Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow CKiR Akwawit prostuje informacje UML

Kulka: nie ma mowy o rozłożeniu płatności na 3 lata

CKiR Akwawit prostuje informacje UML

16.12.2020. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Ustalenia dotyczące oferty sprzedaży pływalni są inne niż przedstawił to Urząd Miasta Leszna – powiedziała Radiu Elka Edyta Kulka, prezes CKiR Akwawit. Różnice są dość znaczące – cena jest niższa niż ponad 8 milionów, nie ma też mowy o rozłożeniu płatności na raty płatne w ciągu 3 lat.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dziś rano Urząd Miasta Leszna wydał komunikat dotyczący negocjacji w sprawie ewentualnej sprzedaży nieczynnej pływalni. Napisano w nim między innymi, że „właściciele CKiR AKWAWIT opierali się w rozmowach na
zleconym przez nich operacie szacunkowym z początku 2020 roku, według którego wartość całej nieruchomości, wraz z terenem, to 8,3 mln zł. Poza tym oferta zakłada między innymi możliwość zapłaty ceny w ratach, w ciągu 3 lat”.

Prezes CKiR Akwawit Edyta Kulka zwróciła się do nas z prośbą o sprostowanie tych informacji; jak zapewniła, oferta różni się od tej przedstawionej przez władze Leszna. - Nie ma mowy o rozłożeniu zapłaty na trzy lata - powiedziała Radiu Elka - należność ma być zapłacona w dwóch równych ratach: pierwsza po podpisaniu aktu notarialnego, druga do 31 marca 2021r. Kulka nie chciała podać ceny, jaką właściciele nieruchomości zaproponowali, jednak, jak zapewniła, nie jest to kwota podana w komunikacie UML. - Jest niższa - powiedziała.

Przypomnijmy, że pełna oferta ma być przedstawiona radnym Leszna podczas spotkania, które odbędzie się w poniedziałek 21 grudnia.

 
Komentarze (103)
1. Dodane przez dżesika, w dniu - 16-12-2020 15:09
nie pakujmy się w tą ruinę , podnieść kwotę podatku od nieruchomości i sami będą błagać by ktoś to wziął w opiekę
2. Dodane przez Opty, w dniu - 16-12-2020 15:17
Wiadomo chociaż czego dotyczy ta oferta? Samego Basenu? bez hotelu, gruntów niezabudowanych i kortów tenisowych? Czy wszystko razem?
3. Dodane przez Radek, w dniu - 16-12-2020 15:21
Już zaczyna się krętactwo?
4. Dodane przez po co, w dniu - 16-12-2020 15:23
ludzie przeciez nawet milion złotych za nieruchomość która stoi tyle lat to bardzo duzo? odkażanie czy remont to grube miliony! wystraczy pomyśleć że wszystkie płytki na sali basenowej pewnie będą do wymiany. 
co z słynna rura pod pływalnia? podobno bez niej to nie jest opłacalny interes? 
będę zawiedziony jeśli kupimy ten basen zamiast budować cos nowoczesnego dla miasta
5. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 16-12-2020 15:24
Brawo Borowiak !!! On i jego ludzie coś chcą kupić ale tak naprawdę to nie mają o tym pojęcia CO I KIEDY CO I ZA ILE I KIEDY TEN ZAKUP MA BYĆ SPŁACONY I W ILU RATACH.
6. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 16-12-2020 15:27
I po co kupują trupa ? to trzeba wysadzić i wyrównać. A potem posadzić trawę
7. Dodane przez polak, w dniu - 16-12-2020 15:46
kupcie z akwawitem bo kto bedzie grzal wode znowu beda zarabiac na grzaniu jak nie pasuje im to niech sobie go zjedza smacznego.
reklama
8. Dodane przez Edek, w dniu - 16-12-2020 16:01
I z remontami będziemy bujać się kilka lat, a skąd pieniądze na remont? Bez sensu.
9. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-12-2020 16:12
Jaja jak berety .Borowiak coś chce kupić ( ruina pływalni Akwawit) ale on tak naprawdę nie wie za ile,kiedy i jak ??? I TO JEST PREZYDENT LESZNA :-(
10. Dodane przez Ciocia, w dniu - 16-12-2020 16:13
I bujamy się dalej. Jedni mówią tak, drudzy tak. Zostawić ten temat nie kupować tak zaniedbałego budynku, posesji. Całość wymaga sporych i sowitych nakładów. UM co "inwestycja" to opierają się na jakiś dziwnych przemyśleniach, odbiegających od rzeczywistości. Trzeba było nie dawać na Unię a zbierać na kupno. A tak jesteśmy łysi, krótko.
11. Dodane przez mac, w dniu - 16-12-2020 16:17
Leszno w latach 90 było znane w Polsce z basenu. Zawsze na parkingu stało ich kilka z całej Polski. W tamtych latach nie żużel rozsławiał miasto a właśnie pływalnia. Czemu więc nie nadać temu basenowi drugiego życia... c
12. Dodane przez popieram 3, w dniu - 16-12-2020 16:41
Dobrze pisze Radek, już zaczyna się krętactwo.
13. Dodane przez u, w dniu - 16-12-2020 16:44
Tylko żal tego miasta.
14. Dodane przez Ja, w dniu - 16-12-2020 16:50
I teraz 5 lat remontu, jaki to bezsens.
15. Dodane przez Do 14, w dniu - 16-12-2020 16:54
Będzie kupione a potem latami szukanie kasy na remont a w tym czasie stan tego budynku się pogorszy i koszty wzrosną. Takie perpetum mobile. Długo i to bardzo długo poczekamy na otwarcie Akwawitu.
16. Dodane przez Marian, w dniu - 16-12-2020 17:19
Nie przesadzaj my z określeniami.Obiekt jest milion razy od małej siodemki
17. Dodane przez crafter, w dniu - 16-12-2020 17:23
obecna wartość basenu to 1 zł + VAT, zresztą za tyle Gudzowaci się na nim uwłaszczyli :)
18. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 16-12-2020 17:34
Nie ma sensu reanimować trupa. Ludzie nic na siłę. 7,8, czy nawet 9 milionów na ten zakup+ na remont 4,5 czy też 7 bo tyle pewnie będzie potrzebne, a wybudowanie nowego porządnego parku wodnego to jakieś 22-23 miliony i jest gwarancja na robotę. Jeśli kupią trupa będzie jak z przejściem podziemnym. Niby ok ale wydane więcej bo babole wyszły po drodze
19. Dodane przez Alek, w dniu - 16-12-2020 17:47
NIE, NIE, NIE 
Mam nadzieję, że Radni jednogłośnie NIE zgodzą się na tę ofertę kupna. Przeciez specjalna komisja Pana Kośmidera wykazała całkowitą nieopłacalność remontu. Miasto szuka pieniędzy sprzedając kolejne działki, by teraz lekką ręką wydac 8 mln na ruinę, która bedzie stała kolejne lata, bo nie ma pieniedzy na remont.
20. Dodane przez Lol, w dniu - 16-12-2020 17:53
AKWAWIT niech się tak nie unosi , bo klienci na ten obiekt nie stoją w kolejce, a za pewien czas pójdzie ta pływalnia za cenę gruntu . Zapewne nie będzie on kosztował 8 mln zł . .
21. Dodane przez b, w dniu - 16-12-2020 17:54
najpierw sprzedają za grosze a teraz kupują za miliony......
22. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 16-12-2020 17:54
Drugą szanse powinien dostać od właścicieli a nie odkupywać ruinę i remontować. każdy by chciał tak coś otworzyć i niech miasto odkupi ruinę za kolosalne pieniądze. Właściciele basenu niech sobie robią z nim co chcą. lepiej wybudować jakiś Aquapark na obecne czasy a nie remontować .
23. Dodane przez Ja, w dniu - 16-12-2020 17:58
Po co miastu ta ruina. Niech obecni właściciele się martwią co z tym zrobić.
24. Dodane przez Raf, w dniu - 16-12-2020 18:20
Nie długo będzie to wspaniały obiekt do zwiedzania przez urbex. Zostawić ta ruinę i się w to nie pchać.
25. Dodane przez Pragmatyk, w dniu - 16-12-2020 18:37
Do milionów za remont trzeba doliczyć jeszcze miliony za podgrzewanie wody przez cwaniaków, właścicieli akwawitu. Bez tego pływalnia nie ma prawa bytu. I świstak monoplista siedzi i zawija w sreberka. Jak miasto podskoczy, nakręca zawór w wierzy destylacyjnej i będzie basen dla morsów. A co jak zlikwidują destylatornię, albo zwiną działalność, która ewidentnie uwiera właścicieli akwawitu? A może jest plan awaryjny, że radni będą podgrzewać cieplik w czajnikach bezprzewodowych? W Lesznie wszystko możliwie. Zdecydowanie lepszym ekonomicznie rozwiązaniem jest budowa nowego basenu z salą sportową. W nowoczesnych technologiach, zgodnie z współczesnymi standardami, zasilanego ciepłem z miejskiego, w pełni kontrolowalnego i w sumie mało awaryjnego MPC-u!
26. Dodane przez Demokrata, w dniu - 16-12-2020 18:42
Wiem ze demokracja, ze to wybór mieszkańców itd. Ale pare Leonem z miasta czyt. Rada miasta decyduje o tym co kupic co nie za nasze podatki...powinno to wyglądać trochę inaczej...tak mi się skromnie wydaje. Kurczę przecież w tej radzie NIKT się nie zna na inwestowaniu, remontach i prowadzeniu biznesu#
27. Dodane przez Obserwator, w dniu - 16-12-2020 19:16
Pieniądze podatników a okazuje się że ze wspólnych spotkań nic nie wynika .Wygląda na to że każda strona inaczej to rozumie. Albo rozumie jak chce zrozumieć. Naprawdę nie róbcie sobie wstydu i dobrze by było podać do wiadomości czy mówimy o całym obiekcie wraz z hotelem czy tylko pływalni?
28. Dodane przez Do 26, w dniu - 16-12-2020 19:19
No właśnie, w takich sytuacjach widać kogo obywtele tego miasta wybierają na seoicch przedstawiciei.
29. Dodane przez max, w dniu - 16-12-2020 19:36
Akwawit (zakład,pływalnia i hotel) zostały sprzedane Guzowatemu za sześcioletnie zyski firmy z płatnością rozłożoną na 6 lat. Oznacza to, że *inwestor* nie zapłacił nawet złotówki z własnej kieszeni. Teraz za samą pływalnię w ruinie chcą milionów. To się nazywa biznes. Kupno tego badziewia to będzie jeden z większych przekrętów !!!
30. Dodane przez Misiek, w dniu - 16-12-2020 19:37
Reanimowane trupa, a państwo G. pozbędą się problemu. Jak dla mnie to tylko nowy obiekt wielkości takiej jak ma basen w Kościanie czy Gostyniu ale nowy
31. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 16-12-2020 19:55
Szanowni komentarzy przecież ten basen ma około 30 lat. Idąc waszym tokiem rozumowania powinno się z równać z ziemią i posiać trawę przynajmniej 80 %naszego Leszna. Prawie WSZYSCY zabierający tu głos nie mają zielonego pojęcia budowlach. Przepraszam jeśli kogoś tym wpisem uraziłem.
32. Dodane przez do 30, w dniu - 16-12-2020 20:05
Zależy za ile kupią akwawit.To jest duży kompleks,największy w regionie,a swego czasu był największy w Polsce.Na remont miasto z pewnością dostanie dofinansowanie,bo jest szansa.Po gruntownym remoncie posłuży na wiele lat.Budowa nowego też wyjdzie wiele milionów, a będą to małe baseniki jak Kościan, Góra. Mieszkańcy Leszna obecnie jeżdżą na Termy do Poznania,bo na małe baseniki do Kościana, Góry nie ma sensu.Lepiej dołożyć 30 minut i S5 do Poznania,tym bardziej,że nie jeździ się na basen codziennie,
33. Dodane przez Janek, w dniu - 16-12-2020 20:06
Miną długie lata nim tam popływamy, oj długie, skąd kasa na remont? Dla mnie to niezrozumiała decyzja.
34. Dodane przez HAnka, w dniu - 16-12-2020 20:08
Obskurne miejsce...30-letni grzyb! Energochłonne, brzydkie, nierentowne, nie rokujące!
35. Dodane przez do kom 30, w dniu - 16-12-2020 20:08
Akwawit został wybudowany w 1993,a większość miast ma baseny z lat 80 tych i funkcjonują. Po gruntownym remoncie będzie cieszył oko i wielu będzie zazdrościć takiego kompleksu !
36. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 16-12-2020 20:24
Pływalnię odkupić z całym hotelem i przyległościami ale za cenę wartości gruntu (hotel oddzielnie wycenić ale musi być w tym kompleksie). Utylizacja "rupieci" po ewentualnym remontowaniu przekroczy kilkukrotnie wartość tego co tam zostanie. Jak sprzedającemu to nie odpowiada to niech się z tym problemem "buja" na własny rachunek a miasto może nakazać modernizację do takiego stanu by nie szpeciło i nie psuło wizerunku naszego pięknego miasta. Zmuszenie WŁAŚCICIELA do schludnego utrzymania posesji jest w gestii MIASTA.
37. Dodane przez do 35, w dniu - 16-12-2020 20:25
Jaka to " większość miast ma baseny z lat 80-tych"? Ile jest tych miast i w jakich latach wybudowano te baseny? Z jakich żródeł ta łże propaganda???? DOWODY!!!!Ilu będzie zazdrościć???? DOWODY!!! Nie propaganda.
38. Dodane przez Do 35, w dniu - 16-12-2020 20:35
Kto niby ma zazdrościć? Wrocław? Poznań? Kościan, Gostyń, Góra mają nowe obiekty. Wyjdź czasami z domu, bo się tobie kalendarz popsuł.
39. Dodane przez do 38, w dniu - 16-12-2020 20:49
Po Twoim czuwaniu tu od lat 24 h Ty nigdy nie wychodzisz.Chory na zasiłku? Nie porównuj obiektów Poznania,Wrocławia do baseniku w Kościanie, Górze.Gostyniu.W Niemczech funkcjonują baseny wybudowane w latach 80 tych,do dzisiaj.W Lesznie po gruntownym remoncie, akwawit 1993,mamy duży kompleks,największy w regionie.
40. Dodane przez do kom. 5 i 9, w dniu - 16-12-2020 20:52
Nie bójcie się. Włodarze dokładnie znają ofertę. Prawdopodobnie rozgrywają tylko negocjacje za pośrednictwem mediów, próbując coś jeszcze ugrać. A Pani Prezes zapewne też wie, że takie plotki należy szybko zdementować. To gra medialna przed finałem rozmów, a nie brak wiedzy.
41. Dodane przez Do 35, w dniu - 16-12-2020 20:56
Niby czego zazdrościć nam będą? Przecież nim Akwawit będzie wyremontowany minie kilka lat! Pieniędzy nie ma a ty nam tu jakąś propagandę o zazdrości wciskasz. Jeśli nie wiesz to ci wyjaśnie, będzie kupiony potem wniosek o pieniądze na remont a to potrwa kilka miesięcy. Potem projekt remontu to potrwa kilka miesięcy. Potem ogłoszenie przetargu. Następnie wybór tego który wykona remont. Czas na odwołanie. Dopiero wtedy remont. Do tego czasu stan obiektu jeszcze się pogorszy. Remont też nie potrwa kilka tygodni a potrwa zapewne rok. Wiec realnie otwarcie Akwawitu to około 2025 roku. Więc czego niby nam ktoś czegoś zazdrościć?
42. Dodane przez lp, w dniu - 16-12-2020 21:12
ile razy będzie odgrzewany temat: akwawit - pływalnia? przecież to jest ruina i tyle.
43. Dodane przez Ola, w dniu - 16-12-2020 21:14
Borowiak urządzi tam "Nowy Ratusz".
44. Dodane przez Do 38, w dniu - 16-12-2020 21:28
W tej chwili to nam nie zazdroszczą a śmieją się z Leszna wszyscy że wcale nie mamy pływalni i długo się to jeszcze nie zmieni.
45. Dodane przez Yhym, w dniu - 16-12-2020 21:29
Dział propagandy (kom 35 i 32) już nadaje.
46. Dodane przez do kom. 11, w dniu - 16-12-2020 21:33
Ta pływalnia już nie będzie rozsławiała Leszna dalej niż poza najbliższą okolicą. Nie liczmy na to. Wtedy był to pierwszy taki obiekt w Polsce. Od tego czasu pobudowano wiele innych, atrakcyjniejszych pływalni. Teraz żeby podobnie zaistnieć w Polsce, trzeba by zbudować coś ciekawszego niż Suntago Park of Poland. A to oczywiście fikcja. Nie żyjmy więc przeszłością, tylko skupmy się na nauce pływania i na prostych formach relaksu kierowanych do osób z Leszna i z najbliższej okolicy.
47. Dodane przez do kom. 31, w dniu - 16-12-2020 21:40
Panie Grzegorzu, Jakie 80% obiektów w mieście ma Pan na myśli? Należy porównywać obiekty porównywalne. A takich ścian i dachów z blachy i o dużej powierzchni okien nie ma w Lesznie zbyt wiele. Nie wspominając już o przeznaczeniu i całym zapleczu technicznym, które jest jeden poziom pod basenami. Ja tak na szybko kojarzę tylko ściany na PWSZ, które niemal w całości zastąpiono nowymi, basen przy SP7 i Szpital, który też czeka na kapitalny remont ścian.
48. Dodane przez do 46, w dniu - 16-12-2020 21:46
Dawniej Akwawit był Dumą Leszna i kraju.Teraz chodzi o to,aby to wyremontować i przywrócić blask.Są spore szanse na dotację. Po remoncie i tak będzie największym kompleksem w regionie,czytaj byłe woj.Leszczyńskie
reklama
49. Dodane przez Tak tylko, w dniu - 16-12-2020 21:47
Teraz wreszcie zrozumieliście PO co było ,, obalenie komuny,,? 
A no po to by dym...ć frajerów, robili. 
No i komuna, jaka była to była, ale na taką skalę kraść się nie dało, a nam, Polakom, tylko ryskich POgonić trzeba było, i tych co im byli wierni jak ,,sabaka,,
50. Dodane przez Yhym, w dniu - 16-12-2020 21:53
Ktoś fajny komentarz napisał pod innym artykułem że nie bez powodu na Elce pojawia się reklama zachęcająca mieszkańców Leszna do pracy w Poznaniu. To świadczy że inni dostrzegają że mieszkańcy tu nie mają lekkiego życia.
51. Dodane przez Cezary, w dniu - 16-12-2020 21:56
O czym Wy tu w ogóle piszecie, o czymś czego nie ma i bardzo długo nie będzie. Nawet jeśli wyremontowany zostanie to minie minimum 5 lat, inni w tym czasie pobudują jeszcze nowocześniejsze miejsca relaksu a my zostaniemy z reliktem początku lat 90tych który wciąż będzie się psuć i wciąż będzie stary.
52. Dodane przez ja, w dniu - 16-12-2020 21:56
DOGADAJCIE SIE CUDNE CHWILE TAM BYŁY DLA MNIE POSTARAJ SIE PANIE PREZYDENCIE
53. Dodane przez Do 50, w dniu - 16-12-2020 22:00
Bo w Lesznie żyje się bardzo ciężko, poza galerią nic tu nie ma.
54. Dodane przez do 46. Dodane przez do kom. 11,, w dniu - 16-12-2020 22:01
taki obiekt jak Suntago Park (odpowiednio mniejszy niż pomiędzy Warszawą a Łodzią) w Lesznie miałby sens dla obsługi Poznania i Wrocławia, jednak bardziej realny scenariusz dla Akwawitu: jak już miasto wyremontuje zostanie ponownie oddany Gudzowatym za darmo, bo przecież mamy kapitalizm a własność prywatna jest najlepsza :)
55. Dodane przez Hmmmm, w dniu - 16-12-2020 22:03
Wszyscy tacy mądrzy i na nieee ale jak za kilka lat wszystko skończy się dobrze i byłby ten basen to nie jeden z Was który był na nie pójdzie i będzie pływał  
Pozdro
56. Dodane przez do 50, w dniu - 16-12-2020 22:04
Nas się traktuje jak niewolników.
57. Dodane przez zenon, w dniu - 16-12-2020 22:09
Zburzyć ta ruine i wybudować wiekszy basen z lepszymi zjeżdżalniami albo cos podobnego do Poznania z jacuzzi na dworze.
58. Dodane przez ja cie, w dniu - 16-12-2020 22:15
Ta ruina za 8 baniek ... Za jedną i to z pocałowaniem ręki
59. Dodane przez Do 55, w dniu - 16-12-2020 22:15
No właśnie za parę lat...
60. Dodane przez Adam, w dniu - 16-12-2020 22:30
Prezydent Borowiak nawet nie wie za ile i jaka forma płatności Czy w ostatnim czasie nie za dużo niewiadomych .
61. Dodane przez do kom. 50, w dniu - 16-12-2020 23:02
Dziękuję :) Choć ze smutkiem trzeba przyznać, że wśród porównywalnych miast Wielkopolski, w Lesznie są najniższe wynagrodzenia. W Poznaniu też o tym wiedzą, a że dojazd jest teraz szybki, to szukają ludzi u nas. Już kiedyś pisałem, że po zbudowaniu S5, ludzie będą mieli większe możliwości wyjeżdżania i szukania lepszych okazji poza miastem.
62. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 17-12-2020 05:36
Bywałem na dużo lepszych basenach wybudowanych w tamtym czasie (20-25 lat temu). Ktoś tam chyba wyciągnął wnioski z projektu naszego basenu. Obiekty są lepsze i zaprojektowane tak, by remont, rozbudowa miała sens. Tu są marne szanse na stworzenie czegoś, co choć trochę konkurowałoby z nowoczesnymi aquaparkami. Może przy większej działce i jakiejś rozbudowie coś by się udało, ale w tym obiekcie ? Ja tego nie widzę. Czasy się zmieniły, nie ma problemu z dojazdem do Poznania/Wrocławia i skorzystania z pięknych, nowoczesnych obiektów.
63. Dodane przez aaa, w dniu - 17-12-2020 07:14
I znowu nasz wlodaz popisuje niegospodarnoscia i oderwaniem od rzeczywistosci. Nigdy nie mial firmy, nawet nie pracowal w jakiejs firmie. Od zawsze na panstwowym ganuszku to mysli ze pieniadze z nieba leca. Przeciez wiadomo, ze baseny z natury sa nieoplacalne. Akwawit w szczegolnosci bo budynek jest za duzy. Powstal tylko dletego ze nie bylo co robic z cieplem technologicznym w procesie przetwarzania spirytusu. 
Kupno to wyrzucanie pieniedzy. No chyba ze marzy mu sie cos wielkiego jak CPK :-)
64. Dodane przez Jackowski, w dniu - 17-12-2020 07:44
Wiem , wiem - lepiej być młodym, zdrowym i bogatym niż starym chorym i biednym ale chyba mało kto zdaje sobe sprawę, że jak nie będzie basenu na Akwawicie, to nie będzie żadnego nowego basenu już przez kolejne 20 lat, bo zawsze będzie coś ważniejszego do zrobienia . Z kryzysu po lockdownnie będziemy wychodzić przez długie lata, a nasze dzieci będą tylko na starych zdjęciach oglądać, co to takiego aquapark
65. Dodane przez Suedj, w dniu - 17-12-2020 08:17
Po co kupować lub budować basen dla grupki 200 osób które codziennie nie przyjdzie?Zróbcie internetowe głosowanie kto będzie chodził na basen i tymi danymi się sugerujcie albo klienci niech zakupią 5 letni karnet na basen co było by gwarancją że jak basen będzie to będzie mógł się utrzymać i wyjść na zero.A ja bym zrobił przetarg na wybudowanie basenu ale przez prywatnego inwestora który by prowadził ten interes dla siebie.
66. Dodane przez Fikip, w dniu - 17-12-2020 08:30
UML zawyżaja cenę żeby po negocjacjach chwalić się ile to utargowali.JPRD
67. Dodane przez Ksionze, w dniu - 17-12-2020 08:35
Nie Dajecie sibie sprawy z wielkosci napraw ludzie co wy gadacie w tym urzedzie ma tam ktos jakies normalne wyksztalcenie inzyniera a nie jakies awfy psychologie marketing i malo komu potrzebna resocjalizacja? 
 
1. Instalacja elektryczna jest cala donwiany nie spelnianobecnych norm, rury zawor sa przestarzale przeciez tyle razy to sie psulo, cala niecka basenowa przecieka, dach jest dziurawy jak ser francuski szyby kiepskiej jakosci, juz nie wspomne o malym parkingu 
 
 
Kosciol tam zbudujcie albo targowisko zrobcie
68. Dodane przez :), w dniu - 17-12-2020 09:02
Budować nową hale z basenem. Pozyskać dotację i gotowe. Taka wioska Wilkowice potrafi a my... Wstyd.
69. Dodane przez peterpan, w dniu - 17-12-2020 09:05
...nie umiecie wyremontować fabrycznej, budżet się nie spina, podwyższacie podatki... i chcecie kupić podupadły kompleks basenowy? 
niedawno kupiliście wodę w Zaborowie i oprócz wizualizacji....nic 
W dobie Covid można tylko pogratulować" tęgich umysłów" 
ale obawiam się ,że gdybyście mieli prowadzić warzywniak to bankructwo przy pierwszym rozliczeniu miesięcznym. 
ale przecież z waszych to nie idzie
70. Dodane przez Ja, w dniu - 17-12-2020 09:07
NIE KUPOWAC RUINY,
71. Dodane przez 13, w dniu - 17-12-2020 09:18
Po co basen? Klimat się ociepla- od wiosny do jesieni jest jezioro w Boszkowie. W dobie pandemii- kąpiel na powietrzu, dystans można zachować lepiej niż na basenie; nie generuje kosztów, pracownicy nie potrzebują postojowego...
72. Dodane przez popieram 65, w dniu - 17-12-2020 09:25
Albo tak, jak pisze 65.
73. Dodane przez odn 64, w dniu - 17-12-2020 09:31
Kto powiedział, że nie może być nic nowego? Wystarczy przestać szastać pieniędzmi dla znajomych królika. Znów szantaż, jak nie to, to nic? Inne miasta dalej budują i inwestują. Ostrów Wielkopolski po wybudowaniu wielu obiektów dla mieszkańców (na pierwszy ogień poszła imponująca rozbudowa odkrytych basenów kąpielowych) teraz buduje halę widowiskowo-sportową.
reklama
74. Dodane przez xyz, w dniu - 17-12-2020 09:33
Ja chodzić nie będę, bo nie podobało mi się liczenie pobytu: płaciłam o wiele więcej, niż planowałam wydać a trzymałam reżim. Jakoś na siódemce (SP7) płacę tak, jak planuję wydać.
75. Dodane przez Pablo, w dniu - 17-12-2020 09:40
Leszno słynie z trzech rzeczy w które warto i trzeba inwestować. Żużel , Szybowce oraz Akwawit. może nie za wszelką cenę, ale z głową.
76. Dodane przez do kom. 65, w dniu - 17-12-2020 09:53
Grunt to błysnąć i pokazać się z tej bardziej januszowej strony. Kto miałby zrobić taki przetarg? Akwawit wystawił tą nieruchomość na sprzedaż i nie było chętnych. Miasto nie może, bo nie jest właścicielem obiektu. Gdyby był chętny prywatny inwestor, to bez przetargu by się zgłosił.
77. Dodane przez do kom. 63, w dniu - 17-12-2020 09:56
Pracował pewien czas w prywatnej firmie, w nieruchomościach.
78. Dodane przez aniołki, w dniu - 17-12-2020 10:15
Drogie Aniołki, 
Nie liczcie że miasto szarpnie się na budowę nowego basenu- takiej kasy nie ma i nie będzie. Chyba że jakaś kasa z Unii (tej Europejskiej nie tej żużlowej na którą trzeba tylko dopłacać) wpłynie. 
Póki co jedyne realne rozwiązanie to zakup Akwawitu, remont i sprawa pływalni ogarnięta. 
A dlaczego Prezydent mówi o 8 dużych bańkach a właściciel o innej kwocie? Kupi za pół ceny a potem ogłosi swój wielki sukces negocjacyjny- brawo Ty
79. Dodane przez do 62, w dniu - 17-12-2020 10:28
Nie mogłeś być na lepszych basenach w tamtym czasie bo Leszczynski był najlepszy i największy w Polsce do 1997-1998 .Chyba,że byłeś za granicą na basenie. Do 67 parking jest przy Akwawicie w zupełności wystarczający, a po gruntownym remoncie, basen,będzie służył wiele lat i będzie największym obiektem w całym regionie,
80. Dodane przez yhym, w dniu - 17-12-2020 10:38
Propaganda miasta znów działa (kom 79)
81. Dodane przez Adek, w dniu - 17-12-2020 10:41
Kupić ruinę która będzie stała bo nie ma kasy na remont. To jest dopiero absurd.
82. Dodane przez Piszę jak jest, w dniu - 17-12-2020 11:32
Pływalnię akwawit opłaciłoby się kupić, ale w cenie gruntu. Przecież jedynym niewymagającym remontu elementem na tym obiekcie, jest echo w niecce basenowej! Taniej byłoby zburzyć wszystko i postawić na nowo! I wogule nie rozumiem, dlaczego spędza się radnych do oglądania obiektu. Jakie oni maja kompetencje aby móc obiektywnie ocenić stan nieruchomości? Oni jedynie kolor płytek są w stanie percypować. Oceny powinna dokonać komisja niezależnych specjalistów inżynierii budownictwa. Najlepiej w zimie, po napełnieniu niecki i pełnym uruchomieniu infrastruktury. Jak narazie transakcja przypomina zakup auta wycenionego na 8 milionów jedynie na podstawie zdjęcia z internetu.
83. Dodane przez do kom. 80, w dniu - 17-12-2020 11:57
Wiemy, wiemy, co jakiś czas wynurza się i fajnie, że delikatne zaznaczanie, jak w kom. 80. Wszyscy też wiemy, że nie wolno karmić i nie karmimy ale wiemy.
84. Dodane przez do 83, w dniu - 17-12-2020 12:11
Nie znacie historii tego kompleksu.Powstał w 1993 i przez pierwsze 5 lat był największy w Polsce.To tu przyjeżdżali i na basen i do hotelu znani politycy,aktorzy,muzycy.Nawet jest kilka pamiątkowych zdjęć. Większość z Was małolaty jeszcze wtedy nie było na świecie. SMARKACZE
85. Dodane przez Artur Wojdat, w dniu - 17-12-2020 12:56
do . 84 - Jakie to ma znaczenie Ty stary...jestem po 40tce i dobrze pamiętam moment powstania pływalni Akwawit, te bąbelki, zjeżdżalnie itp. było ok, ale to minęło, przeminęło, a ten budynek to nie jest katedra. Porzuciłbym zainteresowanie Akawitem co do kupna, może raczej Partnetrstwo publiczno-prywatne ? skoro nie ma na tym biznesu to nie wchodźmy w to z sentymentu . To jest tylko stara pływalnia, bez jakiegoś sząłu w kontekście konstrukcji budynku itp. i w dodatku nieopłacalny biznes i zaniedbany. Jeśli miasto wyda na to kasę to ja się stąd wyprowadzam, i stwierdzę,że już zupełnie nie rozumiem obecnych lokalnych rządów. Zaprojektujcie kolejną szkołę z basenem, albo zrobuujcie te na Henrykowie, tam jest ziemia przestrzeń a nie łatać dziury za grube miliony.
86. Dodane przez c.d. A.Wojdat, w dniu - 17-12-2020 13:28
Jednej rzeczy, której włodarze miasta nie potrafią zrozumieć to rosnące koszty utrzymania, rozumiem,że z początkiem kadencji i na koniec będzie ważne ile się zrobiło, ile się pozyskało środków , ilośc inwestycji, ile sie ugrało na tych inwestycjach, działaniach, znajomościach itp. to musi się kręcić w odpowiednim tempie i z odpowiednim rozmachem. Ale nie kupujcie starego autobusu do remontu, by wozić nim dzieci do szoły. Prosze się opamiętać. Taj jak wyżej szkoła przy henrykowskije do rozbudowy, obok zbiornik Zaborowo z elementami, rozrywki, spacerów, wody,plaży itp. a w Akwawice ewentualnie jkaieś sale konferencyjne lub siłownie itp.
87. Dodane przez Jestem zdania..., w dniu - 17-12-2020 13:41
Jestem podobnego zdania, to całkowicie bez sensu kupować ta pływalnię. Po kupnie jej będziemy latami szukać pieniędzy na remonty i uruchomienie o ile w ogóle ja uruchomimy. Co gorsza w tym czasie gdy będziemy szukać funduszy to ona dalej będzie popadać w ruinę.ja już dawno nie rozumiem obecnych władz jeśli chodzi o inwestycje. Powinni robić coś coś mieszkańcom będzie służyło a tego o tym zakupie powiedzieć nie można.
88. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 17-12-2020 14:13
Mam nadzieje ze ta Pani, jako pelnomocnik ludzi ktorzy doprowadzili do takiego stanu, tak szybko nie pozbędzie się problemu.
89. Dodane przez pływak, w dniu - 17-12-2020 14:59
Do tej ruiny i takiego stanu w jakim jest teraz nasz Leszczyński basen Akwawit doprowadziła rodzinka Gudzowaty. Przez lata po przejęciu tego obiektu nic nie inwestowali w ten obiekt.
90. Dodane przez Bruno, w dniu - 17-12-2020 20:12
Nie stękajcie na Prezydenta. Borowiaka Z tej pływalni można zrobić prawdziwą perełkę.KONSTRUKCJA ORAZ TECHNOLOGIA WYKONANIA JEST NA BARDZO WYSOKIM POZIOMIE
91. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 17-12-2020 21:22
To Jest ruina która wymaga remontu .A biznes taki do którego trzeba dołożyć co roku .W dobie pandemii zresztą już wcześniej. Obiekt przynoszący straty .Technologia przestarzała. Obiekt ten budowano szybko tanio .Jest tam więcej urzadzen do wyrzucenia niz komuś się wydaje chyba że chce zrobić z tego skansen .Obiekt ma długi wobec różnych wierzycieli .Co już powinno dac do myślenia. Pamiętamy czasy zakupu przez obecną właścicielkę.Byly to inne czasy zakład spirytusu prężnie działał co miało wpływ na koszty.Problem ma p.Guzowata co z tym zrobić. Dlatego Panie Prezydencie Radni macie pole do popisu żeby zbić cenę. A może zmienicie plan zagospodarowania i obiekt bez problemu będzie działał.  
Trzeba trochę pomyśleć. Nie ma innego nabywcy na to chyba że poprosicie Rydzyka .
92. Dodane przez do 90 Bruno, w dniu - 17-12-2020 21:37
Zgadzam się z tym, że konstrukcja i technologia wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - ale jest to poziom z ubiegłego stulecia, jak np. basen odkryty, dworzec PKP itd...
93. Dodane przez Księgowa, w dniu - 17-12-2020 21:48
Szukasz kosztów.  
KUP AKWAWIT  
Gwarantuje że starczy na 500lat . 
Księgowa
94. Dodane przez Lech, w dniu - 17-12-2020 22:20
Najwięcej za to można dać 1 milion. Trzeba się targować, bo jak miasto nie kupi tego to nikt inny nie będzie tego chciał. A właściciel będzie chciał to jak najszybciej sprzedać by nie płacić podatku. Leszno rozdaje karty. Nie przepłacajcie za publiczne pieniądze. I jeszcze przed kupnem pływalni tym podpisać długoterminową umowę z Polmosem na ogrzewanie basenu na korzystnych warunkach, bo Polmos podniesie opłatę i basen będzie przynosił straty.
95. Dodane przez Do 94, w dniu - 17-12-2020 23:20
Proszę Pana każdy basen przynosi straty .Polmos ma ogrzać ten basen ?dobre .Czy naprawdę nikt nie wie że to był produkt uboczny (ogrzewanie ) przy produkcji spirytusu .Teraz nikt takiej umowy już nie podpisze .A produkcja może starczy na 6dni ogrzewania basenu w ciągu miesiąca. To nie są dawne czasy co do reszty zgadzam się z Panem .Wlasciciel ma długi które rosną z każdym dniem .Tak jak ktoś tu już napisał że powoli zajmie się tym Urbex .
96. Dodane przez Do Komentarza nr 95, w dniu - 18-12-2020 12:30
Drogi Panie - z Pana wpisu wynika że nie zna Pan tematu -na który zabiera Pan ten graficzny głos. Otóz Fabryka Spirytusu dzis o nazwie HGBS -S.A. pracuje w ruchu ciagłym juz od 20.X.br. i bedziemy tak dalej pracowac -układajac nasze plany produkcji (praca nie na max. mocy ) -aby co najmniej "przejechac" zime -ogrzewajac przez cały ten okres obiekty CKiR (dzis to budynek administracyjny Pływalni, budynek Hotelu "AKWAWIT" przestrzen pod opończa Krytych Kortow Tenisowych a takze buynek zaplecza w/w Kortow.. Pływalnia jako taka -nie zgłasza nam potrzeb grzewczych dla celow grzania wody basenowej .Niemniej nadmiar ciepła w wodzie dla rektyfikowania spirytusu jest nadal nadmierny i wypuszczamy je w chmury na chłodni wiezowej -prosze spojrzec na chmury oparów nad chłodnia ..Oceniajac transakcje sprzedazy ,łatwo jest zauważyć że sam grunt przynalezny do obiektu Pływalni jest duzo wiecej wart niz dzisiejsza cena transakcyjna -ale wtedy m. Leszno jeszcze przez długie lata nie bedzie stac na wybudowanie nowej a sam prezydent miasta za owe"upodlenie "(braku kąpieli i usług leczniczo-rehabilitacyjnych - na miejscu )jego mieszkańcow -moze nie wygrac kolejnych wyborow . Serdecznosci dla Czytajacych. ( J. N. -gł technolog).
97. Dodane przez Jan, w dniu - 18-12-2020 20:02
Do kom.96 Borowiak niezależnie od zakupu czy też nie pływalni i tak nie wygra wyborów. Mieszkańcy którzy głosowali na niego już nie dadzą się nabrać zresztą większość ma dość jego rządów A czasami się nawet wstydzą że mają takiego prezydenta.
98. Dodane przez Do 96, w dniu - 18-12-2020 21:19
Urodzony optymista. Tak trzymać faktycznie długo pracujecie 2 msc. i takie plany na przyszłość. Plany możecie sobie układać a co z nich będzie zobaczymy za parę lat .Co do ceny jeżeli jest taka atrakcyjna to proponuje to kupic .Może koszty potrzebne .Obiekt ten zapewne przyniesie ich dużo. Co do Prezydenta proszę się nie martwić. Nie sądzę że kupno tej studni bez dna przyniesie mu wygraną w wyborach .Raczej odwrotny skutek . 
LESZNO POTRZEBUJE NOWEJ Pływalni.!!! 
Inwestycji NOWYCH . 
To nie jest Ratusz !!! który jest zabytkiem i trzeba przyznac że Prezydent sie postarał.  
Pieniądze są Podatników i jeżeli mają byc dobrze zagospodarowane nie mogą być marnotrawione na zakup obiektu bez przyszłości. Panowie Radni jak myślicie czy warto inwestować pieniądze w stary samochód zaznaczam nie zabytek . 
Czy może lepiej kupić Nowy ? Panie Prezydencie Nowy Basen !!!
99. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 19-12-2020 23:21
Super mamy prężnie działająca fabrykę spirytusu .Od dwóch miesięcy. I jaki optymista z tego Pana .I specjalista od nieruchomosci ogrzewania .Super .Proponuję zrobić interes z Sąsiadka z za plotu i po problemie .Dlaczego my podatnicy mamy płacić z ten stary obiekt .Właściciele niech najpierw rozlicza się ze zobowiązań wobec ludzi których naciagneli .
100. Dodane przez Do "97"-m-ki, w dniu - 20-12-2020 01:08
Drogi Komentatorze z " 97"-nic nie zrozumiałes w tych pandemicznych czasach !? Otóż Agencja Własnosci Rolnej Skarbu Panstwa (czy nawet Wspomagania Rolnictwa ) zwana KOWRI-nie przekazała na Wniosek UM L-na terenu na polach Antoninskich -poniewaz nie mogła tego uczynić w trybie "ad hoc" .Otoz pola te sa obsiane roslinnoscia doswiadczalna gdzie cykl wegetacji trwa 7 lat -za wczesniejsze tzw. odrolnienie -trzeba SHR ANTONINY -zaplacic odszkodowanie -a to podrozy b. znacznie tzw. Nowa Plywalnie -ktorej w najblizszej 10 latce nie bedzie (panuje pandemia z nieokreslonym terminem jej zakonczenia a tym samym podatki lokalne tudziez z PIT nie naplywaja tak jak przewidywano !!! Na dodatek Leszno zagłosowało w ostatnich wyborach na przegranego "prezydenta Trzaskowskiego" i nie moze teraz liczyc na srodki z budzetu centralnego -a tym bardziej na takie frywolne obiekty . To nie jest trudne aby zrozumieć obecną mizerię finansowa m. Leszna. Ja przynajmniej nie ZAMIERZAM JEZDZIC DO GORSZYCH i MNIEJSZYCH AQUAPARKÓW BEZ ODNOWY BIOLOGICZNEJ -niz Centrum Rekreacji i Odnowy Biologicznej "AKWAWIT" -ktora mamy tu i teraz . (J.arosław. -wyborca samorzadowy z Leszna )..Pozdrawiam
101. Dodane przez Do 100, w dniu - 20-12-2020 11:58
Niech się Pan nie martwi grunt na Nowa Pływalnie będzie. Nie ma znaczenia tu też głosowanie na Prezydenta .Widzę że nawet Wie Pan jaka jest sytuacja finansowa Leszna .Zapewniam Pana ze kupno Akwawitu starego obiektu .Gdzie utylizacja sprzętu remont itp.nie przyniesie więcej kasy tylko przyniesie ogromne straty .To jest studnia bez dna .O jakiej Pan mówi odnowie biologicznej to wszystko dawno już nie powinno działać i zostac zamknięte. Obecne problemy tej firmy wszyscy znają długi wobec wierzycieli .Przez ostatnie trzy lata obiekt ten jest źle zarządzany. Popadł w
102. Dodane przez Obserwator, w dniu - 20-12-2020 13:00
Ktoś tu liczy że miasto to kupi .Jedyny klient na obiekt Urbexu . 
Proszę tylko nie za pieniadze podatników!!! 
Dość wydawania są wazniejsze potrzeby jak już to Nowy obiekt .Niech właściciele spłaca długi!!!za chwilę zabierze to komornik cena będzie lepsza .
103. Dodane przez Kowalski, w dniu - 27-12-2020 20:17
Gdzie pieniądze pracowników i innych wierzycieli?  
Obiekt źle zarządzany przez tą panią.  
PIP prosimy ponownie do Nas przyjść.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę pomieszczeni... Leszno 20
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj