Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
2
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow Gostyń arrow Ciężki dzień dla lisów

Ciężki dzień dla lisów

Ciężki dzień dla lisów

23.01.2010. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_polow09.jpgGostyń. Myśliwi z powiatu gostyńskiego urządzają w te weekend akcję odstrzału lisów. Polowania organizuje koło „Łowca” z Krobi. Lisy to szkodniki – mówi prezes koła Jerzy Giernalczyk – za odstrzelone sztuki wprowadzamy do ekosystemu kuropatwy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wielkie polowania na lisy to nie nowość w powiecie gostyńskim. Mieliśmy już taką akcję w październiku -
mówi Jerzy Giernalczyk - wtedy upolowaliśmy 24 sztuki. Myśliwi zresztą strzelają do lisów przy każdej nadarzającej się okazji. To szkodniki - tłumaczy Giernalczyk. Wprawdzie dziś już rzadziej zdarzają się przypadki zwierząt chorych na wściekliznę, ale listy skutecznie niszczą populację drobnej zwierzyny: zajęcy i kuropatw.
W powiecie trwa zresztą od kilku lat akcja introdukcji kuropatw, które są kupowane dzięki wsparciu samorządu, płacącego za zabijanie lisów. Za każdego odstawionego drapieżnika płaci też Urząd Marszałkowski. (jad)
 
Komentarze (56)
1. Dodane przez hiwo, w dniu - 23-01-2010 11:52
Myśliwi to szkodniki :( Ekosystem doskonale sam sobie poradzi bez nich 8)
2. Dodane przez do kom 1, w dniu - 23-01-2010 12:13
masz racje!!! ostatnio za lasem w Sicinach widziałem całą chmarę tych kłusowników zabawy sobie urządzają i później chwalą sie zabita zwierzyna... okropne... mięsożercy!!! powinno sie was dla przyjemności wystrzelać bo was za dużo!!!
3. Dodane przez hoho, w dniu - 23-01-2010 12:23
A KIEDY ODSTRZAŁ MYŚLI -WYCH? :eek
4. Dodane przez elosinio, w dniu - 23-01-2010 12:29
Ta szkodników to mamy w Polskim Rządzie !!! Proponuje ich tez odstrzelić a w ich miejsce wpuścić lepsza "zwierzynę"
5. Dodane przez do kom1, w dniu - 23-01-2010 12:33
tu masz rację, dlatego trzeba je odstrzekiwać. to właśnie jak to nazwałeś "ekosystem"
6. Dodane przez do hiwo, w dniu - 23-01-2010 12:36
Sądząc po twojej wypowiedzi, najprawdopodobniej jesteś zwykłym kłusownikiem. I z takimi walczą myśliwi. Nie masz pojęcia o łowiectwie, na czym ono polega, jakie ma zadania, Myśliwi przede wszystkim zajmują się odnową gatunków, które giną z rąk takich jak ty, od szkodników,właśnie lisów. Strzelają i eliminują tylko zwierzęta chore.
7. Dodane przez gość, w dniu - 23-01-2010 12:36
a kiedy odstrzał szkodników rasy myśliwskiej
8. Dodane przez q, w dniu - 23-01-2010 12:56
największym szkodnikiem jest człowiek
9. Dodane przez dreal, w dniu - 23-01-2010 13:00
Nie znacie sie więc się nie wypowiadajcie !
reklama
10. Dodane przez Zapraszam, w dniu - 23-01-2010 13:01
Głupców nigdzie nie brakuje. Ach te niektóre wypowiedzi.Zapraszam do miejscowosci Krzyzanki.Przejezdzając tam to lisy normalnie sobie spacerują po wiosce
11. Dodane przez Lol, w dniu - 23-01-2010 13:28
Wy się sami powyszczelajcie cwaniaki mądrzy w pysku jesteście na każdym kroku popieram że listy powinno się zabijać latem mi zagryzły z 5 kur i indyki potem jak brakowało im żarcia wracały z młodymi itp we wsi się skarżyli ludzie na listy że kury zagryzione itp niech je wykurzą i spokój
12. Dodane przez Bartek11, w dniu - 23-01-2010 13:32
po co wy sie w ogóle wypowiadacie wszyscy jak nie macie pojecia czym jest łowiectwo??
13. Dodane przez eddy, w dniu - 23-01-2010 14:18
Większość nie ma pojęcia jakie szkody czyni lis , po waszych komentarzach można tylko odnieść wrażenie że nie wiecie co piszecie , powtarzacie bzdury eko terrorystów .Jeśli byście chcieli to poczytali byście ile potrzebuje żywności lis rocznie i jak to wpływa na populację takich zwierząt jak zając , kuropatwa , sarna .Pozdrawiam
14. Dodane przez wstrząśnięta, w dniu - 23-01-2010 14:43
To co wyprawiają myśliwi jest po prostu straszne.Zabijają te biedne,bezbronne zwierzęta bo po prostu sprawia im to przyjemność.W miejscowości gdzie mieszkam poluja codziennie,ostatnio zastrzelili prośną lochę rozcieli jej brzuch zobaczyli że jest prośna i zostawili ją w polu koło lasu.To jest straszne,że nie ma na nich żadnej kary!!!!
15. Dodane przez grzegorz, w dniu - 23-01-2010 14:51
zgadzam się z wami gdybym mógł to bym im pomógł ich wystrzelic.
16. Dodane przez m, w dniu - 23-01-2010 15:26
Połamania strzelby. Darz Bór
17. Dodane przez Nie ważne, w dniu - 23-01-2010 15:43
Żal,skrzywdić zwierze :sigh
18. Dodane przez gost15782, w dniu - 23-01-2010 16:41
Na siłę robi się pseudofilozoficzną otoczkę wokół łowiectwa, a tak naprawdę przeciętny polski myśliwy to średnio rozwinięty intelektualnie, niewyżyty typ który strzelając do bezbronnych zwierząt leczy swoje kompleksy. Ja jestem przeciwny łowiectwu w takiej formie jaką serwują je nam w okolicach Gostynia. Strach wybrać się do lasu, bo nie wiadomo kiedy koło głowy śmignie jakiś śrut. Tereny polowań nie są wcale oznaczone, do tragedii może dojść w każdej chwili.
19. Dodane przez eco, w dniu - 23-01-2010 16:58
kolego spod 13-stki nie pisz bzdur ile ty rocznie potrzebujesz zywnosci?podejrzewam ze lis w stosunku do ciebie jest anorektykiem a ile twoja rodzina ROCZNIE potrebuje zywnosci pewnie tego nie wiesz ale ile lis zezre przez rok to ty wiesz PODZIWIAM CIE
20. Dodane przez jeger, w dniu - 23-01-2010 16:58
koledzy myśliwi nie przejmujcie się tymi komentarzami te osoby co komentują bez sensu to się nie znają na łowiectwie.
21. Dodane przez IRYS, w dniu - 23-01-2010 17:15
Nie należy lisa winić za wszystko. Brak zwierzyny drobnej to ochrona kruków , ptaków drapieżnych, chemia w rolnictwie , likwidacja kryjówek np.miedzy , remiz śródpolnych,brak współpracy na lini mysliwy-rolnik .Sam odstrzał lisów bez innych działań nic nie pomoże . Walka z wiatrem...
22. Dodane przez focus, w dniu - 23-01-2010 17:33
Szkody wyrządzone w łowisku przez lisa bądź jenota nie podlegają dyskusji; zmniejszenie populacji tych drapieżników jak najbardziej TAK, ale zasiedlanie łowiska bażantem, gdzie pokrywa śniegu wynosi ok. 40cm to GŁUPOTA! Większość zginie śmiercią głodową, resztę zjedzą lisy i jastrzębie. Gospodarka łowiecka prowadzona przez niektóre Koła też pozostawia wiele do życzenia; jadąc samochodem wystarczy spojrzeć na pola - TOTALNA PUSTKA, nieodpowiednie osoby na odpowiedzialnym stanowisku :sigh . Pozdrawiam (...)
23. Dodane przez kjmn, w dniu - 23-01-2010 17:58
polowe ludzi dac do utylizacji w tym wszystkich mysliwych ,dajdzie zyc tez innym istota bo za duzo to tylko jest ludzi sa wszedzie!!!!!
24. Dodane przez Agula, w dniu - 23-01-2010 18:26
Zgadzam się z wszystkimi wypowiedziami,w których sensownie skrytykowano ten rodzaj "sportu". Znam osobiście kilku myśliwych i wiem, że ich motywacją nie jest dobro przyrody. To są w większości prości i prymitywni faceci, bez większej wiedzy na temat natury, no może lisa od dzika odróżnią, ale po kilku głębszych na rozgrzewkę już ta mizerna umiejętność zanika. Wydaje im się, że rozłożenie kilku snopków siana czyni z nich wielkich obrońców natury. Zostawcie zwierzęta same sobie, bo strzelbą jeszcze nikt niczego dobrego nie zwojował.
25. Dodane przez xxx, w dniu - 23-01-2010 19:22
Kiedys ludzie zyli tylko z zabijania zwierzat... Niestety swiat poszedl tak do przodu,ze pewne rzeczy trzeba kontrolowac,jak np.liczebnosc zwierzyny. Zgadzam sie ze czesc mysliwych do jelopy i pijaki,ale nie oceniajcie wszystkich tak samo. Poczytajcie sobie troszke na dany temat,a potem sie wypowiadajcie.Rownie dobrze moznaby nie zabijac swin,bydla itp.,ale bigmaca to sie zje z przyjemnoscia. ;)
26. Dodane przez hsdij, w dniu - 23-01-2010 19:24
nikt sie nie zna a każdy sie wypowiada :sigh
27. Dodane przez xxx, w dniu - 23-01-2010 19:32
tak należy zrobić odstrzelić, popieram
28. Dodane przez Puszkin, w dniu - 23-01-2010 20:40
Polski Związek Łowiecki - najwyższy czas zerwać już ten BETON!!!
29. Dodane przez mieszkaniec wilkowic, w dniu - 23-01-2010 23:07
Polski Związek Łowiecki proszę o odwiedzenie miejscowości wilkowice tam jest chmara tych szkodników, nawet w dzień sa widoczne. dziekuje pozdr.
30. Dodane przez LISOJD, w dniu - 24-01-2010 01:00
TO MÓJ BRAT KICHA SIĘ CIESZY ŻE USTRZLĄ MNIE ALE NIE BĘDĘ CHODZIŁ DO LASU HA HA HA :eek
31. Dodane przez Franciszek, w dniu - 24-01-2010 08:37
zgadzam sie z postem 21,22.Smierc glodowa zaglada wszystkim wprowadzanym gatunkom,chociaz to reintrodukcja to warunki gdzie sa wypuszczane na nowo bardzo zmienily sie od tych w ktorych od lat zyly np.kurpatwy,bazanty,zajace,przepiorki.Na polu praktycznie nic nie zostaje na zime,zadnych poplonow,o stogach nie wspomne,kazda roslina inna niz uprwana jest zaciekle tepiona chociazby rosla nawet na nieuzytku,a kazdy krzak miedzy polami to wielka przeszkoda i trzeba go wykarczowac....wiec wiadomo ze lis da sobie rade ale gatunki roslinozerne juz nie
32. Dodane przez do 23, w dniu - 24-01-2010 10:30
skoro ludzi jest za duzo to zacznij od siebie
33. Dodane przez ciekawski, w dniu - 24-01-2010 10:50
"Wprowadzamy do ekosystemy kuropatwy"! 
Pytanie: też na odstrzał?
34. Dodane przez ORNITOLOG, w dniu - 24-01-2010 11:49
CO RUDE TO FAŁSZYWE !!! WYBIĆ DO NOGI !! ZOSTAWIĆ TYLKO EGZEMPLARZE W ZOO !! -ZK-WRONKI- :upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset :upset
35. Dodane przez max, w dniu - 24-01-2010 11:51
widac ze tu wiekszosc nie wie o co biega ... nawet piszący artykuł pojechał ostro nie zabija sie ale odstrzeliwuje... 
tez nie napisane dlaczego jest wiecej lisów ... to proste bo ludzie sie boja o siebie szczepią lisy na wscieklizne dzieki czemu lisy przestały naturalnie umierac i sie zbyt mocno odrodziły ... dlatego musza byc mysliwi bu utrzymac liczebnosc w ryzach... poczytajcie troche a bedziecie wiedzieli jak wyglada sprawa!
reklama
36. Dodane przez duch, w dniu - 24-01-2010 12:00
popieram kom. 21 i 22. myśliwi muszą podejść do tego tematu tak jak wy podeszliście.
37. Dodane przez myśliwy, w dniu - 24-01-2010 13:16
Pozdrawiam wszystkich którzy maja pojęcie o myslistwie:)darz bor koledzy mysliwi
38. Dodane przez kurczak, w dniu - 24-01-2010 13:41
rude=wściekłe :grin
39. Dodane przez sam, w dniu - 24-01-2010 17:11
koledzy mysliwi to wiekszosci niebezpieczna bezmyslna az do bolu zgraja....niedlugo sami sie powystrzelaja a przy okzaji paru przypadkowych nieswiadomych ze sa na celowniku ludzi.Idioci strzelaja o zmroku do wszystkiego co sie rusza...wiem co pisze gdyz latem jadac z dziewczyna rowerami w okolicy Siemowa chyba bylismy wzieci za jelenie gdyz rozlegly sie strzaly a po krzykach tylko trzask drzwi od samochodu i szybki odjazd.A na lisom teraz powinni zrzucac z samolotow srodki antykoncepcyjne -tak to jest jak czlowiek bierze sie za regulowanie przyrody
40. Dodane przez lis, w dniu - 24-01-2010 19:06
sami jesteście szkodnikami w naszym świecie
41. Dodane przez xxl, w dniu - 24-01-2010 19:18
DO TYCH CO NIE MAJĄ ZIELONEGO POJĘCIA O ŁOWIECTWIE NIE WYPISUJCIE GŁUPOT .POZDRAWIAM WSZYSTKICH MYŚLIWYCH. DARZ BÓR
42. Dodane przez selekcjoner, w dniu - 24-01-2010 19:47
dać idiocie inernet i pisze nie mając zielonego pojęcia co to myślistwo
43. Dodane przez wystraszony, w dniu - 24-01-2010 21:06
1000zł-za rudą kitę, na brzeziu podłażą pod sam przystanek ! z kur zrezygnowałem bo wyżarły. :( :? :? :? :(
44. Dodane przez zwierzaczek, w dniu - 24-01-2010 21:09
dać debilowi flintę to strzela do zwierząt, mogąc kupić w miesnym ! zabijanie dla przyjemnosci !!! :( :( :( :( :( :( :(
45. Dodane przez szajbus, w dniu - 24-01-2010 22:52
kolego z 44 a w miesnym to niby skad sie bierze.a pozatym to lis raczej sie nie nadaje do spozycia i tak do reszty oslow ktorzy pisze te glopoty poczytajcie troche o lowiectwie a potem sie odzywajcie i piszcie komentarze a jak nie macie pojecia o co w tym chodzi to zamknijcie pyski bo sie czytac nie chce tych bzdor ktore wypisujecie...pozdro szajba
46. Dodane przez zzz, w dniu - 24-01-2010 23:04
Ciekawe czy naprawdę wprowadzą te kuropatwy do ekosystemu, bo myśliwi wracali z upolowanymi kuropatwami w ręce.
47. Dodane przez TŁUMACZENIA, w dniu - 25-01-2010 10:44
do 45-dokarmiasz dbasz i STRZELASZ-ZABIJASZ-RECYKLING :( :( :( :( :( :( :(
48. Dodane przez Mintaj, w dniu - 25-01-2010 12:23
Ja bym proponował panom myśliwym, wyjazd na safari do Afganistanu lub Iraku. Jeśli uważają że zabijanie to ich pasja, to tam mają pole do popisu. 
Jest jednak małe ale, przeciwnicy to nie zwierzęta, też mają broń. Dzisiejsi myśliwi to zwyrodnialcy, strzelają do wszystkiego co się rusza, byle zaspokoić rządzę zabijania. 
Jeszcze w czasach PRL-u, ich grono tworzyli ludzie wykształceni i reprezentujący wysoką kulturę, tworząc elitarny związek. Dziś w ich szeregi może trafić każdy. Znam kilku, którym nie powinno się dawać do ręki broni, a co dopiero z niej korzystać. Jak już moi przedmówcy napisali, myśliwi powinni wsiąść się za naprawę przyczyny a nie skutków, które wyrządził człowiek, swoją bezmyślną działalnością.
49. Dodane przez Mordercy, w dniu - 25-01-2010 14:29
Juz najwieksza glupota jest ze w kazdym kole ma byc ksiadz.
50. Dodane przez do nr 6., w dniu - 25-01-2010 18:50
ciekawe jakim cudem sprawdzają, czy zwierzęta są chore ? 
strzelają do nich przecież z odległości, Rentgena raczej w oczach nie mają. ;/ 
 
a tak w ogóle to niby czym lisy sobie zawiniły? ;/ 
jakoś zajączków sie nikt nie czepia. one też potrzebują jedzenia. ;/ i co, nikt ich za to nie wyzywa. ;/ 
 
jestem przeciw takim akcjom. 
 
ogarnijcie sie ;/
51. Dodane przez INDIANIN, w dniu - 25-01-2010 20:39
PRZYRODA OD MILIONÓW LAT RADZIŁA SOBIE ZE WSZYSTKIM DOPÓKI CZŁOWIEK NIE ZACZĄŁ MIESZAĆ ! ALE NATURA PORADZI SOBIE Z CZŁOWIEKIEM !! NP .KLIMAT :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
52. Dodane przez Jaro, w dniu - 25-01-2010 21:13
z plaga szczurow w miescie ekosystem tez sobie poradzi? dziwne te komentarze... ciekawe ile much i komarow w zyciu zabiliscie
53. Dodane przez zenon sado-maso, w dniu - 25-01-2010 22:47
Szkodniki i tyle jedne lisy tylko zabijaja nie wiem jak tam mozna. lagry na nich czekaja...
54. Dodane przez szajba, w dniu - 26-01-2010 09:19
do 47 ja nie jestem mysliwym i nie strzelam do zwierzyny ale znam tych ludzi i wiem o co w tym chodzi i wcale nie robia tego dla przyjemnosci. a tak wogole to wiesz jak wyglada zajac bazant czy kuropatwa bo jesli nie to wlasnie miedzy innymi przez lisa ich wogole nie widac...a lisow jest za duzo jeszcze wczoraj w nocy wracalem z katowic to lis spacerowal sobie w srodku miasta.normalne????
55. Dodane przez DO JARO, w dniu - 26-01-2010 09:33
PLAGA LUDZI NA ZIEMI ?? MOŻE ZARAZ WPADNIESZ NA TEN POMYSŁ !! ABY STRZELAĆ ... :eek :eek :eek :eek :eek :eek
56. Dodane przez Mintaj, w dniu - 28-01-2010 19:17
Zapraszam do lektury sympatyków myśliwych. 
http://www.kurierlubelski.pl/wiadomosci/214868,mysliwi-na-celowniku-cba,id,t.html
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj