Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Leszno arrow Leszno otworzy przedszkola?

Jóźwiak: decyzja w poniedziałek

Leszno otworzy przedszkola?

30.04.2020. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Jeszcze nie wiadomo, czy od środy 6 maja czynne będą leszczyńskie przedszkola. - Ostateczną decyzję podejmiemy w poniedziałek – powiedział Radiu Elka wiceprezydent Piotr Jóźwiak. Przyznał on jednak, że większość dyrektorów jest przeciwna wznowieniu działalności.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W środę premier Mateusz Morawiecki poinformował o kolejnym etapie łagodzenia obostrzeń związanych z epidemią COVID-19. Od środy 6 maja otwarte mogłyby być przedszkola i żłobki, choć premier zastrzegł, że zależeć to będzie od organów prowadzących, czyli głównie samorządów.

Dziś
odbyło się spotkanie dyrektorów leszczyńskich przedszkoli w tej sprawie z władzami miasta. -Tuż przed spotkaniem otrzymaliśmy rozporządzenie MEN, które jednoznacznie nakazuje otwieranie przedszkoli, co stoi w sprzeczności z wcześniejszą wypowiedzią premiera - powiedział Radiu Elka wiceprezydent Piotr Jóźwiak. Przyznał on, że samorząd Leszna zamierzał jeszcze zaczekać ze wznowieniem pracy przedszkoli, w podobnym tonie wypowiada się większość dyrektorów placówek. -Mamy taką możliwość na podstawie tych samych przepisów, z których skorzystaliśmy w ubiegłym roku podczas tak zwanego „strajku szkolnego” - mówi Jóźwiak.

Na razie ostateczna decyzja co do otwarcia przedszkoli nie zapadła. -W poniedziałek odbędzie się jeszcze jedno spotkanie - powiedział wiceprezydent - do tego czasu dyrektorzy mają sprawdzić, jak wielu rodziców jest zainteresowanych posłaniem dziecka do przedszkola, wiemy że w dwóch placówkach są to śladowe ilości. Na spotkanie mają być też zaproszeni właściciele żłobków, które nie podlegają władzom miasta.
 
Komentarze (55)
1. Dodane przez ??, w dniu - 30-04-2020 13:06
Bez przesady. Poznań, Warszawa nie otwierają. Nad czym w tym Lesznie myślą?
2. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 30-04-2020 13:10
W jaki sposób zapewni się bezpieczeństwo dzieci? Kto zapewni, że wszystkie przychodzące do przedszkola i żłobka są zdrowe? w jaki sposób dyrektorzy przedszkoli maja dezynfekować np. klocki? Pytań oczywiście jest dużo więcej. 
Nie spieszmy się z otwieraniem przedszkoli i żłobków.
3. Dodane przez alus, w dniu - 30-04-2020 13:12
Mam nadzieje że te wszystkie dyrektorki przedszkolanki i opiekunki nie mają płacone za nic nie robienie!
4. Dodane przez Nike, w dniu - 30-04-2020 13:19
No tak inne wieści z góry są przekazywane opinii publicznej, a inne w rozporządzeniu. Co to za zakłamana taktyka(...). Rodzice wytrzymaliście już tyle, wytrzymajcie jeszcze trochę. Nie pozwólcie traktować Waszych dzieci jak króliki doświadczalne.
5. Dodane przez Łukasz, w dniu - 30-04-2020 13:29
Na posyłanie dzieci z powrotem do przedszkoli jest chyba jeszcze odrobinę za wcześnie. 
(...)
6. Dodane przez Andżej, w dniu - 30-04-2020 13:31
Śmiech na sali! Premierek jedno, MEN drugie, dyrektorzy jedynie swoim sprzeciwem mogą pokazać, że to głupi pomysł. Otworzą przedszkola, pójdziemy na wybory = Chiny wersja 2.0. Rodzice sami (mając na względzie dobro swoich dzieci) powinni nie przyprowadzać dzieci do przedszkola. Chociaż nie, zapomniałem, te "matki" 500plus już mają dość - 6.30 zbiórka pod przedszkolem!
7. Dodane przez rodzic, w dniu - 30-04-2020 13:37
Oby włodarze wstrzymali się z otwarciem. Małe dzieciaczki nie ogarną tego wszystkiego, potrzebują bliskości Pani opiekunki... A i zdrowie Pań jest przecież bardzo ważne..
reklama
8. Dodane przez Nike, w dniu - 30-04-2020 14:00
Do Aluś. Zapraszam do osobistego przekonania się na czym polega i ile czasu zajmuje mi to nicnierobienie. Jeśli dysponujesz komentatorze nadmiarem wolnego czasu to podam adres.
9. Dodane przez mamatata, w dniu - 30-04-2020 14:03
Najwyższa pora. Moje dziecko nigdy nie nauczyło się tak wiele jak w przedszkolu. Powinni otworzyć w pierwszej kolejności grupy 6 latków którego realizacja jest obowiązkiem.
10. Dodane przez ja, w dniu - 30-04-2020 14:06
Mają płacone, nie bój się.
11. Dodane przez Do kom 3, w dniu - 30-04-2020 14:32
Nie bój się nie mamy płacone za nic nierobienie. Co to za człowiek!!!
12. Dodane przez p, w dniu - 30-04-2020 14:33
Do Alusa. A dlaczego maja nie mieć płacone wynagrodzenie? W przedszkolach też jest nauka zdalna.
13. Dodane przez Do 3, w dniu - 30-04-2020 14:41
Za czas przestoju należy się wynagrodzenie. Takie są przepisy Kodeksu Pracy.
14. Dodane przez podatnik, w dniu - 30-04-2020 14:46
Najlepiej siedzieć w domu i brać zasiłki od państwa.Niektórym się nie chce wracać do pracy.
15. Dodane przez ahahaha, w dniu - 30-04-2020 15:01
do normalnych - mam info, dwie lasencje podaly takie wpisy na portalach pewnych, ze nie dadza nigdzie swych dzieci bo to bedzie dla nich wyrok SMIERCI!! WTF?!! brawo judowe mass media jak wypraly mozgi!!!! W SZWECJI ZA TO NORMALNIE OD 1 CZERWCA IMPREZY MASOWE ZUZEL BEDZIE!!
16. Dodane przez sonda, w dniu - 30-04-2020 15:03
Pytanie w sondzie jest niewłaściwe, wywiera presję, manipuluje. Powinno brzmieć: czy jesteś za otwarciem przedszkoli?
17. Dodane przez Gerard, w dniu - 30-04-2020 15:29
DOSYĆ TYCH RYGORÓW ,Rząd nie ma żadnycj podstaw by wstrzymywać nadal gospodarkę. W Polsce w porównaniu z innymi nie mamy żadnej epidemi. OTWORZYĆ WSZYSTKO.
18. Dodane przez Jacek, w dniu - 30-04-2020 15:30
Ludzie pracują w Marketach i dużych firmach i nie narzekają, a nauczycielom po prostu nie chce się- powinni mieć nie płacone to zaraz by się chęci do pracy znalazły!!! 
Banda Nierobów!!!
19. Dodane przez Magda, w dniu - 30-04-2020 15:31
A co z rodzicami którzy dostaje info z pracy albo wracasz albo wypowiedzenie, A co jeśli po 24 maja nie będą mieli gdzie wrócić
20. Dodane przez Ania, w dniu - 30-04-2020 15:31
do kom. 3  
Jestem opiekunką i komentarz nr 3 mnie obraża. Głupota wszech czasów. cIEkawe gdyby autor komentarza musiał siedzieć w domu tak chętnie zrezygnował z wypłaty. W końcu nic nie robię oddam swoje pieniądze. a ciekawe też że jeśli jesteśmy w pracy i zapewniamy waszym dzieciom opiekę i bezpieczeństwo nikt się nieinteresuje ile dostajemy kasy
21. Dodane przez Do 3, w dniu - 30-04-2020 15:33
Nauczycielki przedszkola mają co robić, pracują zdalnie,więc proszę nie mierzyć swoją miarką. Każdy chętnie wróciy do pracy, ale w warunkach normalnych. Łatwo się krytykuje, kiedy nie pracuje w danym zawodzie.
22. Dodane przez www, w dniu - 30-04-2020 15:38
Panie z przedszkola w Rydzynie pracują zdalnie i to solidnie każdego dnia przesyłając dzieciom materiały, zadania wobec tego dzieci mogą również rzetelnie pracować.
23. Dodane przez dodane (fiksum dyrdum...),, w dniu - 30-04-2020 15:47
To jest świadoma zemsta obecnie rządzących - pisu na Lokalnych Samorządach za nie przekazanie naszych danych dla ich poczty odnośnie wyborów ++POCZTA+Suskipis++!!!!. Po raz kolejny pis chce w ten sposób narzucić koszty otwierania żłobków i przedszkoli w tym dodał muzea i biblioteki na Samorządy Lokalne, których już dzisiaj BUDŻETY pękają w szwach z tego typu bezczelnej i bezprawnej polityki pisowskiego rządu !!!!. Po drugie jak to możliwe, że egzaminy 8-klasistów, matury są przenoszone w czasie, szkoły zamknięte, studia zamknięte, A TEN Lekarz i minister i jego szef-premier świadomie zwalnia z pandemii koronawirusa żłobki i przedszkola!!!!!!!. Gdzie!!!- gdzie ta grupa dzieci jest nie do opanowania pod katem dyscypliny bezpiecznego ich prowadzenia !!!!!> TO JEST ŚWIADOMA GRA tego pisowskiego rządu z lokalnym społeczeństwem - mając na uwadze Narzucone nam pseudo wybory"""" +POCZTA+Suski pis+"""". To jest TESTOWANIE nie to potrzebne dla naszych lekarzy TYLKO TESTOWANIE stanu zachowania "ciemnego ludu" na ile w stanie są wytrzymać "głupkowate decyzje tego rządu - rządu niekompetencji " !!!. Podobnie było z CYRKIEM przylotu najdroższego samolotu z ich maseczkami z CHIN - a okazało się, że to nic innego jak pospolite PODRÓBKI !!!!!. A tyle było w tym USTAWKI samego Premiera i ministrów !!!!!. Żenada !!!!!. Pis wszsytko co robi zwala odpowiedzialność na społeczeństwo, a jak nie to ich karze przy pomocy policyjnych mandatów !!!!!! Żenada !!!!!
24. Dodane przez xx, w dniu - 30-04-2020 15:47
do12 nauka zdalna którą robotę w całości odwalają rodzice a nauczyciel przesyła co mają robić
25. Dodane przez Iksiński, w dniu - 30-04-2020 16:08
Zamknęli przedszkola przy 100 chorych polakach (o ile dobrze pamietam)- a chcą otworzyć przy takiej ilości dziennych zachorowaniach? gdzie tu logika? ja tego nie pojmuję.  
Rząd zachowuje się jak szczury... najsłabszych na poczatek wysyłają by sprawdzić co bedzie sie działo
26. Dodane przez WANDA, w dniu - 30-04-2020 16:23
Jezu, po co porównujecie nas do szwecji danii i innych krajów, inna rzeczywistość 
 
A ci co uważają nauczycieli za nierobów zapraszam na tydzień do pracy
27. Dodane przez Erwin, w dniu - 30-04-2020 17:01
w żadnym wypadku prosze nie otwierać przedszkoli, zarówno miejskich jak i prywatnych. Jaki sens jest otwarcia 6 maja skoro pod koniec czerwca i tak jest koniec roku szkolnego. Te 7 tygodni bez przedszkola da rade wytrzymać . mozna z dzieciaczkami wyjsc sobie pograc w piłke w ustronne miejsce, pobiegac, pobawic sie. trzeba szukac plusów i pozytywnych stron. Sytuacja jest jaka jest i nikt za to nic nie może. Izolujmy sie jeszcze jakiś czas, stosujmy do zaleceń Sanepidu a bedzie db.
28. Dodane przez Do Alus, w dniu - 30-04-2020 17:03
Pochwal się jak ty zarabiasz na nic nie robieniu?
29. Dodane przez vyc, w dniu - 30-04-2020 17:04
Czy przedszkola są obowiązkowe? Teraz mamy większe rozeznanie na temat pandemii. Przedszkola otworzyć. Kto jest przeciw, niech sam zabezpiecza opiekę na dzieckiem zamiast czekać na państwo. 500 zł co miesiąc i jak długo jeszcze 80 % płatnego zwolnienia od pracy? Kto będzie wyrównywał zarobki? Państwo czy samorządy? Kto ma zarobić na rodzica w domu, zamiast w pracy? Tylko sprzedawczyni w sklepie? Kierowca autobusu? Żadnego marketu nie zamknięto z powodu zakażonej załogi. W ten sposób rodzice i nauczyciele będą wymuszać siedzenie w domu tak długo, jak się da. Należy przyzwyczajać społeczeństwo do życia z wirusem.
30. Dodane przez Gta, w dniu - 30-04-2020 17:19
Jak się nigdy nie pracowało w przedszkolu to nie ma się o niczym pojęcia... Ja przcowalam pół roku, potem przeszłam do szkoły... Nie zazdroszczę pracy w przedszkolu.... Niech spróbuję ten kto myśli że tam jest luz to się przekona
31. Dodane przez Do 3, w dniu - 30-04-2020 17:41
Do 3 - no pewno. Najlepiej żeby umarły z głodu, nie pisowcu ?
32. Dodane przez Tata, w dniu - 30-04-2020 17:48
U mnie na osiedlu, od tygodni biegają dzieciaki bez masek 
Przytulaja sie, kaszlą sobie prosto w twarz. W Domach, sa z rodzicami - Gdzie Ci rodzice mają kontakt z xxxxx osobami z pracy - Więc napiszę tak. 
 
Jeżeli - Coś stanie się Waszemu dziecku - To Wy macie go na sumieniu - Bo to Wy nie chcecie zapewnić mu opieni, np Rodziny która siedzi w domu i jest to tylko kwestia dogadania się. 
Żadne przedszkole nie ma wytycznych co do bezpieczeństwa. 
 
Radze poczytać ile jest śmiertelnych przypadków u dzieci - wyplułem. 
 
Dziecko ma zdecydowanie słabszą odporność, jeżeli przeżyło jakąś chorobę za młodu - Tym bardziej nigdy nie będzie miała odporności zdrowego rówieśnika. 
 
Pomyśl jeden z drugim, czy chcecie narażać zdrowie i ŻYCIE SWOJEGO DZIECKA!!!! 
 
Epidemia to 2 w historii zaraz po Eboli - Kolejnej pewnie My i Nasze dzieci nie dożyjemy. To, że w Polsce póki co nie ma aż tylu zachorowań co na świecie - to tylko Ukłon w strone rządku który nie pierdyka się i daje ostre wskazania. 
 
Siedź w Domu z Dzieckiem i Ciesz się, póki Wszystkich Jeszcze masz !!!!!!!!!!
33. Dodane przez ixi, w dniu - 30-04-2020 17:55
Kazda prac anie za soba pewne ryzyko tka przedszkolanki...pelegniarki...tokarza brukarza....czy ludize wykonujacy ten zawod siedza w domu>>> NIE!!! wiec tak jak juz ktos tu napisal lepiej brac 80% opieki i siedzec w dmu niz sie nauczyć życ swirusem.... 
 
Po drugie co mozna sobie pomyslec o kom.mamatata.... piszacy ze jego dziecko jeszcze sie nigdzie nie nauczy tyle co w przedszkolu.... HALLO to jakim intelektem i dziedza Wy sie poslugujecie??? żal mi WAS..... 
 
Za komuny czlowiek mial duzo lepiej bral wychowawczy i z dzieckiem przebywal w domu ...wychowawczy platny i czasami ten urlop byl platny wiecej niz sie pensji dostawalo.... 
 
Z calym szacunkiem do ludzi pracujacych....
34. Dodane przez bizo, w dniu - 30-04-2020 18:06
Do kom. 19 temat jest o rodzicach, tylko o powrocie dzieci do przedszkola
35. Dodane przez bb, w dniu - 30-04-2020 18:34
Nauczcie się wreszcie. Piszemy nicnierobienie- to taki dziwny rzeczownik.Poza wieloma błędami,które nie świadczą o waszej dbałości o język,nie- z rzeczownikami piszemy łącznie !
36. Dodane przez Julia, w dniu - 30-04-2020 19:31
Do alus....lecz się i to szybko
37. Dodane przez Monika, w dniu - 30-04-2020 19:33
Władza wywołała burzę. Wszystko zrzuciła na samorządy, kazała decydować. Odpowiedzialność za zachorowania też by były winą otwierających te przedszkola i potem dochodzenia kto i co zrobił nie tak. Rozumiem jednak nadzieję niektórych rodziców na otwarcie przedszkoli. Często na opiekach martwią się czy będą mieli do czego wracać. Inni się cieszą, że są na opiekach bo to takie pewne postojowe. Zus płaci, zadowolony pracodawca że nie musiał zwalniać i zadowolony pracownik. Myślę, że nie ma tu reguły. Sama mam dziecko w przedszkolu, którym teraz opiekują się dziadkowie, ponieważ na opiekę nie mogę sobie pozwolić. Uważam, że przedszkole powinno być otwarte tylko dla dzieci rodziców pracujących, którzy brali opieki i muszą wrócić do pracy. Kto może niech siedzi w domu ale tak naprawdę niech siedzi i da szansę tym pracującym. Jak widzę te wszystkie odwiedziny u rodziny z tymi dzieciakami to mnie trafia
38. Dodane przez Ja, w dniu - 30-04-2020 21:28
Do komentarza nr3 i nr18 mam żonę przedszkolankę i widzę ile pracuje w domu jeśli tak piszesz to na pewno nie masz swoich dzieci i jesteś starym kawalerem albo starą panną nierobie. Proszę człowiek u lecz się na nogi bo na głowę już za późno...
39. Dodane przez Olka, w dniu - 30-04-2020 21:36
Samorządy też biorą za coś kasę,więc niech też podejmują decyzje.Rząd ma za nich o wszystkim decydować ? Jak trzeba podjąć trochę trudniejsze decyzje niż naprawa dziur na drodze to strach obleciał.
40. Dodane przez babcia, w dniu - 30-04-2020 21:46
Hmm, czytając komentarze typy Jacka z kom. 18 i podobnych typów, że nauczyciele, opiekunowie to nieroby - apeluję do władz o otwarcie żłobków i przedszkoli. Jak widać czy zdalnie pracują, czy w żłobku, przedszkolu czy szkole to i tak są nierobami. Jak strajkowali to był szum, że nie mają co z dziećmi zrobić, teraz nagle nie ma problemu? OTWIERAĆ ŻŁOBKI I PRZEDSZKOLA! SPODOBAŁO się siedzenie mamuśkom w domu i branie pieniędzy za nic nierobienie? Och zapomniałam jeszcze o tych co dzieci mają w szkole...biedactwa, muszą za dzieci odrabiać lekcje. Podziękujcie MEN na program nauczania! Jaka to wielka męczarnia uczyć jedno dziecko, no chyba ze zdolne po pyskatych rodzicach...mądre w gębie!
41. Dodane przez Zmartwiony rodzic, w dniu - 30-04-2020 21:59
A ja do pracy muszę iść, pracodawca albo do pracy albo wypowiedzenie,w pracy brak ludzi. Mąż również pracuje, mamy kredyt mieszkaniowy, babci nie mam żeby wnuczkę przypilnowała i co mam z córką zrobić. Niech przedszkola otworzą tylko dla rodziców pracujących.
42. Dodane przez Ona, w dniu - 01-05-2020 06:30
U nas na grupie matki co trochę pytały, kiedy przedszkole otworzą &
43. Dodane przez Rodzic, w dniu - 01-05-2020 08:46
Dom nr 41 jestem w tej samej sytuacji. Na dodatek mój Szef twierdzi,że jakoś każdy w firmie potrafi sobie znaleźć opieke dla. Ddziecka a tylko ja mam z tym problemem.
reklama
44. Dodane przez Matkadziieckaprzedszkolnego, w dniu - 01-05-2020 08:59
Zbyt duża odpowiedzialność za zdrowie dzieci ich rodzin i pań nauczycielek. Zachowanie odległości w jaki sposób ? Czyszczenie zabawek i sprzętów ? Odkażanie ? . Jestem pracująca matka , brakuje mi pracy ale na pójście dzieci do przedszkoli i żłobków za szybko. A co do pracy nauczycieli codziennie mamy przesyłane materiały.
45. Dodane przez Do 24 i innych, w dniu - 01-05-2020 11:25
A co takiego odwalają rodzice w pracy zdalnej jeśli chodzi o przedszkola? Dziecko pracuje, a rodzic ma tylko odczytać, przekazać informację, ewentualnie wydrukować. Jeśli chodzi o szkoły, to dzieci niestety muszą teraz poświęcić więcej czasu na samodoskonalenie się. A nawet jeśli rodzic ma poświęcić trochę czasu, aby dziecko pomoc, to coś złego. Sama jestem nauczycielką, pomagam swojemu dziecku,sama przygotowuje materiały do pracy zdalnej. Nie oceniajcie i nie szczujcue się jeden na drugiego, do czego, to doprowadzi. Cieszcie się zdrowiem, życiem nie wypominajcie innym kto, gdzie, co i jak... Nie krytykujcie zawodów innych, bo w waszym też może wam skrytykować. Życzę więcej ludzkiej życzliwości
46. Dodane przez Tomek, w dniu - 01-05-2020 11:50
Jak ja z żoną nie mamy gdzie teraz dziecka zostawić, bo musimy chodzić do pracy to co teraz mamy zrobić??? 
Niech Panie nauczycielki się wypowiedzą??? 
A nie tylko strajki
47. Dodane przez Zonk, w dniu - 01-05-2020 12:27
Tomek faktycznie, lepiej niech wszystko wróci do normalności, a nasze problemy (praca,dzieci,kredyty) rozwiąże koronawirus. Złota era zakładów pogrzebowych - czas, start!
48. Dodane przez Rodzic, w dniu - 01-05-2020 14:38
Do kom 44.Do każdej grupy i sali jest sprzątaczka i one są od tego żeby sprzątać, myć, robić dezynfekcje zabawek, co mają więcej do roboty. Przez 1.5 miesiąca co robiły na placówce jak nie było dzieci?. Napewno sprzątały i.....pracowały po pół dnia. I zabawki,przedmioty na salach są wysterylizowane.
49. Dodane przez olka, w dniu - 01-05-2020 15:14
Do 48 są przedszkola i żłobki w których nie ma sprzątaczek i opiekunki i przedszkoalni sprzątają
50. Dodane przez Do 46, w dniu - 01-05-2020 17:12
Straj był rok temu i daj sobie z tym spokój. Brawo dla kom 45, dość nagonki, dlaczego ciągle nauczyciele, lekarze, pielęgniarki są pod ostrzałem.
51. Dodane przez Do aluś, w dniu - 01-05-2020 23:27
A co chłop może wiedzieć o pracy z dzieciakami??? Mnie wkurzają b(..), nie wytrzymam z takim 15 min, dlatego podziwiam przedszkolanki.
52. Dodane przez Zatroskana, w dniu - 02-05-2020 16:01
Gdy dzień wstaje i wita świat 
Ranną porą wstaję i ja 
Mam pomaga ubierać mnie 
Do przedszkola prowadzi mnie 
Ja chodzę tam co dzień 
Obiadek dobry jem  
A po spacerze w sali wesoło bawię się 
Kolegów dobrych mam 
Nie jestem nigdy sam 
Przedszkole drugim domem jest 
 
Pobyt dziecka w przedszkolu to:  
- zabawa na dywanie - dywany mają być zabrane, na czym dzieci będą siedzieć, jak szybko się przeziębią?? 
- wszystkie pluszaki - wyniesione 
- przytulanki do przedszkola zawsze dzieci przynosiły - nie wolno przynieść nic z domu 
- kontakt z dzieckiem bezpośredni pomoc podczas wszystkich czynnościach samoobsługowych (u maluszków leżaki, czasem mokre to i owo) - kontakt bezpośredni zabroniony 
- wprowadzanie dziecka w pogodny nastrój (zapewnienie poczucia bezpieczeństwa) - panie w przyłbicach  
- pożegnanie z dzieckiem ( całusek miłe słowo przytulas papa) - podobno dziecko trzeba będzie przekazać w drzwiach przedszkola  
 
Czy tak wygląda miejsce przyjazne dziecku czy po takiej przerwie dziecko poradzi sobie psychicznie z rozłąką z rodzicem czy będzie to kolejny okres adaptacyjny tzn. łzy wydzieranie się z rąk dziecka i witająca pani w przyłbicy. Czy dziecko będzie potrafiło uwierzyć że wszystko jest dobrze ??? 
Zastanawiam się bardzo.
53. Dodane przez Gloria, w dniu - 02-05-2020 18:16
Nie ważne gdzie będą siedziały, ile czasu będą płakały, bo po takiej przerwie adaptacja tych małych dzieci do nowych warunków, a pani niekoniecznie będzie ta sama co zawsze. Na dodatek uzbrojona w przyłbicę i rękawiczki i ciągłe zakazy tego nie rusz, siedź na krześle odsuń się od kolegi, koleżanki, nie mogę Cie prztulić. Naprawdę to chcecie zaserwować dzieciom? A może mają siedzieć w wyznaczonych taśma kolwczkach? Przecież w sklepach dorosłym klientom też wyklejali lii co chwilę przypominali o zachowaniu dystansu.
54. Dodane przez Polka, w dniu - 02-05-2020 21:38
Czytając komentarze ludzi jestem w szoku co przeszkadza żeby dzieci wróciły do przedszkoli i żłobków Nic .wylaczcie tv a włączcie myślenie zostaliście zastraszeni do maksimum ,co zmieni teraz powrót z powrotem pod koniec maja ??? Są matki które musza wrócić do pracy bo mogą ja stracić czy ktoś zdaje sobie sprawę z ich stanu ekonomicznego ?? Pomyślcie chodzicie do różnych sklepów na zakupy i co chorzy jesteście sklepy tez pozamykali bo personel rozchorował się Nie ,znacie z autopsji przypadki gdzie wirus zabił masę ludzi Nie napewno ! Pomyślcie czy to tak jest jak jest a może inne dno tej sprawy jest .
reklama
55. Dodane przez ania, w dniu - 03-05-2020 16:59
Nieważne, te wszystkie teori spiskowe czy wirus istnieje czy nie, czy się ktoś zarazi, itd 
 
chodzi o to że że coś trzeba robić w reżimie, co jest absurdalne, świetne przykłady podała Pani w przykładzie 52.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala z częścią biuro... Leszno 10600
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj