Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
16
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bernadetta, Renata,
Julia, Benedykt,
Urban
Do końca roku 259 dni.
Start arrow Leszno arrow Józefiak: Nie mamy nic wspólnego z neonazizmem

Józefiak: Nie mamy nic wspólnego z neonazizmem

Józefiak: Nie mamy nic wspólnego z neonazizmem

04.12.2006. Radio Elka, Hania Ciesielska

Leszno. To prowokacje i szukanie zastępczych tematów - tak o ubiegłotygodniowych publikacjach na temat Młodzieży Wszechpolskiej mówił w Porannych Rozmowach Elki Michał Józefiak. Zaprzeczył informacjom jakoby Młodzież Wszechpolska miała coś wspólnego z neonazizmem.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Michał Józefiak skarżył się na niektóre media. - Prześladuje nas szczególnie środowisko Gazety
Wyborczej
- mówił.
Zapewnił, że Młodzież Wszechpolska nie ma nic wspólnego z neonazizmem i jest przeciwnikiem ideologii faszystowskiej.
Jego zdaniem bardzo często występują w mediach przekłamania, przypomnijmy choćby sprawę gestu “Sieg Heil”.
- Nie mamy wpływu na to, że media łączą nas z bulwersującymi zachowaniami innych oraz na sposób w jaki interpretują wydarzenia - mówił.(han)

 
Komentarze (18)
1. Lukasz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 11:05
Ma rację chłopak! Niech się lepiej Wyborcza martwi o siebie - nakład im spada! A jak już chcą naprawdę czymś zainteresować opinię publiczną i wykazać się dziennikarską rzetelnością, to niech rzucą nieco światła na dokonania krewnych pana Michnika. W tym przypadku można byc naprawdę wstrząśniętym, gdyż mowa najgorszych okrucieństwach i rzeczywistych ofiarach. Chętnie poczytałbym o prawdziwych fascynacjach totalitaryzmem, czyli o "dokonaniach" takich polityków, jak Kuroń, Geremek, Mazowiecki. Młodzież Wszechpolska w czasie wojny walczyła z Niemcami, komuniści zaś z... Armią Krajową i Narodowymi Siłami Zbrojnymi. Warto o tym pamiętać! Nawet jeśli się jest "wrażliwym społecznie". Pozdr!
2. Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 11:33
sa zdjecia takze wszytsko widac a jeszcze sie wypieraja co za lolki.
3. Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 11:48
Szanowny Panie! 
 
Może mi Pan wyjaśnić co mają do kwestii propagowania nazizmu rodzice pana Michnika. Taka argumentacja jest troszeczkę żenująca. Nie podoba Ci się Wyborcza, nie kupuj.  
 
Przecież te filmy i zdjęcia to fakty, którym nie można zaprzeczyć. Imprezy się odbywały, jacyś młodzi ludzie wykonując tradycyjne faszystowskie gesty zamawiali piwo i tak dalej... 
 
Jakoś tak się składa, że są blisko związani z MW i LPR. I to jest problem, ponieważ nagle okazuje się, że taki pan Farfał jest w KRRiTV, jakaś pani Wiącek wspiera europosla Giertycha etc... Zwykłych ludzi boli hipokryzja polegająca na tym, że z jednej strony się odcina od brunatnej ideologii, a z drugiej robi się to, co pokazują zdjęcia. 
 
Więc nie wyjeżdżaj tutaj z argumentacją w stylu "a u was murzynów bijut", tylko się odnieś do tego, co Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik i inne tygodniki napisały.
4. do Lukasza
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 12:06
coś ci się w główce poprzestawiało, jeszcze niedawno wyciągano Mazowieckiemu, Geremkowi i wielu innym pochodzenie żydowskie więc pomyśl jak mogli popierać nazizm!!!! Sama nazwa "Wszech" - co to ma znaczyć, może mi to ktoś wyjaśni? A Tajrocki czy jak mu tam było to kto to by? juz nie pamiętacie? A może wtedy tzn ok 10 lat temu Lukaszku w majtki jeszcze sikałeś i nic nie wiesz. Jak nie wiecie co znaczy nazizm, nacjonalizm to zróbcie sobie (nieuki) powtórkę z lekcji historii. Tak czy inaczej w naszym mieście wielu pamięta czasy międzywojenne, działalność NDcji, gazetki "OSA" itp i własnie chyba to najchętniej propagowałby dzisiejszy LPR ze swoją nazistowską przybudówką. Swoją drogą faszyzm coś wspólnego z komunizmem.
5. oj chłopcy chłopcy
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 14:41
8) zapuścić włosy, żeby łysinka nie swieciła się jak kolano i wtedy możemy porozmawiać:)
6. leszczyniak
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 15:08
Młodzież Wszechpolska paja nienawiścią do wszystkich grup społecznych, które mają odmienny styl życia. Wszechpolacy nienawidzą homoseksualistów, niepełnosprawnych i sympatyków lewicy. Ktoś, kto jest inny, jest ich wrogiem. Wszechpolacy to współcześni faszyści, głoszący wyższość rasy aryjskiej. Pan Józefiak dobrze o tym wie.
7. Lukasz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 16:06
No i powiało niewiedzą! Panowie Geremek, Mazowiecki, Michnik i Kuroń to znani piewcy totalitaryzmu - stalinizmu (nie napisałem, że popierali nazizm - czytaj uważnie, o niedouczony, jeśli już chcesz polemizować), i wiadomo o tym bdb. Jeśli ktoś myśli, że termin "totalitaryzm" należy wiązać jedynie z nazizmem i faszyzmem (to nie to samo, wiec jak już, to zdecydujcie się; MW to "faszyści", czy też "naziści"?), to pogratulować tylko "wiedzy". "Dokonania" brata Michnika, czy ojca Kwaśniewskiego mają wiele do znaczenia. Bo o ile ich "wyczyny" (mało znane, niestety) stara się usprawiedliwiać "niewiedzą", "charakterem tamtych czasów" itp., to dlaczego w tenże sposób Wyborcza nie wybieli wszystkich zbrodniarzy? Lustarcja to nie, bo to "wygrzebywanie zaszłości", natomiast polowanie na "faszystów" tak, i w dodatku wielki inkwizytor Michnik będzie wskazywał, kto "faszystą" jest, a kto nie. Już przerabialiśmy takie coś... Trzeba być konsekwentnym. Tym, co nie znają historii Polski, a całą swą wiedzę czerpią z... Gazety Wyborczej (wyrazy współczucia!), powtórze jeszcze raz: MW oraz cały Ruch Narodowy zapisał się piekną kartą w historii. Ci ludzie walczyli z Niemcami w czasie wojny i ginęli w Oświęcimiu, będąc do końca polskimi narodowcami. Komuniści zaś, a więc protoplaści Unii Wolności, SLD, SDPL i całego środowiska Gaz. Wyborczej, mordowali Akowców, nie interesując się nawet walką z okupantem. Impreza na Śląsku nie miała nic wspólnego z MW. Na leszczyńskim koncercie natomiast było wielu mieszkańców miasta, i czy ich wszystkich należy nazwać "faszystami"? Zabawa miała charakter oficjalny, a zatem "faszyści" muszą też miec swoich ludzi w policji i Urzędzie Miasta, tak? Czy Ci, co głosowali na Ligę Mieszkańców Leszna, to także "naziści"? A może dla panów liberałów "faszyzm" zaczyna się już na PiS-ie? Nie dajmy się zwariować. Lewicy być może brakuje argumentów ale niech krytykuje LPR merytorycznie, a nie na podstawie uogólnień typu "naziści".
8. Lukasz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 16:09
Do leszczyniak: toś się popisał! Wyższość rasy aryjskiej, tak? Podaj choć jeden przykład takiego głoszenia "faszyzmu" przez Wszechpolaków, czy też Józefiaka! Normalnie chyba ci zapłacę, jak znajdziesz cokolwiek na potwierdzenie tej absurdalnej tezy :) Powodzenia!
9. Lukasz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 19:03
Zapommniałem jeszcze panu niegrzeszącemu intelektem wyjaśnić termin "Wszechpolska", bo myśle, że to miał na myśli, pisząc "Wszech" (sic!). Zwykle nie udzielam darmowych lekcji historii, ale zrobię dla Pana wyjątek. MW powstało w 1922 r. i skupiało młodzież z byłych zaborów, często rożniącą się pod wzgl. wykształcenia, zarobków, a nawet religii. Przymiotnik "wszechpolska" miał ich łączyć i oznaczać, że mimo wielu różnic są Polakami. Co do przedwojennej endecji, to właśnie jej zawdzięcza Pan to, że Wlkp. znalazła się w granicach II RP. Zresztą niech Pan zapyta o to najlepiej p. prezydenta Tomasza Malepszego, bo to on (pewnie "faszysta", co?) objął honorowym patronatem konkurs historyczny, dot. Romana Dmowskiego, organizowany przez MW. Nie rozumiem w ogóle Pańskich wynurzeń i żal mi Pana. Jedynym Pańskim argumentem jest to, że niby 10 lat temu "w majtki jeszcze sikałem". Nie, nie sikałem. Pan za to, jeśli Pan taki leciwy, niebawem zacznie JUŻ sikaći, ale to żaden argument za, czy też przeciw.
10. a kto to był Dmowski?
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 19:38
a co to była Narodowa Demokracja? Ludzie faszyzm nie tylko musi mieć coś wspólnego z Niemcami. Może być i faszyzm polski i taki własnie propaguje MW, tacy byli NDcy z R. Dmowskim i obecnym jednym z ministrów. Tak czy inaczej to FASZYZM. Faszyści niemieccy np walczyli z Polakami i zamykali ich w Oświęcimiu a FASZYSCTÓW POLSKICH NIE BYŁO? NIE MA? - są - i to boli, to jest przykre i taki jest Pan J. z Gronowa (niestety, ale nie kojarzyć z mieszkańcami tej dzielnicy - mieszkańcy go nie poparli w ostatnich wyborach)
11. leszczyniak
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 20:27
Kolego Łukaszu! Domyślam się, że jesteś członkiem lub sympatykiem MW. Czy nie czytałeś tekstu w Gazecie Wyborczej o Młodzieży Wszechpolskiej? Zdjęcia publikowane w "Gazecie" ilustrują poglądy tej organizacji. Poza tym sądzę, iż członkowie MW mają więcej kompleksów niż np. niepełnosprawni. Człowieka ceni się za wrażliwość i tolerancyjność. Tymczasem MW nie wie na czym polega bycie prawym człowiekiem. Wolę iść na piwo np. z pięcioma geyami niż nawet z jednym członkiem Młodzieży Wszechpolskiej. Pozdrawiam
12. Do Łukaszka z MW
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 21:42
Oj zrobili Ci chłopcze wodę z mózgu. Nie dziel Polaków synu na złych i dobrych bo nie jesteś sędzią ostatecznym. Tylko takie oszołomy jak Ty od prawa do lewa ośmieszają ten kraj i powodują to, że coraz więcej rozumnych ludzi ucieka z własnej ojczyzny i za granicą wstydzi się przyznać, że jest polakiem. Mimo wykształcenia pracuje byle gdzie, aby godnie żyć i daleko od takich "pajacyków". Jest w Lesznie taka Pani, której każda partia i opcja od PZPR do PiS-u pasuje, byle mogła coś lub kogoś niszczyć, coś mi się zdaje, że była Twoją ideową przywódczynią. Wielki czas wyłożyć karty (teczki) na stół niech każdy weźmie je sobie do domu, naczyta się i wchłonie informacji do woli a potem pójdzie wytępić swoich prześladowców i donosicieli. A ostatni gasi światło, bo już nikogo nie będzie miał do upolowania. O to chodzi Łukaszku? Polskie piekiełko!!! Tak to już Polska przerabiała i chyba koło historii ponownie zawróciło i może to dla nas źle się skończyć. Tak to może być.
13. bla bla bla
Dodane przez 'Gość', w dniu - 04-12-2006 22:16
winny zawsze bedzie się tłumaczył. 
Tym łysym Paną ju z podziękujemy. 
Wystarczy cofnąć sie do historii minionych dziesięcioleci i zobaczyć co im podobni ludzie zrobili. 
Mamy jeszcze szansą coś zmienić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reklama
14. Lukasz
Dodane przez 'Gość', w dniu - 05-12-2006 10:12
Dobra, skoro nie macie żadnych sensownych argumentów i wpatrzeni jesteście w to, co wam napisze Wyborcza, to po prostu nie ma tematu. Ja mogę bez problemu obalać wasze śmieszne tezy, ale po co? Macie swój świat, wiec powodzenia. Bójcie się dalej zagrożenia "faszystowskiego". Na pewno "naziści" są wszędzie i tylko czają się by skoczyc wam do gardeł. Na całe szczęście macie pana Michnika i on was obroni. Kupujcie tylko jego gazetę i czytajcie, ale czasem nie myślcie za mocno. Dobrze wiem, że w razie faktycznego zagrożenia ze strony Niemiec wszyscy byście narobili ze strachu i uciekli. Skoro ta Polska jest dla was taka zła, "antysemicka" i "faszystowska", to obraźcie się na Nią i jedźcie na zachód. Tam z tymi gejami będziecie mogli nawet wziąć ślub. Ja za wami tęsknić nie będę... I nie jest tak, że każdy, kto ma inne poglądy niż wasze, lewackie, musi być w MW. Ale ja znam tego typu "tolerancje". Poza zwykłą złosliwością i niewiedzą nic wiecej tu nie pokazaliście. Popisać anonimowo na Internecie - oto wasza walka z "faszyzmem".
15. jo
Dodane przez 'Gość', w dniu - 05-12-2006 12:09
Wystarczy cofnąć sie do historii minionych dziesięcioleci i zobaczyć że podbni ludzie: członkowie MW i Stronnictwa Narodowego ginęli za Polskę z rąk hitlerowców i komunistów m.in ratując Żydów. Proponuje odrobić lekcje z historii. Narodwcy ginęli gdy tymczasem komuniści Polscy kolaborowali ze Stalinem. ZDELEGALIZOWAĆ SLD
16. znający historię
Dodane przez 'Gość', w dniu - 05-12-2006 13:27
Przecież ten Łukaszek, to żaden partner do dyskusji, na portalu przekazuje jemu wygodne informacje.Szczególnie te dotyczące endecji, która między innymi przeciwstawiała się przemianom społecznym i równouprawnieniom mniejszości narodowych.Jej proram był zbitka koncepcji egalitarystycznych i rasistowskich. Tego uczony pan 
zapewne nie zdołał w książkach "historycznych" p. Giertycha wyczytać, a szkoda.
reklama
17. znający historię....
Dodane przez 'Gość', w dniu - 05-12-2006 18:30
Chyba w wersji podanej w Krótkim zarysie historii WKP(b).
18. o korzeniach polityków
Dodane przez 'Gość', w dniu - 08-01-2007 13:48
A ojciec p.Giertycha to nie niedouk a popierał WRON Jaruzelskiego
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Komfortowe mieszkani... Leszno 475496
Ostatnie mieszkania ... Leszno 656285
Mieszkanie- jakość p... Poznań 962655
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj