Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
7
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Flawia,
Florian, Gizela,
Ludmiła
Do końca roku 238 dni.
Start arrow Leszno arrow Skrzypczak: jestem zaskoczony

Rada Nadzorcza ogłosi konkurs na nowego prezesa

Skrzypczak: jestem zaskoczony

22.06.2023. Radio Elka, Hania Ciesielska

W zapowiadanym oświadczeniu Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej Domus w Lesznie nie wyjaśnia powodów odwołania wieloletniego prezesa Michała Skrzypczaka. Informuje jedynie, że podjęła taką decyzję, mając na uwadze wolę Walnego Zgromadzenia. Skrzypczak został odwołany z funkcji, ale jako że jest radnym, zgodę na rozwiązanie z nim umowy o pracę musi wyrazić Rada Miasta Leszna. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wczoraj informowaliśmy, że 20 czerwca Rada Nadzorcza SM Domus odwołała prezesa Michała Skrzypczaka i wiceprezesa Marka Wojciechowskiego. Sprawy nie chciał komentować były już prezes, a przedstawiciele Rady zapowiedzieli wydanie oświadczenia w tej sprawie.

Informują
w nim, że w połowie maja podczas Walnego Zgromadzenia członkowie spółdzielni drogą głosowania wybrali nową Radę Nadzorczą oraz zdecydowali o nieudzieleniu absolutorium prezesowi Michałowi Skrzypczakowi oraz wiceprezesowi Markowi Wojciechowskiemu za lata 2021-2022.
W oświadczeniu czytamy, że nowa Rada Nadzorcza „mając na uwadze wolę Walnego Zgromadzenia, na posiedzeniu w dniu 20 czerwca podjęła uchwałę w sprawie odwołania prezesa i jego zastępcy z funkcji Członków Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Domus" w Lesznie”.

- Jestem kompletnie zaskoczony, nie znam uzasadnienia tej decyzji, powodów odwołania. To mój jedyny w tym momencie komentarz - powiedział nam dzisiaj Michał Skrzypczak. Były już prezes obecnie przebywa na zwolnieniu lekarskim. Nie uczestniczył w ostatnim posiedzeniu Rady Nadzorczej.

W wydanym oświadczeniu Rada Nadzorcza poinformowała też, że dzisiaj, 22 czerwca o fakcie odwołania prezesa Michała Skrzypczaka powiadomi stosownym pismem Radę Miasta Leszna. Musi ona bowiem wyrazić zgodę na rozwiązanie umowy o pracę z osobą, która pełni funkcję radnego.

Rada Nadzorcza SM „Domus” zapowiada, że w najbliższym czasie w lokalnej prasie zostanie ogłoszony konkurs na stanowisko prezesa spółdzielni.
 
Komentarze (32)
1. Dodane przez Barbara, w dniu - 22-06-2023 12:47
Pytanie, kim z zawodu był zastępca prezesa.
2. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 22-06-2023 12:51
Jak to jest z nieudzieleniem absolutorium? Prezydent miasta i RM mogą w ciągu roku zmieniać sobie plan kilkukrotnie i o ile nie wyjdzie na jaw coś wyjątkowo złego, absolutorium otrzymają, mając większość głosów. A prezes spółdzielni, nawet jeśli nie stawia mu się żadnych zarzutów, nie otrzymuje go? Liczy się więc jakość i solidność pracy, czy poparcie innych, choćby niczym nie poparte?
3. Dodane przez Flejtuch, w dniu - 22-06-2023 13:27
Jak najdalej od spółdzielni mieszkaniowych i od EMPECu.
4. Dodane przez Jonasz, w dniu - 22-06-2023 13:32
Wspólnota na Armii Krajowej zarządzana przez SM DOMUS również nie udzieliła Zarządcy absolutorium. Jeśli popatrzymy na te dwie decyzje - są one wyrazem frustracji mieszkańców na sposób zarządzania i brak należytego zainteresowania. Dobry gospodarz myśli o inwestycjach z wyprzedzeniem, a nie gdy coś przecieka. Niestety, również mam bardzo złe zdanie o Domusie, który pozostał mentalnie i organizacyjnie jakieś 20 lat temu...
5. Dodane przez Tadek, w dniu - 22-06-2023 13:32
Wiadomo kto jest organizatorem tej paranoi. Raz nie wyszło w innej spółdzielni. Próbujemy w innej.
6. Dodane przez Do 5, w dniu - 22-06-2023 13:59
I to jest bardzo trafny komentarz. A co do konkursu na prezesa - będzie konkurs a wygra itak ten co ma wygrac
7. Dodane przez Kibic do 5, w dniu - 22-06-2023 14:25
Bardzo trafny komentarz. Tyle w temacie.
8. Dodane przez BOBO, w dniu - 22-06-2023 14:43
do kom. 4 - co ma wspólnota mieszkaniowa która jest zarządzana administracyjnie przez SM Domus, do udzielenia absolutorium w Domusie?  
Co tobie przecieka w Domusie? mnie nic a tu mieszkam od 32 lat. Wszystkie urzadzenia na osiedlu są sprawne, place zabaw funkcjonują, zieleni mamy co nie miara. Zatem w czym problem? Jakie inwestycje ma jeszcze Domu robić? Może zburzyć jakiś blok i wybudować nowy? Teren jest w 100 procentach zagospodarowany i nie mam miejsca na nowe inwestycje. Jest takie mądre powiedzenie..... lepsze jest wrogiem dobrego.  
Podoba mi się argument o " frustracji mieszkańców". Skąd ta wiedza? Robiłeś może jakieś badania w tym zakresie? Bo jak opinia oparta jest na zdaniu kilku frustratów, którym całe życie coś sie nie podoba, to żaden to argument.  
No może sie czegoś dowiemy wiecej i jakie argumenty stoją za taka decyzją, na planowanych spotkaniach z mieszkańcami. Pierwsze Rada Nadzorcza, planuje na dzień 29.06. o godz. 18:00 przy długim bloku ( tam gdzie jest poradnia dibetologiczna ). Zaproszenie na to spotkanie było w formie ulotki włożonej do skrzynek pocztowych i dotyczy członków spółdzielni z rejonu wjazdu nr 3 i 4. Dla mieszkańców wjzadu nr 1 i 2 będzie ponoć w późniejszym terminie. Osobiście takiej iformacji nie otrzymałem pomimo, że mam lokal w postaci grażu przy wjeżdzie nr 3, a mieszkam w innej lokalizacji osiedla. Czyli zatem nowo wybrana ( nie nowa rada, jak napisano w ulotce ) nie ma rozeznania w zasobach spółdzielni.
9. Dodane przez do kom 8, w dniu - 22-06-2023 16:00
Mnie również nic nie przecieka, ale nie zgodzę się z jednym. 
Place zabaw funkcjonują? Przejdź się po osiedlu. Place zabaw zarośnięte chwastami, brak nowych sprzętów. 
Sami chodzimy z dzieckiem na inny plac zabaw, ale on nie należy do naszej spółdzielni.
10. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 22-06-2023 17:23
Nasza spółdzielnia nie miała na początku jej powstania 1986 roku szczęścia do dwóch pierwszych zarządów. A teraz gdy od prawie 30 lat jest Skrzypczak i zrobiło się stabilnie to jacyś spadachroniarze, którzy mieszkają od kilku lat , a jeden nie mieszkał u nas w sm nigdy chcą robić rewolucję. To tak nie może być. Oczywiście jesteśmy sobie winni, że nie chodzimy na walne zebrania. Bo szkoda czasu. Teraz jest ten moment że znowu trzeba się do roboty zabrać i wyjaśnić o co tu komu chodzi???
reklama
11. Dodane przez BOBO, w dniu - 22-06-2023 18:29
do. 9 .... zarośnięte bo dzieciaki zamiast na placu to przed kompem ...no i dlatego rośliny opanowują je .... a jakie te nowe sprzęty mają być ... co tydzień może ....niech dzieciaki korzystają z tego co jest .... wiem co mówie, bo balkon mam na plac zabaw i jakoś cisza na nim i tylko raz po raz ktoś się pokaże ... no i zdradź możźe, gdzie te cudowne place zabaw, które ty odwiedzasz są ....
12. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 22-06-2023 19:29
Bo muszą się najpierw namyśleć co powiedzieć nowa rada nadzorcza rozwali to osiedle w rok. Nie mają pojęcia jak zarządzać. Przyszły sobie jakieś pyrtki, walnęli odwołanie z dnia na dzień po cichaczu i myślą że są Panami i Bogami świata no przecież to się nadaje na jakąś dobrą komedię. Najważniejszy będzie rządził, a jego pieski będą latać z pałkami po osiedlu... Dramat & 
B mam nadzieję, że to wszystko się dobrze skończy i prezes Skrzypczak zostanie na swoim stanowisku. Tyle lat ciężkiej pracy mają zepsuć w kilka chwil? To się w głowie nie mieści... Jakim trzeba być samolubem by coś takiego robić... No ale jak gdzieś indziej się nie udało to kupili garaż i chcą rządzić osiedlem. Pewnie monitoring w tym garażu założą o mamma mia...
13. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 22-06-2023 20:32
Popieram kom. 10 nie chodzimy na walne bo szkoda czasu , jak jest wszystko dobrze to mieszkańcy nie przychodzą i teraz się porobiło nawet nie wiemy konkretnie co takiego przeskrobał Pan Skrzypczak, dlaczego nie otrzymał absolutorium? Po tylu latach pracy nie odwołuje się z dnia na dzień bez rozmowy i podania powodów .
14. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 22-06-2023 20:51
Zieleń ok. Drzewa masakra. Zero słońca.
15. Dodane przez BOBO, w dniu - 22-06-2023 20:56
Też mnie ciekawi jaki konkretnie argumenty zostaną podane za decyzją z zwolnieniu dotychczasowego prezesa i jego zastępcy. Argument typu, że walne nie udzieliło absolutorium zarządowi, jakoś do mnie nie przemawia. Z tego co się dowiedzialem to na tym walnym było około 20 ludzi i częśc z nich zadecydowała o tym. Czyli kilkunastu ludków układa życie w SM liczącej o wiele wiecej członków. Coś tu chyba nie gra. To, że zgodnie z prawem nie kwestionuje. Tylko, że w prawie jest nie tylko litera prawa, ale też jest jeszcze duch prawa. Ludzie nie przyszli w wiekszej liczbie na walne, bo nie widzieli takiej potrzeby, gdyż sprawy w spółdzielni szły w dobrym kierunku, a obraz spółdzielni na tle innych spółdzielni był pozytywny. Wykorzystał to kilku osobników i teraz pewnie chcą wywindować sie na dotychczasych osiągnieciach spółdzielni. 
Złyszałem też, że w nowo wybranej radzie znalazł się szef rady nadzorczej innej spółdzielni, i o ironio losu, tej spółdzielni, której jeden blok mieści się na os. Wieniawa. Nie ma tu czasami konfliktu interesu? Nie ma tu czasami zastosowania par. 30 statutu SM Domus?
16. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 22-06-2023 21:42
xzastanawiajace jest jednak to, dlaczego Rada Nadzorcza tak istotna i daleko idącą decyzję jak odwolanie czlonkow zarządu podejmuje przed tzw. Nieformalnymi spotkaniami z mieszkancami które mają odbyć się z inicjatywy tej rady. 29.06br. G. 18.00 
Może warto było najpierw wysłuchać opinii mieszkańców, bowiem w ulotkach wrzucanych do skrzynek pocztowych przez członków rady podkreśla się że chce ona słuchać głosu mieszkańców
17. Dodane przez Do 13, w dniu - 22-06-2023 22:02
A powodów brak
18. Dodane przez rr, w dniu - 23-06-2023 06:24
A pan prezes się rozchorował, że po odwołaniu poszedł na L4?
19. Dodane przez Mihau, w dniu - 23-06-2023 06:41
Powod 1 i jedyny... wystatczy siedzenia (...)... a co to Pan były prezes jak (...) w sejmie ma immunited? Ze go zwolnic nie mozna?
20. Dodane przez Przylas, w dniu - 23-06-2023 06:54
Teraz czas na LSM a szczególnie na Wicka Prezesa
21. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 23-06-2023 08:08
Tak zgadzam sie do kom 20 .dodam jeszcze o sposobie traktowania i bezczelności przez jednego z pracowników administracji gdzie zgłaszane są usterki osobiście a telefonicznie to szkoda gadać. (...)
22. Dodane przez BOBO, w dniu - 23-06-2023 08:52
do kom. nr 21 ... o czym, albo raczej o kim ty piszesz... chodzi ci o LSAM czy o Domus? To jest dyskusja o sposobie odwołania i jego sposobu , ale dotyczy SM Domus. Nie rób zatem zamieszania i nie pisz aby pisać.
23. Dodane przez Mieszkanka Osiedla, w dniu - 23-06-2023 08:59
Zarzuca się Prezesowi Skrzypczowi złe zarządzanie Spółdzielnią, chociaż dalej nie znam argumentów. Nowa władza juz pozwoliła nam się poznać Pierwsze kroki poczyniła tworzyć nieformalne spotkania ,grupy ,zaściankowe rozmowy .Zapraszają nas na NIEFORMALNE SPOTKANIE, a pozbywając funkcji Prezesa działali formalnie. Dlaczego ? Może gdyby było od początku formalnie, a nie w kuluarach przeprowadzane rozmowy taka sytuacja by nie nastąpiła. To są działania samozwańczego dosrania się władze mydląc nam oczy brakiem uczestnictwa w spotkaniach i zebraniach. Dlaczego pisząc ulotki z zaproszenie nas na NIEFORMALNE SPRKANIE nie ujawnili swoich zamiarów o odwołania Prezesa, a teraz jak już cel osiągnęli proponują rozmowy w kwestii omówienia bieżących spraw,poznać NASZE ZDANIE ,aby o rozwoju naszego osiedla KAŻDY mieszkanie decydował sam niw tylko garstka osób. Przecież ta garstka już zdecydowała. Teraz wciskają nam naszą winę braku zainteresowania .Jak dla mnie politykę, która obrali wejścia do władz i pozbycie stanowiska Prezesa skrzypczaka jest dalekie od idei prawdy ,ogólnego dobra i zaufania takim działania. Już pozwolili sobie na działania w wąskim gronie, a miwszkańcow stawiają przed faktami dokonanymi .wg tej grupy ludzi i tak jesteśmy sami sobie winni .
24. Dodane przez Mokosz, w dniu - 23-06-2023 10:43
Jak tak wam źle w Spółdzielniach to do ziemianki do lasu.
25. Dodane przez A, w dniu - 23-06-2023 11:24
PRZESES ZOSTAŁ ODWOŁANY PRZEZ RADE NADZORCZĄ A NIE WALNE. WALNE NIE DAŁO ABSOLUTIRIUM, A RADA NA ZAWSZE TAKIE PRAWO.
26. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 23-06-2023 13:19
Przeczytalam większość wpisów z obecnego i wcześniejszego artykułu. Oprócz smutku za ślepotę ludzi ogarnia mnie tez śmiech. Nie chodzę na walne bo jest dobrze może wyściubaj jeden z drugim nosa sprzed swojego m4 i przejdź się na walne by posłuchać jakie są właśnie uwagi do zarządu. Czy potrafią się z tych uwag wytłumaczyć, czy wogole mają pojęcie co się dzieje. Od ponad 20 lat ta spółdzielnia działała bez zarządcy. Prezes widmo, drugi wiceprezes kompletnie przez ludzi nieznany, trzeci wiceprezes. Brak strony internetowej to tez brak informacji o rzekomych przetargach, na prośbę o jakiś regulamin trzeba czekać bo są zapisane u prezesa, na pytania o remonty, zniszczenia, wielokrotne prośby o naprawienie usterek nikt nic nie wie, musi sprawdzić, zorientować się ? Ludzie tu się czas zatrzymał! Rada zrobiła ulotki i brawo! Nie mają jak do nas dotrzeć wiec próbują jak mogą na tę chwilę. Piszecie ze prezes to dobry człowiek i może taki jest. Ale za bycie dobrym czy za odpowiadanie na dzień dobry (jeśli sie go spotka) nie bierze sie pieniędzy. Monitoring działa? A czy piszą to ludzie którzy mieli jakaś szkodę i monitoring nic nie wykazał bo albo noe działał albo nic nie było widać. Słyszałam od kogoś ze zdemontowali chodnik z przejściem na Długosza. Nie widzieliście prezesa? Można było go obejrzeć na filmiku wyborczym gdzie dumnie stał na balkonie Długosza. Inny mieszkaniec narzekał ze pozbyli sie chodnika i przechodnie zdeptali zieleń, zlikwidowali płac zabaw, w nocy ciemno i strach dziecko puścić do koleżanki. Przestańcie tak ślepo krzyczeć i skoro taką radę wybrali dajcie im szansę. Nikt nigdy nie krzyczał ze kilka osób rządzi spółdzielnia. Spółdzielnia jest nas wszystkich a rada jest od patrzenia na ręce. I dobrze niech działają. Gorzej już buc nie może i zamiast tryskać jadem zastanówmy sie co naprawdę chcielibyśmy zmienić skoro ktos chce nas wysłuchać!
27. Dodane przez do mieszkańców SM DOMUS, w dniu - 23-06-2023 13:21
To niestety prawda - sami jesteście sobie winni szanowni mieszkańcy SM DOMUS. 
Ale tak jest we wszystkich SM w Polsce. Na Walne przychodzą wyłącznie niezadowoleni i może trochę nudzących się dziadków. 
Zadowoleni mają to wszystko "w pom ..ie" i siedzą w domu. 
A teraz mleko się wylało. 
Proponuję zwołać Nadzwyczajne Walne, ale wcześniej dobrze się przygotować ( czyli zebrać opinie maksymalnej liczby mieszkańców ). 
A potem przyjść na Zebranie i zrobić to na czym zależy większości. 
To Wy jesteście SUWERENEM i Wy i tylko Wy ustalacie warunki, a nie jakaś Rada, Zarząd, czy Prezes (to są tylko wynajęci ludzie, wynajęci przez Was ). 
:)
28. Dodane przez Leszcz, w dniu - 23-06-2023 13:24
W tym kraju teraz wszystko jest niszczone - Państwo Pis.
29. Dodane przez L4, w dniu - 23-06-2023 14:16
Też poszedłbym na L4 odpocząć.Wspólczuję panu Skrzypczakowi no cóż kareirowicze działają a do roboty nie łażą ? A tak sobie myśle że o walnym należy chyba informować nie w formie ulotek lecz pismem z podpisem i pieczęcią 
i żadne ksero :)
reklama
30. Dodane przez BOBO, w dniu - 23-06-2023 17:41
do kom. nr 26 ... " Prezes widmo, drugi wiceprezes kompletnie przez ludzi nieznany, trzeci wiceprezes..."  
.... jakich ludzi nieznany. Osobiście i nie tylko ja, znam przesa i pracowników spółdzielni... zatem nie pisać uogólnień nie popartych żadnym argumentem ..... od czasu do czasu mam kontakt z pracownikami sm, jak jest taka potrzeba ... jak jej nie ma to kontakt jest niepotrzebny .... tak nawiasem mówiąc, to kiedy zgłaszałem jakąkolwiek usterkę, typu spalona zarówka w wiatrołapie czy na klatce schodowej, zepsuta wkładka do drzwi wejściowych czy piwnic, zostawały one naprawione i było po sprawie ... 
 
"Monitoring działa? A czy piszą to ludzie którzy mieli jakaś szkodę i monitoring nic nie wykazał bo albo noe działał albo nic nie było widać..." 
sdkąd ta wiedza.... z jakiego żródła....co ma monitoring wykazać? ma może od razu wykryć sprawcę przestępstwa czy wykroczenia ..... teraz ponoć mamy szefa rady nadzorczej, spejalistę w tym zakresie, to może pozakłada tak mądry monitoring, który będzie miał np. program rozpoznawania twarzy :).... a może tak jakieś dane ze zdarzeń kryminalnych w postaci przestępstw czy wykroczeń z policji ... pofatygowałem sie ostatnio do dzielnicowego i dowiedziałem się, że na palcach jednej ręki można takie zdarzenia policzyć przez ostatnie miesiące .... pisze oczywiście o takich zdarzeniach jak kradzieże, kradzieże z włamaniem i zakłócanie spokoju publicznego .... 
 
"Słyszałam od kogoś ze zdemontowali chodnik z przejściem na Długosza." 
w którym miejscu? ... jakoś idąc do Dino czy Biedronki wzdłuż naszej osiedlowej promenady tego nie stwierdziłem .... jakoś też zadeptanych trawników nie zauważyłem ... 
 
"zlikwidowali płac zabaw, w nocy ciemno i strach dziecko puścić do koleżanki. " 
mało mamy placów zabaw na osiedlu ... na każdym dziedzińcu najstarszych bloków plac zabaw jest ... przy bloku wjazd nr 3 jest ... na Dłogosza jest ... razem pięc ... mało ..... to ile ma być ... na placu zabaw który ja widzę z balkonu, jakoś dzieci sporadycznie się pokazują .... 
 
" w nocy ciemno i strach dziecko puścić do koleżanki." 
mieszkam na osiedlu 32 lata i jakoś tych ciemności nie widzę ... chyba, że chodzi o place zabaw, które są oswietlone niższymi lampami i place te są dak otoczone drzewami ( vide: plac zabaw w loku klatek 1 - 10, że można odnieść wrażenie, że nie ma tam żadnej lampy .... wjazdy zaś są od samego początku spółdzielni oświetlone lampami ulicznymi i jakoś nie zauważyłem, że jest tak ciemno, że nic nie widać ... a co do dzieci i ich przepieszczaniem się po nocy, to chyba nie móimy o 10 cz 11 latkach :) ...noc dla takich młodych ludzi to czas snu i wypoczynku a nie szlajania sie po osiedlu :)
31. Dodane przez Do kom 30, w dniu - 23-06-2023 19:24
Super komentarz.
reklama
32. Dodane przez !, w dniu - 26-06-2023 13:53
Czyli reasumując trudno trochę na prywatce lepiej stołek w SM nawet dobry pomysł !
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj