Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow 800 drzew do wycięcia?

Przebudowa drogi Lipno - Osieczna - Dobramyśl

800 drzew do wycięcia?

02.02.2020. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Starostwo Powiatowe w Lesznie)
Samorząd powiatu leszczyńskiego przygotowuje się do przebudowy drogi z Lipna przez Osieczną do Dobramyśli. - Będzie to bardzo trudna inwestycja, rozłożona na kilka lat – przyznaje starosta Jarosław Wawrzyniak. Jednym z większych problemów będzie zdobycie zgody na wycięcie drzew rosnących tuż przy jezdni – według wstępnych szacunków będzie ich ok. 800.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O tym, jak ważna jest powiatowa droga z Lipna do Dobramyśli przekonać się można właśnie teraz, podczas remontu ul. Osieckiej w Lesznie - właśnie tamtędy prowadzone są objazdy. Wąska i zawiła droga, zwłaszcza między Osieczną i Goniembicami jest oblężona przez samochody różnych gabarytów, które niszczą nawierzchnię w
zatrważającym tempie.

Starosta Jarosław Wawrzyniak przyznaje, że przebudowa tej drogi będzie najważniejszym zadaniem samorządu powiatowego na najbliższe lata. -Porównywałbym ją do realizowanej dwa lata temu drogi Wijewo - Nietążkowo - powiedział Radiu Elka - nie wiem jednak, czy uda się zdobyć równie duże dofinansowanie na całość, możliwe że będziemy ją realizować odcinkami rozłożonymi na kilka lat. Powiat ma już gotową dokumentację projektową na wschodnią część drogi, czyli odcinek od Osiecznej przez Dobramyśl do skrzyżowania z DK12. -W tym roku chcemy złożyć wniosek o dofinansowanie - mówi Wawrzyniak. Także w tym roku stworzony ma być projekt przebudowy odcinka z Osiecznej do Lipna, do skrzyżowania z DW309; przetarg zostanie w najbliższych dniach ogłoszony.

Starosta przyznaje jednak, że będzie to bardzo trudne zadanie, zwłaszcza pod względem przygotowań. - Szacujemy, że będzie tam trzeba wyciąć ok. 800 drzew rosnących wzdłuż drogi - mówi Wawrzyniak. Na tego typu działanie samorząd musi otrzymać zgodę Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. - Wiemy, że nie będzie to łatwe - mówi starosta - jednak wycinka jest konieczna ze względów bezpieczeństwa, bez niej nie będzie można poszerzyć jezdni.


 
Komentarze (49)
1. Dodane przez oleg, w dniu - 02-02-2020 18:07
ale że zdewastowali przez gronówko drogę to już nikt nie napisze, że dzieci nie mają jak na przystanek dojść z powodu braku zupełnie chodników aut które trąbią na człowieka na każdym kroku bo nie mają jak się minąć, a powiat rozkłada rączki i nima nima bo na premie musiało być
2. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 02-02-2020 18:08
Jeśli ukończona zostanie przebudowa ul. Osieckiej to i objazdu nie będzie, więc dlaczego mają pójść pod topór 200 letnie drzewa? Wystarczy położyć nawierzchnię a ruch tonażowo ograniczyć. Cały czas słyszymy o walce ze smogiem, z ocieplaniem klimatu, a to drzewa pochłaniają niezliczoną ilość tego paskudztwa. To nie jest dobre rozwiązanie, zatem najprostsze. Ale włodarze są od tego aby szukali dobrych rozwiązań. Mieć tylko nadzieję, że i Dyrekcja Regionalna też tak na to spojrzy?
3. Dodane przez ..., w dniu - 02-02-2020 18:26
800 drzew. Słów brakuje.
4. Dodane przez xxx, w dniu - 02-02-2020 18:33
NARESZCIE ŻE ZNIKNĄ TE DRZEWA JUŻ DAWNO POWINNO TO BYĆ ZROBIONE A TO DLATEGO PONIEWAŻ ZA DUŻO TAM JEST WYPADKÓW NA TYM ŻE ODCINKU DROGI Z OSIECZNEJ DO LIPNA JAK BY NIE BYŁO TYCH DRZEW TO CI KIEROWCY CO MAJĄ RAZ PO RAZ WYPADEK NA TYM ODCINKU TEJ DROGI TO WTEDY BY WJECHALI NA POLE I CO NAJWYRZEJ BY MIELI TYLKO TROCHE SWÓJ SAMOCHÓD DO NAPRAWY A BY NIKT NIE ZGINĄŁ
5. Dodane przez PRL, w dniu - 02-02-2020 18:37
Do kom.2 po cholerę ci dwustu letnie drzewa przy drodze. Tych pseudo ekologów powinno się wywieźć na Kolumnę tam mieliby dużo drzew i nie byłoby smogu. Droga powinna być bezpieczna tyle w temacie
6. Dodane przez Bolek, w dniu - 02-02-2020 18:38
Ograniczyc ruch tonazowy? Czyli chcesz poglebic problem emisji bo to tak jakbys chcial aby z Leszna do Poznania jezdzic przez Lódź.
7. Dodane przez pkl, w dniu - 02-02-2020 18:49
Nie wiem jak jest na odcinku Dobramyśl-Osieczna ale Lipno-Osieczna to drzewa łamią się przy wietrze, dużo już niestety konarów jest obumarłych, wystarczy spojrzeć jak to wygląda jak są liście na drzewach. Jestem przeciwnikiem wycinki drzew (jak to miało miejsce w Lipnie gdzie wycięto 90% lip a pas zieleni i tak pozostał) ale te już stwarzają zagrożenie i faktem jest aby poszerzyć te jezdnię. Miejmy nadzieje, że zostaną posadzone nowe.
reklama
8. Dodane przez dam, w dniu - 02-02-2020 18:49
najwyższy czas wyciąć drzewa i porządną droge zrobić która będzie służyć długie lata.
9. Dodane przez romario, w dniu - 02-02-2020 18:58
Kto jest wazniejszy ? ludzie czy drzewa ? i prosze tu nie mowic o ekologii. Te 800 lub nawet 1000 drzew moga posadzic gdzie indziej. przecierz wiekszosc tych drzew to i tak nadaje sie do wyciecia ze wzgledu na ich stan . co chwile ktores lezy. pnie puste w srodku. Dziwie sie ze powiat zamierza remontowac droge od strony dobramysli. Po pierwsze trzeba wyremontowac odcinek od osiecznej do wolkowa tam jest najwieksza tragedia.
10. Dodane przez ja p..e, w dniu - 02-02-2020 18:58
Wycinać bo zabijają ...nie wycinać bo produkują tlen ... Zależnie czy ekolog czy ktoś rozbity o drzewo to tyle zdań. Ciąć i posadzić za rowem
11. Dodane przez Sierżant Maczuga, w dniu - 02-02-2020 19:29
Wreszcie, jest 21 wiek i zróbcie porządek z tymi drzewami.
12. Dodane przez zolo, w dniu - 02-02-2020 19:55
No nasz powiatowy polityk nie ustaje w działaniu. Po drzewach z drogi do Pawłowic upatrzyl sobie kolejna aleje. No lubi chłop. No ma taka misje.Skoro z innymi sukcesami cieniutko..to chociaz to po sobie "zostawi"
13. Dodane przez Karol, w dniu - 02-02-2020 20:06
Zaraz ktos POdniesie temat pobiegną do Uni i naskarzą i zabronią wyciąć bo smog,ekologia.Nie dziwię się że Angole mieli dość tego i podziękowali Uni.A tak w ogóle to ten fragment do Dobramyśli jest w najlepszym stanie więc czemu od tego zaczynają?Ktoś nie sprawdził stanu?
14. Dodane przez rychu, w dniu - 02-02-2020 20:12
miejsce drzew jest w lesie a nie przy drodze, bardzo dobrze wyciąć wszystkie tylko stwarzają niebezpieczeństwo
15. Dodane przez do kom.1, w dniu - 02-02-2020 20:16
Fakty są takie jak mówisz. Droga Gronówko - Wyciążkowo jest w stanie opłakanym. Dziury jakie znajdują się koło przestanku autobusowego są kosmiczne. Panowie jak łatali to brak słów wszystko co wlali w dziurę już dawno znalazło się na chodniku a dziury jak były tak są. Współczuję tym co mieszkają tam na długości tego niby chodnika i tego sprzątania :( paranoja na kółeczkach
16. Dodane przez ..., w dniu - 02-02-2020 20:26
komentarz numer 7 napisał chyba konserwator zabytków także proszę żeby on się przejechał z Lipna do 0siecznej to będzie wiedział jak wyglądają drzewa na tym że odcinku a drugim razem proszę żeby jechał po wichurze i sprzątał te gałęzie po tej wichurze i żeby nie wzywał straży pożarnej żeby mu pomogła je uprzątnąć to jak po sprzątnięciu będzie mocno zmęczony to może wtedy zmieni zdanie ze jednak należy usunąć wszystkie te drzewa na odcinku od Lipna do Osiecznej
17. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 02-02-2020 20:39
Bardzo dobry pomysł, popieram. Ta droga to tragedia, zwłaszcza jadąc nocą podczas deszczu. Wyciąć drzewa, poszerzyć, zrobić normalną dobrą szosę.
18. Dodane przez Antywirus, w dniu - 02-02-2020 20:57
Mam nadzieję, że zakręty chociaż trochę poprawią.
19. Dodane przez nowak, w dniu - 02-02-2020 21:27
kilka lat? w cywilizowanym kraju robi się to w kilka dni/tygodni
20. Dodane przez kornik, w dniu - 02-02-2020 21:27
Żadnego szacunku dla przyrody, jak można się zgodzić na wycięcie takiej liczby drzew? Trzeba będzie się zorganizować i działać, aby drzewa pozostały na swoim miejscu.
21. Dodane przez Tfu, w dniu - 02-02-2020 21:29
Drzewa umierają stojąc, a jeszcze wycinka. Chcą aby ludzie dusili się z powodu braku tlenu. Decydenci niech wycinają drzewa na swoich działkach, wtedy dopiero zobaczą co to jest dewastacji przyrody!
22. Dodane przez Rozsądek, w dniu - 02-02-2020 21:43
Jaja sobie robicie? 
W puszczy tyle drzew a o uschnięte wielka afera . 
A w stepowiejącej Wielkopolsce 800 drzew chcecie wyciąć?! 
O pasach Chłapowskiego nie słyszeli? 
 
To prawda droga wąska ale piękna aleja. 
Zrobić nową alternatywną 100 m obok. 
Albo drugi pas oddzielony drzewami, to żaden baran nie wjedzie przy wyprzedzaniu w samochód z naprzeciwka. 
i ścieżka rowerowa z drugiej strony za drzewami. 
Rozwiązanie idealne. 
Tylko ścieżkę zróbcie po stronie większego cienia. 
 
Jeśli miejsce drzew jest w lesie to samochodów w najlepszym wypadku w salonie.
23. Dodane przez obserwator, w dniu - 02-02-2020 21:54
Jeśli chodzi o wypadki to te drzewa nie mają z tym nic wspólnego.Kierowcy sami powodują wypadki ,nawet tam gdzie tych drzew nie ma.Obecne zachowanie się na drodze jest w większości aroganckie ,ignoranckie.Największe powody wypadków to komóra,pośpiech i ja jadę.
24. Dodane przez mk, w dniu - 02-02-2020 22:00
To że droga jest w złym stanie nie oznacza że przy remoncie niezbędne jest jej poszerzanie. Szlak Osieczna Dobramyśl jest stosunkowo dobrym stanie i z pewnością wycinka nie jest tam niezbędna. Po komentarzach widzę, że pospolity człek nie zdaje sobie sprawy jaką rolę odgrywają drzewa, także te pruchniejące i puste w środku. Każdy okaz i egzemplarz pełni swoją rolę. Nasadzanie 1000 drzew zamiast 800 to nie jest bilans na plus żeby to zrozumieć wystarczy szkołę podstawowa skończyć. Każdy wypadek samochodowy ma swoją przyczynę u kierowcy jednego lub innego auta, a nie drzewa które rośnie obok drogi!
25. Dodane przez Do 16, w dniu - 02-02-2020 22:28
Czy Ty chociaż przeczytałeś co napisał ten z kom. 7? Napisał dokładnie to co ty. Ludzie zacznijcie czytać ze zrozumieniem!
26. Dodane przez Xxc, w dniu - 02-02-2020 22:48
PROBLEM TO NIE DRZEWA TYLKO CI KTÓRYM ZALEŻY NA ICH WYCIĘCIU PANIE STAROSTO. 
NORMALNA RZEŹ DRZEW !!! 
BRAK SŁÓW !!!
27. Dodane przez FOED, w dniu - 02-02-2020 23:06
brawo! ostrzyć piły i wycinać te i pozostałe drzewa w poboczu jak najszybciej :)
28. Dodane przez Tomek, w dniu - 02-02-2020 23:47
Powinni wprowadzic przepis ze tam gdzie droga to obowiazkowa wycinka drzew
29. Dodane przez Speechless, w dniu - 03-02-2020 00:43
Dziękuję bardzo osobie, ktora napisala komentarz 24 i tym, ktorzy mysla podobnie. Ludzi ogarnela jakas mania cięcia, betonowania, asfaltowania, zrzucania odpowiedzialność na drzewa, a nie brawurowa jazdę, szukania latwych rozwiązań, wygody i braku pogłębionej refleksji. Liczy sie tylko moje roszczeniowe, ludzkie ja, a planete, nature, srodowisko i krajobraz się wytnie i posadzi nową (a moze i nie, bo po co, wystarczy szeroki asfalt). 
Ręce opadają
30. Dodane przez greg, w dniu - 03-02-2020 01:45
Tylko potraficie niszczyc. Do ... taka wladza. Bo tak najlatwiej. Juz pomyslec nad innym rozwiazaniem za trudno.
31. Dodane przez Kinia, w dniu - 03-02-2020 03:52
Wystarczy jeździć zgodnie z przepisami, to nie będzie wypadków. Drzewa nie mają tu nic do rzeczy. 
A osoby, które twierdzą, że ludzie są ważniejsi od drzew, niech pomyślą, czy ludzie są w stanie przetrwać bez drzew.
32. Dodane przez Adam, w dniu - 03-02-2020 07:09
Dla tych , którzy zaciekle bronią tych sprochnialych drzew ... odwazycie się jechać w czasie wiatru rowerem pod takimi drzewami ? I jeszcze coś- ponad 90 procent tlenu wytwarzają oceany , drzewa w niewielkim stopniu .
33. Dodane przez Drzewiec, w dniu - 03-02-2020 07:37
Nie ma co się dziwić LUDZIOM, że tak drżą w obawie o swój los i próbują konkurować z DRZEWAMI, bo faktycznie, nas już z pewnością nie będzie, kiedy one na szczęście zostaną:) Liczcie swoje godzinki ZDOBYWCY:) Strasznie nadęci jesteście na tę swoją LUDZKOŚĆ:)
34. Dodane przez Avip, w dniu - 03-02-2020 07:50
A może lepiej by było drogę wytyczyć w innym miejscu?
35. Dodane przez sb, w dniu - 03-02-2020 08:05
każdy liść jest na wagę złota. wasze dzieci doczekają tych czasów
36. Dodane przez Arek, w dniu - 03-02-2020 08:58
WPIERW NIECH SKOŃCZĄ PARTACZE REMONT ULICY OSIECKIEJ BO TEN REMONT TO JU,Z JAKAŚ PARANOJA !!! A JAK NA RAZIE CISZA !!!
37. Dodane przez jan, w dniu - 03-02-2020 09:35
Jestem zdecydowanym przeciwnikiem wycinek drzew, ale te drzewa powinny być wycięte. Raz, że są stare i niebezpieczne podczas wiatru, a dwa stare drzewa prawie nie produkują tlenu. Tlen produkuje młody drzewostan. Proponuję wyciąć te 800 i posadzić w innym miejscu tyle samo.
38. Dodane przez jest super, w dniu - 03-02-2020 09:46
Proponuję zamknąć tę drogę jeszcze podczas remontu Osieckiej, a remont zrobić równolegle z naprawą nawierzchni na 432. Ruch samochodowy to zło największe.
39. Dodane przez do 37, w dniu - 03-02-2020 11:00
W Niemczech, Anglii i innych cywilizowanych krajach stare drzewa rosną przy drogach i domach, i nikt nie myśli o ich wycince. Głupszej teorii niż twoja o tym, że stare drzewa prawie nie produkują tlenu w życiu nie słyszałem. Jest akurat odwrotnie.
40. Dodane przez ALF, w dniu - 03-02-2020 11:50
Nie wiedziałem, że aż tylu ekologów w tym kraju a jednocześnie taki tu syf... pewnie Ci sami palą plastikiem i wunglem w swoich kotłach... :D
41. Dodane przez Ż...ALF, w dniu - 03-02-2020 14:07
Tak ALF, tez mi przykro, ze taki tu syf w tym kraju (i jakby coraz wiekszy), ale ALF, taki lekceważący stosunek do ludzi, ktorzy wykazują się - nazwijmy to - czułością wobec natury, a nie tylko własnego pępka, to jest właśnie PART OF THE PROBLEM tego kraju teraz... Moze chwilka na refleksję??
42. Dodane przez pejotl, w dniu - 03-02-2020 16:16
Oby nie pozwolili wyciąć tych drzew.  
To nie drzewa zagrażają bezpieczeństwu tylko kierowcy pojazdów bez wyobraźni albo rozumu lub przeceniający swoje możliwości i umiejętności. Wystarczy jechać odrobinę wolniej i ostrożniej, skoro jest ograniczona widoczność. Ale nie... najlepiej wyciąć drzewa, żeby gnać powyżej 100 km/h i być 2 minuty wcześniej na miejscu.
reklama
43. Dodane przez Judasz, w dniu - 03-02-2020 16:28
To nie jest wina drzew a kierowców zwłaszcza zawodowych którzy mają się za królów na drodze i pędzą szybciej niż ludzie w osobówkach oby nie zgodzili się na wycinke ewentualnie z jednej strony to umożliwiło by poszerzenie jezdni
44. Dodane przez On, w dniu - 03-02-2020 17:05
Do kom 23. Chyba uderzyłeś się w kierownicę bo głupoty piszesz
45. Dodane przez MB, w dniu - 03-02-2020 17:17
Wycinka drzew na odcinku Lipno Osieczna jest koniecznością. Rosną niemalże przy asfalcie, że dwie ciężarówki nie mają jak się minąć. W większości stanowią stare kasztanowce, które nie mają większej wartości pszczelarskiej. Myślę że w ich miejsce powinny być za rowem posadzone lipy i klony. Pozdrawiam.
46. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 03-02-2020 21:10
Do wszystkich przeciwników wycinki. Zapraszam do przejazdu na trasie Lipno-Osieczna. Może po spotkaniu w wąskim zakręcie z drzewami ze ścinającym go tirem zmienicie zdanie. Tam idzie co chwilę zginąć i to nie kwestia tylko i wyłącznie prędkości.
47. Dodane przez zeri, w dniu - 03-02-2020 22:27
Do kom. 46 Jeśli ktoś jedzie jak wariat, a w dzisiejszym czasach jest to codzienność to można zginąć nie mając na drodze drzew.
48. Dodane przez jan, w dniu - 04-02-2020 12:50
Ktoś tu pisał, że stare drzewa pochłaniają więcej dwutlenku węgla niż młode. Jest odwrotnie. 
 
"Naukowcy z Smithsonian Tropical Research Institute dowiedli, że młode lasy pochłaniają aż 11-krotnie więcej CO2 niż stare. Były to jak dotąd największe w historii badania lasów tropikalnych." 
 
https://portalkomunalny.pl/mlode-lasy-pochlan(...)u-wegla-328817/
reklama
49. Dodane przez aaa, w dniu - 04-02-2020 13:08
Powinno się zakazać samochodom z wielkim tomażem poruszania tą droga. Jeździłam tamtędy 5 lat i za każdym razem z duszą na ramieniu mijałam tiry. Problem by się rozwiązał! Jestem przeciwna wycięciu tych drzew!!!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam dom w wyjąt... Leszno 2000000
Hala z częścią biuro... Leszno 10600
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj