Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
2
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow Góra arrow Nauczycielka ma złamaną nogę

Nauczycielka ma złamaną nogę

Nauczycielka ma złamaną nogę

19.09.2012. Radio Elka, Hania Ciesielska
nieletni105.jpgSzkolna bójka dwóch gimnazjalistów skończy się dla nich w sądzie. Chłopakom nic się nie stało, ale ucierpiała nauczycielka, która interweniowała. Podczas szarpaniny została popchnięta i upadając, złamała nogę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Stało się to 11 września w jednym z górowskich gimnazjów. Powiadomieni przez dyrektora policjanci ustalili, że doszło do nieporozumienia między dwoma uczniami, którzy podczas przerwy
zaczęli szarpać się na korytarzu szkolnym. - Kiedy zainterweniowała nauczycielka pełniąca tam dyżur, jeden z chłopaków obrócił się i przez przypadek popchnął panią, która tak niefortunnie upadła, że złamała nogę - opisuje Janusz Szendryk z górowskiej policji.
Funkcjonariusze wszczęli postępowanie, 15-latek i jego o rok starszy kolega zostali przesłuchani. - Chłopak przyznał się, że niechcący pchnął nauczycielkę. Musimy jeszcze przesłuchać poszkodowaną nauczycielkę. Do tej pory było to niemożliwe, ponieważ kobieta jest w szpitalu, miała przeprowadzone dwie operacje - dodaje Szendryk. Jak tylko postępowanie zostanie zakończone, sprawa trafi do Sądu Rodzinnego i Nieletnich. (han)
 
Komentarze (52)
1. Dodane przez STJUDENT, w dniu - 19-09-2012 18:56
A wszystko to bo ciebie kocham Góro,moja Góro.
2. Dodane przez xxx, w dniu - 19-09-2012 19:08
jej co to się dzieje w tych szkołach by się bić na korytarzu i nie winna nauczycielkę tak urządzić !
3. Dodane przez Prokurat, w dniu - 19-09-2012 19:26
Przez przypadek to można kogoś odmienić! 
Dobrze .że ofiarą napaści nie jest uczeń . 
Wskazówka dla policji bo najwyraźniej nie wiedzą jak się zachować 
Z dniem 24 maja 2007 r. nauczyciel uzyskał status funkcjonariusza publicznego i wynikającą z tego tytułu ochronę ukształtowaną na zasadach określonych przepisami Kodeksu karnego. 
 
Napastnika nie zwalnia z odpowiedzialności nawet ewentualna przynależność do PO lub organizacji parapolicyjnch a nawet fundatorów komisariatu. 
 
A gdyby niechcąco wyjął broń? 
Co tam broń . 
Gdyby kopnął radiowóz? 
Wszystkie dzienniki pokazały by ten akt terroru prawda?
4. Dodane przez ewa, w dniu - 19-09-2012 20:21
błahe sprawy ,dziwne że aż dwie operacje przeszła po upadku,no i policja w górze znowu ma okazję zająć się pierdołami,A CZEMU NIE PISZECIE O NAPRAWDĘ SPRAWACH KTÓRE SĄ GODNE UWAGI POLICJANTÓW, no tylko być policjantem w górze i z igły robić widły,poważnymi sprawami to się nie zajmą ,bo sami biorą udział w szahrajstwach,
5. Dodane przez janka, w dniu - 19-09-2012 21:01
uczę w Szkole już dobrych parę lat - przyznaję, że zachowanie uczniow jest skandaliczne. tak wychowują ich RODZICE i ulica. 
A my mamy ich tylko głaskać i stawiać szósteczki bo przecież Rodzice maja genialne dzieci.; A jak mowi się, ze są lenie to nauczyciel jest zły, nie zly ale be, be (bo na takim poziomie są kochani Wasze niedopilnowane dzieci) - dluzej patrzcie w telewizor, pijcie piwko, a dzieci się same wychowają .....
6. Dodane przez ewuniu, w dniu - 19-09-2012 21:24
może napiszsz cos więcej o tych szahrajstwach
7. Dodane przez uczennica, w dniu - 19-09-2012 21:34
Bosh chodziłam do tej szkoły i wiem co tam sie dzieje..
reklama
8. Dodane przez Co chceta, w dniu - 19-09-2012 21:35
Funkcjonariusze wszczęli postępowanie 
Szkoda , że nie pisze z jakiego paragrafu. 
Napaść na funkcjonariusza publicznego 
i rozbój , pobicie , naruszenie nietykalności cielesnej? 
 
Zostaną ukarani pracą społeczną na rzecz wielkiej orkiestry?
9. Dodane przez nie do pomyślenia, w dniu - 19-09-2012 21:37
są takie gimnazja w Lesznie, gdzie takie zdarzenia są NIE DO POMYśLENIA.
10. Dodane przez do kom. 4, w dniu - 19-09-2012 21:39
Jak na ulicy dostaniesz w pysk od małolata, to też powiesz, że nic się nie stało, że to błaha sprawa i pójdziesz dalej? A kto ma się tymi szczylami rozwydrzonymi zająć? Znasz przepisy? Wiesz co wolno nauczycielowi? Wątpię, więc nie pisz głupot! No chyba że to ,,twój" synalek to sprawa błaha!
11. Dodane przez do kom 5, w dniu - 19-09-2012 23:02
chyba sie minelas z powolaniem, bo widze że nie wiesz że szkola tez wychowuje mlodziez, szkoda gadac na was, caly czas narzekacie, jaka ta nasza mlodziez jest zla, a to na ogol sa dorosli winni w tym nauczyciele, ty osobiscie nie masz nic do zarzucenia sobie, no bo kto? ty? a gdzie tam... ty jestes dobrym nauczycielem... flaki mi wywraca we wszystkie strony, 75% nauczycieli powinna byc zwolniana natychmiast, bo sie nie nadaja do tego by byc nauczycielem, a jesli ci zle w polskiej szkole to idz uczyc bambusow spod znaku polksiezyca we francji albo w anglii, to bedziesz stamtad spieprzac w podskokach... zreszta policja tez jest nielepsza bo ujela "groznych bandytow" rzygac mi sie chce na tą wasza moralnosc
12. Dodane przez dozen, w dniu - 19-09-2012 22:42
goracy brawo
13. Dodane przez oburzony, w dniu - 19-09-2012 23:22
nauczyciele potrafią tylko narzekać,jak im to żle,a 2 m-ce wakacji to co fajnie?Kto ma tyle wolnego? Nikt,oj przepraszam nauczyciele!
14. Dodane przez szkoła, w dniu - 20-09-2012 00:39
Drodzy nauczyciele kij zawsze ma dwa końce, a kto powymyślał te prawa ucznia ,przywileje itp ja kończyłam szkołę 30 lat temu i take zachowanie było nie do pomyślenia ale niestety wasze władze czyli kuratorium wam gotuje takie warunki pracy , dzisiaj uczeń to ma same prawa a obowiązków wcale ale nie powieci mi ze to rodzice wymusili na szkole takie zasady !!! Pozdrawiam nauczycieli nie mylić z tymi co udają nauczycieli .
15. Dodane przez takie tam, w dniu - 20-09-2012 01:02
Droga janko, nie wszystkie dzieci sa zle, nie wyszcy rodzice leniwi, sa sposoby aby te zle i niedobre uteperowac w granicach prawa i rozsadku. Drogi do kom5, moze nie 75% ale sporo, tyle, ze sposob zatrudniania, wynagrodzien itp nie preferuje nauczycieli dobrych tylko znajacych kogos tam a ludzie wybitni to juz calkiem w szkole nie chca siedziec. Jak zwykle obie strony maja swoje racje, tyle ze empatia jest na poziomie gruntu. Do tego dolozymy sobie mityczne 5 tys za 18 godzin, tak zeby zdenerwowac wszystkich, pol roku wolnego i inne bajki, co da nam ognista dyskusje pelna emocji a opierajaca sie na mitach i widzimisie. Zlamanie moglo byc przypadkowe, bilo sie 2 facetow bedacych w okresie dojrzewania, wiec hormony swoje zrobily. Robienie z nich na sile grzecznych panienek i tak nic nie da. Kara musi byc kwestia jaka. Jezeli przypadek to prace spoleczne dla obu w ramach ochlodzenia glowy spokojnie wystarcza. Jezeli jednak bylo to zrobione celowo, to juz pelna odpowiedzialnosc jak stanowi prawo i tyle. Pani szanownej zycze szybkiego powrotu do zdrowia, bo przynajmniej dzialala a nie udawala ze nic nie widzi.
16. Dodane przez do kom 4, w dniu - 20-09-2012 07:07
To jest twoim zdaniem błachostka??? No to gratuluije rozumowania...Żal mi Ciebie.Kiedys tego nie było.To co sie teraz dzieje w szkolach to az człowieka nerwy biora. Uczniowie robia sobie co chca,naśmiewaja sie z nauczycieli i nie tylko jak widac po artykule.Ale sadze po twoim kom. Ewa ze ty tą ''błachostke '' popierasz i myslisz ze sie nic nie stalo.Kobieta przeszla dwie operacje ale to tylko ''błachostka'' co nie????
17. Dodane przez xxxxx, w dniu - 20-09-2012 07:36
Nie oszukujmy się ,dzisiaj sa niestety skutki bezstresowego wychowania-nie jesten jakąs tam starą babcią,ale wychwana byłam inaczej -wiedziałam co wolno ,czego nie -miałam szcunek dla ludszi ,zwierząt otoczenia ,a teraz jakie mamy zachwanie?!Każdy dobrze wie -tylko większość boi się o tym głośno mówić.Nie mamy kar,nie mamy władzy a"dzieci-dorastające dzieci"staja sie bezkarne,i skoro w takim załóżmy wieku nastu lat ma takie czynyna swoim koncie,które uchodza płazem ,to nie dziwmy się,ze potem będzie gorzej.Może warto ukierukowywac je już w najmłodzym wieku i kontrolować.Kazdy rodzić powinien wiedzieć gdzie jest i co robi jego dziecko,kiedy nie jest w domu,,,,Nie do pomyślenia ,żeby dzieciaki z podstawówki,albo gimnazjum szwendały się po 23 ej po ulicy.Więcej kontroli nad tym co się dzieje
18. Dodane przez do janki, w dniu - 20-09-2012 08:42
no następna...która obarcza za wychowanie rodziców...totalna spychologia...a wy czego ich uczycie? wymagacie i niszczycie młodych ludzi z problemami, nawet was nie stac na to zeby pomóc uczniowi ....zainteresować sie....olewaja mlodych ludzi rodzice nauczyciele...dorosli...wiec nie spychajcie jedni na drugich tylko pomagajcie...
19. Dodane przez zgadzam sie z kom.15, w dniu - 20-09-2012 08:43
zgadzam sie z tą wypowiedzia w 1000%
20. Dodane przez do wszystkich, w dniu - 20-09-2012 08:48
o matko....kiedys dawno temu ...jakieś 30 lat temu tez sie bilismy w szkołach....po szkole...też broiliśmy...ale nie było takiego halo...żadnego sądu dla niesletnich itd...a rodzice wogóle nami sie nie interesowali, nawet nie rozmawiali bo wszystko było tematem tabu....a wyroslismy na ludzi....ania
21. Dodane przez Do kom 20, w dniu - 20-09-2012 09:12
Owszem, broiliśmy na całego ale niech mi się przyzna ktoś kto popchnął nauczyciela albo wprost pyskował??? 
Rozrabialiśmy ale szacunek do starszych był- czy był to rodzic, nauczyciel czy nawet starszy kolega.
22. Dodane przez gim2, w dniu - 20-09-2012 09:42
i bardzo dobrze ze cos takiego sie stalo w gim 2 od zawsze sa bojki uczniowie ktorzy 'kibluja' po kilka lat i staraja sie terroryzowac innych moze to zmieni podejscie nau. i dyrekcji do takich spraw
23. Dodane przez ja, w dniu - 20-09-2012 09:44
Chciałam tylko dodać, że to rodzice wychowują, a szkoła czyli nauczyciele, psycholodzy, pedagodzy mają wspierać i pomagać w wychowaniu. Gimnazjalistę, który ma 13-16 lat trudno jest nauczyć szacunku do innych, kultury osobistej, dobrych zasad - tego wszystkiego uczy się dziecko w domu, od rodziców i innych bliskich. Zatem nikt nie "obarcza rodziców za wychowanie" - jak niektórzy tu pisali - tylko jest to naszym czyli rodziców obowiązkiem. Rozpoczęła się oczywiście znowu bezsensowna dyskusja o nauczycielach, a może spojrzeć trzeba na całą tę sytuację inaczej, co by było gdyby nauczycielka nie zareagowała i uczniowie bijący się zrobili by sobie krzywdę np. połamali ręce, nosy czy nogi?? To dopiero by było!!!jaka to szkoła, jacy nauczyciela, a tu Pani rozdzielała uczniów, czyli pracowała, pełniła swoje obowiązki i za to jej trzeba podziękować. A tak w podsumowaniu w każdej szkole, szczególnie w gimnazjach bójki są i raczej będą, i mówienie, że w tej a tamtej szkole czegoś takiego nie ma jest kłamstwem.
24. Dodane przez pako, w dniu - 20-09-2012 09:44
i bardzo dobrze ze lepki odpowiedza na to ,jesli rodzice nie potrafili ich nauczyc kultury to niech sad ich nauczy bo szczeniaki nawet w szkolach nie maja poszanowania dla nauczycieli ,czy tez starszych ludzi bardzo dobrze niech odpowiedza za swoja glupote jestem za ukarasniem ich
25. Dodane przez xyz, w dniu - 20-09-2012 10:37
TO JEST BEZSTRESOWE WYCHOWYWANIE DZIECI !!!!!!!!!!!!!!
26. Dodane przez dumna matka czwóreczki, w dniu - 20-09-2012 10:48
Jak czytam komentarze, że szkoła ma wychowywać to mnie szlaq trafia! Ludzie, najpierw zróbcie porządek w swoich domach. Nauczcie dzieci szacunku do siebie, starszych ludzi itp. Jak chodziłam do szkoły a jest to ponad 30lat temu, to było nie do pomyślenia by uwagi ze szkoły uchodziły bezkarnie w domu. To w domu był rygor, kontrola... to rodzice nas wychowywali a nie szkoła. Szkoła uczyła, ale inteligencję i kulturę mamy wyssaną z mlekiem matki! Szkoła może wspierać. Nad dzieckiem należy pracować cały czas, nie tylko jak robi w pieluchy. Kto z Was czyta bajki dziecku? Kto z Was interesuje się i pyta jak było w szkole, co jest zadane itp? Posyłacie dzieci na dodatkowe zajęcia bezpłatne, które odbywają się w szkołach? Nawet nie wiecie, że takie są, bo tak się interesujecie swoimi dziećmi! Nie jestem nauczycielką, a gdybym nią była to niejeden w szatni dostał by za chamstwo w pysk! Z Waszymi rozwydrzonymi dziećmi tylko tak trzeba postępować, bo na łeb narobią dzięki Wam! Jak Wam szkoła publiczna nie odpowiada, to możecie wysłać swoje ,,orły" do szkoły prywatnej. Jak zaczniecie płacić za naukę swoich pociech, to dopiero docenicie rolę nauczyciela! Skończcie wymagać od nauczycieli a zacznijcie wymagać od dzieci i siebie! To do tych, co mają pretensje do nauczycieli! Wychowałam 4 dzieci, wszystkie po studiach i nigdy złego słowa nie mówiłam na nauczycieli, natomiast moja siostra ciągle na nich narzekała, że nic nie robią. Ale jak moje dzieci goniłam do nauki to jej biegały po ulicy...skończyło się tym, że nawet nie pokończyły zawodówek. Wasza postawa jest taka sama! Dziś jak nauczyciel Wam mówi, że jest dziecko niegrzeczne, to robicie głupie gęby i teksty typu...a w domu jest taki grzeczny buhahaha. Do roboty leniwi rodzice - SPYCHOLODZY! Zaznaczam, ze nie wszyscy, ale większość!
27. Dodane przez tomm, w dniu - 20-09-2012 10:56
PROSTA RZECZ GŁOSUJCIE NA KACZYŃSKIEGO A MACIE PEWNE ŻE GIMNAZJA ZLIKWIDUJĄ niemcy mówili nam nie róbcie tego błedu co my oni odeszli od gimnazjów a my... To prawda rodzice wychowują a nauczyciele mają wspomagać rodzica u ucznia mają byc pomocą a nie wychowywać za nich. sam jestem nauczycielem uczyłem w gimnazjum i powiem, że zachowanie straszne klnięcie na lekcji, niesłuchanie i mozna wymieniać wiele innch powodów. RODZICE zacznijcie wychowywać swoje dzieci a nie bo zapracowani i wpatrzeni w telewizor. Z dzieckiem trzeba rozmawiać...
28. Dodane przez ANONIM, w dniu - 20-09-2012 11:36
A MÓGŁ ZABIĆ!!!!!
29. Dodane przez do kom.18, w dniu - 20-09-2012 12:03
W pierwszej kolejności najbliżej dziecka są rodzice! Jeśli ty nie widzisz problemów swojego dziecka to kto ma je widzieć? Nauczyciel, sąsiad? Dziecko w szkole jest ok. 6h, rodzice z dzieckiem 18h i nie widzą problemu? Ty chciałabyś mieć spokój...naklepać dzieci a inni niech wychowują. Tą spychologię właśnie widać u ciebie! Tacy jak ty niszczą młodych, bo nie potraficie pokierować własnym 1 czy 2 dzieci. Nauczyciel ma kierować 30stką ! Kto uczy dzieci korzystania z nocnika, by nie robiło w pieluchy? Kto uczy dzieci takie drobne rzeczy jak wiązanie butów? Chodzą rozciamciane po lekcjach i depczą po sznurowadłach! Czy to tak trudno nauczyć takich prostych rzeczy? Takie proste sprawy świadczą o was leniach! WSTYD
30. Dodane przez lol, w dniu - 20-09-2012 14:14
przynajmniej nie ma biologi
31. Dodane przez ZSZ, w dniu - 20-09-2012 16:19
PATOLOGIA !!!
32. Dodane przez ona, w dniu - 20-09-2012 16:21
Brawooooooooooooo dla dumnej matki kom 26. Święta prawda.Rodzice i ich dzieci to chodzące ideały a nauczyciele bebebe. Najlepiej obwiniać kogoś winą tylko nie samego siebie. I najlepiej komuś wytykać 2 miesiące wakacji itd. itp...
33. Dodane przez XYZ, w dniu - 20-09-2012 16:30
Zapytajcie już nie rodzicow ale Babcie i Dziadków jak było kiedyś w szkole jacy byli nauczycieke.Nikt nie miał prawa rozmawiać na lekcji nie mówiąc już o pyskowaniu czy nie uwazaniu co mówił nauczyciel.Jak się poskarżyło w domu że nauczyciel nakręcił za ucho to w domu był jeszcze wpieprz.Nauczyciel kiedyś to był autorytet dla ucznia w szkole nr.2 uczył śp.p.Hryniewicz to siedzieliśmy na lekcji i muchę było słychać jak leciała,nie daj boże rozmawiać czy nie uważać dzisiaj to bajka.
reklama
34. Dodane przez do kom 3, w dniu - 20-09-2012 20:46
Nie wymagasz od górowskiej policji zbyt wiele? wydaje ci się ze znają prawo???statystyki pewnie tak ale prawo?
35. Dodane przez HaE, w dniu - 20-09-2012 21:00
Niema biologi :D
36. Dodane przez magic, w dniu - 20-09-2012 21:36
Zlikwdować te AWS-owskie PATOLOGICZNE twory, jakimi są GIMNAZJA. Rozluźnienie dyscypliny w szkole nastąpiło z chwilą wprowadzenia (tylnymi drzwiami) religii do szkół publicznych ( 1990 r. MEN - H. Samsonowicz; wce Minister Ed. Nar. A. Radziwił). POzdrowienia dla ,,genialnego" ex premiera J. Buzka.
37. Dodane przez Studentka, w dniu - 20-09-2012 21:52
Jestem w szoku co to się teraz dzieje w tych szkołach! :O ... GIMNAZJACH!! i to pewnie w gim 2 tak?? czyli nic nowego!! za moich czasów to jeszcze jakaś kultura była ale teraz widzę, że co pokolenie to tylko gorzej . Dobrze, ze się nie mordują jeszcze!!
38. Dodane przez Joanna, w dniu - 20-09-2012 22:34
Oj tam oj tam. Są Nauczyciele i nauczyciele. Sama niedawno skończyłam szkołę. w tym momencie jestem Technikiem Ekonomistą z bardzo dobrymi wynikami zarówno na maturze jak i egzaminie zawodowym. I to, oczywiście dzięki mojej pracy ale też, dzięki Nauczycielom. Nauczyciel (pisany przeze mnie z dużej litery) potrafił utrzymać ład i porządek. Nam uczniom u takiego Nauczyciela na lekcji głupio było kiedy nas upominał, jak nie mieliśmy zadania domowego albo jak nie potrafiliśmy odpowiedzieć na jego pytanie. Tym objawiał się nasz szacunek. Niestety są też nauczyciele (pisani przeze mnie z małej litery), którzy mimo krzyków, ryków i błagać nie otrzymywali naszej uwagi kompletnie. Problem? Wspomniany już przeze mnie szacunek. Kiedy nauczyciel nie szanował nas, to do niego wracało.  
Ale nie o nauczycieli tu chodzi tylko o tych uczniów. 
Gimnazjum to najgorszy wynalazek naszych czasów. A chłopcy w tym wieku mają pretensje do siebie o byle co i to jest dla nich wielka tragedia. To nie jest wina nauczycieli, rodziców, ani nawet ich samych. Okres dojrzewania, hormony... Oni nie chcieli zrobić krzywdy tej nauczycielce. To pewne. Konsekwencje muszą być. To także pewne. Nie dlatego, że "oberwała" akurat nauczycielka (mała litera tutaj już nie ma znaczenia, bo nie wiem o kogo chodzi). Kara musi być dlatego, żeby pokazać, że ich nieodpowiedzialne, szczeniackie zachowanie niesie za sobą poważne skutki, z czego wynikają konsekwencje. Takie sytuacje i sposób ich rozwiązania są najlepszym sposobem na wychowanie. Szkoda tylko nauczycielki bo nie jest tu niczemu winna. Życzę jej szybkiego powrotu do zdrowia. ;)
39. Dodane przez była uczennica gimnazjuim, w dniu - 21-09-2012 00:04
Śmieszy mnie to wszystko, bo robicie z igły widły. A teraz jaka dyskusja i jeden wielki osąd czyja to wina ?? Niczyja, po prostu stało się i tyle. Wiek dojrzewania ma to do siebie że bójki były i będą w gimnazjach , zdarzały się nawet w szkole średniej a zaczynały juz w podstawówce. Problem w tym że teraz stało się cos osobie wyższej, konkretnie nauczycielowi .Dlatego zostało to nagłośnione . Wielka sprawa, a to tylko zapewne był niewinny wypadek i tyle. Po co robic jakieś wielkie "halo " bez sensu zupełnie.Przecież wszyscy jesteśmy ludźmi, tak samo popełniamy błędy, o różnej mierze, które z kolei różnie się kończą. w Tym przypadku policją, sądem, karą, która jest sprawą indywidualną zarówno osoby poszkodowanej jak i tych chłopaków. A tu nic tylko najeżdżają teraz na nauczycieli i rodziców, kto kogo powinien wychować. A prawda jest taka, że każdy ma swoja głowę i rozum.. Ale na to juz nikt nie patrzy nie wiedzieć czemu. Ktoś może mieć normalną poukładaną rodzinę, a wyrośnie na bandytę. Z kolei inny będzie miał rodzinę patologiczną i wyrośnie na człowieka. Bo to nie kwestia wychowania, tylko danej osoby, która wyciąga wnioski ze złego/dobrego postępowania lub też nie. Tego czy poddaje się presji otoczenia, czy wybiera drogę zarówno słuszną jak i z pewnością niezwykle trudną, kiedy to mówi się "nie" całemu światu krzyczącemu "tak" ... No może rówieśnikom :). Jakby nie było zawsze musi byc ktoś winny. Zwalmy może winę na cały świat, niech wszyscy będą winni ;D wtedy wszyscy będą się kłócili. A błędne koło będzie się toczyło, po czym zatrzyma się jak sprawa ucichnie, bo znajdą się lepsze tematy do plotkowania :). Z mojej strony to tyle. Kwestię nauczycieli , rodziców i szkoły pozostawiam wam .. Powodzenia!
40. Dodane przez stop przemocy w szkole!, w dniu - 21-09-2012 00:07
"Przypadkowo popchnął panią i przeszła dwie operacje nogi"- ludzie to zakrawa na kpiny, dzieciaki włażą na głowę pedagogom i nic w tej sprawie od lat się nie robi, jak pewien minister próbował zareagować na chamstwo w szkołach, to go chcieli wsadzić do wora! Ten kraj jest chory i tyle!!!! Dzieciakom włos z głowy nie spadnie, no bo przecież są wysoko wysublimowane prawa dziecka, może się jeszcze okaże że pani była winna. U nas wszystko jest możliwe. Mimo wszystko obiektywnie powiedzieć trzeba, ze w górowski Gim 2 od wielu alt rozwija się bezproblemowo patologia. tego liberalizmu i zasłony na oczach wielu pedagogów. Przypomina mi się powiedzenie jednego z nauczycieli, "Panie, mówił, teraz są tacy reformatorzy, że mówią takie wierutne banialuki i na ten przykład,jak Ci dziecko napluje w twarz to trzeba mówić, że "deszcz pada". Chyba wiecie o czym mówię, trzeba nauczycieli brać w obronę i basta! Znowu popadamy w skrajność. Koniec rządów dzieci.
41. Dodane przez do 34, w dniu - 21-09-2012 00:51
To jest mądry komentarz i ja to samo napiszę GÓROWSKA POLICJA umie tylko podać statystyki ale i potrafi gorsze sprawy,
42. Dodane przez ja, w dniu - 21-09-2012 11:36
kazdy ma gorszy dzien a stało się jak sie stało chłopaki sie poszarpali i jest ok.Nauczyciele to też ludzie jedni lepsi drudzy gorsi a ze stała obok to był przypadek .
43. Dodane przez ...., w dniu - 21-09-2012 11:46
No i zaczęły się ataki, w szczególności na Gim 2 w Górze. Znam szkołę, znam ludzi tam pracujących i uczniów tej szkoły, dlatego też pozwolę sobie na kilka zdań komentarza. Gim 2 jest jak każda szkoła tego typu w Polsce, w środowisku lokalnym czasem mówi się, ze w szkole są bójki, a dlaczego, bo dyrekcja zgłasza to wszystko na policję i w ten sposób dba o bezpieczeństwo. Wiem też, że inne szkoły w Górze nie informują policji o takich zdarzeniach jak bójki, niebezpieczne przedmioty w plecakach, obrażanie i poniżanie nauczycieli itp.
44. Dodane przez xD, w dniu - 21-09-2012 14:57
hahahha nie ma Bioologii :D
45. Dodane przez rodzic ucznia z gimnazjum, w dniu - 21-09-2012 15:54
szkola bez przemocy ha ha ha szkoda gadac a dzien predzej ucznia pobili a pan dyrektor ukrywa wszystko.moze wkoncu na niego to trafi to wtedy bedzie reagowal.
46. Dodane przez joanna38komentarz, w dniu - 21-09-2012 22:41
No tak.. Kto tylko może się udzielać w tych komentarzach.. S albo J. Na lekcji też bez komentarza nie mogło się obejść.
47. Dodane przez uczeń, w dniu - 22-09-2012 13:14
Poznajcie ludzie uroki miejskich szkół. Tam nie jest bezpiecznie!!!!!!!!!! Dyrektorzy ukrywają prawdę o problemach wychowawczych, alkoholu, papierosach, narkotykach, wulgaryzmach, zastraszaniu, bo liczy si,e lans i stanowisko. Czemu nie napiszecie która to szkoła??????? O duperalach to drukowanymi w każdej gazecie lokalnej i internecie a teraz "jedna z górowskich szkół". Co tym się nie chwalimy?Szkoły z klasa śmiechu warte:)
48. Dodane przez coś do, w dniu - 25-09-2012 23:06
jak ktoś chce być nauczycielem to studia i do pracy - nikt nikomu nie zabraniał, a jeśli chce ktoś zostać policjantem- rekrutacja trwa--szanowni rodzice dzieci swoich nie potraficie zdyscyplinować -- pamiętaj o rodzicu że za parę lat to ty będziesz bać się swojego dziecka i wtedy zadzwonisz gdzie-- jak myślisz--"
49. Dodane przez nauczycielka, w dniu - 27-09-2012 22:53
niepotrzebnie wszyscy czepiają się Gim 2. Ja znam realia jakie dzieją się w Gim 1 i powiem tylko jedno... Tam jest dokładnie to samo tylko pani (...) wraz z dyrektorką pięknie zmiata wszystko pod dywan. Nie martwią się o uczniów a o reputację szkoły!!!
50. Dodane przez podziwiam, w dniu - 27-09-2012 22:30
a ja podziwiam tą nauczycielkę. postawiła się gnojkom i na pewno za to "bekną"
51. Dodane przez do 48, w dniu - 30-09-2012 19:08
napewno nie na policję górowską,jestem po studiach i dla mnie pracy nie ma ,hej rerutacja trwa? to dla bezmózgowców takich jak policjanci i pięknne policjantki w górze,nikt mądry tam nie pójdzie do pracy aby się zgorszyć.zadzwonię na policję w górze i jak myślisz co ona potrafi?piszesz bajki dla przedszkolaków a my dorośli myślenie mamy jak człowiek po studiach (...)
52. Dodane przez Ewa, w dniu - 24-10-2012 20:38
tak. Patologia !
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj