Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Leszno arrow Samorządy a żużel

Borowiak: trzeba rozmawiać

Samorządy a żużel

11.10.2019. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

- Nie chcemy być kontrą do Ekstraligi Żużlowej, lecz partnerami - powiedział Radiu Elka prezydent Łukasz Borowiak. Wczoraj w Lesznie odbyło się spotkanie włodarzy miast, w których funkcjonują ekstraligowe kluby. Kolejne zaplanowano na listopad. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak podkreśla prezydent Borowiak, było to spokojne i bardzo merytoryczne spotkanie. Poruszono m.in. na nim problemy, z którymi muszą zmagać się samorządy.

- Zdajemy sobie sprawę, że trzeba poprawiać infrastrukturę sportową, ale chcemy zasygnalizować, że niektóre inwestycje
jak np. odwodnienie, mogą być odłożone w czasie. Warto rozmawiać i dyskutować. Nie chcemy być kontrą do żużlowej Ekstraligi, ale chcemy pokazać, że jesteśmy jej partnerami. Ekstraliga widzi kluby sportowe i z nimi rozmawia, ale jednym z najważniejszych elementów jest miasto, czyli jednostka samorządu terytorialnego, która finansuje kluby i utrzymuje stadiony. Zdajemy sobie sprawę, że potrzeb w mieście jest bardzo dużo i kiedy wspieramy klub żużlowy, często budzi to kontrowersje. Pojawiają się głosy, że za te pieniądze należałoby wykonać np. remont dróg. Ustaliliśmy, że prawdopodobnie sformalizujemy swój udział w tym projekcie. Padła propozycja, aby zawiązać się w jakiś podmiot, który będzie formalno-prawnym partnerem do Ekstraligi i Polskiego Związku Motorowego
- mówi Łukasz Borowiak.

Z taką propozycją wyszedł prezydent Rybnika i została ona przyjęta z aprobatą. Włodarze chcą spotykać się systematycznie i również są otwarci na rozmowy z prezydentami miast, gdzie funkcjonują klubu Nice 1 ligi, choć jeśli chodzi o infrastrukturę stadionową, są tam inne wytyczne niż w Ekstralidze. Kolejne spotkanie ma odbyć się 14 listopada w Grudziądzu. Włodarze chcą zaprosić na nie prezesa Polskiego Związku Motorowego Michała Sikorę.



 
Komentarze (38)
1. Dodane przez Łukasz, w dniu - 11-10-2019 13:25
Precz z PIS
2. Dodane przez Pytanie mieszkańca, w dniu - 11-10-2019 13:35
Czy jest w Polsce jakiś klub żużlowy, który radzi sobie bez pomocy finansowej miasta?
3. Dodane przez Paweł, w dniu - 11-10-2019 14:08
A dlaczego p.Prezydent nie angażuje się tak mocno w inne dyscypliny sportu gdzie budżet jest dużo mniejszy?
4. Dodane przez kulomiot, w dniu - 11-10-2019 15:28
Uważam, że jak drużyna wygrała to miasto powinno wypłacić zawodnikom (oczywiście wszystkim co się do tego przyczynili) nagrody i nic poza tym. To jest prywatna działalność. Czy inni zawodnicy też są tak samo wspierani finansowo?
5. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 11-10-2019 16:30
Kolego Pawle z komentarza 3 żużel w Lesznie to tradycja od 1938 roku , ale pomijając to , ten sport jest na najwyższym poziomie w Polsce i zawsze praktycznie był.Absolutnie nie mam nic przeciw naszej koszykówce, piłce ręcznej , czy siatkówce , ale spójrzmy realnie , czy Leszno osiągnie takie sukcesy w tych dyscyplinach jaką jest żużel uważam ,że na pewno nie .Silne ośrodki innych miast w tych drugich dyscyplinach nas będą spychać do niższych lig.Najważniejszą jednak rzeczą , w tym kontekście jest widowiskowość tej dyscypliny sportu , otóż koszykówka etc. to dyscypliny halowe , gdzie w najlepszym wypadku wchodzi 2-3 tysięcy osób ,żużel natomiast to sport stadionowy gromadzący wiele tysięcy ludzi tak jak piłka nożna i to jest najważniejsze - mamy coś takiego co inni by chcieli mieć i na dodatek w tak małym mieście To jest wręcz fenomen naszego miasta , przez to uważam ,że żużel ponad wszystko i tutaj nie ma co się zastanawiać jaką dyscyplinę sportu forować.Ponadto przynajmniej w naszym kraju jest propagowany przez transmisje TV , a to dodatkowo popularyzuje nasze miasto , o którym nikt by nie wiedział tak jak z podobnymi miastami naszej wielkości jak np.Hrubieszów , Szczecinek, Płońsk etc - co oni tam właściwie mają - odpowiedź brzmi NIC .Przez to warto mieć na uwadze nasz żużel - pozdrawiam
reklama
6. Dodane przez Janek, w dniu - 11-10-2019 16:55
zamiast wydawać pieniądze na zużel można by sfinansować zajęcia sportowe dla setek dzieci
7. Dodane przez do 4, w dniu - 11-10-2019 18:31
Ty kulomiot za dużo nie uważaj. Dlaczego prezydent miasta ma płacić pracownikom prywatnego przedsiębiorstwa nagrody????????Znam takiego jednego trochę znanego leszczyńskiego przedsiebiorcę. Przyszedł nieboga do mnie jako usługodawcy i rzekł:"Nazywam się Jan Kowalski.(Imię i nazwisko zmienione) Wie pan kim jestem?" Zgodnie z prawdą odpowiedziałem: Nie, a powinienem? Nie nawiązaliśmy wsółpracy i uważam to za dobry ruch z mojej strony.Ale mniejsza z tym. To, że Kowalski, lub Nowak jest znany nie znaczy, że mamy płacic jego załodze... PONIAŁ?
8. Dodane przez Egon, w dniu - 11-10-2019 19:04
Zero pieniędzy od miasta mam nadzieje ze Borowiak dobrze się zastanowi i nie da się ciągnąć za rogi
9. Dodane przez ?, w dniu - 11-10-2019 19:07
moze ktoś poda ile UNIA płaci za wynajem obiektów (?!) od miasta...
10. Dodane przez Sportowiec, w dniu - 11-10-2019 19:24
W Lesznie jest bogata oferta klubow sportowych. Praktycznie nie ma mozliwosci wynajecia zadnej hali. Miasto w znaczacy sposob finansuje kluby.
11. Dodane przez ja, w dniu - 11-10-2019 20:09
Podstawą myślenia o sporcie powinien być jak najszerszy dostęp do sportu dzieci i młodzieży, nie prywatne firmy sportowe.
12. Dodane przez do 5, w dniu - 11-10-2019 20:25
Gena,masz rację żużel to w Lesznie fenomen.Jednak mamy inne dyscypliny,które są na szczeblu 1 ligowym,czy coraz popularniejszy futsal w ekstraklasie.Leszno kojarzone zawsze było z żużlem i najbardziej promuje miasto.Takze szybownictwo i baloniarstwo.Jednak z tym Hrubieszowem przesadziłes to miasto liczy ledwo 20 tys,jest ponad 3 razy mniejsze.Możemy być dumni,że mamy tyle dobrych klubów sportowych,bo wiele znacznie większych miast od Leszna tylu nie ma i nie na tym poziomie.Zuzel to duma i tradycja.To bardzo widowiskowy sport,a na mecze przychodzi średnio ponad 11 tys na mecz,na ważne mecze 15 tys,na finały ponad 20 tys.
13. Dodane przez Do Eugeniusz, w dniu - 11-10-2019 20:39
Nie zaklinaj rzeczywistości bo kogo chcesz oszukać. Co mieszkańcy z tego maja ze w Rzeszowie wiedzą gdzie jest Leszno. Klub chce jeździć w najwyższej lidze to niech szuka sponsorów bo biedy w rejonie nie ma jeżeli chodzi o kilku potentatow. To są tylko układy i ukladziki polityczne i dzisiaj jest tego nawet jeden przykład. natomiast efektem są grube miliony wyrzucone w błoto. na przestrzeni 5 lat to są wielkie pieniądze za które można naprawdę zrobić coś pożytecznego dla mieszkancow. Ludzie zacznijcie myśleć jak mieszkańcy a nie jak banda nie dorozwinietych kibiców dzięki którym korzysta władza w mieści a klub jest politycznym układem bo ludzie nie potrafią rozróżnić priorytetów co ważniejsze.  
Klub powinien utrzymywać się ze swoich środków a pieniądze z miasta powinny być wydawane dla społeczeństwa np drogi, płace zabaw basen bo z tego wszyscy korzystamy itp.
14. Dodane przez Leszno, w dniu - 11-10-2019 20:50
Pamiętam rok 1984 finał DMS na stadionie,fakt miał większą pojemność zasiadło ponad 40.000 ludzi,a Leszno liczyło wtedy ok 55.000 mieszkańców.W 1989 na finale MSP ponad 35.000.Wiadomo było dużo kibiców z Polski,ale liczy się fakt.To samo pokazy lotnicze gdzie w dwa dni przybyło ponad 60.000 to jest Leszno .Trzymamy za słowo, że w przyszłym roku wrócą wielkie pokazy lotnicze w Lesznie.
15. Dodane przez do 5, w dniu - 11-10-2019 22:13
Jak porównujesz 20 tys Hrubieszów do 65 tys Leszna i twierdzisz,że podobna wielkość to gratuluję. Zgadzam się, że żużel to duma i tradycja,są też kluby w 1 lidze,czy coraz popularniejszy w ekstraklasie futsal.Należy bardzo się cieszyć,że mamy tyle dobrych klubów w Lesznie.Naprawdę dużo większych miast tylu nie ma,nie wspominając o poziomie sportowym.
16. Dodane przez kibic, w dniu - 11-10-2019 22:20
Przecież to dzięki wielkim sponsorom z Leszna i regionu,mamy najlepszy żużel.Miasto tylko pomaga,tak jak w innych ośrodkach, ale tam efektów brak.W Lesznie zawsze będzie żużel najważniejszy !
17. Dodane przez do 13, w dniu - 11-10-2019 22:31
Po tym wpisie,pokazałeś, że sam jesteś niedorozwojem.Nie obrażaj tysięcy kibiców.Ten klub to legenda od 1938.Ale co taki może wiedzieć.
18. Dodane przez dziad, w dniu - 11-10-2019 22:54
Eu-geniuszu zadałeś sobie trud sprawdzenia ilu mieszkańców faktycznie liczą podane przez Ciebie miasta? Szczecinek ok 40 tys, Płońsk i Hrubieszów po Paręnaście. Nierzetelnosc w tym aspekcie obnaża miałkość całej Twojej wypowiedzi
19. Dodane przez lech, w dniu - 11-10-2019 23:28
Do 5:Kom&13 jest wlasciwa odpowiedzia na twoj zachwyt nad zuzlem. Miasto winno finansowac to, co niezbedne jest mieszkancom Leszna na codzien, a nie jedynie od swieta. Dlaczego w Polsce, a tym samym i w Lesznie nie wzrasta dzietnosc, mimo programu 500+? Bo brakuje tanich mieszkan komunalnych. W Lesznie byloby ich juz pod dostatkiem, gdyby miasto przeznaczalo na nie te pieniadze, ktore dostaja zuzlowcy!
20. Dodane przez Archanioł, w dniu - 12-10-2019 07:51
CO BY NIE MÓWIĆ, żużel faktycznie zapewnia miastu promocję na wielką skalę, choć oczywiście druga strona medalu jest taka, że jest i beczką bez dna i przyczynkiem do cudu: kasa miasta jest pusta i nieźle zadłużona, a miasto i tak ciągle dotuje.
21. Dodane przez Igor, w dniu - 12-10-2019 08:18
Panie Borowiak ,wydawaj pan z prywatnej kieszeni pieniądze na Unię ,a nie pieniądze wszystkich mieszkańców ,jest jeszcze mnóstwo innych spraw do zrobienia w tym mieście ,nie liczy się tylko żużel
22. Dodane przez Byk, w dniu - 12-10-2019 09:17
Sport , który finasuje miasta to FESTYN .
23. Dodane przez Shark, w dniu - 12-10-2019 09:55
Sprytna zagrywka... Miasto nie ma kasy na odwodnienie. Unia nie chce tego robić, bo nie ich stadion, to Borowiak próbuje zrobić wszystko, żeby przesunąć termin ustalony przez Ekstraligę. Nie mogę zrozumieć tylko jednego. Miasto jest sponsorem prywatnego klubu, ma do tego prawo. Ale czemu Ekstraliga ma słuchać sponsorów klubów, które są w niej zrzeszone? Bo dają najwięcej środków na klub? Absurd.
24. Dodane przez GNLS, w dniu - 12-10-2019 09:57
Unia to prywatny klub. Jak chcecie sobie być dumni z tej czy innej tradycji to sobie bądźcie. Ale wara od mojej kasy i tysięcy miekszańców którzy mają w głębokim poważaniu waszą dumę i tradycję. Ten 'sport' i tak niedługo padnie śmiercią naturalną. W najbliższych wyborach prezydenckich jednym z najważniejszych czynników decydujących o tym czy oddam głos na tego bądź innego kandydata będzie obietnica przez danego kandydata skończenia finansowania prywatnego przedsiębiorstwa( czyli Unii) z moich pięniędzy które odprowadzam w podatkach.
25. Dodane przez do 19, w dniu - 12-10-2019 10:04
Przecież LECHU,nigdzie w Polsce nie wzrasta dzietność z tego programu,bo pieniądze idą na bieżąco,a nie na potrzeby dzieci.Jednak Leszno liczy od wielu lat te 64.000,inne miasta znacznie szybciej się wyludniają.Jestem dumny z żużla w Lesznie.
26. Dodane przez Marek, w dniu - 12-10-2019 12:02
Miasto jest tak bogate że może pozwolić sobie na dofinansowanie prywatne kluby zadłużenie miasta rośnie.
27. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 12-10-2019 12:54
Do wpisu 24 .Trochę mnie piszący rozsierdził i znowuż mam starą już wyświechtaną odpowiedź na takie stawianie sprawy. 
Otóż telewizja polska to spółka akcyjna, czyli prywatna firma , a abonament płacisz - pewnie ,że tak bo musisz za posiadanie telewizora, z żużlem jest tak samo płacimy za posiadanie tak wspaniałego klubu - rozumiesz biedaku - pozdrawiam Eugeniusz
28. Dodane przez do 24, w dniu - 12-10-2019 13:03
O tym,że padnie mówią już od lat.Zuzel w Polsce to więcej jak sport,a frekwencja na żużlowych stadionach jest większa jak na piłce noznej,co niedawno pisano w ABC.Ten sport to fenomen w Polsce.
29. Dodane przez Z Leszna, w dniu - 12-10-2019 14:32
Jeden z komentujących słusznie zauważył że dajemy pieniądze na sport żużlowy który daje rozrywkę tylko kilka razy w roku. Zaś basen czy inne rzeczy to rzeczy z których można korzystać na co dzień. To miasto jest zadłużone i to bardzo, rynek i okolice są w dramatycznym stanie. Do tego zakorkowane miasto i to dramatycznie. Sytuacja rzecz biorąc jest w Lesznie nieciekawa. A my co? Dalej bawimy się w żużel. I co z tego że jest 14tyś na meczu. Te osoby przyjadą, zostawią pieniądze w czym? Kasie prywatnego klubu. Następnie wsiadają w auta i do domu. Miasto kompletnie nic z tego nie ma. Leszno nie jest miastem turystycznym jak Gniezno, Toruń, Bydgoszcz czy nie ma nic do zaoferowania jak Ostrów Wielkopolski. I nic nadal się z tym nie robi. Niby są remonty, ale końca ich nie widać.
30. Dodane przez do 29, w dniu - 12-10-2019 15:42
Ty nie pisz głupot.Ratusz będzie niebawem remontowany,latem są tam imprezy na rynku,często duże, 9 lub 10 ogródków. Chrobrego pięknie zrobiona i większość kamienic tam wyremontowanych.Fakt Ostrów Wlkp ma lepszy basen,ale Leszno ma sketplaze,tunel aerodynamiczny,czego Ostrów Wlkp nie ma.W Lesznie jest więcej imprez,więcej wydarzeń sportowych,pokazy lotnicze,duże wystawy,jak największe w Polsce od 25 lat psów, duże koncerty na stadionie tego w Ostrowie Wlkp na tak dużą skalę nie ma.Leszno jest zakorkowane bo są dotacje na remonty.Zresztą jedz sobie do Ostrowa Wlkp na dalsze dzielnice,wiele dróg nieutwardzonych,a jedz w Lesznie na Gronowo,Zatorze jak ładnie wyglądają te osiedla,większość dróg utwardzona,czysto i porządek.Leszno ma znacznie więcej do zaoferowania.Ostrów Wlkp jest ciekawy,też ładny, ale trochę przynudnawy.Rynek i ratusz w Lesznie jest większy i ciekawszy.Co takiego ma Ostrów Wlkp do zaoferowania,na pewno nie tyle co Leszno.To samo dotyczy Gniezna,ładne miasto,ale oprócz katedry niewiele ciekawego.Tylko duże święta kościelne się tam odbywają.Jeszcze nujdniejsze niż Ostrów Wlkp.Wiele miast chciałby mieć żużel na najwyższym poziomie jak w Lesznie.
31. Dodane przez Do 29, w dniu - 12-10-2019 17:03
Bardzo mądry komentarz. Ale od siebie dodam że Leszno przespało mnóstwo czasu, nie było robione dosłownie nic. W takim sąsiednim Kościanie postawiono: Basen, lodowisko, mają fajny park rozrywki, wieże ciśnień, kajaki i zrobioną Obrę, Park Miejski i remontowany rynek. Dużo czasu upłynie nim nadrobimy stracony czas.
32. Dodane przez Do 29 (Ola), w dniu - 12-10-2019 17:30
Dobry komentarz - Ja nie mam nic przeciwko żużlowi, fajny sport i nawet chodzę czasem z dzieckiem. Ale jeśli chodzi o finansowanie tego sportu to już taka optymistyczna nie jestem. Pomagajmy ale na tyle na ile nas stać a jak wiadomo Leszno do zamożnych miast nie należy. Są znacznie bardziej potrzebne rzeczy w naszym mieście niż sport żużlowy. Brak basenu jak komentujący dostrzega. Coś należy zrobić w końcu z rynkiem bo chluby to miejsce nam nie przynosi. Na dworcu by przydałby się jakieś miejsce gdzie można coś zjeść. Nasz dworzec jest po prostu martwy. Nowa Hala widowiskowa bo Trapez lata świetności ma za sobą. Wspomniałeś o Ostrowie to z tego co wiem to miasto buduje nowoczesną halę i przeprowadza remont stadionu. Nam by chociaż przydałby się dach na stadionie bo o toaletach czy lapszych punktach gastronomicznych nie wspomnę. Potrzeb u nas jest dużo.
33. Dodane przez Andrzejek, w dniu - 12-10-2019 17:38
Gniezno zawsze na mnie robiło duże wrażenie. Bardzo fajne miasto - często je odwiedzam.
34. Dodane przez F, w dniu - 12-10-2019 18:49
p.Borowiak kiedy zostana uhonorowani Leszczynscy Olimpijczycy Sol sportu ,a nie tylko zuzel faworyci leszczynskiego drobnomieszczanstwa ,bo PGR-ów juz nie ma !!!
35. Dodane przez do 31, w dniu - 12-10-2019 19:01
Przecież ten kom 29 i 31 to Twój,zawsze podpisujesz się Z Leszna i chwalisz Kościan,a propo dzisiaj Twoja Obra przegrała. Po drugie do kom 32 stadion w Ostrowie jest znacznie mniejszy.W Ostrowie Wlkp od niedawna robią dokladnie to samo co zrobiono w Lesznie już ponad 10 lat temu,w Ostrowie nie ma dachu na stadionie.Ostrowianie już od 20 lat,albo więcej nie startowali w najwyższej klasie rozgrywkowej.Wymogi w nizszych ligach znacznie mniejsze.W Lesznie mamy też lodowisko i to większe jak w Kościanie, mamy największą w Lesznie sketplaze w Polsce od lat,fajny duży park linowy,tunel aerodynamiczny.Fajne parki,dużo zieleni.Wiele imprez czy sportowych,czy kulturalnych.Tu zawsze coś jest,jak nie sportowo,to wystawy,pokazy,koncerty,festiwale.Dobra w Kościanie zrobiono wieżę ciśnień,ale ogólnie to małe nudne miasto.Obra może jest uporządkowana, ale śmierdzi z niej co ostatnio pisano.
36. Dodane przez Kibic, w dniu - 12-10-2019 19:27
Żużel jest najpopularniejszym sportem stadionowym pod względem średniej frekwencji na meczach,od kilku lat ekstraliga żużlowa ma lepszą frekwencję od ekstraklasy pilkarskiej,niższe ligii to już zdecydowanie na korzyść żużla. Fakt z Leszna było ponad 10 olimpijczyków.Tablice pamiątkowe są przy wejsciu do hali Trapez.Powinniśmy być dumni ze sportowego miasta.Nie tylko żużel oglądany przez tysiące ludzi,ale także wiele innych dobrych klubów,czy olimpijczycy,którzy są do tej pory jak nasza najlepsza w Polsce triathlonistka.
37. Dodane przez Do 31, w dniu - 13-10-2019 05:32
W Kościanie też wybudowano halę widowiskową, rozbudowano KOK, Remontują ratusz. To tak na marginesie.
38. Dodane przez do 37, w dniu - 13-10-2019 11:29
Masz rację tylko,że w Kościanie ta nowa hala pomiesci 500 osób w Lesznie stary Trapez z miejscami stojącymi dobry 1.000,a na meczach Polonii wiele razy bywa nadkomplet.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
Wynajmę mieszkanie święciech... 1200
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj