Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Stowarzyszenie Leszczyński Bank Żywności zakończyło tegoroczną edycję akcji „Podziel się kurtką – przytul kurtkę”, która okazała się prawdziwym sukcesem. Skala zainteresowania przerosła wszelkie oczekiwania, a liczba darczyńców oraz osób korzystających z akcji była rekordowa.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przez dwa dni wydarzenie przyciągnęło setki ludzi, którzy licznie pojawiali się, by przekazać nieużywane kurtki lub znaleźć coś ciepłego dla siebie i swoich bliskich. Zainteresowanie było tak duże, że nawet po zakończeniu oficjalnych
godzin akcji odwiedzający nadal przychodzili, a wolontariusze zostawali dłużej, by zabezpieczać kurtki i pomagać potrzebującym. - Pierwsza akcja to był mały rozbieg, trzecia edycja to już był prawe sprint - podkreśla Jaśkowiak. - Nie było chwili, żeby był postój, żeby kogoś nie było. Nawet jak zamykaliśmy, to póki pakowaliśmy i zabezpieczaliśmy kurtki, to jeszcze ludzie przychodzili. Cały czas pomagali nam uczniowie z ,,Koniora”, a także z ,,dziewiątki”. Bez pomocy młodzieży, a także wolontariuszy nie dalibyśmy rady - dodaje.
Podczas tegorocznej edycji rozdano ponad 5 tysięcy kurtek. Znalazły one nie tylko nowych właścicieli, ale także zostały wydane osobom potrzebującym bez żadnych kosztów, co podkreśla cel akcji - wsparcie lokalnej społeczności i niesienie pomocy. - Dziękujemy za wasze ogromne serca - mówi Jaśkowiak.
1. Dodane przez Kasia, w dniu - 28-10-2024 15:11 A tak off-topic, czy ktoś w ogóle nadzoruje systematyczne opróżnianie pojemników na ubrania przy Biedronce na ul. Unii Europejskiej? Tak ciągle pełno szmat fruwa obok, pojemniki są przepełnione, już nie ma gdzie wrzucać ubrań. Ktoś to ogarnia? Jeśli nie - to zabierzcie te pojemniki, bo tylko bałagan wokół.
2. Dodane przez Przemysł odzierzowy, w dniu - 28-10-2024 15:52 Idea szlachetna ale uderza w producentów i sprzedawców kurtek i płaszczy. Co może skutkować likwidacją stanowisk pracy.
3. Dodane przez Paweł, w dniu - 28-10-2024 16:28 Sorry, ale idąc taką retoryką to jeśli organizowana jest pomoc humanitarna dla potrzebujących np. w postaci żywności to oznacza, że taka akcja uderza w branże sporzywczą? No bez przesady!
Ludzie, którzy przyszli po te kurtki pewnie woleli sami by je sobie kupić ale jeśli ich nie stać to i tak nie kupią, a więc przynajmniej dostaną (po co ja w ogóle tłumacze coś oczywistego...)
W takim czy innym razie mogę cię zapenić, że tutaj nikt nie stracił, ja sam za niedługi czas będę robił porządki w szafie i chce pewne rzeczy zawieść w pewne miejsce, bo tam na pewno znajdzie się nie jednen chętny aby założyć coś świerzego i czystego.
4. Dodane przez Do3, w dniu - 28-10-2024 17:32 Nie spotkałeś się nigdy z kasacją środków trwałych? Numer inwentarzowy przykładowo na krzesełku w szkole. Nawet taki banał jak suwmiarka w fabryce. Zurzytej nie można dać ubogim. Należy zdać do narzędziowni lub na magazyn i pobrać nową sprawną. A stara jest niszczona (kasacja) spisuje się protokół i do huty na przetop. A przekazywanie żywności potrzebującym to nie to samo co przekazywanie kurtek. Poliester rozlłada się znacznie dłużej. Przez co mawiększy wpływ na destabilizację rynku. Tylko ministra z koalicji ma czelność cieszyć się że spadku wpływów do budżetu z przemysłu lekkiego
5. Dodane przez Do 2., w dniu - 28-10-2024 17:58 Otóż - my Wielkopolanie - jesteśmy gospodarnym Narodem...stąd jeśli coś się nadaje do dalszego użytku jest czyste....włożono w ich wyprodukowanie...dużo pracy ludzkiej energii ,( mediów,),materiału do ich wytworzenia...- nie można ich zatem wyrzucać...( zmarnotrawic w/w czynniki).., było by grzechem zniszczyć to wszystko......Zatem jest to racjonalny ,katolicki ruch...popieramy go ...multuum Polaków. Sebastian i Anna ...oddaliśmy 4 kurtki z naszych wyrośniętych już dzieci.
6. Dodane przez Do Koment. nr 4., w dniu - 28-10-2024 18:02 Wrócisz mi na przedmiot Język Polski....- tam się nauczysz pisać dobrze w ojczystym języku.Kochany ....nie piszemy "zurzytej".....!!!!! Asia z VII "B" SP.
7. Dodane przez Dziwnie dużo?!, w dniu - 28-10-2024 19:52 5 tys kurtek? Aż tyle biedy czy może więcej cwaniactwa i zobaczymy te kurtki w ponownym obrocie? Coś za dużo tych potrzebujących w skali miasta!!
8. Dodane przez x, w dniu - 28-10-2024 20:00 co sie dzieje z tekstyliami z pszok
9. Dodane przez do kom 2, w dniu - 30-10-2024 08:12 chłopie najpierw pomyśl zanim coś napiszesz....
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.