Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Leszno arrow Pływalnia za trzy miliony. Nie wiadomo, ile za remont

Dyskusja o propozycji CKiR Akwawit

Pływalnia za trzy miliony. Nie wiadomo, ile za remont

13.07.2020. Radio Elka, Jarek Adamek

(fot. Archiwum)
Trzy miliony złotych netto – za tyle właścicielka CKiR Akwawit chce sprzedać samorządowi Leszna pływalnię. Prezydent Łukasz Borowiak przyznaje, że może jeszcze uda się zbić cenę, jednak do propozycji podchodzi dość ostrożnie – nie wiadomo bowiem, ile tak naprawdę trzeba będzie włożyć w obiekt, żeby przywrócić go do dawnej świetności.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Ofertę sprzedaży pływalni Akwawit wraz z towarzyszącym jej terenem miasto otrzymało w lutym. Wtedy jednak nie zdradzano wysokości oferty. Potem na przeszkodzie negocjacji stanęła pandemia koronawirusa. W maju miasto otrzymało kolejną propozycję. Dziś podczas posiedzenia Komisji Infrastruktury i Rozwoju Rady Miejskiej cena została oficjalnie podana. -To 3 miliony złotych netto - powiedział prezydent Łukasz Borowiak. To jednak tylko część wydatku, jaki byłby konieczny do przywrócenia dawnej wizytówki Leszna do życia. Pływalnia jest bowiem nieczynna od dwóch lat. Zgodnie
z analizą sporządzoną w 2018 roku remont miałby kosztować 6,5 miliona złotych, jednak od tego czasu ceny znacznie poszły w górę. Zdaniem prezydenta dziś mogłoby to być nawet kilkanaście milionów złotych.

Łukasz Borowiak nie ukrywał, że do propozycji podchodzi dość ostrożnie. -Wiem, że sytuacja spółki CKiR Akwawit jest zła, a nawet bardzo zła i w trakcie dalszych negocjacji może udałoby się obniżyć cenę do 2 milionów złotych - stwierdził - jeśli taka będzie wola radnych możemy do takich rozmów przystąpić. Jednak z drugiej strony rozpoczęły się już przygotowania do budowy zupełnie nowej sali widowiskowo-sportowej z basenem, która jest planowana na gruntach Skarbu Państwa na Antoninach. -Grunt otrzymamy nieodpłatnie, ponieważ gotowy jest już plan zagospodarowania przestrzennego dla tego terenu - mówił Borowiak - według wstępnych szacunków inwestycja ma kosztować ok. 60 milionów złotych, mamy też szansę na dofinansowanie. Prezydent dodał, że nawet gdyby doszło do przejęcia Akwawitu, miasto i tak chce budować nowoczesną halę sportową, do której przenieść się ma także MOSiR, zajmujący obecnie tak zwany „czarny budynek” przy Stadionie Smoczyka.

Sceptyczni wobec propozycji byli także zabierający głos na posiedzeniu radni. -Sama cena jeszcze niczego nie rozwiązuje, czy jesteśmy w stanie przywrócić pływalni dawną świetność? - pytała Aleksandra Petrus-Schmidt (PL18). Adam Kośmider (PiS) zwrócił uwagę na to, że poza remontem konieczna jest termomodernizacja pływalni - już dawno nie korzysta ona bowiem z ciepła, które było dostarczane jako odpad z fabryki spirytusu. -Kupujemy kota w worku - przyznał Jacek Matecki (KO). Za przyjęciem oferty opowiadali się natomiast obecni na posiedzeniu goście: Waldemar Chwalczuk, działacz Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz Stefan Grys, były prezes Akwawitu, który wymyślił i wybudował aquapark ponad ćwierć wieku temu. -Basen nie jest ruiną, poza tym gdyby zapadła pozytywna decyzja, deklaruję swoją pomoc w przywróceniu go do życia - przekonywał radnych dr Grys.

Ostatecznie podczas posiedzenia komisji żadne rozstrzygnięcia nie zapadły; prezydent zapowiedział, że pod koniec sierpnia ma otrzymać program funkcjonalno-użytkowy, czyli szczegółową analizę budowy hali sportowej z basenem na Antoninach, wtedy zapozna z nim radnych i poprosi o decyzję w przyszłości pływalni.

 
Komentarze (103)
1. Dodane przez Wronka, w dniu - 13-07-2020 17:21
Czyli gadanie, gadanie i nic z tego nie wynika. Czego innego można się spodziewać.
2. Dodane przez Staszek, w dniu - 13-07-2020 17:25
Chyba Lepszym wyjściem, chociażby ze względów ekonomicznych, będzie wybudowanie nowej.
3. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 13-07-2020 17:26
Obietnic ciąg dalszy. Ja już obecnemu prezydentowi w nic nie uwierzę. Przypominam - nowa hala z basenem do końca kadencji.
4. Dodane przez berq, w dniu - 13-07-2020 17:28
Nawet nie czytam tekstu. Za 3 melony too.... brak słów. 
To powinna być cena gruntu + rozbiórki tego szajsu.
5. Dodane przez Aaaa, w dniu - 13-07-2020 17:34
Hahaha ale pierdu pierdu. Od 3 lat tylko gadają i gadają. Ważne żeby było na Unię. Panie Prezydencie do widzenia Panu.
reklama
6. Dodane przez zielonyPL, w dniu - 13-07-2020 17:43
Jaki sens jest kupować i remontować starą pływalnię w Dodatku Pływalnię której nie za bardzo gdzie jest miejsce na jakąś kolwiek rozbudowę.. Bo nie ma miejsca na np. zewnętrzny basen z ciepłą wodą czy innych atrakcji po to by przyciągnąć Ludzi... Moim zdaniem lepiej za te pieniądze Budować nowy z myślą taką że w przyszłości można coś dobudować zrobić coś Klawego co przyciągnie do Leszno Na Basen Ludzi z okolic gdzie już mają Pływalnię a tu będzie coś innego
7. Dodane przez ZZ, w dniu - 13-07-2020 17:46
Duzo tego złomu. Chyba ze UM tam bedzie działał a my rurami do biurka zjedziemy bez anonsowana sie ale w masce . Najgorzej kupuje sie stare jako niespodziankę. Czyli zal czasu na gdybanie!
8. Dodane przez xxx, w dniu - 13-07-2020 17:48
Obietnice były inne: https://elka.pl/content/view/93498/80/
9. Dodane przez PL, w dniu - 13-07-2020 17:55
Pan Prezydent! 2018 rok 6.5 miliona zł teraz kilkanaście milionów!  
Jak wygląda płacą w UM Leszno na przestrzeni 2018/2020? 
Teatr Miejski po przejęciu obiektu od samorządu województwa nie nauczył matematyki?
10. Dodane przez ja, w dniu - 13-07-2020 17:57
Trzy bańki za ta coś ? A remont pewnie z 15 i tak to zawsze będzie stare.
11. Dodane przez janczar, w dniu - 13-07-2020 17:58
"Gwóżdż do trumny" obecnej Władzy.Stare będzie zawsze stare a pochłonie sporo pieniędzy,których już teraz brak Miastu.Inwestycje rozgrzebane,fatalnie wykonane (ul.Osiecka,sala przy szkole nr 3-elewacja z płytek itd,itd.)Kto to nadzoruje z ramienia Miasta???
12. Dodane przez Zatorzanin, w dniu - 13-07-2020 18:00
A ja bym bardzo się ucieszył jak by miasto kupiło pływalnie i ją wyremontowało bo to suma sumarów wychodzi taniej niż budowa nowego obiektu a po drugie wszystko na mieście kina, galerie ,sklepy to chociaż pływania niech zostaje na zatorzu bo nie usmiechało by mi się naginać na drugi koniec miasta ....
13. Dodane przez aaa, w dniu - 13-07-2020 18:20
do 4 trzy miliony to akurat jest cena gruntu
14. Dodane przez Andrzej, w dniu - 13-07-2020 18:31
Panie Grys gdzie pan był jak sprzedawano Akwawit pytam się Pana!!!! 
(...) 
Dlaczego pan nie zaproponował pracowniką spółki !!!
15. Dodane przez ..., w dniu - 13-07-2020 18:33
Basen wymaga generalnego remontu, prawda jest taka, że wszyscy widzieliśmy, że nie był remontowany od lat, było tam zimno, był okres, w którym woda też była bardzo zimna, a zjeżdżalnie nie były czynne - strach pomyśleć jak wygląda zaplecze techniczne... 
W mieście potrzebne są jeszcze dwie duże niecki - nawet gdy działał akwawit wbić się na duży basen graniczyło z cudem, bo ciągle trwały lekcje, które miały pierwszeństwo. Tylko nowy basen zapewni odpowiedni poziom basenu i jego ekologiczność (oszczędność) w eksploatacji. Poza tym tak już po ludzku wcale nie mam ochoty nabijać kabzy właścicielom interesu, który upadł bo w niego na bieżąco nie inwestowali.
16. Dodane przez Zenek z ORMO, w dniu - 13-07-2020 18:35
Z jednej strony lepiej wydać nawet 10 mln na stary basen niż kilkadziesiąt na nowy. Dofinansowanie w obecnych czasach też może być problematyczne. Tylko z drugiej strony czy warto reanimować ruinę która może okazać się beczką bez dna? Bez dwóch zdań nowy basen i nowa hala sportowa to byłoby coś. Tylko czy miasto stać na taką inwestycję? Ale przecież zawsze można podnieść podatki i wziąć kolejny kredyt.
17. Dodane przez gość, w dniu - 13-07-2020 18:38
Czyli niech się ona goni z ta ruiną .
18. Dodane przez do 4, w dniu - 13-07-2020 18:39
Najlepiej wypowiadać się nie mając pojęcia co się komentuje, jakie to Polskie jakie to PIS-owskie! A tak naprawdę 3 mln niektórzy płacą za domy! I nawet gdyby na remont wydać kolejne 10 mln, to jest dopiero 13 mln, jak to się ma do 60 które będzie kosztować nowy obiekt?! A po za tym miasto, które ma 60 tys mieszkańców z powodzeniem może mieć 3 baseny , zwłaszcza że jeden jest szkolny ! Remont na pewno będzie szybszy, nie trzeba tam robić wodotrysków, potrzebujemy normalnego obiektu do pływania!
19. Dodane przez Z Leszna, w dniu - 13-07-2020 18:48
Sami nie wiedzą czego chcą. Raz pisane że nowa, potem Akwawit teraz to albo to a lata lecą a Leszno bez pływalni.
20. Dodane przez xxx, w dniu - 13-07-2020 18:49
Budowa nowej pływalni w Lesznie to najważniejszy wniosek komisji do spraw zamknięcia pływalni Akwawit. Ujawnił go podczas konferencji prasowej radny PiS Adam Kośmider, który stał na czele komisji: https://elka.pl/content/view/91039/80/
21. Dodane przez bum, w dniu - 13-07-2020 18:51
Pamiętam stale dziwnie wysokie ceny biletów na tej pływalni. Nigdy nie można się było doliczyć. Co innego pływalnia przy SP7, tam było ok.
22. Dodane przez ., w dniu - 13-07-2020 18:55
To powinna być pływalnia MOSiR-u a nie jakiejś spółki.
23. Dodane przez ?, w dniu - 13-07-2020 18:58
Gdzie jest ten artykuł i w komentarzach foto ostatniej strony protokołu z podpisami radnych członków komisji: nowy basen.
24. Dodane przez ad 23, w dniu - 13-07-2020 19:05
https://elka.pl/content/view/96424/80/
25. Dodane przez nikaaa, w dniu - 13-07-2020 19:08
to archaiczny obiekt, noe dajcie się włodarze wrobić w ten szemrany biznes 
poza tym żaden tak mały basen na siebie nie zarobi i oznacza tylko inwestycje, nakłady i dopłaty
26. Dodane przez JACK, w dniu - 13-07-2020 19:08
REAKTYWACJA TRUPA
27. Dodane przez Ciekawość, w dniu - 13-07-2020 19:16
A co z ludźmi, którzy pracują na tych polach? Czy w ramach rekompensaty dostaną zatrudnienie na pływalni?
28. Dodane przez Szalony, w dniu - 13-07-2020 19:51
27 - karnet na 2 wejścia miesięcznie (do 60 min).
29. Dodane przez Zenek Leszno, w dniu - 13-07-2020 19:53
Czyli temat odkładany odkładany... A ludzie naiwnie wierzą że coś będzie.
30. Dodane przez W, w dniu - 13-07-2020 20:34
Koszt remontu 20 mln, koszt utrzymania (dopłata z kasy miejskiej) 3 mln zł rocznie z powodu dużych kosztów grzania obiektu. Nowy basem miałby być koło ciepłociągu spółki miejskiej, które nie wykorzystuje w pełni swojej mocy cieplnej.
31. Dodane przez wiesiek, w dniu - 13-07-2020 20:35
Mają w d..... Prawdziwe opinie w tej bibie
32. Dodane przez xxx, w dniu - 13-07-2020 20:44
Leszno może stać na namiot nad basenem przy Strzeleckiej! 
Przeprosić wyborców, oddać zabawki i do Krzycka na etat a nie mamić ludzi! 
Za chwilę miasto zbankrutuje, ale Unia mistrz! 
Gospodarza a nie klakiera miasto potrzebuje!
33. Dodane przez Plywak, w dniu - 13-07-2020 20:52
I znowu gadu gadu a czas leci. Zacznijcie w tym mieście w końcu pracować,a nie zaslaniać się covidem.
34. Dodane przez Radek, w dniu - 13-07-2020 20:58
Ten temat ogrzewany co jakiś czas, już nie wierzę w żaden basen.
35. Dodane przez Zwykły mieszkaniec, w dniu - 13-07-2020 21:17
Olbrzymie wyrazy szacunku dla Pana Stefana Grysa. Lista Pana bezinteresownych pomysłów i realizacji przedsięwzięć dla naszego miasta jest imponująca. Jest Pan wzorem skromnego, dobrego i prawego CZŁOWIEKA. Jeżeli Pan "stoi" za tym projektem, to na pewno uda się go zrealizować. Jako zwykły mieszkaniec tego miasta DZIĘKUJĘ. Proszę nadal być tak młodym i aktywnym.Leszno Pana potrzebuje.
36. Dodane przez sputnick, w dniu - 13-07-2020 21:25
Poczekać aż upadnie i kupić za bezcen czyli tak jak robili to biznesmeni z państwowymi zakładami w latach 90 tych. Choć oni byli bardzie perfidni bo pomagali upaść.
37. Dodane przez plywak2, w dniu - 13-07-2020 21:31
Realia są takie: obecnie łatwiej w Polsce o dotacje na modernizacje i renowację niż na budowę nowego, cenę zakupu należy negocjować, budowa nowego obiektu to inwestycja na 4-5 lat minimum. Jeśli Leszno wycofa się z rozmów z Akwawitem to nowy basen nie powstanie do 2030 roku! To będzie ciekawostka na skalę kraju: miasto 65 tys. z basenikiem szkolnym.....duży wstyd. Negocjować cenę i remontować! I w ten sposób w 2023 roku będą dwa baseny. A dalej zaplanować ten nowy kompleks i do 2030 będą trzy baseny(tak jak średnia w Europie). Pozdrawiam zdrowo myślących.
38. Dodane przez mates, w dniu - 13-07-2020 21:35
Basen zaniedbała już poprzednia władza.
39. Dodane przez oczywistość, w dniu - 13-07-2020 21:37
Istotą problemu nie jest cena pływalni czy remontu. 
Istotą problemu jest cena ciepłej wody!!!!! 
Czym miasto ogrzeje wodę w basenie i obiekt? 
Bez gorącej wody, pary będących produktem ubocznym przy produkcji bimbru? 
 
NALEŻY WYBUDOWAĆ BASEN MOŻLIWIE BLISKO ODWIERTU GEOTERMALNEGO.
40. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 13-07-2020 22:15
Dlaczego możemy przeczytać tylko o cenie zakupu i ew. remontu, a nie znamy szczegółów oferty? Np. tego, czy strefa SPA też jest częścią oferty? I co z parkingiem? Jakie będą koszty utrzymania? Wydatki na zakup lub budowę są w miarę jednorazowe, ale stałe utrzymanie to wydatki, które będą liczone długimi latami. Jeśli się je podsumuje, to będą to dodatkowe miliony? Jak duże w przypadku Akwawitu, a jak duże przy nowym kompleksie?  
 
I pytanie chyba najważniejsze - czy w ogóle nasze miasto będzie stać na wydatek rzędu kilkudziesięciu milionów? Przecież w mieście nowych wydatków czeka mnóstwo. W tym roku już pożyczyliśmy następne 30 milionów, a spodziewamy się mniejszych przychodów budżetowych. 
 
Czy nie lepiej jest poczekać z decyzją na zakończenie roku i pandemii?
41. Dodane przez Edi, w dniu - 13-07-2020 22:23
To to nowe co ma być hala sportowa czy pływalnia ???Proszę jechać panie Borowiak do Tarnowa Podgórnego zobaczyć jak wygląda pływalnia i nie siej pan fermentu !!!Bo trzech pieczeni na jednym ogniu nie upieczesz !!
42. Dodane przez Kibic od wielu lat, w dniu - 13-07-2020 22:27
Jedyną rozsądną ceną to symboliczna 1 złotówka,basen nie zarobi,a koszty będzie ponosić miasto.Ile trzeba zainwestować, żeby przywrócić blask pływalni?A swoją drogą jak można zniszczyć basen ,który najdroższą składową utrzymania(ciepłą wodę) ma za darmo."MISTRZOSTWO ŚWIATA".
reklama
43. Dodane przez KRZYSZTOF, w dniu - 13-07-2020 22:36
PANIE BOROWIAK NIE TO PON OBIECYWAŁ ! NOS PANU ROŚNIE
44. Dodane przez tom, w dniu - 13-07-2020 22:44
3 miliony to bardzo niska cena .
45. Dodane przez koscianiak do leszczykow, w dniu - 13-07-2020 22:52
wybudujcie najpierw porzadna,przynoszaca zysk bimbrownie i z tych zyskow budujcie basen. cieplikiem bedzie uklad chlodzenia bimbrowni.
46. Dodane przez OLO, w dniu - 13-07-2020 23:02
Właściciel pływalni już jej nie przywróci do życia. Jemu się to nie opłaca. Chce od Miasta jak najwięcej, bo innych klientów nie ma. Teraz sytuacja wygląda tak, jeśli Miasto chce "TO" kupić to Miasto powinno dyktować warunki. Miasto może być jedynym zainteresowanym. Jakby byli inni to już dawno mielibyśmy mową pływalnię, a wszyscy wiemy jak jest. Możemy mówić o wartości samej działki i jej wykorzystaniu, jednak taki biznes i możliwości właścicieli (o ile jeszcze są bo tam się dużo działo) no i jeszcze możliwości rynku hotelarskiego, to właściciele nie rozmawiali by z miastem, tylko hotel został by rozbudowany, nawet w kooperacji. Jednak, wydaje mi się, że życie pokazuje, że tam dochodowej pływalni nie da się zrobić, jakby się dało to rekiny biznesu już by go zrobiły, podobnie jak dużego hotelu,. Po prostu nie ma potencjału. To teraz jedynym ratunkiem jest Miasto. Więc może to powinno być dobrą wolą Miasta i przejąć To za złotówkę nie za 3 i to mln.
47. Dodane przez Milicjant, w dniu - 13-07-2020 23:36
A już myślałem, że zadaszą Goplanę i basen jak nowy.
48. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 13-07-2020 23:36
Akwawitowi powinno zależeć na jak najszybszej sprzedaży. Znikną koszty, problemy, wpadnie gotówka, a jednocześnie hotel ma szansę zarabiać na hotelu.
49. Dodane przez Jurgen z RFN, w dniu - 14-07-2020 00:42
LUDZIE ŚMIESZNI JESTEŚCIE Z TĄ RUINĄ!!! na zachodzie jest full basenów wciąż w użyciu z lat 50 i 60, w wielkich miastach, z których korzystają tłumy i nasz Akwawit uznaliby za XXII wiek :)
50. Dodane przez Archanioł, w dniu - 14-07-2020 05:22
CZYLI MOŻLIWE, ŻE WÓDZ kupi za jedyne 3 miliony możliwość wydania 12-13 milionów, bo na tyle SKROMNIE szacuję minimalny koszt remontu obiektu. Naprawdę mało jest takich ludzi na świecie. Złoty interes - szkoda, że dla pozbywającego się kłopotu, bo to on przecież sprzeda dziurę bez dna i zyska za darmo basen przy swoim hotelu. O tym, że ten obiekt już nigdy nie będzie dochodowym i będzie to wieczny powód do remontów i istotny koszt miasta nawet nie wspomnę, bo przecież nikt się nie martwi tym, że co roku zabulą za ten wybryk mieszkańcy dopłacając, i dopłacając, i dopłacając....
51. Dodane przez Kol, w dniu - 14-07-2020 05:41
Komuchy sprzedali AKWAWIT , i najwięcej narzekają.
52. Dodane przez dziad, w dniu - 14-07-2020 07:51
A co z terenami przy MZZ, za galerią, po trapezie i co tam jeszcze prezydent wskazywał? Co z ratuszem w goplanie, co z lodowiskiem i co najzabawniejsze - co z ściganiem poprzednika za zadaszenie tegoż lodowiska? Ośmiesza się nasz prezydent a wraz z sobą ośmiesza nas wszystkich
53. Dodane przez Leszno, w dniu - 14-07-2020 08:03
Podsumuje to tak: spotkali się, pogadali, za 2 miesiące znów spotkają sie pogadają. Moja córka ma 10 lat, w takim tempie to moje wnuki może będą korzystać z pływalni.
54. Dodane przez Zetor, w dniu - 14-07-2020 08:24
Czerwoni kupią od czerwonego ,na uszach staną a kupią
55. Dodane przez Demon, w dniu - 14-07-2020 08:47
Dajcie sobie spokój. Stare budy się burzy, a nie remontuje. A Grys może ma sentymenty i niech sobie realizuje swoje wizje za swoje pieniądze. Swoje już zrobił i niech odpuści temat, bo szkoda jego energii na reanimację trupa. Wysiłek Grysa został zmarnowany bezpowrotnie. Mieliśmy TAKI zakład w Lesznie, którym można było się pochwalić, a teraz to tylko ryczeć. I to dzięki rządom SLD.
56. Dodane przez Poznaniak, w dniu - 14-07-2020 09:06
Znam ten obiekt miałem w nim okazję pracować . 
Nie tak dawno .Żaden basen nie przynosi dochodu z tym trzeba się liczyć. Miasto decydując się na to musi o tym wiedzieć. To jest inwestycja dla mieszkańców jak w innych miastach .
57. Dodane przez x, w dniu - 14-07-2020 09:27
Cały ten proces decyzyjny: prezydent i rada miejska - wydaje się dziwny.
58. Dodane przez Janeczek, w dniu - 14-07-2020 09:39
Płakać się chce czytając komentarze. 
Zwłaszcza te , że trzeba budować nowy basen. 
Miasto już brało się za budowę basenu tego przy SP7 
Ile to trwało? jeszcze w latach 60 wpłacali moi rodzice pieniądze na jego budowę no i kiedy powstał? 
Mówicie, że trupa sie nie reanimuje, to skąd się biorą inwestorzy co kupują stare obiekty i doprowadzają je do stanu używalności? np budynki po Intremodzie, Młynach , Pompach itd.
59. Dodane przez Turysta, w dniu - 14-07-2020 10:06
Kosmider , Chwalczuk a Szczot był? Tęgie umysły radziły , znają się na rzeczy przecież
60. Dodane przez Cytadela, w dniu - 14-07-2020 12:25
TRAPEZ ZBURZYĆ TO I TAK RUINA ZA PARĘ LAT. REMONTY BEZ KOŃCA. TEREN KUPI DEWELOPER POSTAWI BLOKI. MIASTO ZAROBI OKOŁO 10 MILONOW ZA TEREN. JUŻ JEST KASA NA NOWY OBIEKT. DZIAŁAMY PANIE BOROWIAK.
61. Dodane przez Edward Szczucki, w dniu - 14-07-2020 12:39
ZMARTWYCHWSTANIE PŁYWALNI,, AKWAWIT!!!(na razie,niestety,w myślach obudzonej z długiego snu samorządowej władzy,po kilkuletniej kompletnej amnezji o sprawie ,która ćwierć wieku temu,w Polsce promowała Leszno,wpisując się niemal w jego logo.) 
Dla Młodzian,należy się ,może nie skromnie ,informacja,że czuję się promotorem powstania tej pływalni ,gdy dr.Stefan Grys zapukał z tym pomysłem,do odrodzonego Samorządu Leszna, którym miałem zaszczyt kierować.Po 3.latach (1993r)pływalnia otwarła swe podwoje dla mieszkańców Leszna i niemal całej Polski!To był,moim zdaniem ,rekord sprawności i roli jaką powinien pełnić Samorząd,tj.stwarzanie najkorzystniejszych warunków życia lokalnej społeczności,a nie jej zastępowanie,do czego nie jest powołany!  
A już na pewno nie do prowadzenia działalności gospodarczej(poza komunalną). 
Mieszkańcom Leszna należy się rzetelna ,szczegółowa publiczna informacja,o przebiegu rozmów prezydenta z Akwawitem,o warunkach finansowych oczekiwanych od miasta i innych istotnych ,które nie zostały przyjęte , i przez którą ze stron!Ukrywanie przez prezydenta szczegółów rozmów zaprzecza obowiązującej transparentności i otwartości w sprawach publicznych w relacji z obywatelami miasta. 
Od lat,wielokrotnie proponuję,ciągle bez odzewu,że jedyną formą relacji biznesowej z Akwawitem ,winien być wykup biletów wstępu dla wszyskich dzieci i młodzieży z miasta Leszna,zapewniając powszechną naukę pływania i ich rozwój fizyczny.Ilośc i kwota winna być przedmiotem negocjacji,doprowadzając do pilnego zakończenia wstydliwego obrazu szkalującego Leszno a szczególnie samorządowe władze miasta.Obysmy znów nie stali się znanymi w całej Polsce,tym razem jednak z przykładu,jak można sukces zamienić w powód do wstydu,dzięki bezradności i obojetności władz samorządowych. 
Zastępowanie Akwawitu w działalności gospodarczej,jest bramie na swoje barki nie dających się przewidzieć ciężarów i wydatków finansowych,co też nie jest powinnością samorządu.Było by to najgorszym z możliwych rozwiązań!!!  
Nie zapominajmy,że na początku tej chwalebnej historii,była to kura znosząca złote jaja,ale to przeszłość,koszty nie malały a wpływy z biletów owszem,dlatego miasto,chcąc umożliwić mieszkańcom,zwłaszcza młodym nieograniczony dostęp do możliwości pływania pzez cały rok,musi potrząsnąć trzosem,bo Akwawit przestał byc dawno ,Caritasem,jak zresztą każdy kto zwie się przedsiębiorcą.
62. Dodane przez do 58, w dniu - 14-07-2020 13:00
Wplacano na ten basen w latach 80 tych chodzi ten przy szkole,a powstał 15 lat później. Jestem za remontem Akwawitu i budowaniu dużej nowoczesnej hali sportowej.
63. Dodane przez Leon, w dniu - 14-07-2020 14:25
Nasypac piasek do basenu i rozgrywki w siatke, jak kiedys tak bylo na rynku. Brawo pełowcy.
64. Dodane przez ad 58,62, w dniu - 14-07-2020 14:36
W latach 60-tych zbierano od naszych rodziców na budowę przy SP 7 sali gimnastycznej, która nie powstała.
65. Dodane przez do 64, w dniu - 14-07-2020 15:59
A co jest przy szkole,przy placu zabaw,duża sala gimnastyczna.Chodziłem do SP 7 ponad 30 lat temu i na tej sali cwiczylismy i graliśmy. Jak na tamte czasy sala była naprawdę duża. Było bardzo duże boisko do piłki nożnej w tym miejscu,ale nie na całym terenie jest pływalnia. SP 7 to najlepsza szkoła.
66. Dodane przez jj, w dniu - 14-07-2020 16:34
nie za mojego zycia
67. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 14-07-2020 17:45
Jeżeli kupić Akwawit to cały!!!Basen to koszty.  
Hotel i restauracja może wtedy przynieść dochód.A najlepiej budować Nowy obiekt. Pracownicy pozwalniani czy Prezes Akwawitu już rozliczyla się z wynagrodzeń 7 miesiąc i nic .
68. Dodane przez Obserwator, w dniu - 14-07-2020 17:53
Obiekt jest zadluzony przez obecną p.Prezes .pracownicy zwolnieni .Instytucje siedzą cicho .Nikt o grupowych zwolnieniach nie słyszał. Ciekawe Czy już zapłacono pracownikom.?Może ktoś z Radnych podejmie ten temat .
69. Dodane przez Myślący Ted, w dniu - 14-07-2020 18:23
Czytając te wpisy odnieść można wrażenie, że autorzy kierują się tylko tym co widzą na końcu własnego nosa i ile to im tu i teraz przyniesie korzyści. Pomysł zburzenia basenu (bo stary) można przenieść na ratusz, kamienice bazę PKS, budynki szkół, kościoły....itd. A gdzie szacunek do historii i zabytków? Przecież Akwapark Leszczyński reklamował miasto był podziwiany jako zupełnie zgrabny obiekt nowoczesnej infrastruktury rekreacyjnej powiązany z przemysłem - czapki z głowy szanowni Panowie. Był i pełnił rolę miastotwórczą i potrzebną społeczeństwu tak samo jak jest potrzebny kiedyś bardzo prężny Zakład AKWAWIT i jego produkty. Szanowni rajcy a może trzeba w jakiś ( nie koniecznie finansowy) sposób pomóc by ten zakład nie zbankrutował. Tak w życiu bywa, czy każdy zawodnik chociaż dostanie dobry motor jest znakomitym żużlowcem? To przecież też historia tego miasta i okolic. Rolnicy produkowali i sprzedawali surowiec, z którego produkowano spirytus , mączkę ziemniaczaną, cukier ( Byliśmy największym producentem ziemniaka w Europie) Dziś sprowadzamy krochmal i spirytus! Do kom. 51 to nie "komuchy" zniszczyły te zakłady przetwórcze w tym i cukrownie a liczna grupa "styropianowców" dzisiejszych działaczy PiS-u i ich zwolenników na czele z pewną panią poseł tej ziemi. Ruszcie tymi szarymi komórkami i pomyślcie co jest niezbędne do rozwoju człowieka a tym samym rozwoju miasta. Czas na zdrowe młode i wykształcone umysły a nie bicie piany, od mieszania w szklance herbata nie będzie słodsza. Od Pana Stefana tylko jeszcze czerpać pomysły i dać mu satysfakcję za to co uczynił dla miasta i Ziemi Leszczyńskiej.
70. Dodane przez kośćielny, w dniu - 14-07-2020 18:27
Do kom.60 Widać ze jesteś głupi i nie rośniesz już.
71. Dodane przez TECHNICZNIE!, w dniu - 14-07-2020 19:27
Z przykroscia stwierdzam że te tzw ROZMOWY --odbywaja sie z udziałem Panstwa Radnych -Laików w omawianej sprawie.Otóż jako inspektor nadzoru w zakresie instalacji( z czasów budowy) -stwierdzam ze urzadzenia techniczne tegoz Obiektu znajduja sie w okresie tzw Konserwacji Postojowej i mogą być uruchomione po tygodniowym ich przygotowaniu .Jeśli jest mowa o jakimś remoncie to tzw. estetyzujacym i raczejwystarczy tu kwota 1 miliona PLN -a nie 6 mln.W chwili obecnej Pływalnia -(przynależny budynek Kortów Tenisowych) korzysta juz (podczas okresów produkcji Fabryki "AKWAWIT"- z ciepłej wody odpadowej .Natomiast na okresy postoju Fabryki (braku wody grzewczej)-Pływalnia posiada juz tzw Warunki Techniczne Zasilania Gazem z PGNiG dla całego Obiektu.Wyjaśniam że przyłącze takie (śr. cisn. ) wykonane zostac moze przez dostawce gazu za 25% kosztów tegoz przyłaczenia .Jednak czekamy na ostateczna Decyzje Przejeciowa .Nabycie Pływalni AKWAWIT"-to nabycie KURY ZNOSZĄCEJ ZLOTE JAJA -zważywszy także na jej inne funkcje dochodowe (w przyziemiu Obiektu urzadzenia odnowy biologicznej-dla Kontraktu z NFZ,na piętrze rozbudowana gastronomia z zapleczem na organizowanie imprez okolicznosciowych, także klimatyzowane sale audiowizualne)-NO I SAMA LOKALIZACJA OBIEKTU- PRZY JEDYNEJ PRZEBIEGAJACEJ PRZEZ lESZNO DRODZE KRAJOWEJ NR 12.!!!Prosze porównac zatem wszystkie funkcje Pływalni z innym istniejacymi w b. woj.Leszczynskim -Rawicz, Gostyń,Koscian ....wówczas Panstwo nie będa twierdzic że Obiekt jest "stary technicznie".Uprzejmie prosze (po uzgodnieniu z Panią Prezes) Panstwa Radnych o przybycie do Obiektu wraz z jego Tworca dr S.Grysem -któremu tez nalezy powierzyc -"przywrócenie do życia" PŁYWALNI AKWAWIT -. Nie bijmy piany wsród laikow -prosze Panstwa. (mgr inż. Józef J. -inspektor nadzoru z czasow budowy ). Serdecznosci dla Panstwa Czytajacych ! !!UWAGA ...przedmiotowy zakup za 3 mln PLN- zwraca sie po 3 latach nie liczac wartosci gruntow przyległych oraz zadowolenia klientów (gł. mieszkancow n. miasta ). J.J.
72. Dodane przez byly pracownik, w dniu - 14-07-2020 21:02
Do kom,71 Dlaczego Ty takie głupoty wypisujesz o stanie tej pływalni ? 1 milion i basen będzie działać :) A najlepsze to ta kura znosząca złote jaja bu ha ha i jeszcze raz ha ha. Z Ciebie to taki inspektor jak z koziej dupci trąbka. Widać ze nie masz w ogóle pojęcia o tym obiekcie i jego aktualnym stanie.
73. Dodane przez Obserwator, w dniu - 15-07-2020 00:04
Kom.71 to śmiech. AKWAWIT TO RUINA !!! Nawet nie chce mi się odpisywać nie ma Pan pojęcia o tym obiekcie .
74. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 15-07-2020 00:12
Do 61 Pan niech nie obraża Radnych i Prezydenta .Oni wiedzą co robią. Obiekt ma być Nowy wtedy znajdą się dotacje .Wiadomo kto w tym obiekcie prowadzi działalność .Wiec lepiej niech Pan się wyciszy.Dobra rada .
75. Dodane przez Kowalski, w dniu - 15-07-2020 00:18
Ten obiekt to ruina .Budowany był szybko i tanio .Jak już kupić to całość. Ale nie za tą cenę!! 
Przede wszystkim pomóżcie pracownikom odzyskać wynagrodzenie .
76. Dodane przez Do kom.71, w dniu - 15-07-2020 00:27
Człowieku nie kompromituj się bzdury wypisujesz nadmuchaj sobie basen i zamocz nogi (...)
77. Dodane przez kogut, w dniu - 15-07-2020 13:29
Ty, inspektor z kom 71, jak to taka kura znosząca złote jaja, to dlaczego sam tej kury nie kupisz - ponoć już za 3 lata będziesz bogaczem? :)
78. Dodane przez kom 71, w dniu - 15-07-2020 14:18
matko kochana taki spec na podorędziu a miasto nie wzięło go na konsultanta! jak można? panie, no idź pan do prezydenta i powiedz, że się znasz, że to majątek można zbić! albo może do obecnej właścicielski bo ona też nie wie skoro chce się wyzbyć takiej dochodowej budy!
reklama
79. Dodane przez do 12, w dniu - 15-07-2020 14:19
taniej remont niż budowa nowego? serio? nie masz pojęcia o czym bredzisz!
80. Dodane przez Urzędnik, w dniu - 15-07-2020 22:47
Myślę że p.Guzowata niech sama zbiera te złote jaja .Jej Pracownik wyczyścil z kasy Akwawit doprowadzając do długów .Każdy o tym Wie i cicho siedzi biedni pracownicy .Panowie Radni który z Was lub Prezydent maodwagę to rozliczyć.
81. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 15-07-2020 22:59
Panowie Radni Panie Prezydencie Nowy Basen Budujemy .Musimy myśleć o przyszłości.Te złote jaja zostawić lepiej bo mogą się okazać puste .
82. Dodane przez jan, w dniu - 15-07-2020 23:43
Wszystkie osoby, które chcą nowego basenu - nowego basenu nie będzie w Lesznie co najmniej do 2030 roku!! Najważniejsze powody są proste: Leszno nie ma złotówki na tą inwestycję, aby wiązać koniec z końcem obecnie miasto zaciąga obligację na 30 mln zł. Dotacje na nowe inwestycje będą zmniejszone. Kraj i Europę dotyka recesja - dziś szacowana w tym roku na -3,6%(PL), ale pewnie będzie większa i nie wie nikt na ile lat zapuka do naszych drzwi.Z całym szacunkiem, ale nie widać w mieście managera, który chciałby pociągnąć temat inwestycji. Tak jak robił to Pan dr.Stefan Grys w latach 90 tych. Jeśli miasto nie weźmie Akwawitu to duże wielofunkcyjne baseny we Wrocławiu i Poznaniu.Szkoda będzie szczególnie dzieci i młodzieży, ale cóż.......Drugiego basenu nie będzie w Lesznie.
83. Dodane przez ANIA., w dniu - 16-07-2020 09:44
Jako wieloletnia pracownica (kasjerka)tego Kompleksu wodnego ,stwierdzam że Pływalnia ta nie jest małym obiektem (bywało w niej w określonych dniach ponad 1000 osób).Po co nam budować tego samego rodzaju obiekt rekreacyjny i zadłuzac miasto na kolejne miliony ze spłata przez nasze dzieci (czyt.- droższe podatki lokalne dla żyjacych tu !!!??? ). PS. A może jest tu jakies LOBBY BUDOWLANE - które chce zarobić na nowej budowie (kosztem wpychania miasta w spirale zadłużenia )...???? ANIA. (Leszno )
84. Dodane przez Były pracownik, w dniu - 16-07-2020 11:16
Do kom.83 To obiekt stary .Wymaga zaburzenia. Zimny !!! To co było za Pani czasów już nie wróci. Idzie Nowe z postępem czasu .I otwiera możliwości dotacji unijnych Nowych kompleksów.
85. Dodane przez Obserwator, w dniu - 16-07-2020 11:22
Odp.82.Żal tego czytac .Nowy Basen .Nowi ludzie . 
Nowe życie. Nie oglądajmy się na to co było!!!  
Czas skończyć z sentymentem. Obiekt kupic cały i zmienić plan zagospodarowania będzie wykorzystany bez problemu .
86. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 16-07-2020 11:27
Do 83 .Trzeba czasem pogodzić się z upływem czasu . 
Droga Pani to na tą chwilę jest basenik nie spełniający żadnych norm .Pozbawiony ciepła darmowego który w tamtym czasie posiadał.
87. Dodane przez Technik, w dniu - 16-07-2020 11:33
Śmieszne te komentarze chyba każdy Wie że stare zawsze będzie stare .Nowy obiekt starczy na wiele lat .Ten był budowany zupełnie w innym czasie gdzie nie patrzono na media !!! Stan jest opłakany tego obiektu .
88. Dodane przez Kowalski, w dniu - 16-07-2020 11:48
Budujmy Nowy obiekt inwestujemy w Przyszłość. Idźmy do przodu .Panie Prezydencie wierzę w Pana .
89. Dodane przez PEREŁKA. !!, w dniu - 16-07-2020 12:02
PŁYWALNIA "AKWAWIT"-przez lata całe przynosiła miastu Lesznu wiecej splendoru niz WSZYSTKIE POZOSTAŁE INSTYTUCJE MIEJSKIE RAZEM WZIETE !!!!Należy z tej Naturalnej Wizytówki miasta korzystac nadal zwłaszcza że leży w bardzo widocznym miejscu - (a nie w ukryciu teraz z dala od drogi wojewodzkiej nr 309 -na polach Antoninskich )a przy drodze krajowej biegnącej przez całą Polske z Niemiec na Ukrainę !!.Pływalnia z Hotelem może stac sie miejscem przystankowym na kurso-konferencje ,odpoczynek , rekreacje a nawet polatanie balonem (dla wymagajacych ) z przyleglego terenu czy tez "popykanie " w ping-ponga w środku zimy ,zatem lepsze to i nieporównanie tańsze niz budujac nowa na kredyt przez 10lat. Uprzejmie Pozdrawiam Anita (z Klubu Pływackiego).
90. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 16-07-2020 15:44
To komunistyczny obiekt jaka perełka!!!Obiekt wykorzystać w innym celu. Konferencje ?dziękuję miałem okazję być. Smród unoszący się tragedia.
91. Dodane przez Urzędnik, w dniu - 16-07-2020 15:48
Panowie Radni Nowy obiekt !!! 
Nie stary zadluzony który popadł w ruinę... 
Rozliczyć przede wszystkim.
92. Dodane przez Do 89, w dniu - 16-07-2020 16:22
Śmiech...Widze że bardzo zależy na sprzedaży... 
Za pół ceny i całość...
93. Dodane przez Gość, w dniu - 16-07-2020 17:51
Perełka? Złote jaja .?Jakie jeszcze określenia.  
To już ledwo ciągnie. Cały kompleks popadł w dlugi i ruinę. Czy celowo ?Pewnie tak .Ale takie mamy prawo .
94. Dodane przez Jagoda, w dniu - 17-07-2020 08:29
"Wyrzucanie pieniędzy w błoto". p. Grys powiedział: "deklaruję swoją pomoc w przywróceniu go do życia" Za darmo?? Tak bezinteresownie?? Skończcie już z tymi pomysłami. Nowy ekonomiczny basen zbudujcie.
95. Dodane przez rumcajs, w dniu - 17-07-2020 11:17
Pytanie do wszystkich którzy chcą nowego basenu! 
KTO ZAPŁACI ZA TĄ INWESTYCJĘ?? Pokażcie żródło inwestowania! Miasto Leszno NIE MA PIENIĘDZY! Dotacje się kończą(oczywiście co innego mówią w mediach).Bank chętnie udzieli kredytu pod zastaw gruntu i budynku. Kredyt wraz z odsetkami będziemy spłacać wszyscy w podatkach. Nie tylko my i wy , którzy tak chcecie nowego basenu, ale nasze dzieci i wnuki. 
Propozycja: jeśli nowy obiekt(basen+sala) to rzetelnie wykazać źródła finansowania! To jest podstawa każdej mądrej inwestycji! Chyba, żę ta ma być inna........
96. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 17-07-2020 18:53
Fundusze Unijne nie finansuja starych obiektów bo to mija sie z celem .W duzych miastach nawet do 90 %inwestycji.
97. Dodane przez Obserwator, w dniu - 17-07-2020 22:03
Jak Miasto nie ma pieniędzy to tym bardziej niech nie kupuje starych obiektów niech sobie radzą. Jeszcze trochę i za darmo oddadzą.
98. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 20-07-2020 22:13
Nowe inwestycje mają tylko przyszłość. Ten obiekt myślę o hotelu faktycznie umiera .Zarządzającą nie ma pojęcia o tym interesie .Pani Guzowata musi teraz ponieść konsekwencję swych posunięć. Zostawiła ludzi na lodzie .
99. Dodane przez Gość, w dniu - 21-07-2020 21:34
Hotel obniżył loty teraz to już motel albo jeszcze gorzej bo spałem w lepszych .Tam nikt nic nie wie jedzenie z biedronki .Grill w ofercie .Myślę ze Wlasciciel musi go sprzedać.!!!
100. Dodane przez Urzędnik, w dniu - 09-08-2020 16:09
Akwawit znów zatrudnia .Gdzie PIP ???Gdzie Urzad Skarbowy ? Gdzie Prokuratura.  
Wszyscy cicho siedzą A ludzie dalej bez wynagrodzeń.
101. Dodane przez Sasiad, w dniu - 14-08-2020 23:25
Hotel jest źle zarządzany. Teraz to już koniec . (...). Pani Prezes doprowadziła to do bankructwa. Ludzie dalej czekają na wyplaty .Komornicy do konkretów.
102. Dodane przez Były pracownik, w dniu - 05-09-2020 19:59
To śmiech. Mamy wrzesień i Pani Prezes dalej nie wypłaca wynagrodzeń. Przyjmuje gotówkę żeby ominąć komorników. Gdzie Urzad Skarbowy .
103. Dodane przez Były pracownik, w dniu - 01-10-2020 12:01
Mamy 1.10 .2020 wynagrodzen brak .!!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj