Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
16
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bernadetta, Renata,
Julia, Benedykt,
Urban
Do końca roku 259 dni.
Start arrow Leszno arrow Prezydenci spierają się o Fabryczną

Gorąca dyskusja w Radiu Elka

Prezydenci spierają się o Fabryczną

28.08.2020. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Arek Wojciechowski)
Dlaczego trzeba wyciąć tyle drzew na Fabrycznej? – pytał w audycji „O tym się mówi” były prezydent Leszna Edward Szczucki obecnego prezydenta Łukasza Borowiaka. Ten drugi przekonywał, że wycinka związana jest z wymogami dotyczącymi budowy sieci podziemnej. Dyskusja była bardzo gorąca.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Podczas wtorkowego spotkania mieszkańców na ul. Fabrycznej, poświęconego planom remontu ulicy i związanego z nim wycięcia ponad 200 drzew były prezydent Leszna Edward Szczucki w bardzo ostrych słowach zaatakował obecnego włodarza Łukasza Borowiaka. Nazwał go „rębaczem” drzew w mieście i stwierdził, że podpisując wniosek o zgodę na wycięcia
powinien stracić mandat. Dziś obaj panowie spotkali się w audycji „O tym się mówi” w Radiu Elka. Edward Szczucki zapewnił, że nie wycofuje wypowiedzianych kilka dni temu słów. -Mam nadzieję, że pan prezydent Borowiak zmieni zdanie i nie przejdzie do historii jako ten, który wycinał drzewa na kolejnych ulicach - powiedział. Łukasz Borowiak odpowiedział, że pierwotnie planowano wycięcie ponad 400 drzew, jego sprzeciw spowodował zaś, że liczbę zredukowano. Przypomniał też, że w specyfikacji przetargowej zawarto warunek, że każde wycięcie musi być konsultowane z urzędem. -To nie jest tak, że chcę wycinać, ale są przepisy dotyczące zwłaszcza układania sieci podziemnych, których musimy przestrzegać - mówił.

Dyskusja prezydentów była momentami bardzo gorąca. -Nie ma takiego przepisu, który zabraniałby układania sieci pod jezdnią - przekonywał Szczucki. -Przepisy są, projektant musiał działać zgodnie z nimi, od lat 90-tych, kiedy był pan prezydentem zasady mocno się zmieniły - odpowiadał Borowiak. Prezydent dodał, że spora część wycięć związana jest z budową ronda na skrzyżowaniu Fabrycznej z Magazynową. Ma ono ułatwić zwłaszcza dojazd do znajdujących się tam zakładów. -To rondo jest zupełnie zbędne i utrudni wyjazd większym pojazdom - uważa Edward Szczucki. Panowie nie doszli do porozumienia, nie ma też raczej szans na ich osobiste spotkanie w Urzędzie Miasta w celu przedyskutowania inwestycji.

 
Komentarze (101)
1. Dodane przez Karolek, w dniu - 28-08-2020 14:26
Panie Szczucki popisał się Pan nie znajomością Prawa.Czas zejść że sceny i zająć się czymś innym.Starosc ma swoje prawa.A ludziom młodym nie przeszkadzać w realizacji ważnych dla mieszkańców inwestycji.Czasy się zmieniły i trzeba się z tym pogodzić.Brawo panie Prezydencie Borowiak:tak trzymać i do przodu.
2. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 28-08-2020 14:29
Prawdopodobnie wzburzę BURZE" w szklance wody , ale popieram stanowisko Pana Prezydenta Borowiaka .Otóż wycinka drzew jest koniecznością wedle projektu , który został opracowany na remont tej nieszczęsnej ulicy .Dzisiaj , aby to zmienić to mamy nowe piekło dalszych opracowań projektowych , zatwierdzeń i finansów w tej sprawie , co może ten proces przedłużyć o kolejna lata - co najmniej dwa , a mieszkańcy Leszna nie chcą już jeździć połatanym asfaltem .Być może Pan b.Prezydent Szczucki zapomniał ,że przecież będą nowe nasadzenia drzew w różnych miejscach w Lesznie , czyli co będzie ? zieleni w naszym mieście nie zabraknie i tak należymy w skali Polski za najbardziej zadrzewione miasto ku pożytkowi mieszkańców .Proszę spojrzeć na zabudowania w rejonie ulicy Fabrycznej - tam ci mieszkańcy wszyscy w ramach hobby zasadzają swoje ogródki zielenią ozdobną , co im tworzy klimat w niektórych wypadkach życia w "lesie" .Uważam ,że priorytetem jest dobra ulica , a później zieleń ,a postawa Pana b.Prezydenta Szczuckiego to atak polityczny - tylko po co mu to? Zaznaczam ,że nie jestem krewnym Pana Prezydenta Borowiaka - czołem - pozdro Eugeniusz
3. Dodane przez Leszcz, w dniu - 28-08-2020 14:34
Dyskusja o nic, tak dyskutować można kilka lat a tu trzeba działać. Rozwiązanie jest banalne. Drzewa wyciąć i przy nowej drodze nasadzić nowe drzewa , nawet w większej ilości.
4. Dodane przez jan, w dniu - 28-08-2020 14:34
jak dobrze, że w naszym mieście nie ma poważniejszych problemów, wszyscy są zdrowi, piękni i bogaci
5. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 28-08-2020 14:35
etapem, na którym należy przeanalizować konieczność wycinki każdego drzewa jest etap projektowania, a nie wykonawstwa. co z tego, że wykonawca będzie zobowiązany do skonsultowania wycinki każdego drzewa, jeżeli będzie również zobligowany do zrealizowania projektu budowlanego, a wprowadzanie istotnych zmian na tym etapie nie jest możliwe. po to jest projekt, żeby decyzje podejmować z wyprzedzeniem. to na tym etapie projektant powinien szeroko tłumaczyć się z konieczności wycinki każdego drzewa
6. Dodane przez OBURZENI LUDZIE,.,,,,,, w dniu - 28-08-2020 14:35
PANIE BOROWIAK PAN JUŻ DAWNO POWINIENEŚ ODEJŚĆ OD KORYTA BO PAN TYLKO DUŻE PIENIĄDZE BIERZESZ CO MIESIĄC ZA NIC TAKA JEST PRAWDA PAN LUBISZ CIEPŁE POSADKI CZYLI KORYTO TAKA JEST PRAWDA
7. Dodane przez Ddd, w dniu - 28-08-2020 14:41
Kto w ogóle zaprasza tego Pana do studia? Znalazł się wszystko wiedzący... Jak chce decydować to niech wystartuje w wyborach.
8. Dodane przez SPRAWIEDLIWOSĆ,,,,, w dniu - 28-08-2020 14:45
PANIE BOROWIAK U PANA W URZĘDZIE MIASTA LESZNA JEST STOSOWANY MOBBING A PAN CO NIC U PANA TYLKO SPRAWY SIĘ POD DYWAN ZAMIATA PAN ZA DUŻO ZARABIASZ POWINIENEŚ PAN DOSTAĆ 800ZŁOTYCH NA MIESIĄC JAK EMERYT
reklama
9. Dodane przez Bartek, w dniu - 28-08-2020 14:49
Pan Borowiak lubi beton jeszcze pomniczek by zmieścił na tej ulicy !!!kpina bzdury opowiada pan po prostu
10. Dodane przez Jestem obojętny, ale słuchałem audycji, w dniu - 28-08-2020 14:51
Jakie spieranie się? Pan Edward nic ciekawego nie powiedział, za dużo nie wiedział, ino aby być przeciwny. Brak konstruktywnej i merytorycznej rozmowy z jego strony. Naprawdę słabo. Pan Borowiak chciał pogadać, ale nie miał z kim, aż redaktor nie wiedział co powiedzieć.
11. Dodane przez POWIETRZE,,,,,,,,,, w dniu - 28-08-2020 14:53
PANIE BOROWIAK NAJLEPIEJ PAN ZREZYGNUJ ZNISZCZYŁEŚ PAN MIASTO DOPROWADZIŁEŚ PAN DO RUINY 100 DREZW ZDROWYCH WYCIĘTYCH W ZESZŁYM ROKU TO CO PAN LUBISZ NISZCZYĆ PRZYRODE A POWIETRZE W LESZNIE ŚMIERDZI (...) NAWET W CZARNOBYLU JEST LEPSZE
12. Dodane przez Merytoryczny hejter, w dniu - 28-08-2020 14:58
Borowiak się skompromitował tym wywiadem. Opowiadał bzdury, nie mające pokrycia w rzeczywistości. Jak zawsze zresztą. Kompletny brak wiedzy w tematach, na które się wymądrza dramat.
13. Dodane przez zenek, w dniu - 28-08-2020 14:59
Nie koniec kropka . To dopiero początek !
14. Dodane przez ALFRED, w dniu - 28-08-2020 15:02
Dekana jest cała we studzienkach , przestańcie nas kłamać !
15. Dodane przez ja, w dniu - 28-08-2020 15:05
Mój szacunek dla pana Edwarda Szczuckiego.
16. Dodane przez lolek, w dniu - 28-08-2020 15:09
Panie Szczucki, zatrzymał się Pan w epoce furmanek i dużych fiatów na drodze i nie rozumie realiów dzisiejszego świata i wymogów społeczeństwa.
17. Dodane przez Xxxx, w dniu - 28-08-2020 15:22
Do kom 6 morze ty byś się dostał do koryta i zrobił coś więcej dla Leszna żeby zrobić drogi trzeba usunąć drzewa bo inaczej szkoda pieniędzy na asfalt bo korzenie i tak zrobią wyboje
18. Dodane przez Pan JAn, w dniu - 28-08-2020 15:23
Był sobie Karolek, który zabłądził w krętych korytarzach myśli ludzkiej, oszukany przez zwodnicze zmysły ludzkie. Właśnie dlatego, że czasy się zmieniły należy z poszanowaniem podchodzić do przyrody, a nie instrumentalnie, jak każdy budowlaniec. Paradoksalnie to obecny prezydent powienien siedzieć na miejscu byłego prezydenta i przekoanywać go o ważnych aspektach drzew i środowiska w mieście a jest zupełnie na odwrót. Może dlatego, że ex prezydent ma już taki wiek, że włącza się empatia i wrażliwość na przyszłe pokolenia (wnuki itp.) a obecny jest zbyt młody, zeby uderzać w ten ton. Ale kabaret na weekend nic tylko zwiesić głowę i łypać oko na niebo pełne samolotów ;)
19. Dodane przez pytanie, w dniu - 28-08-2020 15:23
Gdzie są pozostali zasłużeni dla miasta Leszna, byli radni, posłowie? To jest sprawa ponad podziałami, dotyczy wszystkich dziś i następnych pokoleń. Ważniejsze koneksje, święty spokój? Godzicie się na takie miasto?
20. Dodane przez pieniądze, w dniu - 28-08-2020 15:24
Duże pieniądze miasta raczej wydaje.
21. Dodane przez Ja, w dniu - 28-08-2020 15:26
Panie Szczucki a gdzie pan był jak projektowano tą drogę. O przebudowie tej ulicy mówi się już od kilku lat. Teraz się pan obudził? Teraz to musztarda po obiedzie. Teraz trzeba wyciąć te drzewa i po realizacji zrobić nowe nasadzenia. Tylko mam prośbę aby nasadzić drzewa szlachetne o nie ogigle które tylko szpecą.
22. Dodane przez Kom., w dniu - 28-08-2020 15:26
Proponuje przejść się po rynku, jakie mamy chodniki posadzonych przez pana Szczuckieg lipy.Chodniki , aż same zaczynają tańczyć, ma pan okazję wytłumaczyć ca zrobić z tymi lipami.
23. Dodane przez OBURZONA, w dniu - 28-08-2020 15:28
TEŻ JESTEM OBURZONA !!! REMONT O WIELE, WIELE LAT ZA PÓŹNO TO RAZ, DRUGIE TO WPUSZCZANIE KIEROWCÓW NA RONDO JEDNYM PASEM ( KOGO TA DECYZJA ? MOŻE O TYM POGADAJCIE ) TO CYRK ! KONSULTACJE?..TERAZ?...DYSKUSJE?...A GDZIE BYLIŚCIE PRZED ZLECENIEM PROJEKTU? LUDZIE NA STANOWISKACH TAK POSTĘPUJĄ ? JEŻDŻĘ TAM CODZIENNIE I KLNĘ NA WŁADZE.
24. Dodane przez Leszno, w dniu - 28-08-2020 15:29
Leszno miasto betonu
25. Dodane przez podatnik, w dniu - 28-08-2020 15:30
W całości popieram wypowiedź pana Borowiaka.
26. Dodane przez myślicie o przyszłości, remont jest na lata, w dniu - 28-08-2020 15:39
a ja się pytam czy na rondzie będzie oczko wodne ;) bo podziemne zbiorniki retencyjne to nie to, tam ptaki się nie będą kąpać przecież !oczywiście żartuje, bo oczko wodne nie zastąpi retencji budowanej latami. Projektuje się i buduje myśląc o przyszłości, a nie o tym co teraz jest modne. Mody mijają, a droga będzie służyć długie lata. Podobnie dobrze zaprojektowane i wykonane sieci podziemne, które własnie lepiej budować poza jezdniami.
27. Dodane przez Poli, w dniu - 28-08-2020 15:42
Szkoda ze pan Borowiak nie umiał podpierać się konkretnymi przepisami które zabraniają pod asfalt kłaść media . Po co panu Borowiakowi to wiedzieć skoro uparł się jak kozioł i chce wyciąć takie drzewa . Nie liczmy na nowe drzewa bo jak widzicie wszędzie grze są nowe wyglądają jak na Popiełuszki ! Wyrzucone pieniądze a na Fabrycznej wystarczy tylko trochę dobrej woli a nie iść w zaparte
28. Dodane przez Ponokio, w dniu - 28-08-2020 15:44
Trzeba TVN Polsat zawiadomić w końcu bo inaczej świat nie dowie się co tu się wyrabia !!!
29. Dodane przez kierowca, w dniu - 28-08-2020 15:45
Wyciąć proszę jak najszybciej drzewa na trasie Lipno -- Osieczna :)
30. Dodane przez mates, w dniu - 28-08-2020 15:48
Ten Szczucki w ogóle nie wiedział po co tam przyszedł, zero przygotowania do tematu. Dobrze że Borowiak ogarnia bo byśmy w lesie mieszkali. Jeszcze mam jedno pytanie KIEDY CI EKOLODZY ZDEJMĄ TE WSTĄŻKI Z DRZEW NA FABRYCZNE ? BAŁAGAN ZROBILI A POSPRZĄTAĆ JUŻ NIE MA KOMU.
31. Dodane przez leszy, w dniu - 28-08-2020 15:49
Drzew nie trzeba wycinać, bo można je z łatwością przesadzić za pomocą specjalistycznej maszyny. Ekipa z maszyną nie kosztowała by zbyt dużo i drzewa posadzono by w parkach.
32. Dodane przez Kom.K6.8.11, w dniu - 28-08-2020 15:53
TY się nadajesz do Warszawy , PREZYDENTA.
33. Dodane przez luk, w dniu - 28-08-2020 15:54
Co to w ogóle za dyskusja ? Jest kasa, wycinamy drzewa i robimy drogę jak przystało na nowoczesne miasto. A te leśne dziadki niech pilnują drzew w puszczy.
34. Dodane przez Poparcie dla Borowiaka, w dniu - 28-08-2020 15:55
Niestety, mam wrażenie ze komuś bardzo zalezy na zniszczeniu opinii obecnego Prezydenta. Miałem nawet styczność z pewna osoba od której zionie nienawiść do obecnego Prezydenta. W rozmowie na każdym kroku było czuć chorą nienawiść. Te osoby maja tez stronkę. Niech się Pan Panie Borowiak trzyma i nie da. Z boku to każdy to każdy mądry. Mocek Borowiak kto następny na celowniku?  
Były Panie Prezydencie. Niech Pan będzie ponad to i nie wchodzi w tą grę...
35. Dodane przez Jerzy, w dniu - 28-08-2020 15:55
Popieram Pana Szczuckiego. Borowiak powołuje sie na przepisy których tak i tak nie zna lub nie czytał. Nie ma takich przepisów , które przy przebudowie drogi obligatoryjnie wymagały wycinki takiej ilości drzew. Jeżeli takie są to niech je opublikuje. Ponadto rondo jest ZA DUŻE. Po co takie rondo którego średnica zewnętrzna jest prawie 50 m ? Wszystkie ronda w Lesznie sa o wiele mniejsze i nie wymagały by takiej dewastacji drzewostanu. EDWARD BROŃ LESZNA...
36. Dodane przez klk, w dniu - 28-08-2020 16:00
Porównanie przez Borowiaka ulicy Fabrycznaj do drogi Lipno-Osieczna (Osieczna-Leszno jak to powiedział a redaktor go poprawił) jest śmieszne i pokazuje wiedzę. Droga Lipno-Osieczna ma być poszerzona i wybudowana ścieżka rowerowa a to się nie zmieści bez wycinki, do tego drzewa są zwyczajnie stare i mogą mieć po ok 200 lat tj. jesiony wyniosłe i kasztanowce, klony zwyczajne ok max 90-100. Te drzewa już najzwyczajniej umierają i trzeba je wyciąć i nikt tam nie będzie protestował, tam gałęzie są połamane po każdym wietrze a i dwa samochody ciężarowe ledwo się mieszczą. Co innego szeroka ul. Fabryczna z 40-to letnimi lipami, wiadomo, że trzeba wyciąć przy skrzyżowaniu z Magazynową aby zmieścić się z rondem no ale przeszło 200 drzew to już przesada.  
Ale przydomek Rębacz pasuje ;D
reklama
37. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 28-08-2020 16:02
Życzę sobie, zmiany pana BOROWIAKA. 
 
Szkodzi Pan Miastu, chyba obecne stanowisko wpłynęło na realne myślenie. 
 
Nie myślą już o Panu dobrze. Nie chcę takiego prezydenta tutaj. 
Wstyd Mi za pana. Co do drzew. Chronić za wszelką cenę. 
 
Wydają pieniądze na " g***a " więc w czym problem dodać trochę pieniędzy do projektu i zostawić drzewa? 
 
To Pana wina nie kolidując w problem na samym początku.  
Lepiej czekać na gotowe, osoby trzecie sprawdzą - tak, wszystko dobrze. Podpisik, gotowe. 
 
żegnam. to już ten czas.
38. Dodane przez do 17, w dniu - 28-08-2020 16:13
Chłoptasiu zamiast tu się wymądrzać,kup sobie słownik ortograficzny i postudiuj go trochę.Będzie to z pożytkiem dla wszystkich.
39. Dodane przez Leszczyniak od urodzenia., w dniu - 28-08-2020 16:20
Panie Borowiak, jak będzie wykonany remont Fabrycznej razem z rondem, to ma Pan mój głos w kolejnych wyborach.  
 
 
Trzeba być zdecydowanym i spełniać obietnice, a leśnych dziadków proszę nie słuchać, im zawsze w d**** źle.
40. Dodane przez Hej, w dniu - 28-08-2020 16:31
Tu nie chodzi o drzewa, tylko zwykła polityczna wojenka. Na S5 wycięto 1/4 lasu i nikt nie protestował.
41. Dodane przez Marcin, w dniu - 28-08-2020 16:35
Jedno drzewo dla mnie niech moje dzieci oddychają. Proszę o info kiedy wycinka wtedy ja drzewo i łańcuch . Ktoś jeszcze będzie bronić zielone miasto razem ? Jestem młody i napisze panie Edek nie daj się jestem z panem! !!
42. Dodane przez Haaaaaaaaaa, w dniu - 28-08-2020 16:40
Ul Fabryczna to za komuny był największy sukces budowlany w Lesznie a dzisiejsza debata jest tego dowodem ze starzy myślą sobie ze to co zrobili kiedddddyś jest najwspanialszeee.
43. Dodane przez Leszno, w dniu - 28-08-2020 16:41
Przecież wam nie chodzi o drzewa, jesteście opozycja to torpedujecie każda inwestycję obecnego prezydenta. Tak to wygląda.
44. Dodane przez Do 34., w dniu - 28-08-2020 16:46
SŁUSZNA RACJA , TEŻ ZAUWAŻYŁEM. TA STRONA TYLKO NEGATYWY.
45. Dodane przez edek, w dniu - 28-08-2020 16:58
Panie Prezydencie projekt zatwierdzony nie ma co gdybać tylko tak trzymać i działać, wszystkich Pan nie uszczęśliwi.
46. Dodane przez do 11, w dniu - 28-08-2020 17:05
To jedź do Czarnbyla bo głupoty piszesz,Popieram kom 2.
47. Dodane przez To wam powiem, w dniu - 28-08-2020 17:11
, że mam gdzieś głosy poparcia jednej czy drugiej osoby w komentarzach. Jeżeli ktoś chce rozmawiać o czymś, na czym się ledwie zna to znaczy, że marnuje nasz czas. Następnym razem projektantów i inżynierów budownictwa drogowego zaproście, a nie facetów z obecnej i dawnej wierchuszki.
48. Dodane przez Dariusz, w dniu - 28-08-2020 17:14
Moi drodzy mam jedną prośbę,miejcie swój honor ,podpisujcie się imieniem i nazwiskiem,naprawdę nie da się już czytać tych bzdur,masz problem podpisz się Pozdrawiam,Dariusz Przybylski.
49. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 28-08-2020 17:23
Wycinka drzew w Lesznie to niestety już tradycja. Tracimy tysiące dorosłych drzew, często zdrowych. Tym, którzy mają słabszą pamięć przypomnę Wystąpienie pokontrolne NIK z 31 stycznia 2013 roku dostępne w Internecie. Sygnatura LPO 4101-32-1/2012 P/12/138 dotyczące tylko dwóch lat prezydentury p. Tomasza Malepszego. 
 
Najwyższa Izba Kontroli ocenia negatywnie działalność kontrolowanej jednostki w zbadanym zakresie. W latach 2010 2012 (do 30 czerwca) z terenu nieruchomości gminnych, w związku z realizacją inwestycji usunięto łącznie 2.360 drzew... 
 
Szczegóły na stronie NIK.
50. Dodane przez do kom. 48, w dniu - 28-08-2020 17:38
Podpisywanie się imieniem, a tym bardziej nazwiskiem ma też swoje wady. Ludzie skupiają się na osobie, zwłaszcza jeśli jest znana, a nie na treści. Jednocześnie względem takich osób mogą pojawić się "zarzuty" autokreacji swojej osoby w mediach. Już pomijam inne sytuacje jak np. strach podwładnych przez szefami lub komentarze pozytywne opatrzone przez innych dopiskiem lizus. Wszystko jak widać ma dobre i złe strony. Lepiej niech ludzie sami dokonują wyborów.
51. Dodane przez ?????????, w dniu - 28-08-2020 18:00
Żeby było jasno i zrozumiale, chyba nikt w Lesznie nie jest przeciwny modernizacji ul Fabrycznej łącznie z p. Szczuckim.Problem w tym jak to zrobić? Rację ma Prezydent Borowiak, że opracowano dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przecież nie może być inaczej. Rację ma także Prezydent Szczucki, że dokumentację można było także opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, ale bez totalnej wycinki drzew ( zapewne kilka być może trzeba by było wyciąć), gdyby taki warunek projektantowi postawił Prezydent Borowiak.O tym mówił na spotkaniu we wtorek inż. p. Samolewski, czym potwierdził, że taka opcja jest możliwa.Ale ten temat Prezydent Borowiak wolał przemilczeć.Niestety prawdopodobnie zleceniodawca - Prezydent nie doprecyzował warunków jaki musi spełnić projekt i oto mamy taki pasztet. Znamienne jest to, że przy tej procedurze projektowania o czym była mowa na spotkaniu wtorkowym projektant nie widzi w ogóle drzew; one dopiero pojawiają się na końcu i oto Prezydencie Borowiak mamy tego efekt, 275 drzew do wycięcia co w sytuacji, gdzie była możliwość opracowania innego wariantu projektu jest chyba karygodne. Kolejny zarzut Prezydencie Borowiak - dlaczego w stosownym czasie nie było konsultacji społecznych? Pierwsze , ale spóźnione to protest Mieszkańców Leszna zorganizowany nie przez magistrat a przez p. Adrianę Machowiak dnia 25 sierpnia br.Mleko się rozlało i niestety Mieszkańcy Leszna nie mogą przechodzić obojętnie wobec tak istotnych dla nich spraw i ślepo akceptować stanowisko samorządu wynikające być może z niedopełnienia obowiązków służbowych.Ten problem musi rozwiązać Prezydent Borowiak chroniąc drzewa.Jałowe jest zastrzeżenie, że wykonawca będzie musiał skonsultować wycinkę każdego drzewa przy zapisie, że ma zrealizować projekt.
52. Dodane przez gronowianin, w dniu - 28-08-2020 18:22
moze gdyby szczucki remontował drogi to by dzisiaj borowiak nie musial tyle remontow robic naraz. jakies inwestycje wtedy byly? miasto przez 8 lat rzadow szczuckiego dalej wygladalo jak za komuny. etapami piatke robili. to wszystko. takze panie szczucki kupic sobie lustro i codziennie w nie patrzec. poza tym czas juz zejsc ze sceny. prawo sie zmienilo o czym pan nie masz pojecia. cale gronowo do pracy i szkol ktoredy jezdzi ? moze przez S5 ? taka pan masz wiedze...
53. Dodane przez Łogiszówna, w dniu - 28-08-2020 18:37
Borowiak, zrób coś z tym mobbingiem w naszym urzędzie.
54. Dodane przez do 47, w dniu - 28-08-2020 18:45
Masz rację, przecież wszystko zaprojektowane wg życzenia, żal czasu na szopki, żal miasta bo się sypie ale kaprysy to ważna rzecz, może one powodują dowartościowanie? Czy na sali są jeszcze esteci? 
 
Czyli czeeekamy na decyzje wykonawcy  
oglądającego 
każde  
drzewko ?
55. Dodane przez Ja, w dniu - 28-08-2020 18:57
Nie robi źle robi jeszcze gorzej ludzie od zawsze umieją więcej gadać niż robić sami nic nie umieją to się wygadać muszą bo to im najlepiej idzie jest taka konieczność i koniec tematu posadzą drzewa też urosną
56. Dodane przez do 52, w dniu - 28-08-2020 19:08
Strzelecka przez lata nie była robiona,a jak wyglądała to kazdy wie.Dopiero za Borowiaka w ciągu ostatnich lat zrobiono już wiele ulic w tym Strzelecką. Nie rozumiem po co starszy pan Edward teraz się wtrąca .Przecież Fabryczna mógł zrobić 20 lat temu,wtedy też prosił się remont jak wiele wtedy innych ulic.
57. Dodane przez xxyy, w dniu - 28-08-2020 19:24
Zgadzam się w 100% z komentarzem nr 5. A tak przy okazji, jakie argumenty przemawiały za wycięciem wszystkich drzew wzdłuż ul. Kakolewskiej po stronie osiedla Grzybowo i jakie argumenty przemawiają za rozpoczętą wycinką drzew wzdłuż ul. Szybowników. Panie Borowiak, kończ Waść, wstydu oszczędź...!!!
58. Dodane przez Ciekawy, w dniu - 28-08-2020 19:39
O jakiej wycince 800 drzew na trasie Leszno-Osieczna mówił Borowik? Jak zwykle przekręcił drogi
59. Dodane przez ola, w dniu - 28-08-2020 19:53
borowiak a slyszales o tym ze takie drzewa sie przesadza ?????
60. Dodane przez pik, w dniu - 28-08-2020 19:56
A teraz w stylu P Borowiaka - z innej beczki. Budynek przy placu Metziga, dawna szkoła nr.3 
 
1) Salezjańska fundacja naciągnęła bank na 533 mln zł kredytów, przedstawiając sfałszowane dokumenty  
Nie było żadnego wyszukanego scenariusza. Legnicki oddział Kredyt Banku udzielił czterem instytucjom salezjańskim w Lubinie (dwóm parafiom i dwóm domom zakonnym) 65 pożyczek lombardowych na kwotę 533 mln zł.  
https://www.tyg...)  
2 Afera w krakowskim zakonie. Ksiądz przyznał się do spłodzenia dziecka  
Wcześniej był rzecznikiem Zgromadzenia Salezjańskiego w Krakowie i rzecznikiem Komitetu Organizacyjnego Światowych Dni Młodzieży, teraz nie jest już nawet księdzem. (...)- bo o nim mowa - "musiał opuścić stan zakonny z powodu poczętego przez niego dziecka", podaje lovekrakow.pl  
3) Jak katolicki zakon zawiódł dzieci, które miał chronić  
3 grudzień 2019 21:49 reportaż w CNN  
Posądzony o pedofilię ksiądz został przydzielony do pracy w organizacji mającej na celu pomoc potrzebującym rodzinom z rejonów Afryki. Trafił tam pomimo tego, że zakon Salezjanów doskonale wiedział o skazaniu go za wykorzystywanie seksualne dzieci, które miało miejsce w przeszłości, w Europie. Zakon, do którego należy ojciec Luk Delft to Salezjanie  
Ojciec Luk Delft, 50-letni belgijski duchowny, obecnie jest oskarżany o wykorzystywanie co najmniej dwóch innych chłopców w jednym z miasteczek Republiki Środkowoafrykańskiej. To tutaj odgrywał kluczową rolę w Caritasie wiodącej, katolickiej organizacji charytatywnej.  
Roczne śledztwo CNN prowadzone przez międzynarodową korespondentkę Nimę Elbagir ujawnia cykl nadużyć członków zgromadzenia Salezjanów Don Bosco zakonu Kościoła katolickiego, który został ustanowiony, aby sprawować opiekę nad dziećmi i młodzieżą  
4) Tegoroczne wydarzenia (kwiecień) u Salezjanów w Poznaniu  
 
Zakładam, że leszczyńscy Salezjanie będą posiadali jakiś tytuł do tej nieruchomości. Mając coś takiego o kredyt nie będzie trudno. Jak nie w jednym banku to w drugim, a może i w kilku. Pod zastaw nieruchomość szkoły. Po jakimś czasie kredyt(y) nie spłacany, komornik, licytacja i Miasto Leszno bez nieruchomości.Obym był złym prorokiem. Szanowni włodarze i (bez)radni naszego miasta.Jeżeli jest kawa bez kofeiny, mąka bez glutenu, piwo bez alkoholu, to może trafią nam się włodarze i radni nie( ..... piiiiiiiiiiiiiiii)
61. Dodane przez Xxxx, w dniu - 28-08-2020 20:38
A skąd nagle wziął się Pan Szczucki po tylu latach  
Obrońca przyrody i miasta  
Przecież wyprowadził się Pan do Krzycka więc niech spokojnie tam mieszka w swojej posiadłości na emeryturze i zajmie się problemami miejscowymi
62. Dodane przez Nina, w dniu - 28-08-2020 20:44
Prezydent Borowiak wycina wszystko co leci: drzewa, teatr...  
A długi, jakie zaciąga będą spłacać całe pokolenia. Historia osądzi. Na pewno.
63. Dodane przez europ, w dniu - 28-08-2020 21:19
borowiak już sięzbłaźnil ulicą lipową nikt tak nie potrafił spieprzyć tej ulicy gdzie na trzydziestu metrach są dwa ronda które powodują korki od szkoły rolniczej zwlaszcza jak otworą po dwudziestu minutach przejazd kolejowy tak panowie to najgorszy prezydent w dziejach miasta zadłużył miasto i ciekawe kto za to zaplaci jego gorliwi wielbiciele
64. Dodane przez + 62, w dniu - 28-08-2020 21:22
Kino.
65. Dodane przez + 62, w dniu - 28-08-2020 21:23
Noc sylwestrowa na wolnym powietrzu.
66. Dodane przez + 62, w dniu - 28-08-2020 21:24
Przystanek linii 6 na dworcu.
67. Dodane przez do 61, w dniu - 28-08-2020 21:45
Towarzystwo medialne się obudziło i zaczyna mącić. Nie ważne co się mówi , ważne że się mówi . Radziłem już Panu Szczuckiemu wiersz "Serwus madonna". Tam odnajdzie swoje dawne czasy. A może zapomniał "uwięzienie" na szczycie budynku ratusza, bo ja nie
68. Dodane przez Hey guys! Why?, w dniu - 28-08-2020 21:48
Show must go on?
69. Dodane przez :D, w dniu - 28-08-2020 23:11
Prezydent Miasta Leszna: Łukasz "Beton" Borowiak :D
70. Dodane przez Tomek, w dniu - 28-08-2020 23:17
Szczucki daj zyc juz sie skonczyla twoja kadencja.
71. Dodane przez xxx, w dniu - 28-08-2020 23:31
żenujący spektakl....
72. Dodane przez do 68, w dniu - 28-08-2020 23:45
Pan Szczucki tylko drzewa,drzewa,drzewa,drzewa i tak wkoło macieju.Pan Borowiak mu tłumaczył, a on swoje drzewa....Normalnie jak dobry kabaret to oglądał to ma prawie gotowy skecz.HIT.
73. Dodane przez Adam, w dniu - 29-08-2020 00:29
Panie prezydencie Borowiak... Głosowałem na Pana w 2014 i w 2018 r i się nie zawiodłem, miasto pięknieje, jest Postęp. Widoczny postęp. Ale kwestie zieleni, drzewostanu musie Pan pilnować, to ważne jest w dzisiejszych vzasach
74. Dodane przez Albatros, w dniu - 29-08-2020 06:38
Panie Edwardzie posadz sobie drzewa na swojej posesji i daj żyć ludziom w Lesznie. ZAPRASZAM PANA NA PIERWSZY ZJAZD KOD W LESZNIE KTÓRY NIEBAWEM SIĘ ODBĘDZIE. ZOSTANIE PAN "TWARZĄ' SEKTY :) .POZDRAWIAM Z OGRO onDÓW.
75. Dodane przez Plus 62, w dniu - 29-08-2020 07:02
Pływalnia i hala i dziura Goplana
76. Dodane przez xxx, w dniu - 29-08-2020 07:16
Usiadła przed komputer jednoosobowa ekspozytura urzędu i pisze swoje charakterystyczne pochwalne obecnemu prezydentowi komentarze z jednoczesną, typową jemu agresją i wściekłością wymierzoną w innych.
77. Dodane przez plus 62, w dniu - 29-08-2020 07:18
Miejskie, regularne kino.
78. Dodane przez ślubowanie, w dniu - 29-08-2020 07:27
Pan Prezydent Łukasz Borowiak Dziękuję Panie Przewodniczący. Obejmując urząd Prezydenta Miasta Leszna, uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców miasta. Ślubuję. Tak mi dopomóż Bóg. (protokół z obrad I Sesji Rady Miasta VIII Kadencji, 22 listopada 2018)
79. Dodane przez Do 76, w dniu - 29-08-2020 07:29
Do Twojego wpisu dodam że wszędzie widzi hejterów z okolicznych miast.
80. Dodane przez Archanioł, w dniu - 29-08-2020 07:31
NO TO SE WÓDZ NIE POGADAŁ, a po cichu liczyłem, że może tym razem coś powie.
81. Dodane przez ślubowanie, uzupełnienie, w dniu - 29-08-2020 10:11
Protokół z obrad I Sesji Rady Miasta VIII Kadencji, 22 listopada 2018.
82. Dodane przez XYZ, w dniu - 29-08-2020 11:44
Kiepskie argumenty Prezydenta Borowiaka. Jeden z nich dot. natężenia ruchu  
na ul. Fabrycznej jako nijaka riposta wobec słów Prezydenta Szczuckiego, który stwierdził i słusznie, że obecnie ul Fabryczna jest ulicą lokalną, a projektowane rondo jak co najmniej w śródmieściu Warszawy.Prezydent Borowiak wspomniał, że przecież ul. Fabryczną do centrum jedzie całe Gronowo.Panie Borowiak, gubi się Pan w swoich wypowiedziach i argumentach i podejmuje niezrozumiałe decyzje.Przykład jako przeciwieństwo ul. Fabrycznej, to zmodernizowana przez Pana uliczka 1-Maja. To właśnie Mieszkańcy Zaborowa ( podobnie jak Gronowa ul. Fabryczną) oraz dodatkowo zjeżdżający z S-5 wąską, meandrującą i lokalną z dwoma małymi rondami oddalonymi od siebie o ok. 50m ul. 1-Maja codziennie dojeżdżają do centrum.Natężenie ruchu większe niż na ul. Fabrycznej i liczne korki mimo dokonanej przez Pana niedawno modernizacji.Coś nie tak.Dwa skrajnie różne rozwiązania mimo wydawałoby się podobnych problemów, a jakie argumenty Prezydencie Borowiak?Proszę pamiętać, że Leszno nie jest własnością garstki osób, którym się wydaje, że to oni mają mądrość na wszystko, tylko Leszno jest dobrem Mieszkańców i trzeba się wreszcie liczyć z ich głosem , opinią. Trzeba sprawy konsultować m.in. w formie konsultacji społecznych, których nie było w przypadku ul. Fabrycznej, a nie przedstawiać już gotowe, nie do przyjęcia rozwiązanie i straszyć utratą dofinansowania. Trzeba było o tym myśleć wcześniej.Mieszkańcy Leszna niestety nie wyrażają zgody na totalną wycinkę 275 drzew wiedząc, że można je ochronić i wykonać remont ul. Fabrycznej przy podobnym zakresie, ale innym projekcie technicznym też Prezydencie Borowiak spełniającym wymogi prawa.
reklama
83. Dodane przez ..., w dniu - 29-08-2020 11:54
Na spotkaniu przy ulicy Fabrycznej była mowa o konsultacjach i portalu konsultacji społecznych. Leszczyńskie konsultacje społeczne zostały ożenione z budżetem obywatelskim - skorzystajcie z portalu budżetu obywatelskiego - tam widać. Wszystko w Lesznie jest pogmatwane, nic nie jest uporządkowane, nic nie jest przejrzyste.
84. Dodane przez Abc, w dniu - 29-08-2020 13:46
Kto by się takimi drobnostkami przejmował i zawracał sobie nimi głowę.W Lesznie obowiazują zapewne inne standardy.Umowy tajne/poufne, posiedzenia komisji R.M.nie są transmitowane, bo i po co według przewodniczącego Rady, protokoły z posiedzeń komisji R.M.nie są publikowane- powód jw., basen odkryty nie czynny,zakrytego nie ma, światła w Teatrze Miejskim gasna, w byłym mieście wojewódzkim przed dworcem kolejowym nie ma postoju Taxi, autobus najpopularniejszej linii nr6 na dworzec kolejowy nie podjeżdża, fontanna nieczynna,stawy na pl.Kosciuszki śmierdzą, miasto zarasta trawskiem i chwastami.To jest nasze Leszno.
85. Dodane przez jj, w dniu - 29-08-2020 14:49
powycinac wszystkie i zabetonowac wezme ze strazy aparat powietrzny
86. Dodane przez czesio, w dniu - 29-08-2020 15:37
Edziu a wpadasz czasem na Szkolną....
87. Dodane przez Drzewa są ważne, w dniu - 29-08-2020 17:11
Na Niemieckiej też będą wycinać drzewa!!! Mieszkańcy ul.Niemieckiej - jeśli zależy Wam na drzewach sprawdźcie plan zagospodarowania przestrzennego!!! Czy plany spółdzielni się z nim zgadzają - jesli nie,nie maja prawa wyciąć żadnego drzewa!!!
88. Dodane przez odnośnie kom. 84, w dniu - 29-08-2020 17:28
Była dziś okazja kolejny raz przekonać się, że biletomaty w autobusach komunikacji miejskiej są awaryjne, na przykład biletomat nie wydaje biletu i zwraca bilon, pobiera bilon nie zwracając całej reszty ani nie wydając biletu, nie wydaje biletu mimo próby płatności kartą płatniczą ze środkami na rachunku. Wydaje się, że biletomaty kupiliśmy niedawno i są na gwarancji. Dlaczego nic w tej sprawie nie robimy? Czekamy, aż gwarancja się skończy?
89. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 29-08-2020 18:03
Panie Szczucki pora odpocząć.  
Ośmiesza Pan siebie .
90. Dodane przez Obserwator, w dniu - 29-08-2020 18:08
Przy drogach nie mogą być drzewa .Idziemy z postępem Pan Szczucki raczej żyje w innej epoce. Co za problem zasadzić Nowe Drzewa Ale nie przy ulicy .
91. Dodane przez do komentarza nr.89, w dniu - 29-08-2020 19:12
Czym ośmiesza się p. Szczucki?Może trochę szczegółów p.Leszczynianin.
92. Dodane przez Obserwator, w dniu - 29-08-2020 19:52
Nie rozumiem p.Szczuckiego .Zapomniał Pan jak było za Pana .Autorytet od drzew basenu drogi .Panie Borowiak działać .
93. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 29-08-2020 19:58
Drogi są potrzebne .Jest coraz więcej samochodów. Chyba nikt nie chce rozbić się na drzewie .Zasadzić nowe i tyle .
94. Dodane przez do kom. 90, w dniu - 29-08-2020 23:34
Wycinka drzew to postęp? Postęp do zmiana świata na lepsze, to rozwój, udoskonalenie, przejście od niższego do wyższego etapu. Wycinka zieleni na rzecz asfaltu i betonu to postęp? Warto chyba przemyśleć dokładniej to ten nasz rozwój.
95. Dodane przez p4, w dniu - 29-08-2020 23:59
Słuchałem rozmowy w aucie i niedowierzałem. Nie jestem fanem Pana Borowiaka. Nie zgadzam się z Nim w wielu kwestiach, ale poziom reprezentowany przez Pana Szczuckiego, to nie jest nawet szorowanie po dnie. Wstyd takiego człowieka zapraszać do radia. Zaściankowy malkontent. Typowy cebulak. Nie bo nie.
96. Dodane przez l, w dniu - 30-08-2020 07:19
Obrona drzew powinna być sprawą ponad podziałami. Gdzie są byli radni rady miasta? W boju o środowisko naturalne, o normalne miasto, tylko były prezydent miasta Leszna pan Edward Szczucki i była radna, pani Wanda Nawrocka a pod koniec roku na akademię z okazji rocznicy samorządu zbiegną się wszyscy. Wstyd.
97. Dodane przez Egon, w dniu - 30-08-2020 07:43
A Szczucki pojawił się i płacze o drzewa ja jestem za wycięciem tych drzew
98. Dodane przez KIEROWCA, w dniu - 30-08-2020 09:50
WYCIĄĆ TE DRZEWA PONIEWAŻ UTRUDNIAJĄ WIDOCZNOŚĆ. A NA ŚMIESZNYM PROTEŚCIE BYLI TYLKO ROWERZYŚCI KTÓRZY SĄ NAJWIĘKSZYM ZAGROŻENIEM NA ULICY FABRYCZNEJ!!!!!!!!!!!!!
99. Dodane przez do komentarza nr 19, w dniu - 30-08-2020 10:02
No właśnie, gdzie są?Lepiej na wszelki wypadek nie narażać się, bo kto wie, kto kogo i kiedy będzie" potrzebował".
100. Dodane przez ad 99, w dniu - 30-08-2020 10:41
Najgorsze jest to, że niedługo na akademię zbiegną się wszyscy. Ale tu, gdzie należy zabrać głos w najważniejszej sprawie dla miasta, dotyczącej środowiska, w którym żyjemy, nie ma nikogo. Do polityki i propagandy pierwsi a do zwykłych, podstawowych spraw miasta - oprócz pana byłego prezydenta Edwarda Szczuckiego i byłej pani radnej Wandy Nawrockiej - nie ma nikogo, bo się boją. Niewolnicy przywilejów, układów, kolesiostwa, wzajemnej adoracji.
reklama
101. Dodane przez Odp.100, w dniu - 30-08-2020 14:14
Pan Szczucki nie robi to przez przypadek. Ma w tym interes .Mam nadzieję że tamte uklady nie wróca.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Komfortowe mieszkani... Leszno 475496
Ostatnie mieszkania ... Leszno 656285
Mieszkanie- jakość p... Poznań 962655
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj