Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Leszno arrow Nie każdy pies nadaje się na dwór

Pytanie w sprawie adopcji ze schroniska

Nie każdy pies nadaje się na dwór

20.02.2021. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Chciałam adoptować psa ze schroniska w Henrykowie, ale mi odmówiono – skarżyła się słuchaczka audycji „Temat dla reportera”. Powodem miał być fakt, że pies miał mieszkać na podwórzu, a nie w domu. -Nie każdy pies nadaje się na dwór, ale mamy i takie – odpowiedziała kierowniczka schroniska Małgorzata Buczyńska.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Słuchaczka, która zadzwoniła do „Tematu dla reportera” powiedziała, że mieszka na wsi, chciała adoptować psa, który pilnowałby obejścia. Jak zapewniła, przygotowała mu bardzo dobre warunki: ocieploną budę i kojec.
-Mimo to odmówiono mi adopcji
- powiedziała - jak mnie poinformowano wybrany pies nadaje się tylko do domu.

Małgorzata Buczyńska, kierowniczka schroniska w Henrykowie, którą zapytaliśmy o tę sprawę zastrzegła, że nie wie, o jaką sytuację chodziło słuchaczce, jednak przyznała, że czasem odmawia się chętnym do przygarnięcia zwierzęcia. -Czasem ludzie chcą jakiegoś małego psa, który nadaje się tylko „na kanapę”, czasem chodzi o psa, który potrzebują bliskości człowieka, zamknięcie w kojcu nie daje takiej gwarancji - powiedziała Radiu Elka - poza tym czasem nie mamy pewności, czy zwierzę będzie z tego kojca wypuszczane.

Jednak, jak zapewniła, w schronisku są też psy, które nadają się do trzymania poza domem. -Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie, zależy nam przede wszystkim na dobry zwierząt - powiedziała Buczyńska - czasem więc musimy odmawiać, z bólem serca ale dla dobra zwierzaka.

 
Komentarze (51)
1. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 20-02-2021 14:27
Ta słuchaczka lepiej żeby nie miała psa skoro nie rozumie tematu .Jeżeli pies przebywał tylko w domu to będzie mu ciężko na zewnątrz. Bardzo dobrze że schronisko dba o to .Zwierzęta przechodzą stres najczęściej ludzie wyrzucają zwierzęta z domu bo wyjeżdżają robią remont itp.powodow jest dużo. Znam przypadek gdzie zwierzę się znudziło i czas na inne .Niestety traktujemy je jak zabawki co nie powinno mieć miejsce .Zastanowmy się przed podjęciem decyzji żeby mieć psa lub inne zwierzę. To my robimy im krzywdę. Każdy z Nas będzie kiedyś stary i co też nas wyrzuca .
2. Dodane przez On, w dniu - 20-02-2021 14:30
To nie pierwszy raz jak schronisko w Henrykowie odmawia oddania psa czy przyjęcia karmy... Ale nie ma się co dziwić bo przecież jakby wydali wszystkie psy to by schronisko musieli zamknąć..
3. Dodane przez Czytelnik, w dniu - 20-02-2021 14:34
Droga Pani Buczynska w takim razie proszę odpowiedzieć na proste pytanie , to dlaczego u państwa wszystkie pieski są w kojcach na dworze i w budzie skoro niektóre z nich nie nadają się na podwórko?
4. Dodane przez andrzej, w dniu - 20-02-2021 15:02
dot. 3 
Spytaj ludzi, którzy pozbyli się piesków bo to ich wina. Schronisko niestety to nie luksusowy hotel. Ale możesz to zmienić i przygarnąć choć jednego zwierzaka zamiast zadawać dziwne pytania.
reklama
5. Dodane przez Werka, w dniu - 20-02-2021 15:10
My też pół roku temu chcieliśmy wziąć psiaka ze schroniska .Mamy piękne , duże podwórko , wszędzie trawa i mnóstwo miejsca do biegania .Ale oczywiście nie ...bo piesek tylko do domu .Ludziom się w głowach poprzewracało.Nawet nie wiedzą jaką krzywdę robią psiakom trzymając je w domach.Niech się jeden z drugim ubierze w grube futro i siedzi w 25 stopniach w domu ,zobaczymy jak długo wytrzymają.I dlatego jest tyle psów w schroniskach bo nie są wydawane jeśli ktoś chce na podwórko.A może i dobrze ,że tak się stało ... wzięliśmy szczeniaczka od miłej pani -najwspanialszej rasy pod słońcem czyli podwórkus kundelus pospolitus .Biega całymi dniami , na jesień wykopał większośc kwiatków a teraz przynosi pod drzwi drewno i węgiel bo widzi jak my nosimy do kotłowni.Duzo psów znalazło by dom gdyby nie jakieś durne przepisy.
6. Dodane przez Do kom 3, w dniu - 20-02-2021 15:10
Dlatego, że w schronisku nie ma takich warunków. Zwyczajnie nie ma na takie luksusy pieniędzy. Natomiast osoby przebywające z tymi zwierzakami dzień w dzień znają ich charaktery i doskonale wiedzą jakie warunki będą najlepsze dla konkretnego psa czy kota. Proste. Pan zadając takie pytanie potwierdza, że schronisko wręcz ma obowiązek odmawiać niektórym osobom. Bohaterka artykułu wielce zdziwiona, że odmówiono jej adopcji konkretnego psa po zadeklarowaniu, że pies będzie mieszkał na dworze i służył jako alarm na złodzieja. Czujniki ruchu niech sobie zamontuje.
7. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 20-02-2021 15:56
Pies do domu na kanapę szybki spacerek nie dłużej jak 5 minut po 2 godzinnym szczekaniu bo pan ma lepsze zajęcie wiec piesek musi poczekać a jak już jest na tym dworze to jak by miał dilerkę czy to nie krzywdzenie psa trzymając owczarka w bloku. Myśle ze na podwórku by był lepiej traktowany pies to nie maskotka na tapczan. Nawet psa domowego można nauczyć żyć na podwórku te panie są nie douczone troszkę książek na temat psów proszę poczytać
8. Dodane przez do 3, w dniu - 20-02-2021 16:19
moze ciebie wsadze w kojec bez wody bez jedzenia w zimno czy w goraczke i zyj..... a tylko dlatego zeby ktos mial alarm na obcego. masakra tyle powiem na wsi a jezdze po ludziach klientach widze tylko jak psy w klatkach nie ocieplonych nie przystosowanych by wogole tam siedziec sa i musza byc bo ktos wzial by reagowal a jedzenie picie latem zapomnij......sam mam pieska 55kg wagi naszego przytulaska i jest udomowiona i nidgy by nie poradzila by sobie na dworze bez nas najblizszych i kazdy z nas traktuje ja jak by to nasza bogini byla,lezy sobie na lozku kazdego z osobna i ma wszystko co potrzebuje a do tego mamy kotka ktory razem z nia sie dogaduja. pozdrawiam
9. Dodane przez Tak to, w dniu - 20-02-2021 16:28
Pies to członek rodziny, bez dwóch zdań
10. Dodane przez lolek, w dniu - 20-02-2021 16:33
Kilka lat temu też chciałem adoptować psa ze schroniska. Pies był już trochę w schronisku, wcześniej przez kilka lat na łańcuchu. Warunki jakie mogłem zaoferować to zadaszony kojec o wymiarach 3x4m z ocieploną budą. kojec wykorzystywany tylko okazjonalnie i chwilowo podczas otwarcia bramy z posesji a tak na co dzień podwórko i ogród razem działka o wymiarach 50x90m, w zimie pomieszczenie gospodarcze ogrzewane (+15C). Niestety dla schroniska to były złe warunki i nie mogłem mieć tego psiaka. Kilka miesięcy póżniej, widziałem, że dalej był dla niego szukany dom. Widoczniej w schronisku uznali, że będzie miał lepiej. Szczeniaka dostałem od pewnego gospodarza, później stałem się posiadaczem drugiego nieco starszego, którego właścicielka zmarła. Oba myślę, że są zadowolone, stała opieka weterynarza, jedzenie gotowane specjalnie dla nich. Cieszy taki widok, szkoda tylko, że nie mogłem pomóc tym ze schroniska
11. Dodane przez popieram 6, w dniu - 20-02-2021 16:34
Dobrze, że odmawia, nie każdy pies może być podwórkowy, dzień i noc.
12. Dodane przez Do 3, w dniu - 20-02-2021 17:05
Pan widać mało rozumie co znaczy schronisko . 
Schronisko to nie docelowy dom tam są warunki takie na ile mają pieniądze to chyba oczywiste .Jednak wiedzą najczęściej jakie miało warunki dane zwierzę. Jeżeli ktoś przynosi kota lub psa bo się znudził podając niestworzone opowieści z domu to trudno żeby włożyć go do budy .Schroniska są potrzebne i nie rozumiem jak ktoś może w to wątpić.  
Zwierzę to nie zabawka bardzo dobrze ze nie wydają zwierzęta osobą które nie mają pojęcia o tym .
13. Dodane przez Rafi, w dniu - 20-02-2021 17:24
Na dwór nadaje się arystokratyczny lub szlachecki pies
14. Dodane przez Bbb, w dniu - 20-02-2021 17:26
Sama niech zamieszka na dworze.
15. Dodane przez Baca, w dniu - 20-02-2021 17:28
Jak nie nadaje się do kojca w jakimś domu to niech siedzi w kojcu w schronisku tyko niech nie rzebrają potem o pieniądze bo psy nie mają co jeść
16. Dodane przez Gość schroniska, w dniu - 20-02-2021 17:50
Każdy pies nadaje sie do przebywania na dworze po to maja psy sierść.
17. Dodane przez Jędrzej, w dniu - 20-02-2021 18:12
Poziom tego społeczeństwa pasuje do niektórych komentarzy Pamiętajcie Pies to prawdziwy przyjaciel człowieka
18. Dodane przez przyrodnik, w dniu - 20-02-2021 18:44
Żaden pies nie nadaje sie do domu Podobnie jak ,żaden koń do stajni.. One potrzebują przestrzeni i nieba nad głową A nie sufitu Tylko ludzie majcy zero wedzy o przyrodzie i biologii uczłowieczają zwierzeta
19. Dodane przez DAV, w dniu - 20-02-2021 19:05
Jeśli Pani słuchaczka chce ochrony posesji to proszę skierować się do firm ochroniarskich które sie tym zajmują.
20. Dodane przez Alicja, w dniu - 20-02-2021 20:24
Ludzie mają problemy i potrzebują psychucznego wsparcia dlatego chcą pieska do domu tylko jeden problem oni traktują je jak ludzi a to nie ludzie tylko pieski. W mieszkaniu trzymają i dwa razy na dwór z potrzebą a jak brzydka pogoda to potrzeba pieska ekspresowa. Traktują zwierzę przedmiotowo według własnych potrzeb a nikt nie pomyśli że piesek chce się wybiegać na powietrzu nie jak jego właściciel będzie chciał czym miał czas. Proponuję zajrzeć do lektury fachowej w czytelni na temat dbania o pieski.
21. Dodane przez KOSMITA, w dniu - 20-02-2021 20:28
Ludzie czy was pogięło, mówię do was komentujących jak Pies z Kotem ...
22. Dodane przez Przemysław, w dniu - 20-02-2021 20:30
Kiedyś też chciałem psa ze schroniska ale ci eko terroryści mają takie wymagania ze pojechałem na wieś do bambara i za darmo wziąłem sobie psa a nawet dali mi go i rękę pocałowali dziś Sonia jest już z nami 3lata i nie chce mieć nic wspólnego z ekoterrorystami jak chcesz psa to do bambara i nie ma żadnego problemu.
23. Dodane przez Ja, w dniu - 20-02-2021 20:32
A może subwencja jest od sztuki więc poco się pozbywać psa.
24. Dodane przez John, w dniu - 20-02-2021 20:42
Co niektóre komentarze poniżej krytyki. Puknijcie sie ludzie w globus tylko żeby wam palec nie wpadł w ta pustą pałę. Sam mam psa ze schroniska miał być mały szczeniak czarny teraz ma 50 kg za żadne skarby bym go nie oddał .najlepszy przyjaciel człowieka a w kojcu sami co niektórzy sie powinni zamknąć na tydzień a potem pogadamy. Puknijcie się w mózg jeżeli go macie
25. Dodane przez NADWORNY, w dniu - 20-02-2021 20:54
DZIWNE, ŻE W KOJCU NIE MOŻE BYĆ A W SCHRONISKU MOŻE? 
 
 
MOIM ZDANIEM UŚPIĆ. 
CO ZA RÓŻNICA CZY SIĘ MĘCZY NA WSI W KOJCU CZY W SCHRONSKU?
26. Dodane przez hunt, w dniu - 20-02-2021 21:01
Co za myślenie niektórych komentatorów ... niedługo człowiek będzie siedział w budzie na dworze, a pies na kanapie. Oczywiście są psy nadające się na zamieszkanie na dworze, ale są takie które muszą mieć legowisko w budynku mieszkalnym.
27. Dodane przez Do 19, w dniu - 20-02-2021 21:18
To dlaczego psy tresuje się do ratowania ludzi do wykrywania narkotyków do ochrony przed napastnikiem jak pies zdaniem komentarz to maskotka na fotel przed telewizor.
28. Dodane przez John, w dniu - 20-02-2021 21:21
Komentarz do 25 sam się uśpi już twój pseudonim świadczy o tobie Nadworny hrabia he he meczysz się człowieku nie miłosiernie
29. Dodane przez Asa, w dniu - 20-02-2021 22:00
Do 14 . Jeżeli będzie miał ciepłą budę to w czym problem ??? Mój pies woli być na dworze niż w domu ! Ma tam więcej atrakcji, to ptaki pogoni, ciągle ktoś ulicą przejeżdża, kopie dziury i może biegać po dużej powierzchni . A teraz pies z mieszkania - 3 x dziennie krótki spacer na smyczy i co to za wolność! Proszę zobaczyć na strony behawioralne jakie ludzie mają problemy z psami - najwiecej niszczą mieszkanie . Niszczą bo po prostu sie nudzą!
30. Dodane przez JanChamPan, w dniu - 20-02-2021 22:01
Niekażda morda pasujedo Dworku Morda uboga to lament do boga Mordal ulana to trwoga do Pana jaka morda pasuje do kojca krat za pan brat
31. Dodane przez popieram 18, w dniu - 20-02-2021 22:42
A co z psami, które szczekają, wyją i drapią-rąbią w drzwi całymi godzinami, podczas nieobecności właścicielki w bloku? Może te w schronisku mają lepiej i te w przyjaznej zagrodzie. Głupi ludzie fundują sobie psa, a potem zostawiają go na pół dnia i udają, że są dobrymi opiekunami. Za takie pastwienie, znęcanie się powinna być kara.
reklama
32. Dodane przez psiara, w dniu - 21-02-2021 00:02
Pozdrawiam pracowników schroniska, dobra robota:) Pies potrzebuje bliskości człowieka, jeśli ktoś tego nie rozumie nie może mieć psa.
33. Dodane przez Lek. Vetter., w dniu - 21-02-2021 00:24
Każdy na dwór się nadaje!!!
34. Dodane przez Do 18, w dniu - 21-02-2021 04:09
Myślisz czasem o tym, co piszesz? A znasz takie rasy jak choćby maltańczyk czy shih tzu? To typowe kanapowce. W dodatku z długą sierścią. Do trzymania tylko i wyłączenie w domu. Doczytaj, jeśli nie wierzysz "przyrodniku". Może dowiesz się nieco więcej o biologii i przyrodzie. A z tym, że żaden koń nie nadaje się do stajni, to już w ogóle palnąłeś. To niby hlgdzie byś chciał te konie trzymać? Pod gołym niebem, nieważne mróz czy deszcz? Mądry inaczej się trafił. 
A co do tematu artykułu - co innego wypuścić psa, aby się wybiegał, a co innego trzymać go cały czas na dworze. To drugie powinno być całkowicie zabranione.
35. Dodane przez WRC, w dniu - 21-02-2021 06:47
A Bernardyn to jest pies domowy czy na zewnątrz,do kojca?. Bo jak na razie ma ok 4 m-cy ale potem?Serio pytam bo moje Panie sobie wymyśliły Pupilka itd.
36. Dodane przez Xxx, w dniu - 21-02-2021 07:34
Ludzie już dostają na głowę!pies który mieszka z bloku na pewno jest szczęśliwy gdy nie ma właściciela przez 9 godzin kiedy jest w pracy szybkie wyjście do sklepu z psem przywiązać do stojaka na rower i powrót do domu tak wygląda spacer ewentualnie z rodzinką na spacer w niedziele! W schronisku mają lepiej to jest bardzo pewne małe kojce i zamknięte przez 24 godziny bo jak tam są spacery jak możliwość zgłoszenia ze błąka się pies to im bardzo współczuję! Przykład chciałem kota ogłoszenia szukam Pani się pyta gdzie będzie mówię że ma to być towarzysz jeden starszy już kot zdechł mieszkają w nagrzanym pomieszczeniu gospodarczym posiadają świeżą wodę karmę sucha mokra legowisko i nawet drapak tylko jest jeden błąd koty mają dziurę w drzwiach aby mogły wyjść kiedy chcą od zawsze mamy tak koty ale nie bo kot musi być w domu tak miała Pani rację kot zamknięty w domu jest mu na pewno lepiej jest szczęśliwy!! Świat schodzi na...
37. Dodane przez dan, w dniu - 21-02-2021 08:33
Jeśli są warunki na ciepłą budę i kojec to większość psow powinna mieszkać na dworze. Oczywiście do tego regularne spacery i spędzanie czasu z psem. Niestety ostatnio wielu ludziom trochę się w głowach poprzestawiało i zamykają psy w domach myśląc że tak jest lepiej - jest lepiej ale dla ludzi a nie psa. Mam nadzieję że miasto przyjrzy się bliżej działalności schroniska i jeśli takie były powody odmów oddania piesków, wyciągnie konsekwencje. A osoby uważające że pies tylko w domu przeważnie sami często potrzebują pomocy psychologa.
38. Dodane przez xxxx, w dniu - 21-02-2021 08:58
po co mowilas ze chce pas kolo domu mogla jej powiedziec ze bedzie w domu a tak zrobilaby swoje tepy narod
39. Dodane przez Do lolek, w dniu - 21-02-2021 10:15
Nie oddał bym Ci nawet miotły do przypilnowania, a co dopiero psa. 
Gotujesz psu jedzenie? Zamiast kupic karmę z wszystkimi składnikami których pies potrzebuje. Ty ignorancie
40. Dodane przez J, w dniu - 21-02-2021 10:27
Do 38 a wyobraz sobie ze przyjada sprawdzic warunki dla psa przed adopcja i jak juz bys ci sie udalo dostac psa to tez wpadna bez zapowiedzi pieska odwiedzic
41. Dodane przez Obserwator, w dniu - 21-02-2021 11:00
Dużo tu specjalistów od psów i kotów. O tym czy pies czy kot ma mieszkać na dworze lub w domu decyduje rasa psa .Ale nie do końca bo człowiek trzyma takie rasy które powinny biegać po górach przy kaloryferze w bloku .Zero ruchu bo jest w pracy ten pies nawet nie wie kiedy jest zima a kiedy lato .I nagle taki piesek trafia do schroniska. Jest to szok dla niego powodów są tysiące. Czy taki pies da radę przeżyć na dworze ?Czy taki kot jest wstanie przeżyć na dworze ?Może uda mu się przeżyć ale będzie mu bardzo trudno .Schronisko myślę że nie bez powodu odmawia komuś psa czy kota .Pewnie też boryka się z różnymi problemami .Pies to nie zabawka którą można oddać lub wymienić. A przypadki w schronisku są różne. Myślę że to temat na następny artykuł. Ludzie są różni na pozór jest wszystko ok.Schronisko też odpowiada za dane zwierzę i uważam że dobrze. Tu ktoś radzi tym którzy chcą trzymać tylko psa w domu pomoc psychologa .Proszę Pana pomoc psychologa jest potrzebna z różnych powodów także proszę uważać co się pisze .Napewno pies czy kot który był w bloku będzie potrzebował innego domu niż ten który mieszkał od urodzenia na dworze .Oczywiście to jest wina ludzi biorą rasy które potrzebują przestrzeni ruchu powietrza .Tu się zgodzę że jest to błąd. Ale to błąd człowieka a nie zwierzęcia. Opisuje Pan sprawę kota ok.zgodze się z Panem ale co jeżeli ten kot żył w bloku ale się znudził i teraz ma mieszkać na zewnątrz proszę wziąść to pod uwagę. Zapewniam Pana ze to zwierzę ma tyle stresu bo zostało same. Myślę że schronisko wie jakie są losy ich podopiecznych .Ja uważam że jeżeli ktoś decyduje się na psa lub kota od młodego trzeba mu określić w jakich warunkach będzie żył. Znam psy przy domach gdzie pies czy kot nawet nie chcę wejść do domu .Jego podwórko to jego dom .Zabieranie z ulic kotów do domu wymaga odpowiedzialności żeby do końca jego życia zapewnić mu takie warunki .Kot żyjący na dworze jest szczęśliwy jeżeli tam się urodzil to samo z psem . 
My ludzie szukając przyjaciół zachwialismy tym . 
Potem z wielu powodów porzucamy czworonoga bo jest np.stary .przykre to bo wszyscy kiedyś będziemy potrzebować pomocy . 
Wiecej zrozumienia .
42. Dodane przez henk, w dniu - 21-02-2021 15:53
niech za tydzien pojedzie i powie ze teraz szuka pieska do domu a tak go do kojca i po problemie
43. Dodane przez Do 42, w dniu - 21-02-2021 17:02
Myślę że przydałoby się Panu do tego kojca I po problemie . 
To daje do myślenia Panie ze schroniska najlepiej przyszłego właściciela wysłać na badania .
44. Dodane przez Klara, w dniu - 21-02-2021 20:44
Komentarz 3 bezsensowny i nie przemyślany, chcący tylko wbić szpile w Panią Buczkowska. Kom 4 BRAWO!!! 
Nawet nie chce mi się pisać, poprostu te wpisy nie których mnie osłabiają głupota.  
Prymitywy przez duże P.
45. Dodane przez Miejscowa, w dniu - 21-02-2021 21:06
Kom42 typowy wiejski buc. I właśnie przez takich jak Ty jest tak w schronisku. I BARDZO DOBRZE ze nie wydawane są zwierzęta byle komu, Ci ludzie poświęcają się dla nich, otaczają miłością nie jednokrotnie ratują im życie, a potem mają wydać zwierzę ,, takiemu Tobie?,,  
ŻAL mi Cie. Podejrzewam że czerpiesz teraz radość z tego że możesz pisać tu co chcesz, bo jesteś anonimowy, taki bohater z dobrymi radami i pomysłami. Walnij się w leb chłopie.
46. Dodane przez Podczytujacy., w dniu - 21-02-2021 21:21
Do k. 7  
A Pan to znawca widać taki douczony. 
Panu również polecam czytanie książek, aby uniknąć błędów w pisowni. He, he, he madralinska się znalazł.
47. Dodane przez Bacha, w dniu - 22-02-2021 05:27
Osobiście miałam do czynienia z tym schroniskiem. Moje dzieci wydały wszystkie swoje oszczędności by kupić karmę, koce, zabawki itd. dla tych zwierząt które tam przebywają. Obsługa nas jako wolontariuszy bo z dobrego serca to przywieźliśmy była straszna...pokazano nam palcem miejsce gdzie mam wyładować z bagażnika i na koniec tekst A co na jakieś podziękowania czekacie? Gdy dzieci stały bo myślały,że będą mogły pooglądać komu przywiozły jedzenie. Dzieci 8 i 11 lat ...jak tak ludzi dobrego serca traktują to nie chce wiedzieć jak traktują te zwierzęta...
48. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 22-02-2021 10:46
Kom.47 Pooglądać to może Pani w zoo. 
Takie mamy społeczeństwo które cały czas myślą że zwierzęta to zabawki. Nie wie Pani co przeżywają te czworonogi częściowo wyrzucone z domów bo się znudziły. Każda wizyta kogoś z zewnątrz to stres dla nich .Uważam też że dobrze postąpilo schronisko bo nie może sobie pozwolić na coś takiego chociażby na bezpieczeństwo Pani i dzieci. Gdyby coś się stało to wyobrażam sobie co by na nich spadło.  
Trochę rozsądku gdy opisuje się sytuację a każda ma dwie strony .Schronisko naprawdę robi tu dobrą robotę.  
Rozumiem też dzieci ale po to są Rodzice żeby wytłumaczyły możliwość zagrożenia. I bardzo proszę nie traktować tego jak zabawy .
49. Dodane przez Do 47, w dniu - 22-02-2021 12:41
No to super spacer dla dzieci .Proponuję Pani poczytać co to jest schronisko dla zwierząt.  
Myślę że nikt odpowiedzialny nie wypuści tam dzieci i osoby z zewnątrz niepotrzebnie .Apeluję do ludzi ze schroniska o większą edukację mieszkańców.  
I lekarzy weterynarii w naszym mieście.  
Kłosowski. J.
reklama
50. Dodane przez Obserwator Do 47 ., w dniu - 22-02-2021 13:56
Do 47.Proponuję z dziećmi iść na spacer do zoo.
51. Dodane przez Rowerzysta, w dniu - 24-02-2021 10:01
Uśpić te pśiska a pieniądze przeznaczyć na ścieżki rowerowe.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj