Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Leszno arrow Kandydat trafi do skrzynek

Kandydat trafi do skrzynek

Kandydat trafi do skrzynek

24.07.2006. Radio Elka, Michał Wiśniewski

thumb_listLeszno. 22 tysiące listów trafi jeszcze w tym tygodniu do skrzynek na listy mieszkańców Leszna. W środku znajdą oni ulotkę – prezentację kandydata na prezydenta, Dawida Tomczaka. Popierające go ugrupowanie Nowe Leszno, chce w ten sposób walczyć z nieprawidziwymi informacjami na temat swojego kandydata.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Decyzja o wydaniu ulotek i rozesłaniu ich do domów mieszkańców to, jak twierdzi rzecznik Nowego Leszna, Małgorzata Drobina ( na zdjęciu z ulotką) próba walki z plotkami i błędnymi informacjami. - Zdarzało
się, że na temat naszego kandydata pojawiały się nieprawidzwe informacje. Bywało, że winę za taki stan rzeczy ponosiły media. Dzięki tej ulotce chcemy pokazać, że Tomczak choć nowy w polityce, nie jest osobą nową w Lesznie
- mówi Drobina.
Nowe Leszno podkreśla, że wydając ulotki w formie listów nie prowadzi kampanii wyborczej, a jedynie akcję promocyjną. - Mamy gwarancję, że nasze listy dotrą do każdego mieszkańca. Przybliżamy w nich ludziom czym jest nasza koalicja i kim jest nasz kandydat na prezydenta - dodaje rzecznik ugrupowania.
Wydawnictwo będzie sfinansowane
jak zapewnia rzecznik w całości z prywatnych pieniędzy członków Nowego Leszna. Do końca tego tygodnia listy ze zdjęciem Dawida Tomczaka na kopercie powinno otrzymać 22 tysiące leszczynian. Taki jest nakład ulotek i kopert.
(mich tekst/foto)
 
Komentarze (28)
1. lewicowiec
Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 12:07
To już jest kampania. pytanie jak rozliczą się z tych pieniędzy. trzeba patrzeć im na ręce bo PiS już zaczoł kampanie nie ze swoich pieniędzy a jest to ustawowo zabronione. 
Po otrzymaniu takiej ulotki zgłoszę to do prokuratury i pan Tom czak będzie mógł sobie prezydenturę wybić z głowy. 
To nie jest akcja promocyjna a żywa kampania w przedbiegach taki mały falstart. 
I to mająbyć uczciwi ludzie którzy chcą rządzić w Lesznie. Gdzie ta uczciwość panie Tomczak i całe PiS
2. Józek
Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 12:19
Dlaczego w tak bezczelny sposób Nowe Leszno robi ludziom wodę z mózgu? Do diaabła z taką koalicją, która chce dementować plotki, których nie ma. Oczywiście , że ten kandydat nie jest w Lesznie osobą nową. Urodził się, skończył żłobek, przedszkole i resztę szkół i wyjechał.... 
A tak przy okazji - droga, prawicowa i praworządna koalicjo - kampamia wyborcza jeszcze się nie rozpoczęła. Nie łamcie prawa!!!!! I pamiętajcie że: "telewizja i gazety kłamią " już było.
3. Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 13:22
przestancie zasmiecac nam skrzynkii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. Uśmiałem się jak norka.
Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 13:56
Rzecznik nowego Leszna?? A przecież Wróblewski był przedstawiany jako rzecznik. Sam czytałem tu, na stronie ELKI.  
 
Proszę, proszę jednak coś się na lepsze zmienia. 
 
A swoją drogą jeśli człowiek musi przekonywać mieszkańców, że jest z Leszna to mimo wszystko słabo jest. Bardzo słabo. Reszta kandydatów robić tego nie musi. Nawet S. Szczot jest bardzij znany, niż pracujący i mieszkający we Wrocławiu D. Tomczak. 
 
Poza tym mamy tradycjną "nowomowę". To nie kampania, to akcja promocyjna. Che che. Tak samo będzie z zapowiedziami z programu wyborczego nowe czyli stare. 
 
5. Adam
Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 14:20
O wiedzę, że układ lewicowy w Lesznie zaczyna się bac ,że ktoś zaczyna profesionalnie podchodzić do polityki w naszym mieście . Brawo NL
6. prawicowiec
Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 14:55
pomysł może i nie jest zły ale chyba jeszcze troche za wcześnie na jakiekolwiek ulotki można zmoczyć na samym poczatku róbcie to z głową panowie z głową....
7. ej norka
Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 16:21
Przyznaj się, że jestes lewakiem i kazano Ci tak pisać . Ile za to dostajesz kasiurku , a może jakaieś stanowisko po wyborach co ? Przestańce zaśmiecać portal tymi lewackimi tekstami.
reklama
8. OLEK
Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 17:18
ludzie o czym wy mówicie!!! Nowe Leszno robi kampanię??? a jak nazwiecie wkładkę SLD i Gospodarnych w gazecie ABC, w której poszczególni radni z układu chwalą sie jacy to oni prawcowici i jak wszystkie obietnice wyborcze spełnili? jak nazwiecie to że prezydent Leszna od kilku miesięcy zaczął pojawiac sie nagle na imprezach, które przez osiem lat miał głęboko w nosie. sam przeciez kiedys stwierdził ze zuzlem to on sie nie interesuje i sie na nim nie zna a tu nagle pierwszy kibic Unii. nagle zaczął pojawiac sie wszedzie tam gdzie można komuś cos obiecac w zamian za popoarcie w wyborach. i to nie jest kampania??????? tutaj mamy do czynienia z wielkim skandalem bo jest ona robiona za nasze pieniądze - miejskie!!!!!!!!!!!
9. ciekawe...
Dodane przez Gość, w dniu - 24-07-2006 17:19
ciekawe skad taki Dawid Tomczak - urzędnik samorządowy niskiego szczebla z Wrocławia ma pieniadze na przeprowadzenie kampanii wyborczej (co najmniej 50 tysiecy zlotych). Jesli tam tak płacą że sobie chlopak sam uzbierał to ja tez wyjezdzam... jednak nie wydaje mi sie zeby odkladal przez ostatnie 4 lata po ponad 1000 zlotych z pensji sredniej ok 1200 wiec na pewno jest to sprawa ktora moglby wyjasnic w swojej ulotce..
10. DO OLKA
Dodane przez Gość, w dniu - 25-07-2006 08:18
Drogi OLKU! 
 
Wkładka w gazecie ABC była jeszcze ze Szczuckiego. I pomimo tego nie wygrał. Ten syndrom nazywamy m"oralnością Kalego". Bez dwóch zdań cierpisz na jego zaawansowaną postać. 
 
Zarzucasz Malepszemu, że obiecuje - rozumiem, że Tomczak tego nie robi? Pomogę ci w odpowiedzi na to pytanie. Wystarczy zajrzeć do programu tego drugiego. Składa się z samych, powiedzmy szczerze mało konkretnych, obietnic.  
 
Za Malepszym stoi osiem lat pracy i doświadczenia, ktore to lata można ocenić, skrytkować lub pochwalić. A D. Tomczaka trzeba mieszkańcom dopiero przedstawić i "sprzedać" jego obietnice.  
 
Więc przestań wykrzykiwać o jakimś skandalu. Napij się zimnego piwa. Weź dziewczynę na spacer (jeśli ją masz) lub poczytaj Playboya (che che to bardziej prawdopodbne). Bo wyrzucanie Malepszemy, że chodzi na imprezy jest po prostu żenujące, nawet się komentować tego nie chce. 
 
zerro
11. Adam
Dodane przez Gość, w dniu - 25-07-2006 20:02
to po co lewicowy maniaku komentujesz ten tekst Popieram kolege a twoje płytkie argumenty nie sa warte nawet funta kłaków .Pozdrawiam Nowe Leszno i tym razem jako młody człowiek zagłosuje na pana Tomczaka Beda to pierwsze wybory samorzadowe na które pójde zagłosowac na konkretnego człowieka - Mlodego człowieka i rzeczowego. A co już sie zaczynacie bać !!!!!!!
12. a ja też bedę głosował
Dodane przez Gość, w dniu - 25-07-2006 23:17
Mam 18 lat i wiem na kogo będe glosowal- na pana Dawida Tomczaka na 100% (...) Byle tak dalej!!! Pozdrawiam Daniel
13. Dodane przez Gość, w dniu - 26-07-2006 11:44
A po to, byś nie myślał, że masz monopol na rację! 
 
Napisałem, ze nie komentuję tego żenującego zarzutu o chodzeniu na imprezy i się pokazywaniu, bo kwestia wydała mi sie oczywista. Jak widać nie wszyscy to rozumieją. Więc jednak napiszę. Praca prezydenta (ktokolwiek nim nie jest) polega również na reprezentowaniu miasta i bywaniu w różnych miejscach i tyle.  
 
Nie podoba Ci się, ktoś ma inne zdanie. To trudno, ale nazywając mnie maniakiem wyznaczasz poziom dyskusji, który mi nie odpowiada.  
 
W kwestii wyborów to ci powiem, ze mało mnie obchodzi na kogo będziesz głosował. Zabieram głos tylko dlatego, że drażnią mnie takie "inteligentne inaczej" wypowiedzi, przepojone jakąś pseudoargumentacją.  
 
Chcesz się spierać, to się spieraj na argumenty. Chcesz sobie poobrażać, to wal śmiało. Masz prawo oceniać moje argumenty jako płytkie, ale w przeciwieństwie do ciebie u mnie są jakieś argumenty. U ciebie tylko emocje i delikatnie mówiąc chamstwo. 
 
zerro
14. Adam
Dodane przez Gość, w dniu - 27-07-2006 07:22
Odnosząc się do twojej wypowiedzi dotyczącej chamstwa - to sam sobie odpowiedz kto tak naprawdę zaczął.
15. Aga
Dodane przez Gość, w dniu - 27-07-2006 10:55
Pan Tomczak jest obca persona w Lesznie, która dochodząc i ewentualnie przejmujac wladze bedzie musiała "odwdzięczyć się" wielu osobom, które tak naprawde za nim stoją i tylko czekają na "zaszczyty". On będzie tylko pionkiem , ktory nie tylko bedzie chciał, ale i bedzie musiał urządzić siebie, swoją rodzinę, swoich kolegów i swoich "przyjaciół", a za te przyjemnosci zaplłacą po prostu mieszkańcy Leszna. Warto się zastanowić, oddając głos, czy stać nas na takiego człowieka, który zbyt wiele o życiu w naszym mieście nie wie.
16. Adam
Dodane przez Gość, w dniu - 27-07-2006 14:03
A skąd wiesz. W każdym razie SLD po wyborach zmieniło wszytko co jest możłiwe pod wzgledem obsadzaniastanowisk. Pracują UBecy, wojskowi ,milicjanci etc.; ludzie .którzy nie mają pojęcia na temat zarządzania miastem ale mają pojecie jak można zarobić Muszę bronić Pana Tomczak bo to jest osoba która zlikwiduje ten chory układ . Nie chcesz przyjąc do wiadomości, że duża część mieszkańcow Leszna nie chce mieszkać w mieście gdzie nadal rządzi układ biznesowy - który nazywa się "lewicowy" Robią wały na każym kroku i warto powiedziec ; NIE!!!!!!!. Ja w każdym razie oraz moi znajomi tego nie chcemy.Szanowna Pani Agnieszko porozmawiamy lub popiszemy na łamach portalu po wyborach samorządowych.  
Do napisania !!!!
17. Aga
Dodane przez Gość, w dniu - 27-07-2006 15:38
Wiem, gdyż się doskonale w tych układach orientuję i wiem, jak -niestety- moglaby wyglądać rzeczywistość w Lesznie, gdyby wygrał ktoś, kto o naszym mieście niewiele wie, poza jednym - że chce zająć stanowisko. Czyżby broniący Pana Tomczaka był tak naiwny i myślał, że nowy człowiek dochodzący do władzy wchodzi tam bez układów i zależności od innych? Chodzi tylko o to, że w takiej sytuacji bedą musieli oblowić się nowi ludzie. Prezydent Miasta to człowiek, który tak naprawdę ma niewiele do powiedzenia, pełni funkcje reprezentacyjne i dlatego uważam, że zdecydowanie lepiej dla mieszkańców Leszna, jeśli tę funkcję sprawować będzie dotychczasowy Prezydent, który już nikogo nie musi ustawiać, a program dla miasta realizuje w sposób przywoity i nie jest jakimś karierowiczem, ktoremu przerost ambicji uderzył do głowy i przypomniał sobie, że urodził się w Lesznie, w którym uda mu się dzięki naiwności niektórych mieszkańców przejąć władzę.
18. Adam
Dodane przez Gość, w dniu - 28-07-2006 12:50
Po pierwsze czy ktoś znał Pana Malepszego po drugie mało się orientujesz w życiu społeczno-politycznym w naszym mieście. Pan Tomczak pracuje i pracowal w organizacjach pozarządowych a przykładem jest sto. Działajmy dla Leszna; poza tym uważam ,że ma szanse aby wygrać wybory. Dlaczego nie chcecie mieć innego Leszna i uwolnić się od układów . Bronisz dzisiejszy układ - rozumiem ale nie można oceniać negatywnie człowieka , który próbuje swoich sił. Nie każdy młody człowiek ma tyle odwagi ! Prawda Pani Agnieszko. Dziwią mnie argument ,że piszesz ,że nowi ludzie muszą sie obłowić . Przykro ,że twoja mentalność nie chce ulec zmianie . Przykro ....
19. Do Adama
Dodane przez Gość, w dniu - 28-07-2006 13:51
Bzdury gadasz Adam. Sprawdź sobie ilu naczelników zmienił Malepszy jak przejął urząd po Szczuckim. I się chłopie zdziwisz. (Dwie, może trzy osoby – nie jestem pewien, bo za blisko tych spraw nie jestem).  
 
Ja się z tobą zgadzam, że zatrudnianie „ubeka” to może nie jest najlepszy pomysł i wolałbym, żeby ktoś taki robił coś innego. Ale to jedna osoba, więc pisanie w liczbie mnogiej jest przesadzaniem.  
 
Układ biznesowy? Te same firmy startowały w przetargach za Szczuckeigo co i teraz i te same wygrywały. Gdzie jest problem? Ciągle słychać o jakichś mitycznych przewałach. Jest policja i prokuratura, są tacy świadomi obywatele jak ty. Wystarczy zgłosić. Jeśli to takie oczywiste to, prokurator zrobi porządek raz dwa.  
 
Rozrost administracji wynika ze wzrostu zadań, jakie się w samorządach realizuje. Pokaż mi jakiś samorząd wielkości Leszna, gdzie zmniejszono zatrudnienie?  
 
To, co uprawiasz to jest zwykłe czepialstwo. Bredzenie o układzie, ubekach etc. Jeśłi to lubisz, to oczywiście możesz się śmiało w tej kwestii realizować. W końcu jest demokracja. Tylko proponuję nie udawać, że zwolnienie ubeka (jednego) i dwóch czy trzech milicyjnopolicyjnych emerytów sprawi, że się w Lesznie nagle dróg przybędzie albo mieszkań komunalnych albo nagle inwestorzy zaczną walić drzwiami i oknami. 
 
Dlatego lepiej konkretnie rozmawiać, a nie przerzucać się inwektywami. Dlatego wracam jeszcze do swoich wypowiedzi wcześniejszych i szukam w nich tego chamstwa, które mi sugerujesz i jakoś nie mogę znaleźć, więc, jeśli łaska, wskaż mi, gdzie się dopuściłem tego "występku". 
 
Poza tym tak się zastanawiam, co to wszystko ma wspólnego z faktem, że D. Tomczak jest w Lesznie mało znany. Tak mało, że musi się wszystkim przedstawić i przekonywać, że jest stąd. 
 
zerro 
20. Aga
Dodane przez Gość, w dniu - 28-07-2006 16:30
Praca p. Tomczaka w stowarzyszeniu Działajmy dla Leszna miala charakter symboliczny - chodziło prawdopodobnie o zasygnalizowanie przez jakis czas jego obecności w naszym mieście, podczas kiedy naprawde przebywał i żył we Wroclawiu, a z lesznem nie mial nic wspólnego, poza planowanym przejęciem wladzy. Poza tym nie przecenialabym dzialań tej organizacji. Uważam po prostu, że nie jest to właściwa osoba, by reprezentowala nasze miasto!
21. Ale już czas
Dodane przez Gość, w dniu - 01-08-2006 09:01
Najwyższy by przeciąć patologię władzy SLD-owskiej dawnej PZPR-owskiej nic nie robią dla młodych wykształconych a Ci wyjeżdżają.Obecni zadłużają miasto dalej a przed swoim odejściem nie spłacą długu- coraz to nowe opłaty jako mieszkańcy mamy (psy ,kosze,wzrost opłat za dzierżawę gruntu itp.)
22. Jedno jest konieczne
Dodane przez Gość, w dniu - 01-08-2006 13:37
We władzach samorządowych w Lesznie musi się coś zmienić. .............................Mieszkańcy.
23. xxx
Dodane przez Gość, w dniu - 04-08-2006 21:47
A wy komuchy co myslicie Hayn z Gniezna Rajewki z Kościana i inni i co wy na to ....
24. Wojtek
Dodane przez Gość, w dniu - 04-08-2006 21:53
Brawo!!!!!!! 
Czas skończyc z tym chorym lewicowym układem(KOLESIOSTWEM!!!!!!!!!)Lewaki was czas nadchodzi(ale ostateczny!!!!!!!!)
25. Komuchu
Dodane przez Gość, w dniu - 04-08-2006 21:55
Komuchu spadaj na drzwo z tymi ideologicznymi tekstami Napisz sobie ten tekst do trybuny durniu . I po co te brednie lewackie ; spadaj - rozpisałes się tak ,że tego się czytac nie da . No taki malutki proletariat :) A Malepszy to nie prezydent tylko laleczka układów i doskonale to wiesz Urzedasie. Wyczuwa się to w twoich tekstach pracowniku UM Jeszcze tylko 3 miesiące !!!!!!!! Lepioej zabierz się do roboty
26. Wojtek
Dodane przez Gość, w dniu - 04-08-2006 21:59
Mam nadzieje,że Dawid Tomczak będzie bardzo dobrym prezydentem wolnym od układu jaki stwożyli postkomunistyczni kolesie!!!!!!!!Koniec leszczyńskiej mafii
reklama
27. Aga
Dodane przez Gość, w dniu - 06-08-2006 15:32
Pan Tomczak juz jest w ukladzie i juz zalatwia sprawy swoich kolegow, wiec z cala pewnoscia wolny to on nie jest i nie zamierza byc, bo inaczej by sie nie pchal do wladzy!!!!
28. Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 12:13
Tylko bluzgać potrafisz miłośniku chamstwa. Bluzgaj sobie.  
 
Smacznego. 
 
A jak juz skończysz to się odnieś do tego co napisałem tak konkretniej, jeśli oczywiście zrozumiałeś co napisałem. 
 
zerro
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący do ... Dąbcze 549000
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Gronowo ul. gronowe ... Leszno 479000
Przestronne mieszkan... Leszno 332037
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj