Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Problem z biletami MZK

Konsekwencje zmian taryfy

Problem z biletami MZK

14.01.2021. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
W kioskach Ruchu w Lesznie nie ma nowych biletów komunikacji miejskiej, a stare bilety nie są już ważne – powiedziała nam słuchaczka audycji „Temat dla reportera”. Dyrektor MZK odpowiedział, że problem z Ruchem udało się rozwiązać właśnie dzięki naszej audycji. Wyjaśniał też kwestię biletów sprzed zmiany taryfy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zmiana taryf MZK weszła w życie z początkiem tego roku. Podobnie jak przy poprzednich podwyżkach okazało się, że są mieszkańcy z „zapasami” starych biletów, które nie są już ważne. W dodatku nie wszędzie można kupić nowe. Poinformowała nas o tym słuchaczka audycji „Temat dla reportera”. - W kioskach Ruchu nie ma biletów - powiedziała - w dodatku gdy próbowałam przejechać na
dwa bilety ulgowe po starej cenie 1,35 PLN, czyli w sumie za 2,70 PLN dowiedziałam się, że nie mogę tego zrobić.

O wyjaśnienia poprosiliśmy dyrektora MZK Jacka Domagałę. - Zmianę taryfy uchwalono w październiku, więc nasi pasażerowie mieli dwa miesiące ta zużycie zakupionych biletów - powiedział - zresztą z analizy serii i numerów wykorzystywanych biletów wynika, że niektórzy mają zapasy jeszcze z 2015 roku. Dyrektor zapewnił, że jeśli ktoś posiada większą ilość niewykorzystanych biletów, może je zwrócić w punkcie, gdzie zostały kupione - warunkiem jest jednak posiadanie paragonu. - Jeśli chodzi o kwestię jazdy na dwa bilety ulgowe zamiast jednego normalnego, sprawę tę reguluje taryfa, która jest uchwałą Rady Miejskiej, czyli prawem miejscowym; zapisano w niej że takie praktyki nie są dopuszczalne, podobnie jak przejazd dwóch osób z prawem do biletów ulgowych na jeden bilet normalny - powiedział Jacek Domagała - obowiązuje po prostu zasada „jedna osoba, jeden bilet”. Zapytaliśmy także o dostępność biletów w punktach sprzedaży detalicznej. Dyrektor przyznał, że zakład miał problem z dystrybucją przez kioski Ruchu. -Ruch kupował bilety przez swoją centralę, nie mogliśmy się doprosić, żeby je od nas odebrali - powiedział - po dzisiejszej audycji „Temat dla reportera” w Radiu Elka udało się nam z nimi skontaktować i bilety sią już dostarczane do kiosków.

Dyrektor MZK przypomina też o innych możliwościach zakupu biletów: w biletomatach w autobusach, przez aplikacje mobilne oraz przez Leszczyńską Kartę Miejską, którą można zasilić tak, żeby wystarczyło na większą liczbę przejazdów.

 
Komentarze (37)
1. Dodane przez Miś z okienka, w dniu - 14-01-2021 14:10
Leszczyńską Kartę Miejską, którą można zasilić tak, żeby wystarczyło na większą liczbę przejazdów. a później będą nieważne
2. Dodane przez Bzdura, w dniu - 14-01-2021 14:25
A co ten Pan Dyrektor opowiada ? Czy nie pamięta ,ze sprawa podwyżek była przez długi czas niewiadomą . Zapowiadaną i odwoływaną .Dlatego nic nie wiem o tym by każdy musiał przez 2 miesiące czatować w mediach i dodatkowo jezdzić MZK,by zużyć stare bilety . Od tego są biletomaty by zużyć stare bilety i dokupić brakującą kwotę do nowej taryfy czyli odpowiednio 50 lub 25 groszy . Gdzie Pan żyje ? Na księżycu czy w Białorusi ?
3. Dodane przez Adam, w dniu - 14-01-2021 14:56
Kolejna paranoja w tym mieście. Jedna osoba nie może jechać za dwa bilety ulgowe w miejsce jednego normalnego !!! Chyba ważniejsza jest wartość tych biletów niż ich ilość. To jest jawne wyłudzanie kasy od ludzi. Podnoszą ceny a stare bilety już nie są ważne, ale kasa do firmy wpłynęła.
4. Dodane przez ja, w dniu - 14-01-2021 14:59
Nie twórzmy problemów tam, gdzie ich nie ma. W ilu miejscach słuchacz szukał biletów? Bilety można kupić w biletomacie. Za chwilę powiedzą nam tak, jak z kinem: biletów papierowych nie będzie! Już pod jedynką odezwał się dowcipny misiu, zwolennik elektronicznego zniewolenia. Chcę bilety papierowe i bilety w biletomacie. Mam prawo do wykluczenia cyfrowego.
5. Dodane przez ., w dniu - 14-01-2021 15:05
Nigdzie nie ma tak, że można wykorzystać stare bilety. O tym, że będzie podwyżka było wiadomo chyba od wiosny zeszłego roku. Trzeba interesować się życiem miasta, czytać elkę i inne lokalne portale. Ludzie jednak chcą, żeby traktować ich jak dzieci. Nie dziwi też, że dwa bilety ulgowe to nie jest jeden bilet normalny. Każdy powinien mieć swój, jeden bilet.
6. Dodane przez wybory, w dniu - 14-01-2021 15:08
Nic dziwnego potem, że w wyborach głosują, jak głosują.
reklama
7. Dodane przez DarekJarekMarekCzarek, w dniu - 14-01-2021 15:44
I jak zwykle kolejny senior/seniorka którym nic w życiu nie pasuje... kupił Pani w PRLu zapas biletów na 100lat i teraz pretensje...
8. Dodane przez ada, w dniu - 14-01-2021 16:45
Autobusami jeżdżą przeważnie seniorzy, nie radzą sobie przy zakupu biletu przez aplikację mobilną oraz przez Leszczyńską Kartę Miejską. Pan Dyrektor powinien się nad tym zastanowić. Dlatego moi sąsiedzi gdzie tylko jadą jeżdżą taxi, aby nie mieć problemu.
9. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 14-01-2021 17:15
Jeżeli na bilecie niema określonego terminu ważności -bilet jest cały czas ważny. Przewożnik dawno te pieniądze wykorzystał. Tylko przejazd nie został wykorzystany.
10. Dodane przez Do komentarza nr 9, w dniu - 14-01-2021 17:52
Patrz  
Regulamin Przewozu paragraf 1 ustęp 4 Do przejazdu autobusami upoważniają wyłącznie aktualne bilety operatora, których stosowanie wynika z taryfy opłat.
11. Dodane przez JoAnna, w dniu - 14-01-2021 18:07
"Dyrektor zapewnił, że jeśli ktoś posiada większą ilość niewykorzystanych biletów, może je zwrócić w punkcie, gdzie zostały kupione - warunkiem jest jednak posiadanie paragonu." 
 
Naturalnie, przecież każdy w domu trzyma stare paragony, zwłaszcza za bilety autobusowe :-), :-), :-). Jeśli nie trzyma w domu to warto zwrócić się do swojej prywatnej księgowej, może ona na pewno zaksięgowała to jeszcze gdzieś ma. 
 
Żartowniś z tego Dyrektora, ale podwyżki nie są już żartem a stały się faktem. 
 
Mam zapytanie, czy Dyrektor tej instytucji jeździ czasami autobusami miejskimi np. do pracy, czy zdąża na czas do pracy, z iloma przesiadkami trwa droga do pracy oraz ile trwa taka przejażdżka krajobrazowa po Lesznie??? To jest pytanie retoryczne.
12. Dodane przez do 5, w dniu - 14-01-2021 18:29
O podwyżce nie było wiadomo jeszcze na początku grudnia.rada maista sama nie wiedziała co zrobić.Ty zapewne juz wiedziałeś bo zapewne jestes wszystkowiedzący.gdybys się interesował to byś o tym wiedział a nie wypisywał tu głupoty.Szkoda tylko ,że nie podpisałeś sie pod tym co napisałeś.Sąsiedzi mieliby ładny ubaw. Swoja drogą ppzry tak krótkim okresie wprowadzanych zmian można było wprowadzić okres przejściowy i ten miesiąc czy dwa honorowac stare bilety z dopłatą. Tylko trzeba być człowiekiem by to zrozumieć a nie robotem nastawionym jedynie na przypływ kasy.
13. Dodane przez Marek, w dniu - 14-01-2021 18:53
W mPayu są jeszcze stare bilety. Na szczęście nie można ich kupić, pojawia się odpowiedni komunikat. Kompletnie się na tym nie znam, ale czy nie można by tych starych biletów usunąć? I nie można by ich jakoś poprzestawiać, tak by łatwiej było znaleźć odpowiedni bilet? Chodzi mi o to, żeby: 
1) usunąć zakładkę "Lipno", bo do Lipna autobusy nie dojeżdżają 
2) dodać bilety gminne do wszystkich zakładek (prócz Leszna) 
Myślę, że tak byłoby prościej znaleźć odpowiedni bilet.
14. Dodane przez do komentarza nr 10, w dniu - 14-01-2021 20:07
A kogo obchodzą bilety jakiegoś kinooperatora?
15. Dodane przez koszty dojazdu, w dniu - 14-01-2021 20:10
Żeby codziennie dojeżdżać do pracy, potrzeba dziennie 7,20 zł. Czasem nie pasuje, żeby skorzystać z biletu miesięcznego na jedną linię. Dojeżdżanie do pracy komunikacją miejską jest zbyt drogie. Może zakłady pracy mogłyby finansować choć część kosztów dojazdów pracowników, np. w ramach zakładowego funduszu socjalnego.
16. Dodane przez nie korzystam, w dniu - 14-01-2021 21:04
Czy tylko ja mam takie wrażenie, ze kolejne pomysły pana Dyrektora, to kolejne problemy? Nie korzystam z komunikacji miejskiej, ale uwazam, ze w miescie wielkości Leszna powinna ona byc. Powinna jednak byc to komunikacja sprawna, tania (może nawet darmowa, dopiero w duzych miastach powinna byc płatna), przyjazana dla ludzi. Przegladam czasami ten portal i widze , ze co kilka miesiecy kolejny pomysł pana Dyrektora generuje kolejne problemy. Tak było np. z karta miejską, ktos jeszcze pamieta do czego miała słuzyc poza MZK ? i dlaczego miala byc taka super dla emerytów? A teraz maja bilety za 1 zł.
17. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 14-01-2021 21:07
w MZK moim zdaniem cale biuro jest problemem.
18. Dodane przez Bajka, w dniu - 14-01-2021 21:16
Były kiedyś takie czasy że jeden normalny bilet kasowało się z dwóch końców jak jechało dwoje dzieci. Były też ulgowe do kasowania z obu końców. Można było też dwa ulgowe skasować jako jeden normalny.  
Kontrolujący nigdy się nie czepiał. Było łatwiej, było prościej a autobusy po 22.00 nie były niczym nadzwyczajnym. 
Dziwne czasy nastały. 1/2+1/2 już nie równa się 1.
19. Dodane przez do 16 i wielu innych, w dniu - 14-01-2021 22:24
Maja państwo rację i wypowiedzi są super , tylko MZK słabe . Tak wiele eksperymentów w firmie rynkowej skończyłoby się jej "klapą" finansową . W MZK nie trzeba słuchać Klientów , a jak oni przestaną jeżdzić , to miasto dopłaci i MZK będzie mogło dalej eksperymentować .Tak jak to wskazała 16 czy tez np. organizując przystanek " w krzakach" na Towarowej .
20. Dodane przez scorp, w dniu - 15-01-2021 00:47
Jesli dopuszcza sie mozliwosc zwrotu biletow - za okazaniem paragonu - przez co ktos jednak poniesie strate wskutek zwrotu pieniedzy, to czy nie jest madrzej pozwolic wykorzystac stare bilety, co nie spowoduje szkody komukolwiek?
21. Dodane przez Ded, w dniu - 15-01-2021 07:45
Podziwiam ludzi jeżdżących mzk. Kiedyś padał deszcz to spróbowałem z dworca dojechać do centrum (basen przy sp7) ok 10min max pomyślałem. Skończyło się na tym, że autobus przewiózł mnie przez pół leszna zanim dojechał do celu. Na piechotę miałbym ten sam czas. Sprawdziłem z ciekawości inne linie też tak mają;))) nie jeżdża na wprost tylko slalomem. tylko po co nam taka komunikacja?
22. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 15-01-2021 07:58
po co sie spinac nad dostepnoscia biletów jak pan dyrektor ma zwiekszana dotacje z miasta prawie na kazdej sesji.
23. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 15-01-2021 09:16
MZK ma kompletnie gdzieś klientów. Bilety zostały zakupione, kasa wpłynęła do MZK to dlaczego nie można ich wykorzystać?
24. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 15-01-2021 09:17
Mam nadzieję, że Pan Prezydent w końcu wstrząśnie ta firma...
25. Dodane przez 2021, w dniu - 15-01-2021 10:29
W tym roku spróbuję policzyć, ile razy zmieni się rozkład jazdy. W ubiegłym roku rozkład jazdy zmieniał się prawdopodobnie 11 razy.
26. Dodane przez Super dyrektor, w dniu - 15-01-2021 11:14
Czytając i słuchając tago Pana Dyrektora nie dziwi mnie wogóle sytuacja rynkowa Leszczyńskiego MZK bo w sumie to i czemu ma dziwić skoro Pan Dyrektor obrażony na RUCH ze łaskawie nie zechcieli przyjechac sobie po bilety i w dodatku jeszcze zapłacić za to, otóż Panie Dyrektorze to w Pańskim interesie jest to by przeprowadzić dystrybucje biletów do jaknajwiekszej ilości punktów by szanowny klient mógł go nabyc!!!! Ovzekuje Pan np by Firma Kolpolter również czekała az kazdy kto chce sprzedawac gazety pojedzie sobie po nie do ich siedziby??? Z takim zarządzaniem MZK zawsze będzie oczekiwała dofinansowania!!! W dzisiejszych czasach trzeba być dobrym menadżerem by zarządzać takim przedsiębiorstwem i tego Panu życzę
27. Dodane przez 2021 rok, w dniu - 15-01-2021 11:23
Sesja sesja a jest połowa stycznia i biletów brak ktoś pewnie powinien za to pyknąć . W Lesznie bałagan total na każdym kroku jak w kabarecie wchodzisz do urzędu ludzi nie ma a kobieta każe wyjść, przedzwonić i zapisać się na ....spotkanie brrrrr
28. Dodane przez statut, w dniu - 15-01-2021 13:28
Ze Statutu Miejskiego Zakładu Komunikacji w Lesznie: Nadzór nad działalnością Zakładu sprawuje Prezydent Miasta Leszna.
29. Dodane przez do 26, w dniu - 15-01-2021 13:37
Popieram komentarz. MZK oderwane jest od rzeczywistość...
30. Dodane przez emeryt, w dniu - 15-01-2021 16:19
Dodzwonić sie do MZK graniczy z cudem ... w regulaminie przed 70 tką nie doszukasz się , jaki bilet obowiązuje ? ..Może ktoś uprzejmy wie ?..Dziękuję
31. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 15-01-2021 16:36
Mam 71 lat i 9 biletów po 1.35 , które kupiłam w grudniu już na styczeń i nie mam paragonu. Powinny być jeszcze ważne choćby I kwartał. I co mam wyrzucić i kupić nowe. Skandal. Trzeba było powiadomić już kioski , aby informowały , że bilety te od stycznia nie będą honorowane.
32. Dodane przez Leszno, w dniu - 15-01-2021 16:40
Popieram komentarz 23. Powinno się te 
bilety wykorzystać. Co mam z nimi zrobić. Pieniądze wydałem i je zniszczyć i kupić po 1.00 , a kupiłem po 1.35. Tak nie powinno być.
33. Dodane przez źle się dzieje.., w dniu - 15-01-2021 20:17
Ceny podnoszą, a co widzę, to autobusy świecące pustkami.
34. Dodane przez a, w dniu - 15-01-2021 23:32
A ja mam nieco inne pytanie... dlaczego biletomaty w autobusach MZK w Lesznie non stop się zawieszają, nie wydają biletów, bywa, że jest problem z załadowaniem gotówki, że o zakupie kartą nie wspomnę, bo to żart, częściej nie można niż można... czy w sytuacji NIEMOŻNOŚCI zakupu biletu mam wysiąść z autobusu i nie zdążyć do pracy?? Staje się to coraz bardziej irytujące, wsiadasz i jedna wielka niewiadoma... a biletu u kierowcy już nie kupisz, bynajmniej...
35. Dodane przez Lucyna Walczak, odn. kom. 34, w dniu - 16-01-2021 11:02
W tej sprawie, we wrześniu 2020 r. otrzymałam szczegółowe wyjaśnienia Dyrektora MZK, Pana Jacka Domagały. Oto fragmenty:  
(...) Aby móc w pełni eksploatować posiadany tabor i nie wycofywać autobusów z linii w związku z awarią biletomatów zakład dysponuje własnym autoryzowanym serwisem, który w dni robocze na bieżąco w razie potrzeby usuwa zaistniałe awarie, które niestety nie zawsze są związane z awarią samego urządzenia, a z beztroską korzystających, którzy na siłę próbują wrzucać po dwie monety do wrzutnika lub płacić banknotami który wciskają do szczeliny na monety. Zdarzają się też zarejestrowane na kamerach przypadki uderzania pięściami w biletomat, a zamontowane tam podzespoły to bardzo czułe i skomplikowane urządzenia. To tak naprawdę komputer zamknięty w obudowie biletomatu, dlatego też takie akty agresji, czy także jazda autobusem po nierównościach może doprowadzić do zawieszania się działania systemu. Nasze uwagi odnośnie działania biletomatów na bieżąco przekazujemy do producenta, który wykorzystuje je do modyfikacji samych urządzeń i aktualizacji oprogramowania. (&) 
Zdarzają się sytuacje, że biletomat nie wydał reszty lub pasażer nie otrzymał biletu, ale każda z tych transakcji jest zapisana w systemie i w każdej chwili możemy ją sprawdzić. Tutaj naprawdę nic nie umknie uwadze, czas nabycia biletu, rodzaj nominałów jakim płacono za bilet. Rozpatrujemy wszystkie reklamacje naszych Pasażerów i jeżeli system potwierdzi nadwyżkę monet w biletomacie zwracamy je i to w takich nominałach jakimi Klient płacił za bilet. (&) 
Monety o nominałach 5 zł, 2 zł, 1 zł są z reguły powtarzalne to znaczy maja zbliżoną wagę i średnicę, /monety są skanowane w trakcie transakcji przez specjalny czytnik/, gorzej jest z monetami o nominałach 50 gr., 20 gr., i 10 gr. których powtarzalność już jest różna, natomiast parametry monet o nominale 5 groszy trudno jest określić. Chociaż oczywiście jak widać po identyfikacji awarii także się zdarzają awarie czytnika monet. 
Ze swojej strony mogę zapewnić, że Miejski Zakład Komunikacji nie zaniedbuje swoich obowiązków, dba o powierzony sprzęt, na bieżąco go serwisuje i wykonuje wszelkie niezbędne obsługi techniczne. Potrafi też walczyć z producentami urządzeń o swoje racje, ale też i z pokorą przyjmuje uwagi innych.
36. Dodane przez A do 35, w dniu - 17-01-2021 00:26
Wyjaśnienia jak najbardziej wskazane, bardzo dziękuję :-) jednak nadal nie wiadomo, czy w takiej sytuacji jechać dalej bez biletu, czy wysiąść...co do tej kwestii nam pan dyrektor wyjaśnienia nie dał...
37. Dodane przez do 36, w dniu - 17-01-2021 19:17
To prawda, wyjaśnienia nie dał.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj