Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
10
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Izydor, Jan,
Wiktoryna
Do końca roku 235 dni.
Start arrow Kościan arrow Nauczyciel stanie przed sądem

Nauczyciel stanie przed sądem

16.01.2014. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak
0704_akta.jpgProkuratura Rejonowa w Kościanie skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko nauczycielowi jednej ze szkół w Śmiglu. Mężczyzna oskarżony jest o znęcanie się nad uczniami. O sprawie pisze Gazeta Kościańska.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Po raz pierwszy temat wypłynął pod koniec 2012 roku. Rodzice dzieci poskarżyli się dyrektorowi szkoły, że nauczyciel narusza godność uczniów i ich nietykalność cielesną. Pedagog został zawieszony, a jego sprawą zajął się rzecznik
dyscyplinarny dla nauczycieli.
Jak informuje Gazeta Kościańska, już wtedy rzecznik wnioskował o zwolnienie nauczyciela z pracy, bo jego zdaniem ten naruszył godność i nietykalność cielesną uczniów, a także używał wobec nich wulgarnych słów. Komisja Dyscyplinarna wymierzyła jednak nauczycielowi karę nagany. Wówczas i rzecznik, i nauczyciel odwołali się od tej decyzji.

Dyrektor szkoły o sprawie poinformował także Prokuraturę Rejonową w Kościanie. Pod koniec 2012 roku sprawa została umorzona, ale już kilka miesięcy później prokuratorzy zbadali ją ponownie.
Prokurator Rejonowy Przemysław Rajch przyznał, że przesłuchanych zostało ponad trzydzieścioro uczniów. Na podstawie zeznań i zebranych materiałów prokuratura sporządziła akt oskarżenia, w którym zarzuciła nauczycielowi znęcanie się nad uczniami.
Sprawą zajmie się sąd w Kościanie. Pierwsza rozprawa została wyznaczona na koniec marca.
(mon)
 
Komentarze (55)
1. Dodane przez były belfer, w dniu - 16-01-2014 13:20
jak ktoś chce być nauczycielem musi umieć znosić obelgi i opluwanie przez ucznów, jak nie potrafi, bo ma jeszcze jakieś poczucie godności musi zmienić zawód
2. Dodane przez fadfasdf, w dniu - 16-01-2014 14:12
wiem o kim mowa i wiem ze jest to tylko czlowiek ktorego kilka razy wytracano z rownowagi przez nieznosne dzieciaki. ten nauczyciel jest dobrym czlowiekiem, niemniej jednak racja jest to, ze jesli nie ma na tyle cierpliwosci chyba jednak nie nadaje sie do pracy w tym fachu. mimo wszystko o tym nauczycielu mysle, ze bede zawsze mial dobre zdanie
3. Dodane przez Igorr, w dniu - 16-01-2014 14:14
dziś nauczyciel, policjant nic nie znaczy dla "młodzieży"
4. Dodane przez kolo, w dniu - 16-01-2014 14:16
ze szkoły z ? wie ktoś czy to tajemnica
5. Dodane przez do 1, w dniu - 16-01-2014 14:26
guzik prawda, na jaki szacunek sobie zapracujesz, taki masz! też pracuję z młodzieżą i mimo mego wieku dogadujemy się świetnie. Wystarczy okazać zrozumienie, mieć dobre porozumienie i zaufanie no i oczywiście to czego od nich oczekujesz czyli szacunek.
6. Dodane przez uczen, w dniu - 16-01-2014 14:41
Co to za nauczyciel i z ktorej szkoły?
7. Dodane przez absolwent tej szkoły, w dniu - 16-01-2014 14:41
Nikt nie ma prawa nikogo poniżać. A tego nauczyciela uczniowie specjalnie prowokowali, aż wkońcu nie wytrzymał i wcale mu się nie dziwie dzieciaki w szkołach są teraz straszne i myślą że wszystko im wolno. Szkoda że nauczyciele nie mają takie poszanowania jak jeszcze pare lat temu, wtedy uczniowie mieli jakiś respekt a teraz to szkoda mówić
8. Dodane przez bezstresowo, w dniu - 16-01-2014 14:42
Rozwydrzenie wśród uczniów przechodzi ludzkie pojęcie. Bezstresowka juz pomału zbiera żniwo a bedzie jeszcze gorzej. Dzieciaki mają być chowane bezstresowo, stres ma mieć nauczyciel i rodzic. Nie mówię tu o patologicznych przypadkach karania. A w zetknięciu z doroslym życiem i problemami pojawia się stres bo cos nie idzie po mysli "bezstresowego" idelikwent zabija albo sam wisi
9. Dodane przez korcz, w dniu - 16-01-2014 15:00
W jakim kierunku to wszytko zmierza?Uczniowie zwalniają nauczycieli Boże chroń tą Polskę.
10. Dodane przez PL, w dniu - 16-01-2014 15:53
Niektórzy uczniowie winni dostać po tyłku i po łapach ale od rodziców. Cóż to znaczy bezstresowe wychowanie? Niech rodzice się nie dziwią póżniej, że będą mieć w rodzinie bandytów. Każdy uczeń winny jest nauczycielowi szacunek. Jeżeli mu to sprawia trudność niech szuka innej szkoły! Dyrekcje szkół winny o tym pomyśleć. Nie ma żadnego pobłażania! Pozdrawiam!
11. Dodane przez no, w dniu - 16-01-2014 15:59
Polsko - dokąd zmierzasz? 
 
Smarkaczom klapsa na dupę i koniec gadania. Nasz naród jest zachłyśnięty wolnością do SAMOUNICESTWIENIA.
12. Dodane przez m, w dniu - 16-01-2014 16:56
wszystko co mowicie to prawda mlodzi ludzie sa teraz okropni ale z drugiej strony chcialabym zeby kara za zachowanie wymierzana byla przez rodzicow mimo wszystko:
reklama
13. Dodane przez do 12, w dniu - 16-01-2014 17:24
Niestety rodzice nie widzą problemu, bo... nie widzą na co dzień dzieci! Sami sobie nie radzą, a nauczyciel z grupą 30-osobową ma sobie radzić z uśmiechem na twarzy znosząc obelgi? Jestem ZA NAUCZYCIELEM, nie za rozwydrzonymi dzieciakami i ich zaślepionymi rodzicami.
14. Dodane przez Edi, w dniu - 16-01-2014 19:01
Uważam, że każdy jest tylko człowiekiem i każdemu mogą puścić nerwy. Zwłaszcza jeśli chodzi o dzisiejszą młodzież.Ja kiedy chodziłam do szkoły podstawowej nie raz widziałam jak moi koledzy czy koleżanki byli wyciągnięci za uszy lub drewnianą linijką bici po dłoniach. Jakoś wyrośliśmy na mądrych i dobrych ludzi, przede wszystkim mieliśmy respekt przed nauczycielem.Nauczyciel był naszym autorytetem.Kary cielesne nie są popularne lecz wychowanie bezstresowe jak widzimy przynosi gorsze efekty.Mam dziecko w wieku 12lat, któremu wpajam szacunek dla ludzi (bez względu na kolor skóry, przynależność do religii, orientację oraz bez względu na ich majętność). Rodzice spójrzcie krytycznym okiem na Wasze dzieci, bo nie zawsze tak samo zachowują się w szkole, jak w domu.
15. Dodane przez do kom 5, w dniu - 16-01-2014 19:07
Do kom 5...Zgadzam się z Tobą...Niektórzy nauczyciele mimo że są wymagający są darzeni szacunkiem ze strony uczniów,a Ci co myślą że Tytuł mgr przed nazwiskiem czyni ich nadzwyczajnymi i młodzież mogą traktować jak śmieci to sami sobie zasługują na takie coś... przypominam że dzieci to też ludzie i mają prawo się zbuntować za takie zachowanie ze strony '"nauczycieli" i bardzo dobrze, bo fakty są takie że połowa nauczycieli minęła się z powołaniem.
16. Dodane przez ostatni mohikanin, w dniu - 16-01-2014 19:17
Do m ; Jak rodzice nie potrafią to szkoła wychowuje i karze. Znęcanie - jakież to jest mocne słowo/ czyny powtarzalne, systematyczne w znamionach przestępstwa/. Nie wierzę. Z postów wynika, że wyprowadzany z równowagi, prowokowany. Nie pochwalam jego impulsywności, ale chwała mu za to, że walczył z szerzącą sie patologią, bo nie dotyczyło to normalnych uczniów i nie dał sobie włożyć na głowę kubła na śmieci.A że nie wytrzyma nerwowo. Jak już wyżej napisano państwo w postaci funkcjonariuszy publicznych zbiera już owoce bezstresowego wychowania. Brawo. Tak dalej. Żebym ja nie mógł skarcić syna klapsem. Paranoja
17. Dodane przez Midgeure, w dniu - 16-01-2014 20:04
Mnie jak nauczuciel w szkole uderzył, to ze strachu mamie, nie powiedziałem bym nie miał gorzej. A nadmieniam, że ojca nie miałem. Takie teraz mamy wychowanie. Jak te czasy się zmieniły. Autorytetów brak, koścół katolicki dołuje, totalny kryzys moralności, co najbardziej uwidacznia się w Święto Niepodległości.
18. Dodane przez do kom. 15, w dniu - 16-01-2014 21:08
O czym ,,ty" piszesz? Nauczyciele się znęcają? Jak taka mądra jesteś, to może napiszesz nam jak reagujesz, gdy dziecko przy np. ,,twoich sąsiadach" pyskuje do ,,ciebie", nie słucha ,,cię", odpowiada- nie zrobię tego? Proszę nam napisać, jak byś zareagowała? Jeśli takie coś bym z boku myślała, to odpowiedziałabym sobie ,,twoim" tokiem rozumowania - widocznie zasłużyłaś sobie na to, bo na szacunek musisz sobie zapracować! Gratuluję tak płytkiego myślenia. Chamstwo i szacunek wynosi się z domu!
19. Dodane przez dot. kom.18, w dniu - 16-01-2014 22:01
- mała poprawka, winno być ,, Jeśli takie coś bym z boku słyszała, to odpowiedziała bym sobie"...
20. Dodane przez Michał, w dniu - 16-01-2014 23:02
Mamy efekty wychowania w stylu - róbta co chceta, a nauczyciel o którym mowa to bardzo porządny człowiek, znam go osobiście. Dyrektor szkoły i Prokurator powinni jeszcze raz rozpatrzyć ta sprawę.
21. Dodane przez arnika, w dniu - 17-01-2014 06:34
do kom.17.Nie rozumiem co znaczy ze Kosciol katolicki doluje i jak to sie ma do tego tematu.
22. Dodane przez AS, w dniu - 17-01-2014 11:50
JAK NAUCZYCIELKA NIE DAJE RADY ,TO NIECH SIĘ ZWOLNI POCO MA SIĘ MĘCZYĆ SIEBIE ORAZ MĘCZYĆ UCZNIÓW,JAK TO NIE IDZIE W PARZE.
23. Dodane przez do kom 22, w dniu - 17-01-2014 13:02
A ty jak nie dajesz rady z dzieckiem to jak reagujesz? Zapewne krzykniesz, dasz klapsa, zabierzesz kieszonkowe itp... a nauczyciel co ma zrobić? Krzyknąć mu nie wolno, dotknąć nie wolno, ma robić idiotyczne maślane oczy do złośliwego szczyla i uśmiechać się? Miesiąc temu byłem świadkiem, jak nauczyciel do grupy chłopców (wiek ok. 11,12 lat) powiedział, że mają wyjść z pomieszczenia! A jeden z nich ze złości rzucił torbą o ziemię i rozdarł ''mordę" - ty mną nie będziesz rządził! I co wg ,,ciebie " ma zrobić nauczyciel? Z uwag w zeszycie nic sobie nie robią, bo rodzice mają to gdzieś! Więc nie zwalać mi tu winę na nauczycieli, bo Wy sami z domu wypuszczacie chamskie cwaniaki. (Podkreślam, że nie wszystkie dzieci)
24. Dodane przez DO KOM.22, w dniu - 17-01-2014 13:08
DOBRZE GADASZ...JAK NIE BEDZIESZ DAWAL RADY ZE SWOIM DZIECKIEM TEZ TRZEBA CI JE ZABRAC DO RODZINY ZASTEPCZEJ, MOZE INNI DADZA RADE WYCHOWAC! ODPYSKUJ SZEFOWI W PRACY, MOZE ZA TO DA CI DODATKOWA PREMIE, LUB AWANSUJE. NAUCZYCIEL NIECH SIE WCISKA W D... DZIECIAKOM, BO MAMUSIA PRZYJDZIE I NAKRZYCZY... A CO SIE DZIEJE Z TYM BIEDNYM DZIECKIEM ZE SWIECIECHOWY?
25. Dodane przez Miśka, w dniu - 17-01-2014 13:14
Z tego co wiem to w Śmiglu jest jedna szkoła , nie licząc przedszkola i "0" .Chyba że podstawówka i gimnazjum to dwie szkoły ! Jeśli chodzi o nauczyciela to nie mam pojęcia o kogo chodzi !
26. Dodane przez Lać że hej., w dniu - 17-01-2014 13:35
Oto wynik tzw. bezstresowego wychowania.Banda małych szubrawców jak wyczuje nauczyciela, to jeździ po nim jak po łysej kobyle.Umarłego by to ruszyło, nie mówiąc o zdrowym człowieku.Kiedyś nauczyciel walnął w łeb i po robocie, a dzisiaj mamuśka jedną z drugą od razu na skargę do dyrektora z lamentem, że nauczyciel na małego gnojka źle spojrzał. Ale jakie wychowanie w domu, takie zachowanie w szkole. A może jeszcze gender?!!!
27. Dodane przez fifi, w dniu - 17-01-2014 15:10
Każdy rodzic wychowuje sobie dziecko na swój obraz i podobieństwo, to co daje - później otrzyma, więc bądźmy cierpliwi. To co zrobili nauczycielowi zrobią, jeśli jeszcze nie zrobili swoim rodzicom. I to będzie podziękowanie za trud i wychowanie. A swoją drogą dlaczego by nie zapraszać na lekcje rodziców, niech zobaczą w akcji swoje pociechy.
28. Dodane przez Jeż do kom 26, w dniu - 17-01-2014 16:41
Nie do końca chodzi w tym przypadku o danie w łeb niegrzecznym dzieciom bo p.prof do innych czynów ponoć też się przymierzał .Najpierw trzeba dokładnie poczytać !Nietykalność cielesna może dużo oznaczać, jakoś inni nauczyciele w tej szkole mają dobry kontakt z młodzieżą
29. Dodane przez do kom.28, w dniu - 17-01-2014 17:06
Jak czytam komentarze o takiej treści ,,do innych czynów ponoć też się przymierzał"- to jak w końcu, co to znaczy ,,ponoć"? Ponoć pisząc ten komentarz jesteś po kilku głębszych:)
30. Dodane przez Kari, w dniu - 17-01-2014 18:44
Niestety dzisiaj edukować powinniśmy najpierw rodziców. Jestem rodzicem w tej szkole i wiem o jakim nauczycielu mowa. Uważam, że sprawa jest przerysowana, a ów nauczyciel to dobry pedagog. Ale cóż w czasach , w których żyjemy, nauczyciel nie ma autorytetu i tak naprawdę ma małe możliwości, by pomóc rodzicom w wychowaniu dzieci. Przykre, ale prawdziwe.
31. Dodane przez X, w dniu - 17-01-2014 19:07
do kom.28 "inni nauczyciele w tej szkole mają dobry kontakt z młodzieżą" - człowieku nie rozśmieszaj, może dobry kontakt z młodzieżą mają np. katechetki? 
Pan dyrektor niech się zastanowi co robić, bo dzisiaj 
ta rozwydrzona granda wchodzi na głowę nauczycielowi, 
a jutro wejdą na głowę dyrektorowi i co dyrektor wówczas podda się do dymisji? Nie tędy droga.
32. Dodane przez Alan, w dniu - 17-01-2014 22:52
chodziłem do tej szkoły i nie pisz mi ze inni nauczyciele mają dobre kontakty bo mógłbym wymienić przynajmniej z pięciu co sobie nie radzą z dziećmi...
33. Dodane przez Do kom.21 arnika, w dniu - 18-01-2014 00:30
Czy ty czasami arnika nie jesteś czymś ograniczona, że nie rozumiesz, żę kościół dołuje. Nie chodzisz do niego? Nie wierzę. To pewnie widzisz, że sukcesywnie coraz mniej wiernych do niego chodzi. Mediów nie śledzisz co hierarchowie kościelni za bzdury wygadują, a potem się kasłają. Do kronik kryminalnych pewnie też nie zaglądasz gdzie piszą jak księża po "pijoku" na drodze broją jak i też zabawiają się dziećmi. Przy tym wszystkim pomijam sprawy obyczajowe, bo też jestem samcem, ale nie nakazał bym usunięcia mego dziecka, czy życie w luksusie, bo też bym chciał. A co do związku z artykułem, to młodzież nie znajdzie w kościele autorytetu i widząc powyższe nawet się o to nie stara, co widać szczególnie na mszach dla młodzieży, bo poprostu przestają do niego chodzić. Sam papież ten kryzys zauważył i przygotowuje reformę, a Ty się pytasz co to znaczy, że kościół dołuje. No i jeszcze zapomniałem o wyimaginowanym przeciwniku "gender". Myślę, że Ci w najbardziej treściwy i obrazowy sposób rozwiałem wątpliwości.
34. Dodane przez matka, w dniu - 18-01-2014 08:48
Jedni niby sobie radzą z dziećmi, drudzy niby nie...Ludzie po pierwsze uświadomcie sobie po co posyłacie dzieci do szkoły! Chyba po to, żeby wyniosły jakąś wiedzę, a nie po to by sprawdzać nauczyciela, który wytrzyma prowokacyjne chamskie zachowania niektórych dzieci! Z byle g... potraficie przychodzić do nauczyciela, ale jak jest uwaga z zachowania to idiotów udajecie...przecież moje dziecko w domu takie nie jest. Do jasnej choinki, jeśli takie w domu nie jest, to przetrzep mu dupsko i zwróć uwagę! kiedyś nauczyciele nawet dali w mordę za przeszkadzanie na lekcji i była cisza jak makiem zasiał! A dzisiaj to dzieciaki uspokajają nauczycieli! Dyrektorzy szkół powinni ostro zabrać się za takich małych chamów i trzymać stronę nauczycieli! Niesforne dzieci powinny być wypisane na tablicach informacyjnych w szkole! Może wtedy rodzice trochę zaczęli by myśleć inaczej.!
35. Dodane przez x, w dniu - 18-01-2014 14:06
Za karę skierują na kurs gender.
36. Dodane przez Rodzic obiektywny, w dniu - 18-01-2014 17:12
A ja GRATULUJĘ Dyrektorowi obiektywności, Rodzicom odwagi natomiast Rzecznikowi i Prokuratorowi życzę właśiwych dowodów i wniosków w sprawie. 
Nie jest to bowiem odosobniony przypadek, i o ile trudny wiek dorastającej młodzieży może w pewnym stopniu tłumaczyć zachowanie Nauczyciela , to w stosunku do dzieci w wieku wczesnoszkolnym zachowanie nauczyciela(ki), która poniża, krzyczy, stresuje na tyle silnie dzieci, że te wymyślają choroby by nie iść do szkoły w dniu gdy mają z takim(ką) nauczycielem lekcje- powinny być natychmiast podjęte kroki w kierunku zwolnienia takiego nauczyciela z pracy.  
Rodzice z jednej ze szkół pod Kościanem nie mieli tyle szczęścia, ponieważ nauczyciel(ka) był(a), powiedzmy, niejako, związany(a) z dyrektorem a ten krył wszystkie złe występki . Nawet gdy sprawę potwierdził Kurator, Dyrektor sprawy nie widział.... i nie widzi.... :(
37. Dodane przez br, w dniu - 18-01-2014 17:22
Nie wiem jakich to czynów dopuścił się nauczyciel w stosunku do dzieci, że staje przed sądem? Krzyczał, szturchał? Mam pytanie - czy mobbingowanie pracowników przez pracodawcę jest karalne? bo takie przypadki mają miejsce w śmigielskich jednostkach samorzadowych.
38. Dodane przez anna, w dniu - 18-01-2014 19:44
do 36 chodzi o Kiełczewo:)???
39. Dodane przez AS, w dniu - 19-01-2014 11:51
DO KOM 37 ZA MOBBING JEST KARALNE,NAWET ZWOLNIENIEM Z PRACY.
40. Dodane przez bolo, w dniu - 19-01-2014 14:55
o jakiego nauczyciela chodzi?wie ktoś?
reklama
41. Dodane przez do kom. 39, w dniu - 19-01-2014 15:10
jak za mobbing, to każdy nauczyciel powinien być ukarany, bo zadaje lekcje do domu, zmusza dzieci do ich odrobienia i sprawdza czy odrobiły! Do tego każe się uczyć i robi sprawdziany, odpytuje itp.Jak pracujesz, to szef też w stosunku do pracownika stosuje mobbing,bo każe mu pracować! brak słów!
42. Dodane przez JS, w dniu - 19-01-2014 16:02
domyslam sie ktory to nauczyciel, sama bylam jego uczennicą i zgadzam sie z tym ze jest agresywny i wcale nie trzeba bylo go mocno wyporwadzac z równowagi, za głupie gadanie na lekcji potrafil podejsc i walnac twoja głowa o ławke, nie wspomne o tym ze czesto,stojąc na koncu klasy gadał sam do siebie albo dłubal w nosie po czym paluchy wkladal do gęby, odnosilismy wrazenie ze mial jakas podwójna osobowosc, byl nieobliczalny a uczyl mnie w latach 90-tych i wtedy juz bylo dosc glosno o nim, wiec według mnie, ktos kto go nie zna i nie mial z nim stycznosci to niech nie bluzga od razu na mlodziez ze na pewno mlodziez winna.
43. Dodane przez xyz, w dniu - 19-01-2014 20:02
"Takie beda Rzeczypospolite ,jakie ich mlodziezy chowanie".Nauczyciela mozna obrazac,ponizac,lekcewazyc,wysmiewac,uczniowi wszystko wolno!To jest wlasnie bezstresowe wychowanie.Rodzice obudzcie sie,poki nie jest za pozno!!
44. Dodane przez AS, w dniu - 19-01-2014 20:49
do kom 41-GOŚCIU CZY TY WIESZ CO TO JEST [MOBBING]PO CO TE BZDURY PISZESZ W KOMENTARZACH...z kom 37- [Czy mobbingowanie pracowników przez pracodawcę jest karalne...TO ODPOWIEDZIAŁEM MÓJ KOMENTARZ 39..
45. Dodane przez rodzic obiektywny, w dniu - 19-01-2014 21:13
LUDZIE !!! CO WY WYPISUJECIE!!! Tak, NAUCZYCIEL TO TRUDNY ZAWÓD (UCZYĆ I WYCHOWYWAĆ CUDZE DZIECI)I DLATEGO JAK KTOŚ NIE MA POWOŁANIA TO POWINIEN WYBRAĆ INNY ZAWÓD. TRUDNA JEST TEŻ DZISIEJSZA ŁODZIEŻ, ALE CZEGO SIĘ DZIWIĆ? PRZCIEŻ DZISIAJ NIE MA AUTORYTETÓW, WZORCÓW, KAŻDEMU WSZYSTKO WOLNO, ALE CZY WOLNO NAUCZYCIELOWI NADUŻYWAĆ WŁADZY I SWOJEGO STANOWISKA?, A WAM WSZYSTKIM, KTÓRZY MYŚLĄ, ŻE NAUCZYCIELE SIĘ NIE ZNĘCAJĄ NAD UCZNIAMI ŻYCZĘ BY NA WŁASNEJ SKÓRZE PRZEKONALI SIĘ JAK MŚCIWI I NIESPRAWIEDLIWI POTRAFIĄ ONI BYĆ . JA TEGO DOŚWIADCZYŁAM.
46. Dodane przez DO 41, w dniu - 20-01-2014 10:10
DO 41 Człowieku co ty wypisujesz za bzdury na temat [MOBBINGU] czy ty wiesz co to jest [MOBBING]
47. Dodane przez Ben, w dniu - 20-01-2014 13:31
Do kom.39 i 44 As : Ale ty farmazony wypisujesz, że hej. Za mobing kara zwolnienia z pracy. To już lecę i się zwalnieniem ze swojej firmy. Pouczasz innych, a nie wiesz, że w wolnorynkowej gospodarce żyjesz.
48. Dodane przez guatemozin, w dniu - 20-01-2014 21:20
Mobbing termin wywodzący się z języka angielskiego od wyrazu "mob" co oznacza tłum, natłok, banda oraz napastowanie i obleganie. Odpowiednikiem polskiego mobbingu po angielsku jest na ogół workplace bullying[a] lub workplace harassment. Workplace mobbing używany jest w tym znaczeniu jedynie w literaturze naukowej. Mobbing oznacza prześladowanie podwładnego lub współpracownika w miejscu pracy. Terminu mobbing w odniesieniu do zachowań występujących w grupach społecznych użył jako pierwszy szwedzki naukowiec Peter-Paul Heinemann. 
 
Mobbing zazwyczaj ma na celu lub skutkuje: poniżeniem, ośmieszeniem, zaniżeniem samooceny lub wyeliminowaniem albo odizolowaniem pracownika od współpracowników. 
 
Istotnym zagadnieniem jest odróżnienie mobbingu od łamania zasady równego traktowania w zatrudnieniu
49. Dodane przez mieszkanies śmigla, w dniu - 22-01-2014 13:03
szkoda nauczyciela ! dzieciaki dzisiaj zachowują się gorzej niż bydło w chlewie !!! może to po trochu wina rodziców ale najbardziej tego iż każdy dzieciak chce pokazać drugiemu że jest od niego lepszy i myśli że w ten sposób zaimponuje kolegom... to jest po prostu porażka ! jak widać krzywdy wielkiej nie uznali przez nauczyciela a więc widocznie słusznie dostał ! w dzisiejszych czasach jak rodzic wleje dzieciakowi bo wie że źle zrobił to jeszcze rodzic idzie w kąt i ryczy bo dziecku się oberwało i co takie dziecko sobie myśli? samo nie wie czy dobrze zrobiło czy źle ale żeby w podstawówce czy w gimnazjum tak lekceważyć i obelgiwać nauczycieli ? wstyd tylko dla rodziców !!! jestem za nauczycielem
50. Dodane przez x, w dniu - 22-01-2014 20:53
popieram kom.49, co w sytuacji, kiedy na lekcji jeden, czy kilku uczniów nie słucha - broi, co ma w takiej sytuacji zrobić nauczyciel? Kiedyś do akcji wkraczały trzcinki itp., a dziś? Czy dyrektor szkoły ma opracowane jakieś procedury? bo powinien je mieć, w końcu to on jest przełożonym nauczycieli, on także jest za tą sytuację odpowiedzialny, to jest także jego porażka. Uczeń który broi, przeszkadza na lekcjach powinie być zgłaszany do dyrektora, dyrektor powinien takiego ucznia upomnieć, wezwać rodziców takiego ucznia do szkoły na rozmowę, udzielić nagany itd. W ostateczności wydalić takiego ucznia ze szkoły i wysłać go do odpowiedniej placówki wychowawczej, jak jest w tej szkole? Czy dyrektor coś w tym wzgledzie robi? 
Jak wspiera swoich nauczycieli w tych ciężkich czasach 
-róbta co chceta.
51. Dodane przez LL, w dniu - 22-01-2014 21:37
CZYTAM TE WASZE KOMENTARZE I POWIEM TAK SWÓJ SWOJEGO BĘDZIE BRONIŁ,ALE JA POWIEM TAK,JAK NAUCZYCIEL MA SIĘ ZNĘCAĆ NAD UCZNIAMI CZY NIE DAJE RADY, NIECH ZMIENI PRACE................................................Do Kom49 Zastanów się człowieku [Nauczycielu]co ty piszesz jakie słowa piszesz ,MOJE KOCHANE DZIECKO CZYTA...............
52. Dodane przez ciekawski, w dniu - 25-01-2014 14:31
Nauczyciel naruszył godność uczniów i nietykalność cielesną.Pytam?A co wcześniej roblili uczniowie temu nauczycielowi?Napiszcie bo nie wiem.
53. Dodane przez obssesion, w dniu - 26-01-2014 09:38
Ludzie , 90% z was nie ma pojęcia, co ten nauczyciel robił tym dzieciakom, a wy się tu wypowiadacie, że dzieci są niegrzeczne. Faktycznie są, uroki dzieciństwa, ale nie na tyle, żeby nauczyciel mógł się tak zachowywać w stosunku do uczniów. Nie wiecie co jest grane, wiec się za bardzo nie udzielajcie, skoro nawet nie wiecie jaka jest sytuacja. Prawda jest taka, że nie zawiniły tu dzieci, tylko ten psychiczny nauczyciel. I jest on bardzo dobrze potraktowany. Tylko szkoda, że dopiero tak późno. Mam nadzieję, że ten facet nie postawi nogi już w murach tej szkoły. Pozdrawiam wszystkich, ludzi, którzy WSZYSTKO WIEDZĄ. Najlepiej zwalać winę na dzieci, bo przecież to "gówniarze" zdaniem wielu z was a nauczyciel niech sobie chodzi bezkarnie i niech dalej znęca się nad uczniami. Faktycznie ludzie macie rację. Brawa dla Panstwa. Nie chce życzyć nikomu źle, ale ciekawe, co byscie powiedzieli, gdyby ten nauczyciel zrobił coś waszym dzieciom. Bardzo ciekawe..
54. Dodane przez aqla, w dniu - 31-01-2014 21:43
Polsko Dokąd zmierzasz A jak wyglądaja studia zaoczne i prywatne Teraz nie wystarczy się nieuczyć To za malo Trzeba zrobić takie udogodnienia by nie musial także niepotrzebnie na zajęciach bywać dlatego wiele uczelni prywatnych by zyskać "klijentów" studentow daja do podpisania już w sobotę listę na niedziele by studenci nie musieli wkładać wysiłku na przybycie na zajęcia
55. Dodane przez mama, w dniu - 25-11-2015 03:11
moja córka należy bądź nalezała do druzyny sportowej,po zawodach unihokeja gdzie zajęly 1 miejsce została z niej wyrzucona z krzykiem nauczyciela ze on rządzi sks i zawodami....dziecko które kilka lat bierze udział w zawodach zdobywa dyplomy i medale zostało potraktowane w taki sposób przez pana wuefiste...wkrótce zgłaszam sprawę do Dyrekcji...córka jest tak zastraszana ze ma nerwobóle a ma dopiero 12 lat,w domu zapewniamy jej spokój i bezpieczeństwo a w szkole horror,inni nauczyciele bardzą ją chwala w 4 i 5 klasie czerwony pasek,tylko z wuefistą kłopot....
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Osiedle na zatorzu u... Leszno 499000
Gronowo ul. gronowe ... Leszno 479000
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj