normalka
59. Dodane przez kemot, w dniu - 16-01-2015 10:17 00 Lokale socjalne możnaby budować w pobliżu wysypisk śmieci. Tam mieszkańcy tych lokali nie byliby uciążliwym sąsiedztwem i możeby znaleźli uczciwą pracę koło domu. Mieliby możliwości polepszenia swego bytu i motywację, żeby zarobić na lepsze lokum, bo mieszkanie przy wysypisku to żadna przyjemność. Ciekawe czy przepisy pozwalają na osiedlanie ludzi koło wysypisk?
60. Dodane przez do 57, w dniu - 16-01-2015 11:46 00 Musiałabyś się moczyć w mydlinach przez co najmniej tydzień
61. Dodane przez Hej, w dniu - 16-01-2015 12:01 00 Jak ktoś się buduje w lesie to logiczne, że działka kosztuje. Tam trzeba było wszystko doprowadzić o drogach nie wspominając. Logicznym jest też to, że z czasem cena na takim terenie spada.
62. Dodane przez Caius, w dniu - 16-01-2015 12:31 00 "Mieszkańcy zainwestowali w kosztowne działki i budowę domu, a sąsiedztwo lokali socjalnych zmniejszyłoby ich wartość. Z jednej strony w przypadku sprzedaży nie odzyskaliby pieniędzy, z drugiej zaś banki, w których zaciągnęli kredyty mogłyby obniżyć wartość domów jako zabezpieczenia." Naturalnie, skoro głosy grzybowskiej elitki pomogły władzy, to trzeba bronić ich interesów. A jeśli socjale miałyby powstać przy osiedlu domków, gdzie nie mieszkają wyborcy PL 18, którzy też sporo zapłacili za swoje działki? Wtedy dziwnym trafem kwestia "spadku wartości" przestałaby być dla władz argumentem?
63. Dodane przez ja, w dniu - 16-01-2015 14:57 00 jeśli kupowali ziemię po 200 zł świadczy to o ich niezrównoważeniu umysłowym. Działki małe, domki też, poczucie bogactwa mocno nadużyte. Szczególnie w przypadku budowy na kredyt. Co do mieszkańców budynków socjalnych - tacy sami jak wszyscy ręce i nogi mają - tylko w życiu mieli trochę mniej szczęścia ... Nie widzę powodów aby się od nich izolować lub czuć się lepszą ...
reklama
64. Dodane przez do 54, w dniu - 16-01-2015 18:02 00 BIEDAKU żeby dostać kredyt to trzeba zarabiać i mieć dochód . Niestety tobie to nie grozi HAHAHA
65. Dodane przez do 63, w dniu - 16-01-2015 18:05 00 Bardzo dobrze -taka dobra jesteś , dostaniesz paru lumpów do sąsiedztwa ......cieszysz się?
66. Dodane przez Smutny, w dniu - 16-01-2015 20:28 00 Zupełnie nie rozumiem, dlaczego ludzi się dzieli. To może wywołać moim zdaniem tylko negatywne skutki. Do tego dochodzą dodatkowe koszty z tymi zamianami. NIE MA LEPSZYCH I GORSZYCH!
67. Dodane przez ja, w dniu - 16-01-2015 23:20 00 franka po 5 zl moze byc ale jak sie ma kase to nie ma strachu!!!! bogactwo.
68. Dodane przez do 65, w dniu - 17-01-2015 10:12 00 Byle nie takich jak ty, bo to gorsze od zarazy
69. Dodane przez kaja, w dniu - 17-01-2015 20:36 00 ZAWISC ZAZDROSC I SAM JAD SIE Z LUDZI WYLEWA.CIESZCIE SIE LUDZIE TYM CO MACIE I PAMIETAJCIE IM WIECEJ LUDZIE MAJA TYM WIECEJ KLOPOTOW NA GLOWIE MAJA
70. Dodane przez Michał, w dniu - 18-01-2015 08:50 00 Mytych czy ty sam siebie słyszałeś? To w Grzybowie działki stracą na wartości a w Gronowie i reszcie dzielnic gdzie są socjalne to nie? Może jest pan przemeczony i czas na odpoczynek za takie rozumowanie. Współczuję Borowiakowi że ma takich ludzi koło siebie
71. Dodane przez Do 57, w dniu - 18-01-2015 09:10 00 Jesli nie budowalas na kredyt to niezle przekrety musialas narobic i powinny sie zajac toba odpowiednie sluzby lub jestes stara komunistka i nachlapas sie za komuny. Co lokalu socjalnych czy miasto musi cokokwiek zapewniac??? Z jakiej racji?? W ramach nagrody niech daje najbogatszym za pomysliwosc i dpryt. Nagradza sie najlepszych a nie najgorzych
72. Dodane przez xxx, w dniu - 18-01-2015 23:13 00 do n70 sam dzialaj i poleszaj
73. Dodane przez xxx, w dniu - 18-01-2015 23:15 00 na grzybowie jak grzybowie a na gronowie sami dluznicy mieszkaja
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.