Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Co z paleniem na Stadionie Smoczyka?

Wraca drażliwy temat

Co z paleniem na Stadionie Smoczyka?

11.04.2023. Radio Elka, Jarek Adamek

Poświąteczne wydanie audycji „Temat dla reportera” zdominowała sprawa palenia tytoniu na Stadionie Smoczyka. - Niby obowiązuje zakaz, a mnóstwo osób na ostatnim meczu paliło na trybunach – skarżyli się słuchacze. Udało się nam zdobyć komentarz Unii Leszno w tej sprawie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Temat palaczy na meczach żużlowych w Lesznie nie jest nowy: już kilka lat temu nasi słuchacze pytali, dlaczego zakaz nie jest egzekwowany. MOSiR tłumaczył wtedy, że przestrzeganiem przepisów zajmować się powinni organizatorzy wydarzeń na stadionie, w tym przypadku Unia Leszno.

Po niedzielnej inauguracji sezonu sprawa wróciła na antenę „Tematu dla reportera”. -Wyleczyłem się z chodzenia na żużel - poskarżył
się jeden z naszych słuchaczy - mnóstwo ludzi paliło na trybunach, nikt nie przejmował się zakazem. Telefon wywołał żywiołową dyskusję, która zdominowała program. -Sama jestem palaczką i chodzę na żużel, ale jak mam ochotę zapalić, to wychodzę na koronę stadionu, to kwestia zwyczajnej kultury - powiedziała słuchaczka. Inna z pań stwierdziła, że należy wprowadzić całkowity zakaz palenia w miejscach publicznych, nawet na ulicy.

Byli też jednak i tacy, którzy palenia na trybunach bronili. -To wszystko przez nerwy, kto był na meczu i widział ostatni bieg, ten rozumie te emocje - mówił kolejny dzwoniący. -Pięć lat nie paliłem, ale kiedy zobaczyłem Jasona Doyle’a pokazującego środkowy palec w kierunku mojego małego syna, to nie wytrzymałem i sięgnąłem po papierosa - wyjaśniał jeszcze inny. Pojawiły się też opinie nawiązujące nie tyle do palenia czy niepalenia, ale do poważniejszych kwestii. -Żyjemy w wolnym państwie i w demokracji, a tu same nakazy i zakazy, gdzie jest wolność osobista? - pytał słuchacz. -To może jeszcze zakażą nam noszenia czerwonych koszulek na stadionie? - dodał kolejny. Były też propozycje, żeby wprowadzić na stadionie specjalne sektory dla palących. Jeszcze inny słuchacz zwrócił uwagę na to, że palący niekoniecznie wiedzą o zakazie. -Jakoś nie słyszałem, żeby spiker informował o tym podczas meczu - powiedział.

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy Unię Leszno. Rzecznik klubu Rafał Dobrowolski potwierdził, że zgodnie z prawem na trybunach palić nie wolno. -Mówi o tym zarówno regulamin stadionu, jak i regulamin imprezy, jest to też uwarunkowane ustawą - powiedział. Zapewnił przy tym, że klub dołoży więcej starań, żeby uświadamiać w tej sprawie przychodzących na mecze. -Postaramy się uczulić spikera i emitować więcej spotów informujących o zakazie palenia - dodał Dobrowolski - będziemy też informować o znajdujących się na koronie stadionu strefach, gdzie wolno palić.
 
Komentarze (68)
1. Dodane przez Rabi, w dniu - 11-04-2023 12:16
Dlatego na mecze nie chodzę. Jedyne wyjście to sektor dla palaczy, daleko od niepalących. Ciekawe kiedy w domach na balkonach wprowadzą wreszcie zakaz ?
2. Dodane przez UL, w dniu - 11-04-2023 12:18
po co ta afera? na wszystkich stadionach swiata palić mozna tylko na koronie stadionu a nie w miejscach siedzących tylko w Lesznie palacze maja problem bo mysla ze jak kupili bilet to moga wszystko 
 
kto wgl płaci firmie ochroniarskiej za to ze tego nie pilnuje? od tego sa ci ludzie stewardzi którzy powinni zwracac uwage zeby kibice poszli palić na korone stadionu
3. Dodane przez kibic, w dniu - 11-04-2023 12:18
Nie tylko palenie tytoniu dla mnie jest sprawą dyskusyjna picie piwa na meczach czy nie można tego zabronic ,jestem zwolennikiem żuzla unikam chodzenia na mecze gdzie obok zasiadaja palacze z kuflem piwa.
4. Dodane przez świadomy, w dniu - 11-04-2023 12:21
Najważniejsze były maseczki w lesie, a trucie siebie i innych przy okazji to nie jest problem, bo napędza kasę nierządowi. Pamiętam głosy niepełnosprawnych umysłowo ludzi, którzy krzyczeli, żeby nie przyjmować bez szprycy do szpital, no ale palaczy z chorobami płuc i raka to trzeba leczyć za nasze.
5. Dodane przez mates, w dniu - 11-04-2023 12:33
Ciężko będzie wszystkich upilnować, ale zacząć można od zwykłego komunikatu co jakiś czas.
reklama
6. Dodane przez przemo, w dniu - 11-04-2023 12:51
Ja osobiście nic nie mam do palenia na stadionie. Ale byłem teraz na meczu z dzieckiem i przed nami jak 5 facetów zapaliło fajki to moje dziecko to wszystko wdychało.
7. Dodane przez Rycerz, w dniu - 11-04-2023 12:56
To chyba ostatnie miejsce gdzie nie potrafią sobie poradzić z palaczami. Nie ma co się dziwić bo to królowa Unia Leszno.
8. Dodane przez haha, w dniu - 11-04-2023 12:58
weźcie ten stadion już zaorajcie bo przecież rzygać się już chce od tego czasu wszystkiego.... ciągle tylko unia, stadion,zuzel, kolejne miliony, oświetlenie i inne bzdury....
9. Dodane przez Witek, w dniu - 11-04-2023 13:01
Motory też smrodzą.
10. Dodane przez Ech..szkoda gadać, w dniu - 11-04-2023 13:21
Kolejna go...burza, jak kupujecie szynki w biedronce..albo białą kiełbasę z szynki to jest dobrze,a jak człowiek zapali fajkę w otwartej przestrzeni to odrazu lament i żeby nie było nie palę od 20 lat
11. Dodane przez To jest problem, w dniu - 11-04-2023 13:25
Chyba tylko w Lesznie tego nie ogarniają
12. Dodane przez tylko Unia, w dniu - 11-04-2023 13:29
do 8 to wyjazd z miasta jak ci sie nie podoba!!
13. Dodane przez Do 9, w dniu - 11-04-2023 13:34
Akurat żużlowe wydobywają przyjemny zapach,to smród leci od Ciebie.
14. Dodane przez Witek, w dniu - 11-04-2023 14:10
Czemu ode mnie ?
15. Dodane przez Wielgi Mieleszyn, w dniu - 11-04-2023 14:13
Jak zwykle jeden drugiemu nie dogodzi palenie na powietrzu ale problem więcej wdychamy spalin i dostajemy hemie w żywności chcesz to pal nie to nie co niektórzy za bardzo po prostu wydziwiają stop narzekaniu do roboty a nie na stadion jak wam nie pasuję stadion to nie opera..
16. Dodane przez xyz, w dniu - 11-04-2023 14:16
Palaczy do jednego sektora.
17. Dodane przez ola, w dniu - 11-04-2023 14:17
Prawo jest po to by go przestrzegać. Tylko polska mentalność małych mózgów,że jest demokracja i im wszystko wolno a najlepiej byłoby ,gdyby jeszcze anarchię wprowadzić. Polakom nie można nic popuścić ,bo zaraz kombinują jak oszukać sąsiada. Jeżdżą po pijaku, bez prawa jazdy, palą i przeklinają gdzie się da.Ma być tak ja chcę .Tu i teraz. Zresztą wystarczy posłuchać miejscowych "kibiców". Z kibicowaniem mają tyle wspólnego, ile ja z księdzem.Dzieci strach zabrać na stadion,by nie oberwały jakąś butelką.O słownictwie nie wspomnę. Wygląda na to ,że na stadion chodzi sporo nieobeznanych z kulturą i zachowaniem prosto z rynsztoka pseudokibiców.Póki ta mądrzejsza i bardziej kulturalna część kibiców nie zrobi porządku z tą niezbyt miłą gawiedzią to mojej rodziny na stadionie nie zobaczą.Najwyższy czas zacząć egzekwować prawo ,które w Polsce obowiązuje. jeden i drugi delikwent jak dostanie ostro po kieszeni to może coś zrozumie.Do takiego nic więcej nie przemówi.
18. Dodane przez Jolka Jolka pamiętasz, w dniu - 11-04-2023 14:21
A wiecie, że kilka dekad temu nawet w samolotach wolno było palić papierosy. O pociągach już nie wspomnę. Wszystko jest dla ludzi. Alkohol też. Nawet marihuana. Rzecz w tym, żeby nadać pewne ramy, w których te rzeczy są dozwolone. Trzeba brać pod uwagę ludzi, którzy nie życzą sobie wąchać smrodu tytoniu czy czego tam jeszcze. Można zrobić pleksi rozdzielające sektory. Idźcie sobie na premiereship w anglii: tam piją normalnie alkohol na stadionie. ba! nawet wódkę. i jest spokój. dlatego, że wiedzą, że ewentualnej kary nie unikną. Jak jest kara 250 funtów, to mają pewność, że za przekroczenie tego zapłacą. U nas, niestety, lud bolszewicki nie jest przyzwyczajony do takich luksusów, że coś można a czegoś nie można. Tutaj trzeba batem i pięścią zaprowadzać porządek. A nawet tego nie ma bo policaje nie mogą nikogo pałą zdzielić. Idzie taki i wyje na ulicy albo zaczepia ludzi. Normalnie pojawił by się szkieł i walnął by go pałą i tyle. Ale tutaj ani pałą nie wolno, ani eeeeeetam. szkoda pisać
19. Dodane przez pytania, w dniu - 11-04-2023 14:48
Czyli co dalej? Jak będzie?
20. Dodane przez olo, w dniu - 11-04-2023 14:48
A jaka jest sytuacja na innych stadionach, też palą? Czy tylko Leszno nie może sobie z tym poradzić?
21. Dodane przez Buldog, w dniu - 11-04-2023 14:52
A samochody co? Kwiatkami pachną? Nie trują? Ludzia się nudzi i z głupotami dzwonią
22. Dodane przez peterpan, w dniu - 11-04-2023 14:52
do kom 2  
To wymień choć jeden oprócz LKS -ów, jak jest zakaz to się go przestrzega i tyle
23. Dodane przez def, w dniu - 11-04-2023 15:08
Nie chodzę na żużel już od roku, właśnie z uwagi na palaczy. Wystarczy taki jeden śmierdzący i śmierdzi wkoło. Powinni coś z tym zrobić, koniecznie sektor dla palaczy (np. na łuku od strony zoo bo tam gorzej widać (...)).
24. Dodane przez Jarek, w dniu - 11-04-2023 15:09
Alacze to jedno. Dlaczego organizator nie sprawdza miejsc numerowanych!!! Przychodzą ludziki i siadają gdzie się chce. A Ty kibicu z karnetem miejsca numerowanego musisz się sam użetać z takim (...) 
Palenie to problem klubu!!! Jak się, w końcu wkurzymy my nie palący to podamy klub do sądu!!!
25. Dodane przez Do 10, w dniu - 11-04-2023 15:13
Bez jedzenia człowiek długo nie pożyje ale bez palenia może żyć i nawet zdrowszy jest.
26. Dodane przez Do 15, w dniu - 11-04-2023 15:15
Mógł byś twoje wypociny przetłumaczyć na język polski?
27. Dodane przez Do 18, w dniu - 11-04-2023 15:35
Ale nie ka,dy kto nie pali musi być biernym palaczem powinny być oddzielne sektory dla palących i wszystko na temat tak samo z tym piwem niektórzy to zachowują się jakby nigdy w życiu piwa nie pili
28. Dodane przez zygto, w dniu - 11-04-2023 15:56
do kom.1 kiedy na balkonach? Jeszcze zakaz w domu!!! I po 2-wóch policjantów do pilnowania. Jeden w pokoju, drugi na balkonie. Albo monitoring osiedlowy. Oko Boba najlepsze. Powariowaliście z tym zakazem palenia tytoniu. Kompletna bzdura w stosunku do innych ,,producentów,, zapachów i dwutlenku węgla.
29. Dodane przez Demon, w dniu - 11-04-2023 16:17
Ostatni raz byłem na stadionie jakieś dwa lata temu. Wbiłem się na miejsce gdzieś w środku trybuny. Obok siedziały trzy parki. Pogubiłem się w liczeniu ile razy obrócili po piwo i kiełbasę z grilla. O fajkach nie wspomnę. To był mój ostatni kontakt ze Smoczykiem.
30. Dodane przez Kojot, w dniu - 11-04-2023 16:42
Na mecze Lecha chodzi przeszlo 30 tysięcy ludzi i można wytrzymać bez palenia ..
31. Dodane przez Omega, w dniu - 11-04-2023 16:46
Jak jest to zgodne z przepisami to zrobić sektor dla palaczy..Jak nie to zakaz palenia.
32. Dodane przez Do kom 1, w dniu - 11-04-2023 16:54
Nie przesadzaj. Nawet jak ktoś na balkonie zapali fajkę to nic się nie stanie.
33. Dodane przez Łukasz, w dniu - 11-04-2023 17:01
Jest wprowadzony zakaz palenia w miejscach publicznych to na stadionie tez powinien obowiązywać. Żużel trwa rapem dwie godziny to nie jest dużo zeby w tym czasie nie palic.
34. Dodane przez Nar, w dniu - 11-04-2023 17:14
To jest napuszczanie jednym na drugich  
Podobnie by powiedzial ten co nie pije że mu zapach alkochu wadzi . Ktorego musi musi wdychać  
Brak sektorów dla palących co jest brakirm zrozumienia przez ustawodawca . Niekiedy i te dezodoranty człowiekowi wdech zamykają i taki nic nie mówi .
35. Dodane przez Yerba, w dniu - 11-04-2023 17:16
Zero palenia koniec kropka
reklama
36. Dodane przez K... I P...., w dniu - 11-04-2023 17:27
Najlepszym rozwiązaniem będzie jak do 4 biegu spiker będzie informował a potem z 3 stron wejdzie policja i zaczną pisać mandaty tylko tak się nauczą kibice. I tak powinni zrobić. Ochrona upominała jak były maseczki i co bezsensu. Jak dadzą pozwolenie ochronie. Wyprowadzać ludziza stadion i koniec oglądania meczu to też podziała. 
Kwestia aby w klubie byli ludzie co mają pojęcie i myślą. Bo nie widzę takich tam.
37. Dodane przez ?, w dniu - 11-04-2023 17:28
Palenie tytoniu jest zakazane i na balkonach domów wielorodzinnych i na obiektach sportowych! 
Nie stosowanie się do przepisów prawa jest wykroczeniem! 
Rzucanie śmieci, pojemników plastikowych, butelek jest wykroczeniem! 
Na imprezie sportowej takiej jak mecz żużlowy, takie działanie jest przestępstwem bo stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia uczestników! 
Monitoring zamontowany na tych obiektach, musi obejmować całą powierzchnię zajmowaną przez kibiców! 
Proszę ustalić osoby rzucające te przedmioty na tor w meczu z Krosnem i pociągnąć ich do odpowiedzialności karnej! 
Palacze udają sieroty bez świadomości prawnej? 
Ustalić na początek palaczy z sektorów z miejscami numerowanymi, wyciągnąć konsekwencje i ogłosić, że tak będą karani wszyscy łamiący prawo! 
Ci obserwatorzy w mundurach na wieży sędziowskiej sterczą tam sobie a muzom? 
Mają przełożonych? 
Do ukarania!
38. Dodane przez Xxx, w dniu - 11-04-2023 17:36
Niedzielny mecz był moim ostatnim w tym sezonie na około każdy palił tylko się dusiłem niech zarząd się zastanowi nad tym bo to można zgłosić i dostaną karę że nie interweniują w tej sprawie ja mam zdjęcia porobione sam dym
39. Dodane przez Xx, w dniu - 11-04-2023 18:07
A mnie przeszkadza dym z grillowanych kiełbas czy co tam innego. ZAKAZAĆ.
40. Dodane przez A, w dniu - 11-04-2023 18:11
Gonić tych palaczy. Żeby człowiek musiał wracać do domu nasiąknięty dymem
41. Dodane przez Filip, w dniu - 11-04-2023 19:24
Papierosy to jeden z problemów. Ludzie na meczu są bardzo pijani pan został wpuszczony na mecz totalnie pijany dwóch kolegów go trzymało i musiało pomoc wejść po schodach. Druga sprawa wszystko po meczu miałem oblane piwem buty spodnie kurtkę jakiś dramat.
42. Dodane przez Zizi, w dniu - 11-04-2023 19:58
TO jest jawna dyskryminacja, jeżeli wioskowym ludziom przeszkadza palenie papierosów niech siedzą tam u siebie i wdychają nawozy wywożone na pola!!! Pozdrawiam i żegnam ozięble!!!
43. Dodane przez Do 28 i 32, w dniu - 11-04-2023 19:59
Skoro wychodzi się na balkon zapalić papierosa żeby nie śmierdziało w domu, to dlaczego ma śmierdzieć w moim jak wlatuje mi wszystko przez okno? Dlaczego mam się liczyć z palaczem, skoro on nie liczy się z osobą która nie pali?
44. Dodane przez zygto, w dniu - 11-04-2023 19:59
Temat palenia papierosów na balkonie w bloku wywołuje w kolejnych sezonach letnich wiele kontrowersji. W Polsce nie funkcjonuje niestety żaden oficjalny przepis, który zakazywałby tego procederu. Nawet we wspomnianej ustawie antynikotynowej nie ma wzmianki, która zabraniałaby palenia wyrobów tytoniowych na balkonie. Taras czy balkon, który przynależy do mieszkania, jest prywatną częścią właściciela, dlatego nie można go traktować jako przestrzeni wspólnej (publicznej), na której zakaz palenia by obowiązywał. 
Coraz częściej na wniosek mieszkańców spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe same wprowadzają ograniczenia dotyczące palenia papierosów na balkonach w budynkach wielorodzinnych, którymi zarządzają. Chcą w ten sposób uregulować zasady użytkowania lokali, współżycia mieszkańców i porządku domowego. Niestety w praktyce to często martwe przepisy, których przestrzeganie trudno wyegzekwować. 
Podczas palenia papierosów powstaje charakterystyczny popiół, który zazwyczaj dla porządku strzepujemy z papierosa do popielniczki. Warunki palenia na balkonie zachęcają jednak do oparcia się o barierkę i podziwiania widoków podczas zaciągania się dymem nikotynowym. I w tym momencie może się tak stać, że przydarzy się nam grzywna. 
 
Wystarczy bowiem, że cała sytuacja ma miejsce w bloku, a my zapomnimy o dobrych manierach i zaczniemy "kiepować" z balkonu sąsiadom z dołu, a może nawet zdecydujemy się wyrzucić niedopałek, który trafi na ich posesję. Możemy wtedy podpaść pod art. 75. § 1 Kodeksu Wykroczeń 
 
Czytaj więcej na https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-grz(...)licja-moze-nalo,nId,6546967#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome
45. Dodane przez Ona, w dniu - 11-04-2023 20:02
Popieram. W ogródkach przy restauracjach też powinien być zakaz. Jesz z dzieciakami obiad, a obok ktoś na Ciebie dmucha.
46. Dodane przez Kasia, w dniu - 11-04-2023 20:24
Moim zdaniem nie powiml palić na stadionie. Sa małe dzieci na meczu. Zakaz palenia.
47. Dodane przez Do 43, w dniu - 11-04-2023 21:45
Dokładnie. Dlaczego my do palaczy musimy się dostosować? Niech sami w swoim smrodzie się kiszą
48. Dodane przez Rita, w dniu - 11-04-2023 22:15
Jestem przeciwna palczom sama kiedys paliłam i wiem jaka to była udreka dla niepalących.Dzisiaj ich zupełnie rozumiem.Siedzac na trybunie w lecacy dym w twarz 3 -5 osób i to w emocjach odpalany papieros za papierosem nic przyjemnego.Jestem za wyznaczeniem stref dla palaczy przeciez to miejsce publiczne wiec nie wiem skąd to oburzenie ?? Na dworcu tez nie zapalicie na peronie tylko w miejscu wytyczonym nawet e-papierosa nie mozna na peronie.Wiec emocje emocjami ale uszanujcie innych niepalących.
49. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 11-04-2023 22:16
Sam nie palę ale powiem zawsze że "Stadion to nie teatr" i tego będę się trzymać. Piwko można a papierosów do piwka nie? No jak tak można?
50. Dodane przez x, w dniu - 11-04-2023 22:36
Pokazano środkowy palec do 5-letniego syna.... I tatuś nie wytrzymał nerwowo. To jest arcyciekawe zjawisko, jak wszelkie (...) się oburzają, kiedy dopatrzą się rzekomych "ataków" na ich bombelki.
51. Dodane przez scorp, w dniu - 11-04-2023 23:00
Do 28:Tak, zakaz palenia powinien obowiazywac tez w domu, by obecny w nim wspolmalzonek, czy dziecko nie byli biernymi palaczami, co po jakims czasie moze poskutkowac POChP lub rakiem pluc - okolo 80.000 osob rocznie umiera w Polsce na tego raka.  
Palenie na balkonie nie tylko szkodzi sasiadom, bo dym wlatuje do nich (doswiadczalem tego), ale takze zasmiecane sa trawniki przed blokami przez zrzucane pety, bo wielu palacych na nich nie stac na popielniczke tam.
52. Dodane przez speed, w dniu - 11-04-2023 23:03
Faktycznie, problem palenia papierosów na miejscach siedzących to tylko problem Leszna. Tego nie ma we Wrocławiu, Toruniu, Ostrowie czy w Rybniku. Tam zakaz egzekwują i jakoś kibiców nie ubyło.
53. Dodane przez Milicjant, w dniu - 11-04-2023 23:30
Co ma wspólnego z "nerwami" palenie papierosów? 
Analogicznie - gangstera, który złamie drzewno nie karać, bo był zdenerwowany. 
Podobnie, za przekraczanie przepisów prawa o ruchu drogowym, zdenerwowanych nie karać.
54. Dodane przez Komuna, w dniu - 12-04-2023 00:32
Pal gumę
55. Dodane przez nie wiadomo, w dniu - 12-04-2023 07:22
W dalszym ciągu nie wiadomo, jak będzie rozwiązany problem.
56. Dodane przez as, w dniu - 12-04-2023 07:42
A gdzie wolność dla niepalących ? Jestem niepalący i pomimo zakazu palenia na stadionie unikam pójścia na stadion, bo tam pełno dymu papierosowego.
57. Dodane przez SektorA, w dniu - 12-04-2023 07:43
Kto ma egzekwować prawo, skoro policjant na Sektorze A, pali byle gdzie... I ja mam iść do niego zgłosić, że gość rząd niżej truje moje dzieciaki ? Skoro policjant łamie prawo i daje taki przykład , jak reszta ma nie palić?
58. Dodane przez Dromader, w dniu - 12-04-2023 08:54
A po co przyprowadzacie dzieciaki? Niech siedzą w domu i się uczą . A nie przyprowadzacie je na stadion i dajecie przyzwolenie na uczenie się chamskich pieśni śpiewanych przez chamskich kiboli.
59. Dodane przez Marek, w dniu - 12-04-2023 10:20
Powinni tez zakazać palenia na balkonach papierowego i grilli. Wywieszania pranie tez powinni zakazać bo te wiszące gacie i niezbyt pachnące to nic dobrego/ nie wszyscy używają dobrych płynów i proszków. Tak samo powinni zabronić palenia grilla na ogrodach bo to nic przyjemnego gdy człowiek chce odpocząć pooddychać a sąsiad pali cały dzień śmierdząca kiełbasę. Gdybym chciał tskiego zapachu to wybudowałby się koło zakładu rzeźnickiego. To powinno być zabronione. Jak wszyscy to wszyscy od stadionu po ogród przez balkony.
60. Dodane przez Do 45, w dniu - 12-04-2023 10:24
A ja jem obiad a obok siada brxydka baba albo facet to co mam nie jejsc bo mi się obrzydza? Albo zle perfumy używa to co mam tez nie jejsc?
61. Dodane przez Do 57, w dniu - 12-04-2023 11:34
Policjant na służbie nie może palić papierosów, i tyle. 
A jak pali, proponuję zrobić fotkę i do przełożonego (komendanta) wysłać. 
Byle nie było rączka rączkę myje.
62. Dodane przez olo, w dniu - 12-04-2023 11:57
Ale po co w ogóle ta dyskusja? Jest zakaz palenia i kropka.
63. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 12-04-2023 13:39
Ten przeis jak zywo przypomina ten z kodeksu drogowego o zakazie używania telefonu podczas jazdy. Jednak o ile on miał nacelu bespieczeństwo/iluzoryczne/, to ten jest beznadziejnie głuopi i nie do wyegzekwowania, no chyba, że ci tzw. OPchoniarze będą odbierać papierosy przed wejściem na stadion.
64. Dodane przez Renia, w dniu - 12-04-2023 18:25
Do kom 43. Dokładnie mam taką sytuację, rodzinka mieszkająca piętro niżej pali na balkonie od kwietnia do października, w sumie kilka godzin dziennie. Ja o otwarciu okna nie mówiąc już o przebywaniu na balkonie mogę tylko pomarzyć.
65. Dodane przez Do 60, w dniu - 12-04-2023 21:54
Inteligencja nie grzeszysz, więc może faktycznie będzie lepiej jak pójdziesz usiąść gdzie indziej.
66. Dodane przez zygto, w dniu - 13-04-2023 22:04
do kom.59 Też powinni zakazać gotowania potraw, bo okno w kuchni otwarte. A zapach rosołu i pieczeni przeszkadza sąsiadom. Zakazać szczekania psów, zakazać krzyków dzieciarni na placu zabaw. Zakazać wszystko. Kononowicz blisko!!! W końcu dlaczego mamy być gorsi od Jankesów. Tam w jednym ze Stanów do dziś obowiązuje zakaz bicia żon po zachodzie słońca.
67. Dodane przez Tomek, w dniu - 13-04-2023 23:20
Jest to zwykłe buractwo, żeby palić siedząc obok innych osób, którym to przeszkadza.
68. Dodane przez zdrowy rozsądek, w dniu - 14-04-2023 10:00
tak k...!! poprawność polityczna i "postępowość" wyżarła wam mózgi do tego stopnia, że sami na siebie chcecie nakładać ograniczenia! czytam i oczom nie wierzę! Może zabrońmy palenia w domach? albo picia piwa? jakieś limity wprowadźmy? Nic dziwnego, że możni tego świata wprowadzają w życie chore projekty typu "miasto 15 minutowe" skoro ludzie sami dają im na to przyzwolenie! Jesteśmy w czarnej d... ale najgorsze jest to, że siedzenie w niej zaczyna nam się podobać :(
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj