Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Biegły: szczepienie na COVID bez związku ze zgonem

Śledztwo w sprawie śmierci nauczycielki umorzone

Biegły: szczepienie na COVID bez związku ze zgonem

07.07.2021. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Prokuratura Rejonowa w Lesznie umorzyła postępowanie w sprawie śmierci 36-letniej nauczycielki Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lesznie. Zmarła ona w marcu, kilka dni po przyjęciu szczepionki na COVID-19, co wzbudziło szereg spekulacji. - Z opinii biegłego wynika, że śmierć nie była związana ze szczepieniem – powiedziała Radiu Elka prokurator Daria Dąbrowicz-Rzepka.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Śmierć 36-letniej nauczycielki ZSE w Lesznie odbiła się głośnym echem w całej Polsce. Zmarła ona bowiem kilka dni po zaszczepieniu na COVID-19 szczepionką AstraZeneca. Sprawą zajęła się Prokuratura
Rejonowa w Lesznie, przeprowadzono sekcję zwłok i zabezpieczono próbki do dalszych badań. Z końcem czerwca śledztwo się zakończyło. - Na opinię biegłego histopatologa czekaliśmy bardzo długo - przyznaje Daria Dąbrowicz-Rzepka, zastępca Prokuratora Rejonowego w Lesznie - wynika z niej jednak, że pokrzywdzona zmarła z przyczyn naturalnych.

Powodem takiego stwierdzenia było badania wycinków organów. - Biegły poinformował, że proces chorobowy w organizmie miał miejsce długo wcześniej - mówi Dąbrowicz-Rzepka - wykluczono też związek szczepienia na COVID-19 ze zgonem. W związku z tym śledztwo zostało umorzone z powodu braku stwierdzenia popełnienia czynu zabronionego. Jak dodaje prokurator postanowienie nie jest jeszcze prawomocne.

 
Komentarze (118)
1. Dodane przez Hej, w dniu - 07-07-2021 11:37
Śmierć na tzw. koincydencję czasową. Babrdzo popularna przyoadłość w czasie plandemi, znaczy pandemi.
2. Dodane przez koko, w dniu - 07-07-2021 11:44
a jakby zmarła od szczepionki to co? śmieszna prokuratura w Lesznie zaskarży gigantyczny koncern farmaceutyczny? wolne żarty
3. Dodane przez zxc, w dniu - 07-07-2021 11:53
ja jestem po szczepieniu moderną. półtora dnia ból ręki i objawy jak przeziębienie. Potem wszystko wróciło do normy. Minął ponad miesiąc od 2 dawki i nie czuję żadnych negatywnych skutków. Wiele osób z rodziny i znajomych miało tak samo. Nie znam nikogo kto by miał jakieś skutki uboczne trwające dłużej niż 2 dni.
4. Dodane przez Krzys, w dniu - 07-07-2021 11:54
Ta. Jasne.
reklama
5. Dodane przez Hahahs, w dniu - 07-07-2021 11:55
Śmiech na sali... 36 lat i z przyczyn naturalnych
6. Dodane przez vsdfasdf, w dniu - 07-07-2021 12:04
Mimo wszystko żal, że życie tak młodej osoby zgasło tak wcześnie. To dziś kolejna informacja o osobie która nie dożyła 40 lat (myślę o Pani Ani Korza). Smutne.
7. Dodane przez LOL, w dniu - 07-07-2021 12:33
Śmierć ze szczepionką na chorobę współistniejącą. W covidowych statystykach by się liczyło.
8. Dodane przez Roma, w dniu - 07-07-2021 12:41
Może innego biegłego powołać, jest tylko człowiekiem i może się mylić.
9. Dodane przez Tak, w dniu - 07-07-2021 12:47
Biegły sądowy jako osoba bezstronna? Taką mamy sprawiedliwość.
10. Dodane przez Aaa..., w dniu - 07-07-2021 12:48
Znaczy szczepionka przyspieszyła o 1000% lub więcej "proces chorobowy w organizmie", o którym ta Pani wcześniej nie wiedziała... coś się to k... nie trzyma.
11. Dodane przez ja, w dniu - 07-07-2021 12:55
Czy to prawda, że zmarła nauczycielka była alergikiem i szczepiona była Astrą? 
Czytałam, jak koncern produkujący te szczepionki zaznaczył, że nie są one wskazane dla alergików. 
Jeżeli to prawda, to kto zawinił? Wywiad przed szczepieniem nierzetelny?
12. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 07-07-2021 13:12
Mieliśmy już rzekomo chorobę bezobjawową; teraz młoda kobieta umiera z przyczyn naturalnych. Jakie to są przyczyny, że ich nie podano? Z nagłych przyczyn naturalnych to jest zazwyczaj zgon sercowy. Ale tutaj nic o tym nie wspomniano. Więc pozostaną domysły i niedomówienia. O to chodziło?
13. Dodane przez temat, w dniu - 07-07-2021 13:20
Podobno biegli sądowi to temat rzeka.
14. Dodane przez tajemnica, w dniu - 07-07-2021 13:24
Wiem, że to tajemnica ale ciekawe, jaki długo wcześniej proces chorobowy został wykryty, że spowodował nagłą śmierć.
15. Dodane przez do 36, w dniu - 07-07-2021 13:26
Ale ty masz rozum.Życie jeszcze cię nie raz zaskoczy .Może wtedy spokorniejesz.
16. Dodane przez P, w dniu - 07-07-2021 13:27
Śmiechu warte...
17. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 07-07-2021 13:40
Kilkukrotnie pisałem ,że szczepionki winny być przeprowadzone po teście na tolerancje szczepionki tak jak z penicyliną , a tutaj nie zaraz ładuje się całą dawkę i czeka , czy pacjent jakoś przeżyje , czy nie Otóż chorując na przykład na cukrzycę w ogóle nie zdajemy sobie sprawy ,że jest z nami coś nie tak , dopiero morfologia krwi nam uzmysławia zagrożenie .Biegły poinformował ,że zmarła miała dużo wcześniej jakąś chorobę w sobie nieleczoną i ja nawet w to wierzę , przy czym stwierdzenie biegłego tylko potwierdza moje domniemanie , że test jest konieczny i nad tym muszą ci co nam tak zalecają szczepienie popracować . Jasną sprawą jest ,że nie chodząc do lekarza nie wiemy czy jesteśmy zdrowi , czy nie ale TEN COVID WIE i wówczas reaguje w taki sposób ,że dla nas jest już za późno do wyratowania się i faktycznie umieramy na POSZCZEPIENNE POWIKŁANIA , a nie na chorobę , która w przyszłości byśmy leczyli .Pytam się komu tak zależy na tym szaleńczym szybkim szczepieniu całej populacji wszystkich narodów w Świecie - w tym coś jest i ten cały chaos w Świecie ma podwójne dno .Teraz się z góry zabezpieczę na komentarze tych co po szczepionce dobrze się czuli , bo ci , którzy źle się czuli , albo walczą o życie, albo w ogóle tutaj n ie mają ochoty pisać - znam jednych i drugich i to we wszystkich kategoriach wiekowych - pozdrawiam
18. Dodane przez Hipolit, w dniu - 07-07-2021 13:43
Po niektórych wpisach można sadzić, ze studiowanie medycyny i specjalizowanie się w patomorfologii czy w medycynie sądowej traci sens, skoro mamy tylu tytanów intelektualnych, którzy są najmądrzejsi lecz tylko zapomnieli kilkunastu szkół ukończyć . Każdemu zdarza się zapomnieć.
19. Dodane przez MM, w dniu - 07-07-2021 13:44
z przyczyn naturalnych? tzn. jakich ? zawał ? rak? stres ? mało wyczerpująca odpowiedź !
20. Dodane przez Kierowca, w dniu - 07-07-2021 13:56
W tamtym tygodniu zmarł mój były nauczyciel matematyki 2 dni po drugiej dawce.Ale o tym się nie mówi głośno i to też pewnie przypadek .Moja żona po jednorazowym Johnsonie była tak chora że jeszcze jak jestem ponad dwadzieścia lat po ślubie jej takiej nie widziałem.I niech mi nikt nie mówi że te szczepionki w fazie badań są bezpieczne.
21. Dodane przez Jan Kowalski, w dniu - 07-07-2021 13:56
36 letnia kobieta zmarła po prostu ze starości.  
wirus + inna choroba - przyczyna wirus 
szczepionka + brak chorób - przyczyna choroba. 
Co w tym dziwnego? To taka nowa logika, pandemiczna.
22. Dodane przez Kolo, w dniu - 07-07-2021 14:17
Nawet jak by umarła przez szczepionkę to nikt tego nie ujawni i nie potwierdzi bo obecny rząd na to nie pozwoli po pierwsze odszkodowanie obieca cane po drugie jak za czasów PZPR to nie mieści się w detektywie partii i godzi w wizerunek rządzących po trupach u władzy
23. Dodane przez do Eugeniusza z kom. 17, w dniu - 07-07-2021 14:18
Eugeniusz, bardzo mądrze napisałeś. W pełni popieram.
24. Dodane przez Twój nick, w dniu - 07-07-2021 15:28
Ale jaja.
25. Dodane przez Moze, w dniu - 07-07-2021 16:02
Teraz może ludziska Wam to oczy otworzy z kim my tutaj mamy do czynienia w tej plandemi!!! Ślepo słuchajcie mediów i wierzcie dalej w tą machinę śmierci. Czarne naprawdę jest białe, a białe jest czarne. Wojna
26. Dodane przez do kom. 17, w dniu - 07-07-2021 16:27
Jest tak dużo niejasności, że trzeba czasu zanim wszystkiego się dowiemy. Przyznam, że ja sam byłem mocno zaskoczony jak lekarz rodzinny namawiał żeby moja starsza mama była zaszczepiona, choć ma przeciwwskazania lekarskie do szczepień. Zaszczepiono nawet 94-letnią babcinkę choć ta już nie chce żyć i najdalej chodzi do łazienki, spotykając się tylko z 2-3 osobami z rodziny. Po co?
27. Dodane przez alfa, w dniu - 07-07-2021 16:29
A tu jeszcze trzeba zaszczepić uczniów takze tych najmłodszych. Dlatego recznie wywołają IV falę, strach przed mutacją delta, jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego tak po 15 sierpnia żeby tylko zaszczepić jak najwięcej dzieci. Szpitale już dwa miesiące temu dostały zakaz urlopów po 15 sierpnia.  
 
Ciekawe ile im uda się uratować szczepionek przed ostatnią prostą do utylizacji?
28. Dodane przez Polak, w dniu - 07-07-2021 16:41
proponuje komisje śledczą.....czy takie decyzje mają zwiazek z niewypłacaniem odszkodowań ....które miały być wypacane? gdzie trafiły te pieniadze....?
29. Dodane przez Gość, w dniu - 07-07-2021 17:09
Producent nie bierze odpowiedzialności za podawany preparat, rząd rownierz, lekarz kwalifikujacy do podania preparatu też nie bierze odpowiedzialności, za to obywatel naraża swoje zdrowie i życie i odpowiedzialnie, dobrowolnie bierze udział w 3 fazie badań klinicznych.
30. Dodane przez kama, w dniu - 07-07-2021 17:28
Żadne odszkodowanie nie wroci życia nauczycielce. Dlatego komu zycie nie mile niech się szczepi. Ja chętnie oddam moja dawkę.
31. Dodane przez do kom. 28, w dniu - 07-07-2021 18:23
Ludzi szczepi się już od grudnia ub. roku, mamy lipiec, a Fundusz Kompensacyjny nadal nie powstał. Ponoć prace są na ukończeniu. Zobaczymy jaka będzie jego wersja ostateczna, ale kilka tygodni temu informowano, że nie zostanie w nim wprowadzona rekompensata za śmierć na skutek szczepienia.  
I choć za takim rozwiązaniem opowiedzieli się inni, resort zdrowia nie widzi potrzeby wprowadzania rekompensat za śmierć po szczepieniu. "- Z założenia świadczenie jest dedykowane osobie, która występuje o nie w swoim imieniu. Odszkodowanie za zgon pozostaje wyłączone na rzecz postępowania sądowego przekonuje resort. Świadczenie kompensacyjne będzie zatem przysługiwało tylko tym, którzy przeżyli. Za wstrząs anafilaktyczny i pobyt na SOR będzie przysługiwać 3 tys. zł, za pobyt w szpitalu do 14 dni - 10 tys. zł, a za przekraczający 120 dni - 100 tys. zł."
32. Dodane przez AM, w dniu - 07-07-2021 19:23
Ja mam problemy z nadciśnieniem i na pewno nie będę się szczepił . Zobaczę co się będzie działo po szczepionce za 2 -3 lata u zaszczepionych.Nie znoszę ludzi ,którzy się zaszczepili,a namawiają nachalnie tych nie szczepionych.To jest indiwidualna decyzja każdego człowieka. Zaszczepiles się to siedź cicho,a nie namawiaj nachalnie kogoś i na dodatek jeszcze niejeden daje rady i mówi jak jedna moja znajoma osoba,która mi powiedziała, że szczepionka już powstała 10 lat temu,tylko nie było covidu.Co za bzdury opowiada.
33. Dodane przez pan mikołaj, w dniu - 07-07-2021 19:36
Ojej , nie wiedziałem, że w Lesznie mieszka tylu specjalistów z dziedziny medycyny i kardiologii. A ja tak długo czekam na wizytę u kardiologa. Może do kogoś z was mogę przyjść z dokumentacją na badania??
34. Dodane przez dziwne to, w dniu - 07-07-2021 19:43
Dla mnie to dziwne,że młoda kobieta zmarła kilka dni po szczepieniu.Nie wiemy tak naprawdę nic.Kto wie może by żyła jeszcze 30 - 40 lat,ale tego się już nie dowiemy nigdy.Podobny przypadek był z 34 latkiem ze Śremu .
35. Dodane przez leszno, w dniu - 07-07-2021 19:48
Taa bujdy. W Krzywiniu zmarł młody aptekarz po szczepieniu. Tez natura? Lekarz ze Wschowy też naturalnie zszedł po zaszczepieniu? Niech żyje big farma i ich opłacani lekarze.
36. Dodane przez Ktosik, w dniu - 07-07-2021 20:10
Dziś dwie młode osoby powiedziały mi, że żałują że się zaszczepiły
37. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 07-07-2021 20:23
Ja nawet się zastanawiam, czy te szczepionki, nie powodują wzrostu agresji? A może tylko taką reakcja psychiczną ludzi, wyzwalającą w nich potrzebę przekonania siebie o słuszności podjętej decyzji? W każdym razie też się z niejednym takim przypadkiem spotkałem. Kilku moich dobrych znajomych zaszczepiło się i mimo, iż znamy się od lat, to jechali po mnie jak po łysej kobyle. Od płaskoziemców mnie wyzywali, że ja nic nie rozumiem, bo oni mają monopol na tą słuszną wiedzę a nawet, że jestem potencjalnym zabójcą, bo ktoś z lekarzy coś takiego w mediach mówił. Na szczęście nie wszyscy zaszczepieni tak się zachowywali, ale niektórzy taką napaścią słowną próbowali na mnie swe niezadowolenie z odmiennej decyzji odreagować.
38. Dodane przez Ja, w dniu - 07-07-2021 20:38
Na dzień dzisiejszy taksówkarz Leszna jest po szczepiące bardzo chory. Duże powikłania. I co??? Szczepionka bezpieczna!!!!
39. Dodane przez Kasia, w dniu - 07-07-2021 20:40
W 1990 latach wprowadzono plastiki. Worki foliowe. Torby 1 razowe. Dzisiaj się to wycofuje. Kto poniesie konsekwencje szkodliwości w naturze..
40. Dodane przez zaszcepiona, w dniu - 07-07-2021 21:02
Dziękuję antyszcepionkowcom, że w ich organizmach wirus znajduje wspaniałe miejsce do mutacji!!! 
Dzięki temu powstają coraz grożniejsze szczepy wirusa i mozemy spokojnie oczekiwac kolejnych fali pandemii..... 
W powietrzu wirus nie mutuje tylko w komórkach tych osób, które nie mają przeciwciał. 
Niby 21 wiek a ciemnota....
41. Dodane przez Grzegorz, w dniu - 07-07-2021 21:10
Koszmarne wspomnienia sprzed lat. Opinie biegłych itp. Pamiętam z postanowienia sądu w mojej sprawie. Z uzasadnienia. Słów biegłego sąd nie analizował pod kątem prawy lub kłamstwa. Biegły posiada wiedzę specjalną, więc żadne słowa stron nie mogą być ważniejsze od słów biegłego (to tak w skrócie). Odpuściłem, zapomniałem. Ale nie wierzę "biegłym"
42. Dodane przez Czy wiesz, że, w dniu - 07-07-2021 21:22
Albert Bourla, prezes Pfizer, musiał odwołać swoją marcową wizytę w Izraelu, ponieważ... nie zaszczepił się przeciwko koronawirusowi. Bo wg jego słów jak na 59 lat ma niezłe zdrowie i nie chce by zabrakło szczepionek bardziej potrzebującym. Nie wiem, czy to nadal aktualne, ale daje mocno do myślenia.
43. Dodane przez plusy i minusy, w dniu - 07-07-2021 21:23
Brak rzetelnej informacji, zakłamywanie, wmawianie samych plusów i tak właśnie powstają ruchy antyszczepionkowe oraz inne teorie spiskowe.  
Kij ma 2 końce i szczepionki te sprawdzane latami i nie, też mają różne konsekwencje i 2 końce. Jednak statystycznie jest więcej plusów po szczepionkach.
reklama
44. Dodane przez Ja się nie szczepię, w dniu - 07-07-2021 21:28
jest wiele takich przypadków i najprawdopodobniej szczepią niejednokrotnie ludzi chorych ( oni sami nie wiedzą, że są chorzy ) i potem albo przeżyje albo nie. Jak nie to się mu wpisze, że zmarł na chorobę na którą do tej pory nie umarł ale teraz mu pomogła w zejściu szczepionka i jest ok. Przecież nie można napisać, że szczepionka wywołała taką reakcję organizmu, że choroba przewlekła na dodatek niezdiagnozowana się ujawniła i to w taki sposób, że doprowadziła do śmierci
45. Dodane przez do 32, w dniu - 07-07-2021 21:31
Też mam nadciśnienie i jestem pod opieką Pani kardiolog!  
Zaszczepiłem się pierwszą dawką szczepionką Pfizer-BioTech bez żadnych negatywnych objawów! Za pięć tygodni druga dawka i nie mam wątpliwości, że będzie ok! 
Napisałem o decyzji o umorzeniu śledztwa w sprawie śmierci PANI PEDAGOG bo mam swoje zdanie - moderator nie puścił! 
To budzi podejrzenia o fałszywym informowaniu ludzi o skutkach szczepień!
46. Dodane przez Do 18, w dniu - 07-07-2021 21:36
Popieram. Wszyscy fachowcy są przekupieni, niedouczeni i robiący błędy tylko komentatorzy elki są alfy i omegi.
47. Dodane przez Pat, w dniu - 07-07-2021 22:09
OGLĄDACIE MECZE EURO NP:  
NA WEMBLEY...TAM TEŻ JEST PANDEMIA I TO GRUBAAA..
48. Dodane przez Do 43, w dniu - 07-07-2021 22:15
Zapamiętaj swe słowa. W ciągu 2-3 lat doświadczysz swej cudownej tezy
49. Dodane przez do zaszczepionej z kom 40, w dniu - 07-07-2021 22:16
wirus mutuje w waszych ciałach osób zaszczepionych, gdyż uczy się oszukiwać odporność nabytą po szczepieniu i przechorowaniu. Świat oszalał, zamiast szukać skutecznego leku no to coś to na siłę bez wstępnych badań i konkretnej kwalifikacji czy można szczepi masowo ludzi nie do końca zbadaną i przetestowaną szczepionką. To jest zwyczajny eksperyment medyczny
50. Dodane przez 1234, w dniu - 07-07-2021 22:25
Mogli chociaż wymyślić jakąś chorobę, bo wciskanie takich ściem, że 36 latka zmarła z przyczyn naturalnych jest wręcz obrazą dla ludzi inteligentnych. To jest tak jak jadł jabłko, a ktoś próbował by ci na siłę wmówić, że jesz kiełbasę
51. Dodane przez do kom. 43, w dniu - 07-07-2021 22:37
Tak - kij ma dwa końce. Ale spójrz na to z drugiej strony. Szczepionki, podobnie jak niektóre tabletki, dają złudne wrażenie tego, że nie trzeba nic więcej robić poza zaszczepieniem się lub połknięciem leku. I to jest dramat naszych czasów. Zamiast zastanowić się nad tym, co możemy zrobić, aby poprawić swoje zdrowie i odporność organizmu, przyjmujemy bezkrytycznie szczepionkę i dalej robimy to, co robiliśmy do tej pory. Czyli najczęściej prowadzimy niezdrowy tryb życia.
52. Dodane przez do kom. 37, w dniu - 07-07-2021 22:39
Ledwie co napisałem kom. nr 37, a pod 40 już pojawił się tekst, jaki słyszę czasami od innych.
53. Dodane przez do 49, w dniu - 07-07-2021 22:39
Wirus się niiczego nie uczy, za to wielu antyszczepionkowców powinno do książek sięgnąc..... 
 
Swoją drogą ciekawe.... generalnie wszyscy jestesmy zaszczepieni np. przeciw polio. Gdyby nie ten fakt to Heine-Medina dalej by szalała. 
 
Też żle, że się szczepimy?
54. Dodane przez mateo, w dniu - 07-07-2021 22:51
Do tych co mogli się zaszczepić a nie chcieli bo pozjadali wszystkie rozumy i wszystkich wokół pouczali: 
Jak dopadnie Was covid to wtedy bądźcie honorowi i nie zabierajcie miejsc na oddziałach szpitalnych ludziom, którzy tego potrzebują po zawałach i z nowotworami. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
;
55. Dodane przez NIE ukrywać NOP, w dniu - 07-07-2021 23:18
Wszyscy z problemami po szczepieniach powinni wszędzie to nagłaśniać i nie ukrywać
56. Dodane przez oho, w dniu - 07-07-2021 23:25
36 Lat i zmarła z przyczyn naturalnych. Jaaaaaaaaaaaaaaaaasne !  
To jest moje skromne zdanie , z przyczyn naturalnych umiera sie jak czlowiek dochodzi juz swojego wieku.
57. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 07-07-2021 23:30
O cho..ra, po co płacę zdrowotne skoro wystarczy otworzyć komputer. Tylu fachowców na raz, to niespotykane zjawisko. Jeden mądrzejszy od drugiego. 
Diagnozami sypią jak z rękawa. Leszno, tu się chce wśród takich ludzi..... /wpiszcie właściwy wyraz./
58. Dodane przez do 54, w dniu - 07-07-2021 23:37
Prawda!
59. Dodane przez do kom. 54, w dniu - 08-07-2021 00:33
A jakie masz propozycje dla zaszczepionych? Jeśli ktoś mimo szczepień zachoruje, to co? Też powinien być honorowy i zrezygnować z miejsca szpitalnego? A jeśliby ( odpukać! ) w wyniku szczepienia za rok, dwa lub więcej pojawiły się powikłania typu narkolepsja jak przy szczepieniach przeciw świńskiej grypie, to co wtedy? Zaszczepieni powinni być honorowi i mają zrzec się odszkodowań? Dlaczego tylko do jednej ze stron się zwracasz? Nie powinno to działać w dwie strony?
60. Dodane przez do kom. 53, w dniu - 08-07-2021 00:46
Jeśli naprawdę nie rozumiesz jaka jest różnica pomiędzy innymi szczepionkami a tą na Covid, to postaram się to w skrócie wyjaśnić. Nad pierwszymi szczepionkami ( cholera i żółta febra ) pracowano już w XVII wieku. W XIX wieku Pasteur opracował szczepionkę na wściekliznę. Od tego czasu wprowadzono wiele szczepionek, a niektóre z nich mają już dziesiątki lat potwierdzonych badań i efektów. Zazwyczaj pełne testy szczepionki trwają od 6 do 10 lat. Badania nad szczepionką przeciwko polio rozpoczęto w 1952 roku. Została już dawno gruntownie przetestowana.  
 
Nad covidową rozpoczęto badania w 2020 roku i po dwóch miesiącach, jeszcze jako prawie w ogóle nie przebadaną, wprowadzono masowo na rynek, przy wielkim wsparciu medialnym. Wielu ludzie uznaje, że było to wsparcie propagandowe zwłaszcza, że producent, władza i lekarza zostali zwolnieni z odpowiedzialności za nią.  
 
Dostrzegasz już różnice w poziomie społecznego zaufania do różnych szczepionek i powody nieufności innych do tej najnowszej?
61. Dodane przez Do 54, w dniu - 08-07-2021 02:12
A co ci z covid teraz będą leżeć z zawałowca i i chorymi na raka???????? Zresztą już większość przeszła ten wirus i sobie poradzili... Baa nawet. Do pracy chodzili!!!!!!
62. Dodane przez Obserwator, w dniu - 08-07-2021 07:03
Taaa...śmierć z przyczyn naturalnych a co innego powiedzą że winna szczepionka
63. Dodane przez alfa, w dniu - 08-07-2021 07:03
a co innego mógł orzec, gdyby napisał inaczej stracił by prawo wykonywania zawodu takie czasy...
64. Dodane przez do 54, w dniu - 08-07-2021 07:38
Artykuł 68 Konstytucji - poczytaj, a później pisz.
65. Dodane przez Piotr, w dniu - 08-07-2021 08:26
Pewnie Bill Gates uaktywnił śmiertelnego wirusa wszczepionego kobiecie no i zmarła bo windows 11 miał blad w oprogramowaniu. Tak to bywa czasami z komputerami. A poza tym przed okresem pamowania COVIDA to ludzie nie umierali nigdy z przyczyn naturalnych przed 35 rokiem życia. Rozumiem to rozgoryczenie ludzi, którzy twierdzą, że szczepionk zabiła panią - bo jak to tak można naturalnie umrzeć? Przecież byla zupełnie zdrowa, nic a nic jej nie było.
66. Dodane przez Demon, w dniu - 08-07-2021 08:31
A co niby ten biegły miał napisać, że śmierć jest po szczepionce? Skąd miałby to wiedzieć? W sumie można współczuć temu biegłemu, bo był między młotem a kowadłem.
67. Dodane przez alfa, w dniu - 08-07-2021 09:07
36 letnia kobieta naturalnie umiera po szczepieniu, widzicie i czego nie rozumiecie??? teraz naturalnie już 30 latkowie umierają, a może ze starości??? kompetencje biegłego pod sąd!!!
68. Dodane przez eksperyment medyczny, w dniu - 08-07-2021 09:08
akurat wierzę "niezależnym" lekarzom i "niezależnym" ekspertom :(
69. Dodane przez do 60, w dniu - 08-07-2021 09:10
Faktycznie, wiedza i technologia z XVII wieku przewyższa tą z XXI.... 
Argument przedni. 
 
Jak zachorujesz to proszę, wylecz się metodami z XvII wieku. Nie wzywaj lekarza, nie zajmuj miejsca innym chorym ludziom.
70. Dodane przez do kom. 60, w dniu - 08-07-2021 09:22
To proszę u dentysty nie stosowac znieczulenia bo w XVII wieku, ba... nawet w poczatkach XIX nie znano tej metody.  
Proszę nie poddawać się zabiegom transplantacji, transfuzji, i wielu innym.... bo w XVII wieku nie było o tym pojecia. 
 
Dziś wiedza medyczna i metody badanie leków stoja na "troszkę" wyższym poziomie niż w XVII wieku. Prosze na to zwrócić uwagę.
71. Dodane przez do kom 40, w dniu - 08-07-2021 09:40
To wyjaśnij nam jak mutuje wirus Delta u zaszczepionych w Anglii i Izraelu. Przecież tam najwięcej osób zaszczepionych i to oni chorują! zmarł Sebastian Drapała wiceburmistrz Boguszowa kilka dni po drugiej dawce szczepionki. Też chyba zgon naturalny.
72. Dodane przez Parakoks, w dniu - 08-07-2021 09:43
Spokojnie zaraz znawcy medycyny z YouTube i filmikach dzikiego trenera powiedzą nam prawdę...
73. Dodane przez do 33, w dniu - 08-07-2021 09:51
Chętnie pomogę. Również ginekolog chałupnik. Polecam
74. Dodane przez do kom. 69 i 70, w dniu - 08-07-2021 10:55
Jedni próbują zrozumieć, inni wolą się skupić na złośliwościach i docinkach. Niektórych kwestii nie da się w praktyce przyśpieszyć, bez względu na rozwój technologii. Np. nie da się przyśpieszyć narodzin dziecka, aby sprawdzić jak reaguje ono na dany preparat medyczny, po przyjęciu go przez matkę, zanim jeszcze zaszła w ciążę. Niektóre matki mogą przekonać się dopiero za kilka lat, czy wszystko z dzieckiem jest w porządku? I oby tak było, ale ja za to ręczyć nie będę.  
 
Gdyby dało się to przyśpieszyć, to procedury wprowadzenia szczepionek na rynek, już dawno zostałyby skrócone. A nie są i nie będą. Cały czas szczepionki te są dopuszczone tylko warunkowo. W 2009 roku też w trybie przyśpieszonym wprowadzono Pandemrix przeciwko świńskiej grypie. A później okazało się, że był w wielu przypadkach przyczyną nieuleczalnej choroby - narkolepsji. 2009 rok, to nie XVII wiek, lecz jeśli ktoś tego nie chce zrozumieć i myśli, że w ciągu dekady wszystko się nagle zmieniło, to gratuluję optymizmu.
75. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 08-07-2021 11:00
do komentarz 70 ładnie napisałeś w swoim komentarzu , ale sam wpadłeś w pułapkę swojego myślenia Otóż szczepienie się szczepionką bez atestu , nie wypróbowaną długoletnimi badaniami , pod którą sami producenci nie dają gwarancji ,ani na jej skuteczność , ani na ewentualną szkodliwość jej skutków ubocznych(poszczepiennych) to jest właśnie powrót do XVII wieku w XXI WIEKU , a nie szaleństwo szczepienia się i czekania czy na pewno zrobiliśmy dobrze szczepiąc się - pozdrawiam
76. Dodane przez Łowca propagandy, w dniu - 08-07-2021 11:05
Pamiętacie Państwo jak w lutym br. Szef Kancelarii Premiera Michał Dworczyk mówił, że mamy już zaszczepionych 94% lekarzy? 
https://www.politykazdrowotna.com/69725,szef-kprm-mamy-juz-zaszczepionych-ponad-94-proc-wszystkich-lekarzy 
 
Już na początku marca Naczelna Rada Lekarska zweryfikowała te dane podając, że zaszczepionych jest tylko 40% dentystów i 46% innych lekarzy.  
https://www.politykazdrowotna.com/71011,ilu-lekarzy-faktycznie-juz-zaszczepionych 
 
Teraz może jest ich już więcej, ale to dosyć dobrze pokazuje jak działa rządowa propaganda i jaką ostrożność należy zachować do danych podawanych w mediach.
77. Dodane przez Do wszelkiej maści foliarzy, w dniu - 08-07-2021 11:19
Antyszczepionkowcy będą i są winni temu, że zabierają i będą zabierać miejsca chorym przewlekle w szpitalach. Po to są szczepionki aby tego uniknąć płaskoziemcy. A wasza amantadyna to musztarda po obiedzie bo już wtedy będziecie okupować łóżka szpitalne
78. Dodane przez do 70, w dniu - 08-07-2021 11:27
Tylko tu nie chodzi o leczenie. Leczy lek. Dają preparaty nieznane do końca ludziom zdrowym bo być może zachorują. Dlaczego nie wymyślą( nie chcą) skutecznego leku? Bo lek biorą tylko chorzy. Szczepionkę ma wziąć każdy. nie zarobili by. 
Kiedyś mówili,że problemem są ludzie chorzy bezobjawowo, bo zarażają i nie wiedzą o tym. Ludzie z objawami się izolowało bo wiadomo którzy to. Teraz szczepi się ludzi po to by przechodzili łagodnie chorobe( bez lub skąpo objawowo). Szczepionka nie chamuje transmisji wirusa. Czyli po szczepionych nie widać choroby i mogą zarażać innych. Ludzie nie szczepieni mają objawy i się izolują. Czyli największym zagrożeniem są ludzie po szczepieniu i to oni powinni nosić OBOWIĄZKOWO maski
79. Dodane przez Do 64, w dniu - 08-07-2021 11:31
Czytać ze zrozumieniem uczyli na początku podstawówki. Nikt nie powiedział, że komukolwiek odmówią opieki szpitalnej ale moralnie odpowiedzialni niestety te osoby będą. Po szczepionce jak każdej można zachorować. Ale takie osoby myślały także o innych ludziach a nie tylko były egoistami
80. Dodane przez antyPOPiS, w dniu - 08-07-2021 12:02
Już nawet związki wyznaniowe ''z miłości'' do bliźniego, agitują za przyjmowaniem ''dobroczynnych'' eliksirów. Przykłady mamy, min. w Częstochowie i Wrocławiu. Warszawski celebryta K. Nycz jest gorliwym promotorem tego procederu.
81. Dodane przez Do 78, w dniu - 08-07-2021 12:21
Jesteś po studiach medycznych? Czy po uniwersytecie w Rydzynie?
82. Dodane przez Do 78, w dniu - 08-07-2021 12:29
Przecież antyszczepionkowcy stwierdzili że maseczki nie chronią, to po co je nosić? I jeszcze takie pytanie. Dlaczego jesteś zaszczepiony przeciw gruźlicy?
83. Dodane przez do 71, w dniu - 08-07-2021 12:33
Obecnie w szpitalach 99% chorych na covid to ludzie, którzy sie nie zaszczepili. Tyle w temacie. 
 
Przed szczepieniem jest szczegółowa ankieta o stanie zdrowia. Niestety, wielu nawet nie czyta dokładnie o co pytaja.
84. Dodane przez Do 78, w dniu - 08-07-2021 12:34
To wytłumacz wszystkim w jaki sposób praktycznie zniknęły choroby takie jak polio, odra, tężec, błonnica, krztusiec, różyczka, świnka, WZW A i B, ospa wietrzna, hib, pneumokoki, rotawirusy no i grypa?
85. Dodane przez do 75, w dniu - 08-07-2021 12:39
Czyli w XVII wieku były atestowane szczepionki tak? Były długoletnie badania na ogromnej populacji chętnych??? A wyniki analizowano ogólnoswiatowo?? Konsulatcje odbywały się między wybitnymi klinkikami na świecie????  
Weż przestań....... 
 
Każdy niech robi co chce, ale bez szczepień niech sie leczy po swojemu, wg swoich XVII wiecznych norm.  
Do szpitali wyłacznie z paszportem covidowym.
86. Dodane przez MAREK, w dniu - 08-07-2021 12:54
Kogo przekona taka opinia? Młoda kobieta zmarła z przyczyn naturalnych? Śmierć naturalna jest następstwem naturalnego procesu starzenia się organizmu i nie pozostaje w ścisłym związku z jakimiś konkretnymi zmianami natury chorobowej (prawo.pl). A jakie to zmiany chorobowe miała ta młoda kobieta, kt. zabiły ją niemal tuż po przyjęciu eksperymentalnego preparatu, nad kt. nadal trwają badania kliniczne?
reklama
87. Dodane przez do 81 i 82, w dniu - 08-07-2021 13:21
Dlaczego obrazasz? Ja tego nie robie. Wyrażam moją opinie. Myślę poprostu o tym. Brak logicznych powiązań w tym wszystkim. Nie jestem antysczepionkowcem. Nie uważam,że szczepionki są złe. Sam się szczepie na inne choroby. Ale preparaty podawane teraz w świetle niedawnej definicji nie są szczepionkami. Zmieniono definicje szczepionki teraz i to na potrzeby covida. Wprowadzili ją w trybie emergency tak na szybko. Też uważam, że maseczki nie chronią. Osoby wierzące w covida inaczej uważają dlatego powinni nosić( a to tak troszke na przekór) 
nie dziwne,że Albert Bourla się nie szczepił? W to tłumaczenie nikt nie wierzy.
88. Dodane przez antyPOPiS, w dniu - 08-07-2021 13:40
Nauki medyczne dokonały tak dużego ;;postępu'', że trudno znaleźć zdrowego człowieka. PACJENT WYLECZONY - KLIENT STRACONY
89. Dodane przez SASZA, w dniu - 08-07-2021 13:42
nie znoszę pierdolenia
90. Dodane przez do 85, w dniu - 08-07-2021 13:47
Segregacje sanitarna stosuj we wlasnym domu ( odnosnie tego co pisales ze do szpitala tylko z paszportem covidowym). Zauważ chłopie czy wielmożna pani , ze kazdy z nas placi składki zdrowotne na słóżbe zdrowia a i tak trza leciec potem prywanie i 2x placic ! I przestan wypowiadac sie na temat "bez tego nie wejdziesz nie przyjmie cie do szpitala" bo to juz jest jawna dyskryminacja i segregacja ludzi. 
 
Nikt nie neguje tego ze sa szczepionki ktore pomagaja - ale ich wdrozenie wymagalo lat , badan na ludziach/zwierzetach. A tu sie nam serwuje preparat warunkowo dozwolony ktory nie byl stosowany wczesniej na ludziach , nie ma zadnych badan na ludziach badania obecnie trwaja ! I udzial w nich biora ci co sie temu Experymentowi i to trza podkreslić , poddaja ze wzgledu na zasianie paniki , histerii i wydzwieku poprzez TV i Radio ,niektore portale internetowa tylko po to aby czlowiek byl zastraszony do tego stopnia zeby nie wiedzial co ma robic !  
 
Pierwszy raz w historii ludzkośći jest zastosowana szczepionka rmna , która zmienia twoje DNA ! - kazdy który zgodzi sie na wstrzykniecie sobie tego preparatu powinien dostac przed udzialem ulotke. " Bierzesz udział w experymencie medycznym i godzisz sie na niego dobrowolnie bez zadnego przymusu " 
 
Dziekuje ze moglem sie wypowiedziec tak obszernie na ten temat. 
 
Ps. Pamietajcie ludzie "im bardziej was sie zastraszy , tym łatwiej jest wami sterować"
91. Dodane przez Fakt, w dniu - 08-07-2021 13:49
Przystąpiłam do szczepienia, chociaż bardzo się bałam. Jak się okazało, słusznie. Drugą dawkę wstrzymano. Czekam na badania. Niestety do jesieni.... Szczepcie się, ale później radźcie sobie sami. Nie każdy ma Nopy przez 3 dni. U wielu trwa to miesiąc i dłużej. Wszystko jest indywidualne. Mój mąż otrzymał 2 dawki i nic. Ja naprawdę odchorowalam i to długo 1.
92. Dodane przez Haha, w dniu - 08-07-2021 14:02
Ludzie tak po prostu nie dożywają 40tki, mamy epidemię oraz dwóch Papieży jednocześnie. Kurde, fajny ten XIV wiek :)
93. Dodane przez Pani Klementyna, w dniu - 08-07-2021 14:14
ad 83 
Jak tak dalej pójdzie z tą Dworczykową propagandą to 110 % chorych w szpitalach będzie niezaszczepionych :))) 
ad 84 
ospa wietrzna wcale nie zniknęła, chyba że mylisz z ospą prawdziwą, a rotawirusy też mają się dobrze; 
ad 85 
Można zauważyć wyraźną prawidłowość. Im bardziej ktoś wyszczepiony tym bardziej boi się zakażenia, jakoś słabo z tą wiarą w skuteczność przyjętych preparatów. Wzrasta też, najwyraźniej jako skutek uboczny szczepień, poziom agresji w stosunku do osób mających uzasadnione wątpliwości.
94. Dodane przez Johnny Bravo, w dniu - 08-07-2021 14:26
do 90 
Jest takie zdanie w tzw. kwestionariuszu "oświadczam, że dobrowolnie wyrażam zgodę na wykonanie szczepienia ... i zostały mi udzielone odpowiedzi na wszystkie pytania" A jakże, dobrowolnie i na własne ryzyko. Nikt nikogo nie bada przed szczepieniem, jak świnie albo bydło się ludzi traktuje.
95. Dodane przez ogrodnik samouk, w dniu - 08-07-2021 14:38
Jeżeli lekarz, albo raczej urzędnik medyczny, przez telefon na podstawie tonu głosu na przeziębienie przypisuje przypadkowy antybiotyk , a potem przekonuje do eksperymentalnych szczepień to jest wiarygodny, czy niekoniecznie? Tak się już nauczyli brać te fanty od sanofi, glaxo, roche i pfizera, że stali się ich zakładnikami. Więc nie wyskakujcie tu z andronami o jakiejś ogromnej wiedzy i autorytecie tej grupy zawodowej.
96. Dodane przez do kom. 79, w dniu - 08-07-2021 15:13
Moralność to zbiór zasad (norm), które określają, co jest dobre, a co złe. Chcesz komuś zaszczepić własne normy moralne? Zacznij może od lekarzy. Oni powinni działać wg zasady Primum non nocere, czyli przede wszystkim nie szkodzić. Jesteś pewien, że nie ma wśród nich takich, dla których ważniejsze od zdrowia pacjenta są ich zarobki?
97. Dodane przez do kom. 82, w dniu - 08-07-2021 15:16
A Ty się zaszczepiłeś przeciwko świńskiej grypie, czy nie? Jeżeli nie, to napisz jak to się dzieje, że żyjesz i nie zabiegasz o to ?
98. Dodane przez wierząca, w dniu - 08-07-2021 15:24
Jeszcze biskupi i inni ludzie kościoła zachęcają do szczepień- wstyd i dramat.
99. Dodane przez do kom. 85, w dniu - 08-07-2021 15:41
Z tym paszportem covidowym tak nie wyskakuj, bo nie dość, że to niemoralne i bezprawne, ale jeszcze niebezpieczne. Wprowadzenie tych paszportów to element tzw. manipulacji behawioralnej. Sprowadza się do uprzywilejowania jednej grupy wobec drugiej ze względu na jakieś kryterium. Im bardziej taka metoda będzie społecznie akceptowalna, tym chętniej będzie wykorzystywana przez rządzących. Dzisiaj pretekstem jest wirus a jutro, gdy już to takich podziałów przywykniemy, będzie coś innego. I coś kolejnego. I ani się zorientujesz, pojawią się małymi kroczkami nadużycia władzy, na których ucierpimy my wszyscy. Ty też. Żebyś nie musiał się przekonać jak szybko demokracja potrafi przekształcić się państwowy paternalistyczny totalitaryzm.
100. Dodane przez Do artykułu, w dniu - 08-07-2021 18:00
To sa przygotowania do Agenda 2030. Wiecej info na gov.pl
101. Dodane przez Jolka, w dniu - 08-07-2021 18:34
Gdyby nie przyjęła "szczepionki' to by zyla. Ot jak trudno pojąć to agresywnym zaszczepionym. Tak samo jak to że teraz moga być roznosicielami bezobjawowymi. Musicie zrozumieć że niektórzy mają przeciwwskazania do przyjęcia tego eliksiru. Mój kolega zdrowy chlopqk po 2 dawce wrak człowieka zaluje że się zaszczepil.
102. Dodane przez Mirosław, w dniu - 08-07-2021 19:04
Zobaczymy za kilka lat co się bedzie działo z tymi zaszczepionymi osobami i tymi nie zaszczepionymi. Ile osób z ktorej grupy umrze znowu z przyczyn naturalnych.
103. Dodane przez do kom. 93, w dniu - 08-07-2021 19:17
Faktycznie coś w tym jest. Wielu zaszczepionych boi się bardziej tej choroby od tych, którzy nie chcą się szczepić. I jeszcze bywają bardziej napastliwi względem innych. Choć nie mówię, że wszyscy. To chyba ciekawe pole eksploracji dla socjologów i psychologów. Ja nim nie jestem, ale czuję, że szczepią się chętniej ci lękliwi z natury. Nie licząc tych, którym brak szczepień ogranicza wyjazdy za granicę. I są ci ludzie nagle gotowi zaufać bezgranicznie władzy, nawet jeśli jeszcze niedawno im nie ufali. Strach czyni cuda.
104. Dodane przez do 90, w dniu - 08-07-2021 19:45
No własnie, płace składki i chcę miec pewnośc, że gdy trafie z jakiegoś powodu do szpitala to nie nie otrzymam łózka obok osoby, która świadomie, potencjalnie może mnie zarazić Sars Cov-2. 
Podobnie jak idąc do szpitala nie chce lezec obok osoby nosiciela wirusa WZW, polio czy chocby chorogo na grużlicę. 
A to mi nie grozi bo jest obowiązek szczepień. 
Mam do tego prawo. 
I to nie jest segregacja ludzi tylko asertywnne wyrażanie swoich praw. 
 
Jak ktos koniecznie chce cięzko przejsc covid to jego sprawa. 
Ale nie ma prawa narażac innych. 
I tu nie ma z tym nic wspólnego polityka, rządy, partie. 
To prawo do bezpieczeństwa zdrowotnego. 
Jak ktos tego nie rozumie w XXI wieku to juz trudno... 
Tyle w temacie. 
Zdrowia zyczę!!!
105. Dodane przez do 90, w dniu - 08-07-2021 19:47
Szczepionka nie zmienia DNA. 
Zabrakło trochę podstaw genetyki i biotechnologii choćby z liceum.
106. Dodane przez :), w dniu - 08-07-2021 20:31
jestem jasnowidzem....wiedziałem o takiej decyzji zanim prokuratura się tym zajęła...niesamowite. TO CO SIĘ WYRABIA TO PRZYGOTOWANIE DO UKRYTEGO KOMUNIZMU, elektroniczny homo-sevieticus pod pretekstem ochrony przez czymś co co nam zagraża: TRUMAN SHOW, MATRIX----dziś w realu
107. Dodane przez Nie jestem prawnikiem, ale bym nie odpuścił, w dniu - 08-07-2021 20:33
Opinię biegłego można podważyć. Nie jest ona w żaden sposób wiążąca jest po prostu dowodem i jak każdy dowód podlega swobodnej ocenie sądu. Jeśli zdaniem sędziego opinia biegłego ma braki lub wady, to nie uzna jej on za wiarygodny dowód i zażąda uzupełniającej opinii od tych samych biegłych lub powoła nowych (art. 201 k.p.k.). 
 
Czy biegły sądowy może się mylić? Oczywiście, że tak, bo jest tylko człowiekiem. Niejednokrotnie zdarza się, że błędna opinia biegłego wpływa negatywnie na wynik procesu. Czasem biegłym brakuje kompetencji, staranności lub spostrzegawczości, tak jak w przypadku każdego innego zawodu.
108. Dodane przez Do 104, w dniu - 08-07-2021 21:33
Inteligencją się nie popisałeś. WZW można zarazić się tylko przez bliższy kontakt (krew itp.) To, że obok ciebie będzie miał łóżko, nie pogorszy twojego stanu zdrowia. A tak poza tym . Istnieje tajemnica lekarska. Nie dowiesz się na co twój szpitalny sąsiad jest chory :-)
109. Dodane przez do 104, w dniu - 09-07-2021 08:10
Ale czego się tak panicznie boisz jako zaszczepiony? Wierzysz w te szczepionki jak w Boga, więc szczepionka Cię ochroni.Co Cię obchodzą inni, sam jesteś zaszczepiony, możesz robić co chcesz. 
O co wam wszystkim zaszczepionym chodzi?! Wasze rozumowanie ani na jotę nie trzyma się kupy.
110. Dodane przez Pani Klementyna, w dniu - 09-07-2021 08:18
do 103 
Słuszne wnioski. Dla socjologów istotnie pole do interesujących badań.
111. Dodane przez do kom. 105, w dniu - 09-07-2021 09:48
Pochwal liceum, w którym uczą podstaw genetyki i biotechnologii.
112. Dodane przez 123456, w dniu - 09-07-2021 10:15
Do 18, 33. :D :D :D Dokładnie tak jest, najwięcej w sprawie pandemii i szczepionek mają do powiedzenia ludzie z najmniejszą wiedzą i niskim IQ. Ci trochę mądrzejsi już nawet nie walczą z wiatrakami. :D :D :D Także ROTFL i szyderczy śmiech z matołów którzy twierdzą, że pandemia to ściema. 
 
Do 32. Tak, to twoja indywidualna decyzja. Nikt nie ma prawa cię zmusić. Ale nie zdziw się, jeśli będziesz traktowany jako potencjalny nosiciel (i słusznie - bo twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna wolność drugiego człowieka). Jestem też zdania, że osoby które nie mają przeciwwskazań medycznych i nie szczepią się z własnej woli powinny w przypadku hospitalizacji covidowej płacić z własnej kieszeni wszystkie jej koszty. W końcu to wasza indywidualna decyzja, prawda? Bo inaczej to zwykła hipokryzja takich osób.
113. Dodane przez Geniusze, w dniu - 09-07-2021 11:30
Pozdrawiam geniuszy, ekspertów od medycyny, wirusologii i prawa po szkole zawodowej. Przecież wszystko jest na YouTube. Jesteście wielcy.
114. Dodane przez do kom. 112, w dniu - 09-07-2021 13:56
Przypomnijmy słowa Gogola I z kogo się śmiejecie? Z samych siebie się śmiejecie"
115. Dodane przez Eugeniusz, w dniu - 09-07-2021 14:11
Po przeczytaniu raczej wszystkich komentarzy stwierdzić należy ,że zostaliśmy w pierwszym kroku ogłupiania społeczeństwa podzieleni na dwie grupy na zaszczepionych i niezaszczepionych - domyślam się , że nastąpi krok drugi , a wiecie jaki krok donosów tych zaszczepionych na tych , którzy się nie dali zaszczepić w ramach eksperymentu medycznego pod nazwą "cała Polska posłuszna szczepieniu się " i to się nasili wtedy ,kiedy zaszczepieni zaczną się źle czuć , a kiedy to nastąpi trudno powiedzieć , jednakże czas ten nie będzie zbyt odległy . Ktoś tutaj napisał ,że w zaszczepionych rośnie agresja do tych niezaszczepionych , otóż to .Ci zaszczepieni czując być może swój błąd w słuchaniu propagandy ruszyli mózgownicą , ale jest za późno "mądry Polak po szkodzie" Inny adwersarz napisał ,że Pan Biskup NYCZ zachęca do szczepień , dodam ,że ksiądz Rydzyk też zachęcał , a co się za tym kryje tylko może być kasa dalszej prosperity , a że stado "owieczek" w Kościele może się zmniejszyć to co ich to obchodzi . Owieczki mają się modlić i to prawda tylko modlitwa nas uratuje , a PIEKŁO PRZED TAKIMI BISKUPAMI STOI OTWOREM Jak śmią psubraty zachęcać do szczepień preparatami niewiarygodnymi .Przynajmniej dla mnie to jest wojna , ale tak sprytnie zrobiona ,że sami się wyniszczymy nie mając nawet oparcia w Kościele katolickim .No cóż JAK POŻYJEMY TO ZOBACZYMY - pozdrawiam
116. Dodane przez Pani Klementyna, w dniu - 09-07-2021 14:22
Jeżeli chodzi o skuteczność szczepionek przeciw słynnemu koronawirusowi to się dopiero okaże ile dawek potrzeba na wersję ypsilon - 3, 4 a może 5. Ale jedno jest już pewne ponad wszelką wątpliwość, już po pierwszej przyjętej dawce wyzwalają wielkie pokłady agresji i bezwarunkową akceptację dla rodzącego się nowego cyfrowego totalitaryzmu.
117. Dodane przez do kom. 115, w dniu - 09-07-2021 17:17
Od dłuższego czasu mówi się, że kolejna wojna będzie miała miejsce bardziej na poziomie cybernetycznym, gospodarczym i psychologicznym niż militarnym. Niestety obecna władza w naszym kraju ma całkiem sporo doświadczenia w wyszukiwaniu, a nawet kreowaniu wewnętrznego wroga. Bez polaryzacji społeczeństwa nie mieliby wiernych zwolenników. I teraz po raz kolejny widzimy, że wiara ma tutaj duże znaczenie. I to nie wiara w Boga, lecz wiara w w to, co mówią liderzy partyjni i kościelni. A nawet w to, co mówią celebryci, bo ich też się wykorzystuje w spotach reklamowych.  
 
Ktoś napisał, że pandemia nie wymaga reklamy i niekończącej się propagandy strachu. Ale operacja psychologiczna, już tak.
118. Dodane przez antyPOPiS, w dniu - 10-07-2021 11:50
Nr 105, 112, 113: Widać, że różne ''autorytety'' typu; parczewscy, simony, grzesiowscy, fiałki, kuchary, durajscy, sobierajscy, karaudy id.( celowo małą literą) oraz mainstreamowy ściek - ''ubogacają'' potencjał intelektualny wielu poprawnych ludków. Brawo, brawo...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj