Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Czerwca 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Jan, Jeremiasz,
Jeremi, Paweł,
Zdziwoj
Do końca roku 188 dni.
Start arrow Leszno arrow Urzędnicy popracują krócej w tygodniu, dłużej w poniedziałki

Rusiecki: to pilotażowy program

Urzędnicy popracują krócej w tygodniu, dłużej w poniedziałki

17.06.2024. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Prezydent Grzegorz Rusiecki zmienia czas pracy urzędników leszczyńskiego magistratu. Od 1 lipca będą oni pracować nie przez 40, a przez 35 godzin w tygodniu. Na wakacje zmieniony zostanie też harmonogram działania urzędu: w poniedziałki będzie on czynny od 7.00 do 18.00, w pozostałe dni tygodnia od 7.00 do 14.00. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W przygotowanym przez Urząd Miasta Leszna komunikacie czytamy, że w okresie letnim urząd będzie działał inaczej niż przez pozostałą część roku. W lipcu i sierpniu magistrat będzie czynny w poniedziałki od godziny 7 do 18, a w pozostałe dni od godziny 7 do 14. Od września natomiast, urzędnicy pracować będą w poniedziałki od godziny 8 do 18, a w pozostałe dni - od 8 do 15. -Bardzo zależało
mi na przywróceniu obsługi mieszkańców w poniedziałkowe popołudnia. Dostawałem dużo sygnałów, że jest to potrzebne i ułatwi mieszkańcom załatwianie różnych urzędowych spraw -
mówi Prezydent Grzegorz Rusiecki.

Dłużej czynne będzie też Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Słowiańskiej. Jego pracownicy będą zaczynać pracę o 8.00, natomiast kończyć w poniedziałki o 18.00, od wtorku do piątku o 17.00, natomiast w soboty o 15.00.

Zmieni się też tygodniowy wymiar czasu pracy dla zatrudnionych w urzędzie osób. Od 1 lipca będą oni pracować nie przez 40, a przez 35 godzin w tygodniu. Jak czytamy w komunikacie skrócenie dniówki z 8 do 7 godzin nie zmniejszy wysokości wynagrodzeń i wymiaru urlopu wypoczynkowego. Prezydent Grzegorz Rusiecki zaznaczył, że to rozwiązanie pilotażowe. -Najbliższe miesiące pokażą, czy takie rozwiązanie wpłynie pozytywnie na wydajność i efektywność pracy w urzędzie, np. czy ilość obsługiwanych klientów lub wydanych decyzji nie ulegnie zmniejszeniu itp. Będę to monitorować i analizować na podstawie sprawozdań, jakie przygotowywać będą naczelnicy i kierownicy - tłumaczy Rusiecki dodając, że w parlamencie także trwa właśnie proces legislacyjny zmiany Kodeksu Pracy w kierunku skrócenia tygodnia roboczego do 35 godzin. -Cieszę się, że to właśnie Urząd Miasta Leszna będzie pionierem 35-godzinnego tygodnia pracy i mocno wierzę w to, że moi pracownicy to docenią i sprostają wyzwaniu podniesienia efektywności pracy - zapewnił prezydent Leszna.
 
Komentarze (130)
1. Dodane przez czurczi, w dniu - 17-06-2024 10:23
świetny pomysł, oby inne urzędy brały przykład
2. Dodane przez ???, w dniu - 17-06-2024 10:25
Czy Pan Rusiecki działa zgodnie z prawem?
3. Dodane przez Spin, w dniu - 17-06-2024 10:31
Ja tez chce pracować o.5 godzin krocej za te same pieniadze
4. Dodane przez akcja, w dniu - 17-06-2024 10:33
i roboczogodzina wzrośnie, przez co będzie podwyżka.
5. Dodane przez góra, w dniu - 17-06-2024 10:35
coś trzeba zmienić w rym URZędzieIIIIIIII
6. Dodane przez góra, w dniu - 17-06-2024 10:36
coś trzeba zmienić w rym URZędzie górowskimIIIIIIII
7. Dodane przez Marek, w dniu - 17-06-2024 10:37
Ciekawa zmiana
8. Dodane przez Andrzej, w dniu - 17-06-2024 10:40
Rozumiem ,, innowacyjność,, ale nie w w takiej instytucji lub tych godzinach , przecież ludzie pracują do 14,15,16 , to zróbcie sobie 7 h ale od 9 do 16 .... Jesteście dla ludzi przecież
9. Dodane przez jasny gwint, w dniu - 17-06-2024 10:40
Do czego to doszło! 
To jest ograniczenie petentom dostępu do urzędów! 
Urzędy powinny być otwarte od 8:30 do 16:30, jak się komuś nie podoba powinien albo zmienić a w jednym przypadku nie zmieniać pracy. 
 
Można na chama, nie otwierać wcale urzędów.
10. Dodane przez no i.., w dniu - 17-06-2024 10:41
No i ok. Wiele lat temu też tak pracowaliśmy w poniedziałki ale ogólnie czas pracy nie był krótszy.
11. Dodane przez Rolnik, w dniu - 17-06-2024 10:43
Swoi przyszli więc nie mogą dużo pracować ,ale będą więcej zarabiać przepraszam a jak nasz szanowny pan prezydent ma zamiar rozwiązać temat nie legalnych emigrantów
12. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 17-06-2024 10:44
Co jest? 
Jakie 35h tygodniowo? 
Polsko obudź się.  
Urzędnik jest dla mieszkańca a nie mieszkaniec dla urzędnika.
13. Dodane przez obywatel, w dniu - 17-06-2024 10:50
a obsluga klientow umawiana dalej telefonicznie co pół godziny jeden. No wyrywaja sobie rekawy z tej pracy....
14. Dodane przez napiszą Ci co będą chcieli, w dniu - 17-06-2024 10:53
Latem to oczywiste ze będzie mniej pracy dla urzędników, a ten mówi o jakiś analizach sprawozdaniach
reklama
15. Dodane przez Xd, w dniu - 17-06-2024 11:00
Jeszcze niech urząd będzie otwarty dwie niedzielę w miesiącu.Pracije sześć dni w tygodniu od 7 do 17 to i tak nie zdążę dojechać do 18 żeby załatwić sprawę w urzędzie.Partia Rusieckiego chce handlu w niedzielę,a zakupami nie mam problemu bo mam je kiedy zrobić,ale urząd dalej nie dostępny tylko trzeba brać wolne z pracy .
16. Dodane przez ja prdl, w dniu - 17-06-2024 11:00
Wychodzi lewak z Rusieckiego.
17. Dodane przez Jan Kowalski, w dniu - 17-06-2024 11:13
do uśmiechniętego 1. :) jak ktoś nie rozumie o co chodzi w tym eksperymencie 35h, to znaczy, że głosuje na puste serduszka i jest nieststy niezdolny do logicznego myślenia. Skoro przez 35 godzin wszystko będzie zrobione (zmniejszenie czasu o 12,5%) to potwierdzi, że aktualnie jest przerost zatrudnienia i można je o te 12,5 zmniejszyć, albo że pracujecie mało wydajnie (co na jedno wychodzi).
18. Dodane przez masakra, w dniu - 17-06-2024 11:17
za chwile Rusiecki będzie walczył o handel w niedzielę, hipokryta
19. Dodane przez Sam, w dniu - 17-06-2024 11:21
No to przywróć jeszcze ze idziesz i załatwiasz.. A nie na telefon i termin na za miesiąc. Pandemia dawno skończona A nie które urzędy to jakby nie slyszaly o tym!!!!
20. Dodane przez ze, w dniu - 17-06-2024 11:21
Mam propozycje urzędy w tygodniu zamknąć, a otworzyć w niedzielę. Handel będzie otwarty, to urząd też może. I tu znów nasuwa się zdanie wypowiedziane przez Daniela Olbrychskiego, cytuję: "Polacy są bezdennie głupi"
21. Dodane przez Carl Johnson, w dniu - 17-06-2024 11:23
Spodziewając się głosów oburzenia, małe wyjaśnienie otaczającej rzeczywistości.  
 
Jest w Lesznie sporo zakładów i firm, gdzie pracownicy w poniedziałek bądź od poniedziałku do czwartku zostają dłużej, aby finalnie w piątek wyjść do domu wcześniej np. 2 godziny.
22. Dodane przez HETMAN, w dniu - 17-06-2024 11:24
Na wakacje :) nie wiedziałem, że urząd to szkoła, to niech urzędnik też pracuje 18h tygodniowo i ma 3 miesiące w roku płatnego urlopu.
23. Dodane przez Sprzedawca, w dniu - 17-06-2024 11:27
Urzędy powinny być otwarte w dwie niedziele w miesiącu!
24. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 17-06-2024 11:29
Panie Rusiecki w urzędzie pi 7 godz a pana guru chce żeby panie w sklepach pracowali w niedzielę a może byście jeszcze chcieli żeby te panie pracowały 48 na dobę a w urzędzie najlepiej 3 godz niech Pan zrobi albo niech Pan pół biurokrarow po zwalnia i zrobi noclegi do migrantów i za punktuje pan u swojego szefa
25. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 17-06-2024 11:34
A co z punktem paszportowym w ratuszu...jedno z haseł ko w wyborach
26. Dodane przez Mokosz, w dniu - 17-06-2024 11:39
4 dni od 7 do 14 to 28 godz + 1 dzień 0d 7 do 18 to 11 godz. to razem 39 godz to skąd 35?
27. Dodane przez taka polityka, w dniu - 17-06-2024 11:43
Pani urzedniczka o 14 skonczy i bedzie miala czas na zakupy , kosmetyczke a Ty szaraku zwalniaj sie z pracy zeby cokolwiek zalatwic w urzedzie
28. Dodane przez Git, w dniu - 17-06-2024 11:46
Dobra decyzja
29. Dodane przez Do 15, w dniu - 17-06-2024 11:50
Ale praca 6 dni w tygodniu po 10h jest niezgodna z prawem :)
30. Dodane przez do 16, w dniu - 17-06-2024 12:00
Pis -uarku, coś ,pod deklem ci się przesunęło, masz tam zbyt wiele luzu i ten maleńki orzeszek się tak tłucze
31. Dodane przez x, w dniu - 17-06-2024 12:04
Jak zwykle w tym kraju największe obiboki i darmozjady mają najlepiej . a rozwiązane jest niezgodne z kodeksem pracy i tyle. Przy okazji dowiedzieliśmy się że skoro obcięto limit godzin a nie wpływa to na ilość spraw znaczy się nic w tym czasie nie robili . Poza tym każdy pracujący przeciętnie 40 godzin w miesiącu jest dyskryminowany. Bedzie chryja w całym kraju.
32. Dodane przez Natasza, w dniu - 17-06-2024 12:21
Jestem jaknajbardziej za.
33. Dodane przez Natasza, w dniu - 17-06-2024 12:28
Jestem jak najbardziej za.
34. Dodane przez Do29, w dniu - 17-06-2024 12:29
Wiele rzeczy jest nie zgodne z prawem i kogo to obchodzi?Nikogo.Tak samo będzie z zatrudnieniem w handlu w niedzielę za podwójna stawkę i dla chętnych tylko na papierze będzie to ładnie wyglądać,a rzeczywistość będzie zupełnie inna.I tych studentów chcę widzieć w handlu w niedzielę na wsi w Dino ,ewidentna bzdura to jest.
reklama
35. Dodane przez Trocki, w dniu - 17-06-2024 12:30
Pomysł jest pilotażowy i dobry, mama nadzieję, że to wprowadzą w całej Polsce i we wszystkich firmach. Polska powinna zwiększać efektywność i wydajność pracy, a nie z uporem maniaka zwiększać godziny pracy pracowników w ciągu dnia (niekoniecznie płacy). W Polsce cały czas odbudowujemy Warszawę, więcej i więcej pracy, więcej rąk do pracy, więcej trzeba się wzbogacić kosztem praw pracowniczych. Chyba już wystarczy tego tyrania dla nie wiadomo kogo, chcesz tyrać to tyraj sobie na własnej działalności, zarabiaj kasę i wzbogacaj się ale nie kosztem ludzi zwykłych, i czasu, zdrowia itp. Polska to jest stan umysłu , przykład jak się troszczono o pracowników i ich emerytury w PRL, większość państwowych zakładów produkcyjnych nie wysyłało list płacowych, a we współczesnych ustawach jeszcze do niedawna był przepis, że pozbawia się świadczeń emerytalnych osoby bez dokumentacji płacowych (obowiązek ich przesyłania ciążył na zakładach). Będzie dobrze.
36. Dodane przez Do kom. 2, w dniu - 17-06-2024 12:41
Ten pilotaż nie jest zgodny z obecnie obowiązujących prawem a tylko taki powinien być wprowadzany. Urząd nie jest prywatną firmą.  
Godziny otwarcia urzędów dla interesantów reguluje Zarządzenie Prezesa RM. Otwarcie powinno być nie wcześniej niż o 7 nie później niż 10, nieprzerwanie od poniedzialju do piątku przez 8 godzin każdego dnia oraz raz w tygodniu między 8 a 18. 
Urząd powinien być otwarty zgodnie z prawem nawet przy 35 godzinowym tygodniu pracy urzędników. 
Wyborców powinno interesować ilu urzędników będzie obsługiwało 8 godzinny czas otwarcia urzędu w każdy roboczy dzień tygodnia.
37. Dodane przez ajskhfjvbfds, w dniu - 17-06-2024 12:42
Oj Panie Prezydencie...kolejny strzał w kolano. Pierwsza i ostatnia kadencja Pana R.
38. Dodane przez do 20, w dniu - 17-06-2024 13:11
i pomyśleć, że ty też jesteś bezdennie głupi :)
39. Dodane przez oto, w dniu - 17-06-2024 13:35
To jest jakiś absurd.
40. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 17-06-2024 13:40
Wg. Rusieckiego to Urząd powinien być otwarty tylko w poniedziałki, bo to frontem do obywatela. W Polsce obowiązuje 40 godzinny tydzień pracy. Jak by nie liczyć, wychodzi 39 godz.
41. Dodane przez zasciankowe miasto, w dniu - 17-06-2024 13:41
buahahahahahaha
42. Dodane przez Pracuje do 16, w dniu - 17-06-2024 13:44
Pozdrawiam tych co pracują do 16 :) W ponidziałki tłumy bo wiele osób w pozostałe dni nie zdąży i nie ma możliwości załatwienia wcześniej sprawy
43. Dodane przez zdzichu, w dniu - 17-06-2024 13:47
Ja robię po 10 plus 5 w soboty :(
44. Dodane przez oz, w dniu - 17-06-2024 13:50
Co na to nowa rada miasta, jako organ kontrolny.
45. Dodane przez monia, w dniu - 17-06-2024 14:02
w poniedziałki pracowali do 16.00 jednak i tak nie można się było dodzwonić po 15.00.....
46. Dodane przez państwo z dykty, w dniu - 17-06-2024 14:03
Jeszcze lipiec i sierpień wolny + ferie.
47. Dodane przez do 38, w dniu - 17-06-2024 14:08
Leszczyński troll się odezwał.
48. Dodane przez wybory, w dniu - 17-06-2024 14:13
Trzeba było nam to ogłosić w programie wyborczym.
49. Dodane przez c, w dniu - 17-06-2024 14:31
Zobaczcie, jak wielu ludzi jest za. Mentalność niewolnika, chłopa pańszczyźnianego, którego interesuje tylko zapewnienie sobie środków do własnej egzystencji, a na resztę macha ręką.
50. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 17-06-2024 14:44
Panie Rusiecki, przemawia przez pana hipokryzja. Urzędnikom skraca pan godziny pracy, a gdyby był pan posłem to pańskie ugrupowanie głosowałoby za niedzielami handlowymi. Są w pana mniemaniu lepsi, w domyśle urzędasy, i gorsi, w domyśle pracownicy sieci handlowych? Otwórzcie urzędy w niedzielę, bo mnie jako pracownicy Biedronki nie uśmiecha się chodzić w niedzielę do roboty, nawet za potrójna stawkę. W pandemii też byli lepsi i gorsi, urzędy pozamykane, a hipermarkety nawet w nocy otwierali. Czyli urzędnik chroniony przed zarażeniem, a robotnik za kasą mógł tyrać i być narażonym na kontakt z setkami osób. Dyskryminacja i tyle. Drugie pytanie, stale czytamy o zmianach w UML, a kiedy w jednostkach podległych, tam nie ma przerostu zatrudnienia? Kiedy nowy dyrektor MZBK, bo ile można być p. o. Dyrektora, jakoś nie słychać o konkursie na to stanowisko.
51. Dodane przez Antek, w dniu - 17-06-2024 14:45
Do 45. Osoba od telefonów ma jeszcze inne obowiązki niż czekanie aż ktoś zadzwoni
52. Dodane przez Jestem ZA, w dniu - 17-06-2024 14:58
JESTEM ZA!, ludzie ruszcie głowami, chodzi o wydajność, ogólną, ludzką, badania to potwierdzają że 8 godzin człowiek i tak już nie myśli jak sie należy i na drugi dzień i tak musi to sprawdzić, sam siebie. Ludzie pomyślcie - jak sie uda i będzie ok to program pilotażowy wejdzie w życie też dla innych firm, instytucji, także dla nas. 
Organizm ludzki w 8 godzinie pracy umysłowej nie jest wydajny, poczytajcie troche.
53. Dodane przez Ola, w dniu - 17-06-2024 15:03
Pandemia pokazała ,że urzędy mogą funkcjonować bez urzędnikow tak samo jak szkoła bez nauczycieli gwarantując taki sam słaby poziom obsługi i nauczania. Panie Prezydencie zrób Pan pilotażowo obsługę urzędów i naukę online na jakości nic nie stracimy a będą duże oszczędności ,które będzie można przeznaczyć na pilotażowy program integracji emigrantów z tubylcami z Polski. Uśmiechnięta POlska hi hi hi, ps a w niedzielę pilotażowo niech sklepy są otwarte całą dobę chcemy tego OOO i pilotażowo proponuje nie płacić pracownikom
54. Dodane przez xyz, w dniu - 17-06-2024 15:09
Dostawałem dużo sygnałów, że jest to potrzebne i ułatwi mieszkańcom załatwianie różnych urzędowych spraw - mówi Prezydent Grzegorz Rusiecki. 
 
Brzmi całkowicie niewiarygodnie. Proszę nas poinformować, które urzędowe sprawy mieszkańcy chcieliby załatwiać po godzinie 15.30 czyli do godziny 18 i to tylko w poniedziałki. Zgon? Jakieś zaświadczenie? Rejestracja samochodu? Dd rejestracyjny? Ktoś, komu się spieszy, zaczeka do poniedziałku popołudnia? Dla ważnych spraw mieszkańcy biorą urlop i swoje sprawy załatwiają od samego rana. Dziś urząd jest czynny codziennie od godziny 7.30 do 15.30 i to wcześniej rano jest czasem bardzo potrzebne tym, którzy zaczynają pracę trochę później i kończą później niż urząd. Praca urzędu od godziny 8:00 jest pogorszeniem dostępności.
55. Dodane przez pytający, w dniu - 17-06-2024 15:21
skoro Włodarz zwalnia 29 osób a później pozwala na pracę 35h/tyg. to oznacza że w UML jest nadal przerost zatrudnienia które PGR chce ukryć a jednocześnie podlizać się ministrze?
56. Dodane przez rou, w dniu - 17-06-2024 15:31
Pierwszy Mocium Pan wprowadza swoją wolnoamerykankę. Kolejny nawiedzony wprowadzi czterogodzinne otwarcie urzędu a jeszcze inny w godzinach nocnych. A co mi zrobicie?! 
Doczekaliśmy się rozwiązań rodem z Dzikich Pól.
57. Dodane przez Mika, w dniu - 17-06-2024 15:33
Najzwyklejszy skandal. Urząd powinien być otwarty w sobotę na te podarowane 5 godzin. Wtedy osobom nie pasującym załatwić sprawy urzędowe w ciągu 5 dni roboczych, mogliby załatwić w sobotę. Wtedy byłoby sprawiedliwie. Panie prezydencie, ma Pan aż takie uprawnienia od Tuska.
58. Dodane przez fx, w dniu - 17-06-2024 15:33
To, że są w pracy nie znaczy że pracują, bo petentow przyjmują i tak krócej
59. Dodane przez Loooooo matkooooóoooooooooooooooo, w dniu - 17-06-2024 15:44
Rozumiem.ze pensja będzie o kilkanaście % niższa?
60. Dodane przez PL, w dniu - 17-06-2024 15:56
Ten prawie prawnik prawa nie zna? 
Co on pilotażuje, co on chce zmieniać, nie mając do tego kompetencji? 
Redukuje urzędników miejskich i w związku z tym ogranicza dostępność petentów do urzędu! Skracając czas pracy pozostałych na etatach, jeszcze bardziej przegina, idzie w paranoję?! 
Pandemia jakby minęła a jego ona trzyma nadal?  
Na głowę padło? 
Po co ludziom urząd?
61. Dodane przez Kasjerka biedronki z uśmiechniętego leszna, w dniu - 17-06-2024 15:58
No proszę ale sielanka w urzędzie. Będą pracować 5h krócej, a mi każą pracować w niedzielę. Super uśmiechnięta Polska Tfuska. Kto na nich głosował...
62. Dodane przez Luntrus, w dniu - 17-06-2024 15:59
Poczekajcie, aż dostanie polecenie z Warszawy żeby przygotować pomieszczenia socjalne dla inżynierów i lekarzy zza Odry. Ludzie jeszcze wam się oczy otworzą kogo żeście wybrali. Pozdrawiam serdecznie i pilnujcie swoich dzieci i żon.
63. Dodane przez Egon, w dniu - 17-06-2024 16:07
Jestem ciekaw czy pensja będzie obniżona o kilkanaście %
64. Dodane przez Tom, w dniu - 17-06-2024 16:47
Super pomysł .. oszczędności na rachunkach latem prąd ( krócej odpalone komputery, klimatyzacja itp. ) zimą to samo plus ogrzewanie .. w tylu urzędowych budynkach- na plus & pamietajmy o czym nikt z komentujących nie wspomniał, że w poniedziałki urzędy będą czynne do 18 także można pracując do 15,16,17 załatwić sprawy urzędowe LűMűMűMű
65. Dodane przez jaki, w dniu - 17-06-2024 17:03
luntrus 62 co ty masz z tymi Niemcami mózg ci wyprali?
66. Dodane przez Do 52, w dniu - 17-06-2024 17:10
A ja Nie jestem Za. Pytam, a jak pracuje organizm w nocy, jak ludzie pracują na dwie, trzy, a nawet 4 zmiany. W nocy się śpi, a nie pracuje. O tych pracownikach nikt nie myśli. A biblioteka musi pracować soboty, niedziele, do nocy. Ktoś, kto tak nie pracował niech głupot nie opowiada. Zatrudnijcie się do pracy na zmiany, albo w supermarketach, to dopiero zobaczycie jak dobrze jest pracować w takim systemie. Proszę takie programy pilotażowe wprowadzić w każdym zawodzie, u zwykłego robotnika, pracownika umysłowego, kierowcy i innych.
67. Dodane przez Pedagog, w dniu - 17-06-2024 17:14
Jak dobrze, że pracuję w szkole a nie jestem służbową urzędniczka.
68. Dodane przez Uśmiechnięta Polska, w dniu - 17-06-2024 17:28
A innym będziecie kazać pracować w niedzielę ### 
A może tak urząd otworzyć w niedzielę
69. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 17-06-2024 17:30
Bardzo dobry pomysł. W końcu będzie można załatwić sprawę po godzinach a jeśli pracownicy będą w stanie wszystkie swoje zadania wykonać w 35h tygodniowo to ok po co mają tam siedzieć dłużej niech idą do domu i wypoczywają, brawo za decyzje
70. Dodane przez Hmmmmmm, w dniu - 17-06-2024 17:30
Jeśli pensja będzie niższa to ok ale 35 godzin za tą samą kwotę to jest przegięcie. Swoją drogą jak to jest ,że handel.ma pracować w niedzielę a urzędnicy 35 godzin w tygodniu?
71. Dodane przez Otworz naprawdę oczy, w dniu - 17-06-2024 17:35
Rusiecki albo któryś z Twoich radnych poczytajcie sobie tutaj komentarze bo na fb pod Twoim postem same lizusostwo. Bez wazeliny to tam nie podchodz a nie każdy ma tam konto wiec malutki tam przekroj. Dużo kiepskich decyzji podejmujesz na sam początek Twego rządzenia miastem. Cos Ci się nie klei wykształcenie z umiejętnościami. Myślę że to brak doświadczenia bo się nigdy nie pracowalo tylko cale zycie polityka....
72. Dodane przez zdziwiona, w dniu - 17-06-2024 17:41
Życzę dużo siły PANIE PREZYDENCIE chyba brakuje rąk w oczekiwaniu mieszkańców -POZDRAWIAM
73. Dodane przez Do 70, w dniu - 17-06-2024 17:58
Przecież o to chodzi, żeby ktoś pracował więcej na tych z PILOTAŻU! 
Co za kretyństwo!
74. Dodane przez Do kom 65, w dniu - 17-06-2024 17:59
Przecież Luntrus ma rację. Poczekamy, zobaczymy. Pieniądze z KPO pójdą na socjale dla inżynierów i architektów zza Odry. Wyprane mają głowy ci którzy nie oddali głosu w referendum na temat uchodźców.
75. Dodane przez MARIA, w dniu - 17-06-2024 18:32
Przecież to nie jest pomysł Prezydenta Leszna. Od dawna o tym mówiono. W całym kraju chcą to wdrożyć.
76. Dodane przez ......., w dniu - 17-06-2024 18:33
Te pozytywne komentarze to chyba pisza sami urzędnicy hehe.
77. Dodane przez Ktosiek, w dniu - 17-06-2024 18:46
Nikt nikomu nie broni by pracował w Urzędzie, szkole, biedronce czy służbie zdrowia. Skoro komuś nie pasuje obecna praca to niech ją zmieni, a nie marudzi no to jak inni mają. Trzeba dążyć do lepszego i to jest krok ku temu! Myślę, że urzędnicy i inni, którzy pracują tylko od poniedziałku do piątku nie mieliby nic przeciwko pracować w sb lub nd jeśli inny dzień w tygodniu by mieli wolny jak to jest w handlu. Dążymy by mieć lepsze warunki do życia i nie spędzać go tylko w pracy, a jeżeli ten plan się uda to we wszystkich kategoriach zatrudnienia będą wprowadzane zmiany.
78. Dodane przez Ech rolnicy, w dniu - 17-06-2024 18:51
Mentalność jakbyście żyli pod zaborami. PO rządziło ponad 10 lat temu. To były inne czasy. Pandemia faktycznie pokazała, że work-life balance jest nam niezwykle potrzebny. Nagle ludzie zostali w domach i zobaczyli, jak życie im uciekało im przez palce i co jest ważne. Rozwój technologii dał możliwość wykonywania pracy zdalnej i na szczęście już do pracy stacjonarnej w 100% nie wrócimy.  
 
35 godzinny tydzień w pracy jest coraz chętniej wprowadzany na zachodzie i to kolejny krok do życia życiem, a nie życia pracą. I to nie jest kwestia zatrudniania, a samodyscypliny, zaangażowania. Nie można pracować z takim samym zaangażowaniem i skupieniem 8h/5 dni w tygodniu. Można krócej, mają perspektywę gratyfikacji w postaci wolnego czasu.
79. Dodane przez Anc, w dniu - 17-06-2024 19:17
Pilotaż, hehe czego?.To ma tyle wspólnego z pilotażem co koń z koniakiem. Nasłuchał się chłopina i pilota udaje.
reklama
80. Dodane przez niepodziekowanie, w dniu - 17-06-2024 19:25
Dalsza niezgodna z prawem masowa cyfryzacja działa...i celowe dyskryminujące ograniczanie dostępu do urzędów państwowych dla osób pracujących, ŻEBY LUDZI ZMUSZAĆ DO ZAŁATWIANIA SPRAW TYLKO PRZEZ INTERNET. JAKIE PRZEPISY ZMUSZAJĄ NAS DO OPŁACANIA INTERNETU? PODZIĘKOWANIA DLA WSZYSTKICH GŁOSUJĄCYCH ZA TYM I WSTYD? DOPROWADZILIŚCIE DO TEGO, ŻE LUDZIE NIE BĘDĄ MIEĆ WYBORU!!!
81. Dodane przez fds, w dniu - 17-06-2024 20:09
Jak dotąd, cała, finansowa para idzie na biurokrację. Podwyżka dla radnych. Remont biura. Mniej pracy urzędu bez uszczuplania kosztów wynagrodzeń.
82. Dodane przez Syn Zatorza, w dniu - 17-06-2024 20:15
Panie Grzesiu, jakby umiałby nawet pan wiosłować zwykła łódka....na spokojnym jeziorze, bez wiatru...to i tak nie wsiadłbym z panem na tą łódkę.
83. Dodane przez Wewe, w dniu - 17-06-2024 20:24
Słaby pomysł. Większość osób ma czas tylko popołudniu. Wszyscy będą się dobijać w poniedziałki i wydłuży się czas czekania. Skoro mniej pracy dlaczego płacą taka sama?
84. Dodane przez Ewe, w dniu - 17-06-2024 20:25
Jak to możliwe że przy niepełnym etacie wymiar urlopu wypoczynkowego pozostanie taki sam. Przecież to niezgodne z prawem!
85. Dodane przez Zenon Bombalina, w dniu - 17-06-2024 20:31
Biurowi 35 a my pracownicy fizyczni 40 Uśmiechnięta Polska d
86. Dodane przez Tak, w dniu - 17-06-2024 20:42
Skoro w mniejszym wymiarze godzin załatwią, sprawnie to co w większym, no to nasuwa się jeden wniosek. Po programie pilotażowym nastąpią zwolnienia.
87. Dodane przez do 62, w dniu - 17-06-2024 20:44
Z tym pilnowaniem żon i dzieci, sam pokazujesz, że masz mentalność tych inżynierów i architektów.
88. Dodane przez Pl, w dniu - 17-06-2024 20:54
Popieram zmianę ! Pracuję do 16 więc i tak nie mam szans załatwić sprawy a tak to pójdę w poniedziałek.
89. Dodane przez noname, w dniu - 17-06-2024 21:15
na wydajność? mniej ludzi obsłużą urzędnicym.. oj chyba szybsze zakończenie Prezydentury będzie niż jakikolwiek inny prezydent miasta... wstyd... nie na to głosowałem. Mieszkańcy mają mieć lepiej a nie urzędnicy....
90. Dodane przez Leszczyniok, w dniu - 17-06-2024 21:55
To jakaś kpina. W poniedziałki popołudniu pracujący nic nie załatwią, bo będzie niezły młyn do tej 18.. niech sobie pracują 7 godzin dziennie ale od 9 do 16, nawet Ci kończący o 15 zdążą coś załatwić. Panie Rusiecki ogarnij się Pan.
91. Dodane przez Stopuj chlopie z takimi durnymi pomyslami, w dniu - 17-06-2024 22:25
Slabiutki ten pomysł, ankieta to pokazuje.  
Co do wyborów tez miala racje i teraz tez
92. Dodane przez Janek, w dniu - 17-06-2024 22:41
Dobrym rozwiązaniem, to może być poniedziałek 7-18, z pozostawieniem innych dni roboczych 7-16, a nawet 1 sobota w miesiącu, regularnie np. 1 czy inna, 8-13. Wtedy można mówić o zwiększeniu dostępności dla petenta. Pozostaje jeszcze zagadnienie decyzyjności w godzinach przedłużonych, bo jak to ma działać jak skrzynka odbiorcza bez uprawnień, na wydanie wiążących dokumentów, to można to i przez internet ustawić. Pozdrawiam,
93. Dodane przez Prawnik, w dniu - 17-06-2024 22:47
Jeżeli nie ma podstawy prawnej skrócenia godzin pracy to Pan Burmistrz działa niezgodnie z prawem. Naruszenie dyscypliny finansów publicznych? Podatnicy płacą za 40 godzin pracy urzędnika, ale on pracuje 35.
94. Dodane przez Ustawa Sejmowa:KODEKS PRACY, w dniu - 17-06-2024 23:03
Żaden wójt,burmistrz,starosta,prezydent,miasta,wojewoda itd.- nie jest władny zmieniać Ustawy Sejmowej pn..KODEKS PRACY.Czas pracy w Polsce zg. z Ustawą ..wynosi 40 rbg pracy./tydzien...To tyle proszę Państwa. Janusz C. - Radca Prawny.
95. Dodane przez Popieram ten pomysł, w dniu - 17-06-2024 23:29
Prosta matematyka: 
5 godzin na tydzień = 260 godzin na rok. 
 
To tak jakby każdy dostał dodatkowe 32,5 dnia wolnego czyli płatnego urlopu rocznie. Super szef. Jeszcze byłoby dobrze, jakby można było wybrać system 7 godzin i 26 dni urlopu lub 8 godzin i 58,5 dnia urlopu. 
Prawo mówi jasno kogo dotyczy 7-godzinny czas pracy: osoby niepełnosprawnej zaliczonej do znacznego lub umiarkowanego stopnia niepełnosprawności.  
A godziny otwarcia urzędu to zupełnie inna sprawa. 
Pozdrawiam i życzę takich rozwiązań w każdej firmie, tylko aby tak działać to trzeba mieć monopol ;-)
96. Dodane przez sebastian, w dniu - 18-06-2024 00:00
Jeśli urzędników jest więcej niż pracy i tak bardzo się nudzą to trzeba po prostu zredukować ich ilość, urzędy powinny być tak rozliczane jak służba zdrowia jest rozliczana z każdego zabiegu bo inaczej jak widzimy robi się po prostu jakaś przechowalnia pociotków z którymi nie ma co robić. Może po skróceniu czasu pracy jeszcze się będą o podwyżki domagać? bo będą marudzić że taką samą pracę muszą wykonać w ciągu mniejszej ilości godzin wiec pracują intensywniej?
97. Dodane przez były urzędnik, w dniu - 18-06-2024 01:12
Decyzja decyzji nierówna, chyba Pan to powinien wiedzieć Panie Prezydencie. biorąc pod uwagę Pana doświadczenie w pracy w samorządzie...Rozliczanie pracownika przez pryzmat ilości wydawanych decyzji?
98. Dodane przez WHY NOT?, w dniu - 18-06-2024 02:27
Ja uważam że to wcale nie głupi pomysł.. a po co tracić pieniadze na siedzenie do 15 ( prąd kosztuje i woda..) skoro szczególnie panie i tak przez wiekszość dnia siedzą, pija kawkę i plotkują? Byłam pracownikiem Urzędu więc wiem jak się tam nudziłam mimo ze dostawałam "najwięcej" roboty jako młode popychadło... gdy ktoś chce załatwic sprawę urzędową zdecydowanie jeden dzień mu wystarczy a nawet bym zrobiła ten jeden dzień do 19... bo w końcu nie każdy pracuje do 17 a zanim wrócą do domu...
99. Dodane przez nie zgadzam się, w dniu - 18-06-2024 05:42
Panie Prezydencie, Pan sobie pierwszy nałożył na talerz!
100. Dodane przez Fizo, w dniu - 18-06-2024 06:48
Może po prostu zwolnić 1/8 pracowników? Budżet odetchnie.
101. Dodane przez lumperacumpera, w dniu - 18-06-2024 07:48
Pilotaż nie jest aktem prawnym na podstawie, którego działa prezydent miasta. Żeby skrócić czas pracy urzędników i godziny otwarcia urzędów miasta prezydent musi wydać odpowiednie zarządzenia zgodne z ustawą samorządową i o pracownikach samorządowych oraz ustawami państwowymi bo miasto także wykonuje zadania zlecone. Pracownikom urzędu musi zmienić umowy o pracę albo zaneksować obecne, wszystko musi być zgodne z prawem. 
Te działania prezydenta mają znamiona utrudniania petentom dostępu do urzędów samorządowych i jest poważnym zarzutem, który będzie musiał rozwiązać organ nadzorczy!
102. Dodane przez ola, w dniu - 18-06-2024 07:55
Nauczyciele pracują 22 h w tygodniu a pensji 6.000 netto. Wolne święta, wakacje, ferie itd. I sa nawet gorzej wykształceni niż urzędasy i gdzie tu sprawiedliwość. Od 1 stycznia 2025 r. cała Polska będzie pracować 35 h w tygodniu.
103. Dodane przez Polak, w dniu - 18-06-2024 08:02
Urzednicy sa oplacani z podatkow, stac ich na 32h tydzien pracy to pytam sie dlazczego nie zwolni sie czesci urzednikow? Za czasow PRL zatrudniano 100000 urzednikow, teraz jest ich ponad 1mln. Chore Panstwo
104. Dodane przez do 93, w dniu - 18-06-2024 08:08
Taki prawnik, a nie wie, że w Lesznie jest Prezydent, a nie Burmistrz :)
105. Dodane przez Wojtek, w dniu - 18-06-2024 08:17
Po co ta hipokryzja otworzyć urząd tylko w poniedziałek a pozostałe dni zostawić po jednym pracowniku w wydziale to by w zupełności wystarczylo. To by była optymalizacja a tak to biurokracja
106. Dodane przez dlaczego?, w dniu - 18-06-2024 08:32
Dlaczego do Zarządzenia Nr K/27/6/2024 Prezydenta Miasta Leszna 
z 14 czerwca 2024 roku w sprawie zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Leszna - nie ma Uzasadnienia?
107. Dodane przez nie ogarniają, w dniu - 18-06-2024 09:33
Zmiana regulaminu pracy urzędników w żadnym przypadku nie może skrócić godzin otwarcia urzędu. To są dwie różne sprawy. Zmiana godzin otwarcia powinna być w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu, który też zmieniono innym zarządzeniem, które tego nie uwzględnia i wchodzi w życie od 1 sierpnia.
108. Dodane przez Pat, w dniu - 18-06-2024 10:14
Kiedy nowy Prezydent zabierze się w końcu za koszenie Leszna. Wszędzie pobocza pozarastane? Chyba razem z Panem Borowiakiem odeszła ekipa odpowiedzialna za koszenie trawy!!
109. Dodane przez Anna, w dniu - 18-06-2024 10:16
Urzędnik to stan umysłu. My przedsiębiorcy pracujemy po 20 godzin aby utrzymać siebie i was. Ale cieszy mnie fakt, że można być przedsiębiorcą i posiadać wyższy stan umysłu
110. Dodane przez Z oświaty, w dniu - 18-06-2024 10:56
Do 102 - Z nadgodzinami w szkole zarabiam netto 7 tysięcy. 
Pozdrawiam
111. Dodane przez komentujący, w dniu - 18-06-2024 13:02
Ludzie pomyślcie - jak się uda i będzie ok to program pilotażowy wejdzie w życie też dla innych firm, instytucji, także dla nas.  
Organizm ludzki w 8 godzinie pracy umysłowej nie jest wydajny, poczytajcie trochę.
112. Dodane przez Nemo, w dniu - 18-06-2024 13:07
Moim zdaniem, jeśli urzędasy będą w stanie wyrobić się w 7 godzin, tzn. że pracując do tej pory 8 godzin... op(...)się!!! Ale... może się mylę, pozdrawiam ściemniaczy i pozorantów.
113. Dodane przez ktoś tu pytał, w dniu - 18-06-2024 14:20
Z Zarządzenia Prezydenta. Paragraf 20 otrzymuje brzmienie W systemie zadaniowego czasu pracy pracują: Prezydent Miasta Leszna, Zastępca Prezydenta Miasta Leszna, Sekretarz Miasta Leszna oraz Skarbnik Miasta Leszna, zgodnie z art. 140 Kodeksu pracy. Paragraf 21 otrzymuje brzmienie Indywidualny rozkład czasu pracy jest ustalany przez Prezydenta Miasta Leszna lub upoważnioną przez niego osobę: 1) dla radców prawnych.
114. Dodane przez tomek, w dniu - 18-06-2024 15:23
ale niech pracują do godziny 18stej żeby po pracy można było załatwić sprawy urzędowe, a nie brać wolne w pracy!
115. Dodane przez Ja, w dniu - 18-06-2024 16:09
Zwalania ludzi a zapomniał ile siedząc w sejmie uchwali ustaw i dał do realizacji samorządom - węgiel , pomoc uchodźcom etc - co on myśli że samo się zrobi ? Papierów chcą coraz więcej i myślą że same się robią . Trochę refleksji bo tu też się przyznaje że każe robić kierownikom dodatkowe analizy & porażka
116. Dodane przez WSTYD, w dniu - 18-06-2024 16:11
Czyli tak... biedni urzędnicy 35 godzin a reszta?
117. Dodane przez abc, w dniu - 18-06-2024 16:45
Najbardziej mnie zaskakuje ogrom pracy w UM. Podobno zwolniono ponad 50 osób,teraz zostaje skrócony czas pracy, to proszę mi wytłumaczyc ile kaw musiało być wypite i ile stron internetowych przeglądniete w leniwym czasie?Moze były wprowadzone drzemki jak w przedszkolach?
118. Dodane przez do 113, w dniu - 18-06-2024 16:51
Pytano dlaczego nie ma uzasadnienia do zarządzenia. Twoje kopiuj wklej na nic nie odpowiada. 
Moim zdaniem testowana jest reakcja mieszkańców.. Trzaskowski nie zdecydowanych się bo je poprawnie odczytuje, jako negatywne..  
Rusiecki straci na tym pomyśle, jesienią podniesie wszystkie możliwe podatki i opłaty tracąc swój elektorat, który zbulwersuje się. Za prawie trzy lata następne wybory do sejmu, PO traci mandat posła. W następnych wyborach samorządowych nie wygra bo nie zrobi żadnych spektakularnych inwestycji z powodu braku pieniędzy, który jest wywołany przez nierozsądne wydatki na zbrojenia czyli kupowaniu po zawyżonych cenach już przestarzałego uzbrojenia co powoduje zatopienie państwa i samorządów.  
 
Miastem rządzą osoby niedojrzałe i niedoświadczone. Pilotaży nie wprowadza się z zaskoczenia tylko po kampanii informacyjnej i po konsultacjach z mieszkańcami.
119. Dodane przez Ło panie, w dniu - 18-06-2024 17:25
Od 6stej do 22stej powinni, są dla obywateli i opłacani przez obywateli.
120. Dodane przez Jestem za z uwagami, w dniu - 18-06-2024 20:07
Zmiana dobra, ale nie przemyślana, urząd mógłby być dłużej otwarty, cześć pracowników mogłaby pracować od 7-14, druga cześć od 9-17 rotacyjnie, wówczas petent miałby dostęp do urzędu a urzędnik pracowałby krócej, choć ja poszedł bym przykładem innych krajów i wprowadził 4 dniowy tydzień pracy, i tez mogłoby być rotacyjnie jedni pracuja od poniedziałku do czwartku, drudzy od wtorku do piątku, to rozwiązałoby również problem osób dojeżdżających z poza Leszna, taka zmiana nic im nie daje.
121. Dodane przez Hej, w dniu - 18-06-2024 20:16
Jawne okradnie obywateli. W takim razie Do emerytury powinny się liczyć godziny, a nie lata pracy.
122. Dodane przez Alex, w dniu - 18-06-2024 22:21
Teraz Panie będą się też nudzić, ale krócej. Ważne, że pieniążki te same. Proponuję niektóre osoby wysłać na kurs w temacie empatii, kultury, kreatywności, bo Ich sposób bycia odpycha od drzwi.
123. Dodane przez Franek, w dniu - 19-06-2024 08:45
Przerost zatrudnienia,praca po znajomości, niekompetencja,lenistwo, obowiązkowo na miesiąc w roku do pracy w markecie,dla urzędników,po tym czasie będą całować swoje stołki,tak dla sprawiedliwości,a kodeks pracy to 40 godzin tygodniowo,dla niedoszkolonych!!!
124. Dodane przez Piotr, w dniu - 19-06-2024 21:32
Rusiecki do dymisji. Jak to możliwe, że dałem się tak nabrać. Już nie jesteś moim prezydentem.
125. Dodane przez Referendum, w dniu - 19-06-2024 22:28
Jest możliwość zmiany Prezydenta przez referendum.
126. Dodane przez ddd, w dniu - 19-06-2024 22:39
Rozumiem że proporcjonalnie pensje też zostaną obniżone?
127. Dodane przez Przedsiebiorca, w dniu - 20-06-2024 07:55
Urzędników jest przerost,miało być mniej bo weszły komputery,przykład z urzędu w krzywiniu z czerwca tego,,roku ,byłem w piątek praca rozpoczyna się od 8 rano,10 po 8 jedna pracownica dzufluje łyżką posiłek,w biurze pustki,na dole na piętrach kilka kobiet w jednym biurze,gdy czekałem na pracownika,gdy weszła do biura nie umiała powiedzieć dzień dobry,ogólne rozpasanie i nieróbstwo, być może nowy burmistrz,nie daje rady bo z nimi pracował,podpowiadam zrobić wietrzenie urzędu, będą cenić swoje stołki.!!!
128. Dodane przez K., w dniu - 20-06-2024 08:50
Od 1 stycznia 2025 roku w kodeksie pracy będzie dokonana zmiana, z 40 godzinnego systemu pracy na 35 godzinny! Zmiana ta będzie dotyczyła wszystkich osób zatrudnionych, więc jestem ciekawa czy wtedy też wszyscy będziecie tacy przeciwni tej zmianie, szczerze wątpię... Jak zmiana zacznie dotyczyć również was, też będziecie pisali, aby obniżyć pensję proporcjonalnie? Wątpię :) Wasza mentalność jest taka - pomysł jest zły, bo mnie nie dotyczy.
129. Dodane przez do 128, w dniu - 21-06-2024 08:26
Ty jesteś tak glup1 czy o drogę pytasz? Czy ty wiesz jakie to niesie konsekwencje za sobą? Lewactwo ci mózg wyprało albo za mało szprycy przyjąłeś jeszcze. Nie ośmieszaj się publicznie więcej.
130. Dodane przez Trocki, w dniu - 21-06-2024 12:52
Gawiedź chce dawać małą kasę na urzędników, psioczą na nich na każdym kroku, nie chcą ich w ogóle (ale chcą imprez plenerowych, wydarzeń, eventów, taniej zupy w śródmieściu, dróg, remontów) - jak mało opłacany urzędnik to zwykle niekompetentny - bo nikt lub niewielu do urzędu nie przyjdzie z megakwalifikacjami - ma uporać się z pracą ? A praca jest w gąszczu przepisów, niejasności bo przepisy wymyślane w Warszawie przez posłów karierowiczów nie pomagają w sprawniejszym załatwieniu sprawy (zazwyczaj). Systemy informatyczne, mój Ty Boże apolityczny, każdy system z innej beczki czyli do każdego systemu odrębne zasady, tak to administracja załatwia i tym samym nie poprawia wydajności pracy obsługi klienta tylko ją pogrąża w otchłani miliarda kliknięć i niedostatków techniczno-technologicznych. Zobaczcie lub zauważcie drodzy komentujący ignoranci ile przepisów się zmienia, ile więcej rzeczy trzeba zrobić żeby załatwić sprawę, są pewnie wydziały, departamenty jak zwał tak zwał , które mają mniejsze obłożenie i nie wymagają imponujących kwalifikacji i umiejętności, ale tego nie można odnieść do całego urzędu i wszystkich samorządów. Zwróćcie uwagę jaki rekord odnotowała rada miasta Leszna w kontekście ilości przyjmowanych uchwał, kto je przygotowuje zazwyczaj ? No urzędnicy szanowni komentujący same się nie zrobią. Nie zostaną napisane też przez chat GPT - nie da rady, werbalnie nie można ich podjąć idzie cała ścieżka administracyjna. Kto by nie chciał sprawniej, łatwiej, szybciej ? Co do zmniejszonej ilości godzin pracy to jestem za tym bo uważam, że człowiek nie żyje po to by pracować tylko pracuje żeby żyć, jeśli chce to niech pracuje więcej. Mało się Polska napracowała przez ostatnie lata, pracoholizm na maxa, jedziesz za granicę to się śmieją, że pracujesz za trzech bo taka kultura pracy u nas. Równowagi wszystkim trzeba i powściągliwości w komentarzach odrobinę.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
W dniu 21 czerwca 2024 r. w wieku 51 lat odeszła Kochana Mama, Siostra, Partnerka, Przyjaciółka
ŚP
Ewa Paluch
Pogrążona w smutku Rodzina
Uroczystości żałobne odbędą się w czwartek,
27 czerwca 2024 r. o godz. 12
na cmentarzu komunalnym przy ul. Osieckiej
w Lesznie
W celu zamieszczenia nekrologu na stronach portalu prosimy o kontakt z redakcją Radia Elka pod numerem telefonu 65 529 56 78 lub o kontakt osobisty w siedzibie Radia Elka przy ul. Sienkiewicza 30a w Lesznie.
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
nie podano do neg zł
Wynajmę garażLeszno 450
nie podano do neg zł
nie podano do neg zł
nie podano do neg zł
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj