Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow Odwodnienie? Prezes mówi, że to nie jest sprawa Unii Leszno

Piotr Rusiecki w Magazynie Sportowym

Odwodnienie? Prezes mówi, że to nie jest sprawa Unii Leszno

25.01.2022. Radio Elka, Emilia Wojciechowska

Wykonanie odwodnienia na stadionie Alfreda Smoczyka nie jest zadaniem klubu, bo obiekt nie jest własnością prywatną - uważa Piotr Rusiecki, prezes Fogo Unii Leszno. Pytania o partycypacje w kosztach zadali słuchacze podczas poniedziałkowego Magazynu Sportowego. - Nie ma takiej opcji, żebyśmy wszystko brali na siebie - mówił Rusiecki.   
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Odwodnienie stadionu to wymóg Ekstraligi. Pierwszy przetarg został unieważniony. W drugim postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji wybrał firmę Magmar z Obornik, która zażyczyła sobie 1020 000 złotych czyli o 30 tysięcy mniej, niż zakładał budżet zadania, i zadeklarowała
wykonanie odwodnienia do 22 lutego. Jeśli drugi oferent nie złoży odwołania, w czwartek zostanie podpisana umowa.

- Dlaczego miasto z budżetu ma płacić za coś, co użytkuje prywatny klub. Jest prywatny - udziałowcem są prywatni inwestorzy - takie pytanie zadano prezesowi Unii Leszno, który był gościem Magazynu Sportowego w Radiu Elka.

Prezes odpowiedział, że takie są konsekwencje sportu na najwyższym poziomie.
- Stadion nie jest własnością prywatną - odpowiedział Rusiecki. - Nie ma takiej opcji, żebyśmy wszystko brali na siebie. Nie będziemy robić takich nakładów na stadion. To nie jest sprawa Unii Leszno - mówił prezes. Przypomniał jednocześnie, że klub robił już wiele rzeczy z własnych pieniędzy. - Widać to gołym okiem, szczególnie na sektorze zero i na trybunie dla vipów - wymienił P.Rusiecki.

Zapytany o kondycję finansową klubu odpowiedział, że jeśli są braki w finansach, to uzupełniają je udziałowcy z własnej kieszeni. Tak było w 2021 roku.

- Gdy trzeba dołożyć to wtedy wielu mówi, że to klub prywatny, ale jak odbieramy medale i wchodzimy na podium to już jest miejski - zakończył Rusiecki.
 
Komentarze (151)
1. Dodane przez Proste?, w dniu - 25-01-2022 09:28
No to jak nie jest odwodnienie zadaniem klubu, ti niech miasto tego nie robi. To niech klub wynajmie sobie obiekt ze zrobionym odwodnieniem
2. Dodane przez m, w dniu - 25-01-2022 09:28
niech miasto wyłoży i dwa miliony 
o te miliony jednorazowo zmniejszy dotację dla klubu 
plandekę też tak można zakupić, będzie w barwach miasta, a unia po prostu dostanie mniej kasy z budżetu
3. Dodane przez kibic zuzla, w dniu - 25-01-2022 09:29
dobrze gada ,podzielić koszty na wszystkich mieszkańców powiatu leszno,opodatkować każdego obywatela i od roboty, sezon blisko a tu woda zaczyna stać !!!
4. Dodane przez Rejtana, w dniu - 25-01-2022 09:37
Więc jeżeli nie jest to Obiekt prywatny - Ile w ciągu Roku ( Zysku ) - płacisz Miastu Leszna? Dostaliście xx milionów za reklamę/telewizję - Ile milionów przekazaliście miastu Leszno?
5. Dodane przez pikador, w dniu - 25-01-2022 09:39
Jak idę do prywatnego sklepu to płacę za towar a sklepikarz nie oczekuje ode mnie żebym my światło instalował.
6. Dodane przez Flejtuch, w dniu - 25-01-2022 09:40
Dobrze, że od 12 lat nie chodzę już na te ich mecze.
7. Dodane przez No i fajnie, w dniu - 25-01-2022 09:43
A może takiego miasta jak nasze nie stać na taki "sport na wysokim poziomie"? 
Przecież stadion jest wykorzystywany głównie przez KSUL a tylko incydentalnie przez Miasto. 
Nie mam nic przeciwko żużlowi ale może przekażmy stadion w "prywatne ręce" i niech się bawią chłopaki w żużel...
8. Dodane przez ignac, w dniu - 25-01-2022 09:44
Wystawić stadion na sprzedaż i będzie po kłopocie.
9. Dodane przez !!!, w dniu - 25-01-2022 09:46
Wielopoziomowa bezczelność pana prezesa. A jak prezydent Borowiak lubi się lansować na żużlu, to niech to robi za swoje prywatne pieniądze.
10. Dodane przez zen, w dniu - 25-01-2022 09:47
Skoro miasto inwestuje w obiekt i to w sposób wymuszony , zwiększa to wartość obiektu i dlatego powinna stosownie wzrosnąć dzierżawa od podmiotu korzystającego powiedzmy 100 000 na rok. Tym sposobem teoretycznie po 10 latach inwestycja się zwraca nie licząc inflacji i siły nabywczej.
11. Dodane przez L, w dniu - 25-01-2022 09:48
Cynizm !
12. Dodane przez co za bezczelny typ, w dniu - 25-01-2022 09:49
no to nas miejscu miasta nie robiłbym odwodnienia i niech sobie unia wynajmie inny stadion
13. Dodane przez Dami, w dniu - 25-01-2022 09:57
Dlaczego nikt nie zauważy jeszcze jednej rzeczy - miasto tonie w długach a tu milion na odwodnienie idzie.
14. Dodane przez do kom.9 i 11, w dniu - 25-01-2022 09:59
Popieram te opinie. Bezczelny typ.
reklama
15. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 25-01-2022 10:00
Ok. To nie jest sprawa klubu, to niech miasto nie finansuje remontu obiektu pod tylko jeden podmiot który z niego skorzysta.
16. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 25-01-2022 10:01
Można odnieść wrażenie, że tupetu temu Panu nie brakuje. Nie ma takiej opcji? Wystarczyłoby, że miasto powie, że nie ma takiej opcji, aby wyłożyć pieniądze na odwodnienie i już by taka opcja była. Ale władza Leszna boi się tak powiedzieć. Prawdopodobnie dlatego, że Prezydent nie chce być kojarzony jako grabarz żużla w Lesznie. I przez ten strach my wszyscy płacimy a klub zyskuje.
17. Dodane przez do kom. 5, w dniu - 25-01-2022 10:02
Jak wychodzisz ze sklepu, to czy sklepikarz przelewa Tobie swoje pieniądze, abyś mógł u niego zrobić kolejne zakupy?
18. Dodane przez JA, w dniu - 25-01-2022 10:03
Śmiech na sali :)
19. Dodane przez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, w dniu - 25-01-2022 10:03
Zapytać trzeba MOSiR o wysokość czynszu jaki płaci Unia Leszno S.S.A. MOSiR za wynajem w tym roku stadionu . Czy tyle samo, co w 2021 r, czy mniej , czy jednak znacznie więcej. Wypowiedź prezesa Rusieckiego chyba trąci bezczelnością.Miasto musi, bo stadion jest miejski, a Unia Leszno S.S.A. go tylko wynajmuje.Panie Rusiecki zbudujcie swój stadion, będzie prywatny i kręćcie do woli kółka w lewo.Nie wszyscy mieszkańcy Leszna są kibicami Unii ( zdecydowana większość ) i oni mają zdecydowanie inne potrzeby i oczekiwania niż finansowanie Unii tylko po to, aby prywatny klub mający właścicieli mógł uprawiać ten niszowy sport.
20. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 25-01-2022 10:07
Nie ma takiej opcji, żebyśmy WSZYSTKO brali na siebie? A co takiego bierzecie na siebie?
21. Dodane przez Piotr, w dniu - 25-01-2022 10:09
Dlatego jako mieszkaniec Leszna nie wyrażam zgody żeby pieniądze z moich podatków szły na stadion na którym działa prywatna spółka unia Leszno
22. Dodane przez Kibic, w dniu - 25-01-2022 10:13
Niech Pan prezes wybuduje swój stadion. Celebryta z nagrodami z miasta. Brak słów. Ale dadzą znowu dla radnych i prezydenta wejściówki na zuzel i miasto zrobi z naszych pieniędzy w imię popularyzacji sportu i miasta Leszna. Odwodnienie i wszystko inne co prywatna spółka sobie zażyczy będzie zrealizowane
23. Dodane przez Piotr, w dniu - 25-01-2022 10:13
Stadion jest nasz a prezes niech wynajmie sobie tor od pawlickich i na balotach ze słomy będzie siedział strefa VIP i odwodnienie nie trzeba robić woda poleci na pole
24. Dodane przez Amen., w dniu - 25-01-2022 10:14
A co z tego żużla ma miasto Leszno, że inwestuje kolejne miliony w tą prywatę? Tylko nie podcierajcie się promocja miasta bo ostatnio słabo się mówi o Unii więc to żadna promocja. Skoro prezes ma w tyłku takie rzeczy to chciałbym wiedzieć ile miasto dostaje z wynajmu stadionu i czy jest to kwota rynkowa za taki obiekt. Czekam na prezydenta, który będzie fanem lotnictwa albo siatkowi i będzie ladował kupę kasy z miasta w te sporty
25. Dodane przez Opty, w dniu - 25-01-2022 10:17
Ile klub płaci rocznie za dzierżawę stadionu ?
26. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 25-01-2022 10:21
Miasto niepotrzebnie się na wszystko zgadza.  
Trzeba mieć tupet żeby brać kasę od miasta. Zarabiać w sezonie na obiekcie miasta i jeszcze mieć wymagania by miasto polepszyło warunki pracy Sportowej Spółce Akcyjnej bo to warunek z góry narzucony. Tym bardziej że tylko jedna spółka czerpie korzyści z tego obiektu.
27. Dodane przez miejscowy, w dniu - 25-01-2022 10:23
Wszystko- prawie jest tam Unii ale to nie jest sprawa Unii.
28. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 25-01-2022 10:29
ok i dzierżawa za stadion w górę! inaczej tego nie widzę
29. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 25-01-2022 10:29
A ja bym te koszty dorzucił do wynajmu budynku biurowego i samego stadionu jaki placi KS Unia Leszno.
30. Dodane przez ŁKS, w dniu - 25-01-2022 10:39
Dajcie spokoj już z ta unia ciagle Unia. Teraz młodych to nie interesuje już. To było dobre dla robotników z czasów PRL-u żeby pogadać po skończonej zmianie pod budka z piwkiem.
31. Dodane przez Marcin, w dniu - 25-01-2022 10:50
Unia Leszno - wielokrotny Mistrz Polski, klub z wielkimi tradycjami. Niestety widać,że cześć mieszkańców widzi wieczne problemy z tytułu jego funkcjonowania. Prawdopodobnie, gdyby nie udziałowcy,prywatni sponsorzy - dzisiaj nie byłoby żużla w Lesznie. Wtedy zapewne pojawiłby się lament,że miasto nic nie robi w tym kierunku, aby klub funkcjonował na wysokim poziomie. Obecnie miasto wykłada z puli na promocje ok 1-1,5mln zł na żużel, co zapewnie nie wystarczy na opłacenie juniorów. Dla wielu najlepiej byłoby, aby bilety były za 10zł, do tego nielimitowane piwko na stadionie i kiełbaska. A może wolicie zamiast żużla cotygodniowy koncert gwiazdy disco polo na stadnionie?Typowa polska mentalność - i tak źle i tak niedobrze... 
Ps. Podziękowania dla Unia Leszno SSA za ostatnie sukcesy, a zawodnikom życzę udanego sezonu, aby pokazali się z jak najlepszej strony i udowodnili,że stać ich na dobry wynik.
32. Dodane przez on..., w dniu - 25-01-2022 10:50
"Przypomniał jednocześnie, że klub robił już wiele rzeczy z własnych pieniędzy. - Widać to gołym okiem, szczególnie na sektorze zero i na trybunie dla vipów - wymienił P.Rusiecki" - menatlność tych "biznesmenów" jest porażająca
33. Dodane przez Do 23, w dniu - 25-01-2022 10:50
Dokładnie, żużel to sport popularny za komuny. Teraz wszystko kręci się wokół sportów typu piłka ręczna, piłka nożna - to jest popularny sport.
34. Dodane przez on..., w dniu - 25-01-2022 10:51
Miasto ani jego mieszkańcy nie potrzebują odwodnienia, tym bardziej jeżeli prezes klubu twierdzi, że to nie jest sprawa klubu.
35. Dodane przez Jak, w dniu - 25-01-2022 10:54
A ile klub płaci miastu za wynajem toru?
36. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 25-01-2022 10:58
Ale ten stadion Leszczyński nie potrzebuje tego całego śmiesznego odwodnienie na dni Leszna. panie Rusiecki to Łunia potrzebuje tego odwodnienia na tym stadionie . Śmieszny człowiek i tyle na temat.
37. Dodane przez sebaPL, w dniu - 25-01-2022 11:03
I tak już dawno temu wszystko jest załatwione po kolesiostwu ;)
38. Dodane przez jupi, w dniu - 25-01-2022 11:05
Unia nie musi jeździć w Estralidze skoro odwodnienie to wymóg Ekstraligii.
39. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 25-01-2022 11:06
A gdzie są nasi radni Bezradni ?
40. Dodane przez SA, w dniu - 25-01-2022 11:07
Apeluje aby UNIA wybudowała sobie stadion nawet na księżycu, byle z dala od podatników miasta Leszna.
41. Dodane przez zenek, w dniu - 25-01-2022 11:10
Nie spodziewalbym się po właścicielu klubu sportowego zbyt duże finezji i dyplomacji. Ale tu wypowiedzi z poczatku lat 90-tych.
42. Dodane przez Jan, w dniu - 25-01-2022 11:14
Naprawdę oni myślą, że my mamy taką krótką pamięć Ja przynajmniej mam dobrą. Pamiętam jak powstawała SSA przejmując sekcje żużlową od Stowarzyszenia, bo tylko spółka może działać tak jak sprawne przedsiębiorstwo. Dotacje z miasta niepotrzebne bowiem miasto na wiele ważnych zadań, a spółka musi być zarządzana sprawnie przez młodych ludzi, którzy będą umieć pozyskać sponsorów. Zastanawiam się tylko czy w umowie między Stowarzyszeniem, a SSA przekazującej sekcję żużlową i miejsce w ekstralidze zawarto jakieś bezpieczniki, które nie pozwolą obecnym właścicielom (kiedy zabawka już Im się znudzi) na zrobienie takiego kroku jak to było z piłką nożną w Grodzisku, kiedy to pan właściciel zaczął szukać po Polsce chętnych do kupienia sekcji. Nie udało się we Wrocławiu tego sprzedać ani na Śląsku więc kupił Wojciechowski i zrobił z Groclinu Polonię Warszawa. Kto nam zapewni, że taka sytuacja nie może wydarzyć się w Lesznie? Może przyjdzie czas że jakiś bogaty gość z Krakowa, Tarnowa czy Rzeszowa czy skąd tam jeszcze nie położy dużych pieniędzy które skuszą obecnych właścicieli żużla. Przecież Stowarzyszenie nie ma ani jednej akcji w SSA podobnie jak miasto Leszno. Ani jednej akcji w SSA!.!!
reklama
43. Dodane przez fan, w dniu - 25-01-2022 11:19
Leszno to żużel, żużel to Leszno. W Lesznie i regionie są tysiące kibiców. Śmieszą, mnie komentarze,że żużel to sport spod budki z piwem. Widać, że piszą to nieudacznicy życiowi,którzy siedzą w domu i te piwo piją. Mamy w Lesznie klub,który jest najbardziej zasłużonym klubem żużlowym i jednym z najbardziej zasłużonych sportowych klubów w POLSCE,biorąc pod uwagę wszystkie dyscypliny sportowe !
44. Dodane przez No !, w dniu - 25-01-2022 11:21
Należy przede wszystkim konkretnie i rzeczowo rozmawiać "po męsku" i  
z ołówkiem w ręku, nie musi być excel ani laptop, ani tablet !!! 
Facet konkretny a sport to ważna sprawa, każdy sport jest ważny ! Mam nadzieję, że czynsz tytułem wynajmu płacą, wynajmując należy uiszczać podatek od nieruchomości również ?! 
Miasto płacze i robi aferę jako temat zastępczy a WY ludzie dajecie się nabrać i nerwy szargacie. I po co to ?  
Żużel, to nie moja bajka ale życzę władzy odwagi i do boju bo Leszno faktycznie zostanie "ogołocone' z wszystkiego oprócz marketów. 
Takiego smutnego miasta jeszcze nie było ; /
45. Dodane przez Do aroganckiego Prezesa, w dniu - 25-01-2022 11:21
Jesli Wam stadion nie odpowiada to wybudujcie sobie swój ! A Wy całe dziesięciolecia ślizgacie się po grzbiecie leszczyńskiego podatnika. Jeśli jesteście prywatna spółką to się samofinansujcie ! Dość dojenia uczciwie pracujacych leszczyniakow i przedsiębiorców. Ma Pan tupet Panie Rusiecki żeby ciągle grzebać w kieszeniach podatników tylko I wyłącznie leszczyńskich.
46. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 25-01-2022 11:22
to są pieniądze z podatków wszystkich leszczyniaków dlatego albo dzierżawa w górę , albo zniżka biletów dla samych leszcyniaków
47. Dodane przez do Ruska, w dniu - 25-01-2022 11:24
Skoro jest tylko jeden uzytkownik UNIA i skoro są zbyt małe opłaty zzeby utrzymac ten obiekt, to wynajmowac go tez innym . Po co te płoty zasieki, kiedys bylo mozna do woli korzzystac z tego obiektu miejskiego a dzis... banda cwaniaczkow zainstalowala sie w klubie i denuje finanse miasta. Nie stac prywatnego klubu na wynajem to zamyka sie taką zabawę.
48. Dodane przez Anty żużlowiec, w dniu - 25-01-2022 11:26
Powtarzam raz jeszcze - ŻUŻEL TO NIE SPORT!!! Kurtyna...
49. Dodane przez Wypad, w dniu - 25-01-2022 11:26
Slysze slowo mieszkancy to mam odruch wymiotny! Niedlugo moze Unia bedzie musiala Wam płacic, za to, ze oddychacie!!!
50. Dodane przez Do 33, w dniu - 25-01-2022 11:27
Pan Rusiecki zrobił dla Leszna wiecej niz Ty dzbanie, wiec od teraz juz milczymy ładnie&&.
51. Dodane przez Shrek, w dniu - 25-01-2022 11:30
To niech prezes wymieni dodatkową dyscyplinę sportu, którą będzie w trakcie zawodów z odwodnienia korzystała, słuchamy? Ten obowiązek nałożyły władze żużla, i dały na to pieniądze - przez cztery lata do kasy klubu wpadnie po 6 milionów, mało jeszcze Rusieckiemu?
52. Dodane przez Do Pana pod nr 24, w dniu - 25-01-2022 11:31
....miasto z wynajmu stadionu...powinni policzyć jak za Ogródki tzw na Rynku
53. Dodane przez Jerzyk, w dniu - 25-01-2022 11:36
Cytuję: Nie ma takiej opcji, żebyśmy wszystko brali na siebie. Nie będziemy robić takich nakładów na stadion. To nie jest sprawa Unii Leszno - mówił prezes. 
Przypomniał jednocześnie, że klub robił już wiele rzeczy z własnych pieniędzy.  
Widać to gołym okiem, szczególnie na sektorze zero i na trybunie dla vipów dodał 
Poziom bezczelności w tej wypowiedzi osiąnęła level hard
54. Dodane przez Gustaw, w dniu - 25-01-2022 11:44
proponuje rozwinąć handel straganowy na stadionie tak jak na stadionie10-lecia w Warszawie , rozwinął by sie biznes wszelaki ,kontakty towarzyskie i wyływy do kasy miejskiej
55. Dodane przez Do 49, w dniu - 25-01-2022 11:45
Na razie to mieszkańcy cały czas dają pieniądze na unie.
56. Dodane przez Reklama, w dniu - 25-01-2022 11:48
Moim zdaniem w tej sytuacji Agrofogouniamix powinna sobie poszukać stadionu z odwodnieniem. 
I właścicielowi tego odwodnionego stadionu zapewni drenaż pieniędzy klubu za wynajęcie. 
 
Transparentnie. 
 
A miasto grodzkie zaoszczędzone pieniądze może przeznaczyć na odwodnienie ul. Kasztanowej w Wilkowicach. 
Ta pogoda taka barowa.
57. Dodane przez Hot-dog, w dniu - 25-01-2022 11:50
31 - co strasznego dla miasta stałoby się gdyby klubu nie było? Nic. Życie toczylo by się dalej.  
Śmieszne jest przekazywanie miejskich pieniędzy klubowi i nazywanie tego kosztami promocji miasta. 
Może klub kupi stadion w Zaborowie. Miejsca dla coraz mniejszej liczby kibiców wystarczy.
58. Dodane przez JA, w dniu - 25-01-2022 12:08
Za dzierżawę stadionu płaciliście grosze latami to trzeba było odkładać :P
59. Dodane przez fan Unii, w dniu - 25-01-2022 12:14
Widać, jak na dłoni, że jedna osoba pisze większość negatywnych komentarzy i jeszcze sobie odpisuje. Facet ma ze sobą ogromny problem to troll z Kościana ten " Z Leszna ". Może wreszcie by zrobić z nim porządek. TYLKO UNIA ,DUMA WLKP.
60. Dodane przez Arsen, w dniu - 25-01-2022 12:20
Słuszna uwaga z kom 47. Jeżeli stadion to sprawa miasta (wg prezesa), to dlaczego jako mieszkaniec tego miasta (i sponsor prywatnego klubiku) nie mogę iść na spacer po stadionie w zwykły dzień, bo wszystko pozamykane na tysiąc zamków?
61. Dodane przez Leszczyniak z urodzenia!, w dniu - 25-01-2022 12:33
Panie Rusiecki, a jak otrzymujecie na PRYWATNY KLUB miejskie pieniądze na promocje miasta poprzez sport to wszystko jest w porządku? Może się te pieniądze Wam należą? 
Nie naginaj Pan prawdy! Bo klub jest PRYWATNY, nie raz i nie dwa otrzymujecie pieniądze z UM Leszna, ze spółek miejskich - MPEC, MZO, MPWiK... i niech Pan nie mówi, że jak medale, to miejski. Miejski to jest obiekt na którym się bawicie. Klub jest i był zawsze prywatny. 
 
Może jak Wam się nie podoba, to kupcie stadion miejski na własność, może wtedy zobaczycie ile kosztuje utrzymanie takiego obiektu i jakie koszty w związku z nim ponoszą obywatele-podatnicy miasta Leszna, abyście mogli sobie jeździć. Chociaż jak tak myślę, to nasz pREZYDENT gotów przekazać stadion, za darmo na WSPANIAŁY PRYWATNY KLUB. 
 
Prawdą jest, że stadion jest miejski, ale to KLUB-UNIA potrzebuje odwodnienia i plandeki, aby tor spełniał warunki ekstraligi, więc może niech albo współfinansują potrzebne rzeczy, albo startują na innym obiekcie. Miasto Leszno jest zadłużone, ponadto ma więcej pilniejszych i potrzebniejszych spraw - chociażby remonty dróg. 
 
pREZYDENCIE, kadencja dobiega końca, a nie widać hali widowiskowo-sportowej z basenem? O ścieżkach przy żwirowni też cisza? Gdzie, biegać... Może na stadionie?
62. Dodane przez ROGER, w dniu - 25-01-2022 12:34
Do komentarz 43 . Leszno to ludzie a nie żaden żużel. Ci ludzie potrzebują miejsc pracy za godziwe pieniądze za które będą mogli utrzymać swoje rodziny . Pieprzenie farmazonów na temat żużlu że promuje Leszno to bajka dla przygłupów. Ten cały klub to jest jak pijawka która wysysa pieniądze z budżetu miasta. Klub nie chce płacić za odwodnienie to pogonić go z stadionu niech się ścigają na podwórku u Rusieckiego bo może ma drenaż ogródka zrobiony.
63. Dodane przez Do kom 1, w dniu - 25-01-2022 12:38
Rusiecki pytał radę miasta czy Leszno chce żużla na najwyższym poziomie, jednogłośnie odpowiedzieli TAK co wiąże się z dostosowaniem stadionu do Ekstraligi za który Unia płaci. Taka ciekawostka z portalu PS Sparta Wrocław płaci za wynajem nie całe 10 tys a Unia Leszno ok 300 tys na rok !
64. Dodane przez Jacek, w dniu - 25-01-2022 12:41
Obywatele tupać sobie nóżkami możecie a i tak odwodnienie stadionu będzie za kasę miejską z waszych podatków !!!
65. Dodane przez mates, w dniu - 25-01-2022 12:43
Tacy wszyscy mądrzy a żaden nie zadzwonił jak można było zadawać pytania. Bohaterzy.
66. Dodane przez Do kom 35, w dniu - 25-01-2022 12:44
Około 300 tys.
67. Dodane przez Refleksja, w dniu - 25-01-2022 12:45
Coś pan prezes nie znajduje zrozumienia wśród społeczeństwa. Głosów poparcia tyle co kot napłakał. Chyba mieszkańcy dojrzeli do tego żeby pożegnać się z takim modelem finansowania czarnego sportu.
68. Dodane przez Per, w dniu - 25-01-2022 12:53
Mamy piękny, duży stadion.Najbardziej zasłużony klub żużlowy. Piękna historia,duma i tradycja tworzona przez lata.
69. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 25-01-2022 12:53
DO KOM. 43. 
 
Tak, zgadzam się, bo to akurat fakt że w Lesznie mamy prywatny klub, który jest najbardziej zasłużony czy utytułowany w Polsce, ALE co Panie-Fanie z tego tytułu masz? Darmowy wstęp? Tańszy bilet? Chwałę? Słucham, CO MASZ Z TEGO TYTUŁU? 
 
Uważam, że jedyne co mamy z tego tytułu, to coraz większy dług miejski i coraz bardziej niszczejące miasto... bo zamiast ładować pieniądze w remonty, modernizacje itp., to ładujemy kasę prywatnemu podmiotowi, a co sądzi owy podmiot - świetnie obrazują słowa prezesa. Tylko chyba prezes nie zdaje sobie sprawy, od kogo dostają pieniądze z miasta.
70. Dodane przez Mieszkaniec-hotelarz, w dniu - 25-01-2022 13:00
Do fana z 43! 
Ja nie mam nic z tego że mamy Unie. Nawet ani jeden kibic u mnie nie nocuje, czy chociaż stołuje! Mam w nosie taką promocje miasta poprzez sport i tak utytułowany klub.
71. Dodane przez Jak, w dniu - 25-01-2022 13:01
Jeżeli klub płaci 300 tys za wynajęcie stadionu to mój pomysl jest taki żeby to miasto zrobiło odwodnienie i podnieść klubowi dzierżawę np do 450 - 500 tys. I po kłopocie.
72. Dodane przez kornik, w dniu - 25-01-2022 13:06
Brawo Panie Prezesie, tak trzymać, prawdziwi kibice są z Panem.
73. Dodane przez antypisowiec, w dniu - 25-01-2022 13:08
Do kom. 64 Ale to już od dawna było wiadomo . Na układy Borowiak-Unia L ni ma rady. Ale najważniejsze ,że będzie karnet dożywotnio dla rodzinki i znajomków.
74. Dodane przez Do kom 55, w dniu - 25-01-2022 13:23
Szczegolnie od Cb płyna miliony! Za robote sie wez !
75. Dodane przez Kibic, w dniu - 25-01-2022 13:26
NA ZAWSZE UNIA LESZNO !
76. Dodane przez Maniek, w dniu - 25-01-2022 13:28
Jak wynajmujecie mieszkanie to płacicie za remont elewacji?
77. Dodane przez Miki, w dniu - 25-01-2022 13:39
Prezesie więcej uśmiechu i mniej buty w wypowiedziach a będzie dobrze i nawet może nowi sponsorzy się znajda. Powodzenia."
reklama
78. Dodane przez do kom 69, w dniu - 25-01-2022 13:40
Tak się składa, że w Lesznie od kilku lat dużo jest robione.Wyremontowano wiele dróg, kilka szkół, powstała nowa na Zaborowie.Odnowiono ratusz,powstały nowe parki.Budują nowoczesne korty tenisowe,będzie remont Akwawitu.Budują kolejną galerię, będzie modernizacja pl.Metziga w tym roku,modernizacja hali Trapez.Powstało i powstaje wiele nowych bloków,będą zmodernizowane ulice przy nowej galerii .Unię zostaw w spokoju,bo nie masz pojęcia co to znaczy mieć tak utytułowany klub i ile on znaczy dla całego regionu ! Ile daje radości i dumy.
79. Dodane przez ciekawski, w dniu - 25-01-2022 13:47
Mnie interesował zawsze ten argument z promocją miasta. Pieniądze na to trzeba wydawać i już! Ale po co? Czy leszczyńskie firmy zwiększą obroty, bo ktoś w Polsce częściej usłyszy o Lesznie? Przedsiębiorcy chyba sami promują swoje marki i ich wartość jest niezależna od tego czy o Lesznie się bardziej czy mniej mówi? Czy leszczyńskie hotele zwiększą obłożenie, bo ktoś przyjedzie specjalnie do naszego miasta spać, bo usłyszy w wiadomościach sportowych o Unii? Jakie korzyści będzie mieć zwykły mieszkaniec Leszna z takiej promocji? Coś więcej niż dumę, że o Lesznie wspomną czasami w telewizorze?
80. Dodane przez Ole, w dniu - 25-01-2022 13:50
A JA UWAŻAM ,ŻE TRZEBA BY JESZCZE ZADASZENIE NAD STADIONEM ZROBIĆ !!!
81. Dodane przez obserwator, w dniu - 25-01-2022 13:50
We wszystkich pomieszczeniach użytkowanych przez unię zostały założone w oknach żaluzje. Kto zapłacił za to? Oczywiście my wszyscy, czyli miasto...
82. Dodane przez Do kom 70, w dniu - 25-01-2022 13:51
Wpadnę po pierwszym meczu do ciebie, daj namiary :D
83. Dodane przez olo, w dniu - 25-01-2022 14:00
To wyjazd i zbudujcie sobie własny stadion.
84. Dodane przez Żużlowiec, w dniu - 25-01-2022 14:01
Póki Rusiecki będzie prezesem a Borowiak prezydentem to miasto będzie dobrze dojna krowa a Kryjom niech szuka sponsorów dla OSiR u a nie zajmuje sobie czasu za euro w Niemczech
85. Dodane przez Do 59, w dniu - 25-01-2022 14:04
100% racji&. Kozak w necie pi&w zyciu&..
86. Dodane przez Do 65, w dniu - 25-01-2022 14:10
Dokładnie! I najlepiej sie jeszcze podszyc pod kogoś ! Bo tak najłatwiej&..
87. Dodane przez Do 70, w dniu - 25-01-2022 14:13
Przecież Ty jesteś ten troll z Kościana "Z Leszna" jaki z Ciebie hotelarz !
88. Dodane przez pyt., w dniu - 25-01-2022 14:31
Co na to radni Leszna?
89. Dodane przez kiedy kobieta prezydentem Leszna, w dniu - 25-01-2022 14:33
Chyba dopiero kobieta prezydent Leszna będzie w stanie powiedzieć DOŚĆ!
90. Dodane przez Xxx, w dniu - 25-01-2022 14:36
Przecież to dla Was Unii musi być to odwodnienie. 
To wy jeździcie na stadionie a nie ja. 
Jak nie chcecie łożyć to idźcie do drugiej ligi,tam nie potrzeba albo zrobić boisko piłkarskie i po sprawie
91. Dodane przez Marian, w dniu - 25-01-2022 14:40
Tyle macie do powiedzenia to trzeba było wczoraj dzwonić do radia.
92. Dodane przez Do 70, w dniu - 25-01-2022 14:43
Do 70 Pana hotelarza. Zgadzam się w 100%. Już opisywałem tą historię ale nie zaszkodzi przypomnieć zwłaszcza w kontekście "promocji miasta przez sport". Na przełomie roku 2011/2012 przebywałem w UK. Poznałem osobę(anglika), która bardzo interesowała się żużlem. Opowiadał mi o początkach swego zainteresowani się tym sportem, jak również o przyczynach zmniejszonego zainteresowania żużlem w UK. Jako podstawową przyczynę wskazał na brak sponsorów dla tej dyscypliny sportu, co wiąże się to z brakiem podniesienia dochodów dla takiej firmy. Jednym zdaniem, nawet to co by włożyli im się nie zwróci. 
Pewnego razu przynosi mi informator angielski na temat rozgrywek GP w 2012r i pokazuje mi, że jest w nim umieszczone Leszno. Zdjęcia, opis na dwie strony. Dane i parametry stadionu zgadzają się. Zdjęcia zamieszczone ni cholery. Jakaś rzeka płynie przez Leszno, jakiś hotel o dziwno brzmiącej nazwie jest proponowany. Zwiedzanie starego miasta, ale to nie Leszno. Czytam dalej i wszystko jasne. Propozycja dla kibiców żużla z Anglii: Przelot do Wrocławia, nocleg w hotelu & 
zwiedzanie Ostrowa Tumskiego. 2 dzień Około godz.12 przejazd autokarem do Leszna na zawody GP. Po zakończonych zawodach powrót do Wrocławia, czas wolny. Następny dzień wylot do UK 
Tak to się działo za ówczesny Wydział Promocji Miasta Leszna za panowania jego wspaniałomyślnośći PML obecnego PRM. Taka to promocja przez sport. Ja wiem że obecny nasz PML jest zdolny, zdolny do wszystkiego. Powie, że nie da na odwodnienie, ale to znaczy, że da.
93. Dodane przez Reklama, w dniu - 25-01-2022 14:56
No i klops.
94. Dodane przez kibic, w dniu - 25-01-2022 14:58
W komentarzach widzę tylko, a ile unia płaci za wynajem. Odwodnienie tylko unii jest potrzebne. Tak jakby tylko jedna i ta sama osoba komentarz dawała. 
 
Dobrze napisała osoba z komentarza nr 31. Zawsze człowiekowi źle, chyba taka nasza mentalność.  
Niech robią odwodnienie liniowe, niech Leszno ma jakiś sport na wysokim poziomie.
95. Dodane przez batman, w dniu - 25-01-2022 15:01
czyli jak nie będzie odwodnienia - nie będzie jeżdżenia - nie będzie tego , to nie będzie wyników , medali , czy co tam jeszcze - zamknięty krąg - Unia na rowery i opanować SZAWER - tunel zamurować , poczekać aż woda wypełni stadion i otworzyć basen , pływalnię !! wilk syty i owca cała - AVE UNIA !! szkoda ... żeby Miasto i klub nie umiały się dogadać i wspólnie zadziałać - czas płynie a oni patrzą jeden na drugiego jak osioł na karmę --- żenada i tyle !
96. Dodane przez jestem za, w dniu - 25-01-2022 15:06
trzeba przekonać miasto żeby dało kasę na odwodnienie stadionu i kropka
97. Dodane przez Do 79, w dniu - 25-01-2022 15:07
W jakim telewizorze czy internecie? Żużel to sport 5 kategorii i rzadko kiedy są informacje o sporcie żużlowym w TV ogólnopolskiej o czym już wielokrotnie było pisane. Żużel to sport regionalny i tylko lokalne media go nakręcają.
98. Dodane przez Do wszystkich, w dniu - 25-01-2022 15:08
Skoro tak Pan twierdzi, to proponuję zrezygnować z tego żużla. Będzie dla wszystkich lepiej. Nie będzie hałasu, sikania pod domami normalnych ludzi, nie będzie pijaństwa i jazdy będzie zadowolony. Jeśli ktoś będzie chciał sobie pojechać na zuzel gdzieś tam do innego miasta to droga wolna. W Lesznie nie musi być żużla. I tak na każdym kroku płaczą jak im źle, a każdy z zawodników furami soe rozbija i imprezuje w najlepsze... Jak widać można...
99. Dodane przez Leszno nienawidzę uni, w dniu - 25-01-2022 15:34
Jak Pan Rusiecki taki cwaniak to niech Unia jako sportowa spółka akcyjna (firma) płaci za wynajem stadionu nie grosze ,a np milion za sezon
100. Dodane przez Borys, w dniu - 25-01-2022 15:38
Nie jestem wielkim kibicem ale bądźmy fair - Unia płaci za stadion 300 000,-  
Dla porównania taka Sparta płaci we Wro 10 000,- więc już nie gadajcie głupot co kto ma komu płacić i za co... bo porównajcie standard stadionu w Lesznie a Wrocławiu...
101. Dodane przez mira, w dniu - 25-01-2022 15:42
NO TO PANIE RUSIECKI USŁYSZAŁEŚ OD PODATNIKÓW - TWOICH SPONSORÓW CO Z CIEBIE ZA ZIÓLKO. TWOJE CHAMSTWO SIĘGNEŁO ZENITU. DOBRZE RADZE - BACZNIEJ DOBIERAJ SŁOWA POWODZENIA ŻYCZĘ TWÓJ SPONSOR PODATNIK
102. Dodane przez Do kom 92, w dniu - 25-01-2022 15:45
Rozumiem, że ów kibic na żużel poleciał do Leszna i w Lesznie to GP oglądał, a to że nocował w Wrocławiu to nawet dobrze bo zachowanie angielskich kibiców po przyjęciu alkoholu do ciekawych nie należy.
103. Dodane przez ala, w dniu - 25-01-2022 15:45
zadnych pieniedzy dla pryvatnego klubu jak dzierzavi stadion to z calyn inventarzem
104. Dodane przez pl, w dniu - 25-01-2022 16:04
zamknąć stadion i wybudować boisko
105. Dodane przez Do 97, w dniu - 25-01-2022 16:09
A kto ogląda TVP,jak każdy ma dekoder i tam na żywo są mecze żużlowe. Oglądalność jest bardzo wysoka. Wiele meczy żużlowych ma większą oglądalność od piłkarskich. Zamiast się cieszyć, że jest w Lesznie taki dobry,utytułowany klub,to taki potrafi tu napisać większość negatywnych komentarzy .Weź się chłopie za jakąś robotę ty " Z Leszna ".
106. Dodane przez Panie prezesie, w dniu - 25-01-2022 16:15
Moja noga już więcej na Smoczyku nie stanie. Jestem kibicem ale to co Pan powiedział to szczyty hipokryzji i bezczelności
107. Dodane przez do kom. 76, w dniu - 25-01-2022 16:22
To nie jest taka sama sytuacja. Jeśli wynajmiemy mieszkanie, to w każdej chwili możemy się z niego wyprowadzić i wynająć inne. Unia nie ma alternatywy i musi korzystać z tego stadionu. Ponadto ma zarobić dzięki spełnieniu tych warunków dodatkowych kilka milionów rocznie. Jeżeli analogicznie wynajęliśmy mieszkanie w takim miejscu, że dzięki temu możemy dodatkowo zarabiać, a w innym mieszkaniu tego by nie było, to może i zgodzimy się na dodatkowe wydatki. Miasto ma więc silne argumenty w negocjacjach, ale z nich nie korzysta.
108. Dodane przez Kibic, w dniu - 25-01-2022 16:29
Śmieszą mnie te komentarze, typu " z moich podatków " Prawda jest taka ze podczas zawodów miasto też zarabia bo przecież tak dla przykładu przyjeżdżają kibice którzy tankują na mieście jedzą piją w różnych barach także na stadionie kupują bilety w tych wszystkich "produktach" jest przecież zawarty podatek który wraca do miasta.
109. Dodane przez do kom. 100, w dniu - 25-01-2022 16:34
Budżet Wrocławia przekracza 5 mld złotych. Jest więc 13 razy większy od Leszna. Dla Wrocławia jest też dotacja od miasta dla Sparty i wynosi 3,2 mln zł. Ale na wszystkie klubu sportowe Wrocław przekazał 24 mln zł. A więc na żużel przeznaczono tylko ok. 13%. Jeżeli już bierzemy się za porównania, to róbmy to także w odniesieniu do możliwości danego miasta.
110. Dodane przez ministrant, w dniu - 25-01-2022 16:35
a może by tak poprosić osoby duchowne, nasze parafie o wsparcie w odwodnieniu naszego stadionu ?
111. Dodane przez Do 99, w dniu - 25-01-2022 16:39
Dlaczego,nie powiesz Panu Piotrowi to w cztery oczy.Taki jesteś bohater za klawiatury.Człowieku, trollu jeden " Z Leszna " napisałeś tu większość negatywnych komentarzy.Odczep się od Unii,bo wielu ludzi chodziło już na żużel 40 lat wcześniej, przed twoimi narodzinami.
112. Dodane przez Ecik, w dniu - 25-01-2022 16:45
Nie ma takiej opcji żebyśmy wszystko brali na siebie..... To nie bierzcie, będziecie jeździć jak dotychczas. A te medale to Ci się wyśniły.
113. Dodane przez Kibic sportu a nie sponsor prywatnego folwarku, w dniu - 25-01-2022 17:00
PPP 
Partnerstwo Publiczno Prywatne 
Rob zawody u siebie w ogrodzie albo w Rawiczu. 
 
Dziekuje! 
To na imprezach organizowanych przez Unie Leszno stadion zostal zdewastowany przez niewlasciwe zabezpieczenie imprezy masowej 
Dlaczego nie ma mozliwosci wejscia na stadion ktory nie jest wlasnoscia klubu stadion powinen byc otwarty tak samo jak park
114. Dodane przez do 113, w dniu - 25-01-2022 17:21
jak świat światem stadion Uni to nie miejsce do spacerów i zawsze był zamykany jak nie ma imprez sportowych -taka tradycja !
115. Dodane przez sputnick, w dniu - 25-01-2022 17:27
Podzielić koszt przez 5 i doliczyć do kosztu wynajmu stadionu w przyszłym roku. A jak się nie podoba to niech sobie wynajmą inny ekstraligowy stadion w okolicy.
116. Dodane przez abc, w dniu - 25-01-2022 17:29
Panie Prezydencie, Radni-moze czas na glosowanie mieszkancow Leszna-czy chcą w dobie kryzysu ładowac pięniadze w prywatną inwestycje? Mamy chyba cos do powiedzenia w sprawie naszej kasy?
117. Dodane przez Pablo, w dniu - 25-01-2022 17:48
Tylko Unia !
118. Dodane przez Kibic, w dniu - 25-01-2022 17:48
Unia była jest i będzie!
119. Dodane przez Podatnik, w dniu - 25-01-2022 17:57
Urynkowić wszystkie daniny i opłaty jakie w niewielkiej ilości płaci UNIA. Dopiero im się oczy otworzą. Jako podatnik nie zamierzam dalej sponsorować prywatny klub. Oni tylko patrzą przez pryzmat własnego nosa i jak najmniejszego udziału w kosztach. Bo bez końca żerują na dodatkowych finansach z Miasta.
120. Dodane przez Ktos, w dniu - 25-01-2022 18:15
Jeśli pan#prezes jest taki mądry to niech prezydent Leszna bierze większe pieniądze za dzierżawę stadionu to zobaczymy czy będzie taki mądry.
121. Dodane przez Olek, w dniu - 25-01-2022 18:26
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
122. Dodane przez Anty, w dniu - 25-01-2022 18:27
Nie wynajmowac Unii stadionu. Niech wyniosa sie do Przysieki Polskiej (...) Dosyc juz szantazu miasta. Jezeli juz miasto odwodni ta szlake to niech dzierzawa wzrosnie trzykrotnie.
123. Dodane przez zen do 114, w dniu - 25-01-2022 18:39
Bredzisz chłopcze. 
Sam spacerowałem po stadionie i murawie nawet z psem i mam na tę okoliczność zdjęcia. Młodzież z Kopernika przychodziła tam na zajęcia wf-u. Można było wejść swobodnie na wału i trybuny a także na tor i boisko.
124. Dodane przez Do 114, w dniu - 25-01-2022 18:48
Jeszcze jakiś czas temu na stadion można było swobodnie wejść.
125. Dodane przez Do kom 123, w dniu - 25-01-2022 18:53
Stadion to nie jest park ! Tym bardziej do chodzenia z psem. Ogarnijcie się ludzie.
126. Dodane przez Hmmm, w dniu - 25-01-2022 18:58
W komentarzach przewijają się słowa buta i bezczelność. Ja sobie już zdanie o tym panu wyrobiłem. Po komentarzach innych widać, że nie tylko ja. Czekam na reakcję Pana Prezydenta i miejskich radnych. Jestem ciekaw jak na to zareagują ci, którzy są zobowiązani do dbałości o miejski budżet.
127. Dodane przez Xxxx, w dniu - 25-01-2022 19:05
Ja nie ich sprawa . Twoja drużyna tego potrzebyje więc to zaloz (…;) W Poznaniu stadion też miasta a trawę robi lech . (…;)
128. Dodane przez Janusz, w dniu - 25-01-2022 20:21
A gdzie ci biedni żużlowcy bidule kasa na basen nie na stadion
reklama
129. Dodane przez Do 114, w dniu - 25-01-2022 20:26
Kiedyś był otwarty ale ty jesteś za smarkaty żeby to pamiętać.
130. Dodane przez Kibol, w dniu - 25-01-2022 21:07
Każde miasto dofinansowuje kluby sportowe, nie inaczej jest w Lesznie ! Gdzie problem ? Problem jest taki że w Lesznie jest debilna ludzka mentalność. Nie dadzą na żużel to za chwilę nazwa Prezydenta grabarzem , da na żużel to źle. Co by się w Lesznie nie działo jest zawsze zle.
131. Dodane przez Mat, w dniu - 25-01-2022 21:08
Gdyby nie Unia to o Lesznie by nikt nie słyszał. Trzeba się tylko cieszyć że takie małe miasto jak nasze jest znane w Polsce.
132. Dodane przez Huhu, w dniu - 25-01-2022 21:09
Wspierać wspierać i jeszcze raz wspierać. To że kilkadziesiąt osób nie chce wydawać swoich podatków na żużel to jedno , ale są tacy którzy chętnie wspierać zamierzają.
133. Dodane przez Ksul, w dniu - 25-01-2022 21:10
Jazda z... Tylko Unia
134. Dodane przez Ooo, w dniu - 25-01-2022 21:11
W tym mieście co by się nie działo wszystko zawsze na nie. Co za ludzie porażka.
135. Dodane przez Olek, w dniu - 25-01-2022 21:11
Unia to dumą historia tradycja. Wspierajmy ją!
136. Dodane przez Omik, w dniu - 25-01-2022 21:13
Idąc tokiem myślenia niektórych ludzi , to w tym mieście nie powinno się nic dziać, wszystko na nie. Pieniądze jak w każdym mieście idą na sport w tym przypadku na żużel. I gdzie jest problem ?
137. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 25-01-2022 21:14
panie rusiecki skoro mówi pan, że nie będziecie robić takich nakładów nie na swoim obiekcie to może niech miasto wam go sprzeda i róbcie sobie tam co chcecie. a nie wyciągacie co roku grube pieniądze z budżetu miasta i jeszcze okazuje się, że nie potraficie sobie sami zorganizować stanowiska pracy i nawet to trzeba wam sponsorować!!! jesteście firmą więc zadbajcie sami o siebie a jak was nie stać to zamknąć to coś bo tylko My mieszkańcy tracimy na tym!
138. Dodane przez Hmm... Do 131, w dniu - 25-01-2022 22:27
Bardziej niz z żużla Leszno znane było w całej Polsce z koszenia trawy zima. 
Ale czy to dobrze...?
139. Dodane przez scorp, w dniu - 25-01-2022 23:55
Do 138:I z balwana na ul.Dabrowskiego. W prasie i w telewizji o nim bylo. 
A ogolnie o zuzlu w Lesznie:Dla przecietnego mieszkanca Leszna sukcesy zuzlowcow sa ich prywatna sprawa. Mieszkancy tylko traca przez istnienie tego klubu, bo miasto dajac tak duze pieniadze na sezonowa zabawe kilku osob, pozbawia wielu mieszkancow calorocznej mozliwosci korzystania z jezdni i chodnikow pozbawionych dziur - bo na to brakuje pieniedzy. Bycie dumnym, ze zuzlowcy sie bawia za pieniadze mieszkancow, a jednoczesnie niedostrzeganie kompromitujacego wladze miasta stanu ulic i domow komunalnych, to hipokryzja.
140. Dodane przez Kibic od wielu lat, w dniu - 26-01-2022 00:05
Czytając komentarze dotyczące rozmowy w Magazynie żużlowym kilka moich przemyśleń :Leszno jest znane w Polsce,na świecie z żużla, i sportów lotniczych .Dla co niektórych 84 lata można wyrzucić z dnia na dzień do kosza,i zamknąć klub albo przenieść gdziekolwiek.Dobrym przykładem jest lotnisko ,które po latach zaniedbań powoli odzyskuje dawną świetność.Większość krytyków to o żużlu nie ma pojęcia,i na stadionie byli dawno temu i tylko dlatego że dostali darmowy bilet,bo każda kwota jest za duża i lepiej się za tą kasę napier...lić,a tylko czytają wyniki i krytykują.Proszę porównać ile dokładają inne miasta np.Grudziądz,Lublin,Wrocław.POZDRAWIAM WSZYSTKICH ROZSĄDNIE MYŚLĄCYCH LESZCZYNIAN.
141. Dodane przez Do kom 129, w dniu - 26-01-2022 07:49
Czy Olimpijski we Wroclawiu jest otwarty dla ludzi poza uzytkowaniem? - NIE! W Gorzowie- NIE! W Toruniu NIE! Dalej wymieniac???? Matoły?!!!!!!!!!
142. Dodane przez do 128, w dniu - 26-01-2022 07:54
Raczej Lipno.
143. Dodane przez Leszczyniak od pokolen, w dniu - 26-01-2022 09:17
Ja nie korzystam z basenu, kregielni, trapezu. Pozamykajmy wszystkow lesznie, to spelni sie sen Kononowicza i niczego nie bedzie. Dla prawdziwych leszczyniakow unia to Leszno. Naplywowym wara od naszej historii, kultury.
144. Dodane przez luk, w dniu - 26-01-2022 09:36
najlepiej jak unia weźmie w dzierżawę stadion i wtedy mieszkańcy nie będą dopłacać tylko sami utrzymujcie sobie obiekt !!!!
145. Dodane przez Leszczyniak z urodzenia!, w dniu - 26-01-2022 10:21
Do wszystkich ślepo-twierdzących, że Leszno to KS Unia i wielkich fanów wyzywających ludzi od najgorszych, nie miałbym nic przeciwko, aby UM Leszna finansował prywatny klub jakim jest Unia Leszno, ALE POD WARUNKIEM ŻE W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI SPEŁNIAMY POTRZEBY MIASTA, tj. infrastruktura, wsparcie dla mieszkańców najbardziej potrzebujących (np. starsza pani z Zaborowa, opiekująca się niepełnosprawnym synem), modernizacje miejskie, planowane przebudowy i dopiero POTEM MOŻNA SZASTAĆ KASĄ NA PRYWATĘ! A obecnie mamy wyrzucanie pieniędzy - przepraszam na promocję miasta poprzez prywatny klub Unia Leszno, z którego miasto i mieszkańcy, POZA OH AH DUMĄ i NAJBARDZIEJ UTYTUŁOWANYM KLUBEM, dosłownie NIC NIE MAJĄ, podkreślam NIC. Żadnych korzyści. 
 
Nie mam nic przeciwko wsparciu klubu, pod warunkiem, NAJPIERW MIASTO potem UNIA. W sumie jest jeszcze jeden warunek i tutaj kieruje słowa do pREZYDENTA - Jak już daje pAN pieniądze z miasta na Unie, to na pozostałe kluby (piłka nożna, koszykówka itp.) PO RÓWNO, a nie tak jak obecnie, 90% dla KS Unii 10% na pozostałe podmioty sportowe. 
 
Należy nadmienić że KS Unia Leszno, wspierana jest DODATKOWO także przez miejskie spółki - MZO, MPEC, MPWiK! 
 
Pozdrawiam, zaślepionych fanów i kibiców, może się zrzucicie na odwodnienie!
146. Dodane przez JA, w dniu - 26-01-2022 11:55
UNIA BYŁA, JEST I BĘDZIE. A DLACZEGO NIE ?!? RACZEJ OSZCZĘDNOŚCI NALEŻY DOPATRYWAĆ SIĘ W INNYCH DZIEDZINACH LUB SPRAWACH - A JEST ICH DUŻO A MOŻE JESZCZE WIĘCEJ ! 
RADNI DO KONTROLI I PRZEMYŚLEŃ - BO TO WY NAS REPREZENTUJECIE - TAK DLA PRZYPOMNIENIA !!!!!!!
147. Dodane przez Rejtana, w dniu - 26-01-2022 12:41
Ośmieszył siebie i całą jego rodzinę. 
A przede wszystkim, swoje nazwisko
148. Dodane przez Duch, w dniu - 26-01-2022 13:44
Jest w bibli napisane- " jak Pan Bóg chce ktoś ukarać to mu rozum odbiera " ja bym dodał ze jeszcze gdy wywiadu udziela.
149. Dodane przez Rafi, w dniu - 26-01-2022 14:18
"klub robił już wiele rzeczy z własnych pieniędzy. - Widać to gołym okiem, szczególnie na sektorze zero i na trybunie dla vipów " . Nie ma się co chwalić, bo sektor zero jest dla udziałowców Unii Leszno i ich znajomych. Więc zrobiliście inwestycje dla siebie.
150. Dodane przez Lech, w dniu - 26-01-2022 14:23
Miasto niech motocykle im kupi na mecze domowe, bo jak tor nie jest prywatny to tor bez motocykli nie ma sensu. Motocykle są wyposażeniem stadionu.
151. Dodane przez sportfun+, w dniu - 26-01-2022 19:46
Mimo całej sympatii dla sportowców(w tym żużlowców Unii!) jesteśmy, absolutnie PRZECIW! Jeśli miasto zapewni najpierw niezbędne potrzeby wszystkich mieszkańców to TAK - w ramach tej "promocji miasta Leszna". W sytuacji zadłużania miasta i niedofinansowania sfery publicznej, miasta Leszna po prostu NIE STAĆ na takie wydatki. SSA Unia Leszno to prywatna spółka(firma). Jakie inne spółki-firmy dostają środki budżetowe na promocję i wsparcie? Jeśli są kibice-to oni muszą pomóc. W końcu to jest dla kibiców! Czy może jednak dla innych celów?  
Panie Prezesie Unia SSA! Może poprawić Pan wiarygodność poprzez większą transparentność funkcjonowania spółki. Po prostu najlepiej mówić prawdę!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj