Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
23
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Gerard, Helena,
Jerzy, Wojciech
Do końca roku 252 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Pomnik smoleński - dlaczego w Lesznie?

Sławomir Szczot

Pomnik smoleński - dlaczego w Lesznie?

23.05.2016. Radio Elka, Jarek Adamek

Każda grupa obywateli ma prawo zgłaszać inicjatywy jak ta w sprawie Pomnika Smoleńskiego i czymś niekulturalnym jest jej torpedowanie -mówił w Rozmowach Elki Sławomir Szczot (PiS), przewodniczący Rady Miasta Leszna. Jego zdaniem zbieranie przez KOD podpisów pod petycją przeciwko pomnikowi jest aktem politycznym obliczonym już na najbliższą kampanię wyborczą.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
 
Komentarze (58)
1. Dodane przez przeciw pomnikowi, w dniu - 24-05-2016 08:40
Ten wywiad jest zbędny. My (tak, my!) wszystko na ten temat wiemy.
2. Dodane przez lidia, w dniu - 24-05-2016 08:52
wystarczy tablica jak ktos ma za duzo kasy to moze tam skladac cdziennie narecza kwiatow ale pomnik po co. U nas nikt nie zginal.Aci co zgineli w katastrofie w grobach sie przewracaja widzac ten cyrk trwajacy nieprzerwanie od lat,
3. Dodane przez za, w dniu - 24-05-2016 09:26
... tablica na podwórku wojskowym.
4. Dodane przez Solidarnośc Wykleta od 2011r Alternatywa NoACTA, w dniu - 24-05-2016 09:33
Oczywiście tablica przy kosciele sw.Kazimierza .Bede mial blisko do osob,z ktorymi scisle wspolpracowalem Kolegami:Leszkiem Kaczynskim,Olkiem Szczyglo,Przemkiem Gosiewskim i Grazyna Gęsicka,ktora bylaby premierem...
5. Dodane przez do 4, w dniu - 24-05-2016 10:08
W przestrzeni transcendentalnej nie ma pojęć daleko czy blisko.
6. Dodane przez Andi, w dniu - 24-05-2016 10:13
Dlaczego w Lesznie? To proste. Leszno słynie z lotnictwa a w Smoleńsku rozbił się samolot. Zawsze jakąś pokrętną logikę można znaleźć.
reklama
7. Dodane przez 10.15, w dniu - 24-05-2016 10:17
Jestem ciekaw, czy dzisiejszy rozmówca przyzna się, że ma w tym osobisty, polityczny interes?
8. Dodane przez kk, w dniu - 24-05-2016 10:28
tego człowieka nie da się słuchać.Kręci i mota, a w głosie słychać ciągle stres i zająknięcia się...
9. Dodane przez Kanonier-dalmierzysta(przez rok na etacie kapitana), w dniu - 24-05-2016 10:36
Pomimo,ze w 1968r karnie mnie skierowano do odbycia sluzby wojskowej popieram inicjatywe pulkownika Szweda w sprawie tablicy smolenskiej w Lesznie
10. Dodane przez Ikarus, w dniu - 24-05-2016 12:58
Panie Szczot. Stawianie tego pomnika to sprawa tak samo naciągana jak nadanie Lechowi Kaczyńskiemu honorowego obywatelstwa Leszno tuż po katastrofie. Żenujące jest to, że na naprawdę ogromnej tragedii żeruje się przez lata w sposób chwilami wręcz prymitywny. O braku taktu nie wspomnę
11. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 24-05-2016 14:31
Panie Sławku. Od dłuższego czasu nie pojawiał się pan w mediach i było tak fajnie. Do dzisiaj. I po co to panu? Już kiedyś ludzie mówili, że im mniej się pan publicznie odzywa, tym dla pana lepiej.
12. Dodane przez do p.Szczota, w dniu - 24-05-2016 14:54
Niekulturalny to jest pan, torpedował pan różne akcje i działania, które służyły dobru publicznemu. Ale panu wydawało się inaczej. Jakże to punkt widzenia zmienia się w zależności od punktu siedzenia.
13. Dodane przez BZDURA !!! NIE dla pomnika NIE NIE NIE !, w dniu - 24-05-2016 14:59
BZDURA !!! NIE dla pomnika!!! NIE NIE NIE !
14. Dodane przez Zniesmaczona, w dniu - 24-05-2016 15:13
Looo matko jaki prosty człowiek z tego Pana , mówca z niego żaden dzieci w podstawówce lepiej zdania sklejają, żadnego pomnika w Lesznie nie chcemy , nie będziemy tego utrzymywać przez lata ,za nasze podatki, niech jest tablica w jednostce wojskowej , ma w tym interes polityczny tylko pan Szczot. Jeśli chce sie przypodobać panu Kaczyńskiemu i spółce to pomylił miasta. W Sopocie zginęło wiele osob choćby prezydent i małżonka i nikt nawet o pomnikach nie myśli. Nie siej pan juz fermentu . Ps od pana słuchania wysiadły mi słuchawki hmmm coś w tym jest .
15. Dodane przez grzes, w dniu - 24-05-2016 15:24
Posłuchaj mojej wypowiedzi Szczot ty zajmij się bardziej poważnymi sprawami a nie pomnikiem ten pomnik sobie postaw na głowie lub na swoim podwórku uważam ze to sekta Pisowska zajmij się żeby drogi były i chodniki pożądane i żeby Leszno było czyste podjąłeś funkcje prezesa to zacznij myślec o sprzątaniu bo mogę wymieniać uliczki jaki brud i smród
16. Dodane przez Piechu Pyra, w dniu - 24-05-2016 15:31
Panie Szczot,wez Pan się nie ośmieszaj.Postaw Pan sobie kapliczkę w ogórdku i klęcz codziennie. Mam już dosyć słuchania i oglądania o katastrofie,poległych itp.itd. Zajmijcie się problemami dnia codziennego mieszkańców skoro rządzicie Lesznem. Jestem pewien,że w następnych wyborach samorządowych w Lesznie PiS otrzyma czerwoną kartkę-żółtą dostajesz Pan teraz.To Nowoczesnej rosną sondaże,ponieważ NIC nie obiecują.
17. Dodane przez kkkk, w dniu - 24-05-2016 15:42
(...) Na pomnik bardziej zasługują tysiące anonimowych ofiar innych wypadków, o których nikt nie pamięta i których rodziny nie dostały milionowych odszkodowań
18. Dodane przez verka, w dniu - 24-05-2016 15:58
niech pochwali się Szczot ,że pare dni temu nadano hali Trapez imię bochatera Leszna ....ja pierdykam jak śmieszny staje się urząd w tym mieście jestem ogromną zwolenniczką PiS-u ale odkąd przyjał pan posade po kolesiowsku i pęłowcy zaczeli ubierać szaty PiS-u to coś mnie kurna mdli ....czy ten Dziedziczak i Lichocka ślepi są trzeba im uświadomić co z was za zioła bo Pis kojarzy mi się z uczciwościa i dla zwykłego człowieka a tu coś znaczy w LESZNIE zaczyna śmierdzieć
19. Dodane przez marek, w dniu - 24-05-2016 16:00
tendencja to jest teraz by zawlaszczyc co sie da.. przestrzen publiczna jak widac tez... tragedia zatrzymala polske na tydzien pis i aparatczycy typu szczot namaszczani przez szalonego mieszkanca zoliborza robia wszstko by sklocic polakow... NIE dla pomnika.
20. Dodane przez Zgłaszam sprzeciw!, w dniu - 24-05-2016 16:16
Argumentacja radnego pis jest nielogiczna. Aktem politycznym jest sama inicjatywa stawianie tego pomnika, a każda akcja wywołuje reakcję. Nie dla realizacji pomysłów narzucanych nam, przez jeszcze przez chwilę rządzących! Ten niezbyt udany epizod wkrótce się zakończy i znowu będzie normalnie.
21. Dodane przez świecki ludzik, w dniu - 24-05-2016 16:16
Gratulacje dla ludzi, którzy wyrazili sprzeciw wobec tego kuriozalnego pomnika. Wystarczy, że w Warszawie jest już wiele miejsc upamiętniających katastrofę z 10 kwietnia 2010 r. W pod poznańskim Puszczykowie też wyrażono weto wobec nadania honorowego obywatelstwa miasta - Karolowi Wojtyle. MOżna? - Oczywiście, że tak!
22. Dodane przez oesu, w dniu - 24-05-2016 16:16
Typowy przykład osoby, która bardzo chciałaby być kimś, ma ambicje(często przerośnięte), bardzo się stara w jej mniemaniu, ale nie ma ku temu predyspozycji, tego czegoś czego nie da się wyuczyć, bo z tym czymś, trzeba się urodzić. Zawsze będzie posłusznym, wiernym i oddanym, ale nic po za tym. Klasyczny zawodnik V ligi okręgowej.
23. Dodane przez wowo, w dniu - 24-05-2016 16:43
KOD nie jest żadną partią polityczną.Nikt nie ma takich aspiracji aby startować w wyborach. KOD jest stowarzyszeniem, które ma przyglądać się sprawującym władzę na każdym poziomie.To inne partie się podczepiają,może za chwilę PiS też ,jak będzie okres wyborów samorządowych.
24. Dodane przez Do 14 bohater , w dniu - 24-05-2016 17:04
Widać ze jesteś zwolenniczką PiSu - boCHater, naucz się pisać i ustaw się w kolejce po 500 + tam wystarczy ze podpiszesz się xxx
25. Dodane przez didi, w dniu - 24-05-2016 17:22
Kibicuję PIS-owi, głosowałem na nich, ale Pana Szczota strawić nie mogę. Całe szczęście, że jest tylko lokalnym kacykiem, bo w szerszej perspektywie bardzie by PIS-owi szkodził niż pomagał. (...)
26. Dodane przez do kom. 22, w dniu - 24-05-2016 17:42
Trafne spostrzeżenie. A uśmiech redaktora na koniec rozmowy dość wymowny. 
 
Argumenty w wypowiedzi p. Szczota są zakręcone jak ruski słoik i wyciśnięte przez ciasną wyciskarkę.  
 
Na tydzień stanęła Polska? 
Pożary Leszna wstrzymały rozwój naszego miasta na długie lata. I były wielką tragedią. Nie walczy pan o to żeby uczcić to jakże ważne i tragiczne wydarzenie dla naszego miasta? Dlaczego ? 
 
To, że w innych miejscach są pomniki smoleńskie, to ma być poważnym argumentem dla postawienia pomnika w Lesznie? 
Na marginesie - nie ma Gminy PrzYdbórz tylko jest PrzEdbórz.  
Ponadto nie ma tam sporej wielkości pomnika tylko jest obelisk z tablicą - na zdjęciu. 
W dodatku będący od kilku lat samowolą budowlaną, a Powiatowy inspektor nadzoru budowlanego dwukrotnie wydawał nakaz rozbiórki tego pomnika, co łatwo sprawdzić w internecie.  
 
Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego użyto nazwy komitet honorowy a nie komitet społeczny budowy pomnika? 
Czy to ma sugerować, że ci, którzy nie chcą pomnika, nie są osobami honorowymi ?
27. Dodane przez MAX2708, w dniu - 24-05-2016 18:13
Jestem zaskoczony rozumieniem demokracji przez takich ludzi jak P.Szczot cyt."Każda grupa obywateli ma prawo zgłaszać inicjatywy jak ta w sprawie Pomnika Smoleńskiego i czymś niekulturalnym jest jej torpedowanie".Szanowny Panie ta wypowiedź dyskwalifikuje Pana nie nawet jako polityka ale jako człowieka.Odpowiem na Pana demokratyczną logikę.Tak jak grupa obywateli ma prawo zgłaszać inicjatywy,tak samo grupa obywateli ma prawo być przeciwko inicjatywie.Co to za moralitety żeby oceniać kto tu jest kulturalny,a kto nie.Przecież to istota demokracji gdzie jedni czegoś chcą,a inni są przeciwni.Odmawianie ludziom kultury tylko z tego powodu że się na coś nie zgadzają to dowód na to że suweren nie trafił w wyborach,a P.Szczot niech te oceny moralne zostawi na rodzinne spotkania.
28. Dodane przez kola, w dniu - 24-05-2016 19:06
Tyle ludzi ginie w wypadkach nawet cale rodziny o nich pan Szczot nie pamieta dostali tyle pieniedzy i ciagle maja malo i jeszcze w lesznie chyba pan Szczot chce sie podlizac kaczynskiemu wiec niech sobie pomnik postawi u siebie na ogrodzie jesli go ma
29. Dodane przez Polski Smoleńsk, w dniu - 24-05-2016 19:56
Nie potrafię zweryfikować danych dostępnych w internecie, ale jeżeli to prawda, to znaczy, że pan Szczot nie wymyślił nic oryginalnego. Cytuję: "do listopada 2011 roku w Polsce i na świecie powstało ok. 400 miejsc upamiętnienia ofiar katastrofy. / Statystycznie co dwa, trzy dni w Polsce powstaje tablica lub pomnik ku czci ofiar katastrofy w Smoleńsku".
30. Dodane przez as, w dniu - 24-05-2016 20:12
Paie Szczot, stawianie w/w pomnika jest rowniez aktem politycznym, proszę nie zaprzeczać. Tylko czy stac nas na takie akty?
31. Dodane przez Ryszard, w dniu - 24-05-2016 20:50
Niech wojsko postawi pomnik na terenie jednostki. Ale za swoje pozbierane pieniądze. I po sprawie.
32. Dodane przez czekam, w dniu - 24-05-2016 21:21
Czyżby Pan Borowiak smalił cholewki do PIS? Może to plan B na wypadek przegrania wyborów prezydenckich Panie Borowiaku?
33. Dodane przez dobra rada, w dniu - 24-05-2016 21:32
Panie Szczot- niech Pan pilnuje swojej posadki w MZO bo jak zmieni się układ sił w RM to wyleci Pan z niej z wielkim hukiem. 
Zamiast chodzić po rozgłośniach radiowych w godzinach pracy MZO lepiej zamknąć się w swojej kanciapie na Saperskiej i pracować, pracować, pracować bo już niedługo może nie być tego źródełka dochodów.
34. Dodane przez ŻENADA, w dniu - 24-05-2016 21:47
Lepiej niekiedy milczeć niż pleść takie bzdety jak rozmówca red. Adamka
35. Dodane przez Zenek, w dniu - 24-05-2016 22:09
Panie Szczot a może by tak na swoim balkonie ?
36. Dodane przez 24 komentarz do 18, w dniu - 24-05-2016 22:18
Komentarz 24 jest skierowany do 18
37. Dodane przez ryszard, w dniu - 24-05-2016 23:19
za swoje pieniadze to pis(...) moga postawic 100 pomnikow w swoich 0grodkach za moje podatki nie
38. Dodane przez Śmiech na sali, w dniu - 24-05-2016 23:45
Panie Szczot może lepiej powie jakie oszczędności znaleźliście w MZO z prezesem ????? A jak pana stać to niech sobie jeździ z pielgrzymką do Warszawy lub do Smoleńska upamiętniać zmarłych w katastrofie lotniczej!!!!!!
39. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 24-05-2016 23:48
Mając PIS po swojej stronie, obecny Prezydent nie przegra w kolejnych wyborach, przy tak kiepskiej opozycji.
40. Dodane przez grzes, w dniu - 25-05-2016 06:57
Informacja dla Szczota nie wykładaj swojej informacji na temat Smoleńska bo jest to nudne i chce jako mieszkaniec Leszna żebyś się nie udzielał i żebyś zniknął na jakiś czas dobrze wiesz ze nikt nie lubi cię zajmij się poważnymi sprawami dla Leszna bo narazie zajmujesz się pierdołami
reklama
41. Dodane przez Patriota, w dniu - 25-05-2016 07:55
Nie Cierpie pisu. Bardzo.
42. Dodane przez do 18, w dniu - 25-05-2016 08:16
poslanka Lichocka ma w nosie swoj elektorat w Lesznie.Jak mozna bylo zrobic zasluzonymi dla Leszna ;Bialasa i Pietrzaka z tak kompromitujacymi opiniami chocby na portalu "Elki"!
43. Dodane przez jasia, w dniu - 25-05-2016 08:57
W katastrofie zginęli Polacy z najróżniejszych !!! opcji politycznych oraz profesji. 
Zginęli generałowie,aktorzy,duchowni,dawni opozycjoniści,ludzie związani ze sportem , BOR-owcy, 
piloci, stewardesy itd. Pomnik może powstać ale nie musi. 
Najważniejsza jest pamięć. ALE SKĄD TA NIENAWIŚĆ ŻYJĄCYCH DO TYCH , KTÓRZY ODESZLI??????
44. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 25-05-2016 16:48
No własnie dlaczego Panie Szczot. Dlaczego mniejszość podejmuje decyzje wbrew woli większości. Dlaczego Pan i Pana kompania demolujecie demokrację. Na tym polega dobra zmiana PiSu.
45. Dodane przez świecki ludzik, w dniu - 25-05-2016 22:13
Do 25: Co ma piernik do wiatraka?
46. Dodane przez głosowałem na pis, w dniu - 25-05-2016 22:43
Nie wiedziałem,że Szczot tak gęga. Jak ktoś taki mógł zostać wybranym przewodniczącym rady. Wstydzę się, iż namawiałem innych aby głosowali na P i S. Komentarz 22 oddaje moje odczucia.
47. Dodane przez Solidarnośc Niezlomna od 1980r.Matura 1965r, w dniu - 26-05-2016 10:51
Szczot nierowny politycznie.Blokowal postawienie pomnika Komenskiego przed WSZ,bo mason Europy i zdradzil mieszkancow Leszna otwierajac bramy miasta przed Szwedami(bez plk.Szweda),a potem jako przewodniczacy Rady zgodzil sie z prezydentem na imie od 1990r bezimiennego dla I LO na wolnomularski rod Leszczynskich,ktorzy ufundowali Komenskiemu gimnazjum(I LO)...a I LO mialo mieć imie kapelana "Solidarnosci" blogoslawionego Jerzego Popieluszki.jak w petycji wnosili maturzysci z 1965r.-Rowiesnicy ks.Jerzego....
48. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 26-05-2016 11:15
NIE DLA POMNIKA SMOLEŃSKIEGO W LESZNIE pan przewodniczący kręci swoje interesy, myśleć -- leszczynianie nie chcą obcego im pomnika, a inicjator --musiał jest żołnierzem i posłusznym
49. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 26-05-2016 12:51
Do 46:ciekawe kim Ty jestes tylko krytykowac a od siebie nic
50. Dodane przez MaVb, w dniu - 26-05-2016 14:36
PiS dla o praworządność. Pan Sławek robi w Lesznie bardzo dobrą robotę. Wielki szacunek dla niego. Rozbudował lokalne struktury do duzych rozmiarów. na poczatku było tylko kilka osób teraz jest kilkadziesiąt, 7 radnych to jest jego sukces! Panie Sławku jesteśmy z Tobą!
51. Dodane przez nie, w dniu - 27-05-2016 20:25
Nie, nie NIE. Szczot oprzytomnij. Nie słuchaj prezesa.
52. Dodane przez grzes, w dniu - 27-05-2016 23:19
Szczot i sekta PiS-u chcą pomnik smoleńska i chcą przekazywać swoją wiedzę młodym pokoleniom ze politycy zgineli bo samolot był stary i nie sprawny technicznie
53. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 28-05-2016 18:09
NIE DLA POMNIKA SZCZOT CHCE NPODLIZAC SIE PARTI I KACZYNSKIEU
54. Dodane przez sebaPL, w dniu - 29-05-2016 10:36
My chcemy nowych chodnikow NIE ! pomnikow.
55. Dodane przez Wojtek, w dniu - 29-05-2016 11:21
Pan Szczot brawo za brawurową wypowiedz, "Każda grupa obywateli ma prawo zgłaszać inicjatywy jak ta w sprawie Pomnika Smoleńskiego" ma Pan rację lecz końcówka zdania zaprzecza jego początku "i czymś niekulturalnym jest jej torpedowanie". NIEKULTURALNIE TO OBECNA WŁADZA MA W TYŁKU WYBORCÓW KTÓRZY JASNO MÓWIĄ ZE POMNIKA NIE CHCĄ. ALE TO WŁADZA MÓWI ŻE TO DZIAŁANIA WYBORCZE. TAK PANIE SZCZOCIE TO JEST ODPOWIEDZ NA OBECNĄ POLITYKĘ WŁADZ MIASTA I NA HASŁO "LESZNO OBUDŹ SIĘ" bo slogany były piękne a znów mamy te same nazwiska wszędzie gdzie tylko można. Bo polityka miasta to nie tylko śliczne murale, oraz nowe donice na Chrobrego lub jej remont, to także spłacanie zadłużenia miasta. Nie mówiąc o remontach takich dróg jak Spółdzielcza, Fabryczna czy Strzelecka.
56. Dodane przez działkowicz pisowiec, w dniu - 29-05-2016 14:26
Panie Szczot-miast politykować w godzinach pracy zajmij się chałdą śmieci -już kilka ton zalega na ulicy Sadowej,która łączy Grzybowo z Gronowem,oraz wielką wyrwą w jezdni przy przejeżdzie kolejowym niestrzeżonym na tejże ulicy.Dodam,że tamtędy przejeżdża codziennie setki aut i rowerów,omijając zatłoczone centrum miasta.
57. Dodane przez Antek, w dniu - 29-05-2016 15:06
Panie Przewodniczący tak pokrętnej oracji dawno nie słyszałem.
58. Dodane przez Przeciwniczka, w dniu - 01-06-2016 10:12
Zdecydowane NIE dla pomnika !!! I do komentarza 43.... gdzie tu ktos napisal o nienawisci do ofiar katastrofy ??? Totalnie niepowazne jest to Twoje stwierdzenie i nijak sie ma do sprawy stawiania pomnika w Lesznie.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
Na sprzedaż działka ... Kłoda 270000
Działka pod lasem 15... Jezierzyc... 175000
Mieszkanie w budynku... święciech... 445000
Działka budowlana le... Leszno 460000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj