Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLeszno Przejazd na 1 Maja nie działa prawidłowo?
Śledziński: czerwone światło oznacza bezwzględny ''STOP"
Przejazd na 1 Maja nie działa prawidłowo?
17.08.2022. Radio Elka, Filip Wybieralski
Podczas środowej audycji ''Temat dla reportera” jeden ze słuchaczy zwrócił uwagę - na jego zdaniem - źle działający system przejazdu na skrzyżowaniu kolejowo-drogowym, w ciągu ulicy 1 Maja. Z jego relacji wynikało, że we wtorek młode osoby weszły tam na tory, a zaraz za nimi zamknęły się rogatki. - Tak nie powinno być – komentował. PKP PLK sprawdziło monitoring. Okazało się, że piesi rażąco zlekceważyli czerwone światło.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O zdarzeniu na przejeździe opowiedział nam słuchacz, wyraźnie przejęty sytuacją, której był świadkiem. - Przejechał pociąg, bariery zaczęły się otwierać, piesi ruszyli, ruszyły także pierwsze pojazdy, po czym nagle szlabany ponownie zaczęły się zamykać. Między barierami została dwójka dzieci, tam w końcu dojdzie
do nieszczęścia - komentował.
O sprawdzenie zaistniałej sytuacji poprosiliśmy PKP PLK. Okazało się, że jeszcze przed wystosowaniem przez nas prośby, spółka zdążyła już przeanalizować nagranie z monitoringu. Jak poinformował nas poznański oddział biura prasowego, w tym przypadku zarówno piesi jak i kierowcy zlekceważyli czerwone światło na semaforze. - Urządzenia, które są zamontowane na przejeździe działają sprawnie. Były również sprawne wczoraj. Ta sytuacja uzmysławia nam jak ważne jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Pociąg, który jechał przez przejazd, zgodnie z procedurą załączył urządzenia przejazdowe. Krótko po tym, z naprzeciwka wjechał drugi pociąg, który spowodował, że rogatki zaczęły się ponownie zamykać. Co najważniejsze - przez cały czas na tym przejeździe zapalone było czerwone światło, które bezwzględnie zabraniało wejścia lub wjazdu. Niezależnie czy jesteśmy pieszymi, prowadzimy samochód czy jedziemy na rowerze - czerwone światło to bezwzględny sygnał ''STOP” - podkreśla Radosław Śledziński z Biura Prasowego PKP PLK.
Przypomnijmy, że przejazd w ciągu ulicy 1 Maja obsługiwany jest automatycznie. Jest on również monitorowany w czasie rzeczywistym.
1. Dodane przez P, w dniu - 17-08-2022 15:32 Dowód na to, że zgłaszający i piesi posiadają ubytki w istocie szarej łac. substantia grisea
2. Dodane przez Kokosz, w dniu - 17-08-2022 15:58 Kiedy tunel samochodowy do Zaborowa???, to skandal, że przy wielomiliardowym remoncie tej trasy kolejowej miasto zgodziło się na g... przejazd w ciągu drogi wojewódzkiej
3. Dodane przez IZA, w dniu - 17-08-2022 16:04 BRAWO PIESI I BRAWO KIEROWCY WJEŻDŻAJĄCY Z ULICY LEŚNEJ WYOBRAŹNI I OPANOWANIA LUB DO PRZEDSZKOLA W PIACH BABY KLEIĆ NO CHYBA ŻE TO POSPOLITE CWANIACTWO ! GDY LUDZIE NIE WIDZĄ POLICJANTA GŁUPIEJĄ A GDY JUŻ UJRZĄ TO RĄCZKI DRŻĄ !?
4. Dodane przez Michal, w dniu - 17-08-2022 16:12 Nic w tym kraju nie działa poprawnie. Była cieciownia z drużnikiem to było lepiej. I druznik robotę miał. Teraz te kompłutery i co chwila problemy. Kiedyś nawet jak druznik był lekko wyloty to wszystko dobrze działało.
5. Dodane przez peterpan, w dniu - 17-08-2022 16:24 do kom 1 a może system jest wadliwy, bo : 1. po przejeździe pociągu podnosiły się rogatki, a światło cały czas mruga do całkowitego spionizowania się rogatek 2. rogatki opadają ponownie bez sygnałów dźwiękowych, światło cały czas mruga można wysunąć wnioski ,że system znów się zepsuł to po co od razu kogoś obrażać?
6. Dodane przez do kom 5, w dniu - 17-08-2022 17:03 Ty nie jesteś od wysuwania wniosków. Przez takich jak ty wlasnie wszystkie dobre rozwiązania po jakims czasie są likwidowane lub zmieniane na gorsze np zwężanie wjazdow na ronda. Zawsze znajdzie sie kretyn, ktory zamiast stosowac sie do przepisow zaczyna filozofowac... miga czerwone swiatlo to masz stac a nie sie zastanawiac czy rogatki działają. To samo na zielonych strzalkach przy skrecie w prawo. Po to je uruchomili zeby w miare mozliwosci mozna bylo skrecic z zachowaniem ostroznosci bo na strzalce piesi mają tez zielone. I co mamy w Lesznie? Wszyscy walą na zielonej strzalce jak na zielonym swietle choc dziala ona tak jak znak stop. Kazdy pojazd musi sie zatrzymac zanim za nią wjedzie. Podejrzewam, ze zdecydowana wiekszosc pseudokierowcow nie ma pojecia ze musi sie zatrzymac, ale za to na rondzie będzie mrugac w lewo...
7. Dodane przez Karol, w dniu - 17-08-2022 17:36 A Smyk i stary Holder w Unii
8. Dodane przez do 7, w dniu - 17-08-2022 18:24 Czyli publika pójdzie na 4 ligowa PolonięSmoka zaorać, zostanie tylko pomniczek. Sport w Lesznie odetchnie!
9. Dodane przez ziomek, w dniu - 17-08-2022 18:25 do 7 - nie!!! napewno to nie przejdzie..... Unia nie chce spasc z prawie samymi pasywniakami...
10. Dodane przez Hej, w dniu - 17-08-2022 18:39 Wszystko działa. Po prostu taki rodzaj rogatek nie sprawdza się w tym miejscu. Za duży ruch pociagów i samochodów, za blisko skrzyżowanie. Zaborowo zakorkowane.
11. Dodane przez Automatyka przejazdu, w dniu - 17-08-2022 18:40 Jak działa przejazd automatyczny: 1) Przy zamykaniu przejazdu najpierw miga czerwone światło, potem zamykają się rogatki. Nie należy wchodzić na przejazd już przy migającym czerwonym świetle. 2) Przy otwieraniu przejazdu najpierw podnoszą się rogatki, potem gaśnie czerwone światło. Dopiero po zgaszeniu czerwonego światła można wejść na przejazd.
Może się zdarzyć, że te dwie fazy nałożą się na siebie jak po pierwszym pociągu niedługo nadjeżdża drugi. Rogatki podniosą się, ale czerwone światło nie zgaśnie, a rogatki ponownie zamykają się. Wtedy pomimo otwartych przez chwilkę rogatek nie należy wchodzić na przejazd. Należy czekać aż zgaśnie czerwone światło!
reklama
12. Dodane przez Borys, w dniu - 17-08-2022 19:10 do kom. 5 Prawko i wiedza o ruchu drogowym to w chipsach znalezione ?? Czy tak na serio ??? Światła zawsze mrugają do pełnej pionizacji szlabanu - tak to działa geniuszu....
13. Dodane przez Harry, w dniu - 17-08-2022 19:13 ten przejazd to parodia. Zamyka się co chwilę, a kilkaset metrów dalej przejazd podziemny dla kur i kaczek. Jak można pozwolić, żeby droga idąca od strasy S5 Leszno-południe nie miało tunelu lub mostu. Przecież od dawna było wiadomo, że jest to przejazd od i do zjazdu z eski. Kilka razy czekałem tam tak długo, że pojechałem na około drogą na Wrocław. Druga sprawa, że gdyby tzw. kierowcy płynnie ruszali, to nie byłoby sytuacji, że 2-3 auta przejeżdżają i szlaban zaczyna ponownie świecić...
14. Dodane przez xxxx, w dniu - 17-08-2022 19:17 Do 7: Po pierwsze pomyliłeś tematy, a po drugie Holder zostaje w Ostrowie
15. Dodane przez Do kom 4, w dniu - 17-08-2022 19:22 Jak kilka osob straci tam zycie to inni beda respektowac znaki swietlne. Nie zycze tego nikomu,ale w ostatnich kilku-nastu latach wychodowano w Polsce pokolenie ktore mysli ze wszystko im wolno. Dotyczy to wszystkich uczestnikow ruchu.
16. Dodane przez P, w dniu - 17-08-2022 19:41 Do kom 5 "peterpan" Nikogo nie obrażam. Ubytki w istocie szarej są tak jak inne choroby i kalectwa. To akurat objawia się nieporadnością życiową. Proszę, nie wypowiadaj się na temat przepisów. Ktoś poniżej odpowiedział Ci co oznacza pulsujące czerwone światło na przejeździe kolejowym. I jeśli takowe widzisz to masz obowiązek zatrzymać się przed nim i stać póki pulsuje. Mimo rogatek otwartych czy ich braku. I zgadzam się, że przez takich jak Ty, niepotrafiących stosować się do prostych i oczywistych przepisów, wprowadzają coraz to nowe ich komplikacje. Tacy jak Ty będą potrzebować smycze i barierki by przypadkiem nie zejść ze źle działającego chodnika w niedozwolonym miejscu.
17. Dodane przez do 13. Dodane przez Harry, w, w dniu - 17-08-2022 20:04 chyba jasne, że w państwie kaczki ważniejsze kaczki
18. Dodane przez Jac, w dniu - 17-08-2022 20:21 Czasami wystarczy oczy otworzyć to pomaga i logicznie interpretować znaki i przepisy
19. Dodane przez Fargo, w dniu - 17-08-2022 20:47 Czytając o PKP nasunęła mi się inna sprawa. Przykra sprawa. Wiem też że formalnie nie dotyczy ona kolei ale kojarzy się z szeroko pojętą koleją. Chodzi o pana który koczuje, śpi na gołej ziemi w krzakach przy rondzie na Dworcowej. Tak nie powinno być. Jest w mieście sporo różnych fundacji, instytucji, służb które powinny pomóc. Nawet gdyby ów pan nie przyjmował pomocy. Praca fundacji to nie tylko rozdawanie paczek i pozowanie do zdjęć. Proszę też nie odpowiadać - weź go do domu. Nie wezmę i nie liczę że ktoś inny to zrobi ale tzw pomoc społeczna powinna potrafić pomóc. Zwłaszcza że jesień i zimne noce coraz bliżej. Takich osób będzie coraz więcej.
20. Dodane przez Do 19, w dniu - 17-08-2022 21:54 To jest wolność właśnie! Obejrzyj filmiki na Facebooku z kraju największej demokracji! Ludzie śpią w kartonach wzdłuż ulic miast! Chodniki, betony i żadnych akcji medialnych! To jest ICH wybór!
21. Dodane przez Do komentarza 6, w dniu - 17-08-2022 22:05 Jak czytam Twój komentarz to wraca wiara, że są jeszcze normalni ludzie. Pozdrawiam.
22. Dodane przez Elza, w dniu - 17-08-2022 22:22 prości ludzie, rozpisujecie swoje filozofie na forum, a wystarczyłby tunel
23. Dodane przez cv, w dniu - 17-08-2022 22:54 Czy wielu mieszkańców dojrzało do bycia w cywilizowanej Europie, chyba nie ? Wielu nie zna podstawowych przepisów poruszania się i współżycia społecznego, zarówno piesi, rowerzyści, motocykliści jak i kierowcy samochodów. Aż chciałoby się wysyłać niektórych niedouczonych na płatne kursy życia w cywilizowanym świecie.
24. Dodane przez omg, w dniu - 17-08-2022 23:27 Najgorzej kiedy d...le chcą ustawiać nasz świat. Zachowania niektórych kierowców w rejonie tego przejazdu to po prostu film katastroficzny. Mi pozostaje tylko satysfakcja, że za złamanie przepisów dot. przejazdów kolejowych stawka wynosi 2 000 zł. I tego się trzeba trzymać. Walić i patrzeć jak głupota boli.
25. Dodane przez robol z agro, w dniu - 18-08-2022 00:31 Otwarcie drogi w Kłodzie w czwartek 11.08 a w piątek 12.08 już rozryte studzienki na drodze i tak do dziś. Pytam się o co tu chodzi ?
26. Dodane przez Talisker, w dniu - 18-08-2022 01:17 Peterpan. Dokładnie tak to działa. Po co te rogatki się podnoszą jak jest czerwone światło? System Bombardiera jest bardzo dobry tylko trzeba umieć go zaprogramować.
27. Dodane przez kierowca, w dniu - 18-08-2022 08:00 Zbliżam się do przejazdu kolejowego. Jestem tuż przed sygnalizatorem , praktycznie na jego wysokości. Kątem oka widzę ,że zaczyna palić się czerwone światło. Za mną jadą blisko inne samochody. I co robić ??? Przejeżdżać przez tory ??? Wycofywać nie ma gdzie , bo będzie kolizja. Może ktoś mądry napisze co zrobić w takiej sytuacji. Sygnalizatory przed przejazdami powinny zapalać najpierw żółte światło a dopiero potem czerwone, żeby kierowca mógł zareagować i zatrzymać auto.
28. Dodane przez Do 27, w dniu - 18-08-2022 10:45 Kierowca? Za dużo kombinacji za mało wiedzy? Spisz swoje dylematy i zgłoś się z nimi do Wydziału Ruchu Drogowego KG Policji! Podpisz się i podaj adres zwrotny obowiązkowo! Też jestem za badaniami psychotechicznymi dla wszystkich kandydatów na kierowców! Idiotów należy eliminować już na tym etapie!
29. Dodane przez Marian, w dniu - 18-08-2022 11:13 System może i działa prawidłowo, ale jest nielogiczny. Jeśli rogatki się podnoszą to jest to znak, że za chwilę można przejść/przejechać. Nie ma bardziej wymownego i prostego w przekazie symbolu niż opuszczone rogatki. Oczywiście można tłumaczyć to (i będzie to zresztą prawdą), że powinno działać to tak, że jest światło to się nie wchodzi. Pytanie tylko, po diabła w takim razie szlaban, skoro światło mówi wszystko? Skoro jest dodatkowa sygnalizacja w postaci szlabanu to powinno wyglądać to tak, że gaśnie czerwone światło, rogatki się podnoszą, można jechać. Jeśli coś nadjeżdża to może być tak jak teraz. Czerwone światło (trochę jak żółte światło na skrzyżowaniu) i opuszcza się szlaban.
30. Dodane przez Nieznamsiealesiewypowiem, w dniu - 18-08-2022 11:23 Do 27 Kierowca Prawo o ruchu drogowym art 28 pkt. 1 Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu kolejowego oraz przejeżdżając przez przejazd, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność. Przed wjechaniem na tory jest on obowiązany upewnić się, czy nie zbliża się pojazd szynowy oraz przedsięwziąć odpowiednie środki ostrożności, zwłaszcza jeżeli wskutek mgły lub z innych powodów przejrzystość powietrza jest zmniejszona.
Tyle w temacie. Proponuje odłożyć prawko z powrotem do paczki chipsów w ktorej je Pan znalazł Smacznej kawusi
31. Dodane przez Do tych co piszą o przepisach, w dniu - 18-08-2022 11:28 Nie widzieliście to bzdur nie piszcie bariery się podniosły światła zgasły,czekałem tam na przejazd to widziałem i nie bez przyczyny stali tam cały ranek panowie z SOK i dość tam często stoją i kontrolują działanie tego bubla
32. Dodane przez do 27. Dodane przez kierowca, w dniu - 18-08-2022 11:29 jako ktoś mądry ci napiszę, gdyby był tunel nie byłoby takich problemów
33. Dodane przez Do tych co piszą o przepisach, w dniu - 18-08-2022 11:42 Nie widzieliście to bzdur nie piszcie bariery się podniosły światła zgasły,czekałem tam na przejazd to widziałem i nie bez przyczyny stali tam cały ranek panowie z SOK i dość tam często stoją i kontrolują działanie tego bubla
34. Dodane przez do 2, w dniu - 18-08-2022 11:49 Tunel czy wiadukt niepotrzebny. Od kilku lat korzystam z łącznika drogi S5 z drogą 309. Bez korków i niepotrzebnych nerwów. Niby nadkładam drogi ale czasowo jak i finansowo (zużycie paliwa) nie ma istotnej różnicy. Polecam takie rozwiązanie.
35. Dodane przez Widz, w dniu - 18-08-2022 12:10 jadąc z Zaborowa prawej strony torowiska KOMPLETNIE NIE WIDAĆ trzeba by kazać pasażerowi wyjść na środek torowiska by sprawdzał czy pociąg nie jedzie, z lewej też niewiele lepiej, kiedy wreszcie zlikwidują ten idiotyczny przejazd?
reklama
36. Dodane przez Do 33, w dniu - 18-08-2022 12:44 Ty tam nie stój bo innym przeszkadzasz! Do roboty weź się staczu jeden! Ci panowie też stoją jak Ty ale im za to płacą! I tu i na Dożynkowej polują nie na tego ,,bubla" tylko na pieszych i rowerzystów, którzy nie stosują się do przepisów kodeksu drogowego! Pośpiech? Kierowcy poza wyjątkami, wiedzą kiedy można pokonać przejazd kolejowy?! Jesteś wyjątkowy!
37. Dodane przez Toromiszcz, w dniu - 18-08-2022 12:45 Zlikwidować przejazd kolejowy i spokój. Tory też najlepiej.
38. Dodane przez ad28 i ad 30, w dniu - 18-08-2022 14:41 Teksty należy czytać ze zrozumieniem i używać sytuacyjnej wyobraźni jeśli jest to możliwe.
39. Dodane przez J.J., w dniu - 18-08-2022 15:07 Pamiętajcie kierowcy i piesi na przejeżdzie kolejowym zawsze trzeba czekać aż rogatki się podniosą się do końca a sygnalizatory zgasną wcześniej nie można wjechać i przechodzić i zrozumcie to nareszcie wszyscy którzy narzekacie na kolej na skrzyżowaniu na czerwonym zawsze się zatrzymujecie a na przejeżdzie tym bardziej powinniście to robić dla swojego bezpieczeństwa przyjeżdżajcie dopiero jak rogatki się podniosą do końca i czerwone światło zgaśnie na sygnalizatorach i nie będzie problemu pozdrawiam doświadczony kolejarz
40. Dodane przez chrobot, w dniu - 18-08-2022 16:40 1) Ten "przejęty słuchacz" chyba nie ma prawa jazdy. Ale ma prawo chodzenia po drodze i jako dorosły powinien znać zasady wchodzenia na przejazd kolejowy (skrzyżowanie). "Skoro bariery zaczęły się otwierać, piesi ruszyli, ruszyły także pierwsze pojazdy...." - Tak, zaczęły, ale nie skończyły się otwierać! Światełka cały czas zabraniały wejścia i wjazdu poza linię rogatek! Wina (wyłączna) jest po stronie tych co wjechali, wleźli na przejazd! Należy "coś zrobić"! Tak! Łapać gamoni i sypać po 2 tys! I publikować w elce. 2) Jak widać niektórzy uważają, że jak na skrzyżowaniu drogowym ze światłami, stoimy bo mamy czerwone, to jak pojazdy (z naszej porzecznej mające zielone) przejadą to już można ruszać? I "przejęty słuchacz" będzie dzwonił do elki, że "nagle nadjechały znów samochody mające zielone" i że trzeba "coś zrobić"? No respektować przepisy! 3) Nie wiem jaki "poznański oddział biura prasowego" informował elkę (no niby pan Radosław), ale na pewno kierowcy nie "zlekceważyli czerwone światło na semaforze" bo to to jest SYGNALIZATOR. Semafor stoi dalej i odnosi się do pociągów, a nie do kierowców.
41. Dodane przez Boe Jiden, w dniu - 19-08-2022 00:30 Jedna sprawa jest taka, że faktycznie niejednokrotnie widziałem, że po otwarciu rogatek przejechały dosłownie 2-3 auta i rogatki znów zaczęły się zamykać. To jest śmieszne.
reklama
42. Dodane przez Tomasz, w dniu - 19-08-2022 09:17 Kom.1-jak najbardziej trafny.Popieram w 100 procentach
43. Dodane przez Kom 41, w dniu - 17-08-2023 18:46 Popieram. Kilka razy zdarzyło się tak że przejechały dwa auta i szlaban ponownie opadał. Albo czerwone światło mruga, szlaban podniesiony. I co wtedy?
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.