Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
    Sport
      Nie przegap
      Nowe Galerie Foto
      Ładowanie galerii zdjęć...
      więcej...
      reklama
      27
      Lipca 2024
      Sobota
      Imieniny obchodzą:
      Alfons, Julia,
      Laurenty, Marta,
      Natalia, Rudolf
      Do końca roku 157 dni.
      Start arrow Leszno arrow Oddział neurologiczny w szpitalu zawiesza działalność

      Poważny problem dla pacjentów

      Oddział neurologiczny w szpitalu zawiesza działalność

      07.06.2024. Radio Elka, Jarek Adamek


      (Fot. Archiwum)
      Dyrekcja Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie złożyła wniosek o zawieszenie działalności oddziału neurologicznego. Powodem jest brak lekarzy – aż trzech z sześciu pracujących tam medyków odchodzi z placówki. Dyrektor Krzysztof Albiński zapewnia, że szuka kolejnych, ale na razie bezskutecznie.
      Dyżurny reporter: 667 70 70 60
      Dyrekcja WSW w Lesznie przesłała nam oświadczenie, w którym informuje o tym, że złożyła wniosek o tymczasowe zawieszenie działalności oddziału neurologicznego od 1 lipca. Powodem jest, jak czytamy, „niemożliwość porozumienia z lekarzami pracującymi na oddziale”. -W rozmowach z
      lekarzami akcentowali oni, że problemem nie są pieniądze za pracę, ale fakt obciążenia ich pracą oraz stres, który ona wywołuje
      - pisze dyrekcja. Dyrektor Krzysztof Albiński powiedział Radiu Elka, że praca na oddziale neurologicznym i pododdziale udarowym jest wyjątkowo ciężka. -Specyfiką Leszna jest to, że jesteśmy najbardziej na południe wysuniętym oddziałem neurologicznym, obsługujemy też pacjentów z kilku ościennych powiatów - dodaje.

      W lutym wszyscy pracujący na oddziale lekarze podpisali umowy o pracę, które miały obowiązywać do 2026 roku, zgodnie z wynegocjowanymi stawkami. Mimo to część z nich zdecydowała o ich rozwiązaniu. -Z sześciu pracujących na oddziale lekarzy odchodzi trzech - mówi dyrektor Krzysztof Albiński. Jak podkreślił, szpital cały czas szuka nowych lekarzy, ale na razie bez skutku.

      Co oznacza zawieszenie działalności dla pacjentów? -Już ograniczamy przyjęcia, pacjenci będą tymczasowo rozlokowani do innych szpitali - mówi dyrektor - nadal działać będą zarówno poradnia neurologiczna, jak i pracownie EEG i EMG. Natomiast pacjenci w nagłych stanach, na przykład po udarze mózgu, będą trafiać do innych szpitali: w przypadku ziemi leszczyńskiej są to placówki w Śremie i Puszczykowie.

       
      Komentarze (92)
      1. Dodane przez Jan i Cecylia, w dniu - 07-06-2024 10:36
      Pora umierać.
      2. Dodane przez Hania, w dniu - 07-06-2024 10:52
      A może trzeba zmienić ordynatora ..dlaczego te wypowiedzenia lekarzy ,może zła atmosfera na oddziale .
      3. Dodane przez XXX, w dniu - 07-06-2024 10:52
      STRASZNE 
      mam nadzieję, że to tylko chwilowe
      4. Dodane przez Sam, w dniu - 07-06-2024 10:53
      Podziękowania dla tych co tak głośno krzyczeli na kogo głosować...
      5. Dodane przez Łuki, w dniu - 07-06-2024 10:53
      Nowa władza już działa. Zlikwidować szpital w Lesznie a dać na prywatne kliniki. Mam nadzieję że szybko ludzie przejrzą na oczy i won z tymi co rozbierają majątek Polski a za rok będzie strach wyjść na ulicę bo zaproszeni goście PO i KOALICJI za tego płotu zaczną siać postrach też i w naszym Lesznie.
      6. Dodane przez Mirek, w dniu - 07-06-2024 10:53
      Pora się uśmiechać. Tak było za pana premiera w uśmiechniętej Polsce kiedyś przed PiS. Zabrałbym uprawnienia lekarzom i po temacie
      reklama
      7. Dodane przez pax, w dniu - 07-06-2024 10:57
      Panie marszałku Wożniak,może tak coś kreatywnego pan wymyśli? w końcu to pana dyrekcja a odpowiedzialności i troski o pacjenta z pana urzędu za grosz niema-najlepiej wyburzyć i ogłosić upadłość potem co bardziej lukratywne kontrakty szpitala na Poznań przerzucić i już-w końcu łatwo przyszło-łatwo poszło....az się na usta ciśnie -amatorzy yegomac.Dlaczego za własne pieniądze nie dobijacie jednego ze szpitali w pz???
      8. Dodane przez zenek, w dniu - 07-06-2024 11:01
      a gdzie klauzula sumienia, powołanie, dobro pacjenta??? tylko kasa, kasa. Prywatnych praktyk nie zamkną.
      9. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 07-06-2024 11:04
      Uśmiechnięta Polska rządzi
      10. Dodane przez Axn, w dniu - 07-06-2024 11:04
      To bardzo ważny oddział, na który trafiają pacjenci w każdym wieku. Udary, wylewy, porażenia nerwowe etc. w tych czasach są na porządki dziennym. Jak władze mogą dopuścić do takiej sytuacji? Znam ten oddziałjako pacent, wiem z jakim poświęceniem się tam zajmują chorymi, z jak trudnymi przypadkami lekarze się spotykają.
      11. Dodane przez Gość, w dniu - 07-06-2024 11:06
      Zmiana szefa jest jedyną i skuteczną decyzją. Wszyscy doskonale o tym wiedzą. Jeśli poradnia działa, to nie może być mowy o wypaleniu.
      12. Dodane przez M, w dniu - 07-06-2024 11:07
      Poradnia neurologiczna ,,nadal będzie działać"? Już kilka miesięcy temu Pani nie rejestrowała, bo nie było takiej możliwości (brak lekarzy).
      13. Dodane przez zyta, w dniu - 07-06-2024 11:13
      Coraz więcej roszczeniowych pacjentów, którzy uważają, że to lekarz odpowiada za ich tryb życia: mięcho, smalec, alkohole, nadmiar słodyczy, papierosy. A po udarze mają pretensje do całego świata a nie do siebie.
      14. Dodane przez ja, w dniu - 07-06-2024 11:17
      Zgadzam się z komentarzem 2.!Ale o tym cicho sza...
      15. Dodane przez peter, w dniu - 07-06-2024 11:17
      Zgodnie z poleceniem chorzy i umierający mają być uśmiechnięci
      16. Dodane przez kmk, w dniu - 07-06-2024 11:17
      Może trzeba lepiej płacić lekarzom...
      17. Dodane przez oświecony, w dniu - 07-06-2024 11:17
      wieś Leszno się wyludnia, brak działek budowlanych, ucieka stąd 1000 osób rocznie, wkrótce liczba mieszkańców spadnie poniżej 50 000, więc spokojnie można rozważyć likwidację całego szpitala, po co taki duży szpital na wsi? macie bibliotekę za 30 milionów, wkrótce nowe muzeum za 50 milionów, czego wam więcej do szczęścia potrzeba :)
      18. Dodane przez peterpan, w dniu - 07-06-2024 11:18
      a przecież kilka miesięcy temu dyrektor uspokajał..... to może dyrektora trzeba zmienić i audyt zrobić , może zbyt dużo administracji ?
      19. Dodane przez As, w dniu - 07-06-2024 11:21
      Czas znaleźć porządnego dyrektora.
      20. Dodane przez Hej, w dniu - 07-06-2024 11:26
      Doszliśmy do etapu, gdzie lekarze chcą bezstresowo leczyć. W sumie im się nie dziwię, skoro złodziejstwo jest już takim poziomie, że człowiek potrafi żyć, jak król nie robiąc nic.
      21. Dodane przez Basia, w dniu - 07-06-2024 11:32
      Przecież przy udarach liczy się czas,to jak Śrem i jakie Puszczykowo?
      22. Dodane przez do kom. 5, w dniu - 07-06-2024 11:58
      Jesteś propagandystą czy tylko bezmyślnym człowiekiem? Po co przypisujesz nowej władzy fakt, że brakuje lekarzy, a ci którzy są, bywają przepracowani?
      23. Dodane przez do kom. 21, w dniu - 07-06-2024 12:02
      O tym samym pomyślałem. Ale ew. niekorzystne statystyki chyba już obciążą tamte dwa szpitale, więc wszystko powinno się w papierach zgadzać.
      24. Dodane przez EXODUS, w dniu - 07-06-2024 12:03
      DZISIAJ Oddział neurologiczny jutro cały szpital!!! TAK TO JEST GDY LUDZIE GŁOSUJĄ NA KOMUNISTÓW I AGENTÓW NIEMIECKICH
      25. Dodane przez Miś, w dniu - 07-06-2024 12:04
      do kom 17 sarkastycznie ale trafnie ,  
      to dodam w tym tonie : bo szpital kierowników od spraw łóżek , korytarzy, kontaktów z mediami , 5 -ciu wice ,  
      to po co tam jeszcze ci lekarze?
      26. Dodane przez Składka zdrowotna...!, w dniu - 07-06-2024 12:07
      I pomyśleć tu że mierne szanse na uratowanie człowieka ma tzw Skladkowicz na Służbę zdrowia mimo że w PIT-ie odprowadzam 7331 PLN/rocznie...a u lekarza bywam tylko raz na rok - na pracowniczych badaniach okresowych- za które i tak płaci mój Z-d Pracy ..Niech to ..szlag trafi taka organizacje n.Sluzby Zdrowia. ( Inżynier Jędrzej ).
      27. Dodane przez Renia, w dniu - 07-06-2024 12:10
      Małe Puszczykowo i Śrem mogli się dogadać a Leszno nie ? A poradnia w szpitalu w Lesznie nie rejestruje nowych pacjentów, już 3 razy w tym roku próbowałam mimo że jestem trzy lata po udarze a mój prowadzący lekarz zrezygnował.
      28. Dodane przez Ktos, w dniu - 07-06-2024 12:14
      Dobre wypaleni zawodowo a prywatnie nie wypalają się?POzamiatają nas ale co tam będziemy umierać uśmiechnięci
      29. Dodane przez Aszmiana, w dniu - 07-06-2024 12:31
      Nie każdy nadaje się na szefa
      30. Dodane przez GDZIE JEST PREZYDENT, w dniu - 07-06-2024 12:32
      UWAGA, komunikat: 
       
      Prezydent Rusiecki jest pilnie potrzebny u sterów !!! 
      Prosimy o zgłoszenie się na mostek kapitański !!!
      31. Dodane przez Do 17., w dniu - 07-06-2024 12:45
      Synu piszesz bez analizy merytorycznej ,której nie potrafisz rzetelnie przeprowadzić..,mózg Twój nie działa na tym poziomie nie potrafisz a i do Biura Ewidencji Ludności - nikt Cię nie wpuści - stąd gdybasz.???!!! Miasto Leszno nigdy już nie będzie liczyć mniej niż 60 tys. mieszk. obecne 6O.567 jest chwilowe,po wprowadzeniu "800+" już daje efekty...zobacz jak rozwija się budownictwo...,zobacz budowę TBS.przy ul. J.Dlugosza 11 bloków,zobacz Osiedle Leśne ,Nasza Osada przy ul Rejtana... jakie ogromne " mrowkowce".Nigdy po Dożynkach 1977- tak miasto się nie rozwijało.A tobie działki nie sprzedamy,ty musisz mieszkać na wsi i dojeżdżać.!!!!To tyle z UML.Zyczymy logicznego myślenia i zdrowia psychicznego!!!( nie skrecaj się z zazdrości)
      32. Dodane przez do 21, w dniu - 07-06-2024 12:52
      Zawsze może być jeszcze np. Piła albo Ostrów Wielkopolski 
      https://swiatprzychodni.pl/swiadczenia/oddzia(...)/wielkopolskie/
      33. Dodane przez Hipolit Egzegeziński, w dniu - 07-06-2024 13:06
      Brak lekarzy ??? Raczej brak półdarmowych lekarzy. Będzie wkrótce też brak ratowników , pielęgniarzy i pielęgniarek. Nie będzie braku ponad wszelką wątpliwość menadżerów , pracowników administracyjnych kierowniczego szczebla . Wstyd aby np. ratownik medyczny ( konkretny znany przykład ) od ponad dwóch lat pracował na tzw. śmieciowe , bez urlopu, świadczeń soch 
      socjalnych , L-4 wrazie zachorowania itp. Jeszcze trochę a PIP zajrzy w sprawy sprawy kadrowe a stosowne instytucje zbadają ; dlaczego człowiek z udarem np. krwotocznym nie dotrze o czasie na oddział udarowy bądź neurologiczny. Lekarzy o specjalności neurologicznej jest dużo . To nie endokrynologia &..Zarządzenie placówka medyczną tego formatu to zadanie odpowiedzialne ..
      34. Dodane przez Hipolit Egzegezinski, w dniu - 07-06-2024 13:10
      Pan Albiński szuka wolontariuszy a nie neurologów . A może by sam przeszedł na wolontariat ??? Będą oszczędności . Słyszałem też o planach opodatkowania pracowników &..dla ratowania szpitala . Pracownicy po prostu parskęli śmiechem &.Nic dodać , nic ująć &.
      35. Dodane przez Pacjent, w dniu - 07-06-2024 13:13
      Czas zmienić ordynatora,wtedy wszyscy lekarze wrócą.
      36. Dodane przez do kom. 13, w dniu - 07-06-2024 13:19
      Widzę, ze nie masz zielonego pojęcia o tym jak zdrowo żyją i odżywiają się...
      37. Dodane przez ., w dniu - 07-06-2024 13:25
      Gdzie jest prezydent?
      reklama
      38. Dodane przez do 33. Dodane przez Hipolit Egzegeziński, w dniu - 07-06-2024 13:33
      "wkrótce też brak ratowników , pielęgniarzy i pielęgniarek" - wszyscy uciekną na kasę do Biedronki? :) niech się śpieszą, bo podobne plany mają głodujący nauczyciele
      39. Dodane przez truskawka, w dniu - 07-06-2024 13:40
      Co tam wylewy, udary. Najważniejszy jest Wasz uśmiech - uśmiechamy się, uśmiechamy. Polska jest coraz bardziej uśmiechnięta - Donald, Donald...Połowa Leszna głosowała na Platformę. Nie płakać tylko uśmiechać się. Dostaliście komisje śledcze z przezabawnymi przewodniczącymi, którzy robią lepszy kabaret niż w Opolu. Możecie płacić wyższy VAT za żywność, a od lipca podniesiemy ceny za prąd, gaz, ciepło, wodę i te wasze pieniążki sensownie wykorzystamy na kolejne komisje i na muzeum za 50 mln, abyście mogli powspominać stare dobre czasy. Pamiętajcie w niedzielę obowiązkowo - Donald, Donald...w zamian dostaniecie kilka tysięcy biednych ludzi, którzy szukają swojego miejsca na świecie, bo przecież Leszno się wyludnia, no i będziecie mogli przeznaczyć swoje oszczędności życia albo zaciągnąć kredyt w kwocie 100 -150 000 na zakup pomp ciepła, magazynów energii, paneli słonecznych itd., to dopiero będziecie uśmiechnięci. Brawo, Wy!!!
      40. Dodane przez do kom.37, w dniu - 07-06-2024 13:46
      Własnie dostaje nową fuchę w KZGiR.
      41. Dodane przez Pini, w dniu - 07-06-2024 13:47
      Za mało zarabiają biedaki , w parku to kaczki przechodzącemu lekarzowi chleb rzucają bo głodny i rodzina w potrzebie one to rozumieją, a dyr ledwo kuma , że o kasę idzie !!!
      42. Dodane przez ,, w dniu - 07-06-2024 13:59
      Gdzie jest radny Rady Miejskiej Leszna Jacek Adamczak, lekarz, były lub może również obecnie pracownik szpitala, któremu dobro szpitala leży na sercu?
      43. Dodane przez komentator, w dniu - 07-06-2024 14:04
      Co ma prezydent miasta do szpitala WOJEWÓDZKIEGO? to nie miejska placówka, prezydent co jedynie może się spotkać, wyspać pismo czy ewentualnie czuć się poruszony tym faktem&
      44. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 07-06-2024 14:04
      Czas zamknąć cały tak jak w Górze zrobli
      45. Dodane przez /, w dniu - 07-06-2024 14:08
      Gdzie jest Barbara Mroczkowska, członek Rady Społecznej Szpitala w Lesznie, Radna Województwa Wielkopolskiego?
      46. Dodane przez bronicbliskichisiebie, w dniu - 07-06-2024 14:08
      Widać, jaką wartość ma człowiek obecnie...szczególnie po przymusowych szczepieniach podczas pandemii...a może o to chodzi... Rodziny osób, które bedą wymagałay leczenia neurologicznego a go nie otrzymaja w regioniie- a dojazd do Poznania to znaczne ryzyko pogorszenia stanu zdrowia, chyba, że helikopterem...powinndomagac się od dyrekcji podpisania oswiadczenia o odmowiue udzielania świadczeń z zakresu neurologii z pododu niezabezpieczenia ich przez NFZ, Szpitala, który wczesniej takie również świadczenia oferował.Oczywiście dyrekcja bedzie robić wszystko, żeby niczego nie podpisywać..ale można wysyłać maile za potwierdzeniem odbioru, boto jest dowód. Natomiast w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia wskutek braku możliwości skorzystania z podstawowej pomocy medycznej w zakresie neurologicznym pacjentów jak najbliżej miejsca zamieszkania i pogorszenia stanu zdrowia lub śmierci pacjentów, nie bać się pisać pozwy, najlepiej zbiorowe. Można również pozwać odpowiedzialne osoby w NFZ, bo próbą znowu robić to co z endokrynologami, dermatologami., kardiologami w Lesznie...żeby fundować pacjentów do prywatnych gabinetów.. I nie bać się pisać do NFZ, Okręgowej Izby Lekarskiej- także mailem...Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Rzecznika Praw Pacjenta, Rzecznika Praw Obywatelskich, Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Niepełnosprawnych, bo jak na razie to kolejne fikcyjne urzędy państwowe
      47. Dodane przez Pacjent, w dniu - 07-06-2024 14:12
      Wystarczy zmienić szefową oddziału a wszyscy wrócą, poszli do innych szpitali ....Takiego mamy dyrektora szpitala .
      48. Dodane przez Henryk, w dniu - 07-06-2024 14:22
      Myślę że już przyszedł czas na zmiany! Pan Albiński niech wraca do Wschowy! Tam są jego klimaty!
      49. Dodane przez Do 33., w dniu - 07-06-2024 14:26
      Chłopie tzw Ratownik Medyczny - to do niedawna SANITARIUSZ...- zatem nie leczysz.Lepiej zarobisz jak oprotestujesz prywatne Przychodnie obrosle wokół Szpitala WSzW...oni podbierają KONTRAKTY ( czyt. pieniądze Twoje,)..ale też pracują u Was jako na 2-gim etacie.Czy Wy Ratownicy tego nie widzicie???!!! O tym mówił w WSzW --- Marszalek Wojewodztwa p. Wozniak,(.dr n.med.Szymon P-n.)
      50. Dodane przez p, w dniu - 07-06-2024 14:30
      Pani Radna Ewo Rosik, członkini Komisji Spraw Społecznych Rady Miejskiej Leszna. Czyta Pani ten artykuł?
      51. Dodane przez Do 17, w dniu - 07-06-2024 14:33
      Ty oświecony Leszno ma 59.3 tys mieszkańców i wyludnia się ok.750 rocznie to na tle podobnych miast jak choćby Głogów jest dużo mniej.Jest inż demograficzny,słyszałeś.Po prostu jeśli chodzi o szpital to mamy takiego marszałka, który ma ewidentnie uraz do Leszna i regionu.
      52. Dodane przez Krystyna, w dniu - 07-06-2024 14:37
      wystarczy wymienić konfliktową p.ordynator i lekarze by nie odeszli.Tajemnicą Poliszynela jest wredny stosunek ordynatora do wspołpracownikow
      53. Dodane przez ???, w dniu - 07-06-2024 14:38
      Właśnie za mało zarabiają. Tak Właśnie zadłużają się szpitale, przez wysokie zarobki dla lekarzy. Pielęgniarki i ratownicy muszą się spinać i rezygnować ze swoich pensji na rzecz lekarzy. Nam złedoświadczeniaz neurologią. Nie tylko Leszczyńską
      54. Dodane przez Nana, w dniu - 07-06-2024 14:44
      W tekście jest napisane dlaczego odchodzą a wielu sugeruje że to polityka państwa jest przyczyną. Co to za robaczki w głowie?
      55. Dodane przez ..., w dniu - 07-06-2024 14:58
      Jaki zarządca takie rządy... dyrekcja posiada zerowe kompetencje do pełnionych funkcji. Stanowiska z kolesiarskiego nadania
      56. Dodane przez XXX, w dniu - 07-06-2024 15:26
      Albiński (…;) Swoją drogą gdzie jest prezydent miasta?
      57. Dodane przez Ktos, w dniu - 07-06-2024 15:47
      Dobre wypaleni zawodowo a prywatnie nie wypalają się?POzamiatają nas ale co tam będziemy umierać uśmiechnięci
      58. Dodane przez Rolada, w dniu - 07-06-2024 15:55
      Nadszedł czas na rezygnację władz Oddziału Neurologii z pełnionych przez siebie funkcji.Ktoś musi ponieść odpowiedzialność za straty finansowe dla szpitala oraz brak opieki nad ciężko chorymi ludźmi.Zyczę cywilnej odwagi
      59. Dodane przez PL, w dniu - 07-06-2024 16:03
      Czy się mylę? 
      Celowe działanie ma doprowadzić do otwarcia tego wybudowanego obiektu obok szpitala?  
      Spółka przejmie te ,,intratne" zabiegi ratujące życie pacjentów? 
      Jak działali w szpitalu, pacjenci chwalili poziom ich usług medycznych! 
      Działali bezstresowo i wybudowali własny szpital ale bez wszystkich mediów?! 
      Teraz z uśmiechem podłączymy im wodę i będziemy mieli ratunek na miejscu? 
      Praca lekarzy w szpitalach jak u Niemca, etat bez dodatkowej pracy! 
      Bez stresu, z czasem na wypoczynek, bez wypalenia zawodowego! 
      Szkolimy zawodowo medyków a oni odchodzą bez konsekwencji?
      60. Dodane przez DO 39, w dniu - 07-06-2024 16:11
      Dobrze ,że truskawki się już kończą. Za chwilę nie będziemy czytać kolejnych twoich ,głupich wypocin. Będzie cały rok spokoju. Normalnie chyba na tacę włożę dodatkowy datek.
      61. Dodane przez Xx, w dniu - 07-06-2024 16:45
      A może najwyższa pora zmienić dyrektora , nim rozwala cały szpital do końca
      62. Dodane przez Pytanie, w dniu - 07-06-2024 16:48
      W których szpitalach pracował wcześniej obecny dyrektor i dlaczego już tam nie pracuje?
      63. Dodane przez dyrektor szpitala, w dniu - 07-06-2024 16:55
      Dyrektor szpitala zanim pojawił się w Lesznie, pełnił obowiązki dyrektora w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Koninie. Wcześniej zarządzał między innymi szpitalami w Wolsztynie i Wschowie, a także miejską przychodnią POSUM w Poznaniu. 
      PRECZ z Leszna !!!!
      64. Dodane przez ups, w dniu - 07-06-2024 17:36
      Fakty są takie, że za Albinskiego szpital się kurczy, Ot filozof z przypadku. Im szybciej go mniej , tym lepiej, i niech Woźniak nie (...), ze lepszych nie ma!
      65. Dodane przez Kris, w dniu - 07-06-2024 17:43
      Rządy uśmiechniętej Polski! Rudy nas załatwi.
      66. Dodane przez antg, w dniu - 07-06-2024 17:45
      Byłem pacjentem w październiku 2023 przez tydzień i uważam że to bardzo dobry oddział. Dobra załoga. Nie wiem czego ludzie psy wieszają. Pani ordynator była bardzo miła i rzeczowa.
      67. Dodane przez ślubowanie, w dniu - 07-06-2024 18:15
      I Sesja Rady Miejskiej Leszna IX kadencji, 2 maja 2024 roku 
      Pan Prezydent Rusiecki Obejmując urząd Prezydenta Miasta Leszna uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców miasta. Tak mi dopomóż, Bóg.
      68. Dodane przez Pacjent, w dniu - 07-06-2024 18:37
      Kto był pacjentem oddziału ten wie że główną przyczyną odejścia lekarzy jest konfliktowa ordynator. Tak zwana władza uderzyła jej do głowy. (...)
      69. Dodane przez tyl, w dniu - 07-06-2024 18:44
      jak mało płacą to odchodzą
      70. Dodane przez Franek, w dniu - 07-06-2024 18:54
      Kopaczowa zamiast do Brukseli to szpitala bo brakuje personelu.
      71. Dodane przez Robert, w dniu - 07-06-2024 19:00
      Tyle lat oszukiwania ludzi przez PiS i teraz jak już nie ma kasy więc trzeba robić pożądek a to boli nierobów i ludzi PiSdu... L 
      udzie ślepo wierzyli, że tak będzie to teraz mają. Ja bym całą służbę zdrowia sprywatyzował, nie zabierał składek zdrowotnych (została bym w kieszeni) a tylko ludzie sami by sobie ubezpieczenia opłacali jak np. w Kanadzie i byłoby lepiej, bo i tak jak na szybko to trzeba prywatnie iść...
      72. Dodane przez Przepraszam, w dniu - 07-06-2024 19:29
      Zdaje się, że to konfederacja chce prywatyzować służbę zdrowia i każe każdemu płacić za wszystkie możliwe usługi w tym zdrowotne. Nie rozumiem tu tego biadolenia osoby popierającej biegunką wpisów tą formacje. Przecież ci co głosują na konfe chcą mieć wszystko prywatne nie mieć podatków i płacić. Będzie miał dużo pieniędzy bez podatków będzie go na wszystko stać. Nawet na prywatnych lekarzy. O co ten płacz konfederaci????? Przyzwyczajac się do tego co lubicie. Emerytur nie będzie, bo będzie obywatelska 1.200 dla każdego. Co uzbierales w skarpevie to masz na starość. I się rządź tym co masz. A jak za mało to pod most. Jak w USA.
      73. Dodane przez X, w dniu - 07-06-2024 19:31
      Wcześniej Dyrektor mówił, że odeszli na emeryturę lekar,e.Jacy?ci przed 40tka?wiadomo o co chodzi,ordynator i zastępca powinni się zastanowić nad swoim zachowaniem.ot to.ale lepiej zamieść sprawę pod dywan
      74. Dodane przez Sondaż wyborczy, w dniu - 07-06-2024 19:33
      A teraz sondaż: 
       
      I miejsce 34% - PiS 
      II miejsce 33% KO 
      III miejsce 15 % Trzecia Droga  
      IV miejsce 10% -Konfederacja 
      V miejsce 8% Lewica 
       
      A teraz decyzja. Chcemy rządów PiS w Europarlamencie????
      75. Dodane przez Do 67, w dniu - 07-06-2024 19:36
      No to nie prosi się w tym ślubowaniu o pomoc Boga. Jeśli przed Bóg jest przecinek, to jest tak mi dopomóż. Po przecinku Bóg i nie wiadomo co ma robić. Interpunkcja w języku polskim robi różnicę.
      76. Dodane przez Do 71, w dniu - 07-06-2024 19:41
      A teraz Robercie wejdź na stronę NFZ i zobacz jak wyceniane są poszczególne procedury medyczne. Jesteś pewien, że będzie Cię stać na coś więcej niż lewatywa i płukanie żołądka jak zalecał pan Feldkurat ze Szwejka? Zważ, że w krajach anglosaskich pierwszym i najważniejszym lekiem z wyboru jaki przepisuje lekarz pierwszego kontaktu pacjentom jest ... swojski paracetamol. Wiem, bo mam w W. Brytanii rodzinę i tak ich tam leczą przez pierwszy miesiąc. Potem jak nie pomoże, to może w ramach ubezpieczenia ( a jednak obowiązkowe ubezpieczenie) pochyla się i wykonanają "kosztowne" badanie krwi, moczu i stolca.
      77. Dodane przez ppacjent szpitala, w dniu - 07-06-2024 20:11
      Czy to prawda, że dyrektor szpitala został dyrektorem szpitala, bo jest kuzynem ministra Szłapki, nb. przyjaciela Prezydenta M. Leszna. Panie Prezydencie może Pan wpłynie na przyjaciela, by dyrektor złożył rezygnację...A może, biorąc pod uwagę poprzednie nieudolne zarządzanie szpitalami, ma doprowadzić obecny dyrektor szpital w Lesznie do upadku? Dlaczego lekarze ze szpitala odchodzą?..... Stare przysłowie mówi, ryba psuje się od głowy.....
      78. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 07-06-2024 20:14
      Jeżeli faktycznie w takich placówkach jak szpital są umowy śmieciowe i cywilnoprawne dla osób niezarabiających wiele, zamiast umów o pracę, to woła to o pomstę do nieba. Miejskie, wojewódzkie i generalnie państwowe urzędy i placówki powinny wręcz świecić dobrym przykładem dla innych.
      79. Dodane przez Halo, w dniu - 07-06-2024 21:53
      Czemu pan prezydent milczy? 
      Czemu nie ma żadnej reakcji? Przecież to na zawieszeniu się nie skończy.. kłamstwa, kłamstwa i tylko kłamstwa
      80. Dodane przez Do 78, w dniu - 07-06-2024 21:54
      Władze szpitala każdemu pracownikowi najlepiej zaproponowaliby umowy zlecenia.
      81. Dodane przez c, w dniu - 08-06-2024 06:58
      Skład Rady Społecznej: 
      Ewa Panowicz Przewodnicząca Rady Społecznej 
      Henryk Szymański Członek Rady 
      Janusz Krysztofiak Członek Rady 
      Barbara Mroczkowska Członek Rady 
      Tomasz Kusior Członek Rady 
      Adam Kośmider Członek Rady 
      Marek Sowa Członek Rady 
      Feliks Kosicki Członek Rady 
      Mieczysław Drożdżyński Członek Rady 
      Leszek Kaszuba Członek Rady  
      Maciej Kasprzak Członek Rady  
      Czy to jest aktualny skład Rady Społecznej Szpitala? Gdzie jest Ewa Panowicz, Barbara Mroczkowska, Adam Kośmider?
      reklama
      82. Dodane przez Co Wy z tym prezydentem?, w dniu - 08-06-2024 07:46
      Dlaczego sie uparliście w większości tych komentarzy z prezydentem? Ma wiele rzeczy do zrobienia i można mu zarzucić dużo że opieszale robi, ale co do szpitala to nic mu nie wolni. Jedyne co szpital ma wspólnego z Lesznem to to że znajduje się w jego granicach. Nadzór sprawuje województwo a nie miasto i to w przeszłości było wielokrotnie poruszane, by szpital nadzór z województwa zmienił na powiatowy i wtedy jako największemu tego typu obiektowi w powiecie władza zależało by by lepiej on funkcjonował. Bo dla województwa nie jest to najważniejszy szpital tylko jeden z kilku.  
      Oddajcie szpital powiatowi
      83. Dodane przez Xxx, w dniu - 08-06-2024 07:52
      Sprawa jest bardzo prosta wymienić natychmiast kogo trzeba i kadra wraca przez 3 miesiące cudu nie będzie trzeba działać tu i teraz
      84. Dodane przez ad 82, w dniu - 08-06-2024 10:50
      Wszystkich prosimy o troskę. Prezydenta, radnych miasta Leszna, radną Województwa Wielkopolski i radę społeczną szpitala. Dobrze wiemy, że szpital jest pod zarządem lub opieką albo organem nadzorczym jest Marszałek Wielkopolski.
      85. Dodane przez Robert, w dniu - 08-06-2024 12:17
      Do kom 76 
      Zakończ waść te swoje farmazony literacie pachnące PRLem 
      Widać że baldego pojęcia nie masz o zasadach finansowania służby zdrowia w krajach jak to elegancko nazwałes anglosaskich a próbujesz wzniosłymi formami jęzokowymi wyjść na inteligenta - z marnym skutkiem niestety... A waść nie tobie oceniać moje możliwości finansowe... 
      Procedury medyczne o zacny Panie są wyceniane w ten sposób, gdyż nie ma konkurencji na rynku do wykonania takowych usług. Zatem, jak sam zaiste w mądrości swojej zapewne wiesz, wyceniać można je sobie w sposób wygodny dla wyceniającego - niekoniecznie adekwatny do reali rynkowych...
      86. Dodane przez csder, w dniu - 08-06-2024 17:36
      Wybraliśmy pana wojewodę Woźniaka, teraz czas na działanie z Pana strony.
      87. Dodane przez no cóż, w dniu - 08-06-2024 18:12
      Wydaje mi się że tam jest bardzo jakaś zła atmosfera.. moja babcia 2 msc temu trafiła tam po udarze... z dnia na dzień po miesiącu ją "wywalili" bo jej lekarz odszedł z pracy... Przejeła tych pacjentów kobieta która była bardzo opryskliwa i jakby tam pracowała za karę więc uważam że tam coś jest nie tak w gronie lekarzy....
      88. Dodane przez pl, w dniu - 08-06-2024 19:16
      SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!
      89. Dodane przez Anna, w dniu - 08-06-2024 20:31
      Jak dalej będzie kierować szpitalem obecna dyrekcja,która ma niechlubną przeszłość rozkładając poprzednie szpitale to jak nic zostaną zamknięte inne oddziały.Ktoż będzie się przejmował pacjentami.
      90. Dodane przez darek, w dniu - 09-06-2024 00:28
      co za czasy w tej Polsce jednak do innych krajów w europie nadal jesteśmy za (...) to jest przykre co się wyprawia czy pis czy po czy kto inny aby tylko dla siebie i koniec.
      91. Dodane przez DO 85, w dniu - 09-06-2024 09:44
      Już to widzę, jak stać cię na operację za 100 tys Ź z polskimi zarobkami. Chyba ,że jesteś politykiem . Szczególnie pisowskim. Tylko nie każdy chce się w tym (...) pławić. Nie każdy chce być oszustem i złodziejem.
      92. Dodane przez do dyr. Albińskiego, w dniu - 09-06-2024 19:03
      Odpowiedz: dlaczego lekarze odchodzą? Co jest tego przyczyną? Czy ma Pan orientację co dzieje się na neurologii? Co Pan zrobił, żeby oddział nadal funkcjonował?  
      Na te pytania powinniśmy dostać odpowiedzi. I oczywiście przełożony tj. marszałek, który powinien wyczerpująco wypowiedzieć się na ten temat.
      reklama
       
      Napisz komentarzzasady
      • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
      • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
      • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
      • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
       
      Imię:
      Komentarz: 
      reklama

      Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
      • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
      • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
      • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
      • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
       
       

        WIADOMOŚCI
      • najnowsze
      • komentowane
       
      img0
       
      img1
       
      img2
       
      img3
       
      img4
       
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
       
      -2.
      -1.
      0.
       
      • << Previous
      • Next >>
      • <Playback
      • Stop
      • Play >
      • 1
      • 2
      • 1 rok temu
      • 5 lat temu
      • 10 lat temu
      • 15 lat temu
      • << Previous
      • Next >>
      • <Playback
      • Stop
      • Play >
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      reklama
      Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
      Leszno wynajmę kawal... Leszno 1390
      Osiedle lniane?rosza... Leszno 478872
      Osiedle lniane?rosza... Leszno 691080
      Osiedle lniane?rosza... Leszno 483306
      Osiedle lniane?rosza... Leszno 478872
      reklama
      reklama
      habit
      Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
      Czy masz 18 lat lub więcej?
      Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
      Akceptuj i przejdź dalej
      Zrezygnuj