Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
6
Czerwca 2020
Sobota
Imieniny obchodzą:
Dominika, Klaudiusz,
Norbert, Paulina
Do końca roku 208 dni.
Start arrow Leszno arrow Jak przyciągnąć zwiedzających?
Muzeum ma 70 lat
Jak przyciągnąć zwiedzających?
04.03.2020. Radio Elka, Jarek Adamek

Muzeum Okręgowe w Lesznie obchodzi w tym roku swoje 70-lecie. Z tej okazji dyrektor placówki Kamila Szymańska zaprosiła przedstawicieli samorządów, stowarzyszeń i instytucji oraz mediów na spotkanie, podczas którego dyskutowano o działalności muzeum.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kamila Szymańska, która od roku kieruje leszczyńskim muzeum przyznaje, że szuka sposobów na popularyzację jego działalności wśród mieszkańców Leszna i regionu. Dlatego zaprosiła na spotkanie przedstawicieli samorządu Leszna i województwa, instytucji i stowarzyszeń działających w Lesznie oraz mediów. W Galerii Sztuki
przy ul. Narutowicza dyskutowali oni o tym, jak przyciągnąć zwiedzających, szczególnie w tym roku, kiedy obchodzony jest jubileusz 70-lecia placówki.

-Zdajemy sobie sprawę z naszych ograniczeń, szczególnie w siedzibie przy Placu Metziga - przyznaje Kamila Szymańska. Budynek, w którym mieści się muzeum, nie jest jego własnością - należy do parafii ewangelicko-augsburskiej. -Z tego powodu nie możemy wykonać żadnych prac modernizacyjnych, nie można też zamontować tam windy - mówi pani dyrektor. Ewentualna zmiana tego statusu zależy od Urzędu Marszałkowskiego, placówka jest bowiem własnością samorządu województwa. -Jesteśmy w trakcie rozmów, ale za wcześnie na ujawnianie szczegółów - zaznacza Szymańska.

Baza lokalowa to jedno, a uatrakcyjnianie zbiorów drugie. Tu dyrektor zapewnia, że w ostatnim czasie doszło do dużych zmian. -Każdej wystawie towarzyszy bogata oferta edukacyjna, skierowana do każdej grupy wiekowej - mówi. Muzeum stara się też propagować swoją działalność w internecie, także w mediach społecznościowych. Najnowszą akcją jest „70 eksponatów na 70-lecie” prezentująca najciekawsze zbiory począwszy od XII-wiecznego miecza po obrazy Jacka Malczewskiego.

 
Komentarze (10)
1. Dodane przez Sierżant Maczuga, w dniu - 04-03-2020 11:56
Rozgonić tych darmozjadów na cztery wiatry.
2. Dodane przez kunst, w dniu - 04-03-2020 12:23
Szanowni Państwo, 
rozumiem ograniczenia finansowe i lokalowe, ale od czasu do czasu warto postarać się o wizytę jakiegoś "lepszego" eksponatu, który można rozreklamować. Nie mówię od razu o damie z gronostajem, ale jest wiele innych np. obrazów, które warto wypożyczać od innych placówek i promować jako główny element wystawy (e.g.Błędne koło Malczewskiego). Brakuje wam widać marketingowca, który potrafiłby to "sprzedać" ludziom. Nie przyciągniecie laików ciągle tym samym (portrety trumienne, bractwo kurkowe), wydrukami, drobnostkami i rzeczami codziennego użytku. Wystawy tematyczne są w większości mało interesujące dla szerszego grona odbiorców, bo są mało konkretne. Jeśli przeprowadzi się sprawną kampanię informacyjno-reklamową i ładnie coś opakuje, to ludzie przyjdą.
3. Dodane przez Chuck Norris, w dniu - 04-03-2020 12:34
Co za problem? Wybudujemy nową siedzibę muzeum. A co? Nie stać nas? 
A gdyby pomyśleć nad tym aby jakiś z pustostanów przeznaczyć na nową siedzibę muzeum. Może budynek po bibliotece na Chrobrego? Tylko że koszt to zapewne niebagatelny a odwiedzających (poza szkołami) wielu nie będzie.
4. Dodane przez estetka, w dniu - 04-03-2020 13:55
Jak to jak przyciągnąć? A co, tirów i ciągników już brakuje? Tak się kończy megalomania o muzeach i teatrach w byle mięścinie.
5. Dodane przez Mamuśka, w dniu - 04-03-2020 14:15
Przypadkowo dowiedziałam o urodzinach dla dzieci organizowanych w muzeum. Początkowo sceptycznie byłam nastawiona do tego pomysłu jednak okazało się żę była to wspaniała zabawa dla moich urwisów. Dobra reklama tyle wystarczy żeby zwiekszyć zainteresowanie tą instytuzją.
reklama
6. Dodane przez Marian, w dniu - 04-03-2020 14:33
Warto pokazac dorobek Skorackiego,mistrza
7. Dodane przez 13, w dniu - 04-03-2020 17:02
Dla grup szkolnych z powiatu dużym kosztem jest dojazd do Leszna autokarem na 45 minut zajęć. Propozycja zajęć dłuższych np. od godz.9 do 12 z przerwą śniadaniową byłaby atrakcyjna dla szkół ościennych.
8. Dodane przez ...?, w dniu - 04-03-2020 18:12
...to muzeum takie cichutkie, schowane i wiele osób nie wie że jest...
reklama
9. Dodane przez Jan, w dniu - 05-03-2020 10:03
Lepszy marketing, reklama, media społecznościowe,pójść do szkół stanąć na rynku, wymienić personel na młody z inwencja, zapraszać młodych badaczy i prelegentów. Jeśli nie można im zapłacić to pomyslec o innych korzyscisch dla nich.
10. Dodane przez Archanioł, w dniu - 06-03-2020 06:40
MAŁO kto chce to oglądać w takiej mieścinie. Jedyne wyjście w obecnej komunie, to przymusić (przepraszam: zachęcić albo zorganizować) szkoły podobnie, jak to było za tamtej Komuny. I nie ma co opowiadać bajek, bo żaden marketing ani dyrektor muzeum nic tu nie pomoże. Oba te koszty są dla placówki zwyczajnie zbędne.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
Imię:
Komentarz: 
Kod antyspamowy:* Code
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie do wynaję... Leszno 1300
Wynajmę Wilkowice 1200
74mkw. - 2 piętro mi... Leszno 354000
80 m dom w zab. dwu... Gostyń 299900
90 m dom dwurodzinny... Rawicz 319900
Najnowsze ogłoszenia MOTO.ELKA.PL
Regeneracja głowicBruszczew... 1
Opel corsa cLeszno 5600
Opel corsa 1, 2 kat ... Leszno 1200
Peugeot 307, 2.0 hd... Leszno 4300
Hyundai getz 1, 4 20... Włoszakow... 6200
reklama
reklama