Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
22
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Emil, Helena, Jan,
Julia, Rita,
Wiesław, Wiesława
Do końca roku 223 dni.
Start arrow Wschowa arrow Bmw uderzyło w ciągnik

Bmw uderzyło w ciągnik

Bmw uderzyło w ciągnik

07.10.2010. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
thumb_debowa.jpgWschowa. Trzyosobowa rodzina trafiła do szpitala po wypadku, do którego doszło wczoraj w Dębowej Łęce. Kierujący bmw uderzył w ciągnik rolniczy, który wykonywał manewr skrętu w lewo.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

30-letni głogowianin jechał swoim bmw w kierunku Leszna. - Wyprzedzał sznur pojazdów, na początku którego jechał ciągnik rolniczy - powiedział
aspirant sztabowy Tomasz Jańczak z KPP we Wschowie. W Dębowej Łęce ciągnik chciał skręcić w lewo. - Kierowca ciągnika twierdzi, że upewnił się czy może wykonać ten manewr - dodał Jańczak. Bmw uderzyło w lewe, tylne koło ciągnika.
Na razie trudno ocenić kto jest winny, policja wyjaśnia okoliczności wypadku.

Wszyscy jadący bmw zostali zabrani do szpitala. Dziewięcioletni chłopiec z urazem czaszkowo mózgowym jest w szpitalu w Zielonej Górze. W ciężkim stanie są jego rodzice.

Utrudnienia w ruchu trwały 4 godziny. Kierowcy musieli korzystać z objazdów. (emi/foto KPP Wschowa)
debowa.jpg
debowa2.jpg

 
Komentarze (73)
1. Dodane przez mac, w dniu - 07-10-2010 09:00
jeszcze szybciej!!!
2. Dodane przez bmw - i wszystko jasne !, w dniu - 07-10-2010 09:10
Tak się kończy, jak cwaniak zaczyna wyprzedzać sznur pojazdów jadących, np. za ciągnikiem, a przed nim i wtedy często dochodzi do wypadku !!! 
Gdyby można było wyprzedzić, to jadący przed bmw najpierw by to zrobili !!! 
Przecież wtedy powinno się brać pod uwagę, że ten ktoś jadący na czele takiej kolumny może będzie skręcał w lewo, skoro inni go nie wyprzedzają !!! 
Ale widocznie kierowcy bmw mają inne zasady !!!
3. Dodane przez aa, w dniu - 07-10-2010 09:14
Oni jechali w kierunku wschowy.
4. Dodane przez bmw, w dniu - 07-10-2010 09:45
BMW znaczy: 
Będziesz 
Miał 
Wiedze 
co znaczy, że jej nie masz
5. Dodane przez blexxx, w dniu - 07-10-2010 09:51
którzy siedzą w bmw jest zazwyczaj taka, że jadę bmw, to co będę się wlókł za sznurem samochodów i jakimś tam "czortopchajkiem" rura i do przodu, tylko, gdzie jest rozum, zwłaszcza, kiedy na pokładzie wiezie się całą rodzinę... To daje DUŻO do myślenia... amen!
6. Dodane przez marek, w dniu - 07-10-2010 09:58
zgadzam się z komentarzem 2. Też mnie to zawsze denerwuje jak się znajdzie jakiś cwaniak który chce być koniecznie sprytniejszy od reszty. Skoro jechał ciągnik to wiadomo było że wszyscy chcą go wyprzedzić, a skoro tego nie robili to znaczy że była jakaś przeszkoda ku temu. Ale koleś oczywiście nie bedzie jechał 20km/h .. no bo jak to on ma się tak wlec? Więcej wyobraźni na drzodze kierowcy!!!
7. Dodane przez gandi, w dniu - 07-10-2010 10:09
a propo ,kierowca jechał w kierunku Wschowy,bmw to marka i pedał gazu też długi.chamwał on około 50metrów.kiereowcy rozwagi,prace polowe cza awrzać
reklama
8. Dodane przez Kierowca, w dniu - 07-10-2010 10:12
Do komentarza nr 2 najpierw się zapoznaj z kodeksem ruchu drogowego ewidentna wina leży po stronie kierującego traktorem i tyle .
9. Dodane przez krystian s, w dniu - 07-10-2010 10:18
zgadzam sie z przedmowca
10. Dodane przez go, w dniu - 07-10-2010 10:56
(...)! ciagniki jak skręcają to w ostatnim momnie włączają kierunek !!! zawsze sie boję jadąc za nimi czy wyprzedzać czy nie bo rolnikowi sie przypomni ,ze ma skręcić na pole !! jeżdzą jak władcy szos a powinni być władcami dróg polnych,po za tym nie do pomyslenia jest na zachodzie ,ze taki zawalidróg jezdzi po krajowych drogach szybkiego ruchu, a u nas to normalne .To jest trasa leszno -głogów ,a nie łąka -pole -i do dom!
11. Dodane przez nina, w dniu - 07-10-2010 10:43
nie wiem po co tak cwaniakujecie....szkoda rodziny i tyle....zyczę rodzince powrotu do zdrowia....tylko to sie liczy....
12. Dodane przez 1, w dniu - 07-10-2010 10:48
O tym wypadku było głośno w całej Wschowie i okolicy w dwie godziny po wydarzeniu. Elka podaje ją dopiero dzisiaj. 
Super szybkie informowanie o wydarzeniach!!! 
A winę ponosi kierowca BMW, mysli, że ma dobre auto, to mu wszystko wolno. Takich samobójców jest cała masa. Wcale mi go nie szkoda, trzeba jeździć ostrożnie i bez pośpiechu.
13. Dodane przez włascicielka BMW, w dniu - 07-10-2010 10:54
dziwny człowieku "Blexx" 
 
licz sie ze słowaami bo nie wszyscy własciciele tego rodzaju auta mają brak wiedzy jak to napisał ktoś wyżej! wystarczy wyobraźnia i rozum, po co komu "bedziesz miał wydatki -BMW" np na blacharza wystarczy rozwaga na drodze, ja nie mam sobie nic do zarzucenia i uwielbiam jezdzic swoim autem a najwazniejszą dla mnie sprawą jest bezpieczenstwo innych uzytkowników jak i moich pasazerów w tym 7 mies synka. tak wiec troche wiecej respektu!
14. Dodane przez brix, w dniu - 07-10-2010 11:00
Ludzie! jak czytam wasze komentarze to smiac mi sie chce.BMW to marka pojazdu i nie znaczy,ze jadacy tym autem nie miał rozumu,ciekawe co byscie napisali w komentarzach jak to byloby inna marka pojazdu np vw,opel,skoda itd...Wiec zastanówcie sie co piszecie bo aby spowodowac wypadek wedgług was trzeba kupic Bmw.
15. Dodane przez xxx, w dniu - 07-10-2010 11:04
do kom.9 to twoim zdaniem jak ten rolnik ma dojechać na pole jeśli innej drogi nie ma
16. Dodane przez simon, w dniu - 07-10-2010 11:19
najczescie ciagnik w polsce w ogole nie ma migaczy kierunkow wiec jesli ktos jest cwaniakiem to koles w traktorze. gratulacje myslenia
17. Dodane przez E., w dniu - 07-10-2010 11:27
Zgadzam się z kom.14. Mnóstwo jest takich wypadków,które niekoniecznie powodują kierowcy BMW. Również uważam,że wine ponosi traktorzysta-skoro samochód wyprzedzał kolumne pojazdów na czele której jechał traktor to traktorzysta skoro twierdzi,że upewnił się czy może wykonać manewr skrętu w lewo to widział chyba wyprzedzający samochód... Poza tym powiedzmy szczerze-które traktory mają lub używają kierunkowskazów,a o światłach to już nie wspomne-rzadko można spotkać taki sprawny traktor(przynajmniej na naszych polskich drogach).
18. Dodane przez XX, w dniu - 07-10-2010 11:33
Zgadzam się. Kierowca BMW winien jechać z tyłu kolumny za samochodami. Skoro tamci nie wyprzedali on też nie powinien. Marka samochodu nie ma nic do rzeczy. Jeżdzi sie z rozumem. Czas o tym pomyśleć bo często jest już za póżno. Druga sprawa to kierunkowskaz. Jestem kierowcą i widzę jak bardzo często kierowcy włączają go w chwili skrętu w prawo czy w lewo. KIERUNKOWSKAZ POWINIEN SYGNALIZOWAĆ, ZE BĘDZIE SIĘ SKRĘCAĆ. JEDNYM SŁOWEM WCZEŚNIEJ!!Zyczę powrotu do zdrowia całej rodzinie.
19. Dodane przez MIKAS, w dniu - 07-10-2010 11:40
Wszystko wszystkim ale przykro mi że "marek" uwaza traktorzyste za winnego!!! 
z jaka prędkoscia sie jezdzi po drogach krajowych bez ograniczeń??? powinienes sam przeczytac kodeks drogowy!!! jesli bmw jechało tak bardzo przepisowo jak sadzisz to dlaczego droga hamowania przekraczała 50m!!! to nie cięzarówka tylko auto osobowe!!! 
jest stare powiedzenie - "ŚPIESZ SIĘ POWOLI" a jak jedziesz z rodziną to to hasło liczy sie podwójnie!!!narazałbys życie swojej rodziny??? sadze ze nie!!!
20. Dodane przez kierowca, w dniu - 07-10-2010 11:46
Dlaczego my Polacy tak strasznie lubimy pouczac i umoralniac innych.Wydarzyla sie tragedia i moze tak poprostu wyciagnijmy z tego jakies wnioski.Dla kierowcy i tak najwieksza nauczka beda wyrzuty sumienia
21. Dodane przez głogów, w dniu - 07-10-2010 11:46
Aby uciąć zbędne spekulacje jako bezpośredni świadek tego nieszczęśliwego wypadku. BMW rozpoczął manewr wyprzedzania, podczas gdy ja widziałem z daleka wyjeżdżający ciągnik z pola i noga z gazu. Wtedy kiedy ja zwalniałem bmw mnie wyprzedziło a ciągnik zmieniał z prawego pasa na lewy aby wjechać na pole po przeciwnej stronie drogi. Podczas uderzenia ciągnik był w poprzek drogi kołami już na gruntowej. BMW mogło co najwyżej zjechać do rowu. MASAKRA !!!
22. Dodane przez Bunia, w dniu - 07-10-2010 11:49
Każdego dnia pokonuje wiele kilometrów władnie BMW. Jeżdże z dwojką dzieci i wierzcie mi że to nie ja wyprzedzam tylko jestem notorycznie wyprzedzana przy mojej przepisowej predkość. Posiadam silnik 3.5 z 250 km. Także mam czym przydusić, ale tego nie robie. Także ludzie nie marka samochodu tu jest winna. Tylko winny jest zwykły człowiek. Pozdrawiam i życze zdrowia.
23. Dodane przez Spartan_R1, w dniu - 07-10-2010 11:57
Marka samochodu nie ma znaczenia. Zawinił kierowca osobowki... Gdy jedzie kolumna za pojazdem wolnobieznym obowiązuje zasada wyprzedzania po kolei, bo przecież logiczne, ze kazdy z tych samochodów nie jedzie 20km/h dlatego ze chce, tylko dlatego ze napotkał przeszkodę i czeka na możliwość jej wyprzedzania. Ktoś laduje się na chama/cwaniaka i wyprzedza cała kolumnę to kończy się własnie tak jak powyżej. Szanuj innych użytkowników dróg, a oni bedą szanować Ciebie.
24. Dodane przez oooooooooo, w dniu - 07-10-2010 12:10
NIECH SOBIE WYPRZEDZA JAK JEDZIE SAM ALE NIE GDY JEDZIE Z RODZINĄ ... CZEMU ONI SĄ WINNI ŻE MAJĄ TAKIEGO NIECIERPLIWEGO OJCA I MĘŻA. TRAGEDIA !!!!!!!!!!!
25. Dodane przez 999, w dniu - 07-10-2010 12:36
a nie zapięte pasy u dziecka powinny być karane... biedny skrzat poleciał jak z procy i roztrzaskał głowę o deskę rozdzielczą. walczy o życie przez rodziców ignorujących jego bezpieczeństwo... Ku przestrodze innych tatusiów i mam.
26. Dodane przez marek, w dniu - 07-10-2010 12:53
do kom. 19 Mikas, a gdzie ja napisałem że uważam traktorzystę za winnego?? sądze że jest właśnie zupełnie odwrotnie i to wina tego kierowcy. Tak jak napisał Spartan_R1 w takiej sytuacji powinna obowiązywać zasada wyprzezania po kolei.
27. Dodane przez czlowiek, w dniu - 07-10-2010 13:09
nie piszcie bzdur bmw czy nie bmw ty masz audi a kolega ma vw i co tzn ze bmw samo zrobilo wypadek nikt nie jezdzi poza miastem 90km popatrzecie po sobie i pomyslcie o dziecku i rodzicach co nimi jakie bedzie teraz ich zycie a nie bmw a poza tym bmw ma bardzo twarde blachy wiec to duzo pomoglo w wypadku watpie czy opel lub jakis inne auto gorszych marek wyszlo by lepiej
28. Dodane przez obserwator, w dniu - 07-10-2010 13:10
ja tam byłem i wszystko widziałem .MASAKRA. straż ma urazy pokłonu dawali z śiebie wszystko widać było w ich oczach smutek i żal.lekaż nie okiełznał tej tragedii, oby dziecko żyło i było zdrowe ,okazało śię że śmigłowiec przyleciał na daremno a dziecko umierało
29. Dodane przez ania, w dniu - 07-10-2010 13:12
gdyby nie strażacy to oni by wszyscy zmarli w tym samochodzie
30. Dodane przez bartek, w dniu - 07-10-2010 13:17
widziałem strażaka który miał łzy w oczach i leżał na jezdni obik konającego kierowcy TRAGEDIA
31. Dodane przez ŻYCIE, w dniu - 07-10-2010 13:20
ZAPINAJCIE DZIECI W PASY ,ZABEZPIECZCIE FOTELIK.TEN CHŁOPIEC MUK OCALEĆ A JEST POSZKODOWANY NAJBARDZIEJ......CZY TO JEST JEGO WINA CZY RODZICÓW
32. Dodane przez kierowca, w dniu - 07-10-2010 13:26
a ktos zginol w tym wypadku??wspolczucia
33. Dodane przez jan, w dniu - 07-10-2010 13:28
a wiecie może kto jechał ciągnikiem i czyj to był sprzęt? teraz prace polowe a tu takie jaja. szkoda rolnika bo mu się prace polowe pewnie opóźnią.
34. Dodane przez WALDI, w dniu - 07-10-2010 13:29
DO HANNY Ł PROSZĘ ZAPINAJ NASZE DZIECI W PASSY.ZBYT BARDZO WAS KOCHAM ŻEBY WAS STRACIĆ
35. Dodane przez KIEROWCA, w dniu - 07-10-2010 13:34
TAM JEST 50KM/H MOWI WAM TO COS??? 
NIE BYLO BY WYPADKU GDYBY KIEROWCA BMW JECHAL JAK SIE NALEZY
36. Dodane przez Kierowca, w dniu - 07-10-2010 13:36
Jak czytam nadal te wasze komentarze BMW winny , że cwaniak itd naprawdę ciężko jest zrozumieć auto nie wyprzedzało traktora na oznakowanym skrzyżowaniu więc winę ponosi kierujący Traktorem , to on stworzył zagrożenie spójrzmy też prawdzie w oczy widzę często w jakim stanie technicznym są te pojazdy policja też powinna się temu przyjrzeć .
37. Dodane przez Bartek, w dniu - 07-10-2010 14:12
Etam ja mam bawarkę i jestem gość.Teraz piję 18 letnią whisky i sobie czytam
38. Dodane przez wschowianin, w dniu - 07-10-2010 14:14
Tak jak juz kilka razy wczesniej pisałem.Znów BMW i znów młody mężczyzna.
reklama
39. Dodane przez loza_szydercow, w dniu - 07-10-2010 14:18
Pozdrowienia dla idioty w granatowym passacie kombi FWS, który zapi...lał objazdem do Osowej około 18:30 i wyprzedzał na apeksie ostatniego łuku kolumnę karnie jadących pojazdów, o mało nie wpadając w poślizg.Naprawdę, niewiele brakowało do drugiego, podobnego wypadku..... Ręce opadają ;p
40. Dodane przez da.., w dniu - 07-10-2010 14:20
przepraszam, ale niektóre komentarze są....jak dla mnie niewłaściwe. Większość czepia się traktorzysty, a ile razy jedzie się samochodem osobowym i nie widzi się pędzącego auta, bo zlewa się, np. z asfaltem!!! Niech wyprzedzający również obserwują co się dzieje na drodze, a nie tylko szukają winnych. Ludzie zastanówcie się może trzeba coś zmienić w swojej jeździe i mieć trochę więcej wyobraźni!!! Skoro zrobił się tzw. sznurek to można było pomyśleć, że z przodu coś się dzieje i nie pchać na trzeciego.
41. Dodane przez ixsiński, w dniu - 07-10-2010 14:28
a gdyby ciągnik się upewnił że nikt go nie wyprzedza też by tego wypadku nie było i mam nadzieje że wszystko się dobrze skończy trzymam mocno kciuki za to
42. Dodane przez On28, w dniu - 07-10-2010 14:30
hmmmm... wszyscy atakują poszkodowanego BMW, a czy nie mieliście sytuacji gdy ciągnik nie miał świateł lub też co się często zdarza nie miał sprawnych świateł sygnalizacyjnych? Bo niestety, gdy zaczynają się żniwa bądź są inne prace prowadzone na polach, często się widzi niesprawne ciągniki. Muszę przyznać że byłem nie raz świadkiem gdy przy ciągnikach nie działały światła sygnalizacyjne ... i dziwić się że ktoś jest zaś poszkodowany.
43. Dodane przez ANIA, w dniu - 07-10-2010 14:58
CO WY PISZECIE CZY SAMOCHÓD JEST WAŻNY CZY ŻYCIE, DZIECKA WALCZĄCEGO Z ŻYCIEM URATOWANE PRZEZ STRAŻAKÓW ,KONA A WY SIĘ KUCICIE CZY TO BMW LUB COŚ INNEGO ŻENADA
44. Dodane przez Kasia, w dniu - 07-10-2010 16:25
Wina nie lezy niegdy po jednej stronie..po dwa zamiast kłucic sie i rozwazac nad tym ze bmw to auto dla cwaniakow i blacharzy pomyslcie nad tym czy to dziecko przezyje..a nie...jadacy ciagnikiem powinien sie upewnic jeszcze przed skrecaniem a po 2 tam jest ograniczenie ..
45. Dodane przez Kasia, w dniu - 07-10-2010 16:36
Wina nie lezy po jednej stronie ..oboje sa winni ..tylko wpolczuje temu chlopczykowi..brak wyobrazni a nadmiar fantazji kierowcy jednego i drugiego pojazdu
46. Dodane przez katroz, w dniu - 07-10-2010 17:16
Pewnie,że szkoda- tatuś nie zachował ostrozności. Jeśli na terenie zabudowanym wyprzedza się sznur innych pojazdów, to niestety tak to się może skończyć. Równie dobrze mógł jechać pojazd z przeciwka i wtedy oczywiście tatuś by się wciskał miedzy inne autka zmuszając innych - rozważniejszych kierowców do hamowania. A co do przepisów- nie ma takich , które zakazałyby jezdzić traktorem na tej trasie, no i oczywiście nikt- tatuś też - nie przekroczył 50 km/h.
47. Dodane przez och, w dniu - 07-10-2010 19:29
szkoda tych ludzi , może i kierowca tego auta popełnił błąd. Ale największym błędem są rolnicy w swych nieoświetlonych bolidach. Cięzko pracujemy na ich dopłaty by mogli sobie nowe auta w salonach kupować a oni jeszcze się panoszą na drogach niesprawnymi maszynami i powodują wypadki. Gdzie jest policja, jeżdżę duzo po kraju i jeszcze nie widziałem by drogówka wlepiła któremuś z tych nierobów mandat za np. brak oświetlenia
48. Dodane przez wschowianka, w dniu - 07-10-2010 20:43
Śmieszne sa wypowiedzi typu tego mędrca z kom 47 !!!  
Człowieku wypadek zdarzył sie w środku wsi i to tam należy spodziewać się maszyn rolniczych, a nie w mieście , nieprawdaż .  
Dopłaty cię w oczy kłują to weź sie do pracy, tez bedziesz luksusowym samochodem jeździl .
49. Dodane przez ktoś, w dniu - 07-10-2010 21:00
Do poprzednika: nieszczęścia, niestety, zawsze się zdarzają. Tak to juz jest - szkoda. A rolników, zostaw, proszę, w spokoju. A jak smakują te legendarne dopłaty - ochłapy, na które rzekomo pracujesz, dowiedziałbyś się najlepiej, gdybyś przez kilka lat popracował na roli i poprowadził gospodarstwo. Ciekawe, na jaki samochód z salonu byłoby Cię stać?
50. Dodane przez ktoś, w dniu - 07-10-2010 21:03
Moja poprzednia wypowiedź dotyczyła oczywiście kom.47.
51. Dodane przez jarek, w dniu - 07-10-2010 21:12
traktrzysta wykonywałusługi swoim ciągnikiem.i wiem na sto procent że był sprawny technicznie-podwzględem oświetlenia i chamulcow
52. Dodane przez jarek, w dniu - 07-10-2010 21:19
a propo sprzęt wykonyywł usługi.wiem ze był technicznie sprawny.
53. Dodane przez świadek, w dniu - 07-10-2010 21:22
Oczywiście większość w tym momencie zachowuje się jak wszechwiedzący specjaliści i szufladkuje kierowców bmw jako tych nieodpowiedzialnych ,a rolników ,kierowców ciągników jako osoby obojętne na resztę uczestników ruchu drogowego. Gratulację dla tych ograniczonych. 
Z tego co wiem to ciągnik był sprawny a kierunkowskaz włączony dużo wcześniej. Kierowca osobówki jechał z dużą prędkością i nie był w stanie wyhamować. Stała się tragedia.  
Spieszmy się powoli... życzę powrotu do zdrowia wszystkim poszkodowanym.
54. Dodane przez drogowka, w dniu - 07-10-2010 21:57
do kom 8,ty jkis cymbal jestes,albo nie rozumiesz co czytasz jezeli juz mowisz o kodeksie
55. Dodane przez Dębowa Łęka:-), w dniu - 07-10-2010 22:53
Czy ktoś wie może jak się czuje ten chłopiec??? 
Straszna tragedia:-(
56. Dodane przez Amy, w dniu - 07-10-2010 23:16
Zgadzam się z kom.54. 
Do kom.36. sprawdzanie sprawności pojazdów zostaw policji i nie oceniaj z góry. Samochód osobowy na pewno nie jechał przepisowo skoro wyprzedzał sznur samochodów (które nie wyprzedzały i logicznie musiały mieć jakiś powód) i musiał mieć sporą prędkość skoro droga hamowania była tak długa ,a z pojazdów zostały wraki.
57. Dodane przez Zdz. . ., w dniu - 07-10-2010 23:44
wiem dla p.55 jest w szpitalu Zielonej Górze w 
śpiączce farmakologicznej z obrzękiem mózgu.
58. Dodane przez BLISKI, w dniu - 08-10-2010 08:10
zamiast się przegadywać i udowadniać swoje racje - lepiej się pomódlcie za to aby dziecko przeżyło tylko o to !!! 
może ktoś wysłucha tego i ześle iskierkę życia z nieba; bo jak na razie lekarze mu nie dali nawet znikomej szansy na przeżycie,  
może tam na górze ktoś usłyszy i nie pozwoli odejść !!! 
brak wieści przez pierwsze 48h daje mu znikomą szanse - oby telefon nie zadzwonił !!!  
 
IN NOMINE PATRIS, ET FILII, ET SPIRITUS SANCTI. AMEN 
 
ps. zmieńmy się wszyscy bo jak na razie Polak Polakowi wrogiem, zacznijmy być narodem, szanujmy się i pomagajmy a będzie lepiej !!! 
wszystkie te tragedie ostatnimi czasy odnoszę wrażenie że są karą dla nas Polaków za to jacy wobec siebie jesteśmy !!! zmieńmy to w końcu a będzie lepiej !!!  
 
komentarza nr 33 nie będę nawet komentować bo chyba się nie da
59. Dodane przez gość, w dniu - 08-10-2010 08:22
Pezwstancie juz pisać!!mały walczy o życie :cry ..znam tego chłopca i całą ich rodzine .WIELKA TRAGEDIA!!!!
60. Dodane przez Aleksandra, w dniu - 08-10-2010 09:31
Drodzy internauci , bardzo was proszę abyście nie pisali nieprzemyślanych słów,bo to boli...Tragedia Wielka, ale oni wciąż żyją i nie wyobrażam sobie inaczej . Życzymy im szybkiego powrotu do zdrowia,a dla Damianka wielkie serce!!!Jesteśmy z wami choć jest bardzo ciężko. 
Będzie dobrze-musi być.
61. Dodane przez ja, w dniu - 08-10-2010 09:35
ja tez ich znam ... przykre ... ale wierze ze bedzie dobrze :) 3mam kciuki
62. Dodane przez Yaga, w dniu - 08-10-2010 09:35
Modlę się o powrót do zdrowia tego chłopczyka i jego rodziny!!!!Współczucia dla pozostłych członków rodziny!!!
63. Dodane przez fws, w dniu - 08-10-2010 14:16
To może ja wytłumaczę o co chodzi w tym " kierowca bmw " Sam jeżdżę tym samochodem z potężnym silnikiem i o potężnej mocy. Mój samochód ma przewagę nad większością użytkowników drogi w tym że mając taką moc jestem w stanie wykonać z powodzeniem manewr który innym może się wydawać nie do wykonania i nie jest do wykonania. Daje mi to dużą przewagę nad innymi. Sam po sobie wiem,że mimo tego ,ze wydaje mi sie że wykonuje bezpieczny manewr z boku wygląda to jakby jechał jakiś debil.Czyli coś w tym jest . Tego typu samochody wyprodukowane są na zachodnie drogi i na zachodnią kulturę jazdy. Drogi - wiadomo a kultura polega na tym że gdzie trzeba jeździć powoli to się jedzie powoli a gdzie można jeździć szybko to ludzie UMIEJĄ JEŹDZIĆ SZYBKO - u nas odwrotnie. A w tym tragicznym przypadku dwie najważniejsze rzeczy- fotelik i przypięte dziecko oraz ledwo działający i szary kierunkowskaz ciągnika ..no i trzymajmy kciuki za dzieciaka
64. Dodane przez ja, w dniu - 08-10-2010 16:52
Ci ludzie jechali do lekarza..pomyslcie zanim ocenicie.
65. Dodane przez my, w dniu - 08-10-2010 21:39
:cry :cry :cry szybkiego powrotu do zdrowia
66. Dodane przez global, w dniu - 09-10-2010 15:34
BMW 
BĘDZIESZ 
MIAŁ 
WYPADEK  
BMW to wszystko tłymaczy
67. Dodane przez io, w dniu - 09-10-2010 19:08
cos te okolice maja pecha na bmw...
68. Dodane przez mkm, w dniu - 10-10-2010 22:23
tak to jest jak brakuje wyobraźni wiezie rodzine i zapieprza i nie myśli o tym ze może zabic swoich najbliższych :( A co do ciągników to mam tam pole i za każdym razem jak chce skręcić w lewo i mam włączony kierunkowskaz w lewo to i tak mnie wszyscy wyprzedzają kazdemu się spieszy ale trochę wyrozumienia dla innych użytkowników dróg!!
reklama
69. Dodane przez Znajoma, w dniu - 11-10-2010 19:37
Znam kierowcę ciągnika - bardzo rozsądny młody człowiek ....on i jego rodzina też przeżywa strasznie tą tragedię :( cały czas widzi jak chłopiec wylatuje przez przednią szybę ......wszyscy modlimy się o zdrowie dla nich ...a to kto jest winien to już sprawa policji .
70. Dodane przez xd, w dniu - 11-10-2010 19:54
ale urwał
71. Dodane przez ja, w dniu - 12-10-2010 00:09
jesteście tak prostymi ludżmi ze a mi was żal nie znaiscie ich to nie piszcie tepe strzaly
72. Dodane przez DGL, w dniu - 12-10-2010 08:59
Poczynania drogowe tego kierowcy od dawna prowadziły do nieszczęścia.Jeździł jak wariat motorem,samochodem, kładem.Teraz tylko mi szkoda rodziny. A co do komentarza 71 to naucz się pisać po polsku, bo sposób w jaki komentujesz z ciebie robi tępą strzałe...
reklama
73. Dodane przez Gość, w dniu - 15-10-2010 14:58
Oby było wszystko dobrze.! :cry :cry :cry
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom nad jeziorem sta... Stary dęb... 710000
Audyty energetyczne ... Leszno 1
Mieszkanie 48m kłoda... Kłoda 247000
Duże przestronne mie... Leszno 3200
Wyremontowany dom w ... Boszkowo-... 600000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj