Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
18
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Alicja,
Eryk, Feliks,
Wenancjusz
Do końca roku 227 dni.
Start arrow Wschowa arrow By ludzie nie zapomnieli...

ludziei

By ludzie nie zapomnieli...

29.05.2010. Radio Elka, Hania Ciesielska
huta_pieniacka.jpgWschowa. Stowarzyszenie Huta Pieniacka dba o to, by nie zginęła pamięć o zamordowanych na Kresach Polakach. W sobotę rozpoczęły się trzydniowe obchody 66. rocznicy zagłady wsi. W konferencji naukowej będzie uczestniczył ks. Tadeusz Isakowicz-Zalewski, przyjadą też uczestnicy Międzynarodowego Rajdu Katyńskiego.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Stowarzyszenie Huta Pieniacka powstało we Wschowie, ponieważ także tutaj mieszkają ocaleni z pogromu oraz ich potomkowie. Huta Pieniacka, niewielka miejscowość leżąca ok. 100 kilometrów od Lwowa została zrównana z ziemią w 44 roku przez pododdział 14 dywizji SS „Galizien” oraz cywilów - Ukraińców
z sąsiednich wsi. Zginęło ponad tysiąc Polaków. - Chcemy, żeby pamięć trwała, żeby ludzie o tym nie zapomnieli. O Hucie Pieniackiej oraz tysiącach polskich wsi - podkreśla prezes Stowarzyszenia Małgorzata Gośniowska - Kola.

W sobotę na Zamku Królewskim we Wschowie organizowane jest sympozjum z udziałem historyków z IPN, ks. Tadeusza Isakowicza-Zalewskiego i oczywiście osób, które ocalały z tragedii oraz ich rodzin. Gośćmi będą też motocykliści, uczestnicy Międzynarodowego Rajdu Katyńskiego. - To jest dla nas też bardzo ważne. Ci ludzie bowiem od dziesięciu lat jeżdżą na Kresy, bo tam są groby, świadectwo naszego narodu - dodaje Gośniowska - Kola.
W niedzielę natomiast o 11.30 w kościele farnym odprawiona zostanie msza św., a później uczestnicy uroczystości przejdą pod Pomnik Kresowian.
Na trzeci dzień obchodów - poniedziałek Stowarzyszenie zaplanowało przegląd filmów o zbrodni katyńskiej, na który zaproszeni zostali uczniowie gimnazjów i szkół średnich. Projekcję poprzedzi prelekcja Leszka Rysaka, historyka IPN w Warszawie.
- Wszystkie te konferencje, spotkania mają ogromne znaczenie, szczególnie, kiedy bierze w nich udział młodzież. Propagujemy wartości, które zawsze dla Polaków były najważniejsze - podkreśla Małgorzata Gośniowska - Kola.
(han)
 
Komentarze (31)
1. Dodane przez dzidzia, w dniu - 29-05-2010 17:06
Ile można!!! Znów ten Katyń?? Dajcie żyć normalnie...ludzie się martwią co do gara włożyć, powodzianie potracili cały dobytek, niektórzy stracili życie a od kwietnia słyszy się tylko Katyń!!!Rocznica i pamięć już miała miejsce w tym roku. Czy ktoś robi sobie reklamę? Historia zaczyna mi już bokiem wychodzić!!! Pomniki, tablice pamiątkowe, msze i tak na okrągło! A co macie do powiedzenia na temat..jak utrzymać 4 osobową rodzinę za 1200zł!!!
2. Dodane przez odp, w dniu - 29-05-2010 20:51
Głosuj dalej na tych co zabierają CI z tych 1200 zł prawie drugie tyle, rozdają nierobą co cały czas spędzają przy piwku, bo przeciez im się należy. A nie przeszkadzaj w działalności tym osobom,które dbają o Naszą tożsamość. Nie wiem jaki jest status prawny Stowarzyszenia , ale pdoejrzewam, ze nie żeruje na kasie z podatków, tylko sam się organizuje i działa za własne pieniądze.
3. Dodane przez obserwator, w dniu - 29-05-2010 23:03
znam bardzo dobrego psychiatrę dla tych wszystkich co to organizują
4. Dodane przez OKO, w dniu - 30-05-2010 00:43
Równie dobrze dzidziu mogłaś wpisać się do poprzedniego wątku. Np.:" Dzieci organizują spektakl, a do gara nie ma co włożyć". Zadaj sobie trud-wklep w wyszukiwarkę "Huta Pieniacka", a może zaczniesz myśleć. Powodzenia!
5. Dodane przez Sara, w dniu - 30-05-2010 01:33
Witam jak się czyta te komentarze to się włosy jeżą na głowie. Moja rodzina pochodzi z kresów a ja sama badam przeszłość na temat zbrodni popełnionej na Polakach przez Ukrainców w latach 1939-1945 i nie wyobrażam sobie że za pare lat nikt nie będzie wiedział co zdarzyło się w Hucie Pieniackiej i innych podobnych miejscowości na kresach. Przecież prawie cala Wschowa to kresy zapytajcie swoją babcie albo dziadka Oni wiedzą . A wy młodzi troche poczytajcie ,bo jak chcecie chować dzieci bez historii tylko terazniejszość ?
6. Dodane przez kkkkl, w dniu - 30-05-2010 08:57
UWAGA - jacyś kretyni naprzeciw bloków na ulicy Bocznej na mieszczącym się tam trawniku poukładali jakieś kamole polne na których widnieją jakieś bezsensowne TABLICZKI - ponoć w hołdzie jakimś kresowianom. Gdy ostatnio tam przechodziłem widziałem jak jakiś pies lał na jeden z takich kamień. Ciekawe oddanie hołdu gratuluje pomysłu. Jakiś debil przywiózł 10 kamieni z pola, żucił na trawnik i zamontowałgłupie tablice pamiątkowe - BRAWO.
7. Dodane przez Yossarian, w dniu - 30-05-2010 15:10
Poglądy ks. Tadeusza Isakowicza-Zalewskiego, jak i całego "Dziennika Polskiego" są co najmniej kontrowersyjne. O kresach trzeba pamiętać, pielęgnować Wasze, Kresowianie drodzy, wspomnienia, ale przemyślcie dobrze kto Wam przewodzi. A przede wszystkim pamiętajcie o miłosierdzi, przebaczeniu i czynieniu dobra, a w wielu ludziach zajmujących się sprawami kresów jest dokładnie odwrotnie, podsycają tylko nienawiść.
8. Dodane przez patriot, w dniu - 30-05-2010 15:12
w zyciu nie widzialem kresowiana we wschowie. Najlepiej postawic same pomniki na kazdym rogu w tej dziurze bo na nic innego i tak nas nie stac, a najbardziej podoba mi sie ten betonowy bloczek co niby zwie sie skrzydla wolnosci:)
9. Dodane przez hgg, w dniu - 30-05-2010 15:57
nie mam nic do kresowian, ale wspomiane wcześniej kamienie na bocznej i szmaciarski, tandetny do granic możliwości pomnik napewno kresowianom pamięci nie przynosi. a raczej potwierdza fakt KRESOWIANIE = TANDETA wspomniany pomnik o tym przekonuje. Mam taką uwagę jak chcmy oddać komuś chołd róbmy to z klasą i szacunkiem, a nie rzucając kamienie polne na ziemie mówiąc, że to dla kresowian jak to ma miejsce na ulicy bocznej. Jak widzę ten pomnik i te kamole to chce mi się żygać a nie wspominać pamięć kresowian.
10. Dodane przez zl., w dniu - 30-05-2010 17:44
tylko,że u nas ciągle -zamiast uczczenia np.zamordowanych na kresach -NIESTETY (!!!!) przy okazji chce sie także "upiec pieczeń polityczną"
reklama
11. Dodane przez emerytka, w dniu - 30-05-2010 18:16
Zgadzam się z kom.nr1!!Też mam dość narzucania i wymuszania pamięci,męczeństwa itp.Należy pamętać owszystkich pomordowanych w czasie wojny,ale nie można z tego robić wiecznie festiwalu!Nie zgadzam się,,,prawie wszyscy we Wschowi pochodzą z kresów".To ogromna przesada!!!!Nie mogę patrzeć na skwerek,gdzie na siłę powpychano dęby i kamloty,gdzie na ścieżce stoi znicz!Dziś smażyłam kotlety,a tu za oknem znów..Pierwsz Brygada(trzeci raz w tym miesiącu).Jeszcae jedno-pomnik finansowany był w połowie przez miasto i wszelkie prawytypu flagi,kwiaty,ławki itd też zapewnia miasto!Nie wszystkie stowarzyszenia mają tyle szczęści..albo znajomości w Ratuszu.
12. Dodane przez OKO, w dniu - 30-05-2010 23:39
Skandal! Człowiek smaży kotlety, a tu wyjeżdżają mu z "Pierwszą Brygadą". Na szczęście mamy policję, sądy, Rzecznika Spraw Obywatelskich, ostatecznie Strasburg. Ja bym nie popuścił.
13. Dodane przez emerytka, w dniu - 31-05-2010 09:14
Nie taki skandal i popuszczę!Tylko to jest irytyjące!Czy należy wszystkie domowe prace przerywać i stac na baczność,bo grupa ludzi organizuje pod moim oknem rocznicę postawienia pomnika!!Tak,pomnika!Sama zbrodnia miała miejsce 28 lutego 1944 roku a nie 30 maja!!!
14. Dodane przez Zaciekawiony, w dniu - 31-05-2010 10:11
Nie od dziś wiadomo, że internet to świetny instrument wyrazu dla zakompleksionej i najoględniej pisząc niewybujałej intelektualnie części internautów, która korzystając z anonimowości snuje magiczne refleksje pt."rozważania nad kotletem przy ulicy bocznej" albo prezentuje swoją wizję świata który zawiera się między "tu gdzie stoję" a najbliższym McDonaldem omijając starannie po drodze biblioteki, księgarnie, teatry. Ale mi się włos nie jeży:) To swoiście przyjemne, że czytając niektóre wypowiedzi można się bardzo dowartściować :) Czekam na więcej :)
15. Dodane przez zaniepokojony wschowianin, w dniu - 31-05-2010 10:43
Jestem zniesmaczony, oburzony i wstrząśnięty tym co wy Polacy ludzie mądrzy a jednak jak widac głupi wypisujecie w tych nic nie znaczących komentarzach. Chcecie we wschowie imprez kulturowych, ważnych wydarzen zachowujecie sie jak Prostacy z rynsztoka. POTRAFICIE TYLKO NARZEKAC NA TO CO SIE ROBI A NIE UMIECIE DOCENIĆ WIELU MAŁYCH SPRAW KTÓRE SPRAWIAJĄ ZE MOZNA Z DUMĄ POWIEDZIEĆ INNYM POLAKOM:" Tak . Jestem z tej Wschowy. Jestem dumny ze moge tam mieszkać " mimo tego ze mamy czasy niełatwe, trudno o nowe miejsca pracy i nowe zakłady. Widać przyszlo nam zyc w takich czasach ale na Boga nie obwiniajcie za to tych którzy sie tak starają zeby było lepiej. ZASTANÓWCIE SIE LUDZIE NAD SOBĄ I NAD SWOIM ZACHOWANIEM . BO WRACAJĄC DO WASZYCH KOMENTARZY ŚWIADCZĄ O WASZYM POZIOMIE INTELEKTUALNYM I NIE TYLKO.
16. Dodane przez emerytka, w dniu - 31-05-2010 10:46
Widzę,że ten mój nieszczęsny kotlet wywołał dyskusję.Szkoda ,że niczego nie zrozumieliście,wiec nie będę tłumaczyć.A jeżeli chodzi o edukację kulturalną,to się chwalę,że bywam w teatrze i operze kilka razy w roku.Poza tym czytam średnio 6 książek w miesiącu,wiele gazet itd.Pozornie wydawałby się,ze nie ma to znaczenia na mój pogląd dotyczący obchodzenia rocznic stawiania pomników.Powtarzam-Rocznic Postawienia Pomników.a nie samej Rocznicy ważnego wydarzenia dla wielu mieszkańców!
17. Dodane przez Droga emerytko, w dniu - 31-05-2010 12:13
Wnioskuję, że nie była Pani na uroczystościach dlatego nie orientuje się Pani zupełnie dlaczego właśnie 30 maja :) Ale cóż ... przecież czyta Pani kilka książek w miesiącu. Pozostaje mi jedynie wspomnieć że o Andrzeju Boboli nie przeczyta Pani w harlekinach:) polecam zmienić repertuar. Pozostając z szacunkiem. 
Emeryt 
 
P.s. Mam nadzieję, że przynajmniej kotlety się udały.
18. Dodane przez Droga emerytko, w dniu - 31-05-2010 12:14
Wnioskuję, że nie była Pani na uroczystościach dlatego nie orientuje się Pani zupełnie dlaczego właśnie 30 maja :) Ale cóż ... przecież czyta Pani kilka książek w miesiącu. Pozostaje mi jedynie wspomnieć że o Andrzeju Boboli nie przeczyta Pani w harlekinach:) polecam zmienić repertuar. Mam nadzieję że chociaż kotlet się udał. Pozostając z szacunkiem. 
Emeryt
19. Dodane przez emerytka, w dniu - 31-05-2010 13:02
Miły Emerycie.Jestem pewna,że mnie znasz.Nie podpiszę się tu pełnym nazwiskiem,bo obawiam się ,,linczu" z racjii tych kotletów.Zapewniam Cię,że w życiu nie przeczytłam harlekina!Moja biblioteka domowa jest bardzo bogata i wyposażona w bardzo różne pozycje,ale romansów w nich nie ma!Nie doradzaj komuś,jeżeli nie jesteś pewien z rozmawiasz.Zauwż,że ja nikogo nie obrażałam w swojej wypowiedzi.Jeżeli ktoś się poczuł dotknięty,to przepraszam.Mam prawo do wypowiedzi ,tak samo jak Ty i inni!Niestety,kotlety nie udały się,ale bez obaw..obiad się odbył!Z szcunkiem.Emerytka.
20. Dodane przez dla zainteresowanych, w dniu - 31-05-2010 14:27
Zbrodnia w Hucie Pieniackiej 
Zbrodnia w Hucie Pieniackiej:  
dokonana 28 lutego 1944 akcja pacyfikacyjna polskiej ludności cywilnej w Hucie Pieniackiej, w wyniku której śmierć poniosło od 600 do 1500 osób. Pacyfikacji dokonali, według śledztwa IPN, żołnierze 4 Pułku Policyjnego SS[1] pod dowództwem SS-Sturmbannführera Siegfrieda Binza[2], wraz z okolicznym oddziałem UPA i oddziałem paramilitarnym składającym się z nacjonalistów ukraińskich, pod dowództwem Włodzimierza Czerniawskiego[3]. 
 
Huta Pieniacka liczyła wówczas 172 gospodarstwa i około 1000 mieszkańców, we wsi znajdowało się również spora liczba uciekinierów (m.in. z Wołynia). Ocalało około 160 osób[3]. 
 
Jak się ma do tej informacji data 30 maja ??? 
Wygląda na to ,że pani emerytka miała w 100 % rację .  
Teraz obchodzi się " rocznice obchodow ,obchodami obchodów"- i niech mi nikt nie zarzuca mi nieznajomości gramatyki .  
Kto mądry to to zdanie prawidlowo odczyta.
21. Dodane przez dzidzia, w dniu - 31-05-2010 15:09
Zdecydowanie popieram emerytkę!!!Za tydzień będą obchodzić rocznicę rocznicy, potem pobyt słynnego Isakowicza-Zalewskiego.... a tak naprawdę te osoby nie utrzymują się z naszych podatków? Więc proszę nie wciskać ludziom kitu, że cokolwiek odbywa się społecznie! Historycy z IPN przybyli w czasie urlopu, czy też skorzystali z państwowej delegacji, poniedziałek jest dniem pracy! Większość osób biorąca udział w sympozjach, też tego nie robi za darmo...Przede wszystkim, żeby ludzie o czymkolwiek pamiętali, to muszą najpierw o tym wiedzieć. Wielcy historycy powinni zacząć od podręczników szkolnych...Jak widać w naszej Polsce codziennie powinno obchodzić się jakąś rocznice. Sądzę, że z epoki kamienia łupanego, też by się coś znalazło!
22. Dodane przez Emeryt, w dniu - 31-05-2010 17:47
Szanowny dzidziu: tak się składa, że we Wschowie nie było żadnego Isakowicza-Zalewskiego jeśli tak zależy Ci na precyzji ;) Wypadałoby chociaż prawidłowo przytoczyć nazwisko prelegenta o którym się mówi. 
Szanowny anonimowy autorze postu nr 20. Na konferencji poinformowano nas uczestników, dlaczego uroczystości odbywają się w maju - wystarczyło przyjść i nie byłoby nieporozumień:) 
Szanowna emerytko: rzeczywiście wiem już chyba z kim mam do czynienia. 
Szanowni Państwo: śmieszy mnie ta sytuacja bo na wszystkie stawiane tu zarzuty można było uzyskać przekonywającą odpowiedź podczas konferencji. O terminie, o podręcznikach, o tym kto za czyje pieniądze przybył. Niestety nie starczyło Wam odwagi przyjść i zapytać - wasz problem. Ale miło, że przynajmniej dyskusja porzuciła chamskie tony :)
23. Dodane przez Młody, w dniu - 31-05-2010 17:51
"za tydzień będą obchodzić rocznicę rocznicy" - jeśli BĘDĄ to niech obchodzą, ale co to obchodzi Was. Nie chcesz, nie musisz uczestniczyć. Za wasze pieniądze? a ile tych pieniędzy daliście? Myślę że mniej niż to ile zostawili we wschowskich restauracjach i sklepach goście spoza wschowy.
24. Dodane przez gość, w dniu - 31-05-2010 19:57
Byłem gościem uroczystości we Wschowej,jestem pod wielkim wrażeniem.Te uroczystości można śmiało przenieść do Warszawy czy do Krakowa jeśli u Was ich nie chcecie,wschowianie możecie być dumni że macie u Was taki klimat i takich organizatorów.U na w Wa-wie takie coś by nie wyszło.Wymieńcie mi jakieś stowarzyszenie kresowe które ściągneło na swoje uroczystości 2 prezydentów.A te niektóre wpisy u góry, no cóż wszędzie i na każdy temat odezwą się tzw,"mendy internetowe", na koniec Pani "dzidziu" i inni rozgoryczeni, żaden z prelegentów nie wziął grosza z Pani podatków wszyscy przyjechali na swój koszt,nawet Pan dr. z IPN-u który wyrażnie Panią mierzi ,tylko nie wiem Dr. czy IPN.
25. Dodane przez 123, w dniu - 31-05-2010 20:17
Rozmawiałem z panem z IPN-u.Oni mają w sercu Polskę a nie kotlety jak "emerytka",jest mi wstyd za was wschowianie.oj komuna wyprała muzgi
26. Dodane przez zoabczcie sami i wyróbcie, w dniu - 31-05-2010 20:25
sobie pogląd co robi Stowarzyszenie Huta Pieniacka; 
http://www.youtube.com/watch?v=HiAQ5ZXSofo http://www.youtube.com/watch?v=rRFBz5ru3ro 
 
http://www.youtube.com/watch?v=z-hJ1CAmQOo
27. Dodane przez Stawin, w dniu - 01-06-2010 14:03
Rzeczywiście tych "pseudoświąt" bardzo w ostatnich latach się namnożyło. Jest ich stanowczo za dużo. Ja pochodzę z Górnego Śląska. Mój dziadek za Polskę był w kilku obozach zaglady. No to ja tez chce miec swoje swieto. A najlepsze jest to, ze na kazdej takiej uroczystosci jest nasz kochany Burmistrz. Czy On nie pracuje. To za to pobiera publiczne pieniadze. Wstyd. Czas juz 
odejsc na polityczna emeryture. Polecam wszystkim zaglosujcie w jesiennych wyborach na pana Zdzislawa Mazura na normalnego obywatela naszego miasta.
28. Dodane przez emeryt, w dniu - 01-06-2010 18:22
Drogi Stawinie - masz wiele racji. Skoro Twój dziadek cierpiał za Polskę, możesz przecież założyć stowarzyszenie, zaprosić posłów, prezydenta zorganizować konferencję z udziałem naukowców którzy opowiedzą wschowianom o obozach zagłady(z tego co słyszałem to stowarzyszenie było organizatorem konferencji i postarało sie o wsparcie nie tylko miasta). Na pewno miasto by Ci pomogło bo promocja Wschowy w środowiskach naukowych leży w interesie władz. Na pewno możesz liczyć w tym na pomoc pana M(...). Tylko pomyśl jak byś się poczuł gdyby wtedy ktoś Twoją pracę nazwał wstydem, pseudoświętem. Poza tym - nie rozumiem, to ma być święto Twoje czy Twojeo dziadka?
29. Dodane przez do.., w dniu - 01-06-2010 23:10
Szkoda tylko,że te inicjatywy są wykorzystywane dla celów własnej promocji i zdobycia kolejnych głosów.Reszta jest ok.
30. Dodane przez ..., w dniu - 03-06-2010 13:08
Nie byliście tam. Nie przeżyliście tego co tam się stało więc po co oceniacie. A gdyby to o was pisano to by było wszystko dobrze. A w końcu im też się jakaś pamięć należy, cierpieli za wszystkich polaków!
reklama
31. Dodane przez ..., w dniu - 03-06-2010 13:29
http://hutapieniacka.blogspot.com/  
poczytajcie może zrozumiecie co ludzie tam przeżyli .
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Duże przestronne mie... Leszno 3200
Wyremontowany dom w ... Boszkowo-... 600000
Wynajmę dwupokojowe ... Leszno 1390
Nowe domy w zabudowi... Dąbcze 589000
59 m mieszkanie na 1... Rydzyna 420000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj