Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
17
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Bruno, Sławomir,
Weronika, Wiktor
Do końca roku 228 dni.
Start arrow Kościan arrow Nauczycielka została zawieszona

Co wydarzyło się na lekcji?

Nauczycielka została zawieszona

10.05.2017. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak


Na zdjęciu z prawej wiceburmistrz Kościana - Maciej Kasprzak i dyrektorka ZS nr 1 - Małgorzata Ratajczak
Nauczycielka z 39-letnim stażem została zawieszona po tym, jak do dyrekcji jednej z kościańskich szkół zgłosiła się mama 8-letniego ucznia. Chłopak miał zostać uderzony w twarz podczas lekcji.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zdarzenie rozegrało się 4 maja w Zespole Szkół nr 1. Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej prowadziła zajęcia, a 8-latek miał chodzić po klasie i ignorować jej polecenia. Wtedy kobieta miała uderzyć ucznia w twarz.
Na drugi dzień w szkole zjawiła się mama chłopca i wniosła skargę - to uruchomiło całą procedurę. Dyrekcja złożyła pismo do rzecznika dyscypliny dla nauczycieli, Kuratorium Oświaty w Poznaniu i
zawiesiła nauczycielkę w obowiązkach służbowych.
Dyrektorka ZS nr 1, Małgorzata Ratajczak, przekonywała podczas konferencji prasowej, że szkole bardzo zależy na wyjaśnieniu tej sprawy, ponieważ chodzi o nauczycielkę z długoletnim stażem i wyróżniającą oceną pracy.
Dzieci, które były świadkami zdarzenia, zostaną otoczone opieką. - Na dzisiaj zaplanowano zajęcia terapeutyczne w tej grupie dzieci. Jeżeli mama ucznia zgłosi taką potrzebą, to zaproponujemy również indywidualne zajęcia terapeutyczne dla dziecka, a jeżeli będzie jeszcze konieczność, to dziecko zostanie objęte pomocą psychologiczną, ale to będzie zależało od decyzji rodziców - tłumaczy Małgorzata Ratajczak.

Dokładny przebieg zdarzenia zostanie wyjaśniony w postępowaniu. Wiadomo, że nauczycielka zgłaszała wcześniej, że ma problemy wychowawcze z chłopcem, natomiast ani dyrektor szkoły, ani wiceburmistrz Maciej Kasprzak, nie chcą zabierać głosu w sprawie szczegółów do czasu wyjaśnienia wszystkich okoliczności.
- Ani ja, ani pani dyrektor nie mamy do tego uprawnień i kompetencji, aby rozstrzygnąć tę sprawę. Ona jest delikatna i ze względu na ucznia, i ze względu na nauczyciela - podkreślał wiceburmistrz - Mamy świadomość tego, że to zdarzenie jest niejednoznaczne w całej swojej rozciągłości, dlatego zależy nam bardzo, aby to było bardzo gruntownie wyjaśnione dla dobra rodziców, i nauczycieli, i dziecka. Pani dyrektor przeprowadziła rozmowę z nauczycielką, jest pełna chęć współpracy przy wyjaśnieniu tego zdarzenia.

Nauczycielka została zawieszona na pół roku. Dyrekcja szkoły liczy, że w tym czasie postępowanie wyjaśniające powinno zostać zakończone.
 
Komentarze (114)
1. Dodane przez potężny, w dniu - 10-05-2017 13:43
(...)pewnie wychowywany bezstresowo i w szkole robił co chciał. Nie wierzę, że doświadczona nauczycielka skarciła dzieciaka za nic, (...)
2. Dodane przez Gargulec, w dniu - 10-05-2017 13:50
Pani mamo z małymi dziadami nie idzie inaczej!!! Rodzice rozpieszczają dzieciaki i podrzucają do szkoły, a ty głupi nauczycielu się z nimi męcz!!!!
3. Dodane przez bezsterowy?, w dniu - 10-05-2017 13:56
teraz dostała nauczycielka,a kiedyś dostanie rodzic. 
Może nie było to dobre posuniecie , ale dobrze by było wprowadzić monitoring na lekcjach by rodzice zobaczyli co czynią ich pociechy, zwłaszcza tych co na wywiadówki nie uczęszczają
4. Dodane przez Świta zwariował, w dniu - 10-05-2017 14:11
LUDZIEEE NAPRAWDĘ ?????!!!!!!!! Czy świat zwariował? Zajęcia terapeutyczne? Chyba dla tej matki rozumiem. Bo ja ze wstydu bym się spalił i dzieciakowi za takie zachowanie w domu drugi raz przyłożył.  
Dzieciak się teraz śmieje i za drugim razem znowu będzie sobie ignorował polecenia nauczycielki. Czy o to nam chodzi? Jak tak Pani wróci do prowadzenia zajęć to wszystkie dzieci zaczną ją ignorować. Ludzie opamiętajcie się, a matka tego dziecka powinna zastanowić się nad sobą i sposobem wychowywania dzieciaka, a nie nad bronieniem małego terrorysty.
5. Dodane przez greg, w dniu - 10-05-2017 14:18
I oczywiście nauczycielka zawieszona, natomiast "biedny" uczeń z rodzicami będą otoczeni opieką psychologów i innych speców. Co to się porobiło. Matka sobie z dzieckiem nie radzi i go nie wychowała, lecz oberwie teraz nauczycielka - za błędy matki. Postnowoczesność w całej rozciągłości.
reklama
6. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 10-05-2017 14:28
Mamusi tez dac klapsa za zle wychowanie synusia.Pani Nauczycielko / trzeba bylo za jednym zawieszeniem poprawic ale pachem
7. Dodane przez Paranoja, w dniu - 10-05-2017 14:31
Niech sie młody uczy, ze w życiu nawet w gębe nie dostaje się za darmo. Zasłużył to dostał. Rodzic powinien poprawić. A nauczycielki szkoda....
8. Dodane przez chyba że się mylę, w dniu - 10-05-2017 14:39
za głupotę rodziców odpowie nauczycielka
9. Dodane przez 1234, w dniu - 10-05-2017 14:42
Za moich szkolnych czasów uderzenia w różne części ciała przez nauczycieli było czymś normalnym.O tym jednak dzieciak nie informował rodziców,bowiem w domu byłaby poprawka.Przecież każdy z rodziców uważał,że za nic nauczyciel nie uderzył.
10. Dodane przez PiX, w dniu - 10-05-2017 14:57
Jestem nauczycielem z 20-letnim stażem. To co wyrabiają dzieciaki na lekcjach, to przekracza ludzkie pojęcie. Rodzice jeszcze głupsi. Ale żeby organizować pomoc psychologiczną dla klasy, bo ktoś dostał (zasłużenie) w gębę????? Ludzie, opamiętajcie się!!!! Na przerwach widza gorsze rzeczy. O telewizji, internecie i grach komputerowych nie wspomnę. (...)
11. Dodane przez mareko, w dniu - 10-05-2017 14:59
Świat oszalał. Rodzic takiego dzieciaka powinien spalić się ze wstydu, że nie potrafi wychować. A dla dyrekcji taka rada: oprócz terapeuty załatwcie jeszcze znachora i egzorcystę. A dla rodziców koniecznie dobrego psychiatrę.
12. Dodane przez Ojciec, w dniu - 10-05-2017 15:03
Co to ma być ? Jeszcze bym przyłożył drugi raz w domu dzieciakowi. Żal i rozpacz.
13. Dodane przez x, w dniu - 10-05-2017 15:11
Za naszych czasów jak byś powiedział w domu to byś jeszcze poprawkę dostał
14. Dodane przez .xx, w dniu - 10-05-2017 15:11
(...).jak dzieciak moze niegrzeczny itd.ale to osmiolatek!mam syna 9lat.i nie pozwolilabym nawet gdyby zasluzyl zeby dostal od nauczyciela w twarz.ludzie ida na nauczycieli bo maja do tego serce a nie zeby bic czy ponizac.ja np.nauczycielem nie moge byc bo sie nie nadaje tez bym takiego co nie slucha wyszarpala chociaz nie uderzyla w buzie!chciala do takiej pracy to niech panuje nad soba.pomyslcie ze to wasze dziecko-jak byscie sie zachowali?
15. Dodane przez Zuzia, w dniu - 10-05-2017 15:16
Wszystkim nam się wydaje, że nauczyciele mają super (wakacje itp.) Ale ja wolę moje 8 godz. w biurze z 26 dniami UW. Nie wiem jak Oni radzą sobie z tymi współczesnymi dziećmi. To jakaś masakra i jeszcze ze strony rodziców zero pomocy, wręcz "pogarda" dla nauczyciela. Jeżeli dziecko słucha w domu komentarzy jaką to ma gł... nauczycielkę, to nie będzie dobrze. Strach pomyśleć co z nich wyrośnie. Za moich czasów rodzice mieli inne podejście bardziej szanowali nauczycieli. Jest takie powiedzenie co posiejesz będziesz zbierał. A zbierać będą rodzice - współczuję.
16. Dodane przez kuratorium, w dniu - 10-05-2017 15:32
Tylko dożywotnie usuwanie takich patologicznych nauczycieli uzdrowi system. Jakby jakaś dotknęła mojego dziecka, to bym zadbała by z więzienia nie wyszła :(
17. Dodane przez do 10, w dniu - 10-05-2017 15:41
Są Rodzice i "rodzice". Matka tego rozwydrzeńca należy do tych drugich.Szkoda słów. Nie jestem zwolennikiem karcenia w taki sposób, ale rozumiem, że w krańcowych wypadkach "puszczają" nerwy.
18. Dodane przez Matka, w dniu - 10-05-2017 15:44
A może dziecko ma zaburzenia ze spektrum autyzmu, do takich dzieci polecenia nie docierają tak jak do innych one żyją trochę w innym świecie, a krzyk i gwar szkolny ma wpływa działa na nie jak płachta na byka. 
Nie wiemy co z tym dzieckiem jest nie tak - czy źle wychowane, czy może w pewnym stopniu chore, więc się nie wypowiadajmy !
19. Dodane przez JOHN, w dniu - 10-05-2017 15:49
Szkoda nauczycielki, trzymam kciuki za szybki powrót Pani do pracy!!! Gówniarzowi poprawić, a mamusia niech bierze na poprawkę jak synuś przychodzi do Niej ze skargą. Sam wiele razy od Nauczyciela i Zakonnicy w pysk dostałem, a w domu siedziałem cicho żeby nikt nie poprawił!
20. Dodane przez Mira, w dniu - 10-05-2017 15:56
Nigdy nie miałam takich spraw w szkole.Alewarto się zastanowić.Dorosły człowiek i to nauczyciel z długoletnim stażem nie potrafi zapanować nad sobą i wie jakie czekają go konsekwencje za takie czyny.Jak tu czytam to najlepiej zlinczować to dziecko.Dziecko nie usłuchało to prawda ,ale ta pani nie jest od bicia po twarzy dziecka.Chyba czas opuścić mury szkolne i nie narażać się na takie konsekwencje.Czas na zasłużoną emeryture.Oby ta pani nie zrobiła czegoś gorszego tym dziecią.
21. Dodane przez ECH..!!!, w dniu - 10-05-2017 16:10
Gdy ja chodziłem do SP - lali gdzie popadło , dłonie przynosiliśmy popuchnięte do domu po lekcjach - linijka tam nie wystarczała - była tzw. kantówka ,a nadto było klęczenie na grochu . "ośla ławka" i wiele.wiele innych środków dyscyplinujących !!! Uwazam to za dobre - wyrosłem na porzadnego obywatela (ukończyłem dziennie Polit. W-wska ) i dzisiaj zarzadzam wielka grupa pracowników !!!! Serdecznie pozdrawiam Czytajacych ( J. Durski - dyrektor ).
22. Dodane przez Robson, w dniu - 10-05-2017 16:13
Poprawił bym jeszcze z drugiej strony
23. Dodane przez do 20, w dniu - 10-05-2017 16:21
Chyba dzieciom? Jak chcesz innych pouczać to zacznij od nauki poprawnego pisania. Widać słabo w szkole uważałaś.
24. Dodane przez x, w dniu - 10-05-2017 16:38
Niestety mit o bezstresowym wychowaniu i całkowity brak kontaktu rodziców z dziećmi owocuje coraz "zdolniejszymi" egzemplarzami. Zrzucanie wszystkiego na szkołę i wysługiwanie się konsolą do grania i komputerem to nieporozumienie. Myślę jak rodzice dzisiejszych bezstresowo wychowanych dzieci wylądują w przytułku brata Alberta to zrozumieją że wyhodowali potwory. I nie żebym popierał przemoc wobec dzieci. Jedyne rozsądne rozwiązanie .Zwolnić dyscyplinarnie z pracy nauczycielkę!
25. Dodane przez do kom 14, w dniu - 10-05-2017 16:39
Jak byś się czuła po 39latach pracy kiedy małolat zacząłby rzucać w twoją stronę obelgami i łaciną, o której świat nie słyszał? Wnuki tak do niej nie mówią, a co dopiero łobuz obcy więc już nie przesadzaj, bo nikt normalny pomimo setnych uwag nie reaguje rozmową z takim dzieckiem. Cierpliwość ma również swoje granice
26. Dodane przez Krzysztof W., w dniu - 10-05-2017 16:47
Normalna mama ostro przetrzepałaby skórę takiemu dzieciakowi. Ja tak zawsze robiłem.N8
27. Dodane przez Belfer, w dniu - 10-05-2017 17:02
Taki grzeczny bezstresowo wychowany chłopiec,za kilka lat mamie przyłoży .
28. Dodane przez nauczyciel, w dniu - 10-05-2017 17:10
Sama jestem nauczycielem. Starszej młodzieży, ale zdarza się zastępstwo i u młodszych. Po takim zastępstwie zastanawiam się jak to będzie jak taki "Jasiu" będzie w starszej klasie. Z przykrością muszę stwierdzić, że niestety, ale dzisiejsi rodzice nie potrafią zapanować nad emocjami swoich dzieci ( a niejednokrotnie są to moi dawni uczniowie). W kontekście opisywanego zdarzenia niech sobie sami odpowiedzą - ile razy mieli ochotę dać klapsa bo już nie panowali nad swoim dzieckiem? My nauczyciele mamy takich ruchliwych około 30 - tu. Za całą ta sytuację winię tylko i wyłącznie tą mamusie. Po pierwsze nie poszła porozmawiać z nauczycielem czy taka sytuacja miała miejsce, czy to wymysł dziecka ( zdarza się i tak przecież), nie poprosiła o wyjaśnienie tylko od razu z "grubej" rury. Widzę tu przysłowiowego "roszczeniowego" rodzica ( ja tym nauczycielom pokaże). Przykre, bo dziecko nawet nie zdaje sobie sprawy o co chodzi.
29. Dodane przez do 16, w dniu - 10-05-2017 17:11
Nie strasz nie strasz bo się .... Jak nie znasz prawa to się nie wypowiadaj, najlepiej zadbaj abyś do końca życia klawiatury nie dotykała
30. Dodane przez JAGA, w dniu - 10-05-2017 17:31
pewnie nie wytrzymała gówniarz bez wychowania dokuczał i tyle nie dziwie sie wcale rodziców niektórych trzeba by walnąć
31. Dodane przez 1975, w dniu - 10-05-2017 18:16
Popieram kom.9.Za moich czasów listwa przez łapę,albo w łeb to było normalne,już niewspomne o naderwanych uszach.A w domu poprawka kablem,do dziś mam ogromny szacunek dla moich nauczycieli.Pracowałem przez kilka dni w sąsiedztwie szkoły,i to co gowniarze wyprawiaja przy nauczycielach jest horrorem,nie dziwię się nauczycielce.
32. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 10-05-2017 18:21

Proponuję aby Kuratorium wprowadziło monitoring domów dzieci i młodzieży do lat 18 :) :)
Ja swoje bachory zlałam gdy mieli po 14 lat i kazałam się wyprowadzić na DWORZEC PKP.  
Córka z najlepszą koleżanką poszła sprawdzić jak jest na dworcu ...  
Po wizytacji dworca dowiedziałam się, że jednak zostaje w domu i nawet będzie zmywać z bratem na zmianę. 
 
Ja kiedyś lubiłam dzieci, ale czasem gdy jestem w sklepie mam ochotę walnąć to dziecko, to rodzica idiotę. 
Czyje dziecko stawiało się nauczycielce ? Lekarza? Prawnika ? Czy nowobogackiego ?  
Może dziecko należy przebadać psychiatrycznie ?  
W kodeksie karnym jest zapis o wymuszaniu zachowań.  
Dam głowę, że dziecko sprawdzało "ile ona jeszcze wytrzyma".  
.
33. Dodane przez do 16, w dniu - 10-05-2017 18:46
Pewnie jesteś z tych 500,- plus
34. Dodane przez do 16, w dniu - 10-05-2017 18:50
Jesteś żalosna!!!
35. Dodane przez Iras, w dniu - 10-05-2017 18:50
Uważam, że bardzo dobrze że dostał w(...). Kary cielesne (o ile mówimy o wychowawczych klapsach a nie znęcaniu się) są jak najbardziej na miejscu.  
Wprowadzenie metody wychowania bezstresowego, które przyszło do nas z chyba zachodu jest złe i skrajnie nieodpowiedzialne, gdyż prowadzi do patologii w których dziecku wszystko wolno a dorosły może tylko patrzeć. 
Nas, tych którzy mają na karku 40 i więcej w szkole wychowywano, a nie tylko uczono. W dodatku jak ktoś dostał w pysk od nauczyciela to do tego rodzic dokładał podwójnie. Takim sposobem nauczyciel miał szacunek. A dziś? Przyjdzie paniusia do szkoły z kolczykiem w pępku i wrzeszczy na nauczycielkę przy klasie. Żenada Mamuśki !!!! Same weźcie się za wychowanie najpierw siebie a potem dzieci. Najpierw szacunek dla innych a potem i Wy go dostanie. 
P.S. Zamiast zawieszać nauczyciela zawiesiłbym rodzica w jego obowiązkach, których jak widać nie dopełnił.
36. Dodane przez rafał, w dniu - 10-05-2017 18:51
Do czego to doszło.. 
Ludzie...... 
Ja dostałem ...(...) 
od nauczyciela i jak przyszedłem do domu to nic nie powiedziałem bo ojciec by poprawił.. 
A teraz jestem szczęśliwy i wykształcony.. 
Co nas jeszcze może spotkać z tą bezbarwną młodzieżą..?
37. Dodane przez Zniesmaczona, w dniu - 10-05-2017 18:55
ZNAK CZASÓW - uczeń zawinił, nauczyciel ukarany.
38. Dodane przez Ewa, w dniu - 10-05-2017 19:15
RODZICE, WEŹCIE SIĘ WRESZCIE ZA WYCHOWYWANIE SWOICH DZIECI!!!
39. Dodane przez xxx, w dniu - 10-05-2017 19:20
Rozumiem, że jak ktoś z was zawali w pracy ( spóźnienie i takie tam ) to wasz szef również przywali wam w gębe.No bo co, w końcu miał prawo się zdenerwować...na niekompetentnych pracowników. A ...mam nadzieje, że zrobi to przy kolegach i koleżankach z pracy
40. Dodane przez Beata, w dniu - 10-05-2017 19:22
Jakim prawem nauczycielka uderzyła dziecko. Rodzic nie może,a nauczycielka sobie pozwoliła. Widocznie nie powinna uczyć dzieci. Popieram matke dziecka.
41. Dodane przez x, w dniu - 10-05-2017 19:23
Widzę, że większość komentarzy napisali nauczyciele. Jak nie potraficie radzić sobie z 8 latkiem to zapraszam do biedronki na kase lub do prywaciarza. Tam uśmiech z twarzy wam nie zniknie
42. Dodane przez absolwentka, w dniu - 10-05-2017 19:28
W mojej szkole nauczyciel uderzył z główki ucznia na przerwie. OK może się zdenerwował, ale mijają lata a ten dalej bije i grozi uczniom. Myśle, że wielu nauczycieli minęło się z powołaniem. Nauczyciel dalej uczy i ciekawa jestem ilu uczniów jeszcze pobije i upokorzy.
43. Dodane przez Leszno, w dniu - 10-05-2017 19:28
Wstyd za takiego rodzica! Najpierw trzeba umiec wychowac dziecko a pózniej mieć pretensje do nauczycielki. Nigdy nie usprawiedliwiam ucznia, ktory nie dośc, że jest niezdyscyplinowany to jescze zabiera czas przeznaczony na naukę innym dzieciom.
44. Dodane przez vvv, w dniu - 10-05-2017 19:47
Mamy teraz hodują dzieci i wszystko im wolno. Chodzi po klasie, utrudnia pracę i jeszcze pretensje. Dawniej by uczeń dostał w łeb, i by było po sprawie, zresztą dawniej dzieci były spokojniejsze i sympatyczniejsze, dzisiaj wykorzystują bezradność dorosłych.
45. Dodane przez Ewa, w dniu - 10-05-2017 19:48
40 lat pracy? To już nie czas na emeryturkę podleczyć nerwy zamiast okupować ciepły etacik?
46. Dodane przez hmm, w dniu - 10-05-2017 19:56
8letnie dziecko chodziło po klasie i nauczycielka nie potrafiła sobie z nim poradzić.Najłatwiej uderzyć.Jezeli nie potrafi zapanowac nad dziecmi to nie powinna uczyć.W każdej klasie jest dziecko z ADHD , nadpobugliwe czy z dys....Nie wolno bić dzieci, jeżeli nie potrafi się z nimi pracować należy zmienić pracę.Przejsc na emeryturę.
reklama
47. Dodane przez Damian, w dniu - 10-05-2017 20:08
Jak zawsze nauczyciel winny. Kabaret.
48. Dodane przez XYZ, w dniu - 10-05-2017 20:15
Do kom.38 Pani Ewo- Pani komentarz jest idealnym podsumowaniem tej dyskusji!
49. Dodane przez gniot, w dniu - 10-05-2017 20:25
z większości komentarzy wynika że nauczycielkę należy nagrodzić za swoje patologiczne zachowanie a dziecko i jego matkę wrzucić do lochu i nie ważne za co ale należy im dowalić po całości!  
 
dodane komentarze posiadają swój adres IP i to od sprawdzenia kto dodał te komentarze powinno się zacząć wyjaśniać tą sprawę a administrator powinien powiadomić prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa bo czym innym jest jawne przyznanie że przemoc jest przez nich tolerowana a co za tym idzie można domniemać że również stosowana u nich w domu... 
 
jedno jest jasne nauczycielka niema prawa dotknąć żadnego dziecka a jeśli nie radzi sobie z emocjami to szkoła nie jest miejscem dla niej i mam nadzieje że do zawodu już nie wróci i przez te pół roku co została zawieszona nie będą jej utrzymywać podatnicy... 
 
co do ogólnego przyzwolenia bicia w komentarzach czyli nauczycielka może przywalić tak? a policja nie? dlaczego? a może i lekarz może a sąsiad to już na pewno jak mu dziecko piłkę wrzuci na świeżo skoszony trawnik!
50. Dodane przez Ojciec kolegi, w dniu - 10-05-2017 20:34
Czekam na walkę Dzieciak vs Nauczycielka odsłona 2!
51. Dodane przez do 36., w dniu - 10-05-2017 20:37
Tak ,oby jak najmniej takich jak pewien pan kiedyś w Zsz Rawicz,który na każdym kroku potrafił wyzywać uczniów ,pluć na tablicę podczas lekcji itd...wszyscy się domyślą o co chodzi,Nie oceniam tej sytuacji bo nie wiem jak było .Fakt młodzież nie jest święta,ale czy niektórzy pedagodzy nie traktują pracy w szkole jak zło konieczne?Kiedyś byli tacy za moich czasów co potrafili lekcją zainteresować.A rodzic czasem też robi błąd iż wierzy obcemu bo dziecko nie potrafi się obronić.
52. Dodane przez Bogna, w dniu - 10-05-2017 20:40
W momencie, gdy nauczyciel uderza dziecko w twarz, stawia go na równi z sobą, czyli jest jego partnerem, nie wychowawcą.Uczy pogardy i agresji.Nie powinien być nauczycielem.Czytam z przerażeniem posty broniące dorosłego...
53. Dodane przez Poi, w dniu - 10-05-2017 20:52
Matka powinna sie wstydzic !!
54. Dodane przez błąd szkoły, w dniu - 10-05-2017 21:03
Takich nauczycieli powinniśmy premiować a nie karać, dzisiaj bachor rządzi całą szkołą- gratulacje dla dysfunkcyjnych rodziców i wstyd dla Pani dyrektor za dbałość o swoich podwładnych.
55. Dodane przez Mędrzec, w dniu - 10-05-2017 21:20
Dzisiaj jak dziecko kopnie nauczyciela to nauczyciel się modli żeby dziecko tylko nogi nie złamało bo to jego pociągną do odpowoedzialności:-(
56. Dodane przez witek, w dniu - 10-05-2017 21:28
POPIERAM KOM. NR 41 !!!!!!!!!!!!!11 
W naszej szkole też się dzieje, oj dzieje....żal tylko tych młodocianych, bo nie mają często z kogo brać przykładu. Dzieciom palić zabraniają (wiadomo, tak trzeba) ale sami po kątach palom chowając się za krzakami
57. Dodane przez Max, w dniu - 10-05-2017 21:50
Jak czytam ten artykuł to jakaś paranoja mnóstwo dzieci w szkołach przechodzi różne traumy, problemy i niestety pomocy psychologicznej brak. A tu do nie wychowanego dziecka psycholog... Może lepiej przyjrzeć się rodzinie. Dziś w szkole rządzi rodzic i dziecko. Zainteresować dzieci ok zdarzają się jednak takie odporne na zainteresowania i wiedze,bo ich świat to tablet, komórka, komputer, zakupy...a na to pozwala rodzic, a potem do całego świata ma pretensje, że nauczyciel uczyć nie umie.
58. Dodane przez krzyś, w dniu - 10-05-2017 22:24
u nas nauczyciel wf od lat wyżywa się na uczniach. Ma chyba układy bo nie pamiętam aby dyrektor kiedykolwiek go zawiesił. Chyba obowiązuje jedno prawo w szkołach, a nie osobiste sympatie. Kiedykolwiek bo już sam nie wiem ile razy uderzył i dyrektor wiedział o tym i nic.
59. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 10-05-2017 23:32
Bicie po twarzy jest najbardziej ponizajace zwłaszcza wobec dziecka, są inne sposoby karania, nie dziwię się matce. Nie mam nic przeciwko temu aby ukarac niegrzeczne dziecko sama bym ukarala, ale bić po twarzy zwłaszcza małe dziecko - niedopuszczalne
60. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 10-05-2017 23:41
Moje dziecko bywa niegrzeczne również w szkole. Pani stosuje kary jeżeli zasłużył popieram, sama potrafię ukarac, jednak nie jest bite i dajemy radę.. Należy odpowiednio reagować na uwagi nauczyciela. Współpraca rodzic - nauczyciel jest bardzo ważna
61. Dodane przez Kolega, w dniu - 10-05-2017 23:44
Złych nauczycieli należy eliminować, bo tacy są w szkołach. Dobrych doceniać i szanować, jest ich mało
62. Dodane przez nauczyciel i rodzic, w dniu - 11-05-2017 00:36
Bić nie można, ani małego, ani dużego, nikogo. To porażka nauczyciela i jego bezradność w całej sytuacji. W momencie podniesienia ręki na dziecko w szkole nie ma już co gdybać, to koniec pedagogicznej pracy. Teraz nieważne jest ile było lat wspaniałej pracy, nieposzlakowana opinia, mocno wredne dziecko i awanturnicza matka. To już nie ma znaczenia. Było uderzenie i niestety nie ma o czym dyskutować, czy dziecko wredne, czy pani puściły nerwy, czy mama taka i owaka. Mówię z pełną świadomością,jakby mojemu dziecku ktoś zrobił krzywdę to tak samo po gębie by dostał ode mnie... i też bym powiedziała, że nie wytrzymałam. Byłyby konsekwencje wobec mnie, oczywiscie, bo naruszyłabym nietykalność cielesną nauczyciela, urzędnika na służbie, a on może lać moje dziecko i ma mu to ujść bezkarnie!!! Ludzie opamiętajcie się co piszecie - jak walniecie sąsiada to będą konsekwencje, a jaki dajecie przykład dla dzieci, że przemocą mają rozwiązywać swoje problemy i wyładowywać złość i niemoc na innych!!!! Trzeba zacząć od tego gdzie w tej szkole był pedagog, dyrektor, skoro nauczycielka miała problemy wcześniej z tym dzieckiem, co zrobiono żeby pomóc dziecku we właściwym zachowaniu?? Co zrobiono, żeby pomóc nauczycielce jeżeli sobie z dzieckiem nie radziła??? Jako nauczyciel z wieloletnim stażem i matka nastolatków wiem jak trudne bywają momenty w pracy i w życiu w wychowywaniu dzieci, jak niejednokrotnie ma się ochotę walić głową w ścianę z niemocy...ale do jasnej...to my mamy być przykładem dla dzieci, a z przemocy jeszcze nic dobrego nie wynikło. Sama pamiętam jak dostawało się od nauczycieli w szkole i w domu bało się powiedzieć, żeby drugi raz nie oberwać, ale czy to było dobre??? Strach jeszcze niczego dobrego nie nauczył, tylko tego że jak jestem silny to wygram, a słaby przegra. Tego chcemy dla naszych dzieci, żeby wszyscy się lali po gębach. Ludzie!!! Kobieta nie wytrzymała i niestety musi ponieść konsekwencje swojego działania, a na przyszłość trzeba pamiętać, że lepiej zapobiegać niż leczyć.... Jako matka zawsze będę broniła swojego dziecka, a jak zawini sama wymierzę karę, bo od tego ja jestem, i nie pozwolę bić mojego dziecka z jakiegokolwiek powodu, a jak nabroi to chcę o tym wiedzieć i podjąć decyzję. Jeżeli źle wychowuję swoje dziecko, to ktoś powinien ze mną o tym rozmawiać, a nie bić moje dziecko. Ja też potrafię dać w gębę jak będzie trzeba, ale nikt nie ma prawa bić mojego dziecka i żadnego innego człowieka!!! Natomiast jako nauczyciel muszę panować nad sobą i dawać przykład innym, bo jestem urzędnikiem państwowym. Jeżeli nie potrafię sobie poradzić to powinnam poszukać pomocy, bo z takim doświadczeniem jak ta pani powinnam bez problemu znaleźć właściwe rozwiązanie.I nie ma co odbijać pałeczki - uderzyła, musi ponieść karę, a terapia rodziny to druga sprawa.
63. Dodane przez Kościaniak, w dniu - 11-05-2017 07:25
A koniec sprawy będzie taki : Naczycielka nie uderzyła tego małego tylko on sam sobie to zmysliil by jej zaszkodzić.
64. Dodane przez xxx, w dniu - 11-05-2017 08:01
Do 62. Rozpędź się do maksimum swoich możliwości u uderz głową w ścianę a potem pomyśl jeszcze raz :)
reklama
65. Dodane przez DO 41!!!, w dniu - 11-05-2017 09:24
Jeszcze są w tym kraju rozsądni rodzice, którzy realnie patrzą na wychowanie. Jestem nauczycielem z 25 - letnim stażem (nie koniecznie z okolic Kościana). Raz mi się zdarzyło, że uczeń wkurzył się na słabą ocenę, jaką otrzymał z mojego przedmiotu. Nie zgadniecie co zrobił??? Poszedł na piętro, uderzył głową w kant drzwi i poleciał spłakany, że go pobiłem. MONITORING uratował mnie i moją reputację. Wniosek? Sami oceńcie do czego są zdolne dzieci - młodzież, a za nimi rodzice murem!!! Pogrążyć, zaszczuć, zniszczyć człowieka - dziecko z domu wynosi nawyki i kulturę. Pozdrawiam nauczycieli!!!!
66. Dodane przez matka z Leszna, w dniu - 11-05-2017 09:36
Stanowczo i w całości popieram 62. Nikogo nie wolno bić.
67. Dodane przez usmiany, w dniu - 11-05-2017 10:03
mam pytanie do tych ktorzy bronia dziecka i krytykuja wiekszosc tu piszacych-czy z jakiekolwieka zdania w artykule wynika ze nauczycielka sie przyznala? zeby nie bylo ze okaze sie ze dziecko konfabulowalo w domu....kolejna kwestia odpowiedzcie na pytanie ale rzeczowo co ma zrobic nauczycielka z waszymi dzieciakami ktore utrudniaja wykonywanie jej obowiazkow i nauczanie innych dzieci? wezwac policje? was rodzicow? poprosic o samodzielne opuszczenie murow czy szkoly? czy moze zmarnowac godzine zajec w czasie ktorych moje dziecko i wielu innych nomrlanych ludzi moze wyniesc jakies wartosci? ja mowie stanowcze STOP takim dzieciakom i ich rodzicom ktorzy widza tylko czubek wlasnego nosa i zawsze sa tylko roszczeniowi....kolejna kwestia nie wierze ze dzieciak ktory ma taki tupet nigdy nie uderzyl innego dziecka czy obrazil -czy to uprawnia innych rodzicow do ciagania go (opiekunow prawnych) po sadach? tego chcecie?
68. Dodane przez colo1, w dniu - 11-05-2017 10:21
Na sztaplarkę - uprawnienia, na piłę - uprawnienia, na rower - uprawnienia, na prowadzenie czegoś tam - uprawnienia..... a na robienie dzieci i późniejsze ich wychowywanie nie potrzeba uprawnień. Gdzie tu sens i logika??
69. Dodane przez matka, w dniu - 11-05-2017 10:52
Zazdroszczę ludziom ze wychowali i przygotowali do zycia takie odważne i być może wredne dziecko. 
Gdybym jeszcze raz rodziła robiłabym wszystko żeby właśnie takie było. Niestety wychowałam kulturalne i wrażliwe dziecko które przez okres chodzenia do szkoły wiecznie przeżywa przykrości otrzymywane od nauczycieLEK , tak głownie od wstrętnych pań przynoszących swe flustracje i brak opanowania na lekcje.Inne dzieciaki potrafią mieć taką pania w nosie i kpić z niej patrząc w oczy lecz moje dziecko przeżywa to płacząc po nocach. Dyrekcje udają że wszysko gra bo nie chcą problemów. A poradnie udają że coś robią pilnując swych stołków. 
Juz czas zweryfikować te panie nauczycielki po 40tce.Młodzi czekają pełni pomysłów i świeżości. 
Pozdrawiam matkę tego dziecka i zazdroszczę.
70. Dodane przez Bozena, w dniu - 11-05-2017 10:52
Jest tak dużo agresji wśród dzieci dzieci ze bicie dziecka obojętnie czy to rodzica czy nauczyciela jeszcze bardziej ja wzmaga
71. Dodane przez Polo colo, w dniu - 11-05-2017 10:54
Do kom. 68.  
 
Pytasz, gdzie tu sens i logika? 
 
Odpowiadam, ty colo jej nie masz. 
 
Nawet nie wiesz, jakie są wymagania, aby być nauczycielem. 
 
Najpierw się zorientuj, a potem wypisuj bzdury.  
 
Twoja logika to typowo polska logika :(
72. Dodane przez Barbara, w dniu - 11-05-2017 11:18
Dziecko przychodzi do szkoły już ukształtowane, wychowane w domu przez rodziców. To co wynosi z domu prezentuje w szkole. Po zachowaniu dziecka można się, orientować z jakiego domu jest. Czy jest to normalny dom, czy patologia. Dzieci z rodzin patologicznych są zagrożeniem i ktoś powinien się tym zająć. Nie mam na myśli tej Pani której dziecko uderzono w tym przypadku zapewne dziecko było po prostu rozpieszczone a nauczyciel nie powinien bić żadnego dziecka bo wychowanie nie na tym polega.
73. Dodane przez yyy, w dniu - 11-05-2017 11:20
Do xxx nooo z takim przykładem i takim myśleniem to przesadziłeś.To w drugą stronę dziecko się spóźni to nauczyciel leje no bez jaj i to tacy jak ty najwięcej krzyczą że moje dziecko niewinne jest tylko nauczyciel. 
I już w szkole od kolegów a nie od nauczyciela za takie głupie gadanie byś oberwał!!!
74. Dodane przez do 64, w dniu - 11-05-2017 11:31
A na co to pomaga? Jesteś już po terapii i dlatego tak się wypowiadasz? :-)
75. Dodane przez Xxl, w dniu - 11-05-2017 13:04
Tylne pomocy dla "biednych" dzieciaków a gdzie pomoc dla nauczyciela który zgłaszał problem i nikt nie zareagowal
76. Dodane przez JA, w dniu - 11-05-2017 13:16
NO NIE MÓW MI ŻE WSZKOLE RZĄDZI RODZIC I DZIECKO. 
 
SZKOŁY MILCZĄ, PEDAGOG NIE WIDZI PROBLEMU LUB GO OMIJA, DYREKCJA BOI SIE O WŁASNY ..... I CICHO SZA! 
CIERPI DZIECKO LUB MŁODZIEŻ BO W SZKOŁACH ŚREDNICH JEST MASA PROBLEMÓW SZCZEGOLNIE WTYCH E LI T A R N Y C H ! 
PRZEŻYŁAM JUŻ TROCHĘ I UWAŻAM ŻE WIEM JUŻ TROCHĘ.
77. Dodane przez goliat, w dniu - 11-05-2017 13:22
Agenda 21 przy ONZ wlasnie organizuje chece z bestresowego wychowania ,ograniczenia pedagow w tym procesie wychowawczym.TO wszystko zaowocuje niebawem a efekty widac juz teraz. W planie jest rozpad rodziny to nastepny krok,pozwolenia na rodzicielstwo tez beda wydawane a dzieci bedzie rodzic sie za zgoda administracji,ktora przejmie calkowicie proces wychowania dzici.To wlasnie juz widac ,czyli dyrektywy podkrecania sruby typu dziecko ma racje a nauczyciel nie.W niektorych krajach zachodnich ten proces juz nieco ewaluowal dalej i rodzic juz nie ma nic do powiedzenia a nauczyciel z automatu i bez emocji wykonuje polecenia administracji.Kto nam to zafundowal??Oczywidcie nie komunisci ale psychiczni odchylency z pieniedzmi w kieszeni,ktorzy na posylki maja politykow i sztab gryzipiorkow nazywajacych siebie wladza.To neomarksisci pokamuflowania w gabinetach kazdego rzadu,przyjmujacy polecenia komisarzy i parlamentu europejskiego a w zasadzie globalnego.To kolejny etap rewolucji bolszewickiej ,bo tego typu eksperymenty funkcjonowaly po 1918 roku.To ciag dalszy wladzy odchylencow z dyrektywami z Wall Street ,dbajacych o to co jemy,co myslimy,co mowimy,jak sie leczymy.
78. Dodane przez Babcia, w dniu - 11-05-2017 14:38
Mojego wnuka zawsze chwalono w szkole nigdy nie było uwag, byliśmy pewni że mamy grzeczne dziecko do czasu. Pewnego dnia obserwowałam dzieci na boisku podczas gry w piłkę, dzieciaki były wulgarne i agresywne nasz "amiolek" również. Po tym wzmocmilismy kontrolę i ograniczenia. Rodzice bądźcie czujni bo nie wiecie co robią nasze dzieci gdy ich nie widzimy, reagujcie żeby nie było za późno. Nawet najlepsze dzieci zepsuje "ulica".
79. Dodane przez Kaśka, w dniu - 11-05-2017 15:33
Kto ma dzieci ten wie że ich wychowanie to nie lada wyzwanie. Nauczycielka nie zrobiła dobrze jestem jednak w stanie sobie wyobrazić osobę doprowadzoną do skrajnych emocji która tak właśnie reaguje oczywiście nie popieram reakcji ale czasami przy pewnych zachowaniach dzieci to nic więcej tylko przyłożyć. Najgorsze jest to że cierpi dziecko a źródło choćby to bardzo bolało jest w domu. Matka i dziecko potrzebują psychologa a właściwie potrzebowali już wcześniej bo widać tutaj niewydolność wychowawczą (nie osądzam rodziców żeby było jasne - powodów może być milion). Każde dziecko rodzi się dobre i takie jest ale otoczenie go zmienia - najczęściej Ci najbliżsi - 8 lat to nie jest efekt towarzystwa. To dziecko woła o uwagę a wyraża się nieumiejętnie - braki czy złe relacje w domu wyraża w szkole. Potrzebny porządny rachunek sumienia i chęć zmiany w domu: dziecko potrzebuje miłości bezwarunkowej ( nie mylić z bezstresowym wychowaniem) - bunt agresja to może być efekt tego że dziecko nie czuje się kochane i akceptowane a przy takim zachowaniu to mega wyzwanie - nie ma innej lepszej drogi niż mądrze kochać. Oprócz rozwiązania bieżącego problemu warto by było trwale wspomóc rodzinę opieką i wsparciem psychologa.
80. Dodane przez do 56, w dniu - 11-05-2017 16:07
u nas w jednej z gmin górowskich widzimy przechodząc obok szkoły jak jedna pani nauczycielka chowa się na przerwach za roślinami wokół szkoły i fajczy a uczniów ściga się za papierosy. Może zrobić z tym nauczycielem też porządek bo to chyba surowo zabronione i niech daje przykład młodemu pokoleniu bo chyba tak powinno być a nie udaje się że się nie widzi.
81. Dodane przez lysy, w dniu - 11-05-2017 19:30
Zawieść i wyrzucić ze szkoły z zakazem wykonywania zawodu. Bić 8 letnie dziecko. To gruba przesada wszyscy bronią nauczycielki, ale gdyby matka uderzyła dziecko to po tygodniu odebrano by jej prawa rodzicielskie. Nigdy bym nie pozwolił na to żeby moje dziecko chodziło do tak patologicznej placówki. Czasy w których nauczyciele bili dzieci już dawno minęły. Czy ktoś z was potrafi sobie wyobrazić jaką to dziecko będzie miało trałem po całym tym zajściu. Gdyby ktoś uderzył wasze dziecko też byście poszli do dyrekcji, nie ma co wyjaśniać sporawy z nauczycielem uderzył i koniec nie ma przepisu który by na to pozwalał więc nie ma co wyjaśniać.Popieram to co zrobiła matka dziecka i życzę jej powodzenia, a pomoc psychologa należy się i dzieciakowi i nauczycielce.
82. Dodane przez GOŚKA, w dniu - 11-05-2017 19:34

Też sobie kiedyś popalałam, uwielbiałam "Ratuszową", kawkę i dymek. Teraz nie palę z wyboru ze strachu przed rakiem :)  
Uważam, że w mieście powinna być otwarta jedna kawiarnia, knajpa w której można sobie dymić, oczywiście z zakazem wstępu dla dzieci.  
Jeśli ja chcę poplotkować z koleżanką przy kawie i ciastku z papierosem w dłoni, to mam chyba prawo do takiego lokalu.  
Nauczyciel z papierosem za krzaczkiem - dobry przykład dla innych. Nie pali w klasie i nie zadymia kolegów. 
Dzieci palić nie powinny ale ... zakazany owoc najlepiej smakuje.  
Sama popalałam pod Kościołem mając 13 lat z kumplami, którzy mieli po 15 :)  
Mama kazała iść do Kościoła więc wychodziłam z domu ... a tam cała banda w krzakach już czekała więc do Kościoła już nikt nie dotarł. Taka jest MŁODOŚĆ :)  
Raz kolega Leszek tak się napalił na zapas "Kosmosów"- to był rok 1981, że "wylądował" w szpitalu. Potem trochę mniej paliliśmy :)  
Moje dzieci nie palą. Gdy dowiedzieli się jako nastolatkowie od mojej matki ile miałam lat, gdy zaczęłam palić byli w wielkim szoku.
83. Dodane przez Xxyy, w dniu - 11-05-2017 19:53
PANI Dyrektor przeprowadziła rozmowę z nauczycielem jest skłonna do współpracy. Gdzie była Pani dyrektor gdy nauczyciel zgłaszał problem  
Wtedy jakoś nie była skłonna do współpracy. Wtedy potrzebni byli psychologowie a nie teraz gdy "mleko się wylalo".
84. Dodane przez Do kom. 82, w dniu - 11-05-2017 20:33
To prawda taka jest młodość. Sama też rozrabialam gdy byłam nastolatką ale nie zachowywalam się naganne wystosunku do moich nauczycieli, jedynie rodzice mieli przechlapane
85. Dodane przez zen, w dniu - 11-05-2017 22:04
W(...) mlodemu i po robocie  
Brawo dla Pani nauczycielki...
86. Dodane przez Włodek, w dniu - 11-05-2017 22:32
Nauczycielka zgłaszała,że dziecko pochodzi z rodziny patologicznej i sprawia problemy wychowawcze.Był to zły przykład dla innych normalnych uczniów.Dlaczego nie było żadnij reakcji ze strony dyrekcji.
87. Dodane przez ewa, w dniu - 11-05-2017 23:30
Drodzy dorośli i świadomi. Jeśli Was dobrze rozumiem to winą za zdarzenie obwiniacie dziecko, które ma " złych" rodziców. Rodziców którzy nie potrafią wychować " wrednego dzieciaka". To dziecko niby zostało wysłane do placówki wypełnionej doświadczonymi, posiadającymi kompetencje nauczycielami, którzy powinni wspomagać rodziców w kompetencjach wychowawczych i co pokazuje pedagog - BRAK KOMPETENCJI.
88. Dodane przez Barbara, w dniu - 11-05-2017 23:57
A jednak to nie było rozpieszczone dziecko. T o wyjaśnia sprawę. Podtrzymuje mój poprzedni komentarz.
89. Dodane przez Do kom 69, w dniu - 12-05-2017 00:41
Przykro, że Pani dziecko jest tak słabe psychicznie. lepiej popracować nad dzieckiem z pomocą specjalistów niż wychowywać buntownika.
90. Dodane przez Czarna Lukrecja, w dniu - 12-05-2017 08:38
Psychicznie to jest coś nie tak ale z autorem tych komentarzy.
91. Dodane przez Do Czarnej Lukrecji, w dniu - 12-05-2017 09:45
A z Tobą wszystko w porządku że krytykujesz autorów komentarzy bez uzasadnienia
92. Dodane przez do 71, w dniu - 12-05-2017 10:35
No i skompromitowałeś się "filozofie". Jeszcze raz przeczytaj komentarz 68. Dotarło czy nadal nie? Autor kom. 68 ubolewa nad tym, że aby mieć dzieci nie potrzeba żadnych uprawnień. Może je mieć nawet najbardziej nieodpowiedzialny człowiek, niestety. O nauczycielach w tym komentarzu nie ma ani słowa...
93. Dodane przez popieram kom.62 i 65, w dniu - 12-05-2017 10:51
Zgadzam się z tymi opiniami. Wychowanie człowieka rozpoczyna się w domu i rodzice powinni dać dziecku przykład, jacy rodzice takie dziecko...Agresja jest niestety wszechobecna,w domu ,szkole na podwórku,była i będzie, nie wyplenimy jej bo nie zmienimy ludzi dorosłych,od nich się wszystko zaczyna,powinni dawać dobre przykłady dzieciom...
94. Dodane przez Do komentarza 88, w dniu - 12-05-2017 10:52
Nauczyciele nie zabrakło kompetencji lecz cierpliwości, a to że mały tak się zachowuje, to wyłącznie wina rodziców i domu w jakim jakim się wychowuje. Brak pozytywnego przykładu. Nie nauczono dziecka szacunku dla ludzi. Mamuśka powinna zacząć nauczyc synka jak żyć aby nie krzywdzic innych przez zle zachowanie i brak szacunku dla innych ale jeżeli w domu tego nie ma to szkoła, mimo najlepszych chęci tego nie nauczy. Zachowania wynosi się z domu rodzinnego.
95. Dodane przez Do kom. 71, w dniu - 12-05-2017 11:01
Proszę się nie przejmować zgadzam się z Tobą "Colo 1"wiem o co chodzi. Tak bywa jeżeli ktoś nie umie czytać ze zrozumieniem
96. Dodane przez As, w dniu - 12-05-2017 11:46
Zgoda,bic nie wolno,atakujacym nauczycielke prponuje byc nauczycielem wczesnoszkolnym. Psychiatryk zapewniony.
97. Dodane przez Sprostowanie do kom 94, w dniu - 12-05-2017 12:31
Komentarz nr94 odnosić się do komentarza nr 87
98. Dodane przez Jola, w dniu - 12-05-2017 12:41
Żal mi tej nauczycielki.Tyle lat pracy i zawieszenie.Za co? Za to,że trzepnęła ucznia w twarz.A co miała zrobić jak uczeń przeszkadzał,nie słuchał? Dobrze zrobiła,też chodziłam do szkoły ale to nie były czasy bezstresowego wychowania.Gdybym dostała w pysk to w domu bym się nie przyznała bo mama by poprawiła.Co się tyczy kom.96 w pełni się zgadzam.
99. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 12-05-2017 13:45
NIE POCHWALAM TEGO, ALE PSYCHICZNIE MOZNA SIĘ WYKONCZYC TAKIM WSTRĘTNYM BACHOREM. NIE WSTYD MATCE ROZGLASZAC TĄ SYTUACJĘ. WSTYD, ZE NIE POTRAFI WYCHOWAC SYNALKA. JAKBY WSZYSCY UCZNIOWIE CHODZILIBY PO KLASIE, TO JAK TU UCZYĆ. RODZIC NIE POTRAFI WYCHOWAC, ŻADNEGO SZACUNKU I POSLUSZENSTWA. TO SWIADCZY TYLKO O RODZICACH. PORZĄDNIE WYCHOWANE DZIECKO DO TEGO STOPNIA NIE ZDENERWUJE NAUCZYCIELA. ZAL NAUCZYCIELKI, A MATKA POLKA NIECH SIĘ WEŹMIE ZA SIEBIE I DZIECIARA ROZPUSZCZONEGO JAK DZIADOWSKI BICZ.
100. Dodane przez Mama, w dniu - 12-05-2017 13:57
Mój syn ma dziewięć lat i wspaniałą PANIĄ dzieci ja uwielbiają, nawet te mniej grzeczne które niekiedy musi ukarac. Wszystkie traktuje serdecznie,mówi o nich :"moje dzieci. Bardzo dobry kontakt z rodzicami. Moje dziecko ma chyba wyjątkowe szczęście, w przedszkolu też były fajne PANIE które bardzo dobrze przygotowały młodego do szkoły. Wdzięczna jestem tym nauczycielom i życzę wszystkim dzieciakom i rodzicom takich pedagogów, bo uwierzcie są naprawdę wspaniali nauczyciele z powołania.
101. Dodane przez Xxxyyy, w dniu - 12-05-2017 14:24
Kiedy moja obecnie już dorosła kobieta chodziła do szkoły(kl. Od1 do3) miała wspaniałą nauczycielkę, wówczas młodą pełną poświęcenia i entuzjazmu. Rodzice i dzieci ja uwielbiali. Minęło wiele lat entuzjazm i poświęcenie minęło. Obecnie słyszałam wiele skarg na tę Panią.
102. Dodane przez oburzona, w dniu - 12-05-2017 15:15
No ja nie mogę...dziecko za chamskie zachowanie dostało w pysk, a reszta dzieci potrzebuje terapeuty? No to każde dziecko w domu uderzone też potrzebuje terapeuty! Czy ktoś na łeb dostał? Robicie tragedię ? Zęby ta nauczycielka mu wybiła? A może powinna. Chamstwo należy tępić! Jak się taki nie nadaje do normalnej szkoły, to do szkoły specjalnej takich. Nie chcą się uczyć, to tam jest dla nich miejsce!
103. Dodane przez rodzic, w dniu - 12-05-2017 15:46
Czytaj wypowiedzi ze zrozumieniem:) Czy tam jest coś o nauczycielach? Nie ośmieszaj się!
104. Dodane przez Xxxyyy, w dniu - 12-05-2017 16:16
Sprostowanie do 101,miałam na myśli moją córkę obecnie dorosłą kobietę
105. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 12-05-2017 16:22
Do komentarza 102. Może nie tak ostro, ale prawda
106. Dodane przez as, w dniu - 12-05-2017 17:29
Znam takiego który gadał na okrągło, chodził po klasie w czasie lekcji, nauczyciele nie mogli prowadzic zajęc, nie mogli go ukulturalnic, jego wychowanie i zachowanie było falalne a teraz w sredniej szkole wyróżniony za wspaniały dialog z nauczycielami. "?" Cierpiace otoczenie zdziwione bo musieli słuchac zagadywacza a czas lekcji mijał.
107. Dodane przez komentująca, w dniu - 13-05-2017 19:28
Należy wypracować odpowiednią metodę pracy i do każdego ucznia podchodzić indywidualnie.Gwarantuję że można ,wiem to po sobie.
108. Dodane przez on, w dniu - 15-05-2017 19:34
Zwolnic te panie pedagog ze szkół bo zajmują sie niczym czyli nic nie robią.
109. Dodane przez Uczen, w dniu - 15-05-2017 21:44
Matka niech się wychowaniem zajmie i pilnowaniem synka a nie łazi po gazetach
110. Dodane przez p, w dniu - 18-05-2017 07:52
Nie powinna, ale się nie dziwię. Osoby, które tak bronią tego dziecka niech sobie wyobrażą taką sytuację: Ktoś patrzy Ci prosto w oczy i Cię wyzywa od najgorszych. Co wtedy robisz? Mówisz mu ze stoickim spokojem "Nie nazywaj mnie tak"?!
111. Dodane przez do 46, w dniu - 12-07-2017 21:51
46, ciekawe, czy Ty jesteś taka perfekcyjna. Owszem, nie powinna tego zrobić, ale dziecko nie było bez winy. Za**bista nauczycielka z niej. Nie wiemy, co się stało. A może dokuczało jej dziecko personalnie (oj zdziwilibyście się, jak potrafią) i odruchowo go klepnęła. Fakt, nie powinna. Kulturę wynosi się z domu.
112. Dodane przez xddd belf, w dniu - 12-07-2017 22:12
Oj Oj Oj, ale z Ciebie perfekcjonistka. Niby nauczycielka, a mówisz, jak nieżyciowa kobieta. Jeśli ponieść kare, to adekwatna do czynu,a nie taka, która przekreśli cały dorobek zawodowy. Mnie też uderzono w szkole, ale równieśnicy. Wolałbym, a by to nauczycielka zrobiła, a nie "kolega". Dlaczego zatem nie dostał wyroku za znęcanie? Nie chciałbym Cię obrazić, dlatego zaznaczam, ale generalnie l;udzie, którzy pokazują, jacy to są perfekcyjni sami do końca sobie nie radzą. Znam jedną taka.
113. Dodane przez xddd belf, w dniu - 12-07-2017 22:35
49,a Któż to? Przypomina mi to post z innej strony. Czytaj ze zrozumieniem. Nikt nie chwali, a rozumie sytuację, a to różnica. Nie wolno bić nikogo! Pamiętaj o tym. Nauczycielom nie wolno, ale Tobie tez nie.
reklama
114. Dodane przez Maria, w dniu - 11-12-2018 23:46
Tragedia. Nauczyciel bije 8 latka po twarzy ? A wy go usprawiedliwiacie ? Co z was za ludzie ?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
Najczęściej czytane 10 lat temu:
Najczęściej czytane 15 lat temu:
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowe domy w zabudowi... Dąbcze 589000
59 m mieszkanie na 1... Rydzyna 420000
Lokal 20m2 węgierska... Leszno 1200
Rydzyna - jana kazim... Rydzyna 402759
Mieszkanie 2-pokojow... Leszno 1200
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj