Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
6
Maja 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Benedykta, Benita,
Jan, Judyta, Jurand
Do końca roku 239 dni.
Start arrow Góra arrow Zginął pieszy

Zginął pieszy

Zginął pieszy

16.11.2010. Radio Elka, Marcin Hałusek
policja_kogut_noc.jpg65-letni leszczynianin zginął wczoraj wieczorem pod kołami bmw. Do śmiertelnego potrącenia doszło na drodze 323, Leszno – Góra. Policja wyjaśnia okoliczności tragedii. Wiadomo, że kierowca był trzeźwy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Zdarzenie miało miejsce w poniedziałek po godzinie 18.00 na odcinku Sławęcice - Góra. Pieszy 65-latek z Leszna został potrącony przez jadącego bmw
23-letniego mieszkańca gminy Góra. Poszkodowany mężczyzna nie przeżył wypadku. Policja i prokuratura cały czas prowadzą czynności wyjaśniające okoliczności zdarzenia. - Czynności przeprowadził też biegły z zakresu ruchu drogowego. Wiadomo, że do potrącenia doszło, gdy kierowca bmw wyprzedzał inny pojazd. Pieszy był zupełnie niewidoczny, nie miał żadnych elementów odblaskowych, które pozwalałyby go zobaczyć. Czekamy na opinie biegłego, przesłuchani zostaną też świadkowie - podkreśla rzecznik KPP w Górze, Janusz Konopnicki. Od zmarłego pobrano krew do badania, by ustalić jego trzeźwość, kierowca był trzeźwy. (mah)
 
Komentarze (73)
1. Dodane przez kexo, w dniu - 16-11-2010 07:26
teraz zacznie się najazd w komentarzach na młodych kierowców albo na posiadaczy BMW ;// żena..
2. Dodane przez zzz, w dniu - 16-11-2010 08:45
kiedy piesi i roweżyści zaczną być widoczni na drogach? Zapomniałem. Łatwiej postawić foto w Szedźcu przynajmniej jest kasa.
3. Dodane przez kierowca, w dniu - 16-11-2010 08:46
To że trzeźwy, to nie oznacza, że może głupio i bezmyślnie jeżdzić. Extra samochód i exstra wiek kierowcy. Co mnie obchodzi pieszy. Ja jestem najważniejszy na drodze, reszta się nie liczy. Brak wyobraźni. A szkoda. Pieszy też chce żyć, pomimo tego, że nie stać Go na samochód i to jeszcze takiej marki. 
Serdeczne współczucie dla rodziny zmarłego.
4. Dodane przez Adam, w dniu - 16-11-2010 08:58
Jeżdżę samochodem co dzień i wiem że piesi i rowerzyści są w ogóle nie widoczni na drodze, zwłaszcza o tej porze roku. Policja powinna ich karać za poruszanie się po drodze np takiej jak Góra-Leszno za to że nie mają np. żadnych kamizelek odblaskowych.
5. Dodane przez ?, w dniu - 16-11-2010 09:21
A może by tak z głupimi komentarzami wstrzymać się do wyjasnienia przez policję. A swoją drogą kamizelki wiiny być obowiązkowe.I jeszcze jedno ..nim zaczniesz pisać kup sobie słownik
6. Dodane przez kierowca bombowca, w dniu - 16-11-2010 09:30
Młody kierowca BMW z Góry. Nie ma nic straszniejszego niż takie połączenie!
7. Dodane przez ona, w dniu - 16-11-2010 09:32
zgadzam się z Adamem.
8. Dodane przez anonim, w dniu - 16-11-2010 09:51
mijałem pieszego dosłownie minute przed potraceniem. Moge powiedziec tyle ze pieszego wg nie było widac a najgorsze to wyskakiwal pod samochod zeby zlapac stopa. 
 
Wspolczucia dla rodziny.
9. Dodane przez kierowca za granicy, w dniu - 16-11-2010 09:51
do kom3....slaby komentarz,chyba jezdzisz tylko w niedziele do poludnia!CO TU MA DO RZECZY AUTO:BMW EKSTRA AUTO;BUHAHA!
10. Dodane przez obserwatorka, w dniu - 16-11-2010 10:11
DO PIESZYCH I ROWERZYSTÓW !!!!!! Kamizelki i jeszcze raz kamizelki.Rowerzysci was swiatelko w rowerze tez obowiazuje.Nawet dzieci ze szkoly w Glince wiedza ze trzeba chodzic w kamizelce bo chodza w nich codziennie w drodze do i ze szkoly.Az milo patrzec ze od malego sa tego uczeni w szkole
11. Dodane przez ona, w dniu - 16-11-2010 10:11
Myślę, że wszelkie komentarze są tutaj zbędne... jest to tragedia zarówno dla kierowcy jak i rodziny zabitego. Nieważne czy miał 23 lata czy 40 nieważne czy jechał BMW czy Maluchem. Każdy z nas jak i zarówno ktoś z naszych bliskich mógł się znaleźć na miejscu winowajcy i denata. Stało się i już się nie odstanie. Przecież kierowca specjalnie tego nie zrobił... a poza tym nie są jeszcze znane fakty czyja to była wina. W każdym razie ja współczuje rodzinie zabitego i zarazem samemu kierowcy i jego rodzinie... Nie żebym obstawała i broniła czyjejś strony, ale jak się mówi to jest ,,samo życie" i różnie w nim bywa...
12. Dodane przez on, w dniu - 16-11-2010 10:44
No fajnie. Widze ze młody człowiek nie może mieć prawa jazdy i samochodu, bo jak coś się stanie to wina jest jego. Osobiscie miałem ostatnio taką samą sytuacje co ta osoba kierująca BMW i uważam że nic złego nie zrobił. Pieszy powinien być widoczny na drodze, a ten najwidoczniej zrobił sobie mały spacer z Leszna do Góry.
13. Dodane przez adam, w dniu - 16-11-2010 10:50
piesi i rowerzyści niewidoczni ich powinno sie KARAC !!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :(
reklama
14. Dodane przez Aga z Góry, w dniu - 16-11-2010 11:48
Też jestem kierowcą i tez widzę że rowerzyści i piesi mają gdzieś własne bezpieczeństwo właśnie dlatego że nie noszą odblaskowych kamizelek :sigh :sigh  
Stała się tragedia i nie winię ani kierowcy BMV ani tego pieszego bo to nie do mnie należy ale bardzo serdecznie współczuję zarówno rodzinie zmarłego jak i kierowcy tego samochodu :sigh :sigh :sigh
15. Dodane przez kierowca, w dniu - 16-11-2010 11:48
Rowerzystów i pieszych NIE WIDAĆ!!!!!Rozumiecie to panowie Policjanci ??? w mieście słabo widoczni, a poza miastem praktycznie wcale . Dlaczego wystawia się kierowców samochodów na próbę, czy uda się w ostatniej chwili ominąc niewidocznego człowieka lub rower, czy też nie (rosyjska ruletka) :x
16. Dodane przez lalalla, w dniu - 16-11-2010 11:59
dajcie pozwolenie na jazde skuterkiem od przedszkola taka jest prawda dzieci po 12-17 lat nie znaja sie na przepisach ruchu drogowego je\zdza jak chca i to dopiero jkest zagrozenie a bmw auto jak kazde inne czy by jechal bmw czy duzym fiatem tez by potracil bo nie bylo widac pieszego
17. Dodane przez ania, w dniu - 16-11-2010 13:02
Kierowca jest tu zdecydowanie bez winy!!! A ci co piszą tak jak wyżej "Extra samochód i exstra wiek kierowcy." to zdecydowani idioci!! Boze ludzie niech nie przemawia przez was zazdrośc! To ze kogoś stac na bmw nie świadczy wcale o tym ze szybko jezdzi!! A pieszy musiał byc naprawdę odpowiedzialna osoba skoro sprawił sobie spacerek środkiem drogi o 18 gdzie nie ma widoczności na terenie niezabudowanym.. Moim zdaniem może wiek pieszego pozbawił go rozumu i nie był w pełni świadomy ze żyjemy w 21 wieku i istnieje takie coś jak autobus czy taksówka... Sama wiele razy miałam podobne problemy bo ludzie wejdą wszędzie gdzie się da, a nie zdają sobie sprawy ze samochód nawet kiedy jedzie 50km/h to niełatwo jest wychamowac. w szczególności jak wskoczy ci ktoś przed maskę...  
 
współczuję kierowcy
18. Dodane przez kierowca, w dniu - 16-11-2010 13:38
Młody i z Góry wystarczy za cały komentarz.
19. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 16-11-2010 13:43
Co tu dużo mówić ten wypadek musiał być z winy pieszego który był nie widoczny dla kierowcy.Apeluje do ludzi o rozsądek.Szkoda tylko kierowcy tego auta bo myślę że niepotrzebne mu takie przykre doświadczenie.
20. Dodane przez ALF, w dniu - 16-11-2010 13:56
Nie jestem sądem, ale według mnie według tego co piszą dziennikarze Elki to kierowca BMW powinien być niewinny. Dlaczego? Ponieważ jezdnia to nie chodnik. Od dawna jest zakaz chodzenia po jezdni, szczególnie kiedy jadą auta to pieszy ma obowiązek zejść z jezdni na pobocze i nie ważne, ze sobie ubrudzi buty, ma zejść i koniec! Jestem ciekaw finalizacji tej sprawy bo sam kiedyś bym pieszego potrącił w podobnej sytuacji, kierowca to nie bóg na drodze nie może wiedzieć wszystkiego! Jeśli kierowca BMW jechał przepisowo i wyprzedzał w przepisowym miejscu to raczej mu nic nie grozi, pieszy na takiej drodze nie powinien być żadną przeszkodą! Amen!
21. Dodane przez regina, w dniu - 16-11-2010 14:18
nie piszcie głupot bo każdemu z was może przytrafić się taka sama sytuacja
22. Dodane przez ewelina, w dniu - 16-11-2010 14:54
ja też wczoraj miałam fatalną sytucję na drodze. Jechałam 30/h i w ostatnim momencie zauważyłam pieszych na pasach. Dzięki Bogu zahamowałam nie wybaczyłabym sobie, gdybym zrobiła komuś krzywdę. Szkoda tylko, że niektóre przejścia dla pieszych są mało oświetlone i nie widać przechodniów, którzy teraz chodzą najczęściej w ciemnej odzieży. Normalnie po wczorajszym incydencie boję się jeździć autem
23. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-11-2010 14:55
...pieszy jest takim samym uczestnikiem ruchu drogowego jak i kierujacy pojazdem z tym, że nie chronionym...uczestnicy ruchu mają prawo liczyc, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegaja przepisów ruchu drogowego i winien iść lewą stroną drogi...z kolei kierujący pojazdem przy wyprzedzaniu winien sie upewnic czy ma dobrą widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzenia bez utrudnienia komukolwiek ruchu
24. Dodane przez Jacek, w dniu - 16-11-2010 15:20
Obserwator walnij się w ten pusty łeb !!!
25. Dodane przez Zuza, w dniu - 16-11-2010 15:22
szkoda kierowcy bo jest młody i przez nierozważnego pieszego będzie do końca życia pamiętał o tym nieszczęściu.Miałam podobny przypadek z młodym rowerzystą 
w ostatniej chwili go zauwazyłam nie miał nic odblaskowego 
jeszcze ubrał sie na czarno a z naprzeciwka jechał samochód to cud że nic sie nie stało. 
Tu powinna działać policja pouczając takich nieodpowiedzialnych ludzi bez wlepiania mandatu
26. Dodane przez górowianka, w dniu - 16-11-2010 15:29
DO KOM. 18! PRZESTAŃ OBRAŻAĆ GÓRĘ I JEJ MIESZKAŃCÓW BO TO JEST PONIŻEJ MINIMALNEGO POZIOMU INTELIGENCJI I DOBREGO WYCHOWANIA. NIE TYLKO W GÓRZE SIĘ TAKIE RZECZY ZDARZAJĄ, A CHOCIAŻBY W LESZNIE ZDARZA SIĘ TO NA PSACH, A NIE NA NIEOŚWIETLONEJ DRODZE WYLOTOWEJ Z MIASTA. POZDRO
27. Dodane przez ehe, w dniu - 16-11-2010 15:29
w nocy ciężko wypatrzyć nieoznakowanego człowieka, tak samo jak ciezko wypatrzyć nieoznakowany słupek krzak czy barierkę, równie inne zwierzęta leśne, poza małym szczegółem. zwierzynie świecą się oczy.
28. Dodane przez 11, w dniu - 16-11-2010 16:31
To co znaczy ze z Góry to pirat Hmm moim zdaniem pieszy powinien mieć jakaś kamizelke !!! Hmm chopak teraz bedzie miał to przez całe zycie przed oczami,,,,
29. Dodane przez xxx, w dniu - 16-11-2010 16:34
Kamizelki odblaskowe dla pieszych i rowerzystów poruszających się poza terenem zabudowanym powinny być obowiązkowe.Brak wyobrażni i zdrowego rozsądku można zaobserwoać jak Panie z drugiej zmiany z Runolandu lub pieczarkarni jadą do domów nieoświetlonymi rowerami.Po drugie wina zawsze leży po środku ciemno,wąska droga,pojazdy z naprzeciwka oślepiają,jakość nawierzchni marna kierowcy w takich warunkach muszą zachować dodatkową ostrożność zwłaszcza że na tym odcinku drogi często przemieszczają się zwierzęta leśne.Gdyby to wszystko było przestrzegane może było by mniej tak tragicznych zdarzeń
30. Dodane przez kierowca j, w dniu - 16-11-2010 16:41
szkoda fraglesa on od dlugiego czasu tak sie krecil na stopa jezdzil do leszna z leszna do gory on szukal smierci wiem doskonale bo nie raz wyskakiwal na droge az go trafil gosciu i nie wieszac psow na chlopaku ten denat na wlasne zyczenie zgina jak go nie znacie to lepiej nie pisz jeden z drugim glupot jako czlowieka szkoda
31. Dodane przez fragles! kojaze goscia, w dniu - 16-11-2010 18:31
fraglec to kolo z teczka? troszke zaniedbany starszy pan? gosc łapał stopa po ciemku! kursował Leszno-Góra? 
jak to On został smiertelnie potracony to choc to przykre nie zdziwiło mnie wcale! nie raz wyłaził mi pod maske:/ szkoda ...
32. Dodane przez górowianka, w dniu - 16-11-2010 17:16
tak właśnie kamizelki i jeszcze raz KAMIZELKI  
bo nawet dzieci ze szkoły w Glince je noszą i 
tak sie dba o własne bezpieczeństwo i jest miło 
popatrzeć jak nauczyciele tego pilują
33. Dodane przez kierowca, w dniu - 16-11-2010 20:30
Do Górowianka 26,widzę jak się zachowują młodzi kierowcy z rejestracją DGR, kierunkowskazy ich nie obowiązują, prędkość na ul.Lipowej ponad 75 km przejścia dla pieszych dla nich są niewidoczne a co tam, nich się piesi nauczą szybko biegać.
34. Dodane przez georg, w dniu - 16-11-2010 20:45
przydały by się fotoradary na trasach wylotowych z góry wieczorami ulice Głogowska Starogórska wrocławska to istne tory wyścigowe dla pseudo kierowców !!!
35. Dodane przez Mateusz, w dniu - 16-11-2010 21:26
Tak to wlasnie jest jak ludzi chodza wieczorami nie oswietloni i pozniej problemy , a czemu kierowca ma byc winny?? manewr wysprzedzania a ktos wyskakuje na jezdnie , ktos byl nie powazn,
36. Dodane przez ktoś, w dniu - 16-11-2010 22:20
winny jest pieszy!!! 
"Wiadomo, że do potrącenia doszło, gdy kierowca bmw wyprzedzał inny pojazd" 
Kierowca jadąc z Leszna w kierunku Góry wyprzedzając zjechał na lewy pas. Pieszy nie dość że był niewidoczny to jeszcze znajdował się po nieprawidłowej stronie drogi. Przykre ale prawdziwe
37. Dodane przez Polo, w dniu - 17-11-2010 00:21
Wszystko się zgadza, proste to jest... 
Skoro szedł prawą stroną jezdni to na pewno łapał stopa. Jeśli łapał tego stopa na tym, konkretnym odcinku to pewnie ten mężczyzna, o którym jest mowa "wbiega pod maskę". 
Wg. mnie sprawa jest jasna, niestety trafiło na tego chłopaka-kierowcę, a przecież mógł to byc każdy z nas... No, poza "kierowca" kom. nr 3, który możliwe, że jest komunistą i jeździ polonezem, a już dawno temu zapomniał, że kiedykolwiek miał 23 lata ;P 
Do "kierowca" kom. nr 33 
Ja widzę,że wszyscy kierowcy Leszczyńscy mają brudną tylną szybę i dają kierunkowskaz dopiero po wykonanym manewrze! 
To co? Dalej ładujemy wszystkich do jednego wora?
38. Dodane przez e tam, w dniu - 17-11-2010 06:01
kto tam będzie wymyślał obowiązek posiadania odblasku czy kamizelki... ważne, że fajek nie można palić e miejscach publ.
39. Dodane przez Mateusz, w dniu - 17-11-2010 07:54
Tak to walasnie jest jak piesi chodza nie oswietleni , tez mialem kiedys podobna sytuacje. ale moim zdaniem kiedy juz kierowca wyprzedzany zorintowal sie ze jest jeszcze pieszy powinien gwaltownie hamowac zeby umozliwic skonczenie manewru , nie bylem tam niewiem ale dziwne jest to ze pieszy znalazl sie nie po wlasciwej stronie jezdni. A i co to za glupie sformuowania "Młody kierowca BMW z Góry. Nie ma nic straszniejszego niż takie połączenie! " a co kolego zazdroscisz?? Znam posiadacza i wiem ze ciezko pracowal zeby sobie kupic autko , i wiem jeszcze ze ma prawo jzdy 3 lata i zdnego wypadku niemial a takze 0 pukntow karnych dlatego twoje sformuowanie jest zenadą!!
40. Dodane przez olo, w dniu - 17-11-2010 09:17
skoro bmw wyprzedzało inny pojazd to pieszy szedł po lewej stronie, czyli na wprost jadących samochodów z przeciwka, a nie po prawej stronie mnie uczono że tak jest poprawnie bo jak coś jedzie to pieszy widzi
41. Dodane przez iii, w dniu - 17-11-2010 09:27
K.33"kierowca" Pomyśl człowieku jakbyś ty był na miejscu kierowcy!! Kierowca wykonał wszystko zgodnie z prawem ruchu drogowego!! A stereotypy są już nie modne, tak wiec to ze może dwóch nierozsądnych chłopaczków szaleje po Gorze to nie znaczy ze każdy tak jeździ!! Nie znacie kierowcy wiec się nie odzywac!!!!! 
K.39 "Mateusz" ma 100% racje
42. Dodane przez FILU, w dniu - 17-11-2010 10:12
Ja powiem krótko,droga jest do jezdzenia chodnik do chodzenia..A te syfy co anonimowo w piec daja,to niech hamują piętami..
43. Dodane przez ...jacek.., w dniu - 17-11-2010 10:25
..poczytaj sobie ustawę prawo o ruchu drogowym a potem Ty się walnij w łeb...może coś w nim jeszcze zostalo
44. Dodane przez kolega, w dniu - 17-11-2010 10:34
tak się składa że też znam kierowce bmw i z tego co się orientuje w styczniu minie 5 lat jak ma prawo jazdy poza tym pracuje jako kierowca i robi 9 tys km miesięcznie a nie jak inni kierowcy w rok. To jest jego pierwszy wypadek w życiu i współczuje że padło na niego. Jeśli chodzi o pieszego to jaki zdrowy człowiek chodzi o tej porze bez odblasków, nieprawidłową stroną ulicy i w dodatku wskakuje na jezdnie.
45. Dodane przez kierowca, w dniu - 17-11-2010 10:36
Ludzie dajcie sobie spokój. wy sie tu kłucicie jeden przez drugiego a kierowsa napewno jest w szoku do dzis.i kierowca napewno nie jest niczego winien.nie znam takiej osoby która na codzien by chciała kokos potrącic. napewno nie zrobił tego specjalnie.a tak skonczy kazdy chodzacy noca bez kamizelki.a policja niech sie wezmie za takich bo musla ze idą sobie poboczem i nic ich nie obowiązuje.i ze nie stwarzaja zagrozenia.sami sobie szkodza.
46. Dodane przez kolega, w dniu - 17-11-2010 10:49
-z tego ci się orientuje w styczniu minie 4 lata jak kierowca ma prawko 
-pierwszy jego wypadek 
-kierowca z zawodu 
-a bmw to zwykły samochód, zazdrościcie to przestańcie ćpać i pić i tez będzie was stać 
Z drugiej strony pieszy bardzo rozsądny 18 godz nieoświetlony, nieprawidłowa strona ulicy i w dodatku wskakuje na srodek jezdni...pijany albo psychiczny! 
A wy anonimy prawdopodobnie z leszna skoro takie z was cwaniaki to dlaczego jak się tupnie nogą to uciekacie...
47. Dodane przez kierowca, w dniu - 17-11-2010 12:57
do komentarza 3 co ma wspólnego ze posiadał bmw każdemu mogło się przydarzyć a piesi niech chodżą oświetleni to będzie można zobaczyć z daleka a nie tuż przed maska samochodu a potem są kłopoty dal kierowcy
reklama
48. Dodane przez Mała, w dniu - 17-11-2010 13:28
Sama jestem kierowcą i pieszych ani rowery naprawde nie widać wieczorem na drogach. a kierowcy współczuje bo do końca będzie z tym żył
49. Dodane przez ???, w dniu - 17-11-2010 13:36
a co to ze bvmw ??nie pamietacie jakis czas temu w miechowie tez potracono pieszego i zginol i ford escort stary takze co wy sie czepiacie chglopaka bo ma 23 lata ?? i bmw ?? a co to takiego?? jedzcie na gielde i tez kupcie sobie bmw zaden problem,A TY KIEROWCA BOMBOWCA przesadziles lepiej trza bylo nic nie pisac pajacyku :)
50. Dodane przez gora j,, w dniu - 17-11-2010 15:55
bedziesz mial kamizelke bedziesz szedl prawidlowo to i tak masz przeznaczenie to jest po prostu pech
51. Dodane przez kierowca:(, w dniu - 17-11-2010 17:11
POtwierdzam rzecz taką czesto wracałam z pracy z Leszna ok godz 20:30 tego Pana mijałam czesto, bałam się go zabierać bo jeżdżę sama ,ale on wyskakiwał na drogę przed samochód masakra podejrzewam ,że kierowca na którego to trafiło też tak miał
52. Dodane przez iii, w dniu - 17-11-2010 17:39
K.43 "jacek" kolego nie pisz głupot.. To ze masz pustkę w głowie nie świadczy o tym ze każdy tak ma... Nie znasz sprawy to siec cicho! A ust o prawie ruchu drogowym będzie dla ciebie zapewne dobra lektura.. 
współczuje kierowcy
53. Dodane przez Aneta, w dniu - 17-11-2010 20:55
Przeczytałam wszystkie komentarze i stwierdzam jedno, iż jest kilka osób, uprzedzonych do młodych kierowców i zazdroszczących im lepszych samochodów. Znam kierowce BMW i wiem że jest odpowiedzialnym zawodowym kierowcą, bez wypadków. I jak wynika ze wstępnej ekspertyzy policji to nie on zawinił lecz nieoświetlony, źle idący pieszy. A to, iż kierowca ma DGR nie oznacza, że jest bezmyślny.
54. Dodane przez a, w dniu - 17-11-2010 20:57
może zamiast wypisywać głupoty, pomyślałby ktoś o ścieżce 
pieszo rowerowej
55. Dodane przez Ktoś..., w dniu - 18-11-2010 06:39
Witam Wszystkich !!!  
To co się stało - to był 100% NIESZCZĘŚLIWY WYPADEK !!! Każdy mieszkaniec miejscowości położonych na trasie Leszno - Góra, każdy kierowca, który codziennie porusza się tą trasą, nieraz widział i miał osobiście do czynienia z ofiarą i jego zachowaniami na drodze. Potwierdzeniem tego jest liczba postów w tej dyskusji... Niestety konsekwencją tego była śmierć autostopowicza i szkoda tylko, że Nasz kolega musi teraz ponieść tego konsekwencje !!! Nie prawne - bo to oczywiste, że nie było w tym Jego winy. Ale wiecie co, przykre jest to, że szanowne władze Góry i Powiatu Górowskiego, a w szczególności Straż Miejska, wolą zajmować się "swoim" INTRATNYM INTERESIKIEM - FOTORADARAMI - niż dbaniem o porządek i bezpieczeństwo ludzi. Ile razy Pan ze Straży Miejskiej siedząc w czerwonej Yarisie, Corsie w Glince widział tego Pan i jego zachowanie ??? Fotki ważniejsze!!! Żenada !!! Kasa za mandaty idzie na fontanny i inne bardzo ważne inwestycyj-ki...Nie lepiej kupić opaski, kamizelki za ułamek tych pieniędzy ???Rozdać je dzieciom i tym, których po prostu nie stać na to albo tym bezmyślnym. Zająć się tymi, którzy jeżdżą nieoświetlonymi rowerami. Na trasie Góra -Rudna, też krąży Pewna Pani, która zawsze idąc powoduje zagrożenie!!! Nawet ostatnio ktoś ją potrącił ale Ona dalej swoje i jakoś Panowie ze Straży Miejskiej przesiadując na przystanku w Szedźcu "za pan bart" z fotoradarem, znów bardziej zajęci... a za burkiem w UM jacy ważni !!! Co do komentarzy, że z DGR i BMW i 23 lata, to zanim napiszesz tego typu bzdury - pomyśl: Ciebie też mogła spotkać taka sytuacja na drodze i nie byłbyś winny - chciałbyś tak ???!!!
56. Dodane przez Bezpartyjny, w dniu - 18-11-2010 16:54
Popieram komentarze o drogach dla pieszych i itd.kare za to powinny poniesc wladze miasta i gminy.bo lepiej jest postawic radar w krzakach z panami strazy lepiej inwestowac w inne nie potrzebne badziewia.niz Zainwestowac w oswietlenia takich drug chodniki dla pieszych, dróg rowerowych to tez sa uczestnicy ruch ich bezpieczenstwo jest wazne.no coz lepiej inwestowac tysiace w kampanie zeby zostac na stolku i robic podwyzki sobie i swoim kolega z pracy niz dbac o dobro mieszkancow.a swoja droga radar jezdzi nowym autem vw pasatem combi czerwonym z szefem strazy miejskiej:-)
57. Dodane przez do ktosia, w dniu - 18-11-2010 20:24
A może według ciebie strażnik powinien prowadzić tego gościa za ręką! (...) Oczywiście, że był to nieszczęśliwy wypadek, ale z drugiej strony, pieszy ma obowiązek maszerować lewą stroną jezdni, a nie rzucać się na auta łapiąc stopa. 
Po drugie - nie orientujesz się, więc nie otwieraj buzi, jak nie wiesz, że od kilku lat prowadzona w szkołach jest akcja, gdzie odpowiednie służby rozdają dzieciom kamizelki i odblaski! Ale skąd możesz to wiedzieć - siedzisz pewnie w domu ( albo Twoja praca polega na pisaniu od rana kłamstw w internecie), płaszczysz (...) i wszystkich krytykujesz!!! 
Po trzecie - kto jest winien temu, że płaci mandat za zdjęcie? Sam winowajca!!! Więc dlaczego rozgrzeszasz tych, którzy świadomie łamią prawo i stanowią zagrożenie na drodze!!! Ciekawe, co byś człowieku powiedział, jakby rozpędzony kierowca zrobił krzywdę Twojemu dziecku - pewnie pierwszy darłbyś ryja, dlaczego ta straż nie wystawiła mandatu!!!  
PO czwarte - taka jest ich praca - jeżeli sądzisz, że mają fajną, przyjemną pracę - to zatrudnij się tam! Też jakiś buc będzie wypisywał takie rzeczy na Twój temat!!!
58. Dodane przez Do kom. 56, w dniu - 18-11-2010 19:27
Lepiej zainwestować w twoja ortografię!!! 
Co pan zrobił w tym zakresie? Był pan na sesji miejskiej? Wyraził pan swoje niezadowolenie? Przedstawił swoja opinię? Złożył swoją kandydaturę na radnego czy burmistrza? Każdy ma prawo!!! Proszę wystartować w wyborach, zostać radnym, a później ja będę pana oceniała, czy zrobił pan to wszystko,na co teraz narzeka!!!!  
Szkoda tylko, że fotoradar nie wyłapuje ludzkiej głupoty ( oprócz tej za kierownicą) - mielibyśmy z mandatów drugie eldorado!!!
59. Dodane przez do KTOŚ, w dniu - 18-11-2010 19:29
No właśnie, zanim napiszesz jakieś bzdury - to pomyśl dwa razy! ciebie na drodze tez może walnąć samochód!!!I ten co przekroczy prędkość i stuknie ciebie - będzie winny!
60. Dodane przez Kierowca, w dniu - 18-11-2010 19:32
Jeżeli BMW mało sprawne oświetlenie i nie było przez pojazd trzeci z przeciwnej strony to pieszy musiał być widoczny.
61. Dodane przez górowianka, w dniu - 18-11-2010 20:01
Kiedy wam się znudzi to marudzenie na fotoradary :upset Nie będą kierowcy łamać przepisów, to nikt nie zarobi! Czy ta jest takie trudne do zrozumienia!!!! A jeżeli można na baranach zarobić, to bardzo dobrze! Barany są po to, aby je strzyc! :grin :grin :grin
62. Dodane przez znudzony, w dniu - 18-11-2010 20:03
Ktoś, a może ty się tak zajmij jakąś pożyteczną pracą - widzę, że tylko ludzi obserwujesz, a później obsmarowujesz w internecie pod różnymi nickami!!! :grin :grin :grin To jest właśnie ŻENADA!!! :grin :grin :grin :grin
63. Dodane przez góra, w dniu - 18-11-2010 20:34
i bardzo dobrze że stoi z fotoradarem,pewnie was złapał i dlatego te głupie komentarze. a co policja robi aby było bezpieczniej?
64. Dodane przez tak, w dniu - 18-11-2010 20:34
Wiem jak ten koles potrafi jeżdzić, głupi szczeniak. Zero wyobrażi.
65. Dodane przez obserwator, w dniu - 18-11-2010 23:03
Wlasnie!Po Chroscinie tez jak wariat jezdzi!!!Prawko powinni mu zabrac!!! :( Cwaniak!!!
66. Dodane przez gosia, w dniu - 19-11-2010 19:28
hehehe cwaniaki są własnie tutaj ponieważ jako anonim można napisać wszystko, a jednak komuś brakuje odwagi :)  
ale nikogo nie będę bronić i proszę mi tylko powiedzieć kto w Polsce jeździ przepisowo... 
co do fotoradarów moim zdaniem są zagrożeniem a niżeli poprawiają bezpieczeństwo ponieważ widząc nieoznakowaną toyotę opla czy teraz vw odruchowo wciskamy pedał hamulca i nie myślimy że ktoś może jechać za nami...
67. Dodane przez !, w dniu - 19-11-2010 22:29
Ludzie czy wy nie macie co robic ???? Kazdego z nas mogłoby to spotkac, jestem ciekawa czy wtedy wasze opinie byłyby takie same. Chlopak jechal przepisowo a to ze ma BMW to tylko zasluga ciezkiej pracy. A gdyby kierowcą byl 40 letni facet jadacy np fiatem punto to co byscie wymyslili ??? ze za stary, a moze nie ten kolor samochodu ??? Zastanowcie sie lepiej nad swoimi glupimi komentarzami!
68. Dodane przez do gosi, w dniu - 19-11-2010 22:59
Droga Gosiu! Jak ktoś jedzie przepisowo, nie musi wciskać hamulca odruchowo na widok toyoty czy opla! Tłumaczenie twoje jest bezsensowne!
69. Dodane przez znajoma, w dniu - 20-11-2010 09:38
Witam wszystkich.. Słuchajcie ja znam kierowce i powiem wam że on tez ma internet.. Także te wasze komentarze i osądy są zbędne.. Najlepiej nic nie piszcie, proszę was bardzo...  
 
K.60 \"kierowca\" skoro twierdzisz że pieszy był widoczny to chodź spotkamy się po 18 w terenie niezabudowanym, gdzie nie ma oświetlenia i będziesz prawidłowo wyprzedzał auto mając ok 80km/h, a ja będę szła środkiem drogi ubrana na czarna bez odblasków i bez kamizelki.. Sprawdzimy czy mnie zauważysz!!! Twoje szanse są marne... 
K. 64. \"tak\" i K.65.\"obserwator\" zastanówcie się co wy właściwie piszecie!! To ze w waszych oczach 50km/h jest za duża prędkośc na wiosce to siedźcie dalej cicho przed telewizorem!! Zapewne gadacie na kierowce bo sami nie raz chodzicie bez odblasków po drodze!!?? Ludzie idźcie do Szkoły Podstawowej z pierwszą klasa na kurs jak zachowac się na drodze, którędy można chodzic, ze trzeba miec odblaski i pod żadnym pozorem nie można wskakiwac pod maskę!! Zanim coś napiszecie to się nad tym zastanówcie bo takie gadanie nie powinno miec miejsca!! Wy \"Głupie Szczeniaki\", \"Cwaniaki\" itp, itp...
70. Dodane przez Piekło, w dniu - 20-11-2010 10:30
Też jeżdżę dużo busem i wiem jak to jest gdy w nocy ktoś ci wyskoczy !!! Też tak kiedyś szedłem to zapier... rowem ... szkoda chłopaka psyche ma już zaśmieconą :( a ci co piszą że powinni go zamknąć to niech zamkną ryję !!! Bo nie wiedzą jak to jest i co zrobić gdy masz 2 sekundy na reakcje !!! I dla was wszystkich Twoje życie jest tanie, jeśli masz charakter łotra Mokra plama krwi, podpisałem ja wasza wyrocznia !!!
71. Dodane przez kierowca, w dniu - 20-11-2010 14:47
Zbieg okoliczności czy przeznaczenie w ten dzień co zginął ten pieszy podwoziłem go rano do leszna zabrałem go między Glinką a chrósciną zawiozłem do Leszna był jaki był normalny autostopowicz a tu wieczorem ginie
72. Dodane przez slonko, w dniu - 21-11-2010 11:25
widziałam dziesiątki razy tego Pana co chodził codziennie Góra-Leszno....nieodpowiedzialny facet.....zawsze środkiem...wymuszał stopa...a kierowcę znam i jemu współczuje...bo będzie to pamiętał do końca życia....szerokiej drogi.
reklama
73. Dodane przez ktoś, w dniu - 27-11-2010 17:28
skoro też chce żyć to niech o to życie dba, bo według mnie chodzenie bez odblasków, lub jakich kolwiek urzadzeń pozwalających na to by był widoczny jest mówiąc szczerze samobojstwem. Nie mozna teraz zwalać winy na wiek, czy auto kierowcy, bo to akurat najmniej zawinęło. Jeżeli samochód prowadziłby 40 letni kierowca, wtedy tez powiedzielibyście, że to jego wina? :x
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj