Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
7
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Flawia,
Florian, Gizela,
Ludmiła
Do końca roku 238 dni.
Start arrow Góra arrow Powiat "oddaje" drogi wojewódzkie

Powiat "oddaje" drogi wojewódzkie

04.09.2013. Radio Elka, Jan Gacek
0514_sesja_powiatowa.jpgPowiat górowski tylko do końca października będzie odpowiadał za utrzymanie lokalnych odcinków dróg wojewódzkich. Od pierwszego listopada zarządzanie nimi przejmie Dolnośląska Służba Dróg i Kolei. Pod znakiem zapytania staje przyszłość Powiatowego Zarządu Dróg w Górze.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zgodnie z umową powiat górowski miał zarządzać znajdującymi się na jego terenie drogami wojewódzkimi do końca marca przyszłego roku. W starostwie podjęto jednak decyzję o wcześniejszym wypowiedzeniu umowy.
Od początku listopada drogi te będą zarządzane przez władze wojewódzkie. - Nie wiemy jaka będzie pogoda w marcu a byłoby zdecydowanie lepiej, gdyby zimowym utrzymaniem tych dróg zajął się ktoś kompleksowo - mówi Piotr Wołowicz, starosta górowski. - Wolimy teraz rozwiązać umowę, żeby Dolnośląska Służba Dróg i Kolei mogła sama ogłosić przetarg na utrzymanie dróg w tym okresie.

Niewykluczone, że w najbliższych miesiącach dojdzie również do poważnych zmian w górowskim Powiatowym Zarządzie Dróg. Mówi się nawet o jego likwidacji. - Nasza przyszłość jest niewiadomą -przyznaje Andrzej Łaszewski, pełniący obowiązki dyrektora tej jednostki. Starosta górowski przyznaje, że zmiany w Powiatowym Zarządzie Dróg są możliwe, ale podkreślą, że jest jeszcze zbyt wcześnie na konkretne deklaracje. (jag)
 
Komentarze (43)
1. Dodane przez jaki, w dniu - 04-09-2013 20:22
czyli jak do tej pory górowskie drogi były fatalnie remontowane to teraz będą jak cała Góra- jedną wielką dziurą
2. Dodane przez obserwator, w dniu - 04-09-2013 20:24
Powiatowy Zarzad Dróg pod tym kierownictwem nie zdał egzaminu- nie ma racji bytu! Czas skończyć z BYLEJAKOŚCIĄ!Szkoda na to publicznych pieniędzy.
3. Dodane przez ja, w dniu - 04-09-2013 21:44
Do obserwatora. To nie jest kwestia zarządzania przez Zarząd Dróg tylko systemu finansowania remontu i utrzymania dróg. Stary system po prostu jest nieefektywny. Dzisiaj samorządy zlecają remonty a nie same się tym zajmują. Tak jest efektywniej bo dzięki temu więcej pieniędzy idzie bezpośrednio na drogi. Ale w artykule zdaje się nie o to chodzi tylko o drogi wojewódzkie. Skoro wojewódzkie to niech się wojewoda nimi martwi.
4. Dodane przez oburzony, w dniu - 04-09-2013 21:47
Zlikwidować najpierw starostwo bo nic nie robią tylko kase biorą i likwidują i sprzedają co się da. Likwidują podległe jednostki żeby dla nich na wypłaty starczyło. No to teraz w ogóle już nie będą drogi remontowane ani odśnieżane bo Wrocław nie będzie się taką zapadłą dziurą jak Góra interesował. My to zapamiętamy i odwdzięczymy się przy najbliższych wyborach.
5. Dodane przez Leszek, w dniu - 04-09-2013 22:39
...jak beda wybory to znowu wybierzecie;Irene,Piotra i Piotra,Pawla,Marka ,czyli tych na ktorych latami psioczycie...ale na wyborach mowicie "glosuje na nich bo to nasz/nasi zlodzieje"
6. Dodane przez ja, w dniu - 04-09-2013 22:53
Starostwo niedługo samo padnie i bedziemy jezdzic do Wolowa. Takich mamy wLodarzy !!!!!!!!
7. Dodane przez obserwator, w dniu - 04-09-2013 23:31
a gdyby zlikwitowac to całe starostwo nikomu w zasadzie do niczego nie potrzebne a zaoszczedzone pieniadze przeznacyc na inewstycje remonty innowacje w ramach wiekszego powiatu? 
Co myslicie o tym?
8. Dodane przez Judaszyna, w dniu - 05-09-2013 00:11
Panowie z DSDiK do tych km drog dodamy tez paru działaczy i to calkiem gratis bedzie mozna ich wykorzystac do malowania pasow na drodze oczywiscie jezeli beda wstanie sie tego nauczyc !!!
9. Dodane przez POco nam to, w dniu - 05-09-2013 08:49
Może te drogi oddać np. ruskim? Jeszcze optował bym żeby urzędasów też komuś oddać, może chociaż POdatki były by niższe
reklama
10. Dodane przez ALEX, w dniu - 05-09-2013 10:07
Prawda jest taka ze Powiat nie ma na nic pieniedzy i w trosce o swoje wyplaty i plynnosc starostwa Starosci mysla nad zlikwidowaniem tej jednostki zeby sami mogli pobierac wyplaty i to nie male.  
Jezeli ktos uwaza ze prywatna firma zrobi remonty, wykosi pobocza, odnowi oznakowanie, przeprowadzi wycinke drzew za o wiele miejsze pieniadze to jest w wielkim bledzie. Ci ludzie ktorzy pracuja na drogach zarabiaja niewielkie pieniadze w porownaniu do ludzi pracujacych w prywatnych firmach drogowych.Prywaciaz nie ma pracownikow za darmo i tak samo musi zaplacic. Takze nie czarujmy sie ze prywatnie bedzie taniej.  
Prosze zobaczyc na budzet powiatu gorowskiego jakie pieniadze sa przeznaczone na drogi powiatowe, to jest poprostu zatrwarzajacy fakt ze za takie pieniadze starostwo chce zapewnic swoim mieszkańcom bezpieczenstwo na drogach. Drogi sa podstawa funkcjonowania spolecznosci, atrakcyjnosci gospodarczej dla potencajlnych inwestorow ale kogo to w Powiecie obchodzi. Wazne zeby oni brali wielkie pienadze i bylo z czego brac. A ludzi ich utrzymujacych ma sie gdzies.
11. Dodane przez Dochodzenie wewnetrzne, w dniu - 05-09-2013 10:10
do kom 2. 
 
Czlowieku zobacz jakie naklady sa kierowane na drogi w Powiecie. Wtedy sobie moze uswiadomisz skad bylejakosc w utrzymaniu drog i kto jest za to odpowiedzialny.  
Jak to mowia z pustego to i salomon nie naleje 
 
A zapowiada sie ze w kolejnych latach bedzie o wiele gorzej a juz napewno w POwiecie Gorowskim.
12. Dodane przez sputnick, w dniu - 05-09-2013 10:37
Skoro Powiatowy Zarząd Dróg nie będzie miał dróg do administrowania, to pod jakim znakiem zapytania stoi jego przyszłość? Nad czym tu się zastanawiać? Zlikwidować!. No chyba że starym zwyczajem zostawi się dyrektorów i kadrową. Dyrektorzy będą zarządzać kadrową, a kadrowa będzie zarządzać wypłatami. Interes będzie się kulać dalej.
13. Dodane przez Leszek, w dniu - 05-09-2013 12:13
ALEXIE,WIECEJ NIZ TY NAPISALES DODAC NIC NIE MOZNA MASZ RACJE I TYLE.
14. Dodane przez xxx, w dniu - 05-09-2013 13:15
do kom. 12. 
Czytaj ze zrozumieniem. Powiat oddaje drogi wojewódzkie. O drogach powiatowych nie wspomniano nic, czyli jego utrzymanie podlega Powiatowemu Zarządowi Dróg.
15. Dodane przez ja, w dniu - 05-09-2013 13:59
my to już nawet nie zaścianek, tylko totalne zadupie!Popieram komentarz 10, masz rację, niestety...
16. Dodane przez Tak jest, w dniu - 05-09-2013 16:17
Cokolwiek robia,jeśli robia,to i tak chodzi o to by bylo na kolejne pensje dla wladz.Nikt rozsadny nie wierzy w "dobro powiatu"
17. Dodane przez radek, w dniu - 05-09-2013 17:00
Jakby zlikwidowano starostwo i urzędników to na co byś tak psioczył? Skoro "cały świat" przechodzi na zlecenia remontu dróg bo tak jest lepiej gdyż większe pieniądze idą bezpośrednio na drogi to chyba coś w tym jest. Zresztą ktoś tu słusznie zauważył, że mowa o drogach wojewódzkich - nie powiatowych. A poza tym się zdecyduj - czy więcej urzędników to dobrze czy źle? Najpierw psioczysz, że ci coś zjadają a za chwile psioczysz że kolejny urząd będzie likwidowany (zresztą artykuł nie mówi o likwidacji Zarządu Dróg tylko o przekazaniu dróg wojewódzkich wojewodzie).
18. Dodane przez nasi złodzieje, w dniu - 05-09-2013 20:00
...do 5 Leszek/pomawiający dzisiaj nie jest anonimowy w sieci
19. Dodane przez do 5 Leszek, w dniu - 05-09-2013 21:39
NSA, wydając wyrok, stwierdził, że nie tylko organy państwa, ale wszystkie osoby i firmy mogą żądać udostępnienia danych autorów obraźliwych komentarzy na forach internetowych
20. Dodane przez madi, w dniu - 05-09-2013 21:04
w pzd pracują ludzie którzy maja rodziny najlepiej zwalniac a morze by tak za biurowych się wzięli na 11 fizycznych 10 osob biurowych pracuje to letka przesada niech starosta to wezmie pod uwagę a tak na marginesie to starosta z drogami wojewódzkimi strzelil sobie samobója he he
21. Dodane przez Leszek, w dniu - 05-09-2013 23:11
NIKOGO NIE POMAWIAM....POKAZUJE JAKIE SA REAKCJE I ARGUMENTACJA LUDU WYBORCZEGO W GORZE.ament
22. Dodane przez Marek, w dniu - 06-09-2013 07:22
Do 20.  
Bylem ostatnio w PZD w Górze zakatwic swoja sprawe i jakosc nie wyobrazam sobie zeby biura pomiescily 10 urzednikow. Jezeli cos piszesz to sprawdz to. Z drektorem widzialem tam w sumie chyba 5 osob z tego co zdazylem sie zorietowac to sprawami drog zajmuja sie 2 albo 3 osoby. 
Takze najpierw poznaj pozniej pisz glupoty.
23. Dodane przez grześ, w dniu - 06-09-2013 08:51
A kim ty jesteś Leszku, czy jak ci tam, żeby się wypowiadać w imieniu ludu wyborczego. Nazywanie kogoś złodziejem tylko dlatego, że kogoś nie lubisz czy ktoś jest z opcji politycznej, która ci nie odpowiada to jest coś więcej niż pomówienie - to jest brak przyzwoitości, takiej zwykłej ludzkiej. Pewnie nikt cię do sądu nie poda, bo górowscy włodarze, czy to pani burmistrz czy pan starosta, udowodnili, że takimi jak ty - co to potrafią tylko w internecie opluwać, za bardzo się nie przejmują. A jak ci się władze nie podobają to załóż ugrupowanie i stań do wyborów, zobaczymy o zdziałasz.
24. Dodane przez Remigiusz, w dniu - 06-09-2013 10:07
nic bardziej błędnego i zarazem głupiego - likwidacja PZD będzie wymagała środków finansowych w wysokości co najmniej dwukrotnie większych przy robotach nic nie znaczących dla utrzymania dróg powiatowych.Czy ktoś się zastanowił dlaczego w innych powiatach PZD wręcz kwitną. Kto ma się zastanowić?, obecni włodarze?,żeby to zrobić to trzeba mieć trochę zwykłej wiedzy - już pokazali klasę przy CHEMEKO!!!!
25. Dodane przez Marek, w dniu - 06-09-2013 10:54
Troszke mnie to dziwi ze w obecnej sytuacji powiatow nie chodzi o tylko Gorowski bo na przykladzie Trzebnickim i innych w ostatnim roku dba sie o umowy cywilno-prawne zawarte na utrzymanie dr. wojewodzkich. Sytuacje powiatow pogarszaja sie ale ta umowa w wielu powiatach pozwala utrzymac Zarzady Dróg ktore administruja drogi powiatowe i utrzymuja wojewodzkie, dlaczego? Z tego co sie orietuje to czesc plac drogowcow moze byc pokryta z pieniedzy wojewodzkich a wiec koszty jakby powiatowe sa mniejsze. Przez ostatni rok powiaty zaczely szanowac te umowy z wojewodztwem choc wczesniej przymierzano sie do zrywania teraz jednak utrzymuje sie te umowy. Nie wiem jaka sytuacja jest dokladnie w Górze ale jest to conajmniej dziwne posuniecie. I tak jak ktos napisal zeby to nie byl samoboj. Bo w efekcie takie dzialanie moze doprowadzic do pozbawiania ludzi pracy a z ta w dzisiejszych realiach gospodarczych jest niezwykle czesto.  
 
Co do finansowania drog powiatowych to w wiekszosci powiatow srodki na utrzymanie tych drog sa bardzo niskie i nie wystarczaja na podstawowe zadania ktore sa zapisane w ustawie o drogach publicznych z 1985 r.
26. Dodane przez Leszek, w dniu - 06-09-2013 11:21
grzesiu,czy jak tam ci naprawde....daj se luz,kochaj wladze-pewnie jestes jednym z nich i milego weekendu,czas isc do lasu i sie wyciszyc,grzesiu!
27. Dodane przez TT, w dniu - 06-09-2013 12:16
proszę dokonać zwykłego wyliczenia i odpowiedzieć sobie na pytanie, ile wyniosą koszty bezpośrednie przy robotach wykonywanych pracownikami PZD a jaki jest koszt tych samych robót wg umowy zawartej z DSDiK - otóż PZD zaoszczędzi około 50%- wystarczy prześledzić minione lata- odpowiedź jest jednoznaczna - DSDiK - ZŁOTA KURA dla powiatu otrzymuje wypowiedzenie- przyszłość - likwidacja zakładu, bezrobocie, konieczność zlecania robót dla drogich firm drogowych , rozliczanych wg cen kosztorysowych - dużo droższych od ekip PZD - a może warto do rozmów poprosić ludzi którzy mają trochę pojęcia i dopiero wówczas podjąć właściwą decyzję???
28. Dodane przez Tadeusz, w dniu - 06-09-2013 12:25
Po pierwszym roku funkcjonowania umowy DSDiK ze Starostwem zakupiono 2 samochody, ciągnik i rębak. Akcja zimowa prowadzona przez PZD na drogach powiatowych i wojewódzkich znacznie obniżyła koszty - PRZECIEŻ TO SA FAKTY!!!
29. Dodane przez ALEX, w dniu - 06-09-2013 13:23
do kom 27. 
Trafiles w samo sedno!!! Widze ze jestes w zawodzie i masz orientacje w temacie. Generalnie ktos z poza tematu sledzac pewne rozliczenia czy przeprowadzone analizy wydatkow w jednym i drugim przypadku powinien tez dojsc do tych samych wnioskow ze utrzymaniowka to dla powiatow zloty interes pozwalajacy na rozwoj (chocby naprawa i zakup jakiegokolwiek sprzetu na ktorego zakup z budzetow powiatowych nie ma co liczyc a juz napewno nie z budzetu pow. Gorowskiego z tego co widze po budzecie dostepnego na stronie starostwa), korzystają na tym dr. powiatowe ktore sa maxymalnie niedoinwestowane. Pytanie tylko czy ktos z panow dycydentów wysilil sie na takie poswiecenie. Slyszac o wypowiedzeniu umowy cywilno prawnej na utrzymanie wojewodzkich smiem watpic zeby ktos sie nad tym sensownie pochylil. 
Teraz nasowa sie pytanie czemu ma sluzyc to wypowiedzenie bo z racjonalnym zarzadzaniem to raczej niczego wspolnego nie ma niestety. Ale w Polsce staje sie to normalnoscia. Licza sie jakies inne kwestie pozakulisowe.  
 
Do 28. Fakty to moze i sa ale byc moze niewygodne. Czas pokaże o co chodzi naprawde.
30. Dodane przez grześ, w dniu - 06-09-2013 16:06
Drogi Leszki, to nie sprawa miłości tylko rozumu. Jak w swoim stosunku do władzy nie kieruję się miłością czy nienawiścią tylko rozumem. W tekście elki nie ma mowy o likwidacji Zarządu Dróg więc czemu ma służyć ta dyskusja i opluwanie za coś o czym nie ma nawet mowy w artykule. Jak kiedyś powiat będzie chciał podjąć taką decyzję to wysłucham argumentów i wtedy się ewentualnie wypowiem. Ja ciebie Leszku do lasu wysyłać nie będę, bo kierując się nienawiścią do wszystkiego co nie po twojemu obawiam się że mógłbyś zrobić krzywdę paru drzewkom i przy okazji sobie.
31. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 06-09-2013 16:15
O co ci Remigiuszu chodzi z tą klasą władzy obecnej przy sprawie Chemeko? Sprawa Chemeko to sprawa sprzed ponad 10 lat i obecna władza nie za wiele ma z nią wspólnego. Co do klasy to masz rację - potrafili się dogadać z Chemeko dzięki czemu dług udało się rozłożyć na lata, co z pewnością ocaliło wszystko co z powiatem ma wspólnego - od Powiatowego Zarządu Dróg po wypłaty dla nauczycieli. Z tego co pamiętam to opozycja była daleka od rozumnego pertraktowania z Chemeko. Doceń to bo na pomówieniach daleko nie zajedziesz. Psioczyć i obwiniać obecne władze za trzy rozbiory Polski jest łatwo, a prawda jest taka, że jakby nie te niełatwe decyzje radnych i starostwa to byś teraz guzik miał nie powiat.
32. Dodane przez obserwator, w dniu - 06-09-2013 23:33
To nie CI ludzie nie ten starosta. 
Ostatnio bylem w starostwie, panuje tam atmosfera raczej pikniku niz wytężonej pracy. 
Czy pan starosta ma jakiekolwiek osiĄgniecia? 
Sprawia wrażenie dyletanta który poprawnie sie raczej nie wyslawia. Czy byl w wojsku? 
MYSLĘ ,ŻE KTOS KTO NIE NADJE SIE NA SZEREGOWEGO W WOJSKU TYM BARDZIEJ NA STAROSTĘ
33. Dodane przez madi, w dniu - 07-09-2013 13:15
do 22 komentarz (...) 2 kierownikow 2 majstrow z góry i niechlowa +6 urzednikow z góry to 11 jak niemasz pojęcia to niepisz
34. Dodane przez Wyborca, w dniu - 07-09-2013 15:11
To że powiat górowski nie ma kasy to chodzi o przegraną w sądzie z firmą Chemeko
35. Dodane przez wyborca, w dniu - 07-09-2013 21:30
do 23 pan były burmistrz Leszek nie jest osobą wybieralną stąd frustracja.
36. Dodane przez BURMISTRZ Leszek, w dniu - 08-09-2013 10:39
...WYBORCO,WYJASNIJ MI CO TO ZNACZY ,ZE NIE JESTEMOSOBA WYBIERALNA,,,? A KTO ODEBRAL MI CZYNNE I BIERNE PRAWA WYBORCZE? PROSZE USWIADOM MNIE?
37. Dodane przez do 33, w dniu - 08-09-2013 14:40
2 +2 + 6 to 10, a nie 11, musisz się do szkółki wrócić, bo i z rachunkami u Ciebie nie halo, a i z ortografią kiepsko, Madi.
38. Dodane przez x, w dniu - 09-09-2013 09:03
Najlepszym jednak rozwiązaniem byłaby likwidacja powiatu w całości. Swięty spokój a i tak z niego żadnego pożytku.
39. Dodane przez BURMISTRZ Leszek, w dniu - 09-09-2013 15:19
drogi wyborco,chce startowac na BURMISTRZA ale nie uswiadomiles mnie czy ma prawa bierne i czynne wyborcze czy nie? Prosze cie uswiadom mnie poki nie bedzie dla Mnie zapozno.BURMISTRZ Leszek
40. Dodane przez do madi, w dniu - 10-09-2013 08:57
Majster to dla mnie ktos kto z ludzmi w ekipie pracuje i kieruje nimi wiec jak mozna powiedziec ze to pracownik administracyjny skoro robi fizycznie????? Kierownik raczej nie wypisuje pism i decyzji a raczej rozlicza i nadzoruje, planuje, zabezpiecza prace swoim podleglym. Bardziej pelni chyba role nadzorujaca a nie urzednika administracji samorzadowej. Nie myl pojec kolego Mati. W samym Zarzadzie drog czyli czysta administracja jest z tego co zauwazylem 5 osob z drektorem. Do tego wlicza sie tez dzial finansowy (chyba sekretariat, finanse) wiec jak to jest z podzialem funkcji nie wszyscy zapewne zajmuja sie sprawami drog.  
Zreszta co zrobia to zrobia mnie tylko interesuje zebym mogl zalatwic swoje sprawy i jakosc drog a cos mi sie wydaje ze szczegolnie ta ostatnia znacznie ucierpi bo watpie zeby zaoszczedzone pieniadze poszly na drogi. Tutaj chyba obecne wydatki powoduja ze te drogi pozostawiaja wiele do zyczenia i patrzac na inwestycje w budowie drog kwota rzedu 100 czy 200 tys. tego niestety nie zmieni.  
Rozliczani wszyscy beda za efekty szczegolnie starostowie a tych narazie niewiele.
41. Dodane przez madi, w dniu - 10-09-2013 21:58
do kom 40 pracują czy nie pracują majtrowie nieważne od 1 stycznia i tak nic nie załatwisz bo pzd ulega likwidacji całkowitej pan starosta tak uchwalil na zarządzie a radni to przyklepią i znowu ktoś wezmie kase w kopercie a drogi pojda w prywatne rece izacznie się eldorado dla prywatnych firm
42. Dodane przez BURMISTRZ Leszek, w dniu - 11-09-2013 22:52
NO nie wiem czy ktorys radny odwazy sie "klepnac" decyzje o likwidacji PZD! Tym bardziej ,ze beda sie jeszcze musieli "policzyc" z PRZEWODNICZACYM RADY!
reklama
reklama
43. Dodane przez wwwww, w dniu - 20-09-2013 15:26
Przeodniczący Rady ma sie bardzo dobrze.Bierze czynny udzial w zyciu spolecznym,wszedzie go pelno.I tak ladnie sie usmiecha do obiektywu!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj