Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
5
Maja 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Irena, Teodor,
Waldemar,
DZIEŃ
LEŚNIKA I DRZEWIARZA
Do końca roku 240 dni.
Start arrow Góra arrow Co z wiaduktem nad S5?

Co z wiaduktem nad S5?

Co z wiaduktem nad S5?

04.01.2011. Radio Elka, Hania Ciesielska
ttory.jpgUtrzymanie połączenia kolejowego Bojanowo-Góra pod znakiem zapytania. Linia przecina budowany już odcinek drogi krajowej S5. Połączenie kolejowe może zostać utrzymane, jeśli samorządy nieodpłatnie przejmą linię w zarząd. Wszystko jednak zależy od kosztów tej operacji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Połączenie kolejowe Bojanowo - Góra to nie lada problem dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Prace na odcinku Korzeńsko - Kaczkowo już się zaczęły, ale wykonawca nie może prowadzić ich na terenie przez który przebiega połączenie kolejowe. Zgodnie z postanowieniami podpisanego kilka miesięcy temu porozumienia w razie potrzeby GDDiK miało wybudować nad S5 wiadukt kolejowy, a linię miał przejąć samorząd. Z uwagi na niejasności związane z kosztami takiej operacji rozwiązanie
stanęło pod znakiem zapytania.

W tej sprawie włodarze gminy Góra i powiatu górowskiego rozmawiali w Ministerstwie Infrastuktury z Jakubem Kapturzakiem, dyrektorem departamentu inwestycji kolejowych. W spotkaniu brał udział także szef poznańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Marek Napierała oraz Ewa Świniarska, dyrektor generalny Polskich Linii Kolejowych.

Sporna linia została postawiona w stan likwidacji. Istnieje kilka możliwości rozwiązania problemu. Jeśli żaden z zainteresowanych utrzymaniem linii podmiotów nie przejmie jej, wówczas zostanie ona zlikwidowana. Połączenie może zostać jednak utrzymane, jeśli samorządy nieodpłatnie przejmą linię w zarząd. - Naszą decyzję uzależniamy od tego, jakie koszty są z tym związane - mówił starosta górowski, Piotr Wołowicz. Włodarze skierowali zatem do GDDiK oraz PLK zapytania dotyczące tych kosztów. - Chcemy znać koszty przekazania, utrzymania i włączenia wiaduktu do funkcjonującej linii kolejowej - podkreślał Wołowicz - poprosiliśmy także PLK o informacje o stanie linii, kosztach jej utrzymania oraz modernizacji.

- I tu zaczęły się schody - podkreśla burmistrz Góry Irena Krzyszkiewicz. Pojawiły się bowiem nieścisłości związane z wysokością opłat za utrzymanie połączenia. - Na jednych spotkaniach podaje się kwoty od 9 do 13 tys zł, po czy okazuje się, że dane w ministerstwie są zupełnie inne. Koszty takie mogą wynosić od 200 tys. zł do nawet 3 mln zł za kilometr. Kolejnym problemem jak się okazuje jest także samo przekazanie wiaduktu. - Jeśli otrzymamy go w formie darowizny, będziemy musieli zapłacić prawie 2 mln zł podatku, bo budowla warta będzie 10 mln zł - dodaje Krzyszkiewicz - a kogo będzie na to stać.

Włodarze obu samorządów zgodnie podkreślają, że uchwały dotyczącej przejęcia linii kolejowej Bojanowo-Góra nie będzie do czasu, aż nie zostaną podane dokładne koszty tej operacji. (kas)

 
Komentarze (31)
1. Dodane przez Dodatkowe koszty, w dniu - 04-01-2011 08:13
I po co to? 
Ta linia kolejowa i tak nie będzie zbyt obłożona ruchem. Może lepiej pomyśleć o remoncie drogi 323 bo jeśli w tym roku będzie otwarty nowy most na Odrze to ciężarówki rozjadą tą zdewastowaną ścieżkę na Górę. 
A do tego skutecznie wstrzymuje się budowę jedynego S5 odcinka w okolicy.
2. Dodane przez nn, w dniu - 04-01-2011 08:31
nie ma lini kolejowej Stare Bojanowo-Góra tylko Bojanowo-Góra
3. Dodane przez Dexter, w dniu - 04-01-2011 08:53
Jak Pieprzykowi Zależy To niech Wybuduje Za Własne :)
4. Dodane przez dgr z kazika, w dniu - 04-01-2011 10:04
do Dodatkowe koszty, 
wszystkie firmy ktore chca budowac swe fabryki w Górze maja tylko jedno ządanie MUSZA BYC TORY bez nich nie bedzie inwestycji a wiec jak nie bedzie TORÓW nie bedzie fabryk a jak nie bedzie fabryk nie bedzie pracy., 
ale wy tego nie rozumiecie a za miesiac bedziecie nazekac czemu Górowska strefa ekonimiczna nie dziala, czemu nikt nie inwestuje. odpowiedz macie na poczatku mojej wypowiedzi, 
aha padna tez inne zaklady ktore korzystaja z torów bo beda sprowadzac towar tirami a to drozej i niebezpieczniej, wiec jak nie padna to beda zwalniac ludzi bo musza wiecej zaplacic za transport, koniec w temacie.
5. Dodane przez Dolnoślązak, w dniu - 04-01-2011 10:09
Zachować tą linię za wszelką cenę, to nie tylko relikt przeszłości, ale również nadzieja na przyszłość!!!
6. Dodane przez aaaa, w dniu - 04-01-2011 11:25
zamknac tą linie a inwestorow zapraszamy do wschowy tam linia kolejowa jest utrzymywana;)
7. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 04-01-2011 13:07
Kolej to przeżytek, zadanie swe spełniała 150 lat temu, kiedy dominował transport konny. Dziś tory należy rozebrać i wybudować na tym miejscu drogę. Ziemia pod torowiskiem należy do skarbu państwa (odpada koszt wykupu), odcinki są w miarę proste, połączyć środki przeznaczone na utrzymanie kolei ze środkami na budowę dróg i powstanie funkcjonalna trasa. Należy też zwrócić uwagę na to, że PKP to \"studnia bez dna\" a budżet państwa dawno świeci już pustkami a nawet jest zadłużony po uszy. Im więcej ładujemy pieniędzy w PKP tym jakość usług jest gorsza( co widać, słychać i czuć- zwłaszcza w kibelkach). Oczywiście dotyczy to całej kolei a nie tylko odcinka Bojanowo - Góra. Kolej należy więc jak najszybciej zlikwidować a nie remontować np.dworcow. 
Niedawno remontowano w wielu miastach kina (bo jak zlikwidujemy kina, to powstanie pustynia kulturalna a ludzie cofną się do epoki kamienia łupanego - wieszczyli ćwierćinteligenci). Wpakowano w ten chory pomysl duze pieniadze i ...kina poupadaly. Tak samo bedzie z PKP.
8. Dodane przez do 4. Dodane przez dgr z kazik, w dniu - 04-01-2011 12:49
akurat, tiry są dużo tańsze od koleji, dodatkowo nikt w PKP nie powie ile kosztuje utrzymanie linii, bo tam pjęcie rachunku kosztów w ogóle nie istnieje, a manko pokrywa się z budżetu państwa
9. Dodane przez dgr z kazika, w dniu - 04-01-2011 13:19
do wszystkich ktorzy chca aby zlikwidowac tory, JESTESCIE NAPELNIENI NIENAWISCIA I CHAMSTWEM, a pozamykac trzeba WAS a nie tory bo wy jestescie stoperem ktory zatrzymuje rozwoj tego kraju. Dla takich jak WY to ja nie mam szacunku i nigdy nie bede miał, czekam tylko kiedy wyginiecie i takie ludziska jak WY przestana istniec. Pozdrowienia dla NORMALNYCH obywateli.
10. Dodane przez dgr z kazika, w dniu - 04-01-2011 13:30
Dodane przez dgr z kazik 
W malych ilosciach tak w duzych nie,tir moze po drogach maksymalnie ciagnac 30ton, a 1 wagon moze pomiescic 70 ton czyli ponad 2 tiry teraz wyobraz sobie 20 wagonow , to 40 tirow, i zycze ci te 40 tirow jezdzacych non stop pod twoim oknem, zobaczymy czy zmienisz zdanie, bys blagal o to aby przywrucono ruch kolejowy, nie pozdrawiam.
11. Dodane przez XYZ, w dniu - 04-01-2011 13:34
Ludzie! Nasza władza to jakaś porażka, już walczyła o sąd-zlikwidowali  
księgi wieczyste-zlikwidowali 
tory do Głogowa-rozebrali 
cukrownie-pomału rozbierają 
więc tory do Bojanowa też rozbiorą. 
Oni tylko o stołki i kase umią walczyć.
12. Dodane przez XYZ, w dniu - 04-01-2011 13:42
A czy ktoś mi odpowie na pytanie czemu w POLSCE kolej nie wozi TIRów na wagonach?
reklama
13. Dodane przez 12. Dodane przez XYZ, w dniu - 04-01-2011 13:58
Nie ma odpowiednich wagonów, nie ma portów załadunkowych, nie ma tyle lokomotyw, nie ma nawet jak zabrać turystów z Zakopanego. By uruchomic taki transport trzebaby dziesiatek miliardów inwestycji, a i tak ma to sens tylko jako tranzyt Rosja-Niemcy. Jak wielka to akcja wie każdy kto jechał tunelem pod La Manche i widział załadunek autobusów.
14. Dodane przez dgr z kazika, w dniu - 04-01-2011 14:16
do XYZ bo tiry maja koła i silniki, i polaka mondrego po szkodzie.
15. Dodane przez Znajomy, w dniu - 04-01-2011 14:20
Do kom. 12. W Polsce kolej nie wozi TIR-ow, poniewaz wszyscy decydenci to takie same oszolomy jak ten Pan z komentarza nr 7.
16. Dodane przez Gość, w dniu - 04-01-2011 15:41
W Polsce kolej nie wozi TIR-ow, ponieważ wszyscy decydenci maja udziały w spółkach autostrada Polska.
17. Dodane przez ekonomia, w dniu - 04-01-2011 16:16
Nareszcie starosta i burmistrz mówią do rzeczy. Poprzednie deklaracje przyjęcia kolei i wiaduktu bez analizy kosztów, były nieodpowiedzialne.
18. Dodane przez Obiektywna, w dniu - 04-01-2011 17:03
Różne opinie krążą wokół spornej linii kolejowej. Bulwersuje mnie tylko niedostrzeganie innego problemu, który rozwiązałby częściowo problem naszych dziurawych dróg. Po co tworzyć nową drogę dla setek TIRÓW, skoro ten sam towar (tam, gdzie to jeszcze możliwe) można dowieźć wagonami towarowymi. Mniej dziur i kolein na drogach, większa możliwość załadunku, bezpieczniejsza podróż na długich dystansach (mniej kolizji na drogach krajowych), "normalniejszy" czas pracy dla zawodowych kierowców. Wiadomo, że nie wszędzie można dotrzeć koleją w XXI wieku, ale z pewnością nawet Kodeks Ruchu Drogowego daje pierwszeństwo dla pojazdów szynowych. No więc co dalej? Zainwestujemy w bezpieczeństwo i wygodę transportu kolejowego, czy naprawę nawierzchni różnych dróg? Zwróćcie uwagę, ile powstało nowych (o starych, które stale kilka razy w roku są łatane nawet nie wspomnę!)dziur na naszych polskich drogach. Problem nie zniknie, jeśli częściowo znikną TIRY, ale może w przyszłości tych ŁATEK na drogach krajowych i powiatowych będzie mniej?
19. Dodane przez wacek, w dniu - 04-01-2011 17:05
Elka jest chora -jakie Stare Bojanowo ?
20. Dodane przez WOJJJ, w dniu - 04-01-2011 17:40
przez te tory nawet przejeżdża czasem coś ale za to z dużym towarem wiec jak torów nie będzie to oznacza więcej ciężarówek na drogach w naszych miejscowościach :( :(
21. Dodane przez Tor, w dniu - 04-01-2011 17:56
Te trzy milony złoty rocznie za kilometr torów to chyba z księżyca wzięte. Linia chyba ma 14 km to kwota 42 miliony rocznie , to osłabia. Ciekawy jestem czy włodarzom znane sa zyski jakie (oprócz niewymiernego zysku jaki jest praca dla ludzi) dla kasy powiatu przyniesie strefa. Jeżeli nawet by się wyszło na zero, to warto to zrobic (tzn. przejąc te tory i ten wiadukt) O ile się orientuję to 80% towarów dowożonych i wywożonych ze strefy w Lesznie odbywa się tirami. Nikt nie informuje, jakie są koszty utrzymania wiaduktu. A jest to trasa mocno obciążona i mogą być one bardzo wysokie.  
No cóż, nowo wybrani włodarze ludzie rozsądni , mający li tylko na uwadze dobro społeczeństwa górowskiego zrobią co do nich należy zaprzeczając tym swierdzenieniom (zresztą prawdziwym) jakie pojawiły się w komentarzu nr. 11
22. Dodane przez Bazyliszek, w dniu - 04-01-2011 18:21
Jak można oddawać bez zainteresowania i bez walki coś co należy do miasta i powiatu górowskiego?  
Zaczęli budować drogę a nikt nawet nie raczył zapytać co z tą linią kolejową. Z pewnością nikt nie spodziewał się ze ktoś z górowskiego magistratu parę miesięcy temu ostro upomni się o swoje. Trudno powiedzieć jak było z linią kolejową Góra-Głogów. W tej sprawie było jakoś cicho. 
Nasza nowo wybrana władzo jesteście po to aby walczyć o to wszystko co należy i do gminy Góra i do powiatu górowskiego. Wyborcy liczą na słuszne decyzje służące poprawie i rozwojowi całego powiatu.
23. Dodane przez gośc, w dniu - 04-01-2011 18:32
Po co pakowa w co co nie przynosi zysku. Nikomu to nie potrzbne.
24. Dodane przez expert, w dniu - 04-01-2011 23:27
Po co to wielkie "halo"? Linia od prawie 20 lat jest w stanie likwidacji, PKP chce się jej pozbyć i nie ma się czemu dziwić, obecnie ilość transportów towarowych w ciągu miesiąca jest rzędu 1-2. Przyjazd pociągu do Góry jest prawie niezauważalny, a dla "szczęśliwców" jest to atrakcja turystyczna, wątpliwej bądź co bądź jakości....ostatnio był chyba jeden transport złożony z bodajże 5 wagonów jakieś 2 tyg. przed świętami. Od tego czasu "zero"....po co więc utrzymywać tą chorą inwestycję. Od tego miejsc pracy nie przybędzie, a żądanie inwestorów o utrzymanie linii ze "strefy" można między bajki włożyć. Czas leci, a budowa naprawdę ważnej inwestycji dla Polski jaką jest S5 stoi w miejscu. Samorządowcy górowscy brawo, znowu chcecie namieszać nie znając realiów, czyli tradycyjnie "wywołać burzę w szklance wody".....Tak to jest kiedy Góra "zaściankiem stoi"....
25. Dodane przez dgr z kazika, w dniu - 05-01-2011 10:03
do expert(24) idz na pkp i zobacz tan stoi 11 wagonow, a pociagi do gory przyjezdzaja nie 1 czy 2 jak napisales tylko nawet 5 razy w ciagu miesiaca, zaloze sie ze na pkp byles tylko 2 razy w calym swym zyciu i stad te glupoty wypisujesz, trzeba sie spytac tych co pracuja na dworcowej lub mieszkaja oni wiedza najlepiej kiedy sa te pociagi, zapraszam na you tybe tam mozna znalesc moje filmiki z pociagami w roli glownej na stacji pkp w gorze,
26. Dodane przez Dolnoślązak, w dniu - 05-01-2011 16:05
Do expert(24)...zaściankiem to wieje od Ciebie, a z takim myśleniem to daleko nie zajedziesz. No i jeszcze jedno, naucz się liczyć, bo nie wiem w jaki sposób naliczyłeś te 5 wagonów, buyć może zabrakło Ci palców w drugiej dłoni!!!
27. Dodane przez Anonymus Regis, w dniu - 06-01-2011 13:01
Z czystej ciekawości-czy gdyby jakiś inny od PKP przewoźnik uruchomił połączenia pasażerskie na tej linii, powiedzmy w relacji Góra-Leszno, to czy byliby chętni?
28. Dodane przez O włdarzach powiatu górowskieg, w dniu - 06-01-2011 20:22
Zarówno te poprzednie jak i obecne władze , są odpowiedzialne za wstrzymanie prac modrnizacyjnch drogi S5 na odcinku Poznań-Rawicz. Gdyby nie był wywołany problem budowy wiaduktu na tresie kolei Góra Rawicz modrnizacja by ruszyła pełną parą już w obecnym roku. Wy tych torów nie obronicie, one zaostaną zlikwidowane, bo kolej to zgniłe jajo którego za wszelką cenę chce się pozbyć Państwo i to wcześniej czy później zrobi. Za trzy lata modrnizacja drogi ruszy, ale czy będzie dla Was Górowiacy wiaduk na tej trasie tego nie jestem pewny. To co robicie jest blokadą rozwoju nie tylko Waszego powiatu ale również i przede wszystkim blokadą rozwoju Wielkopolski. Takich spraw się nie zapomina. Pożyjemy , zobaczymy jak na tym wyjdziecie.
29. Dodane przez obserwator, w dniu - 07-01-2011 16:00
P. burmistrz .Co teraz ze strefą,jedną z priorytetów pani działalności.
reklama
30. Dodane przez kolejorz, w dniu - 09-01-2011 13:46
Do 28. Obrona torów i przejęcie przez samorząd, a nawet budowa wiaduktu przez GDDiK to żaden problem. Schody zaczynają się przy kosztach modernizacji i utrzymania tej nieszczęsnej linii. Góra ani na minutę nie zablokowała inwestycji, a błąd proceduralny popełnił inwestor i wie o tym nawet przegadany Szczepański. Wygrażanie paluchami przez ludków zza miedzy świadczy wyłącznie o zarozumialstwie i nieznajomości realiów.
31. Dodane przez ~~mlody, w dniu - 09-01-2011 21:23
DO KOMENTARZA 7 !!!krzysztofa... 
 
gratuluje ci kołchoźniczego myślenia... zlikwidujmy wszystko tak jak chce konowicz i nie bedzie niczego... w 1945 kołchozy niszczyły polskie majatki na Wschodzie, a polacy niszczyli majatki na ziemiach odzyskanych, w 1990 niszczone wszystkie fabryki panstwowe zamykano, robiono dzikie prywatyzacje, bo to bylo komunistyczne i sie nie oplacalo, dzisiaj sie okazuje ze sie oplacalo tylko inaczej tym trzabylo zarzadzac, masz myslenie solidarności z sejmu czyli PIS i PO ktore rowna sie AWS gratuluje wybitnej inteligencji... skoro jestes taki madry to powinines wymyslec inny sposob napedzania skladow kolejowych, ja wiem jakie rozwiazanie jest najlepsze i nie ptrzeba nic likwidowac, mozna byloby otworzyc nowe polaczenia... kolej dzisiaj sie tez oplaci, nawet sie oplaci bardziej jak 150 lat temu, bo dzisiaj tanszy jest bilet kolejowy jak bilet PKS-u!! 
 
do KOM. 8 
czy ty wiesz co to jest ekonomia?? dlatego nikt sie nie liczy z mankiem bo tacy jak wy siedzicie w takich instytucjach jak PKP i wszystko byscie chcieli zlikwidowac zeby tylko samemu się nachapać, moze ta linia nie jest zbyt efektywna ale nie piszcie glupot, ze cale pkp trzeba zlikwidowac... zlikwidujcie pkp to zobaczymy jak ceny skocza do góry... nie bedzie konkurencji dla tir-ów.  
 
BRAVO!! :(
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj