Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Nie mogłam zapłacić kartą za bilety autobusowe, co należy zrobić w takiej sytuacji? – takie pytanie zadała jedna z naszych słuchaczek w audycji „Temat dla reportera”. Dyrektor Miejskiego Zakładu Komunikacji Jacek Domagała wyjaśnia, że awarię należy przede wszystkim zgłosić kierowcy, najczęściej wystarczy zresetować urządzenie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Słuchaczka, która zadzwoniła do audycji „Temat dla reportera” przyznała, że rzadko korzysta z miejskiej komunikacji, jednak przydarzyła się jej denerwująca sytuacja.
-Chciałam kupić bilety w autobusie, płacąc kartą, jednak maszyna nie przyjmowała płatności - opowiadała - nie wiedziałam, czy jechać dalej, czy zrezygnować z przejazdu. Dyrektor MZK Jacek Domagała wyjaśnił, że płatności zbliżeniowe w biletomatach czasem są utrudnione z powodu słabszego dostępu do internetu. -W takich sytuacjach prosimy, żeby powiadomić o awarii kierowcę autobusu, który zresetuje urządzenie - mówi Domagała - w 99 procentach przypadków reset pomaga. Dyrektor radzi, żeby na wszelki wypadek mieć przy sobie gotówkę, którą także można w biletomacie płacić. Można też skorzystać z aplikacji jakdojadę i GoPay - w obu jest możliwość zakupienia zarówno biletów jednorazowych, jak i okresowych.
1. Dodane przez Mm, w dniu - 07-05-2025 12:19 272 Jeżeli nie ma możliwości zapłacić za przejazd jadę na darmo, tak przynajmniej na zdrowy rozum mi się wydaje
2. Dodane przez niedlabrakuwyboru, w dniu - 07-05-2025 12:26 106 To są specjalne działania, które mają nas przymuszać do masowej, dyskryminującej, kontrolowanej i sterowanej cyfryzacji Dyskryminacją i wykluczaniem jest sponsorowanie takich projektów, które oparte są tylko na systemach elektronicznych, maszynach, aplikacjach itp. ..a to co planują dalej to przeraża.. Początkiem jest zgoda na odciski palców w dowodach osobistych. W Warszawie, Wrocławiu wiele osób szczególnie starszych, niepełnosprawnych rezygnuje z komunikacji, bo ludzi sukcesywnie usuwają, bilety tylko w zawodnych maszynach, aplikacjach i innych kontrolowanych eksperymentach lub bezpośrednio z konta dla naiwnych! Kierowca nie wiedział, że kolejna maszynka zawiodła czy celowo milczał? Znowu komentarz będzie usuwany?
3. Dodane przez elo, w dniu - 07-05-2025 12:46 90 To fajne mamy te biletomaty. Takie niezawodne
4. Dodane przez Ali, w dniu - 07-05-2025 13:04 121 A tak promujecie płatności bezgotówkowe
5. Dodane przez zolo, w dniu - 07-05-2025 13:13 122 "żeby na wszelki wypadek mieć przy sobie gotówkę, którą także można w biletomacie płacić'- albo bilet z kiosku. A nie , kiosków juz nie ma. Pasażer ma zgłaszac ze automat nie działa.Do kierowcy...
6. Dodane przez Ja Leszczyńska, w dniu - 07-05-2025 13:34 111 Na wszelki wypadek proponuję szukać nowego dyrektora , ten słabo się sprawdza za taką dużą pensję
7. Dodane przez do kom. 1, w dniu - 07-05-2025 13:56 31 Nigdy nie jedziesz za darmo.
8. Dodane przez Skasujcie ale biletomaty!!!!, w dniu - 07-05-2025 14:02 73 Przeciez jeśli kierowca będzie zatrzymywał autobus MZK na resetowanie wielu klientom chcącym zapłacić za przejazd - Karta bankomatowa ....- to ile się spóźni na koniec trasy .....1/2 godz...czy może całą godz. a także czy nerwowo wytrzymają takie przerwy w podróży - pozostali pasażerowie... !!!!Pozdrawiam Państwa ...Andrzej K.(pasażer obserwator,)
reklama
9. Dodane przez c, w dniu - 07-05-2025 14:24 32 Warto mieć kilka biletów na zapas. Warto być zapobiegliwym.
10. Dodane przez Mospy, w dniu - 07-05-2025 14:34 80 Wczoraj byłam świadkiem tego typu sytuacji. Autobus numer 6, kurs w godzinach 17:35 - 18:00. Pani zgłosiła problem kierowcy, a on na to, że na pewno działa i nic nie zrobił. Kiedyś zapytałam kontrolera biletów co zrobić w takiej sytuacji. Nic nie odpowiedział. Patrzył na mnie jakbym oczekiwała od niego, żeby odpowiedział na bardzo trudne pytanie. Ja, na wszelki wypadek, zawsze mam papierowe bilety. Tak przy okazji to mało gdzie można je kupić (poza automatem w autobusie).
11. Dodane przez obserwator, w dniu - 07-05-2025 14:58 85 Tylko gotówka. Żadnych płatności elektronicznych.
Dodatkowo jakiś czas temu przesiadłem się na stary telefon bez dostępu do internetu i niepotrzebnych aplikacji. Tylko sms i połączenia. Dodatkowo, często idąc gdzieś coś załatwiać, nawet nie zabieram telefonu z domu.
Ktoś powie, wariat. Ale jeszcze będziecie płakać.
12. Dodane przez Podróżnik, w dniu - 07-05-2025 16:55 92 Nie mam żadnego obowiązku posiadania przy sobie gotówki. Wchodzę do pojazdu MZK i chcę zakupić bilet, a że automat nie działa, to już nie mój problem. Ja wolę zakupu biletu wykazałem. W wielu miastach jeśli jest awaria automatu/kasowników, to kanar nie może wystawić mandatu.
13. Dodane przez ad 12, w dniu - 07-05-2025 18:34 20 Wewnątrz autobusu był/jest napis: za brak biletu odpowiada pasażer.
14. Dodane przez Wolność...z waluta..!!!!, w dniu - 07-05-2025 18:44 10 Wolność ekonomiczna obywatelska....jest tylko przy posiadaniu gotowki- wtedy jesteś Paniskiem - oczywiście do określonej kwoty w kieszeni .. do bezpiecznej jej ilości - która jest różna w zaleznosci od postury,bystrości umysłu jego sprawności .!!! Karta Bankowa to tylko plastik przy której albo zapomnisz Loginu lub Hasla ..,albo zablokuje się komputer ,komoreczka z których przelewasz srodki finansowe,zanik prądu w miejscowości,lub w Banku ....itd itp,.. Pamiętajmy zatem....z gotówką ...jesteśmy wolni ekonomicznie Pozdrawiam.. dr Robert K.( v-ce dyr.Banku).
15. Dodane przez kaka, w dniu - 07-05-2025 19:05 10 A jak w urzędzie chcę zapłacić gotówką to nie można - chory kraj !!!!
16. Dodane przez Pasażer, w dniu - 07-05-2025 19:14 00 Ja kiedyś od kierowcy usłyszałem że mam pecha.
17. Dodane przez Taxi, w dniu - 07-05-2025 20:26 10 Jeżeli nie działa płatność kartą w biletomacie, w autobusie, to jak można za to przenosić winę na pasażera i karać go za brak biletu!!! Tłumacząc, że zawsxe można było zapłacić gotówką, od której w XXI wieku się odchodzi. To chyba jakaś kpina i satyra, skoro MZK udostępnia opcję płatności zbliżeniowej.
18. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 07-05-2025 21:01 10 Kasownik nie działa - no problem. Ale instrument muzyczny dziecka w torbie dłuższej o 5cm to JEST PROBLEM !!!!
19. Dodane przez ...., w dniu - 07-05-2025 21:31 10 W liczniejszym Lubinie jest komunikacja bez biletów . Polkowice Bolesławiec Jawor i inne miasta . Tak jak i bez stref płatnego parkowania. W tak małym Lesznie wszystko płatne
20. Dodane przez No problem., w dniu - 07-05-2025 21:36 20 AUTOBUSY POWINNY BYĆ ZA DARMO I NIE MA PROBLEMU
21. Dodane przez Ardilla, w dniu - 07-05-2025 22:18 10 Chyba próbuje zniechęcić się ostatnie osoby jeżdżące komunikacją miejską. Zamiast malować asfalt na zielono należałoby wskrzesić prawdziwą komunikację miejską, zrobić ją darmową i odciążyć ruch samochodowy w mieście. To nie kwestia ilości miejsc parkingowych w mieście, tylko braku połączeń autobusowych.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.