Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
11
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Filip,
Franciszek, Ignacy,
Iga, Lew
Do końca roku 234 dni.
Start arrow Leszno arrow Żużel to promocja, ale...

Prezydent pisze do prezesa Ekstraligi

Żużel to promocja, ale...

11.07.2019. Radio Elka, Jarek Adamek

Głos samorządów zbyt rzadko brany jest pod uwagę przy podejmowaniu decyzji dotyczących funkcjonowania żużla – napisał prezydent Łukasz Borowiak do prezesa Ekstraligi Żużlowej Wojciecha Stępniewskiego. Zapowiedział, że we wrześniu zorganizuje „okrągły stół” z udziałem włodarzy innych „żużlowych” miast.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
List prezydenta Borowiaka do prezesa Stępniewskiego związany jest z wymogiem Ekstraligi Żużlowej, żeby za dwa lata wszystkie tory wyposażone były w odwodnienie liniowe. Jak już informowaliśmy inwestycja taka w Lesznie
kosztowałaby ponad milion złotych. -Zdajemy sobie sprawę z wymogów nakładanych przez stacje telewizyjne transmitujące rozgrywki, jednak samorządy nie są beneficjentami umowy z telewizją, zaś wszelkie inwestycje finansowane są ze środków publicznych - napisał Łukasz Borowiak.

Zdaniem prezydenta Leszna głos samorządów jest zbyt rzadko brany pod uwagę przy podejmowaniu decyzji dotyczących ich nakładów finansowych. -Najwyższy czas to zmienić - uważa Borowiak. Dlatego poza pismem do prezesa Ekstraligi w przyszłym tygodniu zaprosi on do Leszna włodarzy miast, w których funkcjonują ekstraligowe drużyny. We wrześniu mieliby spotkać się tu i przedyskutować kwestie współpracy z żużlową spółką. -Sport żużlowy to niebywała promocja dla miasta - zapewnia prezydent Leszna - ale wykładając środki na tę promocję chcemy być jednocześnie partnerami nie tylko dla klubów sportowych, ale i władz Ekstraligi.



 
Komentarze (132)
1. Dodane przez michał, w dniu - 11-07-2019 14:57
za chwilę będzie tu pewnie mnóstwo takich komentarzy, ale to jest prywatny klub, nie widzę, żadnego powodu aby ten milion zł miał do prywatnej firmy trafić, wolał bym , aby za te pieniądze powstał orlik czy inne miejsce ogólnodostępne dla dzieci , celem podnoszenia ich sprawności fizycznej
2. Dodane przez rm, w dniu - 11-07-2019 15:06
kom.1.Popieram
3. Dodane przez Otrzeźwienie?, w dniu - 11-07-2019 15:08
No i nagle okazało się że miasto płaci a frukty zbiera marne.  
Ktoś obok nie orze, nie sieje a zbiera. 
Dobrze że przyszła taka refleksja- oby wnioski też były wyciągnięte...
4. Dodane przez bej, w dniu - 11-07-2019 15:10
Z tego co pamietam, to stary tor przed przebudową miał rurki drenarskie, które dobrze spełniały swoją rolę. Może czas wrócić do tego rozwiązania.
5. Dodane przez dd, w dniu - 11-07-2019 15:13
popieram
6. Dodane przez Ok, w dniu - 11-07-2019 15:14
Kom 1 POPIERAM
7. Dodane przez kibic i mieszkaniec leszna, w dniu - 11-07-2019 15:15
wymyślaja w Ekstralidze ... ciekawe czy Stępniewski widział ostatnie GP ... stadion ?... malutki, bez wielkiej infrastruktury ... a tor? ... Ekstraliga w Polsce w życiu by sie nie odbyła na takim torze... u nas asfalt totalny ...  
wymagania wielkie, a co w zamian? ... jazda gęsiego, bez emocji ... psują całą magię tego sportu ...
8. Dodane przez Michał, w dniu - 11-07-2019 15:19
Koncert zrobić np. letnia trasa dwójki,transmitowana w tv,to by była promocja miasta !
9. Dodane przez Do 1, w dniu - 11-07-2019 15:28
Oczywiście że wole żeby za te pieniądze powstało coś innego, nie może być tak że mieszkańcy są zakładnikami żużla w mieście.
reklama
10. Dodane przez Karol, w dniu - 11-07-2019 15:32
Unia to jedyny klub w mieście ?
11. Dodane przez Tomek72, w dniu - 11-07-2019 15:34
To powinien być ZADASZONY stadion WIELOFUNKCYJNY - nie było by problemu z pogodą NIE TYLKO w trakcie żużla, ale i koncertów czy innych imprez
12. Dodane przez mać, w dniu - 11-07-2019 15:36
Tuż przed wyborami, popieram. :)))))
13. Dodane przez do 1, w dniu - 11-07-2019 15:36
Oczywiście masz rację, mało tego jeśli prywatnie klub sobie taką inwestycję przeprowadzi to i pewnie taniej będzie niż w przetargu.
14. Dodane przez mik, w dniu - 11-07-2019 15:39
Zapomniało sie panu prezydentowi, że nie wszystkie "żużlowe" miasta żyją żużlem tak jak Leszno, w którym niczego innego na wysokim poziomie nie ma. Niech się nie łudzi, że na jego wezwanie do Leszna stawi się choćby prezydent Wrocławia, Torunia czy Zielonej Góry.
15. Dodane przez Gucio, w dniu - 11-07-2019 15:40
...zawodnicy też za średnią krajową nie jeżdżą !!!
16. Dodane przez l, w dniu - 11-07-2019 16:21
Oczywiście popieram 1.
17. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 11-07-2019 16:24
Do komentarza 1i2 .Generalnie macie rację , ALE PANIE MICHALE z komentarza 1 trochę za kiepsko piszesz , gdyż wychodzi Pan z założenia , że wspierając klub wspieramy prywatną firmę -zgadzam się , ale jednocześnie ile jest w naszym Państwie anachronizmów prawnych i przechodzi to w obojętność przestrzegania prawa przez naszych z Bożej łaski parlamentarzystów.Pokuśmy się o porównanie Telewizja Polska S.A. , czyli co prywatna telewizja , ale abonament nam każą płacić za posiadanie telewizora .Wie Pan co ja jeszcze mam No mam pralkę , lodówkę, bojler, kocioł c.o. i w tym wypadku dostawcy tych urządzeń jakoś nie zmuszają nas do opłaty za posiadanie tych dóbr , ale za telewizor tak - niby dlaczego .Swego czasu Pan Premier Donald Tusk stwierdził, że abonamentu nie należy płacić , gdyż to jest parapodatek , a spółka powinna sobie radzić sama , dlaczego mamy niby do prywatnej firmy TVP SA dopłacać .Uważam ,że przez pewną przenośnie mamy to samo zjawisko , otóż co wychodzi z chciwej TVP to PRAWO akceptowane przez (...) Z PARLAMENTU , ale jak chodzi o teren to stanowiska nie zajmują , gdyż od tego są gminy .Zaznaczam jednocześnie , że wysiliłem się ze stoperem w ręku mierzyć czas jednej godziny nadawania filmu w TVP z czasem nadawania reklam za , które to TVP otrzymuje sowite wynagrodzenie .Wynik był następujący - film 45 minut w godzinie , a reklamy 15 minut w godzinie , czyli te żarłoki 25% czasu poświęcały ,aby się obłowić.Wniosek jest prosty i to musi być pytanie o żużel - mamy wyjątkowo utalentowaną młodzież jak i starszych zawodników , którzy nie tylko nam dostarczają radość ze zwycięstw , ale wiodą miasto Leszno na piedestał znanych miast w Polsce .Byłem nad morzem parę dni urlopu i spotkałem gościa z Rzeszowa .Powiedziałem mu ,że jestem z Leszna , a on powiedział A TO TAM GDZIE SILNY ŻUŻEL MACIE -no właśnie to jest to .Wspierać żużel musimy za wszelką cenę .Teraz co do naszych (...)typu Dworakowski , czy Ciesiółka (...).Pan Pre4zydent Borowiak winien ich zobowiązać ,że za sukcesy klubu przy daninie z miasta coś dla miasta winni zrobić , ale z własnych zysków .Ja rozumiem ,że dają dużo , ale wtedy konkretnie niech się opiszą co , za co i ile zapłacili i jest GIT - pozdrawiam serdecznie Eugeniusz
18. Dodane przez mam pytanie, w dniu - 11-07-2019 16:27
Co to za miasto, które na promocję (i czyni z tego fetysz) wybiera niszowy sport kilku panów? Jak długo mieszkańcy Leszna będą finansowymi zakładnikami żużla? Klub, proszę bardzo, niech będzie, ale prywatny i na handlowych zasadach z miastem.
19. Dodane przez Kama, w dniu - 11-07-2019 16:39
Też popieram,ponieważ zawsze dokładają duże pieniądze ,to jest studnia bez dna
20. Dodane przez Manewry pozorowane, w dniu - 11-07-2019 16:41
I teraz będzie mógł już dać milion kolejny na Unie bo przecież nawet list napisał.
21. Dodane przez Fan Piłki, w dniu - 11-07-2019 16:44
Dlaczego nie można więcej dawać na piłkę nożna? W innych miastach gdzie jest żużel jakoś można np. Toruń, Gdańsk, Grudziądz czy nawet porównywalne do Leszna Gniezno.
22. Dodane przez Zdziwiony, w dniu - 11-07-2019 16:53
Niech prezydent się skupi i odpowie na pytanie: Co ma wspólnego samorząd z Ekstraligą Żużlową. Unia Leszno jest sportową spółką akcyjną i ma swoich akcjonariuszy, i to oni powinni zadbać o to, aby stadion spełniał stawiane wymogi. To oni są beneficjentami umowy z telewizją i to do ich kieszeni wpływają złotówki. Jeśli oczekują tego w przyszłości, to niech partycypują w kosztach dostosowania stadionu. Samorząd jeśli chce pomóc, to niech sfinansuje odwodnienie i inne wydatki, a fakturę wystawi na klub do spłaty. Mieszkańcy - a więc osoby które płacą podatki - muszą wiedzieć o każdej złotówce przekazanej klubom sportowym, czy innym podmiotom zabiegającym o finansowe wsparcie.
23. Dodane przez Tak, w dniu - 11-07-2019 17:04
Od dawna to mowie. Prezydenci zuzlowych miast powinni byc partnerami dl ekstraligi bo bez pieniedzy tych miast,mieszkancow tych miast, nie bedzie i zuzla na takim poziomie,i ekstraligi,i tych ktorzy maja prace w ekstralidze.czyli tych ktorzy stawiaja te wymagania wobec miast.
24. Dodane przez Obywatel, w dniu - 11-07-2019 17:05
Przeznaczyć na budowe basenu !!! Miasto nie ma nic z pieniedzy plynacych z ekstraligi, poniewaz pieniadze wplywaja do KLUBU (PRYWATNY KAPITAŁ) mi do remontu mieszkania nikt nie doklada !!
25. Dodane przez Kibic, w dniu - 11-07-2019 17:10
Koniec dofinansowania zuzla z miasta. BASEN to powinnien byc najwazniejszy cel. To co wymyśla ekstraliga jest smieszne. Ten sport z roku na rok robi sie coraz nudniejszy. Spójrzcie na zawody oddywajace sie np. W szwecji , anglii itp. Jeżdżą na blocie i dziurach jak po oraniu pola i nikomu to nie przeszkadza. I najwazniejsze za jakie piniadze jezdza u nas a za jakie tam. Wyruwnajny stawki skoro oplaca im sie tam jezdzic za dyzo mniejsze pieniądze to u nas tez bedzie.
26. Dodane przez Do 14, w dniu - 11-07-2019 17:14
Dokładnie - W Wielu miastach żużel czy tez inny sport to dodatek, miasto promuje się nie poprzez sport tylko poprzez inne ciekawe inicjatywy. Promocja miast poprzez sport sprawdzała się np. w Grodzisku Wlkp czy też Wronki (z całym szacunkiem dla tych miast)
27. Dodane przez Ja, w dniu - 11-07-2019 17:14
Zdecydowanie popieram komentarz nr 1
28. Dodane przez nowak, w dniu - 11-07-2019 17:23
Nie zgadzam się na pompowanie milionów z podatków w żużel.
29. Dodane przez Kibic, w dniu - 11-07-2019 17:25
Leszno moim miastem,unia moim życiem. Unia jest warta każdych pieniędzy
30. Dodane przez Wk. mieszkaniec, w dniu - 11-07-2019 17:27
Który prezydent w końcu się postawi i powie NIE dla żużla. Bo mnie już szlak trafia.
31. Dodane przez Kibic, w dniu - 11-07-2019 17:29
Po co to wszystko robic tyle kasy wydać. Wrocław to wszystko ma a i tak jak miał jechać z Gorzowem to nie rozłożył plandeki i mecz się nie odbył i jaka karę ponieśli z tego powodu? Lepiej zainwestować te pieniądze na inny ważniejszy cel a jak mecz się nie odbędzie raz na 3 lata z powodu deszczu to tragedii nie będzie.
32. Dodane przez Dość, w dniu - 11-07-2019 17:35
W mieście potrzebny jest basen, jest ogromna ilość innych wydatków. Jesteśmy zakładnikami tego sportu. Dlaczego nie robi się dofinansowania większego np. dla piłki nożnej? Tylko wciąż tylko żużel i żużel. To już nudne.
33. Dodane przez do kom. 29, w dniu - 11-07-2019 17:52
To przekazuj swoją pensję na klub. Oczywiście pracujesz :) prawda?
34. Dodane przez Lem do 1, w dniu - 11-07-2019 17:54
Masz rację!!! skończymy dotować prywatną firmę! Albo ich stać na działalność albo nie i należy biznes zamknąć! Chciałbym tylko wiedzieć ile dochodu miało miasto Leszno z wypożyczania stadionu w roku 2018, bo mam nadzieję że to nie byłą strata! A jeżeli była to obiekt należy sprzedać albo zrównać w powierzchnią ziemi i zrobić plac zabaw dla dzieci - będzie jakiś pożytek z tego dla którego większość społeczeństwa się dołoży chętnie w podatkach.
35. Dodane przez Lemi do 29, w dniu - 11-07-2019 17:56
Może twoich - ja bym nie dał grosza! Szczególnie z moich podatków!
36. Dodane przez ale, w dniu - 11-07-2019 18:02
Czytałem, że studzienki funkcjonujące w tej chwili są w stanie przyjąć znaczną część wody jaka może spaść na tor. 
Czy nie wystarczy dookoła toru zbudować rowek o szerokości 25 cm i głębokości powiedzmy 50 cm. Połączyć go z obecnymi studzienkami i wio. Znajdę firmę, która zrobi to za powiedzmy 200k. Nie chcę prowizji.
37. Dodane przez Ja, w dniu - 11-07-2019 18:18
Nierozumiecie ze gksz z ekstraliga robi wszystko zeby zniszczyc male Leszno
reklama
38. Dodane przez Do 29, w dniu - 11-07-2019 18:23
Sprzedaj dom i daj na Unie. Pasuje?
39. Dodane przez Inżynier, w dniu - 11-07-2019 18:42
Czy MZD kieruje jakiś inżynier?
40. Dodane przez Aga, w dniu - 11-07-2019 18:57
Już tyle kasy wlozyl w klub, ze teraz troche smieszna ta akcja. Poszly grube miliony a teraz pod publike akcja robiona. Ocknijcie sie ludze kogo wybieracie w nastepnych wyborach. To jest promowanie swojej osoby, a nie dbalosc o finanse miasta. Moze w nastepnym artukule zostana podane kwoty, ktore co roku przekazuje do klubu bez zadnego ale...?
41. Dodane przez Obywatel Miasta, w dniu - 11-07-2019 19:13
Bez Unii Leszno o tym mieście by nikt nie słyszał !!!!! Propounuję udać się do klubu i poprosić zarząd o sprawozdanie finansowe. Jest pięciu udziałowców, którzy pracują społecznie i za prywatne pieniądze uratowali ten klub od upadku. Bez środków z miasta i bez dopłat corocznych właścicieli klubu nie da się utrzymać na tak wysokim poziomie organizacyjnym i sportowym. Robi się to w każdym mieście. Do tych wszystkich narzekaczy i malkontentów ...... zróbcie coś dla miasta, a później krytykujcie. Unia Leszno to duma miasta i tak pozostanie !!!!!!!!!!
42. Dodane przez do41, w dniu - 11-07-2019 19:51
Skoro dla ciebie Unia jest aż tak ważna to rób comiesięczną składkę na nią.Zaproponuj to wszystkim kibicom.Natomiast nie wymagaj od innych, dla których ten klub jest ważny tyle co zeszłoroczny śnieg finansowali twoje hobby.Dla większości nas mieszkańców są inne bardziej potrzebne inwestycje.
43. Dodane przez Shark, w dniu - 11-07-2019 19:53
Z tego co rozumiem, to klub ma posiadać stadion z odwodnieniem. Ma na to cztery lata. Minęły dopiero dwa lata. Nie rozumiem czemu Borowiak wychyla się przed szereg i daje klubowi do zrozumienia, że miasto będzie to finansować? (...)
44. Dodane przez PIOTR, w dniu - 11-07-2019 20:08
do kom 41, a może nie trzeba nam klubu na takim poziomie , a porządną infrastrukturę drogową i miejsca do bezpiecznej zabawy i nauki dla naszych dzieci.  
A jako płatnicy podatków chcemy aby były wydawane rozsądnie!!! patrz kom 1
45. Dodane przez Do 41, w dniu - 11-07-2019 20:16
Popieram Cię w 100%. 
Tylko czy uda się Naszemu Prezydentowi coś zwalczyć ze Stępniewskim? Bo Stępień Unii nie lubi.
46. Dodane przez Aaaaas, w dniu - 11-07-2019 20:24
Niech placi unia ze swoich pieniedzy.. I po klopocie. A jak nie ma to nic 
..bedzie po zuzlu
47. Dodane przez Byk, w dniu - 11-07-2019 20:36
Żużel to promocja, ale...CZEGO ??????
48. Dodane przez Oko, w dniu - 11-07-2019 21:36
Teatr już rozwaliłeś teraz chcesz rozwalić żużel.
49. Dodane przez jan, w dniu - 11-07-2019 21:50
prywatny klub jak nie ma pieniedzy to musi zbankrutowac a wtedy stadion zaorac i postawic kryta plywalnie
50. Dodane przez ssskorpionixxx, w dniu - 11-07-2019 22:08
A może Unia Leszno podniesie sobie trochę notowania i zasponsoruje naprawę oświetlenia na Skateplazie, skoro w tak banalnych kwestiach na miasto liczyć nie można...
51. Dodane przez Do 42 Obywatel Miasta, w dniu - 11-07-2019 22:14
Wspomagam klub kupując bilety. Klub wspomagany jest także z moich podatków, które zostawiam w tym mieście. Ja też mogę powiedzieć, że nie życzę sobie żeby z mich podatków były finansowane inne inwestycje, których nie potrzebuję, ale nie na tym to polega. Stadion jest własnością miasta, a nie Unii Leszno. Gdyby nie żużel to by był zarośnięty chwastami. Ludzie Wy prawie wszyscy w tych komentarzach jesteście dramatyczni..., nic się Wam nie podoba. Może z tej kasy, którą miasto przeznacza na sport trzeba Wam wypłacić kolejne zasiłki na konsumpcję.....ale to tylko dwa piwka, bo na mieszkańca przypada ok 7 PLN w dotacji na Unię. Mogę Ci oddać te 7 pln . podaj konto :)
52. Dodane przez Figo, w dniu - 11-07-2019 22:17
Basen dobry pomysł byle dopłacać było z czego! W żadnym mieście baseny kosztowo się nie bilansuję i są sporym obciążeniem miasta. Pytam mnie pluskanie nie interesuje więc idąc tym tropem dlaczego mam dopłacać do pływającej mniejszości. Dzieci basen mają w siódemce też na utrzymaniu miasta i warto poszukać ile my podatnicy dopłacają.
53. Dodane przez Nowa hala, w dniu - 11-07-2019 22:42
A co z koszykówką?? Miała być budowana hala i co? Plany...ale na co?? Polonia nie będzie bić się o ekstraklase bo nie ma hali i pewnie długo nie będzie.Najważniejszy w Lesznie jest żużel i pewnie długo tak będzie.Szkoda innych dyscyplin - a trochę ich jest
54. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 11-07-2019 22:54
Ostatnio byłem w Warszawie i pytałem kilka osób o żużel i Unię Leszno. Nikt nie wiedział o co chodzi.
55. Dodane przez do52, w dniu - 11-07-2019 23:33
No widzisz jak mało rozumiesz.Widzisz tylko swoje 4 litery.Skoro tyle miast dofinansowuje baseny to chyba wszyscy nie są gamoniami.Robią to ,by umożliwić normalnym mieszkańcom możliwośc popływania.Tym samym umożliwić tanią rehabilitację.Żaden inny sport nie rozwija tak jak pływanie.Im więcej pływa tym mieszkańcy zdrowsi.Zatem pływalnia to inwestycja w zdrowie mieszkańców.Siedzenie na stadionie w dymie ,kurzu , hałasie i słuchanie wulgaryzmów na pewno zdrowiu nie służy.
56. Dodane przez do52, w dniu - 11-07-2019 23:45
Skoro chcesz mieć żużel na b wysokim poziomie , to płać za bilety nie 50 zł a 500zł.Miastu potrzebne są dobre drogi,mieszkańcom dobry szpital,bezpieczne place zabaw dla dzieci,dobre oświetlenie ulic by na ulicach czuć się bezpiecznie.Ty pewnie jeszcze nie masz dzieci, ulicami nie jeździsz i z chorobami nie masz do czynienia.Zapewniam cie jednak ,że z czasem jak zmądrzejesz zmienisz zdanie i zapewne już żużel nie będzie dla ciebie najważniejszy.
57. Dodane przez Do 52, w dniu - 11-07-2019 23:51
Ty to jesteś inteligent ekonomista. Z tych miejskich pieniedzy co ida na unie 3 baseny bez żadnej łachy udziałowców się utrzymają i jeszcze zostanie na remonty . nie dziwie się że na Leszno mowia bambry co liczyc nie potrafią. Można wydawać ale żeby tego nie rozumieć...
58. Dodane przez Piter, w dniu - 12-07-2019 00:04
Unia !!! Leszno!!! 
Na Zawsze w Lesznie!!!
59. Dodane przez Leszno, w dniu - 12-07-2019 00:07
Nie buduje sie pozytywnego wizerunku miasta po to by o mieście dobrze mówiono ale aby ściągnąć turystów i inwestorów, czyli pieniadze do miasta. Dzięki tym pieniadzom nam mieszkancom ma się zyć dostatniej. Tak powinna działać promocja. Jak jest u nas?
60. Dodane przez gimbaza, w dniu - 12-07-2019 00:29
Gdzie jest basen? gdzie są ścieżki do biegania, gdzie ścieżki dla rowerzystów?
61. Dodane przez koniec, w dniu - 12-07-2019 00:35
Stadion jest bardzo mało użytkowany poza żużlem. Stadion powinien na siebie zarabiać, jeżeli kierownictwo MOSiR i władze miasta nie potrafią tego robić to sorry zamykamy kram. Nie mozna ładować kasy w obiekt wykorzystywany w sumie 2 dni w roku. A pan prezydent niech się zajmie miastem a nie stadionem z którego korzysta za darmo prywatna spółka..
62. Dodane przez Do 30, w dniu - 12-07-2019 02:37
Żaden no chyba ,że ktoś chce przegrać wybory. Trzeba wiedzieć jak pretendować na prezydenta Leszna
63. Dodane przez Loża szyderców, w dniu - 12-07-2019 06:44
Łukasz działa na oPOzycje jak płachta na byka. Uwielbiam ich kwik na tym portalu.
64. Dodane przez Miejscowy, w dniu - 12-07-2019 07:32
Miasto dokłada do Uni państwowe spółki też muszę dać jakiś procent kasy. Przykład MPWiK niema kasy na podwyżki ale do Ul. LIPOWEJ I NA ŻUŻEL kasa się znajduje. Takie miasto i takie wytyczne z góry. Leszno tu chce się żyć haha
65. Dodane przez Do 54, w dniu - 12-07-2019 07:40
Proszę o ściślejszą informację ile to było osób i jaki poziom reprezentują może pytając o Unię Leszno jak rozumiem Tobie klub obojętny znasz ich IQ.  
Ciekaw też jestem o czym jeszcze rozmawialiście i w jakim miejscu?
66. Dodane przez student, w dniu - 12-07-2019 07:59
Unia Leszno promocja miasta ? W ostatnim czasie poznałem kilkadziesiąt osób na studiach z rożnych stron kraju - nikt nie słyszał o Unii Leszno i Lesznie - dodam ,że osoby te nie interesowały się nigdy żużlem. Kilka osób z Poznania wiedziało gdzie leży Leszno. Taka ci promocja :(
67. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 12-07-2019 08:04
Przyznaje ,że 90% komentarzy jest krytycznie nastawiona do wsparcia przez Pana Prezydenta naszego"świętego zresztą ŻUŻLA"I SKŁANIA MNIE TO DO PEWNEJ REFLEKSJI ,kim są Ci ludzie ,którzy tak negatywnie piszą o wsparciu tej dyscypliny sportu , a gdzie są wpisy tych tysięcy co na stadion przychodzą , aby kibicować naszym chłopakom / Otóż stawiam diagnozę taką -przypomnijmy sobie z jakich środowisk zawodowych wywodzili się byli działacze UNII nota bene w roku 1991 doszło nawet do strzelaniny w czarnym budynku tak zażarcie dyskutowali - ciekawe o czym , a kto posiada legalnie broń NO POLICJANCI I ZŁODZIEJE , i tu boli ,gdyż znalazł się taki Pan Dworakowski , Ciesiółka i inni i całe to towarzystwo kopnęli w cztery litery i klub zaczął funkcjonować normalnie .Zasłoną dymną tych krytyków naszej ŚWIĘTEJ UNII jest budowa następnego basenu do duszy komu potrzebnego -pozdrawiam Eugeniusz
68. Dodane przez mates, w dniu - 12-07-2019 08:20
Głosowałem na Pana bo wspiera Pan Unię. Nie zepsuj Pan tego.
69. Dodane przez pyra, w dniu - 12-07-2019 08:29
Obniżyć daniny lokalne zamiast dokładać do żużla!
70. Dodane przez ..., w dniu - 12-07-2019 08:31
Kto w Lesznie chodzi na mecze żużla. Z miasta to może kilka %. Większość rejestracji pod stadionem jest z poza Leszna a tylko miasto ma się do klubu dokładać z naszych podatków. Dlaczego nie powiat dlaczego nie gminy ościenne z których jest większość kibiców. Panie Prezydencie marnuje Pan publiczne pieniądze oficjalnie wciskając kit ludziom że to promocja dla miasta.
71. Dodane przez drt, w dniu - 12-07-2019 08:56
Na mecz co tydzień przychodzi pewnie z 8-10 tys ludzi, Miasto i powiat mają razem ok 110 tys mieszkańców wychodzi na to że kibiców jest w naszym regionie ok 10% to całkiem sporo , ale jednak nie na tyle dużo aby spełniać oczekiwania mniejszości. Po za tym ja ni mówię o tym aby likwidować klub, bardziej zależy mi na tym aby klub zaczął się do tego biznesu dokładać. to jest bardzo kosztowny sport z jedej strony wymagania wobec zawodników ale zaraz obok wymagania zawodników, w innych ligach jeżdżą za połowe naszej stwki i się opłaca, tylko u nas przerost płac nad zdrowym rozsadkiem
72. Dodane przez Do 67, w dniu - 12-07-2019 09:03
Eugeniuszu! Jeżeli jest to Twoje prawdziwe imię, to wnioskuję, że masz swoje lata. Ale pieprzysz bez sensu i zapewne jeszcze głosujesz na pislam. Chodzę na żużel, kibicuję Unii, dokładam się do prywatnego biznesu Panów Dworakowskiego i Ciesiółki (których znam osobiście), ale jest to moja prywatna decyzja. Nie chcę, aby Leszno bez pytania wydawało moje i nasze pieniądze na prywatny biznes wyżej wymienionych Panów. Ze smutkiem stwierdzam, że Ty tego nie zrozumiesz w swoim zacietrzewieniu.
73. Dodane przez leszczynianin, w dniu - 12-07-2019 09:10
Jeżdzę dużo po kraju i wielu kojarzy Leszno z Unią, ale niestety nic więcej o Lesznie nie potrafią powiedzieć. Nawet tu nie przyjeżdżają tylko oglądaja szlakę w TV. Więc jaka to niby promocja Leszna????? Ciekawe czy jeszcze jakiś prywatny klub dostaje tyle co Unia???
reklama
74. Dodane przez lew, w dniu - 12-07-2019 09:31
Jak widać mądrych ludzi w naszym mieście nie brakuje i możemy w komentarzach przeczytać kilkadziesiąt zdecydowanych wypowiedzi kto, po co, z kim i dlaczego ;-) Być może komuś jest lżej, ktoś poczuł się lepiej wylewając wiadro pomyj na innych ale co dalej ? Ja stanę po stronie Pana Prezydenta bo nie o wydawanie kasy tu chodzi ale o zasady. Ekstraliga znalazła bowiem sobie świetny mechanizm funkcjonowania, który tych, którzy są jednymi z największych sponsorów żużla stawia na poziomie gruntu. I pamiętajmy, że Borowiak nie reprezentuje tutaj siebie ale nas. Tych, którzy żużel kochają, tych, którzy go nienawidzą i tych, którym jest on obojętny. Ja się cieszę, że to akurat nasz prezydent jako pierwszy zauważył ten dziwny układ. Bo miasta pieniądze muszą dawać na sport a Unia to nasza wizytówka ale są granice racjonalnego podejścia do "dojenia krów".
75. Dodane przez Do 59, w dniu - 12-07-2019 09:34
Cały powiat przyjeżdża na mecze. A znam wielu ludzi co układają sobie niedzielę pod zuzel. Kościół, obiad na starówce i mecz.
76. Dodane przez Do 70, w dniu - 12-07-2019 09:44
Tak to prawda, na sam żużel w Lesznie chodzi niewiele ludzi. Reszta to okoliczne miejscowości typu Włoszakowice, Kąkolewo itp.
77. Dodane przez HAU HAU HAU, w dniu - 12-07-2019 10:13
Jak zwykle psy szczekają a... UNIA jedzie dalej :)
78. Dodane przez Halo, w dniu - 12-07-2019 10:22
Cala ziemia nasza chodzi na ten najlepszy sport na świecie. To jest to!!
79. Dodane przez Do 75, w dniu - 12-07-2019 11:18
Skoro cały powiat i całe miasto to na meczach by musiało być ponad 110tyś. Aleś poleciał :D
80. Dodane przez podatnik, w dniu - 12-07-2019 11:21
POPIERAM KOM 1
81. Dodane przez Do 79, w dniu - 12-07-2019 12:00
Tobie to trzeba widzę narysować o co mi chodzi.
82. Dodane przez Olek, w dniu - 12-07-2019 12:40
Jest 80 komentarzy a po przeczytaniu wszystkich coś mi się wydaje że piszę ok 10 osób i sobie odpowiadają na wzajem :-D
83. Dodane przez Fan Leszczynskich Olimpijczykow, w dniu - 12-07-2019 12:52
p.prezydencie Leszno przede wszystkim powinno byc promowane przez leszczynskich Olimpijczyków Czuwaj!
84. Dodane przez mates, w dniu - 12-07-2019 13:45
Zróbcie pikiete przed ratuszem xD
85. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 12-07-2019 13:57
do komentarza 72 drogi kolego jest w Polsce partia PiS -pisząc pislam obraziłeś cały elektorat większościowy naszego kraju , gdyż z nienawiści do rządzących dostajesz furii , ale nie o to tutaj chodzi tylko czy Pan Prezydent ma pomóc klubowi , czy nie - Uważam ,że MA POMÓC , GDYŻ TEN KLUB TO PERŁA NASZEGO MIASTA .Napisałem co czynić z zarządem klubu w komentarzu 17 , ale nikt się do mnie nie odniósł .Skracając treść rację ma Prezydent , że chce rozmawiać z Prezydentami innych żużlowych miast oraz z naszymi działaczami klubu-Niech na przykład Ci możniejsi po wygenerowaniu zysku ze swoich spółek wyremontują chociaż dwie elewacja na naszych Rynku to wcale nieduży koszt .Popieram komentarz 82 -Pan ma racje Panie OLKU tutaj pisze paru zgryźliwców, którzy by chcieli, aby w Lesznie nie było niczego .Pisałem też płacimy abonament (KOMU) TVP S.A. to niby jaka spółka , ale lewacy powiedzą ,że tak musi być , a jak tak to płaćmy w Lesznie tak jak kibice żużla sobie życzą Na stadionie jest tylu ile jest , ale przed telewizorami siedzi i ogląda 1000 takich stadionów jak nasz i to jest zdecydowanie PROMOCJA LESZNA -ROZUMIETA MALKONTENCI -Eugeniusz pozdrawia
86. Dodane przez do 83, w dniu - 12-07-2019 14:00
Dodałbym do olimpijczyków kosmonauta :-) 
YZZPG
87. Dodane przez Do 81, w dniu - 12-07-2019 17:11
Jak umiesz rysować to dawaj.
88. Dodane przez do 71, w dniu - 12-07-2019 18:17
Na mecze Unii srednio przychodzi ok 13 tys na mecz,na mecze ze słabszym przeciwnikiem jest dwa razy w sezonie 8 tys,na ważne mecze 15,16 tys,na finał ekstraligii 18 tys,Srednia wychodzi ok 13 tys na mecz i jest druga w ekstraklasie.Jak na miasto 64 tys bardzo dobrze.Polowa jest z Leszna połowa przyjezdni,podobnie jest w Zielonej i innych miastach,liczy się frekwencja,a Unię zna doskonale każdy w kraju,wiec nie piszczie głupot.Tylko Unia,a przecież 1 liga koszykarzy,1 liga ręcznych to też dobry poziom i futsal w ekstraklasie.Ktos pisze,że w Gnieźnie jest i piłka i żużel tak tylko,że w Gnieźnie żużel jest w 1 lidze,przychodzi po 6 tys,a piłka bez szału w 3 lidze,futsal w 1 lidze,koszykówka chyba 2 liga,a ręcznej nawet chyba brak
89. Dodane przez do 71, w dniu - 12-07-2019 18:21
Jeszcze Leszno i powiat liczy 124 tys,Leszno 64 tys,powiat już 60 tys,a na mecze średnio 13 tys,dla porównania Zielona Góra i powiat ok 300 tys,a frekwencja podobna,to świadczy,że Leszno i region to żużel
90. Dodane przez do 76, w dniu - 12-07-2019 18:27
Jeżeli na mecz przyjdzie 16.000,to z Leszna kibiców jest dobre 9.000,czyli dużo,reszta to przyjezdni tak to wygląda % w POZNANIU na Lecha przyjedzie 20.000 z Poznania jest 12.000 reszta przyjezdni z okolic,
91. Dodane przez do 76, w dniu - 12-07-2019 18:30
Jeszcze jedno na żużel z Leszna 90 % idzie pieszo,tłumy ludzi,a pod stadionem,przy blokach są przyjezdni z PKS,PGS,PSE,PLE,FWS i inne,dlatego widać większość tablic z innych miejscowości,taka prawda
92. Dodane przez Paweł, w dniu - 12-07-2019 19:20
Odwodnienie liniowe jest wzdłuż aleji gwiazd żużla i po kryjomu jest rozjeżdżane na polecenie dyr. MOSIR przy budowie lodowiska proszę o zapłatę za ALEJĘ gwiazd żużla
93. Dodane przez Do 88, 89, 90, 91, w dniu - 12-07-2019 19:39
Witamy Pana Słowotok, rozwija się buduję się dzieje się. Czyli w Lesznie jest wszystko co najlepsze a w innych miastach nie ma nic. Pisz dalej pośmiejemy się, nikt cie tu na serio nie bierze.
94. Dodane przez Heh, w dniu - 12-07-2019 19:47
Do kolegi co dał nam wykład: A co nas interesuje ilu ludzi chodzi na mecze? Zrozumiałeś o co chodzi? Chyba nie. Chodzi o to że unia to prywatny klub który czas przestać finansować z publicznych pieniędzy. Na inne rzeczy nie ma kasy tylko wciąż unia i unia. Bez sensu też pisałeś o Gnieźnie. Nie umiesz merytorycznie odpisać? Tam w Gnieźnie funkcjonuje pięknie i żużel i piłka. Potrafią to pogodzić. Zrobili żużel na przyzwoitym poziomie, i Mieszko Gniezno jest w czołówce 3 ligi i potrafi tam na mecz przyjść 3tyś ludzi. Podobnie to wygląda w Grudziądzu, Toruniu, Zielonej Górze, Gdańsku. Właściwie w każdym "żużlowym mieście" tylko nie w Lesznie.
95. Dodane przez Do 88, 89, 90, 91, w dniu - 12-07-2019 19:56
Bez sensu jest to wszystko co napisałeś ale dziękujemy za to że się starałeś.
96. Dodane przez Do 89, w dniu - 12-07-2019 20:14
Przychodzi tyle bo wygrywają. A ciekawe ile by było gdyby jeździli w 1 lidze? 3tyś? 4tyś? Kiedyś może dojść do takiej sytuacji że ktoś zakręci kurek z kasą np. sponsor się wycofa. Nigdy nic nie wiadomo.
97. Dodane przez Karol do 91:, w dniu - 12-07-2019 20:34
Siedzisz i statystyki prowadzisz co mecz? Tak tylko z ciekawości pytam. Bo mnie to nie interesuje, i pewno większości ludzi też nie. Ale z rejestracją PSE to mnie rozbawiłeś. Mało prawdopodobne by ktoś z PSE przyjechał. Ale Ok
98. Dodane przez fan, w dniu - 12-07-2019 21:46
Tylko Unia
99. Dodane przez do 94, w dniu - 12-07-2019 22:02
Między ekstraklasa żużla,najlepszym klubem w polsce,a 1 ligą jest przepaść.Mieszko gra w 3 lidze bodaj 6 m,ale to tylko 3 liga.Na Mieszka średnio przychodzi poniżej 1 tys,może dwa razy było ok 3 tys.Zobacz Głogów 1 liga na mecze przychodzi po 1 tys,a Głogów liczy 70 tys,wiele razy zasiada tam 600 ludzi,patrz telegazeta,są wyniki też tej 1 ligi z frekwencją. Do Głogowa tylko jak przyjeżdżają z Miedzi Legnica zasiadało 4 tys i to max.Porownywalem tylko sport ligowy Leszna i Gniezna,patrz wyżej i to Leszczynski wypada znacznie lepiej.W Lesznie gdy jezdzono w 1 lidze przychodziło po 6 tys,na ważne mecze 12 tys.Dawniej lata 60,początek 70 niski stadion na ówczesnej 2 lidze chodziło 10 tys archiwalne zdjęcia.Po modernizacji w 1977 poj wynosiła 40 tys były drewniane ławki pojemność większa i tyle zasiadło nawet więcej bo ludzie siedzieli na schodach w 1984 na DMS,w 1989 35 tys na MSP,tyle też w 1982 35 tys na finale kontynentalnym,na finale IMP 1981 ponad 30 tys.Na memorialach zwłaszcza koniec lat 70 tych,początek 80 ,30 tys.Zawsze w Lesznie to była i jest potęgą.Jednak wielu interesuje freekwencja bo pisze o tym.Obecnie drugi sezon z rzędu wynosi ok 13 tys na mecz
100. Dodane przez do 97, w dniu - 12-07-2019 22:13
Jeszcze chlopcze PSE to Śrem,wiele fanów, był tam żużel 15 lat do 1964.Co mecz przyjeżdża od 20 -30 samochodów ze Sremu,kibicują Unii i Bartkowi bo z tych okolic pochodzi,a w Sremie chodził do szkoły.Nawet w relacjach zdjeciowych widać grupy z barwami Unii i napisem Śrem.Osobiscie chodzę na Unię od 1976 bywało wiele sezonów,że zaliczyłem wszystkie mecze,byłem na 12 innych stadionach w tym na niektórych po kilka razy. Wielu tu to dziciaki piszącej nie mające pojecia o niczym,w żadnym temacie,nic sobie z takich nie robię,śmieje się jak z wielu komentarzy,bo piszą dzieciaki,nic nie wiedzą
101. Dodane przez Edy, w dniu - 12-07-2019 22:32
PSR - Środa Wlkp,jeszcze dalej,też widać na żużlu w Lesznie.Unia Królowa Speedweya
102. Dodane przez do kom. 97, w dniu - 12-07-2019 22:45
Tutaj akurat jesteś w błędzie. Ze Śremu i z okolicy kibice zawsze przyjeżdżali na mecze do Leszna. I tak jest jeszcze od XX wieku. Nie wiem co z tego wyszło, ale słyszałem nawet o próbach reaktywacji Klub Żużlowy Sparta Śrem, w formie amatorskiej. Z tego co wiem, na Smoku też trenowali.
103. Dodane przez Ok gdzie namiot za 500.000 z lodowiska, w dniu - 12-07-2019 23:18
Kto zabrał namiot z lodowiska i jak po Kryjomu ginie w poniedziałek był
104. Dodane przez Do 100, w dniu - 13-07-2019 06:29
Mam 52 lata i nazywasz mnie chłopcem i dzieciakiem? Nie znasz kogoś i wyzywasz? To niepoważny jesteś. Masz chyba niską samoocenę że musisz obrażać.
105. Dodane przez Krystek, w dniu - 13-07-2019 06:32
Do komentarza numer 100 - niby sobie nic nie robisz a przesiadujesz tu od wiele lat i co dzień wypisujesz te same wpisy. Zaprzeczyłeś sam sobie.
106. Dodane przez Z Leszna, w dniu - 13-07-2019 07:03
A co Ty taki oświecony że nas wyzywasz od dzieciaków a obcą osobę nazywasz chłopcze? Coś z Tobą bardzo nie tak że wyzywasz innych i ubliżasz i twierdzisz że nic nie wiemy tylko ty najmądrzejszy. Twierdzisz też że nic sobie z takich nie robisz, no to dlaczego piszesz tu co dzień znaną nam regułkę na pamięć już.
107. Dodane przez Do 99, 100 i 101 i 102, w dniu - 13-07-2019 07:24
Z Twoich wpisów ogromna arogancja płynie i hipokryzja. A nazywając kogoś kto ma 52 lata chłopcze a innych wyzywając od dzieciaków przebiłeś wszystko.
108. Dodane przez Do 101, w dniu - 13-07-2019 07:47
Ja widziałem z Moskwy, i Pekinu - wprowadzał ich przewodnik. CZUWAJ
109. Dodane przez Po co wy z nim gadacie?, w dniu - 13-07-2019 08:32
Po co wy rozmawiacie z osobnikiem z komentarzy: od 99 po 102? On tylko obraża wszystkich dookoła (Rawicz, Kościan, Gniezno, Wschowa czy Ostrów Wielkopolski). Wszystkich wyzywa od trolli, dzieciaków (co widzicie sami). Według niego Leszno jest najlepsze w wszystkim a reszta to wiochy, nie piszcie z nim. Nie zwracajcie uwagi na niego.
110. Dodane przez Do 109, w dniu - 13-07-2019 08:48
Dokładnie, to taki typ człowieka który zakodował sobie że Leszno jest wielkie i nie może pogodzić się z tym że czasy świetności Leszno ma za sobą. I gdy ktoś myśli inaczej to wyzywa od najgorszych. Argumenty nie docierają do niego więc lepiej go ignorować.
111. Dodane przez Do 111, w dniu - 13-07-2019 10:22
Ten słowotok jego jest wręcz śmieszny - Leszno rozwija się, buduje, dzieje się... Tylko co się dzieje? Ja za bardzo tego nie widzę. Bo na basen jeżdżę do Kościana... Na dobrą piłkę nożną do Głogowa. Na ścianę wspinaczkową też do Kościana. Pominę fakt że paliwo u nas też drogie.
112. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 13-07-2019 11:14
ŁUBU DUBU, ŁUBU DUBU NIECH ŻYJE NAM PREZES NASZEGO KLUBU NIECH ŻYJE NAM -to napisałem ja Eugeniusz w zeszłym tygodniu nie miałem L-4-pozdrawiam
113. Dodane przez do 106, w dniu - 13-07-2019 11:19
W komentarzach piszę prawdę, a co Twoim zdaniem jest nieprawdą w kom choćby 99,100 sama prawda.Chodze na żużel od 1976,wiele wyjazdów na Unię,wtedy internetu nie było,a ja mam od ledwie 8 lat,obecnie jestem 3- 4 razy w sezonie,na żużlu, ogladam w TV.Nazwalem chlopcem w kom 100 bo jak piszesz,że ze Śremu nikt nie jeździ na żużel do Leszna to raczej jesteś chłopcem, bo jeździ bardzo duzo.Kom 111 jak twierdzisz,że zaplecze ekstraklasy pilkarskiej 1 liga to dobry poziom to współczuję w Głogowie na 1 ligę srednia to nawet nie 1 tys na mecz,dobra piłka to jest na Lechu.Wielu tu piszących to dzieci 16 letnie,nie wiedzą nic ! Do kom 109,kto obraża ? Tylko porównuje,a ilu koscianiakow obraża Leszno tego nie widzicie.Jeszcze jedno żużel w Lesznie był i będzie to od 1938 najbardziej znany z Lechem klub w Wlkp z największą frekwencją potem jest przepaść
114. Dodane przez Edy, w dniu - 13-07-2019 11:31
Większość piszących od 104 do 111 to dwie osoby,a Edy z 101 to Edy.Gdzie kolega widzi w tym wpisie arogancję Tylko Unia,królowa speedweya.Jeden człowiek rozwalił Was wiedzą na łopatki,to musi boleć
115. Dodane przez Do 109, w dniu - 13-07-2019 12:24
Ja już nie mam zamiaru z nim dyskutować. Niech sobie pisze sam ze sobą. On nawet nie widzi że ludzi obraża - to musi mieć naprawdę niski poziom i megalomanie rozwiniętą do poziomu absurdu.
116. Dodane przez Czuwaj, w dniu - 13-07-2019 12:27
Ja chodziłem po Meksyku, tam też znali Unie. CZUWAJ
117. Dodane przez Wschowiak, w dniu - 13-07-2019 12:57
Fajne hobby: chodzenie i obserwowanie kto przyjeżdża na mecze i potem chwalenie się tym w internecie. Mnie takie rzeczy nie interesują, ale kto co lubi.
118. Dodane przez do 115, w dniu - 13-07-2019 13:11
Wiele komentarzt piszą Ci sami pod różnymi nicami,nie rusza to mnie.Tak samo jak wielu troli pisało,że w Lesznie nie odbywają się najwieksze imprezy w polsce na sketplazie i że Leszczynska nie jest największą w polsce,a od lat jest.Dzisiaj ma się odbyć taka impreza,już od lat się odbywa,ale pogoda moze pokrzyzowac plany bo pada.Co jest w Lesznie dobrego,bądź duże imprezy to jest grupka chłopców co krytykuje i zaprzecza,a jest inaczej,a Ty czuwaj dalej z kom 116,niewykluczone,że Unię znają też w Meksyku,bo w polsce w każdym zakątku jest znana,także w europie,tak jak szybownictwo,doskonałe warunki dla tego sportu,wiele światowych mistrzostwa, tak jak na żużlu
119. Dodane przez do 117, w dniu - 13-07-2019 13:31
Nawet nie trzeba chodzić jak ktoś mieszka w Lesznie od bardzo,bardzo dawno wie wszystko,tylko tzw słoiki co mieszkają w Lesznie od 2,może 10 lat najwięcej krytykują,a jest ich trochę i są tacy co nic im nie pasuje w żadnym mieście.
120. Dodane przez Do 118, w dniu - 13-07-2019 13:41
Jedyną osobą która pisze tu komentarze pod różnymi nickami jesteś Ty. Już wymyśliłeś historyjki że przyprowadzili się z Konina, Wągrowca, Turku, Koła, Myślowic. Że przyjeżdżają ciocie z Szczecina czy Gdańska i są zachwycone Lesznem. Że stadion unii jest jednym z najlepszych w świecie. Opanowałeś megalomanie i wciąż myślisz że Leszno jest najlepsze w Polsce. Ty się nie zmienisz i masz to zakodowane. Leszno już dawno czasy świetności ma za sobą. Areoklub? Upada. Było nawet to opisywane na tej stronie. Zawody szybowcowe, lotnicze? Już zapomniałem co to jest. W wielu innych miastach Polski są robione na konkretną skale. Ale nie tu w Lesznie. Grupka chłopców mówisz, to dlaczego tak to przeżywasz. Gdyby było inaczej ignorowałbyś to. Ale jednak tu wchodzisz ze swoim słowotokiem i pod wieloma nickami (raz złapano cie tu jak podszywasz się pod dziewczynę) zaklinasz rzeczywistość. Piszesz że jesteś leciwy, odpowiedz sobie sam czy to poważne. Moim zdaniem nie. Na koniec dodam że nikt cie tu serio nie bierze i wiele razy byłeś tu wyśmiany. I sądząc po twoim wieku, chyba nie masz szacunku dla siebie skoro wchodzisz tu i nadal piszesz te same śmieszne regułki - rozwija się, buduje się...
121. Dodane przez Fan żużla, w dniu - 13-07-2019 13:55
Mimo że jestem fanem tego sportu to jestem zdania że komentarz jest przesadzony (118). Zabawnie brzmi wpis że w Polsce Unia w każdym zakątku jest znana, ten sport w Polsce jest mało popularny, owszem wśród fanów jest znana Unia ale nie w każdym zakątku. W Europie tym bardziej, mnóstwo krajów nie ma lig żużlowych a te kraje które mają to jest tam 5 - 6 klubów i to jeszcze amatorskich. W Europie to o żużlu pies z kulawą nogą nie słyszał a gdzie już za granicą.
122. Dodane przez Ciekawe, w dniu - 13-07-2019 14:14
A to bardzo ciekawe że mówisz że krytykują zwykłe chłopcy, ale to chłopcy mają konkretne argumenty: zadłużenie miasta i to bardzo duże, brak pływalni, nieudane inwestycje (młyny, goplana), mnóstwo pustostanów, uciekający inwestorzy, marginalizacja miasta, zarośniętę miasto no i studnia bez dna (unia ze swoim stadionem) Czy też wiecznie odkładane w czasie remonty np. Ratusz. A słoiki w Lesznie - dawno się tak nie uśmiałem, jak ktoś chce zarobić to woli Poznań który jest nie daleko a nie w Lesznie gdzie zarobi grosze.
123. Dodane przez Do 118, w dniu - 13-07-2019 14:32
Przez takie wpisy jak Twój nasze miasto ma opinie taką jaką ma, czyli śmieją się z nas. Żeby to przedstawić obrazowo: Idź do ogródka wiedeńskiego, usiądź wśród grupki osób i zacznij opowiadać to co tu wypisujesz. Następnie poczekaj na reakcję. Wyprzedzę fakty, wyśmieją Cię.
124. Dodane przez do 120, w dniu - 13-07-2019 14:34
No widzisz takie typy jak ty wszystko wymyślają.Nigdy nie pisałem, że stadion Unii jest jednym z lepszych na świecie, Opanuj Się ! Tylko pisałem, że jest jednym z lepszych żużlowych bo tak jest.Co do sąsiadów tak już dawno w tym samym bloku przeprowadzili się z Wagrowca,Konina,a co do Leszna nikt nie może się przeprowadzić ?.Jesli chodzi o Konin i Turek pisałem, że tam jest sytuacja dramatyczna,bo jest.Aeroklub wychodzi na prostą, we wrzesniu będzie piknik szybowcowy,może jeszcze nie tak wielki jak był, a zawody ważne zwłaszcza krajowe są w szybownictwie co roku.Sam się podajesz za kobiety chyba,a zresztą Leszno w rankingach zawsze od lat wypada najlepiej po Poznaniu w Wlkp.Więc tacy jak ty,ktorzy wymyślają jak ze stadionem,nie mający pojęcia o sytuacji w danym regionie,nie mający pojęcia o niczym są najgorsi,do 121,ale bzdury w Danii, Szwecji,masz wiele klubów i to dobrych.W europie żużel jest doskonale znany,a w polsce od wielu lat najpopularniejszy,biorąc jaka frekwencja jest na stadionach.Leszno,cały czas utrzymuje 64 tys i jest stabilne,nie grozi tu zapaść gospodarcza jak we wschodniej wlkp,gdzie bezrobocie jest ponad trzy razy większe,miasto Konin już straciło 12 tys ludności,Wy nic nie wiecie,co za pokolenie,Żal Was
reklama
125. Dodane przez Do 124, w dniu - 13-07-2019 15:25
Kolega z 123 ładnie to napisał - idz na rynek i głoś ten słowotok z jakieś ambony. Ludzie Cię wyśmieją. I Koniecznie ubliżaj tak jak ubliżasz tu.
126. Dodane przez Czuwaj, w dniu - 13-07-2019 15:26
Do mnie wprawdzili się aborygeni, przypłynęli łódka. CZUWAJ
127. Dodane przez do 122, w dniu - 13-07-2019 15:27
Zobacz ile inwestycji,firm,fabryk powstało w strefie inwestycyjnej w niedługim czasie.Pustostany,masz w wielu byłych miastach wojewódzkich i to znacznie więcej,znowu Konin,Włocławek. Pływalnia jest w Lesznie przy szkole,do 2024 będzie duża nowoczesna i pływalnia i hala,a to do Leszna od 1993 przez pierwsze lata,przyjeżdżała z różnych regionów kraju,rzesza na akwawit,bo przez pierwsze 5 lat był najwielpkszym Aquaparkiem w Plosce.Teren po Goplanie budowa ruszy na początku przyszłego roku.Zresztą za kilka lat jak już na dobre będzie oddana cala S5 Leszno dopiero się mocno rozwinie,to pewne,zobaczycie sami,ja to wiem
128. Dodane przez Do 124, w dniu - 13-07-2019 15:43
Oczywiście, my nic nie wiemy. Tylko Ty jesteś oświecony. Wybacz że zajmujemy się pracą, rodziną a nie śledzimy tego jak inni żyją. Ale obiecujemy się poprawić.
129. Dodane przez Do 127, w dniu - 13-07-2019 16:14
Mnie nie interesuje co było, ja nie żyje przeszłością. Mnie interesują też konkrety nie obietnice. W Lesznie było tyle obietnic że uwierzę jak zobaczę. Przykład rynek - już był tyle razy obiecany że będzie wyremontowany. Sąsiedni Kościan, powiedzieli remont, szybki przetarg i remontują. Nie robią tyle szumu. W Włocławku byłem w czerwcu, fajne miasto.
130. Dodane przez Mu, w dniu - 13-07-2019 18:09
Przejazdem wszędzie jest fajnie
131. Dodane przez słowa, słowa, słowa, w dniu - 13-07-2019 18:38
Na dziś mamy obietnicę: biblioteka luty 2021 (już termin przesunięty z końca 2020).
132. Dodane przez Do 131, w dniu - 13-07-2019 19:32
Pływalnia może powstanie ale znając życie to może w około 2030. A biblioteka zapewne z lutego 2020 zrobi się styczeń 2022. Życie mnie nauczyło że jak wokół czegoś jest dużo szumu to nic z tego nie wychodzi. Coś jak pies co dużo szczeka mało gryzie.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
Najczęściej czytane 10 lat temu:
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę lokal biurow... Leszno 500
Sprzedam kamienicę w... Leszno 900000
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Gronowo ul. gronowe ... Leszno 479000
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj