Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Kwietnia 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Góra arrow Policjanci usłyszeli zarzuty

Policjanci usłyszeli zarzuty

Policjanci usłyszeli zarzuty

27.06.2012. Radio Elka, Emilia Wojciechowska
prokuratura_glogow.jpgDwaj policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Górze staną przed sądem w związku ze śmiercią mieszkańca Wąsosza. Akt oskarżenia jest już gotowy. Prokurator zarzuca im niedopełnienie obowiązków służbowych oraz narażenie pokrzywdzonego na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo doznania ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Postępowanie prowadziła Prokuratura Rejonowa w Głogowie. Dotyczyło ono zdarzenia z 25 września ubiegłego roku. Oficer dyżurny KPP w Górze otrzymał zgłoszenie o pobiciu 54-letniego mężczyzny na stacji paliw w Wąsoszu i wysłał tam patrol. - Policjanci nie dokonali tam żadnych konkretnych ustaleń, ale zdecydowali o przewiezieniu mężczyzny do jego miejsca zamieszkania. Mężczyzna był w takim stanie, że trudno było się z nim porozumieć, ale
jeden z klientów stacji, który znał pokrzywdzonego, zaoferował swoją pomoc i razem z funkcjonariuszami pojechał pod jego dom
- powiedziała Liliana Łukasiewicz, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Legnicy. W trakcie otwierania drzwi mężczyzna wypadł z radiowozu i uderzył głową o betonowe podłoże. Wtedy policjanci zdecydowali, że nie zostawią go w domu, ale zabiorą na komendę policji i umieszczą w izbie zatrzymań. - Dopiero decyzją lekarza, który miał orzec o możliwości osadzenia, pokrzywdzony skierowany został do szpitala w Górze, a stamtąd z powodu pogarszającego się stanu zdrowia przetransportowano go do szpitala w Lesznie - dodała Łukasiewicz. Po dziewięciu dniach na skutek obrażeń czaszkowo - mózgowych mężczyzna zmarł.

Nie wiadomo jednak czy obrażenia powstały w wyniku upadku z radiowozu czy wcześniej, podczas jego wizyty na stacji. Mężczyzna był bowiem mocno pijany. Alkoholem częstowali go mężczyźni uczestniczący w zabawie z okazji wieczoru kawalerskiego. - Ustalono, że wielokrotnie przewracał się na ziemię uderzając o nią głową i przez dłuższy czas się nie podnosił. Z pewnością jednak przez nikogo nie został pobity - powiedział Łukasiewicz.

Prokurator uznał, iż funkcjonariusze nie tylko niedopełniali swoich obowiązków nie podejmując właściwych czynności na miejscu zdarzenia, ale nieumyślnie narazili pokrzywdzonego na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo doznania ciężkiego uszczerbku na zdrowiu. - Mimo widocznych obrażeń na głowie mężczyzny, policjanci nie wezwali karetki pogotowia, a samodzielnie zdecydowali o przewiezieniu go do domu - mówiła Liliana Łukasiewicz.

Jeden z podejrzanych policjantów ma 23, a drugi 27 lat. - Obaj nie przyznali się do popełnienia tych przestępstw i odmówili złożenia wyjaśnień - dodała Łukasiewicz. Grozi im do 3 lat więzienia.(emi)
 
Komentarze (128)
1. Dodane przez gość, w dniu - 27-06-2012 19:11
Jeśli odmówili wyjaśnień to są winni -skandal -tylko do 3 lat więzienia.
2. Dodane przez ula, w dniu - 27-06-2012 19:37
Czesiu wreszcie za twoją śmierć ktoś zaplaci.!!!!!!!
3. Dodane przez Teresa, w dniu - 27-06-2012 21:31
WIELKIE KŁAMSTWO,KOBIETA KTÓRA NAGRAŁA FILMIK -WYRAŻNIE ZEZNAŁA ŻE ZADZWONIŁA NA POLICJĘ PONIEWAŻ K(...) KOPIE MĘŻCZYZNĘ-MOJEGO BRATA-PRZYJECHAŁA POLICJA PODALI SOBIE RĘCE NA PRZYWITANIE I K(...) PO ODDANIU MOCZU ODDALIŁ SIĘ,ZEZNAŁ IŻ ODDAŁ MOCZ DLA ŻARTU,POLICJANT (...) WYRAŻNIE ZEZNAŁ IŻ NIE SZUKAŁ SPRAWCY BO KOBIETA NIE PODAŁA RYSOPISU,ORAZ NIE WIDZIAŁ ŻADNYCH OBRAŻEŃ CIAŁA,NATOMIAST POLICJANT K(...) ZEZNAŁ ŻE BYŁY OBRAŻENIA GŁOWY,DAWJ POLICJANCI I DWA ODMIENNE ZEZNANIA,MÓJ BRAT MIAŁ KILKANAŚCIE CIĘŻKICH OBRAŻEŃ ŁĄCZNIE ZE ZŁAMANIAMI ,POSIADAM PEŁNĄ DOKUMENTACJĘ LECZENIA SZPITALNEGO ,NIE MA W LESZNIE ŻADNEJ WZMIANKI ŻE BYŁ PIJANY,PRÓBOWANO SPRAWĘ ZATUSZOWAĆ,PONIEWAŻ BRALI UDZIAŁ POLICJANCI,NIKT NIE POINFORMOWAŁ RODZINY,DOWIEDZIELIŚMY SIĘ 2 DNI PÓŻNIEJ OD OBCYCH LUDZI,POJECHAŁAM Z DRUGIM BRATEM DO SZPITALA ,BRAT BYŁ W STANIE KRYTYCZNYM ,W ZWIĄZKU Z TYM UDAŁAM SIĘ NA KOMENDĘ POLICJI W GÓRZE ,NIESTETY POTRAKTOWANO MNIE BARDZO ŻLE I NACZELNIK KRYMINALNY L(...) KAZAŁ OPUŚCIĆ MI JEGO GABINET-ŚMIEJĄC SIĘ -UMIERAJĄCY,PO 4 DNIACH ZGŁOSIŁAM SPRAWĘ DO PROKURATURY,NASTĘPNIE PRÓBOWAŁAM Z KONTAKTOWAĆ SIĘ Z 2 POLICJANTAMI -BEZSKUTECZNIE -PONIEWAŻ ICH ODPOWIEDŻ BYŁA SZYDERCZA -SKORO ZGŁOSIŁA PANI SPRAWĘ DO PROKURATURY TO TAM PYTAĆ- MÓJ BRAT PROSIŁ ABY POLICJANCI ZOSTAWILI GO ,ON SAM PÓJDZIE DO DOMU ,SĄ TAKIE ZEZNANIA,NIESTETY DWAJ SMARKACZE CHCIELI WYŻYĆ SIĘ NA MOIM BRACIE I TAK TEŻ ZROBILI,NIGDY NIE ZGODZĘ SIĘ Z TAK NISKĄ KARĄ -WIEM ŻE MOJEMU BRATU NIKT ŻYCIA NIE WRÓCI -ALE JEŚLI DOSTANĄ DO 3 LAT ,TO PO WYJŚCIU DOPUSZCZĄ SIĘ PODOBNEGO CZYNU,I NASTĘPNA RODZINA BĘDZIE PRZECHODZIŁA TRAGEDIĘ,DODAM ŻE PO TYM ZAJŚCIU MOJA MAMA POWAŻNIE ZACHOROWAŁA I NIESTETY MIMO IŻ BRAT WOZIŁ DO SPECJALISTÓW -NASZA MAMA ZMARŁA I TU OŚWIADCZAM IŻ PRZEZ 2 POLICJANTÓW ZMARŁA MOJA MAMA ,NIE MOGŁA POGODZIĆ SIĘ ŻE TAK POLICJANCI POSTĄPILI Z JEJ SYNEM,PROSZĘ ABY ADMINISTRATOR NIE ROBIŁ ŻADNYCH SKRÓTÓW W TYM KOMENTARZU.
4. Dodane przez Teresa, w dniu - 27-06-2012 19:58
Gdyby policjanci K(...) I K(...) udzielili pomocy ,wzywając karetkę ,mój brat żyłby i żyłaby nasza mama.Wiem wiele i posiadam dokumenty ,ale nie będę ujawniała ,Ujawnię na sprawie .Przecież to jest nie do pomyślenia -tylko do 3 lat.Dodam że żaden z policjantów nie raczył zwrócić się do rodziny w ramach przeprosin,Mało tego nikt na komendzie nie chciał przyjąć odzieży brata do ekspertyzy ,dopiero po usilnych staraniach przyjęto,W ciągu roku straciliśmy bratową ,brata - dzieci zostały same-a teraz z żalu zmarła nasza mama i tu się pisze do 3 -ech lat.
5. Dodane przez nbv, w dniu - 27-06-2012 19:52
to się teraz zacznie głupie pisanie
6. Dodane przez do P łukasiewicz, w dniu - 27-06-2012 20:00
proszę napisać ,skąd tyle obrażeń głowy , czy tak powiedziała policja w Górze,powiedziała Pani w wywiadzie prasowym że nie było żadnego nagrania ,żadnego filmiku,natomiast jest i filmik i nagranie ,i kto tu kłamie. PANIE ADMINISTRATORZE PROSZĘ UJAWNIĆ MOJE KOMENTARZE -tu nie ma kłamstwa lecz fakty,DOSYĆ MYDLENIA OCZU-Człowiek nieżyje ,nieżyje też jego mama przez policjantów -powtarzała że gdyby nie policjanci jej syn a nasz brat żyłby,To są stróże prawa?Komendant wraz z policjantami śmiali się wprost,Czy na tym polega praca w policji?
7. Dodane przez do administratora, w dniu - 27-06-2012 20:05
dlaczego pan nie pisze całych moich komentarzy,
8. Dodane przez pamięć, w dniu - 27-06-2012 20:15
CZESIU PAMIĘTAMY I BĘDZIEMY PAMIĘTAĆ O TOBIE,BYŁEŚ DOBRYM CZŁOWIEKIEM,PYTANIE NA KTÓRE NIE MA ODPOWIEDZI -DLACZEGO CI TO ZROBILI.
9. Dodane przez JA, w dniu - 27-06-2012 20:16
Nie byli pod domem ,pojechali radiowozem do góry!!!!
10. Dodane przez do 5, w dniu - 27-06-2012 20:19
Co ty piszesz że zacznie się głupie pisanie,tu chodzi o śmierć człowieka.Jesteś BESTIĄ,KANALIĄ.
reklama
11. Dodane przez Agent Bolek, w dniu - 27-06-2012 20:22
Takie coś może wymyślić tylko DGR.No coments.
12. Dodane przez znicz, w dniu - 27-06-2012 20:24
zawsze na Twoim GROBIE pali się znicz,byłeś i jesteś z dobrej strony zapamiętany,wreszcie zapłacą za Twoją CZESIU śmierć.
13. Dodane przez kolega, w dniu - 27-06-2012 20:27
za szybko odeszłeś,za szybko CZESIU,ale nie z Twojej winy ,BRAKUJE CIEBIE,
14. Dodane przez haha, w dniu - 27-06-2012 20:30
policja góroska sie wybroni ,nie jednego pobili i uszło im sucho.
15. Dodane przez DO P ŁUKASIWICZ, w dniu - 27-06-2012 20:37
JAK TO NIE ZOSTAŁ POBITY,SKORO ZEZNANO ŻE KOPANO GO,A CO ROBIONO W RADIOWOZIE? CZEMU NIE WEZWANO KARETKI? OD KIEDY RADIOWÓZ POLICYJNY ZAWOZI DO SZPITALA? SKĄD KILKANAŚCIE CIĘŻKICH OBRAŻEŃ ŁĄCZNIE ZE ZŁMANIAMI GŁOWY?JEST WIELE PYTAŃ-ALE TO NALEŻY WYJAŚNIĆ W SĄDZIE,A PROBLEMU NIE BĘDZIE BO SĄ DOKUMENTY KTÓRE POSIADAM-TERESA-
16. Dodane przez xyz, w dniu - 27-06-2012 20:38
ciekawe co powie rzecznik prokuratury jak sprawa upadnie w sądzie. te oskarżenia to stek bzdur.w/g mnie brak jest jednoznacznych dowodów że ci panoowie dopuścili sie przestepstwa.
17. Dodane przez dgr, w dniu - 27-06-2012 20:39
toż gówniarze 23 i 27 lat i już takie czyny,
18. Dodane przez dgw, w dniu - 27-06-2012 20:59
wiem że ten który zaczął bić ,mieszkaniec wąsosza k(...) uciekł do anglii.to jemu policjanci podali ręce na przywitanie,
19. Dodane przez xxx, w dniu - 27-06-2012 20:50
Nie dziwie się,że rodzina ma żal,każdy by czuł to samo i każdy dochodził by prawdy i sprawiedliwości.
20. Dodane przez K, w dniu - 27-06-2012 20:53
a czemu odmówili wyjaśnień ? boją się wyjaśniać ,bo się pomylą czy o co to chodzi?
21. Dodane przez tny, w dniu - 27-06-2012 20:56
Jak dostana do 3 lat ,to każdy bedzie zabijał ,a 3 latka zleca szybko ,ale oni jeszcze pracują?
22. Dodane przez ..........., w dniu - 27-06-2012 21:10
Czlowiek nie zyje.........a moglby jeszcze kilka lat zyc!!!!!!!!bedziecie dalej bronic policje gorowska???????!co za ludzie!!!!!!!!!jak mogli to zrobic??????zabic czlowieka,mie pomoc mu?????? 3 lata?LUDZIE TEN CZLOWIEK NIE ZYJE!
23. Dodane przez adaż, w dniu - 27-06-2012 21:39
DO PANI TERESY.W TRAKCIE POSTĘPOWANIA NIECH PANI ZŁOŻY WNIOSEK O PRZEBADANIE POLICJANTÓW NA WYKRYWACZU KŁAMSTW.JEŚLI BĘDĄ KŁAMAĆ WYNIK BADANIA BĘDZIE DOWODEM W SPRAWIE. W LESZNIE POLICJANT ZABIŁ NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH KOBIETĘ ,WYPRZEDZAŁ ,PRĘDKOŚĆ PRZEKROCZYŁ O 30 KM .DOSTAŁ ŚMIESZNIE MAŁY WYROK W ZAWIESZENIU I AWANS .ZOSTAŁ KOMENDANTEM W (...) .
24. Dodane przez górowianka, w dniu - 27-06-2012 21:18
Kiedy czytam takie artykuły i komentarze na temat górowskiej Policji to nic mnie już nie dziwi...książkę można by na ten temat napisać...Pani Tereso, współczuję Pani i rodzinie, proszę nie odpuszczać, jeśli ktoś nazywa się stróżem prawa to nie może być ponad prawem.
25. Dodane przez Ip, w dniu - 27-06-2012 21:49
Jak trafił do leszczyynskiego szpitala to nic dobrego...
26. Dodane przez Teresa do 16, w dniu - 27-06-2012 21:50
PRZYKRA DLA CIEBIE WIADOMOŚĆ, UWAŻASZ ŻE BRAK JEDNOZNACZNYCH DOWODÓW -TO CI ODPOWIEM =SĄ JEDNOZNACZNE DOWODY =I W/G CIEBIE ŚMIERĆ -TO STEK BZDUR-ŻAŁOSNY JESTEŚ NIKCZEMNIKU.
27. Dodane przez niechlowianin, w dniu - 27-06-2012 21:58
jestem tez z Niechlowa i rodzinke Pani Teresy wszyscy tam znają i wiedzą jaka jest, zawsze było po trupach do celu, zawsze chciała wszystkim zaszkodzić, niech lepiej zajmie sie domem i swoimi córeczkami a nie tak obczerniać ludzi a zpolicją to ona i jej rodzinka chyba juz nie raz miała do czynienia ale teraz ma okazję się odegrać !!!!
28. Dodane przez TERESA DO KOM.23, w dniu - 27-06-2012 22:04
DZIĘKUJĘ,PROBLEM MAJĄ W TYM ŻE POGUBILI SIĘ W ZEZNANIACH I ZAPOMNIELI ŻE JEST PRZYPADKOWA OSOBA KTÓRA NAGRAŁA PRZEBIEG ,ALE TO WYJAŚNIMY W SĄDZIE.
29. Dodane przez TERESA DO KOM.24, w dniu - 27-06-2012 22:16
TU RÓWNIEŻ DZIĘKUJĘ,ROZUMIĘ ŻE ŻYCIA BRATU NIKT NIE WRÓCI,PRZYKRE W CIĄGU ROKU BRATOWA ZMARŁA,A BRAT W TAK OKRUTNY SPOSÓB-MAM WIELKI ŻAL DO POLICJI GÓROWSKIEJ,PRZEZ NICH ZMARŁA TEŻ NASZ MAMA-NIE MOGŁA POGODZIĆ SIĘ ,ŻE TAK OKRUTNIE ZOSTAŁ TRAKTOWANY JEJ SYN A NASZ BRAT ,NIE ODPUSZCZĘ ,BĘDĘ WALCZYŁA,CHYBA ŻE POSTĄPIĄ ZE MNĄ TAK JAK Z MOIM BRATEM,ZNAJĄC ICH MOGĄ TO ZROBIĆ.
30. Dodane przez gość, w dniu - 27-06-2012 22:37
Tam gdzie jest wódka tam potem są problemy...
31. Dodane przez Teresa, w dniu - 27-06-2012 22:46
JUŻ NA WSTĘPIE TEGO ARTYKUŁU MIJANIE Z PRAWDĄ-OFICER DYŻURNY OTRZYMUJE ZGŁOSZENIE O POBICIU MĘŻCZYZNY -MOJEGO BRATA-NA STACJI PALIW,NATOMIAST P,RZECZNIK KOŃCZY ARTYKUŁ,ŻE Z PEWNOŚCIĄ NIE ZOSTAŁ POBITY- ZOSTAWIAM BEZ KOMENTARZA,BO SERCE PĘKA.
32. Dodane przez R, w dniu - 27-06-2012 22:55
3 lata za smierc prostego czlowieka. ciekawe jaki wyrok bylby za tego policjanta.
33. Dodane przez jurek, w dniu - 27-06-2012 22:59
A nawet gdyby czlowiek byl pijany to mozna go bic i maltretowac?
34. Dodane przez znajomy, w dniu - 27-06-2012 23:03
Powinno byc 50/50.OKO ZA OKO ZAB ZA ZAB!!!!!!!!!!!!!!!!
reklama
35. Dodane przez TERESA ...A, w dniu - 27-06-2012 23:03
JESTEM TROCHĘ NIEZRÓWNOWAŻONA WIĘC WYBACZCIE MI TO
36. Dodane przez ja też, w dniu - 27-06-2012 23:04
ja też jestem z niechlowa i znam bardzo dobrze panią teresę i nie słyszałam aby ktoś o niej coś żle mówił,nie słyszałam że mieli doczynienie z policją a mieszkam bardzo długo,nie pisz za wszystkich nieprawdę, córkę ma jedną za granicą tam mieszka a druga skończyła studia i pisz za siebie ale prawdę ,każdy ją lubi ,chyba że ci czegoś odmówiła i masz nerw na nią
37. Dodane przez przyjaciel, w dniu - 27-06-2012 23:16
Policja w Gorze jest do (...)..tyle tylko mogę okreslic.brakuje mi kumpla razem pracowalismy!byl za cocorka wiem bo mowil.osierocil w takim wieku
38. Dodane przez znajoma, w dniu - 27-06-2012 23:15
Jakbyś był z Niechlowa,to nie pisałbyś nieprawdy,bo ja wiem że ją każdy ale każdy lubi i ona z nikim nie zadziera,a życie prowadzi jak normalna kobieta ,dba o dom i zajmuje się domem a o dzieci zawsze dbała i teraz o córkę też dba,jest w niechlowie lubiana.
39. Dodane przez mieszkaniec Niechlowa, w dniu - 27-06-2012 23:59
Do kom. 27 jakim podłym człowiekiem musisz być żeby takie rzeczy pisać o rodzinie pani Teresy tu chodzi o śmierć bliskiej jej osoby prawdą jest że ''podłość ludzka nie zna granic''
40. Dodane przez DO 35 TERESA, w dniu - 28-06-2012 00:11
PODSZYWASZ SIĘ POD MOJE IMIĘ ,TAK MOCNO CIĘ ZABOLAŁA PRAWDA,BĘDZIESZ ROBIĆ WSZYSTKO ABYM MILCZAŁA -MYLISZ SIĘ.ZDANIE NAPISANE PRZEZ CIEBIE JEST BEZ SENSU I LOGIKI .COKOLWIEK NAPISZESZ -PRZEMYŚL -NIE JESTEŚ ANONIMOWY -CHCESZ WIĘCEJ WIEDZIEĆ O SOBIE?
41. Dodane przez znajome do 27 i 35, w dniu - 28-06-2012 00:21
Oj nieładnie ,piszesz dwa komentarze w jednej osobie i na dodatek w imieniu naszym.my się nie zgadzamy z twoim komentarzem,nie pisz za innych,napiszemy krótko i na temat pani teresa jest osobą tolerancyjną i prawdomówną,ale też nie rzuca słow na wiatr,jest konsekwentna.a ty i tak będziesz wieszał na niej koty bo prawdę pisze.
42. Dodane przez Pani Tereso, w dniu - 28-06-2012 00:41
Widzimy Panią codziennie,jest Pani pogrążona w smutku związanym z żałobą,niedawno zmarła Pani mama,Prosimy nie reagować na głupie komentarze,jest czarna owca nie z Niechlowa,będzie robiła wszystko aby Panią zniszczyć ,stąd 2 komentarze od 1 osoby ,a tylko dlatego że ruszyła Pani policję,a wszyscy wiemy że Pani ma rację,Prosimy nie poddawać się.Znajome z Niechlowa.Mamy rodziny w gminie Wasosz i wiemy że pisze Pani prawdę.
43. Dodane przez ooooooooooooooo, w dniu - 28-06-2012 00:56
i znowu policja górowska,masakra,strach tu mieszkać.
44. Dodane przez hoho, w dniu - 28-06-2012 00:59
To zescie se nabrehtali policjanci,a pewni byliście że wszystko ucichnie,
45. Dodane przez emer, w dniu - 28-06-2012 01:02
Przez taką policję w górze ,wstyd na całą polskę!!!!!!!!!!!!!!!! 
Coście dobrego policjanci narobili!
46. Dodane przez GGG, w dniu - 28-06-2012 01:08
tYCH Policjantów ,tak samo potraktować ,powinno być ich miejsce teraz na ciężkich w kamieniłomach robotach,żadnego jedzenia,picia ,a potem do radiowozu i tak jak oni zrobili z chłopem,nie darować im!
47. Dodane przez do 32, w dniu - 28-06-2012 01:47
Jest wiele ludzi ,którzy zadają takie pytanie,znając policjantów ,to prosty człowiek dostałby dożywocie lub 25 lat,a ze jest odwrotnie to do 3 lat ,a może jak w lesznie awans jeszcze,nic tylko szukać pracy w policji. Tam się dostaje awanse ,podwyżki i robi to co zrobili dwaj gówniarze.
48. Dodane przez KOLEGA, w dniu - 28-06-2012 01:55
CO smarkacze narobili,ludzie gdzie ich rodzice jak wychowali ,CZESIU miał swoje dzieci starsze od tych młokosów,a jak się czują ich rodzice teraz ,nie umieli wychować a pozwololi na policjantów,takiego to od małego widać że nic dobrego,Jak się czuje teraz jedna i druga matka ,a może są dumne z synów policjantów i z ich czynu .
49. Dodane przez hej, w dniu - 28-06-2012 02:02
A jakby wam policjanci ,zabili waszych ojców ,pomysleliście jakie to uczucie,a wam matki ktoś zabił syna,jakbyście to przeżyli.Wiem że matka tego mężczyzny krótko po nim zmarła.Amoże jesteście dumne że macie takich synów policjantów.
50. Dodane przez ee, w dniu - 28-06-2012 06:31
to kumple policjantów na tej stacji byli ?
51. Dodane przez koko, w dniu - 28-06-2012 08:51
Do.kom.37. Nie tylko w Górze bo i w Lesznie i w Gostyniu są takie (...) na komendach. Ale przychodzi na nich czas i to bardzo dobrze. Dobrze też że prokuratura i sądy zrozumiały że ci ludzie też kłamią i popełniają czyny karygodne a jako stróże prawa powinni ponosić podwójną karę!!!!
52. Dodane przez nina, w dniu - 28-06-2012 07:37
niestety ale policjanci i policjantki...zwłaszcza młodzi myslą ze wszystkie rozumy pojedli i że są ponad...ale tak nie jest , czasem obserwuje tych młodych i sie zastanawiam po co oni poszli do policji...podbudowac swoje ego?...i po co prowokujecie swoją postawą młodych ludzi....moze czas przyjrzec sie pracy naszej policji...wkońcu to my wszyscy dajemy im na chleb....
53. Dodane przez Bednarek, w dniu - 28-06-2012 07:57
I bardzo dobrze, nie był nikim ważnym a nawet nie miał magistra.
54. Dodane przez leon, w dniu - 28-06-2012 08:43
W całej sprawie ofiarami są i jedni i drudzy. Brak właściwych rozwiązań systemowych i procedur. Rodzina będzie chciała odszkodowania, adwokaci podsycają atmosferę, prokurator boi się zażalenia i dla świętego spokoju idzie do sądu z dziwnymi zarzutami dla policjantów nie koncentrując się na ustaleniu prawdziwych sprawców odpowiedzialnych za śmierć człowieka. Ot i jaka jest prawda.
55. Dodane przez DO 54 Teresa, w dniu - 28-06-2012 09:42
jak możesz pisać ,ze rodzina chce odszkodowania,a prokurator boi się zażalenia-tu chodzi o śmierć człowieka,czy jeśli tobie w tak okrutny sposób pobito by brata czy ojca ze skutkiem śmiertelnym ,czy milczałbyś,a może Tobie nie zależy na rodzinie -brat ,ojcie czy własne dziecko -co myślałbyś-nie życzę Ci abyś taką tragedię przeżył
56. Dodane przez A., w dniu - 28-06-2012 09:59
PRZERAŻA MNIE TO CO JEST TU PISANE I NIE WIEM DLACZEGO WSZYSTKICH MIERZY SIĘ TĄ SAMĄ MIARĄ , CAŁY CZAS SIĘ MÓWI I NARZEKA NA POLICJĘ GÓROWSKĄ ,A PRZECIEŻ NIE WSZYSCY POLICJANCI W TYM BRALI UDZIAŁ ,A Z PEWNOŚCIĄ NIE BYŁO TAK JAK PISZE SIĘ KRYTYCZNIE I OSKARŻA WIADOMO ŚMIERĆ BLISKIEJ OSOBY JEST CZYMŚ NAJGORSZYM ,ALE NIE NALEŻY KRZYWDZIĆ TEŻ OSÓB KTÓRE MUSZĄ Z TYM ŻYĆ MOŻE NIE DOPEŁNILI SWOICH OBOWIĄZKÓW ,ALE CELOWO NIE CHCIELI DOKONAĆ CZEGOŚ CO MOGŁO BY SPOWODOWAĆ CZYJĄŚ ŚMIERĆ. WIĘC WSPÓŁCZUJĘ PANI I TAK SAMĄ TYM POLICJANTOM KTÓRZY SĄ OSKARŻENI I PROSZĘ OD POWSTRZYMANIA SIĘ OD WYPOWIADANIA SIĘ NA TEMAT OGÓLNY WSZYSTKICH POLICJANTÓW .NIE KTÓRYM ROBI SIĘ WIELKĄ KRZYWDĘ .
57. Dodane przez do Bednarek, w dniu - 28-06-2012 10:02
Nie jestem z tej gminy , ale czytam komentarze i tu nie idzie wytrzymać,taka tragedia,a Ty piszesz okrutnie,czy dlatego że mężczyzna nie był magistrem to trzeba go zabić,czy tak Cię wychowano,Czy tylko magistrzy mają żyć a zwyczjni ludzie zabijani,
58. Dodane przez popieram, w dniu - 28-06-2012 10:05
pOPIERAM KOMENTARZ 52,NAPISANA PRAWDA,TAK JEST ,
59. Dodane przez do A, w dniu - 28-06-2012 10:26
To po co to zrobili,czemu sie nie zastanowili,śmierć jest najgorsza,a ty piszesz że się krzywdzi osoby którzy muszą z tym żyć ,oni żyją i cieszą się życiem,a człowiek nie żyje a co za tym idzie przeczytaj dokładnie komentarz 3 ,ja też winiłbym ,bo jeśli tak się zachowali ,to jak można mieć dobre zdanie o plicji w górze,może i są policjanci w górze z prawdziwego zdarzenia,ale sam widzisz ilu ich krytykuje i nie tylko w tych komentarzach,a ci 2 policjanci w tak młodym wieku i dopuścili się tak wielkiej zemsty,piszesz że muszą z tym żyć ,to czemu czytając komentarze nie zwróciłeś uwagi że mimo to co zrobili nie udali się do rodziny ,może byłoby im lżej ,widać dla nich to kropla w morzu,nie mają skruchy.Można niedopełnić obowiązków ,każdemu się zdarzy ale niedopełnić obowiązków związanej ze śmiercią ,pracując w policji muszą być odpowiedzialni,tu nie ma wytłumaczenia,robili to ze świadomością nie przez pomyłkę.Doczynili się do śmierci ,a to każdego boli.
60. Dodane przez do kom 56 Teresa, w dniu - 28-06-2012 11:00
idąc do pracy w policji,przechodzą szkolenia,muszą nyśleć za innych ,jeśli nie zrobili tego celowo ,to należało wezwać karetkę udzielając pomocy,każdy prosty człowiek by to zrobił,a jak zachowali się oni,nie sądzę aby było im przykro z tego powodu,wręcz przeciwnie,byłam na komendzie ,chciałam zapytać ale niestety potraktowano mnie jak intruza,mam żal ,wielki żal i sądzę że inni w takiej sytuacji też mieli by żal , bo tu chodzi o śmierć bliskiej osoby.A zaraz potem śmierć następnej bliskiej osoby -mamy-przez nich,czy ciężko było skontaktować się z mamą ,mówiłam im że po tym incydencie ,mama bardzo ciężko zachorowała ,ich reakcja była nie do wytrzymania,nie obchodziło ich to ,mimo iż mama czekała na chocby wyjaśnienie-niestety nie doczekała ,zmarła ,czy oni mają sumienie -nie sądzę-tymbardziej że mówiłam im ,że jest bardzo cięzko mamie pogodzić się ze śmiercią syna i stan zdrowia się pogarsza,nie było reakcji z ich strony i proszę nie pisać,że krzywdzi się ich bo nie dopełnili obowiązków,oni żyją , a my nie mamy dwóch najbliższych osób,na domiar tego za taki czyn grozi im tylko do 3 lat,JESZCZE RAZ -JEŚLI CELOWO NIE CHCIELI CELOWO DOKONAĆ CZEGOŚ CO MOGŁOBY SPOWODOWAĆ ŚMIERĆ- DLACZEGO NIE UDZIELILI POMOCY,NIE WEZWALI KARETKI.Gdyby dopełnili swoich obowiązków brat i mama żyliby do dziś.
61. Dodane przez postronny, w dniu - 28-06-2012 11:13
Jak już wcześniej ktoś napisał jest alkohol, zaczynają się problemy. Jeżeli byłto tak, że to uczestnicy wierczoru kawalerskiego częstowali zmarłego alkoholem to czy oni też nie powinni zatroszczyć się o niego gdy już miał "dość"! Ciekawi mnie czy był on zaproszony czy też się sam na tą imprezę wprosił? Ta impreza skończyła sie tragicznie , ale czy inni z tego zdarzenia wyciagna wnioski i nie będą upijać się do takiego stanu żeby do domu dostać się bezpiecznie? Ja mam świdomość tego, że alkohol jest dla ludzi, ale trzeba wiedzieć kiedy i ile go spożyć! Czy to policja i pogotowie ratunkowe ma zajmoważ się wożeniem pijanych? Dlaczego pijani mają wieksze prawa w placówkach służby zdrowia gdy tam ich dowiozą, trzeźwy chory czeka na korytarzu a wkoło pijanego "latają" bo muszą! W tym przypadku policjanci popełnili błąd! Mieli wezwać pogotowie ratunkowe i nie mieli by pewnie żadnych problemów? W treści podano ich wiel , nie podano stażu służby w policji, pewnie zabrakło im doświadczenia. No i jeszcze refleksja w zwiazku z doświadczeniem zawodowym policjantów; jeżeli tak dalej bedzie traktowana ta służba przez rządzących to młodzi policjanci będą się już tylko uczyć nie od starszych doświadczonych policjantów a od bohaterów filmów typu "W11" " kryminalne zagadki ..." itp. Oby takich zdarzń nie było więcej...
62. Dodane przez ala, w dniu - 28-06-2012 13:33
To tragiczna historia, jeżeli policjanci zdecydowali się człowieka pobitego (nieważne, że pijanego) zabrać do radiowozu to powinni udać się z nim bezzwłocznie na izbę przyjęć, nie wiadomo czy ten biedny człowiek by przeżył ale oni nie mieliby go na sumieniu. 
Nie ma na takie proste sprawy w policji procedur? Jeżeli , a policjanci ich nie przestrzegali to są winni i o czym tu dyskutować? 
Co do rodziny, to Szanowni Państwo życzę Wam aby w Waszych sercach i umysłach zagościł spokój, nieważne jak się sprawy potoczą(choć i ja uważam, że winni powinni zostać ukarani.
63. Dodane przez x, w dniu - 28-06-2012 14:49
Przepraszam bardzo policja jechała temu panu pomóc ,a nie zaszkodzić ,chcieli po prostu zawiżdż Go do domu . a gdzie była rodzina tak bardzo teraz rozpacza więc należało zaopiekować się tym panem wcześniej ,a nie teraz gdy stał się wypadek zwalać wszystko na policję . Najgorzej jest osądzać ,a nie szukać winy po części w sobie . Gdy ta osoba pijąc wcześniej nie była otoczona opieką rodziny to dlaczego teraz tak postępuje widocznie chce mieć czyste sumienie . Należałoby trochę się wyciszyć ,a nie szukać sensacji ,bo Ci którzy zawinili karę za swój czyn poniosą .
64. Dodane przez koles do komentarza X, w dniu - 28-06-2012 15:02
Rodzina byla zawsze z nim kontakcie.wedlug ciebie miala za nim chodzic wszedzie?????policja jechala pomoc?no i co pomogla!nie znasz prawdy to NIE PISZ glupot!
65. Dodane przez ...., w dniu - 28-06-2012 15:16
To był wypadek , to nie są głupoty rodzinie należało się zaopiekować osobą nadużywającą alkohol ,a nie teraz szukać usprawiedliwienia dla siebie należało iść zabrać Tego pana do domu i nie wzywać policji ,bo przez takich są zawsze kłopoty .
66. Dodane przez BEZSTRONNY, w dniu - 28-06-2012 15:22
mam wątpliwości skoro kkktos wezwał policję na interwencje na ta stację bo leży pijak to czy nie mozna było najpierw wezwać pogotowia skoro tak był pobity gdzie jest odpowiedzilnosc tych osób . Policjantom postawiono zarzuty narażenia osoby na utrate życia a dlaczego takich zarzutów nie postawiono osoba bedącym na stacji w trakcie tej imprezy to jest temat do rozwazań a nie czy policjanci uśmiercili go czy tez nie . Uważam że prokuratura nie popisała sie śledztwem po prostu znaleziono kozla ofiarnego jakim jest Policja i już.
67. Dodane przez gazer, w dniu - 28-06-2012 20:30
jeżeli ktoś jest winny to trzeba go ukarać ale ... trzeba pamiętać też o tym, że ten Pan gazował przed śmiercią praktycznie codziennie i to lekki flek tylko RSC !!! - gdzie wtedy była troskliwa rodzina !!!
68. Dodane przez ktos, w dniu - 28-06-2012 20:45
Nawet jak czlowiek jest wypity czy moze pijany jak tam chcecie to mozna z nim robic co się chce?a co do rodziny tego pana to co miala za nim chodzic wszedzie?????mial prawo wyjsc i mogl sobie wypic ale nikt nie mial prawa go dobic!!!!!!bo krzywdy nikomu NIE ROBIL.narka
69. Dodane przez do 63, w dniu - 28-06-2012 21:54
A ty byś nie rozpaczał jakby ci ktoś zabił bliską osobę,ja przynajmniej nie widzę aby rodzina szukała sensacji,chodzi o śmierć człowieka ,trudno ci to zrozumieć,myślę że nie ,czytając twój głupi komentarz.
70. Dodane przez poco do 66, w dniu - 28-06-2012 23:25
Człowiek nie żyje a ty sobie żarty robisz ze śmierci,jesteś nic nie wart ,to tyle mogę napisać śmieciu.
71. Dodane przez rodzina, w dniu - 28-06-2012 23:47
NIE MA TAKIEJ KARY DLA POLICJANTÓW , ABY UKOIŁA NASZ BÓL.JEST W NAS TYLE ŻALU ,A JESZCZE CO NIEKTÓRE ZAKŁAMANE KOMENTARZE,
72. Dodane przez zzz, w dniu - 29-06-2012 10:30
popieram kom.68 do śmierci nie zajmowała się nim tak rodzina, bo pił i wstyd im było a teraz nagle się tak zainteresowali bo mogą komuś za to zaszkodzić!!!!!WSTYD
73. Dodane przez do Pani teresy celowo z małej litery, w dniu - 29-06-2012 14:57
szanowan pani prosze o wytłumaczenie co maja wspolnego ze smiercia pani mamy Policjanci bo czegos tu nie rozumie. Jak sobie przypominam to jeden z tych policjantów 2 krotniee ratowal zycie innym ludziom w wyniku powstalych pożarów a Pani pisze że uśmiercili pani brata i matke żalosne sa pani komentarze i naglasnianie sprawy.
74. Dodane przez haha, w dniu - 29-06-2012 16:30
niby czemu zawieszeni policjanci jak niewinni może ktoś odpowie
75. Dodane przez edyta, w dniu - 29-06-2012 16:30
DO KOM.27. Niechlowianinie a może niechlowianko bo nie wiem czy tatuś czy "córeczka" pisała ten kom. Jak oczerniasz to podaj swoje dane by każdy widział a może ja mam to zrobić? Zajmij się swoją rodzinką plotkarską, szperaniem w urzędowych papierach i rozpuszczaniem po wsi plotek na ten temat.
76. Dodane przez Teresa do 73, w dniu - 29-06-2012 16:47
ZAPOZNAJ SIĘ DOKŁADNIE Z PRAWDĄ I CZYTAJ DOKŁADNIE KOMENTARZE TO ZROZUMIESZ,POLICJANCI ZAWIESZENI WEDŁUG CIEBIE OT TAK PO PROSTU.
77. Dodane przez pytanie, w dniu - 29-06-2012 22:22
ciekawi mnie czy policjanci udali sie do rodziny by porozmawiać,byłoby lżej i im i rodzinie,podobno nie,to pewno nie fer z ich strony,
78. Dodane przez DO POSTRONNY-Teresa, w dniu - 30-06-2012 03:01
PROSZĘ NIE PISAĆ BZDUR ,PISAŁAM WCZEŚNIEJ ,POSIADAM PEŁNĄ DOKUMENTACJĘ HISTORII CHOROBY Z LESZNA I TU Z PEŁNĄ ŚWIADOMOŚCIĄ PISZĘ -NIE MA ŻADNEJ ADNOTACJI ŻE BYŁ PIJANY-NIE PISZĘ KŁAMST ,ANI ANONIMOWO,POBITO ZE SKUTKIEM ŚMIERTELNYM BRATA,WINNI SĄ POLICJANCI ,PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ ZANIM NAPISZE SIĘ KŁAMSTWO I NIE SZKALOWAĆ PRAKTYCZNIE ZABITEGO,JEŚLI BYŁOBY INACZEJ -CZY POLICJANTOM STAWIANO BY ZARZUT ORAZ ZAWIESZONO W CZYNNOŚCIAH,CZY TWOIM ZDANIEM MAMY MILCZEĆ BO ZABITO NAM BLISKĄ OSOBĘ ,CZY POLICJANCI KTÓRZY DOPUŚCILI SIĘ TAK OKRUTNEGO CZYNU,MILCZELI BY GDYBY ZABITO IM OJCA LUB BRATA,CZY SYNA,A CZY TY ŻYŁBYŚ SPOKOJNIE Z TAKIM CIĘŻAREM,PODEJRZEWAM ŻE DLA CIEBIE BLISKA OSOBA NIE MA ZNACZENIA,TO JEST MÓJ OSTATNI KOMENTARZ,NA POZOSTAŁE GŁUPIE NIE BĘDĘ ODPISYWAŁA BO ZBYT WIELKĄ MAMY W RODZINIE ŻAŁOBĘ ABY TŁUMACZYĆ SIĘ A CO ZA TYM IDZIE RADZĘ PRZECZYTAĆ MOJE KOMENTARZE OD POCZĄTKU,NIE WIDZĘ PODSTAW ABY UKRYWAĆ SIĘ POD INNYMI POSTAMI.
79. Dodane przez Bobek, w dniu - 30-06-2012 12:26
Do kom 52. A Policjanci nie placą podatkow ?? też placą więc nie mów że dajesz im na chleb. Nie bronie tych dwóch policjantów bo oni mają swój rozum, byli na szkole tam uczono jak postępować w takich sytuacjach a postąpili tak jak postąpili. Więc nie piszcie ze policja taka czy owaka!!! Nie ocenia sie całej policji przez pryzmat tej sytuacji. Chłopaki źle postąpili i za to odpowiedzą i nie bedą pracować w policji. Nie rozumiem ludzi którzy sie smieją z policji i komentują głupio a jak coś sie stanie to gdzie dzwonicie ???????? do babci czy na Policje???
80. Dodane przez aa, w dniu - 30-06-2012 12:27
aa
81. Dodane przez jan, w dniu - 30-06-2012 15:35
po czytaniu tych komentarzy i to co się słyszt wkoło ,napewno nie bede dzwonił na policje,wszyscy wiedzą jakich ma komenda w górze policjantów i kółko sie zamyka.
reklama
82. Dodane przez dodordo 79, w dniu - 30-06-2012 15:43
co z tego że nie będą pracować w policji jak przez nich człowiek nie żyje można zrobić bład nik nie święty a nie bład jak oni zrobili
83. Dodane przez gap, w dniu - 30-06-2012 15:47
słyszałem że podobno chciał iść do domu,mówił dzie mieszka,ale policjanci mieli chęć pojechać do góry i zrobić co zrobili
84. Dodane przez DGR, w dniu - 30-06-2012 17:11
Policja Górowska na telefon o zdarzeniu reaguje tak. Jak dzwonisz ze jest zagrozenie na drodze pytaja czy jestes złosliwym sąsiadem. Jak zgłaszasz awanture w domu każą zmienić meża. Jak coś zginie szukaja informatorów bo sami nie radzą sobie, ale pijanego szybko zwijaja pomimo ze nic nikomu nie zrobił. Przydała by sie tam jakas kontrol policji wrocławskiej.
85. Dodane przez do DGR górowianin, w dniu - 30-06-2012 22:03
Bardzo rozsądny komentarz,jest taka prawda o policji górowskiej i popieram,wydaje mi się że co do pracy policji potrzebna jest , jednak kontrola z Weocławia toco się słyszy i widzi to skandal a oni i tak dalej robia wbrew przepisom i są bez karni,dużo spraw mają już w prokuraturze ,w sądzie i śmieją się bo czują się bezkarni,dlaczego jako stróże praw nie ponoszą podwójnej kary,ich wyroki były takie że zostali zawieszeni i dalej pracują,na rowerze to umią szybko złapać ,albo pijanego bo to najłatwiejsze co potrafią.
86. Dodane przez tygrys, w dniu - 30-06-2012 22:11
CO TU SIĘ ZASTANAWIAĆ I DEBATOWAĆ SĄ WINNI ŚMIERCI MĘŻCZYZNY ,A MÓWIĄ ŻE PIJANY BYŁ,TO DLA NICH NAJLEPSZE WYTŁUMACZENIE,TYLKO CZY ONI W TYM CZASIE BYLI TRZEZWI,TAM BYŁO KILKU POLICJANTÓW W CYWILU,TO NIE MOGLI ICH POUCZYĆ,CZYLI WSZYSCY PO JEDNYCH PIENIADZACH NIE NALEZY PISAĆ ŻE JEST INACZEJ,A JESZCE JEDNO CZEMU ODMAWIAJA WYJASNIEN,AZ TAKIE PEWNIAKI.
87. Dodane przez HEca, w dniu - 30-06-2012 22:23
Ciekawe jest czytałem wyżej że podobno razem byli a innaczej zeznawali,to może temu teraz odmawiają wyja snień bo całkiem się poplączą ,ja tam dałbym dużą karę a że policjanci to podwójną oni winni i nie powinno zlituj się,facet nie żyje a oni mają łazić normalnie do paki na 25 lat,to i może górowska policja trochę zmieni podejście do pracy.
88. Dodane przez Inny, w dniu - 30-06-2012 22:25
Policjanci są zawieszeni, bo takie jest prawo- jak policjant jest po zarzutach to się go zawiesza do czasu zakończenia sprawy. Jeśli jest umorzenie, lub uniewinnienie to się go przywraca w czynnościach, a jeśli Sąd go skaże, to zostaje zwolniony. Zgłoszenie mogło dotyczyć pobicia, ale śledztwo mogło wykazać, że faktycznie pobicia nie było, więc rzecznik nie koniecznie musi mówić nieprawdę. Co do błędu policjantów, to faktem jest że być może (to rozstrzygnie Sąd) przyczynili się przez zaniechanie to śmierci tego człowieka, ale z większości komentarzy wynika, że to oni go zabili ta to jest przegięcie. Ponadto, napisano, że policjanci odmówili składania wyjaśnień, więc nieprawdą jest że rozmijają się z "zeznaniach" bo ich faktycznie nie złożyli ktoś chyba jednak tu kłamie. Faktem też jest że osoby z którymi pił mogli mu pomóc, lub choćby wezwać pogotowie, a tego nie zrobili, im jednak odpowiedzialność nie grozi, a policjantom tak. Tak więc, z oceną lepiej poczekać do końca sprawy w Sądzie, a nie z góry kogoś nazywać przestępcom. W ogólnoświatowym prawie istnieje domniemanie niewinności - aż Sąd prawomocnie nie skaże osobę uważa się za niewinną.
89. Dodane przez paw, w dniu - 30-06-2012 22:37
nie darowałbym ,jakby zrobili takie cośkomuś z mojej rodziny,nie odpuściłbym walczył bym do oporu a na niski wyrok bym sie nie zgodził.
90. Dodane przez do inny, w dniu - 30-06-2012 23:27
Nie ma tu żadnego kłamstwa ,zeznania a wyjaśnienia to dwie różne sprawy,złożyli zeznania w których się pogubili ,ale odmówili wyjaśnień bo boją się że dalej się pogubią,i to sobie zakoduj a potem pisz głupoty i daruj sobie obronę dla morderców i jeszcze jedno jak ktoś jest podejrzany to nie kończy się na jednym przesłchaniu ,chcesz odwrócić uwagę ale twoim kłamztwem.Plicjantom tak bo nie dopełnili obowiązków czytaj w artykule za co usłyszeli zarzuty,choć nie jestem wtajemniczony ale pewne procedury znam i ty tu teraz kłamiesz,czytałem artykuł i komentarze i sądze że jednak są winni i należy im się za ten ich postępek konkretna kara,jak jej nie dostaną to w naszej polsce będą tylko zabójstwa ,morderstwa czynione przez policjantów i dużo tolerancji dla policjantów a tego chyba nikt z nas nie chce,wiem że zachowaniem policjantów wzburzyło się bardzo dużo ludzi nie tylko z powiatu góra
91. Dodane przez dgros, w dniu - 01-07-2012 10:37
powinni zaliczyc zjazd na puszke tam by ich sprowadzili na ziemie :D
92. Dodane przez inny, w dniu - 01-07-2012 14:14
Nie twierdzę, że są niewinni niedopełnienia obowiązków (to oceni prawdopodobnie Sąd), ale pisanie że są zabójcami to jest przesada i kwalifikuje się na postępowania o zniesławienie i tym samym wysokie odszkodowania. A zagrożenie karą 3 lat w więzieniu wynika z treści art. o popełnienie przestępstwa o które są podejrzani i nie mogą dostać więcej bo niby za co - nikogo nie zabili, a nawet chcieli pomóc (nie zabierając go od razu na dołek co powoduje koszty dla pijanego tylko do domu, a potem zawieźli do szpitala), ale jak się okazało w niewłaściwy sposób co prawdopodobnie przyczyniło się do śmierci tego mężczyzny! Z artykułu wyżej wynika, że odmówili składania wyjaśnień, więc nawet jeśli wcześniej byli przesłuchiwani w charakterze świadków, to tak jakby tych zeznań teraz nie było. Ponadto ktoś tu napisał, że ma dokumentację medyczną i nie ma tam wzmianki, że osoba ta była pijana, ale nie napisał czy jest wyraźnie napisane że nie była, czy to w ogóle w szpitalu sprawdzano i to od razu (do kilku godzin) od przywiezienia. Ja sprawę znam, tylko z tego co jest napisane w artykule i w komentarzach, i na tej podstawie wnioskuję. Jak chodzi o policjantów, to od razu są winni, ale na ulicach to mało kto się pochyli nad leżącym na chodniku (bo pewnie pijany - więc nie zasługuję na pomoc i mógł nie pić) ale do więzienia się tych wszystkich przechodniów nie wsadza. Za to jak policjant zamiast wezwać pogotowie zawiezie człowieka do domu a potem do szpitala to od razu morderca.
93. Dodane przez żałosne, w dniu - 01-07-2012 15:05
Widzę tych byłych niby policjantów i cieszą się jak dwa wariaty gadają że i tak nic im nikt nie zrobi ,ale pewniaki co?
94. Dodane przez do inny, w dniu - 01-07-2012 15:26
człowieku co ty piszesz,zeznania nieważne! ,czytałem od początku artykuł jeden i drugi i dobrze rozumię treść tych artykółów a pisze dokładnie że jeden policjant powiedział że nie było żadnych obrażeń a drugi powiedział że były obrażenia ,kto tu kręci ja patrzę na to wszystko obiektywnie jako osoba postronna i śmiech robisz z siebie ,jeszcze może policja chce oskarżyć tych co wiedzą jak było a osoba co ma nagranie,to też nie ważne,i ona też kwalifikuje się o zniesławienie i odszkodowanie,nie strasz bo prawda jest niewesoła z tego co wiem dla policjantów,czytam dobrze i napisał ktoś że chciał iść do domu,a pod domem nie byli ,poczytaj dobrze a jak nie to załóż okulary może szybciej zrozumiesz.znam te sprawe nie tylko z komentarzy ale i od osoby co tam akurat przechodziła i nie pisz co nie wiesz,najlepiej powiedzieć że pijany .
95. Dodane przez dll, w dniu - 01-07-2012 15:37
jak nie twierdzisz to nie oskarżaj według ciebie zeznawali a teraz tych zeznań nie ma?to co policja jednak wsystko może ,nawet wyprzeć się zeznań ,albo ja nie rozumuje albo naprawdę policjanci są nietykalni.To co napisałeś to człowieku albo masz coś na głowie albo z głową żle wnioskujesz ,bo ja czytam i też umię wnioskować.Człowiek nie żyje ,i najlepiej zostawić wszystko ,no bo nieżyje a policjanci mają być bez kary czy o to ci chodzi,ja kogoś pobije i zabije i też powiem o zniesławienie i odszkodowanie bo powiem że był pijany czy pijana jak tam wolisz.
96. Dodane przez do inny, w dniu - 01-07-2012 15:41
Aż mnie podniosło,piszesz bajki,zastępujesz Tuwima czy innego poetę,policjanci niewinni śmiech na sali.
97. Dodane przez kom, w dniu - 01-07-2012 16:04
tak na to wszystko patrzę i doszłem do wniosku że policja w górze może podobno wszystko i są nietykalni,znaczy się mogą najgorsze rzeczy robić a i tak ocena ludzi na ich temat spływa po nich,komentarzu 92 chyba mam rację,oddaję bez odpowiedzi za zabicie psa jaka kara? też odpowiesz że pies był pijany?
98. Dodane przez komentarzu 92, w dniu - 01-07-2012 16:20
Masz też swoje twierdzenie i na to że przywieziony do szpitala w zasadzie nie żył,też spadł z noszy jak czyjaś babcia?żył tylko bo podłączyli go pod aparaturę, co ty na to?jakie twoje twierdzenie ?
99. Dodane przez k92n, w dniu - 01-07-2012 16:25
poczytaj coś napisał@nie twierdzisz,a twierdzisz@sam siebie nie rozumiesz@
100. Dodane przez ja, w dniu - 01-07-2012 17:05
A CO BY ZROBIŁ KOMENTARZ 92 BO CZYTAM I WIDZĘ ŻE SĄ LUDZIE KTÓRYM NIE SPODOBAŁ SIĘ TWÓJ KOMENTARZ,TAK SOBIE MYŚLĘ ŻE POMÓGŁBY DOBIĆ CZŁOWIEKA,MI KOMENTARZ 92 TEŻ SIĘ NIE PODOBA,BEZ ŁADU I SKŁADU I DOBRZE KTOŚ NAPISAŁ W KOMENTARZU 99 WPIERW TWIERDZISZ TAK A PARĘ ZDAŃ DALEJ TWIERDZISZ INACZEJ.COŚ MI SIĘ ZDAJE ŻE TRZEŻWY NIE JESTEŚ.TYLKO PIJAK TAK MOŻE PISAĆ.
101. Dodane przez admin, w dniu - 01-07-2012 17:12
Pani tereso teraz to Pani robi śmiech pośmiewisko z siebie.Komentarz 78 miałaby to być Ostatni kometarz jaki miała Pani miała napisać napisać. Więc po jakiego licha dalej piszesz i ukrywasz się pod innymi nickami................??. 
Komentarze które napisała Pani Teresa to komentarze nr. 85, 86, 87, 93, 94, 95, więc w końcu zamknij tą buzie i daj się wypowiedzieć innym osobą.
102. Dodane przez inny, w dniu - 01-07-2012 21:54
Nie rozmiecie moich intencji. Jeśli policjanci są winni zarzuconych im przestępstw to powinni ponieść zasłużoną karę, ale powtarzam po rak kolejny to nie zabójstwo. Ja, jeśli ktoś publicznie pomawiał by mnie o zabójstwo którego nie popełniłem, to wytoczyłbym mu proces o zniesławienie i żądał odszkodowania.  
Jak chodzi o artykuły, to jest napisane, że pojechali po zgłoszeniu pobicia mężczyzny, więc to ktoś inny pobił tego gościa, a nie policjanci którzy na miejscu byli po fakcie. Jeśli ten sławetny filmik miałby dowieźć czegoś innego to policjanci usłyszeliby inne, poważniejsze zarzuty, a tak nie jest. O tym, że z pobitym pojechano do domu podaje prokuratura więc zostało to pewnie potwierdzone. Zresztą, ze stacji paliw poza zmarłym zabrano też jakiegoś człowieka który chciał mu pomóc więc pewnie to potwierdził. Jak chodzi o zeznania podejrzanych, to jeśli wcześniej taka osoba była przesłuchana w charakterze świadka, to zeznań tych nie bierze się pod uwagę, więc jakby ich nie było. Sąd nie może brać ich pod uwagę i już.
103. Dodane przez do admin, w dniu - 01-07-2012 21:58
piszesz jako admin,nie myslałes głupcze że umiemy sprawdzić ,niewiem czy czyta komentarze ,bo zakończyła na 78 i wiem jak powiedziała nie,,. to u niej święte słowo, jak chcesz to napiszemy pięknie o tobie ,wiesz co mamy na myśli,a jak jesteś bardzo ciekawy to dodam że te komenty pisałem ja i moi koledzy
104. Dodane przez jan, w dniu - 01-07-2012 22:40
rozmawiałem dzisiaj z z tą Panią i powiedziała że nie w jej stylu aby polmizować z nieprawdą,powiedziała co miała napisać napisała ,jak mądry to nie doda głupich komentarzy ,a ona ma żal bo nie ma 2 bliskich osób w czasie pół roku i nie w głowie jej czytanie czyiś kłamst a ja jej przyznaję rację to tyle co chciałem napisać.
105. Dodane przez ty inny do 102, w dniu - 01-07-2012 23:02
boisz sie ujawnić i piszesz pod ksywą poeto.
106. Dodane przez do 102, w dniu - 01-07-2012 23:45
ni ładu ani składu w tym twoim komencie,obracasz,przewracasz chcesz pisac a myli ci sie i wchodza cyrki/a jeszcze sie powtarzasz ni to 5 ni 10.
107. Dodane przez hehedo 102, w dniu - 02-07-2012 11:24
co ty bredzisz zeznania nie wazne,znieważasz Sąd.To na tyle co chciałem ci napisać.
108. Dodane przez Ludzie z Leszna, w dniu - 02-07-2012 17:05
w Lesznie chłopak spadł z wiaduktu. Dlaczego bo policja nie chciała zrobic nic by go uratowac. Stali jak takie słupy a jak ktos prosił panów funkcjonariuszy zeby pomogli chłopakowi zeby go ratowali to w momecie tym zucili sie na tego co prosił skopali go i chłopak wyladował w areszcie z zazutami a chłopak który zwisał z wiaduktu walczy o zycie w stanie krytycznym dlaczego? (...)
109. Dodane przez Teresa do 102,98,63 i nnych krytykujących, w dniu - 02-07-2012 18:37
NIEKTÓRZY W KOMENTARZACH ,PISALI KŁAMSTWA ABY MNIE OCZERNIĆ,ABYM MILCZAŁA ,DOSTAJĘ TELEFONY Z NR ZASTRZEŻONYMI Z POGRÓŻKAMI,MIMO IŻ W TAK OKRUTNY SPOSÓB ZGINĄŁ SYN,NASZ BRAT I TATO.NIGDY NIE PODPISUJĘ SIĘ POD INNYMI POSTAMI ,CO GORSZE ZNALAZŁA SIĘ CZARNA OWCA KTÓRA PODSZYŁA SIĘ POD MOJE IMIĘ ŻE NIBY PRZEPRASZAM I.T.D. JEŚLI POLICJANCI NIE WINNI -DLACZEGO JEST PRZECIWKO NIM AKT OSKARŻENIA-CZY TAK POSTĘPUJA POLICJANCI Z GÓRY, DLATEGO NAJWYGODNIEJ BYŁO PISAĆ ŻE PIJANY, a do kom.108 sami macie przykład jak pracuje policja w polsce.CZY POLICJI WOLNO WSZYSTKO. MAM WIELKI ŻAL STRACILIŚMY BLISKĄ OSOBĘ - A CO NIEKTÓRZY BRONIĄC POLICJANTÓW PISZĄ WIELKIE KŁAMSTWA-NIE MIAŁAM ZAMIARU CZYTAĆ ANI TEŻ PISAĆ ,ALE MIMO TO CHCĘ ABY DO TYCH KTÓRZY STARALI SIĘ UKRYĆ PRAWDĘ DOSZŁO ŻE NIE SĄ PODEJRZANI LECZ OSKARŻENI A TO JEST RÓŻNICA,NIEWINNYCH LUDZI NIKT NIE OSKARŻY ,CHOCIAŻ ŻYCIA NIKT JUŻ NIE WRÓCI BLISKIEJ NAM OSOBIE,ALE NALEŻY PAMIĘTAĆ ,ŻE NAJWYGODNIEJ POWIEDZIEĆ PIJANY ,ALBO UPADŁ I.T.D.TO BYLI MŁODZI LUDZIE 23 I 27 LAT I CO CHCIELI POKAZAĆ,PRÓBOWAŁAM Z NIMI POROZMAWIAĆ,ALE BYLI ZBYT PEWNI SIEBIE, ODSYŁALI DO PROKURATURY BO TAM ZGŁOSIŁAM SPRAWĘ,ŚMIALI SIĘ W TWARZ,MIMO IŻ POWIEDZIAŁAM ŻE KIEDY MAMA DOWIEDZIAŁA SIĘ ,BARDZO CIĘŻKO ZACHOROWAŁA I NIESTETY KRÓTKO PO ŚMIERCI BRATA NASZA MAMA ZMARŁA,MOŻE CI KTÓRZY TAK BARDZO STARALI SIĘ BRONIĆ POLIJANTÓW ,TERAZ ZROZUMIĄ CZY MIELI RACJĘ CZY MOŻE W TAKI SPOSÓB POSTĄBILIBY ,NIE ZWAŻAJĄC CO CZUJE MAMA KIEDY W TAK PRZYKRYCH OKOLICZNOŚCIACH GINIE JEJ SYN,NASZ BRAT I TATO KTÓRY OSIEROCIŁ DZIECI,NIKOMU NIE ŻYCZĘ ABY PRZEŻYŁ TRAGEDIĘ PODOBNĄ DO NASZEJ,BO CIĘŻKO Z TYM ŻYĆ. 
(...)
reklama
110. Dodane przez ola, w dniu - 02-07-2012 19:51
co za głupoty wypisuje ta pani przeciesz kreci sama na siebie bat najpierw samemu trzeba byc w pozadku a potem oceniac innych od tej sprawy jest sad
111. Dodane przez ego 110do, w dniu - 02-07-2012 20:55
a ja czytam i bardzo współczuje,to wielkie nieszczescie w rodzinie.
112. Dodane przez EGO, w dniu - 03-07-2012 16:25
Policjanci wobec prawa są tacy sami jak inni ludzie pracujący w różych zakładach pracy.Powinni być osądzeni jeszcze surowiej bo to oni stanowią prawo a niestetu nagminnie je naginają i łamią.
113. Dodane przez do oli, w dniu - 03-07-2012 17:04
kręci bat ,a to że rzucili do bagażnika to jak myślisz? Ona mało napisała ,ale mam nadzieję że wie kiedy ujawnić.
114. Dodane przez ?????????, w dniu - 03-07-2012 21:05
Co ma alkohol do tego???????wypitego mozna bic,maltretowac wg.was?????jaki by nie byl,nie mieli prawa tego zrobic.
115. Dodane przez poszukiwania, w dniu - 04-07-2012 19:02
panowie policjanci znależli już adwokata?bo sluszlem że szukaja w calej polsce najlepszego.
116. Dodane przez do 115, w dniu - 08-07-2012 03:05
majom już majom.bagażnikowce
117. Dodane przez dgr, w dniu - 08-07-2012 13:20
To jednak prawda że wrzucili chłopa do bagażnika i wieżli do szpital,ja (...) to się nie mieści w głowie,największą karę dla zwyrodnialców NAJWYŻSZA kara dla nich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie ma dla nich zmiłuj się,Nawiększy wyrok muszą mieć, nie darujcie gówniarzom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
118. Dodane przez jaaa, w dniu - 08-07-2012 14:34
powoą karę dla nich !
119. Dodane przez zga, w dniu - 12-07-2012 18:55
do Pani Teresy  
Jest pani świadoma tego że jesli oni okaża sie nie winii to pani moze odpowiadac o oczernianie danej osoby??
120. Dodane przez szok, w dniu - 12-07-2012 23:01
ej ty juz pewny zes niewinny,a ja wiem zes zawieszony no wy dwa,banialuki to se tlmacz niemowlakom,a Pani T,nie groz,ja tam bym wszystkoi wszedzie gadał,bo niezyje i nie ma co ,szkoda chłopa ,tak marnie z nim zrobili A wszyscy sie zastanawiaja jak oni do plicji sie dostali,znam wiele ich co po rodzinie i zawodówke ledwo skonczyli ale sie chwalom ze majom wujkow w policji ,bez szkoły niby szkolenie i fach ma jeden czy drugi,a co 2 to nieuk,ale posade ma i robi jak robi.
121. Dodane przez do 119, w dniu - 13-07-2012 05:58
to żeś winny ,to lepiej nie odwracaj uwagi i nie pisz pierduł,znam sprawę i nie próbuj pisać o oczernianiu,Pani T.nie myśl że głupia,twoje pisanie to śmiechu warte,a lepiej powiedz jej w oczy ,co boisz się?
122. Dodane przez do 120 szok, w dniu - 13-07-2012 06:49
szlag mnie trafia jak czytam twój głupi koment,takiś cwany do idż do pani T.i pogadaj tchurzu,chcesz pozbyć się ciężaru i kołować ,(...)
123. Dodane przez niechlowianin, w dniu - 20-07-2012 21:01
DO KOM.36 NIEWIEM KTO WYPISUJE TAKIE BZDURY O P. TERESIE CHYBA ONA SAMA JAKA TO ONA JEST LUBIANA I SZANOWANA JAK WSZYSCY WYJDA NIE JEDEN RAZ INTERWENIOWAŁA POLICJA BO BYŁY AWANTURY I PIJANSTWO NAWET Z WŁASNOM RODZINOM NIE POTRAFI ZYC W ZGODZIE JAK JA SIE SPOTKA TO LEPIEJ MIJAC ŁUKIEM BO CO SŁOWO TO WIEKSZE KŁAMSTWO
124. Dodane przez niechlowianka do 123, w dniu - 23-07-2012 20:54
NIE JESTEŚ Z NIECHLOWA ,GDYBY TAK BYŁO PISAŁBYŚ INACZEJ,ROBISZ WSZYSTKO ABY OCZERNIĆ ,PODOBNIE JAK OCZERNIAJĄ W KOŚCIANIE ,LESZNIE ,WSCHOWIE RAWICZU CZY GÓRZE I P.DYRETOR W GÓRZE REŻ OCZERNIŁEŚ,CHCESZ TO NAPISZĘ TWOJE CZYNY A MAM PWENOŚĆ ŻE ZE WSTYDU SIĘ SPALISZ ,TYLKO TYPIE CZY MASZ WSTYD?
125. Dodane przez do 123, w dniu - 24-07-2012 22:55
ja tam sie wcale nie dziwie .wpierw pisze ktos wypisuje bzdury,zas pozniej ze ona ,tak mi sie zdaje ze komentarz 123 ma cos z rozumem nie tak jak trza.Ja na miejscu Pani T.bym poprosił o IP tego głupiego komentarza 123 ,bo ja sie domyslam kto to jest 123,napisał o swej rodzince bo jego rodzinka zkłocona a pijacka hoho i jeszcze w oczy kłamie.Pani T.nie ma co czytac komentu ,bo napisał sam o swojrj ;ZGODNEJ I BEZ BURD SWEJ RODZINKI ;My znamy Pania i wiemy jak 123 bruzdzi, a Pani nie mamy nic do zarzucenia,chciał nabrudzic Pani a nie myslał ze gro ludzi skapuje kim 123 jest,on zawsze chamski.
126. Dodane przez DO 123 IWA, w dniu - 25-07-2012 21:57
ALE PISZESZ PIERDOŁY KOMENCIE 123.
127. Dodane przez do 123 NIECHLÓW, w dniu - 31-12-2012 19:28
I tu się mylisz bo z tego co wiadomo to Pani T. nie pije alkoholu,a rodziny już prawie niema,bo i matka jej zmarła,z pozostałą rodziną jest w dobrym kontakcie i nie prawda co piszesz!
reklama
128. Dodane przez xyz, w dniu - 03-09-2013 16:49
Czy wiadomo jaki jest finał sprawy?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Domek na działce ogr... Leszno 89000
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj