Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Nieprawidłowości w obrębie dworców kolejowych oraz na peronach są jednym z często poruszanych tematów na naszej antenie. Osoby, które zmagają się z różnymi niedogodnościami ze strony kolei mają teraz możliwość bezpośredniego zgłaszania ich do zarządcy infrastruktury. PKP PLK uruchomiło specjalną aplikację, gdzie w szybki i łatwy sposób można zgłosić usterki na stacjach i przystankach.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Awaria windy, nagłośnienia, wyświetlaczy czy też zaśnieżonego peronu - to tylko niektóre tematy, którymi zajmowali się nasi reporterzy w ostatnich miesiącach. Od kilkunastu dni usterki te można zgłaszać bezpośrednio
do kolei poprzez dedykowaną do tego aplikację. Działa ona bardzo podobnie jak policyjna Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa. - Po uruchomieniu aplikacji należy wybrać z listy stację lub przystanek. Data i godzina jest uzupełniana automatycznie. Lokalizację można również łatwo wprowadzić z wykorzystaniem kodów QR, które znajdują się na wszystkich plakatowych rozkładach jazdy. Wystarczy w aplikacji kliknąć ikonkę symbolizującą kod, a następnie zeskanować ją aparatem telefonu - wyjaśnia Radosław Śledziński z Biura Prasowego PKP PLK. - W kolejnym kroku należy wybrać z dostępnych opcji konkretne miejsce występowania usterki oraz wybrać z listy rodzaj nieprawidłowości. Opcjonalnie można szerzej opisać usterkę oraz dodać obrazujące ją zdjęcie. Krótki proces kończy wybranie opcji „zgłaszam usterkę” - dodaje.
Aplikację Sprawny Peron można bezpłatnie pobrać z Google Play lub Apple Store.
1. Dodane przez Raptor, w dniu - 06-03-2023 15:20 Żart? Przecież nagłośnienie na peronach jest beznadziejne od ukończenia remontu. Nikt ze stacji nie był tego świadomy? Nikt nie dokonuje przynajmniej co drugi dzień kontroli stacji? Może trzebaby powołać kolejną spółkę?
2. Dodane przez pasażer, w dniu - 06-03-2023 19:39 Mnie wystarczy, żeby pociągi zaczęły jeździć punktualnie. Apka nie jest potrzebna do tego.
3. Dodane przez Do kom 1, w dniu - 06-03-2023 21:39 Jeżdżę pociągiem codziennie i nie uważam, że nagłośnienie jest beznajdziejne, wręcz przeciwnie jest lepsze niż przed remontem...
4. Dodane przez Tadeusz, w dniu - 06-03-2023 23:09 Jeżeli ktokolwiek mówi, że nagłośnienie na dworcu jest dobre tzn. że ma coś z głową! Wydobywający się z głośników niezrozumiały bełkot nie ma nic wspólnego z poprawną polszczyzną. Nawet stojąc na peronie pod samym głośnikiem nic nie można zrozumieć o co chodzi, co było powiedziane. To jest wstyd, że tak prostego i oczywistego problemu do tej pory nikt nie potrafi rozwiązać.
5. Dodane przez @, w dniu - 07-03-2023 08:03 nagłośnienie jest beznadziejne, komunikaty niezrozumiałe - bełkot
6. Dodane przez Adek, w dniu - 07-03-2023 10:32 Ale jaja
reklama
7. Dodane przez PISOWIEC, w dniu - 07-03-2023 17:46 UCHO PREZESA FAKT ZA BLISKO MIKROFON CZYLI SZKOLENIE PRACOWNIKOW JAK MAJA MOWIC LOGOPEDA ITD SAME KOSZTY WIEC LEPIEJ ZRZUCIC NA SPRZET ZAWSZE KASA NA NOWY SIE PRZYDA Z UNI HAHA LAWKI NA LATA METALOWE SOLIDNE WIEC ZAUWAZAM ZE ZIMA MOZNA PRZYMARZNAC A LATEM OCHLODZIC OD METALU CZYLI GAZETA WSKAZANA POD ZADEK
8. Dodane przez były kolejarz, w dniu - 07-03-2023 18:23 hahah już nie mogę ze śmiechu. Jak ja tam pracowałem i zgłaszałem usterki i nieprawidłowości to mi odpowiadali, że to "incydent", "awaria" , "chwilowy zanik prądu". To już widzę jak będzie jakaś osoba (pewnie jakiemuś pracownikowi PLKi przybędzie obowiązków oczywiście za free to będzie robił) a te usterki od pasażerów oczywiście będzie rzetelnie zgłaszał przełożonym, którzy i tak będą mieli to w d...pie Na PKP musi dojść do czegoś podobnego co było w Grecji. Może wtedy coś się zmieni.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.