Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Ogólnopolski konkurs dla młodych projektantów mody
Walczyli nie tylko o guzik
29.03.2019. Radio Elka, Jarek Adamek
(fot. Jarek Adamek)
Prawie 50 uczniów – projektantów mody i krawców z całej Polski przyjechało dziś do Leszna, żeby wziąć udział w konkursie „Szmaragdowy Guzik”, zorganizowany przez Zespół Szkół Technicznych. Na najlepszego czekała wyjątkowa nagroda – indeks na studia.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Konkurs „Szmaragdowy Guzik” odbywał się po raz drugi, jednak jego sława dotarła już na najdalsze krańce Polski. -Mamy 48 uczestników z 11 szkół w całym kraju: od Warszawy i Katowic
po Nowy Targ i Jarosław - mówi Urszula Polak, nauczycielka zawodu w Zespole Szkół Technicznych. Prestiż rywalizacji z pewnością podkreślają nagrody, między innymi 3-letnie studia I stopnia na Wydziale Artystycznym, specjalizacji Projektowanie ubioru w Wyższej Szkole Umiejętności społecznych w Poznaniu.
Młodzi krawcy i projektanci mody w tym roku musieli wykazać się nie tylko fantazją i znajomością rzemiosła, ale także wiedzą historyczną - tematem przewodnim była bowiem współczesna interpretacja stroju historycznego. Swoje kreacje przedstawiali w dwóch kategoriach: użytkowej i awangardowej. Jury, w skład którego wchodzili wykładowcy akademiccy i projektanci mody oceniało zarówno oryginalność pomysłów, jak i estetykę prac i zgodność z aktualnymi trendami modowymi.
5. Dodane przez ncncncc, w dniu - 29-03-2019 19:31 Brakuje zdjęcia dziewczyny ubranej na czerwono- na rękach suknia miała motyle. Pomysł świetny, modelka boska !!!! Dziwne,iż kreacja nie otrzymała nagrody. Oklaski należą się projektantowi i modelce
6. Dodane przez Staszek, w dniu - 30-03-2019 02:59 Do czego ta moda zmierza... Dobrze że nie idę razem z modą do przodu, bo od samego widoku mężczyzny z dziurawymi obcisłymi jeansami aż mi się niedobrze robi,jeszcze ludzie za takie spodnie płacą 300-400 zł, to już całkowicie trzeba mieć nierówno pod kopułą .
reklama
7. Dodane przez Marian, w dniu - 30-03-2019 07:42 UAP, do Profesora Domagaly
8. Dodane przez Kasia, w dniu - 30-03-2019 17:04 Jesli wykonawca projektu ze zdjecia 20 wykonal prace od podstaw, to jest to mistrzostwo. Utalentowany/a kostiumolog. Piekne!
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.