Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Stadion tylko dla żużla?

Borowiak: kuriozalne wymogi Ekstraligi

Stadion tylko dla żużla?

04.03.2020. Radio Elka, Jarek Adamek

W czwartek we Wrocławiu zostanie powołane stowarzyszenie „Samorządy dla żużla”, skupiające miasta, gdzie uprawia się ten sport. Prezydent Leszna Łukasz Borowiak przyznaje, że to sposób na poradzenie sobie z wymogami Ekstraligi, które czasem są bardzo kontrowersyjne.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O przystąpieniu Leszna do stowarzyszenia „Samorządy dla żużla” leszczyńscy radni zdecydowali podczas ostatniej sesji. Prezydent Łukasz Borowiak, który przedstawiał projekt
uchwały w tej sprawie nie krył, że stowarzyszenie ma pomóc w negocjacjach ze spółka Ekstraliga Żużlowa, która występuje pod adresem samorządów z różnego rodzaju wymogami. -Niektóre kłócą się z ustawami o finansach publicznych albo zamówieniach publicznych - mówił prezydent Leszna - przykładem jest wymóg posiadania plandeki na torze, podczas gdy jest tylko jeden atestowany producent takich plandek: były żużlowiec, Duńczyk Ole Olsen.

Borowiak dodał, że do żądań spółki dochodzą wymogi realizatora transmisji telewizyjnych. -Ostatnim kuriozum była wytyczna wypalenia trawy na krawędzi, przez co nie mogą się tam odbywać mecze piłki nożnej - powiedział prezydent, dodając że w ciągu ostatnich 10 lat miasto wydało na modernizację stadionu 18 milionów złotych.

 
Komentarze (87)
1. Dodane przez Kita, w dniu - 04-03-2020 13:34
Może rzeczywiście czas wypalić trawkę !!!! 
 
!!!!!
2. Dodane przez Podatnik, w dniu - 04-03-2020 13:41
Jestem zbulwersowany faktem, że prywatna firma (Unia Leszno z jakimiś tam dopiskami przed nazwą) dostaje niemałe dofinansowanie. Dodatkowo wynajmuje stadion za grosze, a teraz dojdą koszty dostosowania tego stadionu tylko pod jedną dyscyplinę sportową ?? no bez kitu ale domagam się z tego tytułu uwolnienia loga, aby każdy mieszkaniec mógł zarobić na produkcji gadżetów czy innych pierdół. Kiedyś widziałem mydełka i chciałem kupić znajomemu to okazało się, że Pani dostała zakaz rozpowszechniania takiego czegoś (ręcznie robione mydełko nie może być w kształcie loga). Jeżeli nie uwolnienie loga to brak dotacji z miasta, bo nie jestem jedynym podatnikiem którego boli finansowanie tej konkretnej prywatnej firmy.
3. Dodane przez babcia, w dniu - 04-03-2020 13:45
Zgadzam się z prezydentem, że niektóre wymogi są kuriozalne, ale bardziej kuriozalny jest brak cywilizowanych toalet na "smoku". Kiedy to się zmieni?
4. Dodane przez Leszno, w dniu - 04-03-2020 13:50
Wydała 18 milionów i tak patrze na te foto i tych pieniędzy nie widać. Poza tym co mnie interesuje prywatna firma? To może ja też założe sobie jakiś klub sportowy i zacznę wołać?
5. Dodane przez Do 3, w dniu - 04-03-2020 13:51
Albo dobre zadaszenie którego brak czy dobre zaplecze gastronomiczne.
6. Dodane przez xmd5a, w dniu - 04-03-2020 13:58
Prezydencie, zajmij się problemami miasta, a nie niszowym sportem dla Januszy, który poza Polską nikogo nie interesuje. Miasto jest w kompletnej zapaści finansowej i tu jest pole do pańskich działań.
reklama
7. Dodane przez Do 5, w dniu - 04-03-2020 14:00
Nalać wody do stadionu i będzie w końcu pływalnia której Leszno potrzebuje.
8. Dodane przez do 4, w dniu - 04-03-2020 14:01
No właśnie patrzysz na foto.Ja chodzę na stadion i widzę jak się zmienił na plus.Tylko brakuje porządnych toalet.Popieram prezydenta,nie dajmy się chodzi o wszystkie kluby żużlowe w Polsce,co oni wymyślają!
9. Dodane przez fan, w dniu - 04-03-2020 14:05
Unia to DUMA i Tradycja.Historia tworzona przez lata. Najbardziej utytułowany klub. Ty z kom 4 możesz sobie założyć klub w bierki.
10. Dodane przez Koko, w dniu - 04-03-2020 14:07
To może czas zamknąć ten stadion skoro nie spełnia wymogów a prywatny właściciel klubu nie chce inwestować a miasta nie stać?
11. Dodane przez Jo, w dniu - 04-03-2020 14:29
Przecież ten stadion to ruina.
12. Dodane przez Krytycy KS Unia Leszno, w dniu - 04-03-2020 14:35
Patrzycie tylko na swój czubek nosa idąc tym tropem można likwidować wszystko co generuje koszty. Jako, że nigdy nie jechałem MZK to powinienem proponować likwidację, nie chodzę na sponsorowane koncerty z okazji różnych "dni" to może trzeba by zlikwidować itd. 
Basen w dzisiejszych czasach żaden basen się nie bilansuje też trzeba dopłacać, lodowisko, park 1000 leci a to są same koszt a nie wszyscy pływają, jeżdżą na łyżwach czy spacerują po parku. 
Egoizm to straszny defekt ale da się wyleczyć więc jak nie jesteś kibicem Unii to Twój problem nie że wszystkich dofinansowań musisz Ty korzystać ja też nie korzystam, ale nic nie mam do korzystających.
13. Dodane przez Żal, w dniu - 04-03-2020 14:43
Wystawić rachunek jak innym klubom. Po drugie ciekawe czy mister walczy o inne dyscypliny w mieście tak samo? Pewnie nie bo to się nie opłaca nikt zdjęcia nie zrobi. Miasto tonie w długach. Zamiast zająć się ratowaniem budżetu to oczywiście pierdoły.
14. Dodane przez TYLKO, w dniu - 04-03-2020 14:50
TYLKO ŻUŻEL!! A piłeczki to lotto ma a nie ludzie dorośli.
15. Dodane przez Polak, w dniu - 04-03-2020 14:52
Żużel na cały świat idzie i jest naprawdę sportem tak jak np. Zimowe czy kolarstwo a nie antysport pileczkowy. Miasto powinno wspierać tylko sporty w których trzeba wykonać duża pracę i dużo ludzi na świecie je docenia a nie jakieś wymysly mass media dla patoli z dmuchanymi pajacami.
16. Dodane przez Do 13, w dniu - 04-03-2020 14:53
W innych miastach jest pomoc dla klubów sportowych za zasadzie korzyści dla obu stron - tu jest tylko korzyść dla jednej stron. Co gorsza inne dyscypliny sportowe na tym cierpią co już widać gołym okiem. Wynajem hali trapez (która tak naprawdę jest w opłakanym stanie) kosztuje znacznie więcej niż w wielkich miastach gdzie hale są na poziomie. Miasto powinno zabrać się za pływalnie na serio bo tego brakuje a nie co chwilę zmieniać strategię w tej kwestii.
17. Dodane przez Do kom 12, w dniu - 04-03-2020 14:57
To rozumiem że ty kolego jesteś czynnym żużlowcem bo odnosisz się do "dotacji" z których korzystają bezpośrednio mieszkańcy. Trzeba odróżnić kluby sportowe od prywatnej spółki. To spora różnica. Co do rentowności basenów to masz źle informacje. Wrocławski poznański i jeszcze kilka w Polce generują zyski. Wszystko jest kwestią przemyślanych wydatków i mądrego i fachowego zarządzania. W tym miejscu zaczyna się problem tych dotacji. Jeżeli wszystko by było prowadzone przez kompetentnych ludzi to nie trzeba by było dotować, albo w niewielkim stopniu. Więc egoizm trochę tu na wyrost. Są prywatne baseny, lodowiska, kawiarnie, linie autobusowe i kurcze kulają się te biznesy i nikt nie musi dotować. Kurcze jak to się dzieje że miejskie trzeba? ( odpowiedź kilka zdań wyżej)
18. Dodane przez Kris, w dniu - 04-03-2020 15:01
Miasto dopiero zacznie tonąć w długach, jak wiele innych miast w Polsce. To pokłosie nowych rozwiązań rządzących , którzy obcinają pieniądze płynące do samorządów.Miłościwie nam panujący w Warszawy lepiej widzą co komu potrzeba na prowincji i to oni chcą dzielić kasę , a nie dać je w zarządzanie tym którzy są bliżej społeczności lokalnych ......
19. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 04-03-2020 15:02
Unia ściąga to miasto i sport leszczyński na dno niestety! Płacimy ogromne pieniądze by posiedzieć na stadionie lub przed tv, a pieniędzy na ruch, sport a przez to i zdrowie naszych dzieci coraz mniej i mniej. Przykre..
20. Dodane przez Dziwne, w dniu - 04-03-2020 15:05
Przecież wymogi o których mówi prezydent nakładane są na klub, a nie samorządy i jeśli one je realizują, to faktury płatnościnależy przesłać klubom. Takie to skomplikowane!
21. Dodane przez Egon, w dniu - 04-03-2020 15:11
Miasto nie jest od tego żeby inwestować żużel
22. Dodane przez hgy, w dniu - 04-03-2020 15:13
Taki postępowaniem żużel sam siebie zniszczy.Władze KGSŻ zachowuje się jakby ta dyscyplina była wiodąca na świecie a zwija się szybciej niż rolka papieru .
23. Dodane przez do 11, w dniu - 04-03-2020 15:13
Niestety,ale ruinami to są stadiony żużlowe w Pile,Tarnowie,Gdańsku. W Lesznie i tak jest jeden z lepszych i najładniejszych,zrobiono dużo. Jedziemy po 4 tytuł z rzędu i żaden antykibic tego nie zmieni.Tylko Unia,hej na pełen gaz.
24. Dodane przez do 19, w dniu - 04-03-2020 15:20
Na mecze Unii przychodzi po 10 tys,15 tys, nawet ponad 20 tys z Leszna i okolic,regionu,Kto Ci zabroni zabrać dziecko na spacer,do lasu,niech pobiega.Zapisz dziecko na piłkę nożną, ręczna, lekkoatletyke, szermierke,siatkówkę itd, Masz wybór.
25. Dodane przez Do kom.24, w dniu - 04-03-2020 16:16
Napisz ile kosztuje "zapisanie dziecka" na piłkę czy koszykówkę. ???? Prawdopodobnie będzie taniej iść na mecz żużlowy.
26. Dodane przez Żal, w dniu - 04-03-2020 16:27
Prezydent nie jest od tego żeby zajmować się tym tematem. Przecież nie jest prezesem Unii, albo może jest.
27. Dodane przez Do 19, w dniu - 04-03-2020 16:41
Na żużel wszystko na tacy a Orliki płatne i za halę Trapez ogromne opłaty jak kluby chcą korzystać. Ktoś wyżej pisał że prezydent powinien zająć się na serio pływalnią i zgadzam się z tą opinią. To w interesie klubu zajmować się swoimi interesami a nie prezydent za nich biega.
28. Dodane przez Do kom 17, w dniu - 04-03-2020 16:48
Ładne porównanie pocisnąłeś Leszno do Poznania i Wrocławia masz jeszcze Krakow, Łódź no i Warszawę. U nas jest jedno kino i ledwo dyszy a tam kilkanaście i więcej. Może jeszcze ogrody zoologiczne poruwnasz?
29. Dodane przez Do kom 19, w dniu - 04-03-2020 16:54
Prawda jest taka że gdyby nie żużel w Lesznie to nic by w tym mieście się nie działo. Odkleja dziecko od komputera i niech polata za piłką na dworze to wtedy będzie zdrowe.
30. Dodane przez Max, w dniu - 04-03-2020 16:55
Jak komuś stoi ością w gardle Unia, to przecież do Warszawy żabi skok, tam żużla nie ma.
31. Dodane przez Zeus, w dniu - 04-03-2020 17:05
Podnieść ceny biletów o 20 zł. I kasa zaraz się znajdzie
32. Dodane przez Do 24, w dniu - 04-03-2020 17:07
Co to za argument że przychodzi 20 tysięcy może przychodzić nawet 100 tysięcy. Prezydent nie jest od tego żeby za tym biegać
33. Dodane przez ??????, w dniu - 04-03-2020 17:31
Unia Leszno to prywatny,komercyjny klub.Ma wlascicieli i to ich problemy, bo to ich firma, a nie Prezydenta.Chyba,że jest inaczej.
34. Dodane przez sputnick, w dniu - 04-03-2020 17:40
Panie prezydent (...) zakręć źródełko. Ale to byłoby zbyt piękne i skończy się pewnie na kolejnym milionie wyrzuconym pod hasłem "za promocję miasta" a klub plandekę sam sobie kupi za te pieniądze. Przy okazji się dowiemy że remont jakiejś ulicy o kolejny rok przesunięty.
35. Dodane przez do 29, w dniu - 04-03-2020 17:43
Prawda jest taka , że gdyby nie żużel Leszno kwitłoby sportowo jak przebiśniegi na wiosnę. Żużel wysysa pieniądze na sport z tego miasta jak huba soki z drzewa. RZygam żużlem. Mam dość 3-4 panów idoli podrostków. Nie chcę setek tysięcy wydawanych na żużel z kasy miasta.I żeby nie było wątpliwości. Jestem na tyle dorosły i świadomy, bo tkwiący w leszczyńskim sporcie, że wiem . Tak się dzieje od zawsze. ŻuŻel. A Ty idź i błagaj o (...) pieniądze. Takie fakty.
36. Dodane przez kibic nie tylko żużla., w dniu - 04-03-2020 18:00
Czy wreszcie dotrze to do samorządu że utrzymując prywatny klub rzekomo bardzo reklamujący Leszno to wielka pomyłka.Ten klub to studnia bez dna z wygórowanymi zachciankami a jak by tak dofinansowywać inne prywatne Firmy?
reklama
37. Dodane przez do 28, w dniu - 04-03-2020 18:03
Chodzę czasem w Lesznie do kompleksu kinowego Cinema 3D przy galeri i uważam za bardzo dobre.Cieszy się powodzeniem. W Lesznie żużel zawsze był i będzie. To w całym regionie sport numer jeden.Leszno słynie z żużla, szybownictwa, baloniarstwa,pokazów lotniczych.Gdyby w Lesznie była 2 liga żużla, nie byłoby koszykówki na dobrym poziomie,ręcznej czy futsalu to dopiero byłoby narzekanie.Tak jest wybór,choć żużel zawsze będzie najważniejszy tak zawsze było i to się nie zmieni.Czym byłby Gorzów Wlkp bez żużla ? Każde miasto jak ma taką markę dba.
38. Dodane przez do29, w dniu - 04-03-2020 18:18
A co żuzel spowoduje to ,że będziemy zdrowsi?Hałas ,kurz ,opary spalonego paliwa to samo zdrowie. Poza tym 15 minut rzadkich emocji i wysiadywanie przez 2 godziny często w skwarze to pewnie też samo zdrowie.Ogarnij sie chłopczyku bo mamusia za ciebie wszystko na razie zrobi a ty nie masz żadnego pojecia o życiu.Co jest w nim ważne a co nie.
39. Dodane przez Tomek72, w dniu - 04-03-2020 18:18
"...Stadion tylko dla żużla?..." 
 
Kto BOGATEMU zabroni ...
40. Dodane przez Lerszno, w dniu - 04-03-2020 18:27
Dlaczego prezydent miasta ciągle martwi sie o prywatny klub? W szkołach nie remontuje się Na sufitach przecieka woda. Nie ma mydła mimo, że tyle dzieci przebywa tam po kilka godz dziennie. Wirusy będą sie roznosić. To są realne problemy miasta!!
41. Dodane przez Geniu, w dniu - 04-03-2020 18:28
Sznowni Panstwo nie ma innego wyjscia jak tylko pieniadze na sport i rekreacje dla dzieci.Wtedy bedzie wiecej zdrowych i prostych dzieci i duzo mniej siegajacych do wszelkiego rodzaju uzywek.Sedzenie na stadionie i utrzymywanie prywatnej firmy to blad.Dotacje dla tej firmy tak ale mniejsze i w innej formie.Przeciez upadajacym prywatnym firmom nikt dotacji nie daje.
42. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 04-03-2020 18:37
Kolego z 18 ma rację stolyca dzieli i rządzi tylko dlatego ,że program rozdawniczy opracowała i teraz zaczyna brakować na szczytne cele typu PLUS .Popatrzmy dalej piszą tutaj niektórzy ,że prywatny klub niech sobie radzi ja też tego zdania jestem Nie wiem tylko ,czy zauważyliście ,że jest takie cosik jak TVP spółka akcyjna - niech sobie radzą i precz z abonamentem - pozdrawiam
43. Dodane przez do 40, w dniu - 04-03-2020 18:52
Obecnie w remoncie są dwie szkoły i to od A do Z.Powstała przy tej szkole duża, nowoczesna sala gimnastyczna,niebawem zostanie otwarta. Dzieciaki niech sobie sami mydła noszą. Tym bardziej teraz.W Lesznie tylko żużel to rozumie każdy prawdziwy Leszczynianin.Tyle w temacie.
44. Dodane przez Do 28, w dniu - 04-03-2020 19:15
Jeszcze kilka lat temu nie było problemu aby w 64000 mieście był basen na skalę Europy. Nie powierzchnia miasta i liczebność jest kluczowa. Więc porUwnujmy :) :)
45. Dodane przez Leszno, w dniu - 04-03-2020 19:42
Do czego to doszło! Teraz mają nasze dzieci cierpieć by zadowolić ego klubu.
46. Dodane przez Do 40, w dniu - 04-03-2020 19:45
To jak wyglądają niektóre szkoły w Lesznie to włos się jeży na głowie!
47. Dodane przez Ariel, w dniu - 04-03-2020 19:52
Ten stadion to ruina a schody to pamiętają słynne dożynki.
48. Dodane przez Irek, w dniu - 04-03-2020 20:13
I na to wszystko kiełbasa z grila po 11 zł ,z tandetnie uspawanych rusztów ,bez jakiegokolwiek zaplecza sanitarnego,może cza żeby gastronomię innej firmy wpuścić na stadion ??wiele jest do zmiany !! panie prezydencie bierz się pan za poważne sprawy np droga do Osiecznej i inne ważne rzeczy ,a nie za Unię nie czas na to !!!
49. Dodane przez Piotr, w dniu - 04-03-2020 20:16
Niech żużlowcy uposażenia zmniejszą i dopłacą do klubu !!!!
50. Dodane przez ala, w dniu - 04-03-2020 20:41
niech borowiak powie ile nas podatnikow kosztuje utrzymanie stadionu rocznie a ile prywatny klub placi
51. Dodane przez DO -40, w dniu - 04-03-2020 20:49
Chcesz zobaczyć prawdziwą ruinę jedz na stadion Piła, Tarnów,Krosno,Opole,Gdańsk. LESZCZYNSKI należy do jednych z lepszych żużlowych i jest największy blisko 17.000 miejsc siedzących z miejscami stojącymi na koronie 25.000.Wewnątrz jest ok,trybuny,korona,schody,tunel.Nic nie zmienicie,w Lesznie,żużel to więcej jak SPORT,ale tacy nic nie rozumieją.ŻAL Was, płaczcie sobie dalej.Leszno to żużel.
52. Dodane przez Żużlofan, w dniu - 04-03-2020 21:00
Jestem kibicem żużla ale też podzielam zdanie poprzedników że prezydent powinien zająć się innymi sprawami miasto tonie w śmieciach, znikają kubły, dziura przy rynku jak jest tak jest i zabrać się na poważnie pływalnią a nie zmieniać zdanie co chwilę. Szkolenie młodzieży też w Lesznie wygląda słabo jeśli chodzi o piłkę nożną.
53. Dodane przez Mirek, w dniu - 04-03-2020 21:11
Do 43! Duża sala??? Chyba żartujesz. Wybudowana została sala gimnastyczna dokładnie, nie wymiarowa pod żaden sport halowy. Tam w nic się nie da tak na prawdę pograć przy tych wymiarach! Z zewnątrz wielki budynek a wewnątrz klitka. Zobaczycie jak to coś otworzą. Czy to zasługa Pana Rosiaka, który nie lubi sportu w szkołach?
54. Dodane przez do 49, w dniu - 04-03-2020 21:14
Czlowieku-w 100% popieram ten wpis.Zmniejszyc kase za punkt i beda pieniazki na remonty.Ile z kasy ogolem wyplacil klub zawodnikom w 2019? Brakujaca reszte niech zabula kibole.
55. Dodane przez jarek, w dniu - 04-03-2020 21:25
MILONERZY JAK MAJA KAPRYS ZARZADZAC UNIA TO NIECH Z PRYWATNEJ KIESY DOŁOZA DO SWOJEGO HOBBY.. Prezydent i radni jak chca dołozyc to ze swojego uposazenia prosze!!! Niech ekstra liga sołozy do stadionu poco w Lesznie klub ktory nic miastu nie daje tylko wymaga kasy!!! Żuzlowcy jak zarabioja miliony to niech swoje miejsce pracy remontuja!! Basenu w miejscie nie ma a tu tylko kase w stadion gdzie 100zł wejscie,, i gdzie tu promocja dla mieszkaców!!!
56. Dodane przez Antyżuzlowcy, w dniu - 04-03-2020 21:46
Pytanie ile nas podatników kosztuje stadion?  
Chciałbym tak poznać ilu tu piszących to rzeczywiście aktywni podatnicy. 
Więc wsłuchując się w komentarze proponuje zlikwidować wszystko co prywatne, zlikwidować wszystko do czego PODATNICY dopłacają. 
A tak w ogóle to w Lesznie motory śmierdzą i hałasują,kolarze-rowerzyści na wyścigach blokują drogi, biegacze, maratończycy do lasu, a nie na ulice - PARANOJA.
57. Dodane przez do 55, w dniu - 04-03-2020 22:16
Wstyd,przecież Ty nawet pisać w ogóle nie potrafisz.Jeszcze nikt nie zrobił tyle błędów. Jesteś analfabeta ?
58. Dodane przez poznaniak, w dniu - 04-03-2020 22:16
Dobrze że miasto wspiera sport żużlowy.Żeby nie żużel to nie wiedziałbym gdzie jest miasto Leszno.A tych panów z zarządu Ekstraligi należało by wymienić.
59. Dodane przez Pytanie mieszkańca, w dniu - 04-03-2020 23:26
18 milionów tylko na modernizację. Do tego dochodzą koszty energii elektrycznej i dofinansowania klubu? Ile tego będzie razem w ciągu tych ostatnich 10 lat? 40 milionów starczy? Czy włodarze miasta i radni naprawdę zdają sobie sprawę z tego jakie są to olbrzymie pieniądze dla tak małego miasta jak nasze?? I nie piszcie, że to duma Leszna, bo ja widuję starsze porządne panie, które przeszukują śmietniki żeby uzbierać na leki!
60. Dodane przez Do 43, w dniu - 05-03-2020 06:22
Dział propagandy działa co? Ale zmień styl pisania bo ten to rodem z PRL
61. Dodane przez Iza, w dniu - 05-03-2020 07:06
Nie dość że bilety na żużel drogie, catering na stadionie drogi to jeszcze z budżetu miasta dokładane ogromne kwoty. Mało tego kiedyś klub Unia szukał...wolontariuszy do zabezpieczeń meczów! Takich rzeczy nie ma w innych miastach. W Lesznie brak pływalni, trapez w opłakanym stanie długi ogromne...To są problemy a nie prywatny klub.
62. Dodane przez Do 43, w dniu - 05-03-2020 07:08
Co Ty za brednie piszesz? Jaka duża hala? To zwykła salka gimnastyczna dla dzieci a nie jakaś hala! Propagandę i kłamstwa siej gdzieś indziej.
63. Dodane przez Fan Sportu, w dniu - 05-03-2020 07:33
Zacznijmy od tego że żużel to niszowy sport i poza Polską praktycznie nigdzie nie ma poważnej ligi choć i w Polsce co chwilę upadają kluby żużlowe. W wielu miastach nie ma klubu żużlowego, a w wielu gdzie jest to ledwo zipie np Opole, Kraków (tu klub upadł). Świat idzie w kierunku innych sportów i w tym kierunku też włodarze miast patrzą (prezydent Rzeszowa inwestuje w piłkę) Jest teraz moda na biegi, piłkę nożną czy pływanie. W tym kierunku powinno też iść Leszno. A co się okazuje że u nas takim sportom robi się pod górkę - choćby za wynajem Trapezu kluby muszą dużo płacić gdzie w innych miastach płaci się grosze. Prezydent nasz powinien na serio zająć się budową nowej hali czy na serio zająć się pływalnią a nie biegać w interesie prywatnego klubu. Sport ma się w brew pozorom coraz gorzej.
64. Dodane przez Xx, w dniu - 05-03-2020 08:00
Prezydencie ważniejsze tematy są w Lesznie. Chłopcy w Poloni grają dla miasta, za co muszą płacić coraz wyższe składki bo miasto wniosło opłaty za orliki. Wstyd. A dla prywatnego klubu zawsze pula pieniędzy się znajdzie. Nie tędy droga !
65. Dodane przez arnold, w dniu - 05-03-2020 08:25
do kom. 58 - trzeba było się geografii w szkole uczyć to byś wiedział gdzie leży Leszno. A nie fajki w kiblu kopcić. I teraz efekty widoczne.
66. Dodane przez Każdy maruda, w dniu - 05-03-2020 08:36
Każde miasto dotuje swoje drużyny. W Gorzowie też stal dostaje najwięcej. Ale tutaj tylko każdy narzeka... żal mi was wszystkich. Budują halę to jest marudzenie, że mała... jak będzie duża to zaraz za duże koszty utrzymania. Ciągle źle, ciągle nie tak... LUDZIE zacznijcie cieszyć się życiem a nie narzekać... Duże miasta inwestują w piłkę nożna i co z tego jest? NIC... żadna drużyna nie potrafi awansować do LE o LM nie wspominając. Więc pisanie bzdur żeby inwestować w piłkę to jest głupota. Jest dużo możliwości dla waszych wspaniałych bombelków żeby mogły uprawiać sport... tylko trzeba chcieć a nie mówić, że nic nie ma i siedzieć co weekend w galerii... a niby pieniędzy nie ma.
67. Dodane przez kuna, w dniu - 05-03-2020 08:41
Piękny sport dzieci i młodzieży a zapału starcza na 2 lata. rodzice powinni ponosić w 100% finansowanie fanaberii swoich dzieci które dwa lata grają w piłke, rok w kosza, rok w kregle. Wielcy sportowcy. a pozniej konczy się 15 lat i zaczyna się sport w Heaven czy innej imprezie. taka jest prawda o sporcie dzieci i mlodziezy. pieniadzy wyrzucone w błoto. gdyby to finansować z własnej kieszeni to byłaby wieksza odpowiedzialność rodziców. MAcie 500+ to inwestujcie w swojej dzieci a nie konsumujcie pod Żabką miedzy blokami.
68. Dodane przez div., w dniu - 05-03-2020 08:59
a jaką halę miało miasto wybudować w zwartej zabudowie śródmieścia ja się pytam. Dotychczas ćwiczono w suterenie więc jest postęp. Małymi kroczkami byle do przodu. Czuwaj
69. Dodane przez Mosina, w dniu - 05-03-2020 09:12
Do 64 , dokładnie Polonia ma ambicje i ja powinno miasto wspierać a nie pompować bejmy w motorki.
70. Dodane przez do 63, w dniu - 05-03-2020 09:25
Opole obecnie ma się całkiem dobrze,najlepiej od lat.Ten klub będzie głównym kandydatem do 1 ligi.Coraz lepiej jest w Krośnie. Bydgoszcz awansowała do 1 ligi i wróciła tam moda na żużel. W Rzeszowie żużel zawsze był sportem numer 1.Gdy startowali w ekstraklasie zawsze pełen stadion.Rzeszów po rocznej przerwie wystartuje w 2 lidze,być może też Piła. W Krakowie powstał nowy klub Krakowskie Smoki.Sport żużlowy ma średnio największą frekwencję na stadionach.W Lesznie żużel to tradycja i sukcesy.Piłka nożna niestety nie przyjęła się w Lesznie,może będzie kiedyś ta 3 liga to wszystko.Do 62 pisałem duża sala gimnastyczna nie HALA,na potrzeby szkoły wystarczy.Trapez mimo 34 lat był z zewnątrz wzmacniany,w środku wygląda całkiem ładnie. Chodzę na mecze tam czasem koszykówki, futsalu,wiele razy jest 1 tys ludzi,zwłaszcza na Polonii.Trapez ma trybuny po obu stronach,można obejść,a nie tak jak inne hale w innych miastach trybuny tylko z jednej strony to porażka. Niemniej potrzeba większej, nowoczesnej hali pod drużyny sportowe,koncerty,wystawy bo jest potrzeba.
71. Dodane przez Do 69, w dniu - 05-03-2020 09:50
Jak tak dalej pójdzie to piłka nożna może przestać istnieć w Lesznie. Reszta klubów też ledwo zipie. I co? Zostanie w Lesznie tylko żużel na starym stadionie?
72. Dodane przez Do 67, w dniu - 05-03-2020 09:55
Idąc tokiem twojego myślenia to powinno siędawać tylko na żużel a cała reszta niech buli z własnej kieszeni i siedzi cicho. Widać jak miasto odwraca się plecami do zwykłych obywateli. Widać to po twoim wpisie. Widać że mamy tylko płacić podatki, siedzieć cicho gdy się nam podnosi opłaty. Miasto obywatelskie Leszno... Dzięki Bogu już od roku nie mieszkam.
73. Dodane przez mates, w dniu - 05-03-2020 09:55
Na stadionie odbywają się też dni Leszna które też mają wymogi imprez masowych, a tak w ogóle te 69 komentarzy przeciwko średniej 8500 tys na mecz jest śmieszne.
74. Dodane przez do 69, w dniu - 05-03-2020 09:58
Mosina,ładne miasteczko i lubię te powiedzenie elegant z Mosiny.Widzisz piłka nożna w Lesznie jest od 1912 to jest o ile pamiętam 6 najstarszy klub piłkarski w Polsce.Nawet Lech jest 10 lat młodszy. ŻUŻEL w Lesznie jest od 1938 i od razu zyskał sympatię.
reklama
75. Dodane przez Kopacze, w dniu - 05-03-2020 10:41
Do 69 dawno się tak nie ubawiłem. Chyba, że masz na myśli kosza? Bo przekazywanie większych pieniędzy na piłkę to już żart :D W Brazylii grają w slamsach na ulicach i maja super piłkarzy. Trzeba wspierać sport, w którym są wyniki i pokazuje się go w telewizjach. Ciekawe ile milionów przekazała Nieciecza na swój klub piłkarski. Żeby odnosić sukcesy w polskiej piłce nie potrzeba mieć wielkich pieniędzy. Polka piłka do dno jakich mało... nie da się oglądać tych wyczynów w ekstraklasie już nie mówiąc o niższych ligach. Oglądając różne ligi zagraniczne widać jakie tam jest zaangażowanie, technika i szybkość gry... Więc nie wypisuj bzdur.
76. Dodane przez Do 72, w dniu - 05-03-2020 10:55
Miasto Leszno już dawno odwróciło się od obywatela. Nie mieszkam w Lesznie od 18 lat i czasem wracam odwiedzać rodziców. Miasto strasznie się zmieniło na "minus"
77. Dodane przez Tylko UNIA, w dniu - 05-03-2020 11:06
JEST STADION, NAJLEPSZY KLUB ŚWIATA TO NALEŻY INWESTOWAĆ ILE TYLKO SIĘ DA. TO NASZA WIZYTÓWKA NA CAŁY ŚWIAT. MIASTO POWINNO DAWAĆ NA UNIĘ WIĘCEJ KASY NA MODERNIZACJĘ. ZROBIĆ ŁADNE TOALETY I NAJLEPIEJ ZADASZYĆ. JAK KOMUŚ SIĘ NIE PODOBA TO NIE MUSI CHODZIĆ.KASA NA UNIĘ POWINNA PŁYNĄĆ STRUMIENIEM ILE TYLKO SIĘ DA. TYLKO UNIA!!!!
78. Dodane przez do 73, w dniu - 05-03-2020 11:17
Średnia na meczu ligowym w Lesznie od trzech sezonów wynosi ponad 11.000,a na ważne mecze przychodzi 15.000,na finały ponad 20.000.Jako najbardziej popularna dyscyplina w Lesznie i regionie żużel powinien zawsze mieć największe wsparcie.Piorytetem powinny być trzy dyscypliny głównie żużel, potem koszykówka męską i żeńska,oraz szczypiorniak.Reszta już mniej bo poziom jest niższy i zainteresowanie publicznosci
79. Dodane przez olimpicfun, w dniu - 05-03-2020 12:14
Klub sportowy Unia Leszno w ramach umowy corocznej z UM promuje miasto Leszno, które "umiera"...& Hm&.jaka to logika? Aha - w tym mieście można zrobić skansen - i wtedy wycieczki ściągać z całej UE za bejmy. Na poważnie - to fakty muszą decydować: jakie są efekty promocji miasta przez Klub Unia? Ilu inwestorów ściągnęli do miasta, ilu młodych ludzi sprowadziło się do Leszna? O ile podniósł się wzrost gospodarczy Leszna? Itd.  
Pozdrawiam
80. Dodane przez Do 79, w dniu - 05-03-2020 13:01
Nic z tego miasto nie ma. Młodzi uciekają z Leszna hurtowo. Miasto Leszno nie ma nic do zaoferowania młodym ludziom. Wystawy psów czy jakiś Barok festiwal lub Lufa tego nie zmieni, zresztą na Lufie nie było praktycznie nikogo (fotki można poszukać w necie). Młodzi tu nie mają startu w życie. O czym my tu gadamy bo nawet pływalni Leszno nie ma.
81. Dodane przez do 80, w dniu - 05-03-2020 15:02
Gdybyś wiedział to w Lesznie dzieje SIĘ bardzo wiele,czy sportowo,kulturalnie,teatralne,pokazy,koncerty,festiwale,duże imprezy sportowe.Jak na miasto 63.774 bardzo dużo. Leszno ma jeden z mniejszych wskaźników wyludniajacych się miast w Polsce.Najwięcej liczyło 64.711 w 2011,obecnie 63.774 spadek niewielki.Z innych miast podobnej wielkości nawet ubyło 5.000 do 10.0000.Dla przykładu z większego Tarnowa ubyło już 14.000 ludzi,więc nie pisz bzdur,że hurtowo,tym bardziej,że wielu pobudowali się tuż za rogatkami Leszna.
82. Dodane przez Do 73, w dniu - 05-03-2020 15:05
Kula w płot, dożynki dla socjalu w tym roku na lotnisku
83. Dodane przez do 79, w dniu - 05-03-2020 15:06
Jedź do strefy inwestycyjnej,zobaczysz ile firm,zakładów już tam otwarto w ciągu ostatnich 5 lat,a są kolejne. Zobacz jak tam się wszystko rozbudowano
84. Dodane przez gość, w dniu - 05-03-2020 16:28
Do kom 83, rozumiem że to wszystko zasługa żużlowców Uni? Jak napisał już ktoś we wcześniejszym komentarzu - rzygam tą Unią
85. Dodane przez Popieram 67, w dniu - 05-03-2020 18:20
Jakie inwestowanie w dzieci grające w piłkę? Co Leszno ma z pilkarzy Poloni - przeciętność jak tylko pamiętam odbijanie się po niższych klasach i tak jest od ponad 50 lat i tak będzie bo jak tylko jakąś perełką się trafi to bez sentymentu opuszcza Leszno. Dobrzy odchodzą a przecietniacy zostają i tak rok w rok raz awans raz spadek a kibiców na meczach policzek wł 5 minut.
reklama
86. Dodane przez mat, w dniu - 06-03-2020 10:13
miasto wybudowało, wyremontowało stadion i jeszcze co roku dokłada na funkcjonowanie klubu a prywatny właściciel klubu doi kasę i bawi się w żużel za nasze
87. Dodane przez do malkontentów, w dniu - 08-03-2020 09:52
Żużel to jedna z niewielu rzeczy która wyróżnia Leszno. Dzięki żużlowi Leszno wyróżnia się od innych miast typu Kościan, Gostyń, Rawicz. Mieszkańcy Rawicza wolą pojechać na zakupy i rozrywkę do Wrocławia, a Kościana do Poznania. Co dopiero mówić o mieszkańcach Jarocina czy Śremu. Mało tego na playoffy zjeżdżają ludzie z całej Polski. Ci ludzie wydaja pieniądze, tankują samochody, jedzą w restauracjach, śpią w hotelach. Na każdym meczu jest śrenio 8 tys ludzi. Pytanie czy piłka kopana lub jakakolwiek piłka generuje taki ruch ? Jakiś inny sport? Leszczyniacy głosuja nogami i chodzą na stadion. Do tego Unia słynie na cała Polskę z wzorowej organizacji i najlepszej pracy szkoleniowej. Młodzi żużlowcy z całego świata marzą by jeździć w Unii bo jest w świecie żużlowym tym czym Real Madryt w piłce nożnej. To nie żart. Wystarczy przejrzeć prasę sportową. Z punktu widzenia marketingowe taki fejm jest wart każde pieniądze.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj