Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Września 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Dionizy, Filipina,
Irena, Oleg
Do końca roku 102 dni.
Start arrow Leszno arrow Gbiorczyk: to były niegodne obchody święta

Rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego

Gbiorczyk: to były niegodne obchody święta

03.08.2024. Radio Elka, Hania Ciesielska


(Fot. Jarek Adamek)
Adam Gbiorczyk krytykuje przygotowane przez samorząd Leszna obchody 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Nie było kompanii honorowej wojska i oprawy muzycznej – czytamy w wydanym oświadczeniu. W spotkaniu wzięło udział niewielu mieszkańców, co zdaniem prawicowego polityka wiązało się ze słabą promocją. „Obchody nie były uroczyste, a tym bardziej godne” – pisze Gbiorczyk.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Narodowy Dzień Pamięci Powstania Warszawskiego upamiętniono w Lesznie uroczystościami pod pomnikiem Armii Krajowej. Po odegraniu hymnu państwowego przedstawiciele władz samorządowych, organizacji społecznych, instytucji złożyli wiązanki kwiatów.
Przygotowanie obchodów skrytykował Adam Gbiorczyk, który w ostatnich wyborach samorządowych ubiegał się o stanowisko prezydenta Leszna, a w parlamentarnych był kandydatem do Senatu z ramienia Konfederacji.


Oto oświadczenie, które nasza redakcja otrzymała:

Wczoraj, tj. 1-go sierpnia roku pańskiego 2024-go odbyły się w Lesznie uroczyste obchody Narodowego Dnia Pamięci Powstania Warszawskiego. Niestety, nie były one uroczyste, a tym bardziej godne. O obchodach też trudno mówić. Całość zamknęła się w kilkunastu minutach, na które złożyło się wysłuchanie hymnu państwowego w wersji podkładowej, toteż śpiewać się go nie dało, ze względu na tonację. Po hymnie nastąpiło uroczyste złożenie wiązanek pod pomnikiem żołnierzy Armii Krajowej przy ulicy Mickiewicza. I na tym koniec.

Urząd miejski nie wystąpił do wojska o kompanię honorową, z tego też powodu w trakcie uroczystości nie było salwy honorowej, czy apelu poległych (sic!). Roty w trakcie ceremonii również nie było. Ją, już na własną rękę po zakończeniu uroczystości, odśpiewała garstka przybyłych. Nasuwa się również pytanie dlaczego na wydarzeniu nie było chóru miejskiego „Chopin", podlegającego pod Miejski Ośrodek Kultury? Z ich udziałem chociaż hymn zostałby należycie odśpiewany. Co stało się z leszczyńską orkiestrą? Jej także nie było. Leszno ma jeszcze orkiestrę?

Była to być może ostatnia okrągła rocznica obchodów tegoż święta państwowego, w którym uczestniczyć mogli naoczni świadkowie wydarzeń z późnego lata 1944-go roku. W tym leszczynianka, pani major Joanna Kiąca-Fryczkowska. Całe szczęście, że pani powstanka postanowiła w Warszawie oddać hołd kolegom i koleżankom, którzy nie bacząc na własne życie walczyli z niemieckim okupantem w czasie drugiej wojny światowej w Powstaniu. Boję się o jej stan zdrowia, gdyby była świadkiem absolutnie niehonorowego spektaklu, który został zaserwowany w Lesznie.

Oprócz polityków, kilku urzędników i obsługi technicznej, na „obchodach" nie było nikogo. Wydarzenie nie zostało należycie rozreklamowane. Próżno było wzrokiem szukać mieszkańców Leszna w trakcie ceremonii. Doszło nawet do kuriozalnej sytuacji, gdy w trakcie zawycia syren kierowca autobusu zatrzymał się, co uczynić powinien, czym wprowadził w konsternację pozostałych uczestników ruchu, którzy nie wiedzieli dlaczego to zrobił. Jedni stali, inni ich mijali. Mieliśmy do czynienia z parodią święta narodowego. Oby to był pierwszy i ostatni raz, gdy Leszno w taki sposób „oddało hołd" swoim bohaterom.

z wyrazami szacunku,
Adam Gbiorczyk
 
Komentarze (49)
1. Dodane przez M E G A L O M A N, w dniu - 03-08-2024 10:51
Ten facet niedawno proponował "darmową" komunikację w Lesznie. Taki to z niego prawicowiec.
2. Dodane przez Mm, w dniu - 03-08-2024 10:55
Może pan. Gbiorczyk przestać narzekać pod publikę
3. Dodane przez Kry, w dniu - 03-08-2024 11:28
Obecna władza także ta lokalna,delikatnie rzecz ujmując ma nieco inne spojrzenie na tradycję,patriotyzm, historię.Więc wcale mnie nie dziwi że obchody były tak skromne i nijakie !!!
4. Dodane przez Sławek, w dniu - 03-08-2024 11:34
Ciekawe czy ktoś w Warszawie obchodzi rocznice i oddaje cześć Powstańcom Wielkopolskim?
5. Dodane przez Adaś, w dniu - 03-08-2024 11:34
Daj już spokój z tym powstaniem, ile można odgrzewać ten kotlet?  
Powstanie, a może raczej rzeźnię na którą wysłano kwiat młodzieży polskiej powinno zostać rozliczone, a osoby odpowiedzialne za tę tragedię pociągnięte do odpowiedzialności - nawet pośmiertnie.  
Polska specjalność, to zginąć bezsensu z nadętymi frazesami na ustach typu:  
"Bób, homar, włoszczyzna!" 
Nieudolnie próbujesz nabijać kapitał polityczny na grobach ofiar tej tragedii. 
Żenujące.
6. Dodane przez Roman, w dniu - 03-08-2024 11:41
Liczy się PAMIĘĆ a takową zachowana została, nie potrzeba Pompatycznych uroczystości jak za czasów PIS. Kto chce zapali znicz złoży kwiaty czy odmówi modlitwę za poległych Piwstancow. W Lesznie skupmy się na własnych problemach i świętach dotyczących tego regionu. Centralne obchody w stolicy były ???BYLY !!!mógł Pan tam pojechać
7. Dodane przez Ghb, w dniu - 03-08-2024 11:48
Panie Gbiorczyk ! Proszę samemu zorganizować obchody rocznicowe jak coś nie pasuje. Pisanie elaboratów nic nie zmieni. Narzekaczy w Polsce jest multum tylko do pracy znacznie mniej.
8. Dodane przez Starzec, w dniu - 03-08-2024 12:11
Poczekam na czasy, gdy Warszawa będzie obchodzić z podobnym namaszczeniem rocznice Powstania Wielkopolskiego.
9. Dodane przez Nikt, w dniu - 03-08-2024 12:23
Co tu świętować? Masakrę ponad 200 tyś mieszkańców? Pamiętać o nich i wspominać. Coraz więcej głosów że przeciwni powstaniu byli zachodni sojusznicy. Że Ruski wprowadzą swoje rządy? To już uzgodnili na poszczególnych konferencjach pokojowych nasi sojusznicy. Polska miała być w strefie ZSRR i tak się stało. Tylko dlaczego ogłoszono powstanie które nie miało szansy na końcowy sukces?
10. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 03-08-2024 12:28
Szanowny Panie. Rozumiem, że jesteście miłośnikami obchodów roczni spraw przegranych, W tym jednak wypadku winno być to wyłącznie upamiętnienie setek tysięcy mieszkańców Warszaw i nie tylko, którzy wskutek zbrodniczych decyzji swoich decydentów poświęcili życie przegranej sprawie. Możemy mieć tylko nadzieję, że historia ,może jeszcze nie teraz , ale w przyszłości odsłoni prawdę o tej tragedii.
11. Dodane przez historyk, w dniu - 03-08-2024 12:57
Podczas II wojny nasz rząd uciekł z kraju i nakazał walczyć z bezpiecznej dla siebie odległości , prezydent Ukrainy od pierwszych dni wojny z rosją pokazuje jak zachowuje się elita rządowa.
12. Dodane przez xxx, w dniu - 03-08-2024 13:00
Rozumiem powstanie wielkopolskie świętować , ale na siłę warszawskie ? Nie ten rejon...
reklama
13. Dodane przez rok1947, w dniu - 03-08-2024 13:05
Panie Gbiorczyk,przestań pan mącić .Wskutek głupiego rozkazu dowództwa AK zginęło niepotrzebnie ok. 200 tys. osób i została kompletnie zniszczona prawobrzeżna czzęść Warszawy.Proszę zapoznać się z wieloma ówczesnymi mieszkańcami Warszawy co na ten temat mówią.W grudniu zaś,niech pan tak żałatwi aby w całej Polsce obchodzono uroczyście Powstanie Wielkopolskie.Właśnie to dało Polsce wolność.A tak naprawdę panie Gbiorczyk mnie polityki a więcej gospodarki.Żal d... ściska,że Rusiecki jest prezydentem.
14. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 03-08-2024 13:41
Panie Gbiorczyk ! Skromne to nie znaczy że niegodne ! Jak widać Panu odpowiada konfederacyjny narodowowo socjalistyczny blichtr ! Jestem ciekawy jaka będzie pańska ocena obchodow rocznicy Powstania Wielkopolskiego ? Powstania w którym rdzenni Wielkopolanie etnicznie pochodzacy z kolebki panstwowosci polskiej sami musieli sobie wywalczyć powrót w granice Polski przy bierności ówczesnego Naczelnika Panstwa ! Więc po co to darcie szat ?
15. Dodane przez Jan, w dniu - 03-08-2024 14:13
Powinniśmy bardziej promować Powstanie Wielkopolskie niż Warszawskie gdyż było ono zwycięskie. Powstanie Warszawskie to totalna klęska !
16. Dodane przez Do 4, w dniu - 03-08-2024 15:05
Tak. Przy Grobie Nieznanego Żołnierza odbywają się co roku uroczystości.
17. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 03-08-2024 15:29
Polityka wymazywania historii i zwijania Polski
18. Dodane przez Ewa Rajstop vel. Pończoszewiczówna, w dniu - 03-08-2024 15:30
czy elka.pl serio musi nas męczyć takimi tekstami, robiąc z nich "newsy"... wynik wyborczy pana G. w Lesznie chyba pokazuje, że nas nie obchodzi jego zdanie i nie trzeba go na siłę propagować.
19. Dodane przez No cóż?!!!!, w dniu - 03-08-2024 15:42
W Lesznie komuna wróciła 13 grudnia roku pamiętnego i dopóki Leszczyniacy nie wywalą jej poza nawias, żadnych patriotycznych manifestacji nie należy się spodziewać!
20. Dodane przez Do kom 19, w dniu - 03-08-2024 15:59
Komuna trwała ostatnie 8 lat...
21. Dodane przez Miki, w dniu - 03-08-2024 16:49
A Warszawa jak obchodzi rocznice powstania wielkopolskiego? hucznie z orkiestrą pewnie.
22. Dodane przez Yaro, w dniu - 03-08-2024 16:50
15 października padła piso-katolicka komuna. Dla niej uroczystości były tylko po to żeby odczytać apel smoleński.
23. Dodane przez kk, w dniu - 03-08-2024 17:00
Do 20 .Czy ty wiesz co piszesz bo cos mi sie wydaje ze zadzil PIS i mi zylo sie dobrze a teraz jakie juz sa rachunki za prad i chociaz by za wode a co bedzie dalej nawet nie chce myslec.
24. Dodane przez Gość, w dniu - 03-08-2024 17:31
Jeśli w Mińsku Mazowieckim, Przemyślu lub innym tego typu mieście, będą uroczyście obchodzić rocznicę Powstania Wielkopolskiego, wtedy możemy rozmawiać. W innym przypadku wypad z Leszna z pw.
25. Dodane przez Wielkopolanin, w dniu - 03-08-2024 18:07
Panie Gbiorczyk, a dlaczego z taką pompą nie jest obchodzona rocznica powstania wielkopolskiego? To jedyne powstanie, które się powiodło, a splendor zbiera tylko powstanie warszawskie, dlaczego? Domagam się takich obchodów w całej Polsce dla powstania wielkopolskiego, bo to warszawskie.... dajmy spokój, niech sobie warszawiacy obchodzą jeśli chcą.
26. Dodane przez izotop, w dniu - 03-08-2024 18:42
24 - wypad? Tak to chyba powiedziałeś do ostatnich szarych komórek. Miej na uwadze że w czasie powstania zginęło ponad 200 tyś Polaków. Idea Powstania prawdopodobnie była nieprzemyślana i zwyczajnie błędna. Jednak to zwykli ludzie i w tym dzieci stracili życie. Uważasz że należy o nich zapomnieć? Może nie czynić propagandowych zlotów partyjnych ale nie zapominać.
27. Dodane przez Niedobrze oj niedobrze., w dniu - 03-08-2024 19:06
W żadnym mieście tak się nie stało że wójt ,burmistrz czy prezydent ...nie przemówił w ten dzień..." zapomniał " z założenia.Pamietay o wyborach za ,4 lata a może już także o Referendum nad tą osobą.!!!! Maciej...też urzednik
28. Dodane przez Mr. Odleżyna, w dniu - 03-08-2024 19:09
Na tych ziemiach świętujemy zwycięstwo Powstania Wielkopolskiego.
29. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 03-08-2024 20:30
Czy poprzednia władza i poprzedni radni pojawili się na tych uroczystościach, chociażby jako zwykli mieszkańcy? Czy już nie czują takiej potrzeby? Czy Pan Adam i wszyscy ludzie z jego ugrupowania, zawsze uczestniczyli w takich uroczystościach? Zbudowano w Lesznie wielki pomnik żołnierzy AK, ale czy to znaczy, że każda rocznica musi być równoznaczna z megalomanią i patosem? Nie wystarczy czyjeś ciche wspomnienie lub modlitwa?
30. Dodane przez Halina, w dniu - 03-08-2024 20:39
W dniu 1 sierpnia byliśmy w Leżajsku. Bardzo pięknie obchodzono tam 80 rocznicę Powstania. Cieszymy się, że było nam dane być  
wśród tamtejszej Społeczności ( brawo dla organizatorów m in z Muzeum w Leżajsku) . Mieliśmy okazję godnie i uroczyście oddać hołd naszemu Przyjacielowi -uczestnikowi Powstania.
31. Dodane przez Gość, w dniu - 03-08-2024 21:16
Jeszcze chwila i nie będzie, być może, w ogóle obchodzone. 
Poczytajcie, poszukajcie dlaczego w koncercie tv 'Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki 2024' nie usłyszeliśmy w tym roku wykonania pieśni Modlitwa Armii Krajowej. 
Naprawdę, jesteśmy światkami bardzo ważnej historii.
reklama
32. Dodane przez XXX, w dniu - 03-08-2024 22:13
Kolejna słaba władza... Już nie ma z czago wybierać...
33. Dodane przez Boe Jiden, w dniu - 04-08-2024 00:17
No i ma rację. Pamięć pamięcią, ale trzeba zwrócić uwagę na fakt, że jednak jest to okrągła rocznica.  
 
I można się zgadzać bądź nie z tymi, którzy 1944 roku podejmowali takie czy inne decyzje, może dobre a może złe, ale oni przelewali krew za Polskę. I miejmy nadzieję, że my nie będziemy musieli tego robić.
34. Dodane przez GEORG, w dniu - 04-08-2024 07:22
ILE JESZCZE LAT BĘDZIEMY OBCHODZIĆ ROCZNICĘ POWSTANIA KTÓRE Z GÓRY BYŁO PRZEGRANE I W KTÓRYM NIEPOTRZEBIE ZGINĘŁO TYLU MŁODYCH LUDZI WALCZĄCYCH Z BRONIA ORAZ CYWILÓW. A SAME MIASTO ZOSTAŁO ZNISZCZONE A TYM SAMYM POZBAWIONE ZABYTKÓW, PROPONOWAŁ BYM UPAMIĘTNIĆ CHEROICZNĄ WALKĘ ORAZ NIEPOTRZEBNE STRATY PONIESIONE PRZEZ LUDNOŚĆ WARSZAWY.!!!!
35. Dodane przez Gronowianin, w dniu - 04-08-2024 07:38
Ciągle jak widzę tego Pana to myślę o skate plazie w gronowie i tym hałasie...proszę się tam przejść i zobaczyć, że jeszcze bliżej ktoś wybudował tam domy. Wybory się skończyły i hałas się skończył?
36. Dodane przez Gif, w dniu - 04-08-2024 09:32
Ten Pan to nie moja opcja ale ma rację. Uroczystości to żenada obecnej antypolskiej władzy. (...)
37. Dodane przez Teri, w dniu - 04-08-2024 10:50
Faktycznie, nie było informacji o obchodach rocznicy Powstania Warszawskiego w Lesznie. 
Kilka osób mnie pytało, sprawdzałam na portalu Elki i nic. Gdyby takowe informację były uczciłabym pamięć o tych młodych ludziach, którzy oddali życie za ojczyznę.  
Szkoda, że takie jest rozumienie tych obchodów, nawet jeśli decyzja, wg dzisiejszego rozeznania, o wybuchu powstania była błędna. Ci ludzie, poświęcili swoje życie i są bohaterami. A co z aspektem wychowawczym? 
" Takie będą Rzeczypospolite, jakie młodzieży chowanie"
38. Dodane przez Do kom. 23 TB, w dniu - 04-08-2024 11:32
To Ty przyjacielu nie wiesz ze żyjąc dobrze na kredyt przychodzi dzień od którego należy spłacać długi? Tobie żyło się dobrze przez 8 lat tylko ze to co "uni dali" trzeba teraz odpracować ! Rządy nie mają swoich pieniędzy to są pieniądze podatnikow . Za darmo umarło! Niech to dotrze do Twoich roszczeniowych szarych komórek!
39. Dodane przez Referendum !!!!, w dniu - 04-08-2024 15:26
Jesli tak dalej bedzie postepowal, p. Grzegorz,,- no trzeba bedzie powolac Kom Referendalny - wzorem innych miast ( patrz Rogożno i inne ). Ania z Urzedu Miasta.
40. Dodane przez HAnka, w dniu - 04-08-2024 15:50
Godne dla każdego oznacza co innego. Za rok, odprawić mszę polową przy Pomniku?! Za dusze zmarłych w powstaniu? Kwiatki, duperołki ważn, ale ważniejsza JAK DLA MNIE jest modlitwa za zmarłych.
41. Dodane przez Grzesiek, w dniu - 04-08-2024 18:08
Patrząc na komentarze można wywnioskować ze moje kochane Leszno jest nadal czerwone. Jad komunizmu wśród mieszkańców jest bardzo widoczny
42. Dodane przez Piotr, w dniu - 04-08-2024 20:54
Prezydent nawet głosu nie zabrał przy tak ważnej uroczystości. Wstyd!
43. Dodane przez kk, w dniu - 04-08-2024 21:56
Do 38.Kolego twoje szare komorki roz nimi zobacz co robia z naszymi pieniedzmi jakie sobie podwyzki daja i jsk obsadzaja stanowiska swoimi znajomkami.
44. Dodane przez Krysia, w dniu - 05-08-2024 00:03
Na Fejsie uroczyste wręczenie umowy na stałe koleżance #  
Rocznica nieważna t
45. Dodane przez Krys, w dniu - 05-08-2024 06:03
Co to za krytyka. Hołd został oddany. Wojsko było. O czym prezydent mianowicie i do kogo. Fakt,że o wydarzeniach w Lesznie dowiaduje się po ich odbyciu. O powstaniu wielkopolskim jedynym skutecznym nawet prezydent kraju słówkiem nie pisnął. Wielkopolanie sami uhonorujvie ten dni za powstańców naszych dziadków pradziadków i pra....Hołd Wielkopolskim Powstańcom.Dzieki Wam.
46. Dodane przez antg, w dniu - 05-08-2024 10:23
Popieram komentarze 4, 15, 21, 24. Mamy świętować i podziwiać to co wymyśliła "warszawka". A dlaczego? 
A już rozbawił mnie zwrot: "Oprócz polityków, kilku urzędników i obsługi technicznej, na obchodach" nie było nikogo"....  
- Bareja wiecznie żywy! Odcinek pierwszy: "tfurca" u Anioła oburzony, że na spotkaniu nie było kogoś wprowadzającego, a nawet publiczności!? 
Ludzie nie chcą obchodzić tego co akurat Panu Gbiorczykowi miłe i super ważne. Ludność ma swoje przekonania. 
Chór "Chopin" podległy MOK - więc ma spełniać feudalne powinności jaśnie pana? 
No i jeszcze cud nowomowy "powstanka"!
47. Dodane przez podoba mi się, w dniu - 05-08-2024 12:22
Mnie podoba się forma tego wydarzenia. Spokojnie, z szacunkiem, każdy pomyślał, co chciał. Był prezydent. Nie było żadnego lansu. Słowa tu są zbędne, bo oficjalna narracja nie pozwala powiedzieć tego, co uważamy na ten temat.
48. Dodane przez monia, w dniu - 06-08-2024 18:57
kunfederaści wszystko krytykują....
49. Dodane przez 12345, w dniu - 09-08-2024 21:45
panie gbiorczyk,rozumiem ze cała warszawka bedzie obchodzic rocznice powstania wlkp i nawet proponuje dać im wolne od pracy...nieudacznik próbuje zaistnec,żenuła
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Audyty energetyczne ... Leszno 1
Sprzedam pięknie, pr... Leszno 347000
Osiedle lniane?rosza... Leszno 434532
Przestronne mieszkan... Leszno 1200
Dąbcze - dom z budyn... Dąbcze 1299000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj